Gázolaj árak 590 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 394.32 Ft USD 337.72 Ft CHF 418.94 Ft GBP 456.41 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

6066 hozzászólás
#316 PBandi
2013-12-18 20:33:17

Válasz #299. hozzászólásra

Az a focus nem TDDI véletlenül?Hogy tisztítód ki a porlasztócsúcsokat meséld már el.

#315 jedi
2013-12-18 20:09:45

Az első kanyar , meg vizes út
után meg reszket a kezük :D.

#314 jedi
2013-12-18 20:08:31

:D ,helyes!!!

Nincs profilkép
#313 .W.
2013-12-18 20:04:54

"ami utat betartott sebességekkel folyamatos 11óra alatt lehet megtenni ő 8óra alatt hazaér úgy ,hogy meg-meg áll cigizgetni."

Megyek szép 140-es tempóval közlekedve és ezek állnak bele a seggedbe az autópályán , folyamatosan villogva, agresszívan nyomulva. Mert ők sietnek. Mert ők menők. És mert nekik gyors autójuk van. Közel egymilliót levezettem már, de ezt egyszerűen nem tudom megszokni.Na szóval az ilyeneket rühellem én a legjobban az utakon.

#312 Czanik Sanyi
2013-12-18 19:57:26

Válasz #310. hozzászólásra

Zafíra jó mindenre, pakolgatni is , meg családi is.smile thumbupcool

#311 .Man
2013-12-18 19:54:26

Válasz #310. hozzászólásra

VW Bora? Kevés jó dízelt találsz de ki lehet fogni. Vagy Audi A4. Igen VW konszern híve vagyok....
Toyota Avensisből is van szedán valami nem túl idős változatban. Bár d4d morokról semmit nem tudom.

#310 GREVEN
2013-12-18 19:37:05

Válasz #302. hozzászólásra

Pakolgatós autót akarok, de nem nagy családos kombit. A kombitól messze állok. Sedanba is vannak elég jo nagy csomagtartósak.

#309 Tomi81
2013-12-18 19:35:48

Válasz #308. hozzászólásra
Igazad van, közbe eszembe jutott. Nagyobb turbó, meg mi más még?

#308 jedi
2013-12-18 19:26:55

Válasz #307. hozzászólásra
Soha nem jön ki belőle annyi . .és nem ugyanaz a motor.

#307 Tomi81
2013-12-18 19:10:43

Válasz #305. hozzászólásra
Kijön belőle annyi. Ugyanez a motor a skodákba-seatokba 180LE volt gyárilag

#306 Tomi81
2013-12-18 19:09:20

Válasz #298. hozzászólásra
Ha 150lovas volt gyárilag, az még nem TFSI. Az elhiszem, hogy elmegy annyi kilométert, úgy, hogy semmi baja nincs. Na a TFSI nem fog...


#305 jedi
2013-12-18 18:37:21

Válasz #299. hozzászólásra
A4 1.8T -t 150-ről 190-re ? Már ,ne haragudj ,de értesz Te a motorokhoz? Abból a motorból max 10 lóerőt lehet előcsalogatni egy ic programozással. Mindent nem kell elhinni.:) 25 éves motor egy turbóval , aminek alap vezérlése van .

#304 Mf-es
2013-12-18 18:00:19

Válasz #301. hozzászólásra

Dacia duster?Ez a mai paraszt divat.

#303 szanberg
2013-12-18 17:56:40

Válasz #300. hozzászólásra

gyorsabbak, sebesebbek!

Nem mintha 240-ekkel mennénk mindig nem is így értem, hanem arra, hogy olyan könnyedén szökkennek mint a pisztráng a jó vízben halkan hang nélkül csak suhan közben meg tapadsz az ülésbe.

A dízelgörények rezgése mindig is megleszsmile cowboy

#302 .Man
2013-12-18 17:53:49

Válasz #301. hozzászólásra

Octavia kombi. Nem követtem le, hogy mik a pontos igények, ,eg lehetőségek csak amit itt írtál, hogy kevés kilométerre helyben rohangászni főleg, pakolós kocsinak. Akkor Octavia kombi. 1.6 benya vagy egy jó 1.9 tdi 98-99-es évjáratú. De inkább dízel. Ha hosszú távra kell jó motor, akkor a 98-99 határán gyártott sima nem PD, turbó dízel még a holdig elmegy veled meg vissza. Nem egy nagy presztizs autó, de jó gép. Esetleg SuperB, de az meg nem kifejezetten melós kocsi, viszont szép és jó.

