Válasz GREVEN #2425. hozzászólásáraSokat nem fogok segíteni, de leírom. A maxlinert, itt csinálják melletünk -két hete jöttem rá -
A vevők közt igaz csak Mo-i cégek vannak feltüntetve, de azért a toyota bíztató (ott van a pohu is, de azért szerintem nem fogy olyan sok amarok. Egyébként voltam a csoport tagja skoda vonalon, a műszaki igazgató előtt le a kalappal). És nincs arany árba
Válasz sanyi1965 #2421. hozzászólásáraszerencsére nem az enyém. Ősöké lett. Ők akarnak rá minden vackot. Nekem csak a kutakodás jut, hála istennek. De lesz ennek a történetnek folytatása még attól félek.
Terepjáróra felépítményt honnan érdemes rendelni? elég nagy szórás van az árakban. 350-től 800-ig minden van. Esetleg valakinek eladó D40 Navarrára? Az se baj ha ezüst
Válasz Claastra. #2417. hozzászólásáraNekem 8 literből megy 140-el a pályán kb egy pesti út átlagában, helyben környéken 10körül szippant igaz ez automata
Válasz szanberg #2414. hozzászólásáragyerek X3-al kintvolt a macskánál hétvégén Ingolstadtban ,oda vissza 1500,kijött neki 7,5literre 3d manual,pedig ő se kíméli
Igen a Ford-Volvo kis dizelei meg a 2 2.2hdi-tdci Psa eredetű.De azért én jobban csípem az öblösebb motoru autókat.Az igazi egy v8 lenne.Csak tankolni ne kéne pláne a benzinest.
Asszonyomnak an egy 2013-as V40-es Volvoja, az 1,6-os dízel 114 lovas, ez a ford motor amúgy. 215 ezer van benne egyrészt semmi baja hálaIstennek, másrészt épen azok a fogyasztás értékek mint amit leírtál, annyi ha én vezetek és én kenem neki akkor nekem a pályás-pestes-vidékes kavalkád 5,2-5,6 liter között jön ki minden úton de én előzgetek folyamatosan meg nem érdekel a fogyasztás mérő abszolút.
Pályán is jó mert bár nem erőgép de ugyanúgy húz 40-nél is meg 170-nél is, egyszerűen tudja azt a kis lovat amit kell és elég jó a váltója neki mert 3000-es motorfordulatnál 175-el megy ami becsületére válljon a kis motornak szerintem!
Igaz az 530D 3000-nél meg 225-el megy de hát az azért 3000-es és azért eszik 8-10 litert nem 4-5-öt
Válasz zscsizmadia #2409. hozzászólásáranekem is fos 1,6 dizelem van,qrva szar ,elmegy 3,5-4 literrel,de ha kell megy 180-at ,2hete én is beletettem 3000km-t 5literrel kijött ,de 2800km autópálya 140-180km/o-val,a vészjelzőt (sebességfigyelmeztetőt)150-re állítottam ujkorában,mert mellékutakon is ha kicsit elbambulok már igy is jelez,ja és 4ajtós limó,a majdnem olimpiábol
Válasz zscsizmadia #2409. hozzászólásáraSzerintem az 1,6-os dízel motor abszolút nem bizarr, az már 8-10éve sem volt aprónak titulálva, manapság meg kimondottan nagy autók egyre inkább állandósult aggregátja.
A bizarr amikor a Ford Transitba 1.0 3 hengeres turbó benzin motort pakolnak, no az már igen, igaz 160 lóerős, biztosan halad az csak kérdés meddig.
Egyébként ismerősnél cégesautó ilyen van Focus 1.0Gtdi turbóbenzin 3 henger és 200-ezret gond nélkül elfutott úgy adták le 5 évesen.
