Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR409.84 FtUSD390.63 FtCHF441.5 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Ares 826 #3052. hozzászólásárahol élsz Sándorom ,6000cm az már 6hengeres a java 4000 alatt van,nem a kereskedőkkel van észben gond hanem a parasztoknál,mert egymásra licitálnak
Válasz Ares 826 #3052. hozzászólásáraMi védjük a környezetet mert mert már egy mg korom nem kerülhet ki közben kínában meg tonnaszám égetik a barna szenet az erőművekben....
Válasz Ares 826 #3052. hozzászólásáraVolt már rá példa egy használt gép megtekintésekor. Az üzletkötőnél az Agroinform volt nyitva. Azért az oldal tulajok partneri kapcsolatban vannak Az Axival is ha jól emlékszem.
Válasz Vinkó75 #3049. hozzászólásáraTudod remélem azért néha olvassák az írásainkat a nagy gépkereskedők is. Akkor üzenem a gyártóknak mint egyszerű gazdálkodó, hogy menjenek a picsába a 6000 köbcenti körüli négyhengeres, Adblus, elektronikus motorvezérlős anyjuk picsájába. Aztán húzzák a f....ra a részecskeszűrőjüket meg az EGR szelepjüket mivel a motort tönkreteszik mert egész nak megy bele a motorba a tiszta levegő mellé a "csiszolópapír" a korom, minek következtében a motor fele élettartalmú lesz szerintem! Majd ha senki nem venne egy szemét vasat sem majd eltörölnék ezeket a köcsög követelményeket az euban! Jön az idióta szöveg vigyázzunk a bolygóra miközben meg az idióta barom eu vezérkar nap mint nap repülőkkel közlekedik legjobban szennyezve a légkört. Anyátokat nézzétek hülyének barom eu vezérek!!!!
Válasz Drisa #3050. hozzászólásáraMivel ez a fejős tehén eszt lehet fejni. Multi a profitot kitalicskázza. Az állami beruházások maga a 20 évek Amerikája. Gyakorlatilag ezzel a kör végére is értünk.
Válasz Drisa #3048. hozzászólásáraEz egy jól kitalált folyamat része. Mondhatnám mókus kerék. Ha kidől valaki, majd jön más. Senki nem lép vissza az MTZ irányába és alkalmaz még 2-3 embert. amúgy érdekes dolog ez. Mivel a nagyobb cégek is formálódnak esetemben darabolódnak. És bizony 20 év után ismét előkerültek a 3-as ekék(persze szép új vasak). Mivel a kis darabokban a 20 méteres szerelvény.Gyakorlatilag maga a szegés.
Válasz Ares 826 #3047. hozzászólásáraés a poén az hogy kamiont vagy személyautót minimális áremelés mellett tudsz venni, míg a mgben mindenek duplájára ment az ára addig más ágban 20-30% áremelés volt...
Válasz Drisa #3046. hozzászólásáraTudom miről beszélsz, óriási haszon van a gépekben, én is tudom, hogy ...omba lett egy 14 millás 180 pacis traki a válság közepette 28-40 milla????? Kíváncsi lennék hogy mit adnának elő dumában a nagy gépkereskedők???
Válasz Ares 826 #3045. hozzászólásáraTöbbször volt már itt példaként felhozva egyik évben mikor szegénység volt mennyi volt a gép ára következő évben jött a támogatás rögtön 20-25% kal drágább lett ugyanaz a gép... piszkos világ van nem szabad szívbajosnak lenni. Addig kell alkudni ameddig csak lehet, mikor felállsz az asztaltól hogy mész a másikat venni akkor adja be a derekát a kereskedő...
Válasz Vinkó75 #3043. hozzászólásáraEz pontosan így van, tisztában vannak kereskedők azzal hogy úgy is megveszik a gépet, mert van rá támogatás. A végén meg csak jót nevetnek hogy megint nagyon vastag lett a bukszájuk a támogatás miatt!
Nincs ajándékba semmi...az üzlet az üzlet. Mikor pályázatos gépen 30 millás árrés van. És papíron még kap a tulaj 10%kedvezményt, csak hogy érezze a törődést.Valójában nem kapott semmit. A csilli villit valamiből ki kell termelni.
Válasz Ares 826 #3038. hozzászólásáraÍgy van ezért volt akció.
Persze hogy tesznek rá a használtra is de lehet hogy majd júniusban adja csak el annyiért mint vette, de lehet talál vevőt rá drágábban korábban is ez lutri, nekünk se pénz se idő se kedv ezzel üzletelni. Úgy gondoltuk jó üzletet kötöttünk persze nem gondolom hogy ők ne jártak volna jól. csak kíváncsi lettem volna hogy mennyiért kiáltották ki ha már mondtad biztosra mondtad hogy 3-5 millával többért adják majd el...
