Válasz #778. hozzászólásra
Nem jó helyen hirdetsz!!!!smile hammersmile hammersmile hammer
Az apróban a helye!!!smile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing
Ez szerintem nem le szidás, és ő hogy válaszolt????
Én ezzel le zárom egy kisebb meg jegyzésért kaptam ezt!!!
- a rasszista és egyéb kirekesztő megnyilvánulásoktól
- a pornográf kifejezésektő
l- a provokatív és káromló megjegyzésektől, szitokszavaktól
- a reklámtól
- továbbá bárminemű mást sértő megnyilvánulástól.
a rasszista és egyéb kirekesztő megnyilvánulásoktól
- a pornográf kifejezésektől
l- a provokatív és káromló megjegyzésektől, szitokszavaktól
- a reklámtól
- továbbá bárminemű mást sértő megnyilvánulástól.Válasz #760. hozzászólásra
Ezt olvasd el kis barátom és utána okoskodjál!!!!!!
Nem menekülök én senki elöl
Csak mostmár inkább egy másik országnak fizetem becsületesen az adómat és egy másik ország lakóinak teremtek munkahelyeket. Egy olyan országban aminek van jövője! Egy olyan országban ahol a tirpák bunkók nem hiszik egyből azt valakiről akinek van 3 normálisabb kocsija, hogy azt csak is csalással szerezhette
Köszönöm szépen a felajánlást!Jelenleg ezekkel a részeivel nincs probléma a motorja meg a váltó az amihez még nem kellett nyúlni leszámítva a turbót.Ezeken kívül szinte már minden részét szereltem.Ha szükségem lesz valamire kereslek.Szoktam felétek járni a feleségem nagynénje Miskolc-Tapolcán lakik.Viszont ha lenne hozzá 16" vagy 15" os lemezfelni garnitúrád azt megvenném.
A kis motor turboval nem egy új keletű dolog. A japánok már vagy 30 éve gyártják őket .A belpiacos kisautóik szinte mind turbosak , és 0,8-0,9-,1,0
-es hengerűrtartalommal,az óriási adók végett . De kis hazánkban is volt már vagy 20-25 éve Daihatsu Charade 1.0T GTti , illetve dízel szintén 1,0 literes motorral. Picit előrébb járnak ilyen téren, igaz ezek mind négyhengeresek , a mostaniak nagy része pedig három.
Nincsen,csak1.9hez.
Egy nagyonjó állapotú gépezet lett totálkáros azt bontottam szét.
van még 4db 2000km-et nem futott új csak épen már nem szőrös Uniroyal 185/65 R15 téligumi is, februárban lesznek 1évesek 18500ft volt darabja akkor. Családban minden kocsin új téligumik vannak nemtudom mire feltenni, az S60on 16os guriga van erre nemjó sajnos.
1.5dci-hez nincs cuccod vagy baráti áron esetleg tudsz ha kellene?Most jo a járgány de ki tudja meddig.Az öreg cserélné inkább benzinesre 4x4 Ignis jönbe az öregnek
Bandi! 1.9dci motorhoz van bontott komplett üzemanyag rendszerem! Magasnyomású szivattyú, rail cső,kis csövek, résolaj cső, injektorok...
továbbá turbó cső, nyomás szenzor, meg minden jeladó ami a motoron található. Úgy mondom,hogy a totál csupasz motorblokkon kívül minden megvan. Szervó,ge erátor,indítómotor,klíma...
patika állapot hibátlan 160ezret futott szervízkönyves autóból.
ha bajod van, áron alul barátilag viheted a cuccokat
Azt mondja v.melyik teszt,hogy sokat eszik bár pesten folyamatosan lépve taposva 7-8litert. Sok,de az asszony itt vidéken nyakam rá hogy 5lityó alatt járna vele. Haveromnak 1es swift van csakis debrecenben használja munkába járni, 10 liter alatt nem eszik. Itt felénk meg5literekből járnak velük