Mondom ez most még kicsit furcsa, de kint autózva pár ezer km-et teljesen azt látom, hogy amúgy oda tényleg ilyen kell, kint a szerpentinektől eltekintve kicsi a terhelés, konstans a tempó, így kevés a fogyasztás is, marhára alacsony az emisszió, olcsó a fenntartás, ezeken pl vezérlést sem kell cserélni meg nem kell bele 6 liter olaj érted.
Csak érdekességképpen tolmácsoltam érzéseimet az üggyel kapcsolatban, mindenki gondol amit tapasztal, hogy jó e vagy sem az szubjektív de egy biztos, a valóság jelenleg ez nem más és egyébként nincs is ezzel különösebb baj, csak elkell azt felejteni amikor én is a régi 1,8-as Tddi Focussal 2 tonnát húztam a 650 kilós tréleren hehe
Válasz szanberg #2406. hozzászólásáraMeg turbó nélkűl nincs élet.Hehe.De igazad van különben.Csak bizarr egy kicsit hogy egy nagy kombiba beleraknak 1.6crtdcdihdi mit tudom én dizelt.Mondjuk ha nem birod nyomni neki amugy se akkor meg elég.
Válasz szanberg #2406. hozzászólásáraKint nincs ez a tipikus Hungarikum..mi nem más mint a birtoklás. Simán becseréli az 5 éves vasat. Mivel nincs alapból árfolyam játék,valamint van egy olyan havi jövedelme, mi megengedi. (Az az belekalkulálja az autó havi költségét) Így 5 évente hoz egy új vasat, és fizeti tovább ha hiteles volt. Nem tudom igaz e de a Merci le áll a dízellel az autóknál. Nyilván jön a hybrid vagy elektromos. De ha a zsúfolt utakat nézzük, akkor a kis elektromosak, háztól házig már életképesek lehetnek.
Egy kis autós szösszenet.
Az utolsó kb. 10 napban letoltam személyautóval úgy 5000km-et itthon-osztrák-német vonalon.
Több köröm is volt, volt amikor cimborának autóért mentünk meg volt amikor családdal kint élő barátoknál jártunk.
Lényeg a lényeg, hogy kb most értettem meg miért a downsizing felé tart az autóipar.
Basszus egyszerűen tele van minden autóval, akkora de akkora forgalom van a nap szinte bármely szakában, hogy az már fáj. A legjobb az M3-as hazai pálya még mindig(kivéve, hogy Gödöllőnél baxakodnak folyamatosan az építkezésekkel) azon kívül itt lehet a legjobban haladni, de míg 10éve végigmentem úgy tempomattal mondjuk egy 140-es tempóval miskolc-pest között, hogy 3-4-szer kellett megszakítani a ritmust most már itt is ott tartunk, hogy 3-4-szer tudom bekapcsolni pár perc erejéig, máskülönben állandóan gyorsítgatás lassítgatás megy csak. Minden autós azt hiszi ő a leggyorsabb és megy a belső sávban, nem vagyok agresszív de amikor 5perc után rávillantok mert 120-al megy a belső sávban folyamatosan akkor még látod rajta mikor elmész mellette, hogy finoman mondva is nem teccik neki mindez.....no mindegy. Szóval ez van mindenhol, nyugaton meg aztán végképpen nem is lehet sietni. Tiroltól Linz-ig szinte 100-110-a max tempó 350km-en át, egykétszer lehetne gyorsabban menni ahol nincsen 100-as tábla ott meg a sok autó és kamion végett nem lehet, aztán Bécsig a 3 sávon már jobb a helyzet de az a 200km is nyögvenyelős pedig nem akar az ember baromúl sietni, csak volt olyan nap amikor lecsavartam kishíjján 1600km-et, ilyenkor minden 10km/h számít-ana.
