Szívesen ajánlom Önnek ezt a szolgáltatást - Batumi autóbérlés kaució nélkül - https://gcarbatumi.com/hu/ , mert ennek a szolgáltatásnak köszönhetően tudtam minőségi autót bérelni Batumiban. Tetszett az autók széles választéka és az árak! Szóval azt tanácsolom, hogy próbálja ki ezt a szolgáltatást!!
Válasz $HMP$ #7289. hozzászólásáraHa nem törik és szakad, akkor 40-50 holdat is 6-7 tonnásban. De mivel szokott, a végén elég rossz átlagra jön ki a napi átlag.
Válasz Dns8 #7286. hozzászólásáraAz munkahelyen volt, ez meg saját. Kicsit visszalépés de egyenlőre jó ez is. Kivéve mikor ilyenekkel bosszankodik az ember.
Válasz Mrx5 #7283. hozzászólásáraIlletve szinten gyakori, hogy a fülke fölötti radiátor lyukad ki, ami ott elfolyik hűtővíz az a kondenz-elvezető csöveken úgy folyik a földre hogy észre sem veszed csak max ha betonon áll…
Nézd végig a hűtő rendszer összes csövén a bilincseket. Ne hagyd ki a fülke felett a fűtésnek a csöveit is. Nekem a Lexionba ott csöpögött el egy kevés. Ugyan így…
Adott egy Claas Tucano 320. Az ősszel kezdte mikor egy kis rövid vízcsövet kicseréltünk ami a hűtőhöz megy. 2 naponta bejelez, hogy hiányzik belőle egy kicsi víz, tényleg nem tudok sokat utána önteni. A csőnél amit kicseréltünk nincs szivárgás, a motorban nem növekedet az olaj. Mi lehet a gond?
A képen látható dugót ha leveszem nyom ki vizet. És ezt két hét állás után is ugyan úgy megcsinálja.
Ennek a 707-es szűrőnek van e párja mann-ban ? Ha igen mi a száma ? Nekem nem egyformák vannak gyárilag a dupla szűrőházban a törökben. https://www.autodoc.hu/mann-filter/963323
Válasz Tobszi #7274. hozzászólásáraA cégnél van egy 650-es lexikon,12 év körüli, nem tudom az üzemórát de kb.:évente 600 ha körül vág,2-3 éve volt a befecskendezés újítva,fogyasztja az olajat meg állítólag többet fogyaszt mint a merci motoros de működik!
Üdv!
Cat motoros használt Lexionról mi a véleményetek?
Kell tartani tőle? Milyenek a tapasztalatok ?
Vagy inkább Merci motoros Tucanó?
Köszi ha leírjátok!
Üdv mindekinek! olyan kérdesem lenne, hogy lexion 550-560 kombajnal dobfordulat csökkentő nélkül vágot e már valaki napraforgót illetve kukoricat? Arra lennék kiváncsi, hogy nem hántol e igy illetve nem töri e a szemeket! ha vaaliakinek lenne vmi hasznos infó azt megköszönném!
Válasz petya0724 #7258. hozzászólásáraÉn a merci vonalon kutakodnék a gyári felől semmiképp sem a claasnál. Meg kell tudni a gyári merci cikkszámát és a google segíteni fog.
Sziasztok. Om 441 motornak a az adagoló és a porlasztó közötti magasnyomàsú cső, az egyik el van törve. Csak gyàrit lehet kapni de azt arany àrban adjàk, sőt ha utàna szàmolok talàn dràgàbb is nàla. Lehet rà ilyet csinàltatni szerintetek? Az a baj hogy ami rajta volt az sem gyàri. Meg amivel pótoltam az meg kb 4 centivel rövidebb tehàt hosszú tàvon nem megoldàs. Kamionos boltok nagy részét bejàrtam. Költséghatékony ötleteket szívesen fogadok. Ha nem lesz màs megrendeltem a gyàrit.
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraÉkszíj van rajta? Kardán összedugva?
Azt mondod a munkahenger kitolja a feszítőt akkor ott forogni kell! Cséplő jár?
Udv mindenkinek Mega 204 kombajnom nem kapcsolja be az vago asztalt magnes szelep mukodik, a hidraulika is, vajon mi lehet a gond, a ferodo betetk sincsennek el kopva
Válasz R Sándor #7239. hozzászólásáraFenti szivattyút. 2000 motoróránál volt.
Egy szezont szórakoztunk vele. Csak reggel csinálta induláskor, utána egész nap jjó volt.
Válasz medikus #7246. hozzászólásáraTöbb hozzáértővel is beszéltem, Szervizes , hidraulikás . A vezérlö tolattyú van megkopva a tünetek alapján. Elvileg egy tömítés készlet kell bele ehhez le kell venni az egyesz tömböt és eévinni mühelybe.. Megpróbálom levágni a maradék kukit aztán javítás.
