Hirdetés
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Mezőgazdasági használtgép külföldről! új
- Napraforgó ára új
- Chip tuning, chip tuningdoboz, traktor tuning új
- Kukorica terményárak új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Case IH traktorok új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Őszi búzavetés október 1-től? új
- AKG támogatás új
488 hozzászólás
Válasz Sk Laci #330. hozzászólásáraForgalmiban és törzskönyvben is BSS PS2 17.21 van de már volt itt korábban szó róla hogy nemjólvan irva asszam. Azért irtam fordítva.
Ennek a mérete 4950x2450x1400
Szerintem ez 12tonnás. Nemde?
Válasz Nyomasek Bobo #336. hozzászólásáraÍgy esztétikusabb, és jobb a kihasználhatósága
Válasz Sk Laci #335. hozzászólásáraHát...valaki pedig 50+50re csinálta deszkából
Válasz Nyomasek Bobo #332. hozzászólásáraMéretet már nem tudom 100%-ra, mert már régen /2015-ben/ ujítottam fel BSS pótkocsit.
Ami nálad van azok gyárilag ha jól emlékszem 80 cm magas oldalainak kellene lennie /45+35 cm/.
Válasz kajszi_71823 #333. hozzászólásáraCsak viszonyításnak írtam...Laci ismeri a pótom...10en évig használta
Válasz Nyomasek Bobo #332. hozzászólásáraCsak míg a 9-tonnás 20 mázsa magában, addig a 17.13-as 45. Tartósság szempontjáol nem mindegy.
Válasz Sk Laci #330. hozzászólására4.95x2.43 a 9 tonnás. Ha nem hasasodik, 1m magas oldallal 97q buza megy rá... Fa oldallal 102
Válasz laszlofeher95 #329. hozzászólásáraNem jó a sámozás. Vagy 17.13, vagy 16.12 kellene hogy legyen. Hordani a megengedett tömegig kéne, de ha rakod amennyi ráfér, függ az oldalak magasságától.
Ha jól emlékszem 4950x2450 nek kellene lennie a platóméretnek, de lehet tévedek. Pontos méretet nézzed meg a forgalmiban.
Válasz laszlofeher95 #329. hozzászólásáraNem jó a sámozás. Vagy 17.13, vagy 16.12 kellene hogy legyen. Hordani a megengedett tömegig kéne, de ha rakod amennyi ráfér, függ az oldalak magasságától.
Ha jól emlékszem 4950x2450 nek kellene lennie a platóméretnek, de lehet tévedek. Pontos méretet nézzed meg a forgalmiban.
Sziasztok.
BSS ps2 17 12
Kinek mi a plató méret?? Kb hány mázsa búza-napraforgót? Hordtok vele.
Nem el tulozva kérdem a dolgot. Hanem öszinten.
Aki megirja annak kőszőnöm. :) szepnapot Sziasztok
Válasz Sk Laci #326. hozzászólásáraAzért vicces helyre ütötték!
Válasz Sk Laci #326. hozzászólásáraKöszönömszépen. :)
Válasz laszlofeher95 #325. hozzászólásáraTáblácskát utólag szoktak feltenni, mert a gyáriak már régen lerohadtak. Ha nincsen rajta a plató elején jobb oldalt, akor veszel ilyen táblácskát BSS feliratút, majd beleütöd a számokat.
Az alvázszám a pótkocsi menetirányi jobb oldalán találod a vonórúd csatlakozása /csap/ után. De ez is lehet átütve. Az eredeti számozás 10 mm -es számozóval van beleütve. Ez azért paszoljon, mert fogják nézni eredetvizsgálaton.
Sziasztok.
BSS vásárlása előtt állok.
BSS PS2 17.13 ason hol található az alváz szám? Es az adattábla.??
Valaki esetleg tudna küldeni képet az adattábláról hogy miket tartalmaz??
Nagyon szépen megköszönném a segitségeteket.
(Azért fontos) mert szlovákbol volna vásárolva, de nincsennek papirjai. Ott végleg kivonták a forgalomból.
Voltam ma az NKH-nál azt mondták gond nékjül papirozható csak az alváz szám legyen tiszta nem mókolt stb,es legyen adattáblája. Ezek alapján csakis kizarolag piros rendszámot kaphat.
