Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.67 Ft USD 337.61 Ft CHF 424.27 Ft GBP 455.37 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

5950 hozzászólás
Nincs profilkép
#5650 csabahegeszt
2023-12-17 09:32:52

Válasz csuti0 #5649. hozzászólásáraAz enyém 2003as kiadású.
Klimás.
Valami öreg fazoné volt 2x megtörte 2ik alkalommal totálkára vették.
Életem egyik jó döntése volt, hogy megvettem.
Mondjuk nem is telik hiluxra de azt lehet jobban sajnálnám.

Nincs profilkép
#5649 csuti0
2023-12-17 09:19:12

Válasz csabahegeszt #5645. hozzászólásáraSzia!
Itt is volt egy efféle CR-V 3,feleségem imádta, Honda azért még valamennyire minőség,2literes benzinmotor egy jól kiforrt konstrukció,igaz fogyasztása nem kevés. Most egy CR-V 5, 1.5 turbós van 190 le ez kevesebbet eszik 8l átlaggal jár,megy mint a mérgezett. Motor élettartammal nem tudom mennyit lehet kalkulálni,nem bízom a hosszú élettartamban,de remélem 200 ezerig gond nélkül elmegy és addig el is adjuk.
Üdv.: Csuti

Nincs profilkép
#5648 hashtag
2023-12-17 08:10:57

Válasz atisgyulai #5619. hozzászólásáraValamennyire azért fiatal legyen? Mert van fenn 1-2 ford ranger is 2005-2006 ból azok még elég jók, vagy van egy 2009 es hilux ami szépnek tünik

Nincs profilkép
#5647 csabahegeszt
2023-12-17 07:35:48

Válasz uff #5646. hozzászólásáraOlyan 12 -15 liter terepen
Országúton 10 liter

Nincs profilkép
#5646 uff
2023-12-17 07:23:07

Válasz csabahegeszt #5645. hozzászólásárafogyasztásra annyi mint egy papucsos terepj vagy kevesebb ?

Nincs profilkép
#5645 csabahegeszt
2023-12-17 06:23:28

Válasz atisgyulai #5619. hozzászólásáraNekem honda crv van összkerékhajtás 150 ló
Elég kaka körülmények között közlekedek vele.
Sajnálom is de még soha nem hagyott ott.
Pedig most van sár igazán.
Mondjuk jó gumi kell rà és a világbol kivisz.
Kicsit lehetne magasabb.

#5644 szelindi1965
2023-12-17 05:57:24

Válasz hashtag #5643. hozzászólásáraPontosan ,így gondoltam.Megvan a helye mindennek.

Nincs profilkép
#5643 hashtag
2023-12-16 21:16:47

Válasz szelindi1965 #5641. hozzászólásáraAki egy páréves okosmotoros szemétbe belenyúl, az az ő baja. Ettől nem lesz maga a pickup kategória még felejtős. Határba kijárni szétnézni, meg kivinni pár zsàk cuccot akármivel is lehet ami nem akad el, a többi meg tényleg olyan dolog hogy kinek mire kell.

#5642 szelindi1965
2023-12-16 20:48:27

Válasz atisgyulai #5640. hozzászólásáraIlyen alacsony futásteljesítmény nagyon szembetűnő,simán látszanak a MEO vonalak mindenütt alul,kasztni alvázszáma leragasztva még a kerékjáratban/BT 50/,alváz állapota különösen a felfogató gumiknál.Neked nem számít hogy belül mekkora,nem vagy túl magas és túlsúlyos sem.
Kérdés hogy mire és hogyan használod majd.
Kapaszkodó képesség-súlyelosztás-ár: TATA XENON 2.2 DICOR.
Hasmagasság-megbízhatóság-név: TOYOTA HILUX
Méretek-erő-kényelem: SSANGYONG MUSSO GRAND
NAVARA ,itt csak korosabbak vannak.
FORD,most mit írhatnék,teherautóban van nekem is,vezettem-néztem Ranger-t,kényelmes,de a saját gazdáját az őrületbe akarta kergetni az első kardán problémái és valami katalizátor szonda.Ugyanakkor van ahol nagyon bevállt.
ISUZU: 2.5-öst vezettem,két turbó van rajta és gyenge,1.9 est húztam ki kőre hogy felvegye az autómentő,bekopogott másfél évesen.
Szerintem nézd körbe rendesen a Mitsubishit,nem kell ahhoz a gyertyát tartania senkinek.
Karakteres gépnek kell lennie,ha 100 000 km alatti.Ilyen 3-400 000 km-es gépeket pedig használja más,szerintem.