Válasz .Feco. #3037. hozzászólásáraPersze csak ott a vásárlás decemberi volt, a gépet meg év közben gyártották le! Hoppácska! Na pont azért volt akció!
Válasz Ares 826 #3034. hozzászólásáraAzért nem akciózik. Ilyen esetekben azok az eszközök amik EU-n belül még a határidő lejárta előtt elkészültek forgalomba hozhatoak egy évig... nekünk így van 2014-ben februárban üzembe helyezett eur5-ös teherautónk, pedig 2014.01.01 óta csak eur6 lehetne....
Válasz Claaastra #3032. hozzászólásáraPersze ott is van bukta azt tudom de a tiéden is kerestek meg akinek eladták anno az újat azon is szerintem de rendesen! Tudod miért mert kifutó széria volt akkor a 650 ADblue nélkül szerintem, és a gyár akciózhatott csak vigyék a gépeket mert következő évtől más volt a Tier követelmény és a régit már nem lehet forgalomba hozni új évtől!
Válasz Zolicsizi #3027. hozzászólásáraEz igy van pontosan ahogyan irod,az oreget inkabb beveszik piaci ar felett ok azon vesztenek 3 ezer eurot de az ujjba meg beleszamolnak 5 ezret aztan jon a gazda hu o mennyire jo aron eladta az oreg kombajnjat kozben meg árvertek az ujjal,de hat ez is egy uzletelesi taktika ezt tudni kell!!!!!
Válasz Ares 826 #3029. hozzászólásáraNem mindíg tudnak rátenni sőt vettem olyan gépet amit 30%-al többért vettek,mennyire tudják ,a bevételi árat levinni,130-at igértek a 9 éves Sulky DPX-ért,kiröhögtem őket elvitték 500ért,rendeltem mástól(ma)
Válasz Drisa #3026. hozzászólásáraNem érdekel a Lexion én szerintem soha nem fogok venni azt! Meg az sem érdekel hogy mennyit keres rajta csak aszt írtam hogy nem a termelők két szép szeméért dolgozik a főnök, meg a dolgozói sem! Persze se te sem én nem dolgozunk csak azért hogy elfáradhassunk és ne legyen értelme számunkra!
Válasz Ares 826 #3023. hozzászólásáraÉn elhiszek mindent, lehet el tudtuk volna adni pár millával drágábban de ott van a volna.
Egy telefonodba kerül vagy e-mailbe és megkérdezed az árát. Telekgerendáson van. Kiderül mennyiért adják, persze biztos tettek rá hiszen akkor nem tudnak miből engedni...
Válasz Drisa #3021. hozzászólásáraPontosan tudom mennyiért vitték be a Claastrás Gabi gépét anno meg azt is hogy ő mennyiért vette. Tudod 530 van most neki én súgtam hogy hol van az a jó egygazdás Lexion!
Válasz Ádám Zoltán_58033 #3013. hozzászólásáraHa csak picit szivárog az a hidegtől van, mind a két fém más anyagból van mind a blokk mind a hengerfej, ilyen hidegben másként tágul a fagyálló meg a legkisebb résen is szivárog. Ha meleg a motor akkor is szivárog, vagy csak most ebben a nagy hidegben??
Köszönöm a válaszokat, sajnos nem tudok Mercédesz szervizet de utánajárok!
Az a baj a meghúzással, hogy már szivárog egy ideje egy picit és lehet a fagyálló megkezdhette a tömítést. Meg nálunk annyira próbálunk mindent helyrehozni, hogy semmiből ne follyon semmi. Meg attól félek nehogy a szezonba meg megadja magát...
Válasz Ádám Zoltán_58033 #3009. hozzászólásáraHa csak ilyenkor nagy hidegben kicsit szivárog én nem szedném szét. A fagyálló egy szemét dolog hidegben szokott így viselkedni, de már melegben nem szivárog. Ha tavasszal folytatja a szivárgást akkor a szétszedés előtt kellene a csavarokon 2-5kg húzni nyomaték kulccsal és akkor szerintem megint jó lenne és nem szivárogna. Ha gondolod beszéljünk telón hívj fel.
Tanácsot szeretnék kérni tőletek,hogy a Medion 340 kombájnban lévő Mercédesz motorból, az 5-6 -os henger közt folyik kívülről a fagyálló. Egyenlőre befelé nem folyik meg tökéletesen működik.A kérdés az lenne, hogy itt Hajdú-Bihar megyében kire lehetne rábízni, hogy cserélje ki a hengerfej tömítést, aki már sok ilyen motort szerelt. Nem akarom, hogy a mienken gyakoroljon egy kezdő, vagy akár mi is kísérletezzünk vele.
