Egy használt gép javítás meddig nyúlhat el szak szervízben ? Alkatrészhiányra hivatkoznak hogy ők se kapják meg a gyárból. Ilyenkor mit lehet tenni ? A gépre meg nagy szükség lenne.
Válasz BB. #4199. hozzászólásáraHa egyéb szempont nincs, akkor talajmunkára a hat henger jobb.
Ha volt gazdájuk, akkor jó gépek ezek. Az előírt szervizt nem szabad elspórolni, kábelcsatlakozásokat évente végigsprézni, és azt el kell fogadni, hogy ezekhez igazán alapos szerviz itthon csak az Axiálnál van, szóval nem olcsó, de biztos a háttér. Pl. a hibakódokat is csak tőlük lehet megtudni, a neten keveset találni.
Ezeknek a régieknek a rugózott első hídját érdemes kerülni, nagyon bajosak.
Üdv.mindenkinek.
Traktorvásárlás van tervben.A Claas is szóba jöhetne.2 kiszemelt van,Arion 530 CIS, Arion 620 CIS.
Mindkettő 5000 óra alatt van.Az 530-as 2013,a 620-as 2010 évjáratú.Elsősorban talajmunka lenne a
feladata,eke,grúber,lazító.Használói tapasztalatok érdekelnének.Milyen gépek ezek,melyik lenne az
ideálisabb választás.Mifelénk nem nagyon vannak Claas traktorok,nincs tapasztalat.Köszönöm a
segítséget.
Válasz F-A-R-M-E-R #4195. hozzászólásáraHa lesz kis időd, kontaksprézz végig amit csatlakozót csak tudsz! A fülke mögötti nagy csatlakozókat se feledd, de mielőtt széthúzod őket, tisztogasd meg, nehogy belehulljon valami kosz!
Plusz néha a vonóerőszenzorral egybeépített vonócsapokat is tisztítsd meg, és adj nekik időnként valami kenést. Én lánckenővel szoktam befújni.
Épp így jártam a napokban. Kicsit elmaradt idén ez a fújkálás, idővel meg is jött pár hibakód, amik a "törődés" után eltűntek.
Válasz branyi6405 #4194. hozzászólásáraValami tünet is van??
Nekem is dobálta hibakódokat 3-4napon keresztül, volt hogy 1 nap 2-3-at is.
Aztán ahogy kitisztult ez a mocskos ködös idő elmúlt minden, már jópárnapja kóödmentes.
Tünet meg nem is volt...
Válasz Drisa #4180. hozzászólásáraA 620 ugye névlegesen 135LE (100kW) ECE R24 szabvány szerint, ami asszem a főtengelyen van mérve a motor szerelvényeivel együtt (hűtés, meg mittudom|n mivel együtt) Itt viszont kardánon mérik, ami asszem 90kW gyárilag, és megmérve is valóban annyi volt. Erre tettek 22 LE-t, azaz visszafelé következtetve névlegesen most 157LE.
Kicsit bonyodalmasan hangzik, de így megy.
A pontos jegyzőkönyvet a mérésekkel együtt most csak laptopon láttam, majd emailben kapom meg.
A nyomaték változását fejből nem is tudom, de a jelleggörbék simábbak és laposabbak lettek.
Válasz Bárány #4174. hozzászólásáraSok mindent lehetne télen csinálni, de télen szoktam rendesen állatot tenyészteni,nyáron elhanyagolom ezt az ágazatot.és ilyen szabadabb időkben megpróbálom behozni.
Válasz Bárány #4171. hozzászólásáraApróságok vannak rendszeresen,a legnagyobb probléma az ,hogy hol a hiba hova nyúljak,így aztán megmozgatunk mindent és egyszercsak megszünt a hiba.
Válasz Bárány #4168. hozzászólásáraCsipp csiripp, de hogy a teljesítménymérés (generátor?) befért a furgonba
Vagy nekitolattál és pont töltöd a biztosítási papírokat?
Válasz F-A-R-M-E-R #4160. hozzászólásáraA felső fékhiba, nézd meg, van-e elég fékolaj, nincs-e ott kontakthiba, valami ilyesmi. Onnan indulj el.
A hibakód meg passz, nálam még ez nem volt.
Válasz F-A-R-M-E-R #4160. hozzászólásáraA felső piktogram jelentése benne van a kgépkönyvben (fejből nem tudom), a kód meg elég ismerős, később meg tudom majd nézni. Ha volt már nálam, akkor fel van írva a jelentésével együtt.
Válasz envagyok2 #4153. hozzászólásáraEbben igazad van hogy ki is ment tanárnak, tisztelet a kivételnek. Volt egy riport a rádióban sok évvel ezelőtt arról beszéltek, hogy aki nem akar dolgozni, rizikózni és lusta, továbbá semmi felelőséget nem akar vállalni azt ment a kádári korszakban pedagógusnak. Persze vannak kivételek tisztelet nekik.
Válasz Drisa #4152. hozzászólásárasemmi különös, Sanyi bácsi a tanárokat hozta fel példának az axiál mellé, ha jól értem, erre írtam neki valami olasmit, hogy az igazi baj, hogy az megy tanárnak, akit máshova nem vesznek fel, persze tisztelet a kivételnek. ezt törölték. azt megkérdeztem, hogy a jóember is kijárta-e a technika-művelődésszerzvező szakot, utána meg elment-e kommunikációra. ekkor aszem kizárt, vagy valami ilyesmi. most meg megkérdeztem, hoyg melyik talált be, hahahah
mégis tudja az ember kivel hecceskedik, nemde?
4851 hozzászólás
Egy használt gép javítás meddig nyúlhat el szak szervízben ? Alkatrészhiányra hivatkoznak hogy ők se kapják meg a gyárból. Ilyenkor mit lehet tenni ? A gépre meg nagy szükség lenne.
Válasz BB. #4199. hozzászólásáraHa egyéb szempont nincs, akkor talajmunkára a hat henger jobb.
Ha volt gazdájuk, akkor jó gépek ezek. Az előírt szervizt nem szabad elspórolni, kábelcsatlakozásokat évente végigsprézni, és azt el kell fogadni, hogy ezekhez igazán alapos szerviz itthon csak az Axiálnál van, szóval nem olcsó, de biztos a háttér. Pl. a hibakódokat is csak tőlük lehet megtudni, a neten keveset találni.
Ezeknek a régieknek a rugózott első hídját érdemes kerülni, nagyon bajosak.
Üdv.mindenkinek.
Traktorvásárlás van tervben.A Claas is szóba jöhetne.2 kiszemelt van,Arion 530 CIS, Arion 620 CIS.
Mindkettő 5000 óra alatt van.Az 530-as 2013,a 620-as 2010 évjáratú.Elsősorban talajmunka lenne a
feladata,eke,grúber,lazító.Használói tapasztalatok érdekelnének.Milyen gépek ezek,melyik lenne az
ideálisabb választás.Mifelénk nem nagyon vannak Claas traktorok,nincs tapasztalat.Köszönöm a
segítséget.
Válasz F-A-R-M-E-R #4195. hozzászólásáraSemilyen tünet nem volt , fél óra mulva már nem is mutatta !
Válasz branyi6405 #4194. hozzászólásáraElég fura kód, általában Id....h szokott lenni a formátum. Áramtalanítás (min. fél perc) után is megmarad?
Válasz F-A-R-M-E-R #4195. hozzászólásáraHa lesz kis időd, kontaksprézz végig amit csatlakozót csak tudsz! A fülke mögötti nagy csatlakozókat se feledd, de mielőtt széthúzod őket, tisztogasd meg, nehogy belehulljon valami kosz!
Plusz néha a vonóerőszenzorral egybeépített vonócsapokat is tisztítsd meg, és adj nekik időnként valami kenést. Én lánckenővel szoktam befújni.
Épp így jártam a napokban. Kicsit elmaradt idén ez a fújkálás, idővel meg is jött pár hibakód, amik a "törődés" után eltűntek.
Válasz branyi6405 #4194. hozzászólásáraValami tünet is van??
.
Nekem is dobálta hibakódokat 3-4napon keresztül, volt hogy 1 nap 2-3-at is.
Aztán ahogy kitisztult ez a mocskos ködös idő elmúlt minden, már jópárnapja kóödmentes
Tünet meg nem is volt...
Szép estét ! SOS !!! Claas Arion 620 ma adot nekem egy hibakodot ! Mi lehet ez : idA4954 ! Ha esetleg valaki tudja kérem jelentkezen ! Köszönöm
Válasz B.Bali #4192. hozzászólásáraSokan 200km-ről is jönnek,persze azok már nem traktorral.
Igen.De hidd el nagyon ronda.
Sajnos eltüsszentette magát.
Válasz máris szomszéd #4191. hozzászólására
Legalább élőben látnám Tetanuszt, az a tiéd ugye?
Válasz B.Bali #4184. hozzászólásáraEljössz ide jövőre,itt lesznek ők is. Akciósan 5000-ért szokták mérni.
https://www.facebook.com/zakanyszekitraktorosok
Válasz Bobo77 #4188. hozzászólásáraAsszony van a határban is ám...pszt...