#5641 szelindi1965
2023-12-16 20:03:46

Válasz hashtag #5639. hozzászólásáraKinek mi,és mire kell olyan járművet vegyen.Az hogy az NHP-vel meghülyítették a parasztokat ,nem az én problémám.És természetesen nem inci-finci 1.6-os 30 éves Vitarára gondoltam vontatni mint terepjárót.
Amúgy a prospektusok és a forgalmik bejegyzései nem tudják a Dél és Nyugat afrikai gyártási anomáliákat pótolni/Ranger,Hilux/,és ne sértődjön senki.Bődületes felhozatal van pickupból lehet válogatni,csak gondolja át mindenki valóban ez kell neki.

#5640 atisgyulai
2023-12-16 16:25:42

Válasz szelindi1965 #5636. hozzászólásáraKülföldi származású, így az előélet lekérdezése bizonytalan.
Sajnos az általad említett áron 3-400 ezret futott, de fiatalabb járgányok vannak.
Szinte évjárattól függetlenül, majd hogy nem km áron hirdetik az autókat!
Egy komolyabban hozzá értővel együtt lehetne megnézni.

Nincs profilkép
#5639 hashtag
2023-12-16 15:38:11

Válasz szelindi1965 #5638. hozzászólásáraHány mázsát vontathatsz? Járműben hány kilót szállíthatsz?

Nincs profilkép
#5637 hashtag
2023-12-16 15:12:55

Válasz szelindi1965 #5636. hozzászólásáraVontatni és terepre? A létraváztól nem gondolnám hogy lenne ettől alkalmasabb dolog. Nyilván egy hosszabb pickup nem mozog úgy a szűk és meredek helyeken mint egy kisebb terepjáró, de az esetek 99%-ában elmegy mindenhol, ahol meg nem oda úgyis traktor kell.

#5636 szelindi1965
2023-12-16 15:01:26

Válasz atisgyulai #5635. hozzászólásáraJSZP-n nézd meg azért a dolgait,rendszám alapján.Amúgy az áfás ára volt ennyi,ha minden klappol/hangsúlyoznám,nem baj ha nem erősebb motorú, 136 LE,nem baj ha nem SELECT váltós,és nem baj ha az olcsóbb futóműves/,megreszkíroznám ma a 3,5-4 milliót érte,egyszerűbbet nem kapsz ami még használható,újat meg vesz a fene.
Továbbra is fenntartva nem bántam meg hogy nem vettem,amúgy szerintem határba és vontatni is inkább terepjárót végy mint pickupot.

#5635 atisgyulai
2023-12-15 22:18:09

Válasz szelindi1965 #5623. hozzászólására100ezer alatti km-el mennyit érhet?
Rozsda mentes teljesen, kívül-belül, alul-felül!

#5634 atisgyulai
2023-12-15 21:40:23

Válasz Bekre Pál #5632. hozzászólásáraMivel nem sürgős, így mindenképp kivárok egy le informálható járgányt.

#5633 atisgyulai
2023-12-15 21:35:10

Válasz Gumóka #5629. hozzászólásáraPont most volt téma egy autó szervizes ismerőssel a koreai autók.
Alkatrész ellátás még csak-csak megoldott, azzal nincs nagy gond. Viszont a karosszéria elemek szinte beszerezhetetlenek hozzá!

Nincs profilkép
#5632 Bekre Pál
2023-12-15 20:56:28

Válasz atisgyulai #5619. hozzászólásáraIsuzu D-Max nagyon tartós, az újabbaki (1.9D) 8 alatt falatoznak 100-on, de a 2.5-s se falánk. Nagggyyyon meg kell nézni, milyet veszel, mert a gazdik visszaél(het)nek a strapabírósággal!smile cowboy

#5631 kulakman
2023-12-15 20:51:24

13 hónapja vettem egy Korandót, taljánból behozott all drive, azaz állandó össz kerék , dízel, volt benne 92 ezer , erősen kételkedtem benne , hogy igaz de szerintem annyi volt, ez idő alatt mentem vele 25 ezret , olajokon ,szűrőkön kívül nem kért semmit , gazdaként egy a bajom vele , borzasztóan alacsony , ha elkopik a gumi teszek rá nagyobb átmérőjű gumit amit elbír, elöl-alul a védő műanyag fél évet se bír ki most ha felfagy biztos letépi megint a föld a burkolatot.
Cserébe olyan fürge mint egy benzines nagyon erősnek érzik a motor, nekem így 70 felé pont jó!