Válasz VMisi #3006. hozzászólásáraSzerintem a csigák felhordóláncok, csúszda és fenék lemezek, ürítőrendszer ésatöbbi... ezek sokkal jobban kopnak kukoricában mert nagyobb tömeg halad át rajtuk, meg nedves, nem könnyen csúszós anyag.
Ládásnál a ládák elejét mondják még, hogy megeszi a kukorica.
Elvileg a dob is jobban kopik a kemény anyagtól viszont itt meg harmada fordulaton dolgozol, legalábbis felével mint gabonában így erre nem vennék mérget, kituggya!?!?!?!?
7257 hozzászólás
Válasz Claaastra #3056. hozzászólására
Válasz Ares 826 #3052. hozzászólásárahol élsz Sándorom ,6000cm az már 6hengeres a java 4000 alatt van,nem a kereskedőkkel van észben gond hanem a parasztoknál,mert egymásra licitálnak
Válasz Drisa #3054. hozzászólásáraNa jó de azoknak senki nem mer beszólni. Azok már egy ideje a kerítésen belül vannak.
Válasz Ares 826 #3052. hozzászólásáraMi védjük a környezetet mert mert már egy mg korom nem kerülhet ki közben kínában meg tonnaszám égetik a barna szenet az erőművekben....
Válasz Ares 826 #3052. hozzászólásáraVolt már rá példa egy használt gép megtekintésekor. Az üzletkötőnél az Agroinform volt nyitva. Azért az oldal tulajok partneri kapcsolatban vannak Az Axival is ha jól emlékszem.
Válasz Vinkó75 #3049. hozzászólásáraTudod remélem azért néha olvassák az írásainkat a nagy gépkereskedők is. Akkor üzenem a gyártóknak mint egyszerű gazdálkodó, hogy menjenek a picsába a 6000 köbcenti körüli négyhengeres, Adblus, elektronikus motorvezérlős anyjuk picsájába. Aztán húzzák a f....ra a részecskeszűrőjüket meg az EGR szelepjüket mivel a motort tönkreteszik mert egész nak megy bele a motorba a tiszta levegő mellé a "csiszolópapír" a korom, minek következtében a motor fele élettartalmú lesz szerintem! Majd ha senki nem venne egy szemét vasat sem majd eltörölnék ezeket a köcsög követelményeket az euban! Jön az idióta szöveg vigyázzunk a bolygóra miközben meg az idióta barom eu vezérkar nap mint nap repülőkkel közlekedik legjobban szennyezve a légkört. Anyátokat nézzétek hülyének barom eu vezérek!!!!
Válasz Drisa #3050. hozzászólásáraMivel ez a fejős tehén eszt lehet fejni. Multi a profitot kitalicskázza. Az állami beruházások maga a 20 évek Amerikája. Gyakorlatilag ezzel a kör végére is értünk.
Válasz Vinkó75 #3049. hozzászólásáraMinden mókuskerék tv autó ruha óra telefon, csak nem mindennek megy felfele az ára ilyen ütemben.
Válasz Drisa #3048. hozzászólásáraEz egy jól kitalált folyamat része. Mondhatnám mókus kerék. Ha kidől valaki, majd jön más. Senki nem lép vissza az MTZ irányába és alkalmaz még 2-3 embert. amúgy érdekes dolog ez. Mivel a nagyobb cégek is formálódnak esetemben darabolódnak. És bizony 20 év után ismét előkerültek a 3-as ekék(persze szép új vasak). Mivel a kis darabokban a 20 méteres szerelvény.Gyakorlatilag maga a szegés.
Válasz Ares 826 #3047. hozzászólásáraés a poén az hogy kamiont vagy személyautót minimális áremelés mellett tudsz venni, míg a mgben mindenek duplájára ment az ára addig más ágban 20-30% áremelés volt...
Válasz Drisa #3046. hozzászólásáraTudom miről beszélsz, óriási haszon van a gépekben, én is tudom, hogy ...omba lett egy 14 millás 180 pacis traki a válság közepette 28-40 milla????? Kíváncsi lennék hogy mit adnának elő dumában a nagy gépkereskedők???
Moderátor által módosítva: 2017-01-19 12:36:14
Válasz Ares 826 #3045. hozzászólásáraTöbbször volt már itt példaként felhozva egyik évben mikor szegénység volt mennyi volt a gép ára következő évben jött a támogatás rögtön 20-25% kal drágább lett ugyanaz a gép... piszkos világ van nem szabad szívbajosnak lenni. Addig kell alkudni ameddig csak lehet, mikor felállsz az asztaltól hogy mész a másikat venni akkor adja be a derekát a kereskedő...