#301 GREVEN
2013-12-18 17:41:48

Válasz #296. hozzászólásra

Eddig volt legalább egy elképzelésem, most már semmi csak a végtelen káosz. Teljesen tanácstalan vagyok. Sajnos az anyagi háttér sem lesz hozzá akkora mint terveztem szóval szűkülni látszik a kör és egyre kisebb kategóriás autók fognak szóba jönni.

#300 .Man
2013-12-18 17:37:48

Válasz #299. hozzászólásra

Miben jobbak pályán, mint a dízel?
Egyébként olyat már nem nagyon fogsz tényleg találni, ami egész életében elmegy két vízszivattyúval, mert a legtöbbnél cserélni kell a vezérműszíjjal együtt smile biggrin

#299 szanberg
2013-12-18 17:25:37

Válasz #291. hozzászólásra

Pályára ezek a TFSI-k jobbak mint egy dízel helló! Persze valamennyivel többet esznek az is tény, és legalább annyira tartósak azok is.

Megint mondom, mindig is elvakult dízel autó párti voltam, azóta a családban is csak dízel van, de nemszabad elvakulni.
Nekem egyébként amíg egy autónk volt az asszonnyal 70-75ezer km is belement egy évben! Mióta kettő van kb 35-35ezer/év mindkettőbe, tehát más a felhasználási körülmény.
de magamna kakkor is egy turbós benzinest vennék, pedig ez a km talán már az a határ mi felett megtérül a diesel viszonylag belátható időn belül(ha nem üt belé a krakk...)

1,8T A4-es van barátomnak ausztriában használja meg jár haza vele, hajtja mint barom, ami utat betartott sebességekkel folyamatos 11óra alatt lehet megtenni ő 8óra alatt hazaér úgy ,hogy meg-meg áll cigizgetni.
280ezer km van benne ami nem túl sok, de 10ezer km alatt kb fél liter olaj amennyi elvész belőle, ez újkorában is megvolt neki. Pedig a 2kilós utazások mennek folyamatosan.
Ja és chippelt 150-ről 190x lóerőre.
Kuplungja kezdett mostanság meg-meg csuszikálni, jön haza most hétvégén jan8-ig, kicserélem neki a kuplungszettet belőle és kész.

Az a baj, olyan dízel nincsen már mint a mostani jókis öreg tdi fókusz, hogy 500ezer felett is használható mindenre úgy mint újkorában, közben alig volt javítani való rajta, vízpumpából is csak a második fut rajta annyira stabil mindene. Gyári porlasztók, igaz én szétszedtem már kitisztítani őket.


#298 szanberg
2013-12-18 17:25:21

Válasz #291. hozzászólásra

Pályára ezek a TFSI-k jobbak mint egy dízel helló! Persze valamennyivel többet esznek az is tény, és legalább annyira tartósak azok is.

Megint mondom, mindig is elvakult dízel autó párti voltam, azóta a családban is csak dízel van, de nemszabad elvakulni.
Nekem egyébként amíg egy autónk volt az asszonnyal 70-75ezer km is belement egy évben! Mióta kettő van kb 35-35ezer/év mindkettőbe, tehát más a felhasználási körülmény.
de magamna kakkor is egy turbós benzinest vennék, pedig ez a km talán már az a határ mi felett megtérül a diesel viszonylag belátható időn belül(ha nem üt belé a krakk...)

1,8T A4-es van barátomnak ausztriában használja meg jár haza vele, hajtja mint barom, ami utat betartott sebességekkel folyamatos 11óra alatt lehet megtenni ő 8óra alatt hazaér úgy ,hogy meg-meg áll cigizgetni.
280ezer km van benne ami nem túl sok, de 10ezer km alatt kb fél liter olaj amennyi elvész belőle, ez újkorában is megvolt neki. Pedig a 2kilós utazások mennek folyamatosan.
Ja és chippelt 150-ről 190x lóerőre.
Kuplungja kezdett mostanság meg-meg csuszikálni, jön haza most hétvégén jan8-ig, kicserélem neki a kuplungszettet belőle és kész.

