Válasz Sk Laci #6626. hozzászólására Probáltam total claas ,agip,mind ennyit tudott ,200 körül csere (500 ora a csere periódus )a Merci ben is 150-200 oránként cserélem
Válasz Ares 826 #6627. hozzászólásáraMegába cseréltem, kombelt-es 2000 hektár körül ment már, gond nélkül, lógás még most sincs. Amúgy az eredetit is el lehet töretni egy fél műszak alatt. Amikor vettem kérdeztem tőlük hogy jók-e, persze nem mondta hogy szarok de végülis eddig bevállt.
Válasz Nyikos Csaba #6620. hozzászólásáraBeütött a gogli-ha hogy szalmarazo tengely kihoz 20 forgalmazót nem kell felni az utángyártott dolgoktól , nekem a medionban megában ugyanannyit elmentek mint a gyáriak, a facsapágyon nem szabad spórolni
Válasz Nyikos Csaba #6620. hozzászólásáraEhhez a ládán van 8 fix furat. A tiédben nem valószínű hogy ilyen láda van,talán a 3-as sorozatú megákkal jött a hozzá való láda. Szóval neked nyilván a sima verzió ami kelleni fog,vagy komplett ládasor csere. Barkácsolni necces,mert szétrepedhet az egész ha feszül.
Válasz Sk Laci #6618. hozzászólásáraAz árak kúsznak felfelé,pláne a megbízható egyszerű vasaké. Nem ritka a 15 millás 208-as mega. Vagy a nettó 40 ezer Eurós traktor Fendt 515...pl szóval,ez itt nem áll meg.
Válasz Vinkó #6617. hozzászólásáraEz a 480-as még erősebb motorral van, 2010 gyártmány, akkor az elsőkből. Tudom, hogy valamit cseréltek rajta, kosarak újak, ........amint nézem ez se lessz az igazi.
Amit voltam megnézni a 360-as megákat, kb annyi órával vannak, mint a Tucáno, és pénzt is anyit szeretnének érte.
Holnapig alszok rá egyet, megyek e a Tucánót megnézni.
Válasz Sk Laci #6616. hozzászólásáraVolt itt egy 470-es tuki,nem bírta a dob variátorja,gyakorlatilag nem egyszer eltörött. Szerintem teljesítményben,és viszonylagos egyszerűségben egy 350-360-as megával ellennél. 2010-ben jöttek ide az utolsó szerelések,az még nem olyan öreg vas, és egy egyszerű elektronika. Egy JD-hoz képest természetesen fapados. A Claas-nál a tuki kabinnal kezdődött,hogy lépjenek valamit ha már ennyit elkérnek érte. Napraforgóban csak a csont szárazat szereti az első generációs hybrid, Még az 570-es lexi is berakodott rotorpalástal szórta az anyagot,ha kicsit még nedves volt. Neked ládás paripa elég. A rotoros tuki hazaér a kis bob miatt, az egy pótcselekvés volt.
Válasz Vinkó #6612. hozzászólásáraNekem is soknak tünik.....
Multkor kérdeztelek a hybrid kombájnok szalmarázó helyén levő rotorok csapágyairól. Nehéz lenne ezeken a kombájnokon kicserélni. Konkrétan Tucano 480-ról lenne szó. Vagy egyáltalán kenhetők? Mert fordulata az van rendesen, és még a szalma áramlata a dobtól a rotorokhoz a csapágy mellett megy el. Be ne gyújtsa a kombájn saját magát...
Válasz atisgyulai #6614. hozzászólásáraHa valamit már bevall, az is haladás. Mindig jobb, mikor megmondja minden rendben, vallatáskor meg az ellenkezője...igaz, így is lehet meglepi.
Nekem a 512 nem ette az olajat végképp, az 517 80-100 ha levágása után öntöttem bele nem egészen 2 L.
Válasz Sk Laci #6610. hozzászólásáraAz biztosan nem ok.
Főleg ha ennyit bevall az eladó.
Lehet van az 2 liter is.
Még az 514-ben sem evett ennyit az ifa motor!
Válasz Nyikos Csaba #6604. hozzászólásáraFelejtsük már el az axialt én csalódtam bennük nem1x árakban, meg azt mondják nincs csak újabb verzió jóval drágábban. közben máshol simán lett volna odavaló alkatrész amire szükségem volt fele áron érdekes.... ja és eredetiben nem raktári maradék. 10 éves dolog, azóta én kombelt es vagyok de vannak más cégek is ahol lehet kapni eredeti és utángyártott dolgokat.... kombeltnél nettó 400 ezer a facsapágyas hátsótengely most a weboldalon de nincs kizárva, hogy drágult valamennyit, a másik tengely ami gondolom a "normál" csapágyas szerelve 710 ezer. nettó
amit belinkelt kolléga 1 millióért párban tengely szerelve nem olcsó, de nagyon baráti ár.