Szóval az autóipar eleve nem ránk tervez, csak nagyon a sor végén vagyunk ebben az értelemben és bizony teljesen értelmét veszíti a nagy autó. Úgy van beállítva a forgalom, hogy konstans tempóval tudjál haladni nem gyorsan, nyílván emisszió és zajkibocsátás végett is, meg eleve mint írtam a túltömött utak. Szóval azt kell mondjam kezdek egyet érteni az egész helyzettel, főleg kint ahol megvesznek egy új autót mert a legtöbb ember ott újat vesz, használja 5 évig és eladja, közben úgy használja ahogy leírtam, meg évi 20-25ezret megy vele mondjuk. Ilyen helyre pont ezek valók de mondom, itthon is ez van kialakulóban.
Német kicsit még más tészta, nem csúcs időszakokban a széles többsávos nagy pályákon a belső sávnak azért még megvan a tisztelete, ott a 200-as tempomattal lehetett rontani a százkm-eket és marhára haladós, ide való a 3000-es autó de másutt csak kínlódok már vele mert még a megengedett maximummal is egyre nehezebb haladni.
Válasz Mokári Ádám #2403. hozzászólásáraJó de ott a sós tengeri pára miatt amúgy is csak 4-5 évre tervezik az autó élettartamát.
Máshol meg sivatagba 30 év alatt nem rozsdásodik annyit.
Válasz Mokári Ádám #2403. hozzászólásáraZsír. Leszerelhető pick up. Ilyenje ugysincs senkinek. Egyébként faszság a cikk. Semmi konkrétumot nem ír hogy melyik tipus vagy bármi. Ilyen mese sztorikat bármelyik tipusról lehetne találni 5 perc guglizás után.
Nem a világ legjobb terepjárója az fix, de az ősök beleszerelmesedtek ezekbe, hát legyen.
Én biztos Hi Lux-ot vettem volna. Beszédes az hogy az országba hahun 70 db van hirdetve összesen míg a többiekből 300-500 db.
Válasz zscsizmadia #2374. hozzászólásáraNokianokat vettem erre meg arra..
Amarra is kb ha eljön az amarraidő...
Gumis is tanyán nokianozik ha téli a téma.
Ki kever jo keveréket ha nem a finn?
Futás km nem izgat biztos jobb pár márka tesztek szerint....ez frankópuha.
Most huztam ki kocsit szántásról kidobta a p.ba a farát kleber van neki hátul ha jol eml.
Válasz Bárány #2382. hozzászólásáraGondolod ha gumi feltevése előtt végigsimították volna a felületet, akkor most nem kellene fordítható gyerekülésről beszélgetni ?? Valahol én elvesztettem a fonalat.
mi Pierre Cardin gyerekülést használunk. 9-36kg, 3féle bekötési módja van, több fokozatban dönthető, több kivehető betét, etc.
Tegel-ben vettük Miskolcon.
Válasz .Richard. #2396. hozzászólásáraHáát nekem már fagyott el szűrő korszerűnek mondható dieselben vagy 5éve, meg tavaly is sok autó megállt a -25fok alatti hőmérsékletben környéken, én inkább öntök bele ilyet, kb 5ft/l a felára neki ha semmit nem ér akkor sem megyek csődbe
Válasz szanberg #2395. hozzászólásáraAmelyik nem kapott, az is. De ettől mèg nem tudunk különbsègezni. Lehet, valami öreg dögön kéne kisèrletezni. A jò nèlküle is beröffen.
Válasz GREVEN #2394. hozzászólásáraEgy ideje a kernait-tól a kguardot teszem a dízel kocsiba,hogy jó e nemtudom vagyis biztosan, tavaly is működött a nagy hidegben
Válasz Tomi81 #2389. hozzászólásáraPont ezért nézegettük azt a fajtát, mert itt ha előre bólint akkor megfogja a párna, az öves ülésnél a nyakának kell megtartania.
4-5 csillagos a teszteken ez a cybex ülés, ezért agyalunk rajta.
Brendonba készülünk mi is, megnézzük melyik milyen aztán kiderül.
Válasz Tomi81 #2389. hozzászólásáraMegnéztem az ülést amit írtál. Hát mit tudom én.