Szerintem kikapcsolható ezekben a startstop rendszer. Nekem igen teccik ez a kis bitang fiesta,van belőle 100lovas is,ha egyszer kifekszik a fóka egy ilyet veszek az asszonynak majd,addigra fele áron is lesz belőle
Válasz #742. hozzászólásra
ezt a problémát elektromos víz meg olajpumpával meg lehet oldani. És ezeket az alkatrészeket majd lehet könnyen , gyorsan meg jó drágán cserélgetni a szakszervízeknek.
A nagy dieseleken pl.hajók már régóta használnak külön hajtású olajszivattyúkat amivel már indítás előtt felépítik az olajnyomást.
Ma volt a járgány diagnosztikán nem találtunk hibát sehol ami hibakod volt kitörölték.De az akku dobos benne 12 éves 74ah varta.Nagyon gyengén tekeri inditásnál és nem elég a feszültség az összes rendszernek és ezért indul nehezebben.30%-os.Kap egy ujat.
Itt egy élő példa! 999ccm -> 125 LE
Na a másik jó nagy fa...ság aki kitalálta a turbós motorba ezt a start stop rendszert. Mert mi van ha meghajtod a kocsit úgy hogy azért a turbónak dolgozni kell nem kicsit viszont utána szépen hirtelen meg kell állj ez meg fogja magát és még vissza se hűlt a turbó aztán puff leállítja a kocsit.Ezek után még ezt megcsinálja így jó párszor és előbb utóbb a turbónak annyi!
Éppen egy hete néztem egy autós műsort amibe azt ecsetelgették egy ilyen motor felújító műhelyben hogy ezek a régi fajta nagy köbcentis amerikai dögök 6-7-8 ezres benzines motorral azok még eltudtak menni akár 1 millió kiló métert is nagyobb hozzá nyúlás nélkül! Viszont most már hogy minél kisebb köbcentis és nagyobb teljesítményű a motor hát 1\10 fogja km max megtenni nagyobb karbantartás nélkül. Mert ugye 1000-es kis fos motor azt kihoznak belőle 120-130 lovat.Az majd ott köszön vissza hogy 140-150 ezer km körül motor generálozás!
1000 köbcentis autóból kizárólag a turbó benzint szabad megvenni azt gondolom. Itt végképpen igaz ez a tény.
2,5ezertől kezd jólenni a dízel nomeg ha 4-től több külyök cumil benne...
Ott a pont! Mea Culpa!
(megzavart a tény, hogy az angolok is teljes mértékben a magukénak érzik ezt a szép amerikai márkát :-) és az volt legfrissebb élményem, mert egy cimborám ment oda dolgozni. A következő generációs 1.0 literes TD motorok szoftverét fejleszti)
Mondjuk aszfalton motorozni csak úgy szabad, hogy túra higgadtan és okosan. Akadtam már fel a bükkben szallagkorlátra szupermotóval mert szembe átjött autó a sávomban, nekem meg a lábtartó karcolta az aszfaltot ha nem eresztem kintebb leveszem fejjel a szembejövő autót. Csak épen a széle kavicsos volt...Pályán jó ez is, 2007 vagy 8-ban voltam a hungaroringen a nagy 950SM KTM-eket tesztelni, illetve euroringen meg szupermotó pályán többször különböző gépekkel, itt nem jönnek szembe és kavics sincsen általában de erre már megint sok idő kell ami nincs.
Nekem a terepmotorozás ami mindig is etalon lesz és lesz is gépem, lehet már tavasszal mert túrkálunk közeli srácokkal egy saját pályát ahol senki nem szólhat bele a dolgokba, de szerintem idén még nem az az év lesz, hogy jusson szabad pár órám is akár még néhanapján sem...