Válasz Sk Laci #6605. hozzászólásáraRészben ez függ a légszűrő állapotától is. Olajcsere-szűrő csere a fúvatások ellenére is ,igencsak be tud rakodni. Napi 1-1,5 liter nekem sok.
Válasz Sk Laci #6610. hozzászólásáraIsmertem olyat, akinek ha a lexi teszem azt 2200-alatt sípolt be, hogy a motor túl van terhelve, akkor 2210-en járt vele. Akkor is több olaj kell ugye. Dombokon..
Válasz Feri #6607. hozzászólásáraNekem úgy mondta a kombájntulajdonos, hogy naponta 1-1,5 L között fogyaszt egész napos munkánál.
Ezért nem tudom hová tegyem ezt az olajfogyasztást. 3500 motoróra van a motoron.
Válasz Feri #6607. hozzászólásáraAkkora már veszít az olaj a kenéséből és átalakul a szerkezete is valamennyire a gázolaj kéntartalma miatt. De amúgy is van minden motornak valamennyi olaj fogyasztása főleg ahogy írtad a 150 óra után! Kombinál azt gondolom 150-200 óránál érdemes a kombiból főleg nyári időszakban lecserélni az olajat!
Válasz Sk Laci #6605. hozzászólásáralexion660C-9 Cat motor 250 üzemórás olajcsere esetén 5-6lolajat kiván utántöltésre.
az első 150óránál szinte semmit,a második 150-250-s időszakban kell utántölteni.
harmadik lexionnál ez törvényszerűen igy van.
Válasz Sk Laci #6605. hozzászólásáraSzerintem nem.
De olyat már tapasztaltam, hogy ha mindig maximumra fölöntöttem akkor ette, ha hagytam leenni minimum fölött egy kicsivel-ig (kb. 1/3ad ig) ott megállt és hetekig tartotta. Merci.
Válasz atisgyulai #6601. hozzászólásáraAxiálnál a hátsó 25% kedvezménnyel 350 000 körül van de már nem kapni csak után gyártottat 150 000 körül. Az első tengely olcsóbb. De van hogy átlehet alakítani csapágyasra az 1 milla felett van/tengely. Szuper. Csodálkoznak hogy kiégnek a gépek ilyen árak mellett a kis gazda a végsőkig használja az alkatrészeket.
Válasz Ares 826 #6602. hozzászólására11éve?
Azóta már kicsit elszálltak a dolgok!
Gondolom ez a hirdetett 1 milkás készlet a nettó új ár lehet!
De lehet tévedek!
Válasz atisgyulai #6601. hozzászólásáraLehet már nem bír magával egy kupec sem kérnek érte vagy 600-700 ezret! Én vettem a medibe 10-11 éve akkor volt a nagy cégnél 210+ fa darabja az öt ládáshoz!
Válasz Nyikos Csaba #6595. hozzászólásáraKicsit lentebb linkelték a hirdetést.
Nem tudom mennyi az új ára, de ha nekem cserélni kellene, biztosan csapágyasra cserélném!
Sziasztok Fórum társak! Sajnos a 108 sl maximba még sehol nem tudtam venni szalmarázó tengelyt. Nem tudnátok segíteni esetleg valahol, valakinek nincs elfekvőbe 1 pár eredeti szalmarázó tengelye? Válaszotokat előre is köszönöm!
Válasz Sk Laci #6587. hozzászólásáraMiért a széllességet nézed ??? Dobok számát és átmérőjét, meg a rosták négyzetméterét nézd. Azt akarom mondani egy 1100 mm széles ha 600-as dob van benne, meg ugyanakkora területű rosta, akkor ott lesz mint pl 1350 széles, de csak 450-es dob.
Válasz Sk Laci #6588. hozzászólásáraNem tudtam h ekkora földjeid vannak. Amúgy szólhatna valaki az usában is, h ne átrakózzanak, hanem tegyenek fel egy 4m asztalt
Persze nyilvàn arànyosnak kell lennie a tartálynak, de 60+q fölötti tartályhoz már elmegy a 6m fölötti asztal, többnyire. De ha megnézed kb így is szokott lenni a szorzó. T=M
Válasz bandigh #6583. hozzászólásáraAzért nem árt, ha a 900 m hosszú parcellán tud egyet fordulni, anélkül, hogy a szállitójármü rohangáljon a kombájn után.