Biztos ki van találva, hogy öv nélkül jó legyen, de az öv az mégis csak öv. Én nem merném beleültetni a gyermekem.
Válasz ..MZ/X.. #2387. hozzászólásáraA brendonba összesen kettő volt amit lehetett hátrafelé is használni.
14kg-ig lehetett volna használni fordítva, de ahogy írtam, már most meg kellett fordítani, mert az én leányzóm is elég nagy. Csak félek ha gebasz van, bírni fogja e a nyaka...
A bekötés az nálunk is tortura.
Válasz Bárány #2382. hozzászólásáraOlyankor azt szokták nézni, hogy szálszakadás van-e a gumiban. De azt simogatással nem igen érezni, hogy merre futott.
Válasz Tomi81 #2381. hozzászólásáraKöszi!
Pegperego van nekünk is, úgy örököltük, ez háttal van bekötve, máshogy nem is engedi a talpa. Méretesre sikeredett a gyerkőc, ráadásul elég nagy akarat is szorult bele, úgy kell belebírkózni az ülésbe. Valahova nagyon siet, mert mindenben előrébb van mint ahogyan lennie kellene. Cybex azért tetszett, mert talán könnyebb bekötni és ha gond van akkor a "korlát" megtartja a fejét. Ilyen nagyobban nem találtam olyat ami háttal beköthető.
Válasz Tomi81 #2381. hozzászólásáraAz miért jó? Van két gumis is a közeli családban. Mielőtt felteszik a már futott gumit, a kezükkel végig szokták simítani a futófelületet, így meg tudják állapítani, hogy eddig ,erre forgott, és kifejezetten ügyelnek rá, hogy ugyanúgy legyen felszerelve, véletlenül se fordítva.
Válasz ..MZ/X.. #2379. hozzászólásáraMindenképp olyat nézz, amit lehet menetiránnyal szemben is használni. És amíg csak lehet, úgy használd.
Nekünk peg perego van, épp a múlt héten fordítottam meg, hogy menetirányba álljon. 14hónapos a csajos. Szívem szerint még most se fordítottam volna meg, de már nagyon kényelmetlen volt neki.
Viszont most hirtelen kellett téligumi és nemvolt polcon csak michelin alpin5, megvettem mert nagy útam volt osztrákba németbe. Amúgy csendes és elég jól fog, most is itt vagyunk tirolban és 20centi hó van, lehet vele haladni
6079 hozzászólás
Egyszerű szívó benzin.
Milyen motorú kocsit mondanátok ideálisnak a
- napi min 20 30 indítás
- 1-6 km max elmászkálás 1 indításra
- és kombi
Válasz GREVEN #2425. hozzászólásáraSokat nem fogok segíteni, de leírom. A maxlinert, itt csinálják melletünk -két hete jöttem rá
-
A vevők közt igaz csak Mo-i cégek vannak feltüntetve, de azért a toyota bíztató (ott van a pohu is, de azért szerintem nem fogy olyan sok amarok. Egyébként voltam a csoport tagja skoda vonalon, a műszaki igazgató előtt le a kalappal). És nincs arany árba
VW konszern új motorjai közül melyik felejtős ?
Válasz csoppika #2423. hozzászólásáraNem teljesen ilyesmire gondoltam. Egy sima pick up doboz is elég lenne.
Válasz sanyi1965 #2421. hozzászólásáraszerencsére nem az enyém. Ősöké lett. Ők akarnak rá minden vackot. Nekem csak a kutakodás jut, hála istennek. De lesz ennek a történetnek folytatása még attól félek.
Válasz GREVEN #2420. hozzászólásárahttp://kontex.hu/galeria/ponyvakeszites
Nyári gumit tudatosan választotok ?

Vagy ezt se....
Ha viszonylag repedezett az oldal a hajlatnál 3 4 mm mintás a gumi ...ez mekkora veszély faktor .....robbantatok már???