Válasz Bobo77 #4187. hozzászólására2010-es, dehogy húzatom fel, inkább egy 8.1L JD 8200 veszek kömény munkákra...
Válasz F-A-R-M-E-R #4160. hozzászólásáraNem tudod mi ez? Ez kérlek az asszony bosszúja hogy ilyen későn még nem voltál otthon a pupon
Válasz F-A-R-M-E-R #4178. hozzászólásáraMikori 640-es? Szerintem azt 170 LE környéke max
Sziasztok!
Egy új 930 as Axion beszerzésén gondolkozunk!
Tapasztalatok vélemények?
Köszönöm!
Üdv!
Válasz B.Bali #4184. hozzászólásáraNem.
Válasz Bárány #4183. hozzászólásáraCsak a mérés, nem tudod mennyi?
Válasz Drisa #4182. hozzászólásáraSzoftvercsere. Agroecopower.
Válasz Bárány #4181. hozzászólásáraChip tuning? melyik cég? felemelték az üzemanyag nyomást?
Válasz Drisa #4180. hozzászólásáraA 620 ugye névlegesen 135LE (100kW) ECE R24 szabvány szerint, ami asszem a főtengelyen van mérve a motor szerelvényeivel együtt (hűtés, meg mittudom|n mivel együtt) Itt viszont kardánon mérik, ami asszem 90kW gyárilag, és megmérve is valóban annyi volt. Erre tettek 22 LE-t, azaz visszafelé következtetve névlegesen most 157LE.
Kicsit bonyodalmasan hangzik, de így megy.
A pontos jegyzőkönyvet a mérésekkel együtt most csak laptopon láttam, majd emailben kapom meg.
A nyomaték változását fejből nem is tudom, de a jelleggörbék simábbak és laposabbak lettek.
Válasz Bárány #4172. hozzászólására620? Mennyit tud?
Válasz F-A-R-M-E-R #4178. hozzászólásáraAz Agroecopower honlapján van kalkulátor, ott minden választ megkapsz.
Válasz Bárány #4177. hozzászólásáraAkkor így összesen hány lovas??
640-est feltudnák nekem húzni? kb. 210-220 le szeretnék..
Válasz ..,-:) #4176. hozzászólásáraA régi Rapid box kapitulált, most az helyett kapott 22 új pacit.
Válasz Bárány #4172. hozzászólásáraHa meg nem akkor gyufa !?