Az a baj, olyan dízel nincsen már mint a mostani jókis öreg tdi fókusz, hogy 500ezer felett is használható mindenre úgy mint újkorában, közben alig volt javítani való rajta, vízpumpából is csak a második fut rajta annyira stabil mindene. Gyári porlasztók, igaz én szétszedtem már kitisztítani őket.


#297 Bán Zsolt
2013-12-18 12:47:51

Válasz #295. hozzászólásra

Szia. En is vegigjartam ezt az ősszel. Igazaból ami szóba jött az az utolsó TDI passat a skoda octavia ill Toyota avensis 99-02 közöttiek mind 1200-1300 eurotol mar normalisak vannak vagy ha kicsit leharcoltak akkor magasabb a felszereltség. Enyém vegül skoda lett 600ezerben állt meg.

#296 Kamionos
2013-12-18 10:37:21

Válasz #295. hozzászólásra
Évi 8-10ezer kilóméterért nem vennék 3 literes dízelt. Pláne ha 10 km-es távokat mész vele. Az picsafüst. Egyrészt nem tudod a motor teljesítményét kihasználni, másrészt a biztosítás teljesítmény adó sem semmi hozzá. Arról nem beszélve hogy automata váltónál megeszi az életed egy 3 literes télen. 10 km-en szinte be sem melegszik a motor. A 2 literes automata insignia télen városban úgy megeszi a 10 lityit mint a pinty, úgy hogy pályán nekem is 6 litert eszik. Ezek az autók autópályára vannak kitalálva. Ilyen kicsi utakra egy benzines kocsit érdemesebb szerintem. Ha nem akarsz versenyezni, kicsit pakolni akarsz a csomagtartóba akkor szerintem benzines kombi, vagy max kisköbcentis (max 2000ccm) kéziváltós dízel kombi.

#295 GREVEN
2013-12-18 09:17:40

Válasz #294. hozzászólásra

Amit elfelejtettem még, hát ahova a legtöbbet járok az a 10 km-re lévő város, meg barátnőm szüleihez 40-50 km-re hetente. Nem vagyok üzletkötő, nem járom az országot, szal éves szinten kb 7000-8000 km-t max 10-et menne nálam. Nincs hova mennem, nem követeli meg a munkám szóval ilyen családi ügyintéző lenne ami kiszolgálna vagy 15 évig. Csak nem olyan ez mint egy cipő, hogy váltogassuk. Elég nagy kín lesz ez igy is, nem akarom ujra átélni. Előre félek!

#294 GREVEN
2013-12-18 09:13:28

Válasz #291. hozzászólásra

Sok hasznos dolgot mondtál. Baromira tetszetős. Nekileselkedek és keresgélek. Aztán meglátjuk. Ha eszembe jut valami zaklatni foglak ígérem.

#293 GREVEN
2013-12-18 09:11:29

Válasz #292. hozzászólásra

Van ember a rokonságban aki ezzel foglalkozik. Kintről hozza, átnézi kitatarozza és itthon megy piacra.

#292 .Norbert
2013-12-18 08:56:24

Válasz #286. hozzászólásra

Nyelvet (angol/német) mennyire beszélsz vagy van-e ismerős?? smile cowboy Hacsak itthon nincs valami tényleg jó állapotú megfelelő kocsi én biztos németből vagy osztrákból hoznék be kocsit. Kint egész addigi életébe nem megy annyi kátyúba mint itthon egy vidéki körúton smile whistling meg szerintem a németek kicsit jobban adnak a szervízre hogy időbe legyen megfelelő cserealkatrészekkel smile thumbupcool