Válasz GREVEN #2420. hozzászólásárane csicsázd, használd,nehogy hamarosan másra kelljen az a zseton!
Terepjáróra felépítményt honnan érdemes rendelni? elég nagy szórás van az árakban. 350-től 800-ig minden van. Esetleg valakinek eladó D40 Navarrára? Az se baj ha ezüst
Válasz zscsizmadia #2416. hozzászólásáraÉn is azt szeretem ha van motor, csak a körülmények egyre inkább ellenünk dolgoznak
Válasz Claastra. #2417. hozzászólásáraNekem 8 literből megy 140-el a pályán kb egy pesti út átlagában, helyben környéken 10körül szippant igaz ez automata
Válasz szanberg #2414. hozzászólásáragyerek X3-al kintvolt a macskánál hétvégén Ingolstadtban ,oda vissza 1500,kijött neki 7,5literre 3d manual,pedig ő se kíméli
Igen a Ford-Volvo kis dizelei meg a 2 2.2hdi-tdci Psa eredetű.De azért én jobban csípem az öblösebb motoru autókat.Az igazi egy v8 lenne.Csak tankolni ne kéne pláne a benzinest.

Válasz szanberg #2414 hozzászóglására
Hdi motor ugy tudom.
Asszonyomnak an egy 2013-as V40-es Volvoja, az 1,6-os dízel 114 lovas, ez a ford motor amúgy. 215 ezer van benne egyrészt semmi baja hálaIstennek, másrészt épen azok a fogyasztás értékek mint amit leírtál, annyi ha én vezetek és én kenem neki akkor nekem a pályás-pestes-vidékes kavalkád 5,2-5,6 liter között jön ki minden úton de én előzgetek folyamatosan meg nem érdekel a fogyasztás mérő abszolút.
Pályán is jó mert bár nem erőgép de ugyanúgy húz 40-nél is meg 170-nél is, egyszerűen tudja azt a kis lovat amit kell és elég jó a váltója neki mert 3000-es motorfordulatnál 175-el megy ami becsületére válljon a kis motornak szerintem!
Igaz az 530D 3000-nél meg 225-el megy de hát az azért 3000-es és azért eszik 8-10 litert nem 4-5-öt
Válasz zscsizmadia #2409. hozzászólásáranekem is fos 1,6 dizelem van,qrva szar ,elmegy 3,5-4 literrel,de ha kell megy 180-at ,2hete én is beletettem 3000km-t 5literrel kijött ,de 2800km autópálya 140-180km/o-val,a vészjelzőt (sebességfigyelmeztetőt)150-re állítottam ujkorában,mert mellékutakon is ha kicsit elbambulok már igy is jelez,ja és 4ajtós limó,a majdnem olimpiábol

Válasz zscsizmadia #2409. hozzászólásáraSzerintem az 1,6-os dízel motor abszolút nem bizarr, az már 8-10éve sem volt aprónak titulálva, manapság meg kimondottan nagy autók egyre inkább állandósult aggregátja.
A bizarr amikor a Ford Transitba 1.0 3 hengeres turbó benzin motort pakolnak, no az már igen, igaz 160 lóerős, biztosan halad az csak kérdés meddig.
Egyébként ismerősnél cégesautó ilyen van Focus 1.0Gtdi turbóbenzin 3 henger és 200-ezret gond nélkül elfutott úgy adták le 5 évesen.
Mondom ez most még kicsit furcsa, de kint autózva pár ezer km-et teljesen azt látom, hogy amúgy oda tényleg ilyen kell, kint a szerpentinektől eltekintve kicsi a terhelés, konstans a tempó, így kevés a fogyasztás is, marhára alacsony az emisszió, olcsó a fenntartás, ezeken pl vezérlést sem kell cserélni meg nem kell bele 6 liter olaj érted.