Köszi a segitséget. Üdv mindenkinek :)
Válasz jamo #321. hozzászólásáraAzt gondolom sejted, hogy hátrafelé nem billent...
Válasz jamo #321. hozzászólásáraNekem 16,12 van 1,6 m-es magasítóval. Platóméret 4,95x2,38 ha meg van rakva 13 tonna buza rámegy, kukoricából 12-12,5 t, repcéből ha jól emlékszem 11 tonna.
Tandemet akarsz, hogy azokat nézegeted?
Nagyon kevés van belőlük eladva......
Válasz jamo #321. hozzászólásáraHát...errefelé a forgózsámolyos Bssek is néha 1.60as magasítóval mennek... De 2 éve Hecci azt írta ezekre a tandemekre, hogy tuti sódert hordtak velük(mondjuk Tatra után láttam is), mert mindenféle gabonara kicsi...
Nézegetem a BSS 18.13as pótokat. Hogy lecserélném egy ilyenre az EB-t. Egy hirdetésbe találtam platóméretet 4,4,x 2,38m ez az egy méret létezhet a tandemesből, vagy van nagyobb is? Mekkora magaítóval lehet ezekkel gabonázni? Nekem 16m3es plató kellene az azt jelenti, hogy 1,55m magas magasítóval lenne jó. Gondolom az már úgy elég veszélyesen néz ki.
Válasz jamo #319. hozzászólására12,5-18 vagy 14,5-18 méretüek az agros gumik. Amikor elkezdték gyártani, akor 10-11-12 col szélesek voltak a teherkocsigumik, amik drágábbak voltak, természetesen nagyobb teherbírással.
A régi agro gumik 25 km/ó-ig voltak, az újabak már 40.
A teherkocsis pótokon erősebb a ráma, laprugúzás, futómü. Nagyobb teher, nagyobb gyorsaság.
Azért mondtam, hogy látnom kéne a pótot, hoy megmondjam agros, vagy teherkocsis kivitel.
Válasz Sk Laci #318. hozzászólásáraÉs a baj a mezőgazdaságban, hogy nagyobb a kerék? Vagy csak az agro nem való tgk- után? De a tgk-s jó traki után?
Válasz jamo #316. hozzászólásáraA teherkocsis teherautós kerekekkel van szerelve 20. 22 kerekekkel, ezek 12.13 tonna teherbírásúak, az agrok 18 kerekekkel szereltek, ezek nagy valószinüséggel öszsúlyuk 13 tonna. Ha látnám úgy meg tudnám mondani.
Válasz Sk Laci #315. hozzászólásáraPl:https://stroje.bazos.sk/inzerat/106599409/predam-tandemovy-autovlek-bbs-ps2-1813t.php
Válasz Sk Laci #313. hozzászólásáragondolom teher. Mi a különbség?
Válasz Bobo77 #314. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Sk Laci #307. hozzászólásáraOtt az árlista is BSS hez ishttp://rugolap.hu/laprugo-gyartas-javitas
Válasz jamo #312. hozzászólásáraTeherkocsis, vagy agro kivitel?
Tandemes BSS pót amit 13to hirdetnek azon mi a 13tonna, össztömeg vagy a raktömeg? Mezőgazdaságba használhatóak ezek? Mekkora plató van rajtuk (m3)? Elég magas felépítményűnek tűnnek , borulékonyak vagy használhatóak aratásban? 16-17m3körül fér rájuk?
Köszönöm a segítséget
Válasz Sk Laci #307. hozzászólásáraNekem Debrecenben a General Feder Kft van a legközelebb a Monostorpályi úton, terepjáróhoz, HW pótkocsihoz gyártottak nekem de bármit legyártanak.
Válasz Sk Laci #307. hozzászólásárahttp://www.cegpremium.hu/cegek/Vol%C3%A1n%20J%C3%A1rm%C5%B1jav%C3%ADt%C3%B3%20Kft.%20-%20Manszerviz
http://www.baloghrugo.hu/laprugo/
Válasz Sk Laci #307. hozzászólásáraSzécsi István laprugó kovács Domaszék .
Igaz itt van a déli határon de ha nincs más próbálj rá .
Rába futómüves BSS 16,12 pótkocsihoz szükségem lenne laprúgókra. Magyarországon ki foglalkozik a gyártásával, forgalmazásával?