#291 .:Jäger:.
2013-12-18 08:28:57

Válasz #278. hozzászólásra

Olajcsere 30e km-enként kell.
- Olaj: 8l kell bele. Valami jobb fajta 5W-30 Longlife kell, mondjuk Castrol, Mobil 1, Eneos. Olyan 22-25 ezer.
- Üzemanyag szűrő. 6 ezerért van utángyártott vacok. 20 ezerért gyári minőségű Mann Filter. 15-16-ért lehet normális utángyártottat venni.
- Olajszűrő. 4-5 ezer a jó minőségű Bosch vagy Mann Filter.
- Levegőszűrő. 6-7 ezer.
- Munkadíj 3-5 ezer.
Tehát egy olajcsere olyan 40-60 ezer között van attól függően milyen minőségű dolgokat használ az ember. Persze maszek szerelőnél. Én egyszer vittem márkaszervizbe olajcserére ott ugyanez 153 ezer voltsmile cursing
(30e km a hosszított csereperiódus. Longlife olaj kell hozzá ami drágább, stb. Van úgynevezett normál csereciklus is az 15e km. Ahhoz olcsóbb az olaj meg az üzemanyag szűrő is, de ugye fele annyi időnként kell cserélni. De egy bizonyos futásteljesítmény után azt mondják érdemesebb átállni a normál ciklusra. Lassan szerintem én is átfogok.)

Akkor mondjuk két első Bosch féktárcsa 60 ezer, hozzá két Bosch fékbetét 30 ezer. Hasonló áron van hozzá a Textar meg a Febi is. Talán a Febi kicsit olcsóbb.

Egy vezérműszíj készlet, szíjjal, spannolóval mindennel olyan 40 körül. SKF tehát nem gagyi.

A többi ilyen-olyan alkatrész meg vagy egy árban van vagy egy picit drágább mint más hasonló méretű középkategóriás kocsié. A kategória társainál mint ugye a BMW, Merci meg szerintem picit olcsóbb is a szervizköltsége.
A gumi mondjuk meglepi lesz a Kadett után. Erre nem igazán lehet értelmes gumi szettet venni 150 ezer alatt.

A futásteljesítményről mondanék még pár gondolatod.
Azt mindenképpen átkell gondolni, hogyan használod a kocsit. Az még önmagában kevés, hogy 15 év alatt 180 km. Az sokkal meghatározóbb, hogy hogyan jött ez össze.
Mi a jellemzőbb? Az, hogy minden nap mész a kocsival rövid távokat? Sok olyan utad van ami 1-5 km hosszú csak? Vagy inkább mész vele egyhuzamban 50-100-150 km-t aztán napokig nem is használod?
Hogyha az utóbbi és kifogsz egy jó állapotú diesel Audit akkor az nálad örök élet lesz szinte.Ezeknek az a legjobb, hogyha hosszú távokat tudnak menni. Ha ez párosul a relatív kis futásteljesítménnyel és egy gondos karbantartással akkor még 20 év múlva is kocsi lesz a kezeid között egy diesel Audi.
Hogyha viszont az a jellemzőbb, hogy sok rövid távokat mész akkor talán inkább benzines kellene neked. Az ilyen 1-5-10 km-es utak alatt nem tud rendesen bemelegedni. A rengeteg hideg motorral járkálás meg előbb-utóbb megbosszulhatja magát és okozhat problémákat. Mondjuk ehhez is hosszú-hosszú évek használata kell, de akkor is. Na meg a diesel hidegen többet eszik, de a jobb fogyasztás se tud érvényesülni.
Tehát azt mondanám neked, hogyha Te 50km-et átlagban 5 részletből teszel meg akkor vegyél benzinest. Ha 50km-et átlagban 1 részletből teszel meg akkor vegyél dieselt.

Még pár gondolat.
Szerintem manuális váltósat ne vegyél. Sokan még abban a tévhitben vannak, hogy sokat eszik meg elromlik, blablabla.
Ezek már nem igazak. Nem eszik többet az automata. Sőt adott esetben még kevesebbet is ehet mint a manuális. Ezek a mai tiptronic, multitronic meg mit tudom én még milyen váltok már nem azok az ősrégi 4 sebességes automaták. Ezekben a kocsikban már annyi szenzor, érzékelő, computer van, hogy jobban tisztában vannak vele, hogy mi történik az úton mint a sofőr. Pont abban a pillanatban váltanak amikor azt kell. Amikor az a legjobb. Nem úgy mint az ember. Rövid idő alatt meg is szokja az ember az automatát. És sokkal sokkal jobb! Nekem már nem is kellene manuális. Egy előnyét se látom az automatával szemben.