Csak érdekességképpen tolmácsoltam érzéseimet az üggyel kapcsolatban, mindenki gondol amit tapasztal, hogy jó e vagy sem az szubjektív de egy biztos, a valóság jelenleg ez nem más és egyébként nincs is ezzel különösebb baj, csak elkell azt felejteni amikor én is a régi 1,8-as Tddi Focussal 2 tonnát húztam a 650 kilós tréleren hehe
Üdv Urak!
Megjött a Mikulás!
Válasz zscsizmadia #2409. hozzászólásáraOpel Vivaro csak 1.5 motorral van már. 98-125-140 paci. Utóbbiak biturbóval uaz a motor. 1850 önsúly és 3t bruttó
Válasz szanberg #2406. hozzászólásáraMeg turbó nélkűl nincs élet.Hehe.De igazad van különben.Csak bizarr egy kicsit hogy egy nagy kombiba beleraknak 1.6crtdcdihdi mit tudom én dizelt.Mondjuk ha nem birod nyomni neki amugy se akkor meg elég.
Válasz szanberg #2406. hozzászólásáranagyon más lenne a szitu ha meglépnék az M44 M8 pályákat mert tehermentesülne az M5 M0 M1 M7
Válasz szanberg #2406. hozzászólásáraKint nincs ez a tipikus Hungarikum..mi nem más mint a birtoklás. Simán becseréli az 5 éves vasat. Mivel nincs alapból árfolyam játék,valamint van egy olyan havi jövedelme, mi megengedi. (Az az belekalkulálja az autó havi költségét) Így 5 évente hoz egy új vasat, és fizeti tovább ha hiteles volt. Nem tudom igaz e de a Merci le áll a dízellel az autóknál. Nyilván jön a hybrid vagy elektromos. De ha a zsúfolt utakat nézzük, akkor a kis elektromosak, háztól házig már életképesek lehetnek.
Egy kis autós szösszenet.
Az utolsó kb. 10 napban letoltam személyautóval úgy 5000km-et itthon-osztrák-német vonalon.
Több köröm is volt, volt amikor cimborának autóért mentünk meg volt amikor családdal kint élő barátoknál jártunk.
Lényeg a lényeg, hogy kb most értettem meg miért a downsizing felé tart az autóipar.
Basszus egyszerűen tele van minden autóval, akkora de akkora forgalom van a nap szinte bármely szakában, hogy az már fáj. A legjobb az M3-as hazai pálya még mindig(kivéve, hogy Gödöllőnél baxakodnak folyamatosan az építkezésekkel) azon kívül itt lehet a legjobban haladni, de míg 10éve végigmentem úgy tempomattal mondjuk egy 140-es tempóval miskolc-pest között, hogy 3-4-szer kellett megszakítani a ritmust most már itt is ott tartunk, hogy 3-4-szer tudom bekapcsolni pár perc erejéig, máskülönben állandóan gyorsítgatás lassítgatás megy csak. Minden autós azt hiszi ő a leggyorsabb és megy a belső sávban, nem vagyok agresszív de amikor 5perc után rávillantok mert 120-al megy a belső sávban folyamatosan akkor még látod rajta mikor elmész mellette, hogy finoman mondva is nem teccik neki mindez.....no mindegy. Szóval ez van mindenhol, nyugaton meg aztán végképpen nem is lehet sietni. Tiroltól Linz-ig szinte 100-110-a max tempó 350km-en át, egykétszer lehetne gyorsabban menni ahol nincsen 100-as tábla ott meg a sok autó és kamion végett nem lehet, aztán Bécsig a 3 sávon már jobb a helyzet de az a 200km is nyögvenyelős pedig nem akar az ember baromúl sietni, csak volt olyan nap amikor lecsavartam kishíjján 1600km-et, ilyenkor minden 10km/h számít-ana.