Válasz R Sándor #7241. hozzászólásáraAnno nekem a hidraulikás azt mondta,ha szivattyú,akkor motor is! A szivattyú a bronz forgácsot be tolja a motorba! Olyan mint az autó magasnyomású rendszere! A régivel nem volt ilyen bajod!
7295 hozzászólás
Válasz wlacjujra #7294. hozzászólására<a href=https://google.com>cool</a>
[url=https://google.com]cool[/url]
[cool](https://google.com)
<a href="https://google.com">cool</a>
https://google.com
Szívesen ajánlom Önnek ezt a szolgáltatást - Batumi autóbérlés kaució nélkül - https://gcarbatumi.com/hu/ , mert ennek a szolgáltatásnak köszönhetően tudtam minőségi autót bérelni Batumiban. Tetszett az autók széles választéka és az árak! Szóval azt tanácsolom, hogy próbálja ki ezt a szolgáltatást!!
Válasz Gaborjandi #7292. hozzászólásáraVenni lehet! Mg boltokban,ahol alkatrészt árulnak!Vagy KITE!


Sziasztok! 106 dominátorhoz dobmeghajtó duplex láncot hol lehet kapni? Segítségeteket előre is köszönöm.
Válasz $HMP$ #7289. hozzászólásáraHa nem törik és szakad, akkor 40-50 holdat is 6-7 tonnásban. De mivel szokott, a végén elég rossz átlagra jön ki a napi átlag.
Válasz $HMP$ #7289. hozzászólására20-25ha/nap
Átlagos, nem kirívó gabonában.
440es tucanoval mennyiket lehet lekapni naponta?
Üdv!CD106 os gépemnél az asztalmeghajtás nem kapcsol ki.Az lenne a kérdésem hol kellene a hibát keresni?Üdv:Gábor
Válasz Dns8 #7286. hozzászólásáraAz munkahelyen volt, ez meg saját. Kicsit visszalépés de egyenlőre jó ez is. Kivéve mikor ilyenekkel bosszankodik az ember.
Válasz határjáró #7285. hozzászólásáraA CX el mi van?
Válasz .Fecó. #7284. hozzászólásáraErre nem gondoltam. Megnézem.
Válasz Mrx5 #7283. hozzászólásáraIlletve szinten gyakori, hogy a fülke fölötti radiátor lyukad ki, ami ott elfolyik hűtővíz az a kondenz-elvezető csöveken úgy folyik a földre hogy észre sem veszed csak max ha betonon áll…
Válasz határjáró #7282. hozzászólásáraHali!
Nézd végig a hűtő rendszer összes csövén a bilincseket. Ne hagyd ki a fülke felett a fűtésnek a csöveit is. Nekem a Lexionba ott csöpögött el egy kevés. Ugyan így…
Sziasztok,
Adott egy Claas Tucano 320. Az ősszel kezdte mikor egy kis rövid vízcsövet kicseréltünk ami a hűtőhöz megy. 2 naponta bejelez, hogy hiányzik belőle egy kicsi víz, tényleg nem tudok sokat utána önteni. A csőnél amit kicseréltünk nincs szivárgás, a motorban nem növekedet az olaj. Mi lehet a gond?
A képen látható dugót ha leveszem nyom ki vizet. És ezt két hét állás után is ugyan úgy megcsinálja.
Válasz mtz1221 #7280. hozzászólásáraNa így könnyebb lesz. A bal oldalinak keresném a mann cikkszámát. Az lehet a durva szűrő a jobb meg a finom ?

Ennek a 707-es szűrőnek van e párja mann-ban ? Ha igen mi a száma ? Nekem nem egyformák vannak gyárilag a dupla szűrőházban a törökben. https://www.autodoc.hu/mann-filter/963323
Válasz szanberg #7277. hozzászólásáraNem. Dominátor 106 volt az első, meg ezek amiket írtam. 6140-7240-el szemeztem, de végül Lexion lett.
Válasz Tobszi #7274. hozzászólásáraA cégnél van egy 650-es lexikon,12 év körüli, nem tudom az üzemórát de kb.:évente 600 ha körül vág,2-3 éve volt a befecskendezés újítva,fogyasztja az olajat meg állítólag többet fogyaszt mint a merci motoros de működik!
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #7276. hozzászólásáraNem neked volt Case 5140 rotoros kombajnod?
Válasz Tobszi #7274. hozzászólására2002től Mega204, 2010től Tucano440, 2020tól Lexion660. Csak a Merci!!!
Válasz Tobszi #7274. hozzászólásáraA Cater motor kicsit nyűgös injektor rail szivattyú betegsége illetve a mercihez képest jóval több a fogyasztàsa.