Válasz Sk Laci #6580. hozzászólásáraLaci! Itthon valami 5.7-es asztallal kínálják, a c22-c24 hibrid sampont adják 6-7méterrel,ott már a magtartály is 10.000 liter.
De, kissebb asztal mindegyikre kérhető amúgy. Tc5.90 drágább mint a Comia C12?
7284 hozzászólás
Válasz Büresz #6633. hozzászólásáraA mercinek igen,
Válasz Claastra. #6631. hozzászólásáraAz enyémnek 200-a periódusa.
Válasz Ares 826 #6627. hozzászólásáraegy gyártótol legyen mindkettő az a lényeg(en az Axi-tol veszem szigorúan alkuval) ,és szigorúan gyári facsapágy.
Válasz Sk Laci #6626. hozzászólására Probáltam total claas ,agip,mind ennyit tudott ,200 körül csere (500 ora a csere periódus )a Merci ben is 150-200 oránként cserélem
Válasz Sk Laci #6626. hozzászólásáraOm366-osba jd plus 50et teszek. Cserétől cseréig annyi fogy amennyit a pálcáról letörlök.


Válasz Ares 826 #6627. hozzászólásáraMegába cseréltem, kombelt-es 2000 hektár körül ment már, gond nélkül, lógás még most sincs. Amúgy az eredetit is el lehet töretni egy fél műszak alatt.
Amikor vettem kérdeztem tőlük hogy jók-e, persze nem mondta hogy szarok de végülis eddig bevállt.
Válasz Ares 826 #6627. hozzászólásáraKombelt, Wyxabo...
Válasz Claastra. #6625. hozzászólásáraKitől érdemes szerinted venni utángyártott tengelyt a szalmarázókhoz???
Válasz Claastra. #6623. hozzászólásáraNem segítene olaj terén márkaváltásra? Ambra, Shell, vagy más?
Válasz Nyikos Csaba #6620. hozzászólásáraBeütött a gogli-ha hogy szalmarazo tengely kihoz 20 forgalmazót nem kell felni az utángyártott dolgoktól , nekem a medionban megában ugyanannyit elmentek mint a gyáriak, a facsapágyon nem szabad spórolni
Válasz Nyikos Csaba #6620. hozzászólásáraEhhez a ládán van 8 fix furat. A tiédben nem valószínű hogy ilyen láda van,talán a 3-as sorozatú megákkal jött a hozzá való láda. Szóval neked nyilván a sima verzió ami kelleni fog,vagy komplett ládasor csere. Barkácsolni necces,mert szétrepedhet az egész ha feszül.
Válasz Claastra. #6622. hozzászólásáraBocs C-9 Cat
530-ás lexion , olajat nem eszi 200 óráig amikor az első litert után kell tölteni másnap csere nem kell uzemorat nézni 200-210 nél előjön
530-ás lexion , olajat nem eszi 200 óráig amikor az első litert után kell tölteni másnap csere nem kell uzemorat nézni 200-210 nél előjön
Válasz shazi #6613. hozzászólásáraMeg is venném! Nekem ehhez mit kellene átalakítani ha facsapágyas volt? Meg kérdés jó lehet e az enyémbe?
Válasz Sk Laci #6618. hozzászólásáraAz árak kúsznak felfelé,pláne a megbízható egyszerű vasaké. Nem ritka a 15 millás 208-as mega. Vagy a nettó 40 ezer Eurós traktor Fendt 515...pl szóval,ez itt nem áll meg.
Válasz Vinkó #6617. hozzászólásáraEz a 480-as még erősebb motorral van, 2010 gyártmány, akkor az elsőkből. Tudom, hogy valamit cseréltek rajta, kosarak újak, ........amint nézem ez se lessz az igazi.
Amit voltam megnézni a 360-as megákat, kb annyi órával vannak, mint a Tucáno, és pénzt is anyit szeretnének érte.
Holnapig alszok rá egyet, megyek e a Tucánót megnézni.