Nincs profilkép
#5630 Sk Laci
2023-12-15 20:26:52

Válasz mtz1221 #5625. hozzászólásáraMárkaszerviz.
Alkatrészt biztosít az autóbárdi alkatrészkereskedés. Lehet mások is. Motorban a befecskendezőket Csomádon ujították fel. Első futómüben a golyóscsapokat a helyi szerviz biztosította, aki cserélte is.

#5629 Gumóka
2023-12-15 20:16:19

Válasz mtz1221 #5627. hozzászólásáraEgyébként lehet, bár nem elterjedt, de van azért belőle, itt az a kérdés, milyen hazai háttere van a forgalmazókon kívül.

Nekünk voltak koreai építőgépek a régi munkahelyemen, a legtöbb alkatrész másnapra megvolt. Meg csomó koppintott, átvett cuccokkal épített gépek, tehát más márkára típusazonos volt.


#5628 Gumóka
2023-12-15 20:12:59

Válasz mtz1221 #5627. hozzászólásáraAsszem' ám,ilyen öszvér valami.

Egyébként a Honda se olcsó, mert idehozni drága a gyári cuccait. Kollégám vett egy 12 éves típusát most nem tudom, hondát, kellett hozzá ez-az, hát, volt ára. Egyébként ritka jó állapotú kocsit vett.

#5627 mtz1221
2023-12-15 20:03:57

Válasz Gumóka #5626. hozzászólásáraNem a motorra gondoltam. Hanem minden más porcikájára. Nem hinném hogy polcon van ajtózár ablakemelő szilentek, vagy egy álltalan valami is.

#5626 Gumóka
2023-12-15 19:47:13

Válasz mtz1221 #5625. hozzászólásáraMerci motor van benne, ha jól emlékszem.
Egyik ismerősnek volt pick up, eleje ronda, de azt mondta, nincs vele sok baj, mondjuk autószerelő, magának javítja.

#5625 mtz1221
2023-12-15 19:38:01

Válasz Sk Laci #5624. hozzászólására200000 felett ha megmutatja minden részét, alkatrész hol lesz hozzá ?

Nincs profilkép
#5624 Sk Laci
2023-12-15 18:58:34

Válasz atisgyulai #5619. hozzászólásáraSsanyongokat nézted?
Viszonylag olcsón árulják használtan.
Nekem Kyron model van /SUV, nem pickup/. 2007-es , ha jól emlékszem 185 000 km van rajta. Ha érdekelne, írjál rám privátban.
Az autó épp állapotú, sohase ütközött, Nincsen lerohadva. Egyedül a csomagtartó ajtajának a legalján a falc rozsdás.
Amit kellene rajta javítani, az a turbó felujítása. Erről tudok, de át kellene nézni. Nyáron volt müszakin, gond nélkül elsőre átment. Emiszió, fékek, meg más részei is rendben vannak.
Vonóhoroggal is el van látva.
Új korától nálam van. Az autót én, a párom és apám vezette. Inkább úgy mondanám, hogy 99% én jártam rajta, ök csak ha ebédet, vacsorát kellett kihozni aratáskor, vagy más munkáknál a határban.

#5623 szelindi1965
2023-12-15 11:14:42

Válasz atisgyulai #5619. hozzászólásáraAz még PSA ivadék motoros/ergo jó/,és nem baj ha nem Intens felszereltség.
Az új ára 6 550 000 ft volt üzembehelyezve horoggal alapszínben/ 2015.06.30./,így árazd be,nem elrohadva 200 000 km körül,normális belsővel .Én nem vettem meg és nem hiányzik azóta sem.
Toyota,Ford,Nissan,felejtős.

#5622 atisgyulai
2023-12-15 08:43:05

Válasz Gumóka #5621. hozzászólásáraJelenleg egy kis swift látja el a feladatokat!
Akkor inkább átalakítom smile w00t

#5620 fexco
2023-12-15 06:24:12

Válasz atisgyulai #5619. hozzászólására Alap---invite----kevés lovas.
---- intens plus---ot dübörödnek a lovak.