Üdv!




Cat motoros használt Lexionról mi a véleményetek?
Kell tartani tőle? Milyenek a tapasztalatok ?
Vagy inkább Merci motoros Tucanó?
Köszi ha leírjátok!
Válasz Laci0723 #7272. hozzászólásárabeszéltél velük?
Válasz apuci #7271. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Laci0723 #7262. hozzászólásáraBékés Alkotás Kft.
Válasz mtz1221 #7268_Csavarkulcs #7269. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Laci0723 #7262. hozzászólásáraBaja ...Higisz.
Válasz Laci0723 #7262. hozzászólásárahttps://sigma-mol.com/hu/rolunk/
Válasz Laci0723 #7266. hozzászólásáraok ha valami eszebe jut beírom. Még leget az AXIÁLT is meg lehet kérdezni.
Válasz R Sándor #7265. hozzászólásáraŐk sajnos nem tudnak segíteni.
Válasz Laci0723 #7264. hozzászólásáravagy ez https://www.wyxabo.hu/
Válasz R Sándor #7263. hozzászólásáraÜdv,
Írok nekik. Köszönöm.
Válasz Laci0723 #7262. hozzászólásáraÜdv őket már kérdezted? https://www.rostagyartas.hu/
Sziasztok!


Claas dominator 68-hoz keresek rázóasztal/bordásasztal keretet vagy céget ahol minta alapján le tudnák gyártani.
Üdv mindekinek! olyan kérdesem lenne, hogy lexion 550-560 kombajnal dobfordulat csökkentő nélkül vágot e már valaki napraforgót illetve kukoricat? Arra lennék kiváncsi, hogy nem hántol e igy illetve nem töri e a szemeket! ha vaaliakinek lenne vmi hasznos infó azt megköszönném!
Válasz petya0724 #7258. hozzászólásáraÉn a merci vonalon kutakodnék a gyári felől semmiképp sem a claasnál. Meg kell tudni a gyári merci cikkszámát és a google segíteni fog.
Válasz petya0724 #7258. hozzászólásáraVegyél abból mindre egyformát amelyik rövidebb 4 centivel.
Sziasztok. Om 441 motornak a az adagoló és a porlasztó közötti magasnyomàsú cső, az egyik el van törve. Csak gyàrit lehet kapni de azt arany àrban adjàk, sőt ha utàna szàmolok talàn dràgàbb is nàla. Lehet rà ilyet csinàltatni szerintetek? Az a baj hogy ami rajta volt az sem gyàri. Meg amivel pótoltam az meg kb 4 centivel rövidebb tehàt hosszú tàvon nem megoldàs. Kamionos boltok nagy részét bejàrtam. Költséghatékony ötleteket szívesen fogadok. Ha nem lesz màs megrendeltem a gyàrit.
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraÉkszíj van rajta? Kardán összedugva?
Azt mondod a munkahenger kitolja a feszítőt akkor ott forogni kell! Cséplő jár?
Válasz Sk Laci #7254. hozzászólásáranekem az mukodik
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraNekem a Casen az olajhenger volt a ludas.
Beragadt.
Felujítás után szépen ment minden.
Válasz Büresz #7252. hozzászólásáraholnap meg probalom meg merni oraval menyi nyomast ad le van egy oram alitolag 40 bar kell oda
Válasz ananasz76 #7251. hozzászólásáraAkkor passz.
Válasz Büresz #7250. hozzászólásáranem, az mukodik, probaltam kulon az akumulatorrol is pont anyira nyoma ki a munkahengert
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraLeállító gomb is szokott szórakozni.
Udv mindenkinek Mega 204 kombajnom nem kapcsolja be az vago asztalt magnes szelep mukodik, a hidraulika is, vajon mi lehet a gond, a ferodo betetk sincsennek el kopva
Válasz R Sándor #7239. hozzászólásáraFenti szivattyút. 2000 motoróránál volt.
Egy szezont szórakoztunk vele. Csak reggel csinálta induláskor, utána egész nap jjó volt.
Válasz medikus #7246. hozzászólásáraTöbb hozzáértővel is beszéltem, Szervizes , hidraulikás . A vezérlö tolattyú van megkopva a tünetek alapján. Elvileg egy tömítés készlet kell bele ehhez le kell venni az egyesz tömböt és eévinni mühelybe.. Megpróbálom levágni a maradék kukit aztán javítás.
Válasz R Sándor #7241. hozzászólásáraAnno nekem a hidraulikás azt mondta,ha szivattyú,akkor motor is! A szivattyú a bronz forgácsot be tolja a motorba! Olyan mint az autó magasnyomású rendszere! A régivel nem volt ilyen bajod!