Ezért mondom úgyis autózni kell sok tízezer km-et egy évben aminek a nagyrésze tényleg kell, nem szabadidős tevékenység, így kicsit legyen élvezetesebb gondoltam, meg kicsit a kerregős dízelekből elegem lett holott a dízel motorokat kedveltem mindig is, de most ez hobbisabb.
A pickuppal is 9literből járok és 120-al megyek leggyorsabban, annyi, hogy ez benzinből kéri de más minőségben tempóban sebességben. Persze napmint nap cuccolni szervízkocsizni csak az járja az mindigis faros és szervízkocsi lesz, de volt olyan többször, hogy Hatvanba Pestre Debrecenbe Balaton mellé, Csanádapácára meg mittudomén hová terepjáróval kellett mennem mert az volt és kész. Na most a hobbis kocsival ezek jobban fognak feküdni.
Kár, hogy sokat mérnek, veszélsben a jogsi...
Értem, én úgy gondolom , ha egyszer egy embernek volt motorja ,annak utánna is lesz, úgy sem bírja ki , hisz nagy szabadság , amit az autó legyen bármilyen nem adja vissza.Egyszer ráérez és vége.Én nem veszek motort megmondtam ,mert nem akarok fölkenődni sehova , mert úgy sem bírnám megállni ,ha lenne , hogy ne küldjem , meg annyira nem is tetszik a dolog.Persze ehhez is föl kell nőlni , én vezetem én húzom a gázt , csak az ördög , az benne van az emberben. Próbáltam nem egyet de ,inkább nem.
Ja-ja és főleg ezt úgy, hogy 4-500kiló súlytöbbletem is van ezzel az autóval ami marhára sok. Ha finoman megyek vele 7-ből lazán elfut, 120-al haladva 6-6,5-öt mutogat a mérő. Városban a lépegetés viszi feljebb, gondolom kicsit jobban mint egy kisebb szívó motorét, de egyébként jól írod, kb 2000km átlaga úgy, hogy majdnem fele város volt, majdnem fele 160utazós pályás történet, a maradék meg vidéki siklás így 8,5 a nagy átlagom és ezt tankolásnál is így számoltam.
Plusz erőből többet is igényelnék, nekem ez kicsit hobbi is a motorok helyett legyen élmény ha már autózni kell mindig, de azért húztam egy határt, nomeg ez a szeker éppen ezzel a motorral volt, itt a kikötésem az volt, hogy turbós legyen meg rendbehozható állapotban. Azt mondom alakul, ha kész lesz a hetekben lehet ki is ugrunk vele osztrákba a barátomhoz megmutatni neki, 1,8T-je van és csakis a benzinturbót szereti semmi más
6080 hozzászólás
Ezen fölösleges vitázni .Ide tette hirdetését , aki akar válaszol.
Az egy más kérdés ,hogy van apróhirdetés . . de ,ez most már így történt.
Válasz #778. hozzászólásra
Nem jó helyen hirdetsz!!!!smile hammersmile hammersmile hammer
Az apróban a helye!!!smile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing
Ez szerintem nem le szidás, és ő hogy válaszolt????
Én ezzel le zárom egy kisebb meg jegyzésért kaptam ezt!!!
Válasz #774. hozzászólásra
Olvastam és értelmeztem is.
Nem tudom mi a gondod vele hogy ide írt.
Nem az én dolgom,de azért nem kell ennyire "leszidni" az embert.
Szerintem.
Moderálási elveink miatt törölve.
Bakayd (3932)
2014-01-28 09:59:58
Válasz #774. hozzászólásra
Nincs itt semmi gond,szekerekről van szó!
Válasz #770. hozzászólásra
ok.
Válasz #773. hozzászólásra
Olvass és ítélj!!!
Válasz #766. hozzászólásra
Ezek közül melyik merítette ki az általad leírtakat?
Válasz #753. hozzászólásra
Másik kettőnek mi lenne az irányára?
Válasz #768. hozzászólásra