Válasz Sk Laci #6616. hozzászólásáraVolt itt egy 470-es tuki,nem bírta a dob variátorja,gyakorlatilag nem egyszer eltörött. Szerintem teljesítményben,és viszonylagos egyszerűségben egy 350-360-as megával ellennél. 2010-ben jöttek ide az utolsó szerelések,az még nem olyan öreg vas, és egy egyszerű elektronika. Egy JD-hoz képest természetesen fapados. A Claas-nál a tuki kabinnal kezdődött,hogy lépjenek valamit ha már ennyit elkérnek érte. Napraforgóban csak a csont szárazat szereti az első generációs hybrid, Még az 570-es lexi is berakodott rotorpalástal szórta az anyagot,ha kicsit még nedves volt. Neked ládás paripa elég. A rotoros tuki hazaér a kis bob miatt, az egy pótcselekvés volt.
Válasz Vinkó #6612. hozzászólásáraNekem is soknak tünik.....
Multkor kérdeztelek a hybrid kombájnok szalmarázó helyén levő rotorok csapágyairól. Nehéz lenne ezeken a kombájnokon kicserélni. Konkrétan Tucano 480-ról lenne szó. Vagy egyáltalán kenhetők? Mert fordulata az van rendesen, és még a szalma áramlata a dobtól a rotorokhoz a csapágy mellett megy el. Be ne gyújtsa a kombájn saját magát...
Válasz atisgyulai #6614. hozzászólásáraHa valamit már bevall, az is haladás. Mindig jobb, mikor megmondja minden rendben, vallatáskor meg az ellenkezője...igaz, így is lehet meglepi.
Nekem a 512 nem ette az olajat végképp, az 517 80-100 ha levágása után öntöttem bele nem egészen 2 L.
Válasz Sk Laci #6610. hozzászólásáraAz biztosan nem ok.
Főleg ha ennyit bevall az eladó.
Lehet van az 2 liter is.
Még az 514-ben sem evett ennyit az ifa motor!
Válasz Nyikos Csaba #6604. hozzászólásáraFelejtsük már el az axialt én csalódtam bennük nem1x árakban, meg azt mondják nincs csak újabb verzió jóval drágábban. közben máshol simán lett volna odavaló alkatrész amire szükségem volt fele áron érdekes.... ja és eredetiben nem raktári maradék. 10 éves dolog, azóta én kombelt es vagyok de vannak más cégek is ahol lehet kapni eredeti és utángyártott dolgokat.... kombeltnél nettó 400 ezer a facsapágyas hátsótengely most a weboldalon de nincs kizárva, hogy drágult valamennyit, a másik tengely ami gondolom a "normál" csapágyas szerelve 710 ezer. nettó
amit belinkelt kolléga 1 millióért párban tengely szerelve nem olcsó, de nagyon baráti ár.
Válasz Sk Laci #6605. hozzászólásáraRészben ez függ a légszűrő állapotától is. Olajcsere-szűrő csere a fúvatások ellenére is ,igencsak be tud rakodni. Napi 1-1,5 liter nekem sok.
Válasz Sk Laci #6610. hozzászólásáraIsmertem olyat, akinek ha a lexi teszem azt 2200-alatt sípolt be, hogy a motor túl van terhelve, akkor 2210-en járt vele. Akkor is több olaj kell ugye. Dombokon..
Válasz Feri #6607. hozzászólásáraNekem úgy mondta a kombájntulajdonos, hogy naponta 1-1,5 L között fogyaszt egész napos munkánál.
Ezért nem tudom hová tegyem ezt az olajfogyasztást. 3500 motoróra van a motoron.
Válasz Sk Laci #6605. hozzászólásáraCsipegeti,kell az utántöltés.
Válasz Feri #6607. hozzászólásáraAkkora már veszít az olaj a kenéséből és átalakul a szerkezete is valamennyire a gázolaj kéntartalma miatt. De amúgy is van minden motornak valamennyi olaj fogyasztása főleg ahogy írtad a 150 óra után! Kombinál azt gondolom 150-200 óránál érdemes a kombiból főleg nyári időszakban lecserélni az olajat!
Válasz Sk Laci #6605. hozzászólásáralexion660C-9 Cat motor 250 üzemórás olajcsere esetén 5-6lolajat kiván utántöltésre.
az első 150óránál szinte semmit,a második 150-250-s időszakban kell utántölteni.
harmadik lexionnál ez törvényszerűen igy van.
Válasz Sk Laci #6605. hozzászólásáraSzerintem nem.
De olyat már tapasztaltam, hogy ha mindig maximumra fölöntöttem akkor ette, ha hagytam leenni minimum fölött egy kicsivel-ig (kb. 1/3ad ig) ott megállt és hetekig tartotta. Merci.
Cat 9 motoroknál /Tucano-Lexion/ normális, hogy egész napos munkánál 1-1,5 L motorolajat megegyen?