Meg amit már mondtam, de megemlítenék még egyszer az az igazolt előélet. Minden kocsinál fontos, de az Audiknál talán még fontosabb. Ezeket az elhanyagolt karbantartással tényleg tönkre lehet vágni gyorsan. Meg tényleg rengeteg a visszatekert. Ne sajnáld a szerviznek azt a 20 ezret amiért átnézik még akkor se ha aztán nem veszed meg. Lehet 3-4 kocsit is átkell nézetned mire meglesz az igazi, de megéri.
Alapból a szervizkönyvet se vedd szentírásnak! Hamisítják azt is a km visszapörgetéssel együtt. A valódi futást pedig kitudják deríteni. Azt hiszem valami 5 vagy 6 helyen tárolja a kocsi a futásteljesítményt. Nem csak az ECU-ban, hanem azthiszem még a kulcs is tárolja. Szinte kizárt, hogy mind az 5-6 helyen átírják.
Ilyen 400 ezret futott kocsit ne vegyél mert. Olyankor már nagyon esélyes pár nagyon drága javítás. Egy tisztességesen karbantartott 200 ezret futott diesel Audit viszont megvehetsz. Az még kocsi lesz egy jó darabig.
Ha benzinesnél maradsz akkor viszont a 200 ezer már soknak számít. Benzinest Audit nem vesz az aki pályán jár. Az dieselt vesz. A benzines kocsik nagy része városban járkálja le a kilométereit. Városban lefutott 200 ezer km sokkal nagyobb elhasználódás jelent mint főúton meg pályán lefutott 200 ezer.

Ha van még az Audival kapcsolatban kérdésed jöhet nyugodtan. Estefelé leszek...

Nincs profilkép
#290 t.peti
2013-12-17 23:44:27

Válasz #289. hozzászólásra
Na ez is elég szép gépsmile smile
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/6/mazda_6_sport_2.0_cd_te_plus_magyar-vez.szervizk.-ujszeru_-7496680

Nincs profilkép
#289 t.peti
2013-12-17 23:32:35

Válasz #286. hozzászólásra
Üdv!
A mazdák nagyon jó kocsik, itt tudsz olvasgatni, szerintem elég reális, ha ránézek az itthoni kocsinkról írt vélemények megegyeznek az én véleményemmel. http://nepitelet.hu/autok/mazda/6_2002/#0 http://nepitelet.hu/autok/mazda/6_2008/#0

Nincs profilkép
#288 t.peti
2013-12-17 23:26:45

Válasz #280. hozzászólásra
üdv!
Szívó benzin+magas környezetvédelmi besorolás= betegágy kocsi, nagyon nem megy és mellé még fogyaszt is (chevi lacetti 1.4)rendesen, hiába majd 100 lóerő egy 10 évvel korábbi motor 80 lóerőből is megveri menetteljesítménybe meg fogyasztásba, szerelő az új Hyundai-okat is hasonlóan jellemezte a minap. Várjuk a napot hogy kiguruljon az udvarról, egy jó dízel 3as bmw használtan a favorit nálam

#287 Tomi81
2013-12-17 22:29:21

Válasz #286. hozzászólásra
Japán+benzines = örök élet+1nap

#286 GREVEN
2013-12-17 21:40:26

Válasz #284. hozzászólásra

Igazából erről még senki se mondott véleményt, igy nehéz mellé állni.

#285 Tomi81
2013-12-17 21:25:57

Válasz #282. hozzászólásra
Lámpától-lámpáig. Felgyorsulsz, megállsz és így tovább

#284 Tomi81
2013-12-17 21:22:14

Válasz #278. hozzászólásra
Ha ilyen keveset futna a kocsi egy évben, akkor csak benzines.
Az az igazság az új dízelek nagyon jók, nagyon mennek, de ha baj van, bokáig kell a zsebbe nyúlni. És már el is úszott az az összeg amit a fogyasztáskülönbségen nyertél...
Ha tényleg tetszik a mazda6, vegyél belőle egy benzinest, biztos nem fogsz csalódni benne.
A másik két autóról meg leírták a többiek hellyel közzel a dolgokat.

Nincs profilkép
#283 Szabi.
2013-12-17 21:22:09

Karosszéria védő fóliát használt már valaki ??
Mikre kell ott figyelni, mert a google rengeteg félét kihoz !?
Bevált, megbízható helyet tudtok ahol felrakják ???????