Csehországi áraim vannak, de azok a laprugók Panav futómühöz vannak. Nem tudom paszol e a felfogatás a Rába futómühöz.
Minden elérhetüség jől jönne, legyen az gyártó, forgalmazó.
Van olyan et számos felni ami kefelé dob akkor szélesebb lenne ?
Válasz joti #301. hozzászólásáraET0 dobfékes kamion pótkocsi felni. Én is lecseréltem, könnyebb húzni, de billeg nagyon. Ma is vittem vele 170q búzát, de nagyon billeg, félek vele rossz úton száguldozni.
Válasz joti #303. hozzászólására Álltalában 385/65/22.5 gumival.
k Sándor #302 hozzászólására
Köszönöm.
Válasz joti #301. hozzászólására bármelyik 10 furatos kamion felni /álltalában legtöbb 10 furatos/ és arra figyelj hogy et 0 -ás legyen.
Szép estét milyen felnit tudok felrakni dupla kerekesre hogy szimpla legyen.
Válasz csoppika #299. hozzászólásáraTégla vörös nem?
Válasz csoppika #298. hozzászólásáraA festekgyártó szerinti vörös...
Válasz csoppika #297. hozzászólásáraSOS-be bejlagoltunk... Nem szép, de legalább ronda...
Válasz R Sándor #295. hozzászólásáraAz a baj, hogy se műhelyem se lufasz... Még egyenes betonplacc sincsen...
Válasz R Sándor #295. hozzászólásáraNekem csak coval megy...ezzal meg minden "hülye" tud...
Vettem invertert is. De valahogy a könnyített ívgyújtassal se megy.
Válasz csoppika #293. hozzászólására Nekem nem haver hegeszt , és azért írtam ezt mert én így jártam hogy nem volt aki meg hegessze tehát magad uram ha szolgád nincsen alapon rákényszerültem , nem ördöngősség ívvel hegeszteni még függőlegesen sem. Amúgy semmilyen papírom nincs hegesztésről . Egyébként megértettem amit írtál.
Válasz Tomi81 #292. hozzászólására5 zsanér volt ezen...
Válasz R Sándor #291. hozzászólásáraArra nem gondolsz, hogy hosszú távon annyira nincs is kedvem?
Megcsináltam 12 éve a CO hegesztő betanított papírt. Vettem 270-es gépet is. Ment is akkor amennyire. De jött a válság, és a kinézett kft-s hely(ahol haver is megtanult hegeszteni a tanfolyam után) kiürült. Így a külföldi meló terv kútba esett. Itthon meg semmi kedvem nem volt havi 170ért a gázt füstöt szaglászni... (alut is hegesztgettem awival a régi cégemnél 3 hónapig, de hála isten kigolyóztak onnan...már lehet kipotyogtak volna a fogaim)
Mondjuk sose leszek elég profi meg főleg elég gyors az ilyen normás hegesztési munkákhoz... Ez van...
Amúgy meg az itteni "megszereltem, meghegesztettem" stb kijelentések mögött, mint kiderült sokszor nem a beíró áll, hanem a szerelője szerel, meg a haver hegeszt...
Válasz csoppika #290. hozzászólásáraAzt hittem te csináltad.
Nem hiszem hogy annyira erősebbre kellene az alja. Most neked négy helyen fogja, rendes alul nyilós meg hat vagy nyolc (csak tipp, sose számoltam). Csak kevesebb erő jut egy fülre.
De majd meglátod így hogy válik be.
Válasz csoppika #290. hozzászólására Ha más fog hegeszteni akkor te sohasem fogod megtanulni . Van egy vicc hogy sétál egy fószer hegedűvel a hóna alatt , megkérdez egy járókelőt: Uram hogyan jutok el az operába?? / válasz/ : GYAKOROLJON SOKAT GYAKOROLJON!!!!
Válasz Tomi81 #286. hozzászólásáraJa és amúgy az utolsó pillanatban találtam hegesztő emberkét. Ugyanis nem én csináltam(csak mint asszisztens)...
Ugyanis amit én hegesztek, arra csak más életét merném rábízni...
Válasz Tomi81 #286. hozzászólásáraAhhoz a rendszerhez más (meg erősebb) takaró profil kell oldalra...