Hát lehet. Csak már a John Deere-ek elkeltek
Nem Thaiföldre. Kanada, Toronto.
Válasz #767. hozzászólásra
Küldök mailben.
Válasz #764. hozzászólásra
Ha azthiszed, hogy leállok veled vitatkozni akkor tévedsz kisfiam!
Válasz #759. hozzászólásra
Ez egy igazi maffiózó géppark.Csak nem thaiföldre mész?
Válasz #761. hozzászólásra
Fotó?Színe?
Válasz #765. hozzászólásra


A szabál az szabál
A fórum használóinak tartózkodniuk kell:
- a rasszista és egyéb kirekesztő megnyilvánulásoktól
- a pornográf kifejezésektő
l- a provokatív és káromló megjegyzésektől, szitokszavaktól
- a reklámtól
- továbbá bárminemű mást sértő megnyilvánulástól.
Válasz #762. hozzászólásra




Kell beleokoskodnod,megkaptad
a rasszista és egyéb kirekesztő megnyilvánulásoktól




- a pornográf kifejezésektől
l- a provokatív és káromló megjegyzésektől, szitokszavaktól
- a reklámtól
- továbbá bárminemű mást sértő megnyilvánulástól.Válasz #760. hozzászólásra
Ezt olvasd el kis barátom és utána okoskodjál!!!!!!
Válasz #761. hozzászólásra
Tudom,de mondom be próbálkozok!
Válasz #758. hozzászólásra

Az azért kicsit sovány lenne érte
A háromszorosáért viheted. Még az is elég baráti ár. Csak ugye eladni is akarom nem csak árulni.
Válasz #756. hozzászólásra
Kérdezett valaki?
Ne stresszeld magad mert ártalmas dolog.
Válasz #754. hozzászólásra


Nem menekülök én senki elöl
Csak mostmár inkább egy másik országnak fizetem becsületesen az adómat és egy másik ország lakóinak teremtek munkahelyeket. Egy olyan országban aminek van jövője! Egy olyan országban ahol a tirpák bunkók nem hiszik egyből azt valakiről akinek van 3 normálisabb kocsija, hogy azt csak is csalással szerezhette
Válasz #756. hozzászólásra
Jó helyen hirdet.1 milláért a Touareg érdekel!
Válasz #748. hozzászólásra
Köszönöm szépen a felajánlást!Jelenleg ezekkel a részeivel nincs probléma a motorja meg a váltó az amihez még nem kellett nyúlni leszámítva a turbót.Ezeken kívül szinte már minden részét szereltem.Ha szükségem lesz valamire kereslek.Szoktam felétek járni a feleségem nagynénje Miskolc-Tapolcán lakik.Viszont ha lenne hozzá 16" vagy 15" os lemezfelni garnitúrád azt megvenném.
Válasz #753. hozzászólásra






Nem jó helyen hirdetsz!!!!
Az apróban a helye!!!
A kis motor turboval nem egy új keletű dolog. A japánok már vagy 30 éve gyártják őket .A belpiacos kisautóik szinte mind turbosak , és 0,8-0,9-,1,0
-es hengerűrtartalommal,az óriási adók végett . De kis hazánkban is volt már vagy 20-25 éve Daihatsu Charade 1.0T GTti , illetve dízel szintén 1,0 literes motorral. Picit előrébb járnak ilyen téren, igaz ezek mind négyhengeresek , a mostaniak nagy része pedig három.
Válasz #753. hozzászólásra



Tán menekülnek a tulajok a nav elöl.
Moderálási elveink miatt törölve.
Czanik Sanyi (1178)
2014-01-25 21:07:13
Válasz #751. hozzászólásra

Kanyarba is szögletesen fut ugy tapad.Nagyon király.
Mi péz?????????Most vettem u ilyen méretü nokiant a meganra 18eft db-ja jo nagyon.
Válasz #750. hozzászólásra
Nincsen,csak1.9hez.
Egy nagyonjó állapotú gépezet lett totálkáros azt bontottam szét.
van még 4db 2000km-et nem futott új csak épen már nem szőrös Uniroyal 185/65 R15 téligumi is, februárban lesznek 1évesek 18500ft volt darabja akkor. Családban minden kocsin új téligumik vannak nemtudom mire feltenni, az S60on 16os guriga van erre nemjó sajnos.
Válasz #748. hozzászólásra