#282 GREVEN
2013-12-17 21:21:08

Válasz #279. hozzászólásra

Tisztázás képen mit nevezünk városban való közlekedésnek? Lámpától lámpáig történő döcögés és szmötyögés vagy lakott területen történő áthaladás 50-el? Mert gondolom ég és föld a különbség és azért teszem fel a kérdést mert nálam minimálisat megy egy autó városba lámpától lámpáig mivel igencsak vidéken vagyok. Nem sűrűn visz utam ilyen helyekre, mint azok akik esetleg ott élnek a mindennapokban.

#281 jedi
2013-12-17 21:06:06

Végy egy bajort . . . meg fogsz lepődni mennyire jó.

#280 .Man
2013-12-17 21:04:51

Válasz #279. hozzászólásra

Nem vagyok híve a nagy motoroknak. Szép meg jó a 170-200 ló, de eleve feleslegesnek érzem. Élvezet, mikor odalépsz neki és nem bírod elemelni a fejtámlától a fejed, de a másik ilyen érzés akkor jön, amikor két hét múlva csenget a postás. Túl sok a környékünkön a rendőr. Kisebbekből meg akkor inkább a szívó benzin, de még inkább dízel, sehogy sem tudott meggyőzni eddig egyik turbós benyás motor sem. De ízlések és pofonok, ahogy mondod.

#279 szanberg
2013-12-17 20:52:09

Válasz #275. hozzászólásra

Mondjuk városban az Audi 3.0 Tdi automatával símán 10liter felett eszik.

No de mindenki ami neki teccik!
Dízel autó párti voltam mindigis, de mióta 1,8T meg 2.0Tfsi-ben ültem azóta elvitte a lelkemet a turbóbenzin technika

#278 GREVEN
2013-12-17 20:11:28

Válasz #265. hozzászólásra

A szervizköltsége mennyi? Szűrők? Olajak? A család egy autot hasznŕlt vagy 15 évig és igy ment bele a kadettbe kb 180 ezer. ezt azonban csak én hasznŕlnŕm. Amennyit munka mellett engedne az időm. szoval keveset futna mellettem ugy gondolom. Fenntarthao lenne ez vajon?

#277 .Man
2013-12-17 19:49:01

Válasz #267. hozzászólásra

Mert taposod a lelkét szegénynek smile lol 2.0Tdi 140 ló városban nem eszik meg 8 litert télen, de még talán 7.5-t sem, országúton ha nagyon taposom a szemét, akkor 6, de ha kell, akkor megindul 4 személlyel is. Mondjuk a quattro tesz rá 1-1.5 litert biztosan, az hogy 177 lovat ad ki magából a 140 helyett az nem sok plusz fogyasztást kellene, hogy eredményezzen, deciket esetleg. Persze minden függ a lábad méretétől.

#276 PBandi
2013-12-17 19:45:51

Válasz #273. hozzászólásra

Egy tapasztalt szervizes egy diagnosztikával mindent kiderít.

#275 .Man
2013-12-17 19:43:45

Válasz #266. hozzászólásra

Van manuális váltó 3.0-es dízelhez audinál, csak nem sűrű, mert aki akkorát vesz, az már kéri hozzá az automatát, de még használtan is ki lehet fogni. Mellesleg turbós benyásat én akkor vennék, ha 3-4 éven belül biztosan cserélném. Persze ez is függ, hogy mekkora motorral, de 1.2-es 1.4-es 1.6-os turbós benzinesekben annyira nem terveznék még hosszú távra. A 2.0-es tfsi egy faszántos kis motor, megy mint a baromállat, de a városban nem tudtunk vele 10 alá menni, pedig nem hajkurászta a srác.

Nincs profilkép
#274 .W.
2013-12-17 19:13:43

Válasz #266. hozzászólásra

Valamiért a személyautóknál nekem is a benzines lett a favorit az utóbbi időben. Kulturáltabbak és nem beszélve arról, hogy a benzinesek azonos típuson belül kb.25%-kal olcsóbbak. Tekintve, hogy jelenleg a benzin olcsóbb mint a gázolaj, ez még az esetleges fogyasztáskülönbség esetén is sokára térül meg. Ráadásul a nagy köbcentis nagy teljesítményű új dízelek simán bevágják a 8-9-10 litert is. Igaz, hogy cserébe tolnak mint a mozdony, de a mostani turbó benzinesek szerintem vannak olyan nyomatékosak.