Szóval az autóipar eleve nem ránk tervez, csak nagyon a sor végén vagyunk ebben az értelemben és bizony teljesen értelmét veszíti a nagy autó. Úgy van beállítva a forgalom, hogy konstans tempóval tudjál haladni nem gyorsan, nyílván emisszió és zajkibocsátás végett is, meg eleve mint írtam a túltömött utak. Szóval azt kell mondjam kezdek egyet érteni az egész helyzettel, főleg kint ahol megvesznek egy új autót mert a legtöbb ember ott újat vesz, használja 5 évig és eladja, közben úgy használja ahogy leírtam, meg évi 20-25ezret megy vele mondjuk. Ilyen helyre pont ezek valók de mondom, itthon is ez van kialakulóban.
Német kicsit még más tészta, nem csúcs időszakokban a széles többsávos nagy pályákon a belső sávnak azért még megvan a tisztelete, ott a 200-as tempomattal lehetett rontani a százkm-eket és marhára haladós, ide való a 3000-es autó de másutt csak kínlódok már vele mert még a megengedett maximummal is egyre nehezebb haladni.
Válasz Mokári Ádám #2403. hozzászólásáraJó de ott a sós tengeri pára miatt amúgy is csak 4-5 évre tervezik az autó élettartamát.
Máshol meg sivatagba 30 év alatt nem rozsdásodik annyit.
Válasz Mokári Ádám #2403. hozzászólásáraZsír. Leszerelhető pick up. Ilyenje ugysincs senkinek. Egyébként faszság a cikk. Semmi konkrétumot nem ír hogy melyik tipus vagy bármi. Ilyen mese sztorikat bármelyik tipusról lehetne találni 5 perc guglizás után.
Nem a világ legjobb terepjárója az fix, de az ősök beleszerelmesedtek ezekbe, hát legyen.
Én biztos Hi Lux-ot vettem volna. Beszédes az hogy az országba hahun 70 db van hirdetve összesen míg a többiekből 300-500 db.
Válasz GREVEN #2402. hozzászólására

https://old.autonavigator.hu/sztori/kettetorik_a_nissan_navara_a_tulajdonosok_visszahivast_akarnak-18663
AND THE WINNER:

Válasz zscsizmadia #2374. hozzászólásáraNokianokat vettem erre meg arra..

Amarra is kb ha eljön az amarraidő...
Gumis is tanyán nokianozik ha téli a téma.
Ki kever jo keveréket ha nem a finn?
Futás km nem izgat biztos jobb pár márka tesztek szerint....ez frankópuha.
Most huztam ki kocsit szántásról kidobta a p.ba a farát kleber van neki hátul ha jol eml.
Válasz mtz1221 #2399. hozzászólásáraJóvammáhaggyámá!

Válasz Bárány #2382. hozzászólásáraGondolod ha gumi feltevése előtt végigsimították volna a felületet, akkor most nem kellene fordítható gyerekülésről beszélgetni ?? Valahol én elvesztettem a fonalat.
Válasz ..MZ/X.. #2379. hozzászólásáraSia,
mi Pierre Cardin gyerekülést használunk. 9-36kg, 3féle bekötési módja van, több fokozatban dönthető, több kivehető betét, etc.
Tegel-ben vettük Miskolcon.
Kölkök szeretik
Válasz .Richard. #2396. hozzászólásáraHáát nekem már fagyott el szűrő korszerűnek mondható dieselben vagy 5éve, meg tavaly is sok autó megállt a -25fok alatti hőmérsékletben környéken, én inkább öntök bele ilyet, kb 5ft/l a felára neki ha semmit nem ér akkor sem megyek csődbe
Válasz szanberg #2395. hozzászólásáraAmelyik nem kapott, az is. De ettől mèg nem tudunk különbsègezni. Lehet, valami öreg dögön kéne kisèrletezni. A jò nèlküle is beröffen.