#5619 atisgyulai
2023-12-14 22:57:28

Üdv mindenkinek!
Gondolkodom egy "paraszti harci szekéren"!
Véleményekre, tapasztalatokra lennék kíváncsi!
Egy régebbi, de jó állapotú terepjárón gondolkodom. A lényeg, hogy még a tartósabb szériákból szeretnék majd, ha esetleg besene egy ismerőstől megkímél, kevés km-es, vagy leinformálható "német, nem dohányzó, tanár hölgy tulaj hétvégi autója"! smile blushingsmile loveyesmile w00t
Ne legyen tele elektronikával. Nem kell flancos sok extra.
Platós pic up-ot szeretnék.
Micu l200, toyota hilux amik tetszenek, illetve környezetemben vannak jók.
Navarák, d max-ok nem igazán tetszenek, illetve azokkal van rossz tapasztalat "hallomásból"!
Automata váltó kizárt!
Esetleg motor tipusok amik tartósak, beváltak?
Amit épp nézek, egy 2014-es alap l200.

Nincs profilkép
#5618 Sk Laci
2023-08-22 21:03:40

Válasz Gumóka #5605. hozzászólásáraNyaraláson volt kölcsönzőből. Kb 500 km levezettem minden féle utakon. Pofás kis futkosós autó, amibe hely is van.
Kb 15 000 euró körül indul, amit nem mondanák drágának.
Van 4x4 de a listaára 26 500 euró, amit már soknak látok, mert a Toyota RAV 4 27 000 eurónál indul, ami azért egy kicsit komolyabb járgány.

#5617 Gumóka
2023-08-22 20:54:20

Válasz rigás #5616. hozzászólásáraA német nem volt jó, aki itt f-et vett, kind isuzuval kereste, nekünk is volt céges fél milla felett futott. Csak már meglátszott rajta a használat, így ment a bontóba.

#5616 rigás
2023-08-22 20:45:29

Válasz Gumóka #5615. hozzászólásáraIgen látszik a fejlődés és ha beltérrel is hozzák azt amit a külsővel, akár még jó is lehet.smile rolleyes
Az J-el és a K-val azért még nem lehet nagyon mellé nyúlni még viszonylag fiatal autók, pláne nem a benzinesekkel azok a kombik döntően magánszemélyeknél családi autóként funkcionálnak nem feltétlen leharcolt céges vasak mint a legtöbb dízeles.

Amit én nézegetek dízel H Astra kombit már csak isuzu illetve fiat motorokkal szerelték, a német motort szerencsére elfelejtették.

#5615 Gumóka
2023-08-22 19:45:58

Válasz rigás #5614. hozzászólására1.4i volt az én fastrám, 98-as volt 209ezerrel törtem össze 2014-ben. Nekem nem volt vele bajom. De hogy menyugtassalak, a 22 éves volvon telibe lóg a tetőkárpit meg porrá rohad a küszöbsmile devil
Sportosságból már kiöregedtem a volvo 2.0T kiélveztemsmile laugh
Én J-t K-t nézegetek, elég jól felfejlődtek már. Mindenképp benzin kell, dízel nekem felesleges, kevés a futása nálam a kocsinak

#5614 rigás
2023-08-22 19:24:32

Válasz Gumóka #5613. hozzászólásáraF meg g astra van a családba igaz diesel, most kacsingatok a há astrák felé mert a gés kezd elkorhadni.
Olcsón fenntartható és egyszerű felépítésű autók (otthon is bütykölhető mint az MTZsmile wink) tökéletes szaladgálós autó. A kombiknak jókora csomagterük van, viszont nem igazán sportos verdák és a komfort is opelos 10 éves opel már hozhatja lógó tetőkárpitot meg a zörgő műanyag elemeket...
Szóval jó megbízható autó elvisz ából bébe, de ha igényes vagy a beltérre és a nagy csomagtér mellé némi sportosabb vezetési élmény is kell akkor nem a te világod.

Ja még valami opel benzin motorokról nincs saját tapasztalat (állítólag jók), dízeleseknél viszont az isuzu motorosak vagy azok későbbi reinkarnációi a megbízhatóak a német dízelek hamarabb kifeküdtek.

#5613 Gumóka
2023-08-22 17:55:06

Válasz mtz1221 #5612. hozzászólásáraA ceed még mozgatja a fantáziám, de azt nem ismerem, opelom meg igaz régi f astra volt, de mikor heteltem még nem volt céges autóm, bejártam vele az országot hiba nélkül.

Mindenképp kombi lesz, a sedan is jó, a volvonak is nagy a csomagtere, csak a nyílás kicsismile sweatdrop

#5612 mtz1221
2023-08-22 17:19:44

Válasz Gumóka #5610. hozzászólásáraNekem se kéne, majd a gyereknek a kis testvérét most indul vizsgázni. De astra se kéne, inkább egy i30-as vagy egy ceed kombi.