1.5dci-hez nincs cuccod vagy baráti áron esetleg tudsz ha kellene?Most jo a járgány de ki tudja meddig.Az öreg cserélné inkább benzinesre 4x4 Ignis jönbe az öregnek
Územanyag rendszer diszperzites vödörben gázolajban áll, nehogy levegőérje éskorrodálódjon
Válasz #747. hozzászólásra
Bandi! 1.9dci motorhoz van bontott komplett üzemanyag rendszerem! Magasnyomású szivattyú, rail cső,kis csövek, résolaj cső, injektorok...
továbbá turbó cső, nyomás szenzor, meg minden jeladó ami a motoron található. Úgy mondom,hogy a totál csupasz motorblokkon kívül minden megvan. Szervó,ge erátor,indítómotor,klíma...
patika állapot hibátlan 160ezret futott szervízkönyves autóból.
ha bajod van, áron alul barátilag viheted a cuccokat
Válasz #743. hozzászólásra
Ez érdekes.Nekem az19.dci-ben szintén ,hol világít hol nem a SERV jelzés még nem raktam rá a diagnosztikát remélem abbahagyja.
Azt mondja v.melyik teszt,hogy sokat eszik bár pesten folyamatosan lépve taposva 7-8litert. Sok,de az asszony itt vidéken nyakam rá hogy 5lityó alatt járna vele. Haveromnak 1es swift van csakis debrecenben használja munkába járni, 10 liter alatt nem eszik. Itt felénk meg5literekből járnak velük
Válasz #742. hozzászólásra

Szerintem kikapcsolható ezekben a startstop rendszer. Nekem igen teccik ez a kis bitang fiesta,van belőle 100lovas is,ha egyszer kifekszik a fóka egy ilyet veszek az asszonynak majd,addigra fele áron is lesz belőle
Válasz #742. hozzászólásra
ezt a problémát elektromos víz meg olajpumpával meg lehet oldani. És ezeket az alkatrészeket majd lehet könnyen , gyorsan meg jó drágán cserélgetni a szakszervízeknek.
A nagy dieseleken pl.hajók már régóta használnak külön hajtású olajszivattyúkat amivel már indítás előtt felépítik az olajnyomást.
Válasz #490. hozzászólásra

Ma volt a járgány diagnosztikán nem találtunk hibát sehol ami hibakod volt kitörölték.De az akku dobos benne 12 éves 74ah varta.Nagyon gyengén tekeri inditásnál és nem elég a feszültség az összes rendszernek és ezért indul nehezebben.30%-os.Kap egy ujat.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/fiesta/ford_fiesta_1.0_gtdi_ecoboost_titanium_start_stop_keszleten-7524928

Itt egy élő példa! 999ccm -> 125 LE
Na a másik jó nagy fa...ság aki kitalálta a turbós motorba ezt a start stop rendszert. Mert mi van ha meghajtod a kocsit úgy hogy azért a turbónak dolgozni kell nem kicsit viszont utána szépen hirtelen meg kell állj ez meg fogja magát és még vissza se hűlt a turbó aztán puff leállítja a kocsit.Ezek után még ezt megcsinálja így jó párszor és előbb utóbb a turbónak annyi!
Válasz #737. hozzászólásra

Éppen egy hete néztem egy autós műsort amibe azt ecsetelgették egy ilyen motor felújító műhelyben hogy ezek a régi fajta nagy köbcentis amerikai dögök 6-7-8 ezres benzines motorral azok még eltudtak menni akár 1 millió kiló métert is nagyobb hozzá nyúlás nélkül! Viszont most már hogy minél kisebb köbcentis és nagyobb teljesítményű a motor hát 1\10 fogja km max megtenni nagyobb karbantartás nélkül. Mert ugye 1000-es kis fos motor azt kihoznak belőle 120-130 lovat.Az majd ott köszön vissza hogy 140-150 ezer km körül motor generálozás!
Ennyit a kisautókról.
http://www.vezess.hu/torestesztek/toresteszt_iihs_usa_kisautok/49604/
Válasz #737. hozzászólásra

A dieselben mčg marha nagy lehetosegek vannak,,lasd lemans
Válasz #737. hozzászólásra

A dieselben mčg marha nagy lehetosegek vannak,,lasd lemans
Válasz #736. hozzászólásra

1000 köbcentis autóból kizárólag a turbó benzint szabad megvenni azt gondolom. Itt végképpen igaz ez a tény.
2,5ezertől kezd jólenni a dízel nomeg ha 4-től több külyök cumil benne...
Válasz #707. hozzászólásra
Ott a pont! Mea Culpa!
(megzavart a tény, hogy az angolok is teljes mértékben a magukénak érzik ezt a szép amerikai márkát :-) és az volt legfrissebb élményem, mert egy cimborám ment oda dolgozni. A következő generációs 1.0 literes TD motorok szoftverét fejleszti)
veszélyben a jogsi....csak elírtam előbb
jó éjt, holnap nekem is pálya van
Válasz #732. hozzászólásra