Válasz GREVEN #2394. hozzászólásáraEgy ideje a kernait-tól a kguardot teszem a dízel kocsiba,hogy jó e nemtudom vagyis biztosan, tavaly is működött a nagy hidegben
Dermedésgátlót ki mit használ?
Válasz Bárány #2392. hozzászólására(Remélem, most jó helyre válaszoltam...
)
Válasz ..MZ/X.. #2388. hozzászólásáraPedig egy (tapasztalt) gumis meg tudja állapítani.
Válasz Tomi81 #2389. hozzászólásáraPont ezért nézegettük azt a fajtát, mert itt ha előre bólint akkor megfogja a párna, az öves ülésnél a nyakának kell megtartania.
4-5 csillagos a teszteken ez a cybex ülés, ezért agyalunk rajta.
Brendonba készülünk mi is, megnézzük melyik milyen aztán kiderül.
Válasz Tomi81 #2389. hozzászólásáraMegnéztem az ülést amit írtál. Hát mit tudom én.
Biztos ki van találva, hogy öv nélkül jó legyen, de az öv az mégis csak öv. Én nem merném beleültetni a gyermekem.
Válasz ..MZ/X.. #2387. hozzászólásáraA brendonba összesen kettő volt amit lehetett hátrafelé is használni.
14kg-ig lehetett volna használni fordítva, de ahogy írtam, már most meg kellett fordítani, mert az én leányzóm is elég nagy. Csak félek ha gebasz van, bírni fogja e a nyaka...
A bekötés az nálunk is tortura.
Válasz Bárány #2382. hozzászólásáraOlyankor azt szokták nézni, hogy szálszakadás van-e a gumiban. De azt simogatással nem igen érezni, hogy merre futott.
Válasz Tomi81 #2381. hozzászólásáraKöszi!
Pegperego van nekünk is, úgy örököltük, ez háttal van bekötve, máshogy nem is engedi a talpa. Méretesre sikeredett a gyerkőc, ráadásul elég nagy akarat is szorult bele, úgy kell belebírkózni az ülésbe. Valahova nagyon siet, mert mindenben előrébb van mint ahogyan lennie kellene. Cybex azért tetszett, mert talán könnyebb bekötni és ha gond van akkor a "korlát" megtartja a fejét. Ilyen nagyobban nem találtam olyat ami háttal beköthető.
Válasz Tomi81 #2385. hozzászólásáraIgen, már leesett!



Sose fórumozz munka közben (vagy sose dolgozz fórumozás közben), mert így jársz!
Válasz Bárány #2382. hozzászólásáraGyerekülésre írtam, nem a gumira
Válasz bandigh #2383. hozzászólására





Válasz Bárány #2382. hozzászólásáraGyerekülés
Válasz Tomi81 #2381. hozzászólásáraAz miért jó? Van két gumis is a közeli családban. Mielőtt felteszik a már futott gumit, a kezükkel végig szokták simítani a futófelületet, így meg tudják állapítani, hogy eddig ,erre forgott, és kifejezetten ügyelnek rá, hogy ugyanúgy legyen felszerelve, véletlenül se fordítva.
Válasz ..MZ/X.. #2379. hozzászólásáraMindenképp olyat nézz, amit lehet menetiránnyal szemben is használni. És amíg csak lehet, úgy használd.
Nekünk peg perego van, épp a múlt héten fordítottam meg, hogy menetirányba álljon. 14hónapos a csajos. Szívem szerint még most se fordítottam volna meg, de már nagyon kényelmetlen volt neki.
Válasz zscsizmadia #2374. hozzászólásáraÉn vredestein gumikra esküszöm télen nyáron, sőt pár év óta a traktorokra is ilyet veszek.
Viszont most hirtelen kellett téligumi és nemvolt polcon csak michelin alpin5, megvettem mert nagy útam volt osztrákba németbe. Amúgy csendes és elég jól fog, most is itt vagyunk tirolban és 20centi hó van, lehet vele haladni