#5611 Gumóka
2023-08-22 16:58:11

Válasz Gumóka #5610. hozzászólásáraMondjuk a román trélerek most is tele vannak vele, itt mennek el, lárétom, gondolom viszik osztráknak, németnek, akkor jönnek erre.

#5610 Gumóka
2023-08-22 16:56:45

Válasz mtz1221 #5609. hozzászólásáraTudom, annó mikor kezdték forgalmazni, az összes építőcég tucatszám vette, a művezetők meg nyúzták is, tehát kaptak bőven.

De nem az én világom. Nem tetszik.

#5609 mtz1221
2023-08-22 16:53:25

Válasz Gumóka #5608. hozzászólásáraVegyél egy dustert. Ki megy a világból.

#5608 Gumóka
2023-08-22 16:49:33

Válasz mtz1221 #5607. hozzászólásáraA volvot cserélnem kell nekem is jövőre, mert gazdaságilag már nem érné meg javítani, de nekem se lesz új.
Egyrészt eddig is megvoltam hitel nélkül, másrészt meg hozok egy 10 év körüli opel astrát németből.
Nincs bajom a volvoval se, de egyszerűen nem találok olyat, amit megvennék.
Meg gazdaságosabb kocsi kell, bár maradok a benzinnél, de a volvon már kiéltem magam, bírságot meg trabanttal is lehet szednismile laugh

Az öreg skodát meg szögelem ameddig lehet, annak gazdasági szerepe van, néha jó lenne egy nagyobb, mondjuk transporter, de annyit meg nem kell, hogy megérje a csere.
A skodán meg nem számít, ha nem iparosan lakatoloksmile laugh

#5607 mtz1221
2023-08-22 16:26:04

Válasz Gumóka #5605. hozzászólásáraNeki benzines hibrid van, eddig bírja a női tulajt, de vsak 60-70000 körül van benne. Viszont elbactam valamikor, az itt gyártott L-sekre 5 év garanciát, meg annyi kamat nélküli lefizetést adtak, akkor kellett volna egyett venni. Azokból már sok túl van a 250000-ren nagyobb gond nélkűl. Csak valahogy soha nem vágytam hogy új autóval játszam az eszem. Jó nekem más kidobott vacka is.

#5605 Gumóka
2023-08-22 15:11:58

Válasz Sk Laci #5604 hozzászólásáraVálasz mtz1221 #5596. hozzászólásáraÁngyikájának asszem' 500-as van, idejelölöm Rolit, ha sikerül.

Nincs profilkép
#5604 Sk Laci
2023-08-22 14:48:34

Van itt olyan akinek van Fiat 500 X személykocsija? /viagrás Fiatsmile devil/
Érdekelnének a tapasztalatok, főleg mennyire megbízható, és mik a gyengéi.
Volt lehetőségem kipróbálni 1 napra, de a tartóságot ilyen kevés idő alatt nem lehet megállapítani.

#5603 _NB_
2023-08-22 13:27:32



#5601 rigás
2023-08-18 22:42:53

Válasz .Richard. #5599. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod és a segítséget!
Közben egy autószerelésben jártasabb ismerősöm is segített, és igen ez egy vulkanizált közepű szilent amit terhelten kell rögzítni.
A régi szilent még gyári volt megjelöltem a dudor helyét és úgy húztam be az újat, elvileg úgy áll ahogy az eredeti.
A rugótányérokat 2 éve csináltam, még nem láttam nyomát rozsdának (kívülsmile sweatdrop).
Videót meg bárki csinálhat, ez igaz... bármiről... bárhogy...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Elstartolt az állattartó telepek fejlesztési programja
Elstartolt az állattartó telepek fejlesztési programja
A gazdálkodók akár 80%-os támogatást is kaphatnak az állattartás fenntartható...
Könnyítenék a kendertermesztők helyzetét az EU-ban
Könnyítenék a kendertermesztők helyzetét az EU-ban
Az EP mezőgazdasági bizottsága szerint a nem bódító hatású kannabisz...
Mtz 820.2
Mtz 820.2

4.750.000 Ft

CLAAS Cornspeed 12-75C kukorica betakarító adapter
CLAAS Cornspeed 12-75C kukorica...

10.700.000 Ft

Szalma bála
Szalma bála

4.500 Ft

Claas Scorpion 756 teleszkópos rakodó
Claas Scorpion 756 teleszkópos rakodó

32.100.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]