Válasz Vinkó75 #3043. hozzászólásáraEz pontosan így van, tisztában vannak kereskedők azzal hogy úgy is megveszik a gépet, mert van rá támogatás. A végén meg csak jót nevetnek hogy megint nagyon vastag lett a bukszájuk a támogatás miatt!
Válasz Ares 826 #3042. hozzászólásáraIgen néztem,Te is nézd majd meg!
Nincs ajándékba semmi...az üzlet az üzlet. Mikor pályázatos gépen 30 millás árrés van. És papíron még kap a tulaj 10%kedvezményt, csak hogy érezze a törődést.Valójában nem kapott semmit. A csilli villit valamiből ki kell termelni.
Válasz -subi #3041. hozzászólásáraMent levél nézted?
Válasz Ares 826 #3036. hozzászólásáraSzerintem után gyártott.
Válasz Drisa #3039. hozzászólásáraPersze az a kikiáltási többlet én arra gondoltam. Onnét lehet alkudozni valamennyit!
Válasz Ares 826 #3038. hozzászólásáraÍgy van ezért volt akció.
Persze hogy tesznek rá a használtra is de lehet hogy majd júniusban adja csak el annyiért mint vette, de lehet talál vevőt rá drágábban korábban is ez lutri, nekünk se pénz se idő se kedv ezzel üzletelni. Úgy gondoltuk jó üzletet kötöttünk persze nem gondolom hogy ők ne jártak volna jól. csak kíváncsi lettem volna hogy mennyiért kiáltották ki ha már mondtad biztosra mondtad hogy 3-5 millával többért adják majd el...
Válasz .Feco. #3037. hozzászólásáraPersze csak ott a vásárlás decemberi volt, a gépet meg év közben gyártották le! Hoppácska! Na pont azért volt akció!
Válasz Ares 826 #3034. hozzászólásáraAzért nem akciózik. Ilyen esetekben azok az eszközök amik EU-n belül még a határidő lejárta előtt elkészültek forgalomba hozhatoak egy évig... nekünk így van 2014-ben februárban üzembe helyezett eur5-ös teherautónk, pedig 2014.01.01 óta csak eur6 lehetne....
Válasz -subi #3035. hozzászólásáraKöszi.
Válasz Ares 826 #3031. hozzászólásáraNa ez jó kérdés,majd holnap meg nézem. Agrokerben volt elfekvő anyag,most került elő.
Válasz Claaastra #3032. hozzászólásáraPersze ott is van bukta azt tudom de a tiéden is kerestek meg akinek eladták anno az újat azon is szerintem de rendesen! Tudod miért mert kifutó széria volt akkor a 650 ADblue nélkül szerintem, és a gyár akciózhatott csak vigyék a gépeket mert következő évtől más volt a Tier követelmény és a régit már nem lehet forgalomba hozni új évtől!
Válasz Zolicsizi #3027. hozzászólásáraEz igy van pontosan ahogyan irod,az oreget inkabb beveszik piaci ar felett ok azon vesztenek 3 ezer eurot de az ujjba meg beleszamolnak 5 ezret aztan jon a gazda hu o mennyire jo aron eladta az oreg kombajnjat kozben meg árvertek az ujjal,de hat ez is egy uzletelesi taktika ezt tudni kell!!!!!
Moderátor által módosítva: 2017-04-07 09:38:39
Válasz Ares 826 #3029. hozzászólásáraNem mindíg tudnak rátenni sőt vettem olyan gépet amit 30%-al többért vettek,mennyire tudják ,a bevételi árat levinni,130-at igértek a 9 éves Sulky DPX-ért,kiröhögtem őket elvitték 500ért,rendeltem mástól(ma)
Válasz -subi #3028. hozzászólásáraAkkor azok a hátsók szerintem. Maszek vagy gyári a cucc??
Válasz Drisa #3026. hozzászólásáraNem érdekel a Lexion én szerintem soha nem fogok venni azt! Meg az sem érdekel hogy mennyit keres rajta csak aszt írtam hogy nem a termelők két szép szeméért dolgozik a főnök, meg a dolgozói sem! Persze se te sem én nem dolgozunk csak azért hogy elfáradhassunk és ne legyen értelme számunkra!
Válasz Zolicsizi #3027. hozzászólásáraHallod te álomvilágban élsz rózsaszín buborékban????
Válasz Ares 826 #3025. hozzászólására40mm.