Mondjuk aszfalton motorozni csak úgy szabad, hogy túra higgadtan és okosan. Akadtam már fel a bükkben szallagkorlátra szupermotóval mert szembe átjött autó a sávomban, nekem meg a lábtartó karcolta az aszfaltot ha nem eresztem kintebb leveszem fejjel a szembejövő autót. Csak épen a széle kavicsos volt...Pályán jó ez is, 2007 vagy 8-ban voltam a hungaroringen a nagy 950SM KTM-eket tesztelni, illetve euroringen meg szupermotó pályán többször különböző gépekkel, itt nem jönnek szembe és kavics sincsen általában de erre már megint sok idő kell ami nincs.
Nekem a terepmotorozás ami mindig is etalon lesz és lesz is gépem, lehet már tavasszal mert túrkálunk közeli srácokkal egy saját pályát ahol senki nem szólhat bele a dolgokba, de szerintem idén még nem az az év lesz, hogy jusson szabad pár órám is akár még néhanapján sem...
Ezért mondom úgyis autózni kell sok tízezer km-et egy évben aminek a nagyrésze tényleg kell, nem szabadidős tevékenység, így kicsit legyen élvezetesebb gondoltam, meg kicsit a kerregős dízelekből elegem lett holott a dízel motorokat kedveltem mindig is, de most ez hobbisabb.
A pickuppal is 9literből járok és 120-al megyek leggyorsabban, annyi, hogy ez benzinből kéri de más minőségben tempóban sebességben. Persze napmint nap cuccolni szervízkocsizni csak az járja az mindigis faros és szervízkocsi lesz, de volt olyan többször, hogy Hatvanba Pestre Debrecenbe Balaton mellé, Csanádapácára meg mittudomén hová terepjáróval kellett mennem mert az volt és kész. Na most a hobbis kocsival ezek jobban fognak feküdni.
Kár, hogy sokat mérnek, veszélsben a jogsi...
Most nézem az időt ,holnap dolog van , mennem kell pihenni .
Jó éjszakát !
Értem, én úgy gondolom , ha egyszer egy embernek volt motorja ,annak utánna is lesz, úgy sem bírja ki , hisz nagy szabadság , amit az autó legyen bármilyen nem adja vissza.Egyszer ráérez és vége.Én nem veszek motort megmondtam ,mert nem akarok fölkenődni sehova , mert úgy sem bírnám megállni ,ha lenne , hogy ne küldjem , meg annyira nem is tetszik a dolog.Persze ehhez is föl kell nőlni , én vezetem én húzom a gázt , csak az ördög , az benne van az emberben. Próbáltam nem egyet de ,inkább nem.
Válasz #729. hozzászólásra

Ja-ja és főleg ezt úgy, hogy 4-500kiló súlytöbbletem is van ezzel az autóval ami marhára sok. Ha finoman megyek vele 7-ből lazán elfut, 120-al haladva 6-6,5-öt mutogat a mérő. Városban a lépegetés viszi feljebb, gondolom kicsit jobban mint egy kisebb szívó motorét, de egyébként jól írod, kb 2000km átlaga úgy, hogy majdnem fele város volt, majdnem fele 160utazós pályás történet, a maradék meg vidéki siklás így 8,5 a nagy átlagom és ezt tankolásnál is így számoltam.
Plusz erőből többet is igényelnék, nekem ez kicsit hobbi is a motorok helyett legyen élmény ha már autózni kell mindig, de azért húztam egy határt, nomeg ez a szeker éppen ezzel a motorral volt, itt a kikötésem az volt, hogy turbós legyen meg rendbehozható állapotban. Azt mondom alakul, ha kész lesz a hetekben lehet ki is ugrunk vele osztrákba a barátomhoz megmutatni neki, 1,8T-je van és csakis a benzinturbót szereti semmi más