Válasz atisgyulai #6601. hozzászólásáraAxiálnál a hátsó 25% kedvezménnyel 350 000 körül van de már nem kapni csak után gyártottat 150 000 körül. Az első tengely olcsóbb. De van hogy átlehet alakítani csapágyasra az 1 milla felett van/tengely. Szuper. Csodálkoznak hogy kiégnek a gépek ilyen árak mellett a kis gazda a végsőkig használja az alkatrészeket.
Válasz Ares 826 #6602. hozzászólására11éve?
Azóta már kicsit elszálltak a dolgok!
Gondolom ez a hirdetett 1 milkás készlet a nettó új ár lehet!
De lehet tévedek!
Válasz atisgyulai #6601. hozzászólásáraLehet már nem bír magával egy kupec sem kérnek érte vagy 600-700 ezret! Én vettem a medibe 10-11 éve akkor volt a nagy cégnél 210+ fa darabja az öt ládáshoz!

Válasz Nyikos Csaba #6599. hozzászólásáraÚj ára mennyi az eredetinek?
Válasz Nyikos Csaba #6599. hozzászólásáraAkkor tuti ugyan az mint azokban a 360 s 208 és 218-as gépekben!
Válasz Ares 826 #6598. hozzászólásáraIgen 6 ládás. Állítólag ugyan ez a tengely a 208 és a 360 Megába is cikkszám alapján
Válasz Nyikos Csaba #6595. hozzászólásáraEz a gép hat ládás???
Válasz Nyikos Csaba #6595. hozzászólásáraKicsit lentebb linkelték a hirdetést.
Nem tudom mennyi az új ára, de ha nekem cserélni kellene, biztosan csapágyasra cserélném!
Válasz Nyikos Csaba #6595. hozzászólásáraÚgy érted, hogy újat sem lehet kapni?
Sziasztok Fórum társak! Sajnos a 108 sl maximba még sehol nem tudtam venni szalmarázó tengelyt. Nem tudnátok segíteni esetleg valahol, valakinek nincs elfekvőbe 1 pár eredeti szalmarázó tengelye? Válaszotokat előre is köszönöm!
Válasz Sk Laci #6587. hozzászólásáraMiért a széllességet nézed ??? Dobok számát és átmérőjét, meg a rosták négyzetméterét nézd. Azt akarom mondani egy 1100 mm széles ha 600-as dob van benne, meg ugyanakkora területű rosta, akkor ott lesz mint pl 1350 széles, de csak 450-es dob.
Válasz bandigh #6589. hozzászólásáraNem tsz vagyok, hogy egy rakás ember ott áljon késszenlétben, hogy minden legyen. Átrakókocsit elfelejthetem.
Válasz Sk Laci #6588. hozzászólásáraAmúgy meg nem kell kell mindig teli asztallal vágni. A 6 méteressel viszel 5-öt gyorsabban.
Válasz Sk Laci #6588. hozzászólásáraBeáll a szállító középre és a kombival meg magad mellé fordulsz mindig.
Válasz Sk Laci #6588. hozzászólásáraNehogymá a parcella mondja meg, hogy mekkora asztal legyen a kombájnon !
Válasz Sk Laci #6588. hozzászólásáraNem tudtam h ekkora földjeid vannak. Amúgy szólhatna valaki az usában is, h ne átrakózzanak, hanem tegyenek fel egy 4m asztalt

Persze nyilvàn arànyosnak kell lennie a tartálynak, de 60+q fölötti tartályhoz már elmegy a 6m fölötti asztal, többnyire. De ha megnézed kb így is szokott lenni a szorzó. T=M
Válasz bandigh #6583. hozzászólásáraAzért nem árt, ha a 900 m hosszú parcellán tud egyet fordulni, anélkül, hogy a szállitójármü rohangáljon a kombájn után.
Válasz Gazda12 #6584. hozzászólásáraC12 - 1300mm
C8 - 1100 vagy 1200 mm. Nem emlékszem, mert régebben néztem az adatokat.
Válasz szanberg #6585. hozzászólásáraOlcsóbb, és még rostaszintező is van benne /SL kivitel/.
Válasz Sk Laci #6580. hozzászólásáraLaci! Itthon valami 5.7-es asztallal kínálják, a c22-c24 hibrid sampont adják 6-7méterrel,ott már a magtartály is 10.000 liter.
De, kissebb asztal mindegyikre kérhető amúgy. Tc5.90 drágább mint a Comia C12?