Válasz Drisa #3026. hozzászólásáraNem biztos hogy tesznek rá.Bele van ott kalkulálva az uj gép árába az a haszon is.
Válasz Ares 826 #3023. hozzászólásáraÉn elhiszek mindent, lehet el tudtuk volna adni pár millával drágábban de ott van a volna.
Egy telefonodba kerül vagy e-mailbe és megkérdezed az árát. Telekgerendáson van. Kiderül mennyiért adják, persze biztos tettek rá hiszen akkor nem tudnak miből engedni...
Válasz -subi #3022. hozzászólásáraMekkorák rajta a furatok?
Válasz Drisa #3021. hozzászólásáraSzerinted ők a mi két szemünkért dolgoznak??????????
Válasz Drisa #3021. hozzászólásáraPontosan tudom mennyiért vitték be a Claastrás Gabi gépét anno meg azt is hogy ő mennyiért vette. Tudod 530 van most neki én súgtam hogy hol van az a jó egygazdás Lexion!
Sziasztok! Valakit érdekel szalmarázó ládákhoz facsapágy?Ha jól tudom 106-s hoz való
Válasz Ares 826 #3020. hozzászólásáraKérdezd meg mennyiért adják, addig ne mondj ilyeneket
Válasz Drisa #3019. hozzászólásáraMinimum 3-5 millával több az ára mint amennyiért tőled elvitték!
Válasz Claaastra #3018. hozzászólásáraÍrtam megkaptad? de arat nem tudok
Válasz Drisa #3017. hozzászólásáraazt is hogy mennyiért,előre is köszi
Válasz Claaastra #3016. hozzászólásáraE-mailben leírom majd holnap azért hosszú lenne. Kell rá költeni volt is rá költve.
Válasz Drisa #3015. hozzászólásáraMondj róla pár dolgot
Válasz halihó #3011. hozzászólásáraHa tető alatt tartottat keresel nézz szét kiténél is, ott van a mi 540 ünk.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #3013. hozzászólásáraHa csak picit szivárog az a hidegtől van, mind a két fém más anyagból van mind a blokk mind a hengerfej, ilyen hidegben másként tágul a fagyálló meg a legkisebb résen is szivárog. Ha meleg a motor akkor is szivárog, vagy csak most ebben a nagy hidegben??
Köszönöm a válaszokat, sajnos nem tudok Mercédesz szervizet de utánajárok!
Az a baj a meghúzással, hogy már szivárog egy ideje egy picit és lehet a fagyálló megkezdhette a tömítést. Meg nálunk annyira próbálunk mindent helyrehozni, hogy semmiből ne follyon semmi. Meg attól félek nehogy a szezonba meg megadja magát...
Válasz Ádám Zoltán_58033 #3009. hozzászólásáraNincs a környékeden Merci kamion szervíz?mert ez egy Merci Atego motor,ott biztos javítottak többet
sziasztok! Az axiálnál van bent 3 540-es lexion csíklandról. Valaki valamit tud róluk?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #3009. hozzászólásáraHa csak ilyenkor nagy hidegben kicsit szivárog én nem szedném szét. A fagyálló egy szemét dolog hidegben szokott így viselkedni, de már melegben nem szivárog. Ha tavasszal folytatja a szivárgást akkor a szétszedés előtt kellene a csavarokon 2-5kg húzni nyomaték kulccsal és akkor szerintem megint jó lenne és nem szivárogna. Ha gondolod beszéljünk telón hívj fel.
Tanácsot szeretnék kérni tőletek,hogy a Medion 340 kombájnban lévő Mercédesz motorból, az 5-6 -os henger közt folyik kívülről a fagyálló. Egyenlőre befelé nem folyik meg tökéletesen működik.A kérdés az lenne, hogy itt Hajdú-Bihar megyében kire lehetne rábízni, hogy cserélje ki a hengerfej tömítést, aki már sok ilyen motort szerelt. Nem akarom, hogy a mienken gyakoroljon egy kezdő, vagy akár mi is kísérletezzünk vele.
Válasz VMisi #3006. hozzászólásáraSzerintem a csigák felhordóláncok, csúszda és fenék lemezek, ürítőrendszer ésatöbbi... ezek sokkal jobban kopnak kukoricában mert nagyobb tömeg halad át rajtuk, meg nedves, nem könnyen csúszós anyag.
Ládásnál a ládák elejét mondják még, hogy megeszi a kukorica.
Elvileg a dob is jobban kopik a kemény anyagtól viszont itt meg harmada fordulaton dolgozol, legalábbis felével mint gabonában így erre nem vennék mérget, kituggya!?!?!?!?