#273 GREVEN
2013-12-17 18:04:55

ezeket a visszatekeréseket szakszervizbe ki lehet deriteni?

#272 GREVEN
2013-12-17 17:45:12

Válasz #271. hozzászólásra

Ujat nem adnak ilyenből annyiért amennyim van :S

Nincs profilkép
#271 007
2013-12-17 17:33:11

Válasz #270. hozzászólásra

Újat vegyél (annyiért amennyi pénzed van) talán abban nincs akkora rizikó.

#270 GREVEN
2013-12-17 17:28:21

Válasz #268. hozzászólásra

Ha igaz a szobeszéd, ennek tényleg jo az étvágya.

2 dolog még amit nem mondtam el lehet.
Az a tervem ,hogy hosszú távra szeretnék egy autót, mivel az öreg E kadett is leszolgált 20 évet a kezeink alatt. Anno 30.000 km-el lett véve kicsit drágán, de szinte uj volt. Szoval valami ilyesmiben reménykedek most is. Inkább többért vennék és akkor tudom mit futott kicsi km-el.
Másik meg hogy teljesen analfabéta vagyok kocsik terén, szoval a sok kinait googlizom folyamatosan. :D

#269 szanberg
2013-12-17 17:27:34

Válasz #268. hozzászólásra

Csak az nem kényelmes utazós kocsi hanem sportgépezet...

Én úgyvagyok vele, hogy a pickuppal járok átlag 9 literrel és ha mennikell akkor megyek vele bárhová autópályán is.
Innentől kezdve mindegy, hogy benzin vagy dízel mert nem kis fogyasztás, cserébe még lassan is megyek.
Namost ha beleülök egy 2.0Tfsi audiba akkor 10 literből 180-al utazok ha akarok szóval kb ugyanannyi elfogyasztott naftából kicsit mást kapok.

Az 5 literes dízelfogyasztástól elkell tekinteni mert most sem olyannal jársz Te sem.

de a selymes járás egyszerűen nulla hang és vibráció viszont kemény teljesítmény kisgázról uganúgy mint egy dízelnél, engemet megfogott.

Nincs profilkép
#268 007
2013-12-17 17:21:59

Válasz #266. hozzászólásra

Én ha benzinest vennék csakis ILYET vennék.

#267 szanberg
2013-12-17 17:21:30

Válasz #265. hozzászólásra

Nagyonjó barátomnak van A4 kombi 2.0Tdi Quattro Sline 177lovas szerkezet.Volt nálam is vagy két napig, kérte a navarámat trélerezni így cseréltünk kicsit. 7liter alatt nemtud fogyasztani ha úgy mentem ahogy én akarok 8,5 lityó felé ment a fogyasztás vidéki utakon!!! nem városban.

Azt mondja ez ilyen. De a quattro az tényleg fain!

Quattro-t a népneksmile cool

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Öröklés és földhasználati ranghelyek: mit visznek tovább az örökösök?
Öröklés és földhasználati ranghelyek: mit visznek tovább az örökösök?
A Földforgalmi törvény 2025. július 1‑től hatályba lépő módosítása világossá...
Gödöllőn épül fel Európa legkorszerűbb mezőgazdasági múzeuma
Gödöllőn épül fel Európa legkorszerűbb mezőgazdasági múzeuma
A gödöllői fejlesztés célja nem csupán a gyűjtemény biztonságos elhelyezése,...
Fagros Mulcher – Working Width 1.55 m (New)
Fagros Mulcher – Working Width 1.55 m...

1.400 EUR

MAN TGX 18.440 nyerges vontató eladó
MAN TGX 18.440 nyerges vontató eladó

6.990.000 Ft

Volvo A30D dömper eladó – 2006-os, 6x6 hajtás, 23 tonna
Volvo A30D dömper eladó – 2006-os, 6x6...

63.000 EUR

Massey Ferguson 6290
Massey Ferguson 6290

32.000 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]