Válasz Bárány #4174. hozzászólásáraSok mindent lehetne télen csinálni, de télen szoktam rendesen állatot tenyészteni,nyáron elhanyagolom ezt az ágazatot.és ilyen szabadabb időkben megpróbálom behozni.
Válasz Diesel Tibor #4173. hozzászólásáraTelente érdemes lenne minden elérhető csatlakozót befújni.
Válasz Bárány #4171. hozzászólásáraApróságok vannak rendszeresen,a legnagyobb probléma az ,hogy hol a hiba hova nyúljak,így aztán megmozgatunk mindent és egyszercsak megszünt a hiba.
Válasz Lackó #4170. hozzászólásáraPedig befért. És a traki 5000 ü.órásan is tudta a gyári teljesítményt.
Válasz Diesel Tibor #4169. hozzászólásáraNálam 99%-ban csak a kontakt sprayt kívánja.
Válasz Bárány #4168. hozzászólásáraCsipp csiripp, de hogy a teljesítménymérés (generátor?) befért a furgonba
Vagy nekitolattál és pont töltöd a biztosítási papírokat?
Válasz F-A-R-M-E-R #4167. hozzászólásáraVolt már ilyen is, 6db claas traki van az udvaron és 2db claas teleszkópos.Mindegyik produkál valami újat naponta.
Hát itt meg mi történik?

Válasz Diesel Tibor #4166. hozzászólására
Van benne valami, talán jàrtál már îgy??
Hibakód eltűnt, le sem tárolta....
Válasz F-A-R-M-E-R #4160. hozzászólásáraSzerintem meg szökik az energia ,túl nagy az áram fogyasztás,állítsd le indítsd újra és ne világíts annyira.
Válasz F-A-R-M-E-R #4160. hozzászólásáraA felső fékhiba, nézd meg, van-e elég fékolaj, nincs-e ott kontakthiba, valami ilyesmi. Onnan indulj el.
A hibakód meg passz, nálam még ez nem volt.
Válasz F-A-R-M-E-R #4160. hozzászólásáraÍgy hirtelen ezt találtam egy angol fórumon:

Válasz Bárány #4162. hozzászólásáraIlyent talàltam közben gugliban.



Aztán hogy ez mi a nyavaja??
Válasz F-A-R-M-E-R #4160. hozzászólásáraA felső piktogram jelentése benne van a kgépkönyvben (fejből nem tudom), a kód meg elég ismerős, később meg tudom majd nézni. Ha volt már nálam, akkor fel van írva a jelentésével együtt.
Válasz F-A-R-M-E-R #4160. hozzászólásáraEgy fasza hibakód, lehet hívni a "lapitops" embert 20.000ft /óráért kicsit keresgetni a hibát.
Kidobta most szàntás közben, mi a s.ar ez?? Valaki tudja...??

Válasz envagyok2 #4153. hozzászólásáraÉn nem zártalak ki, meg nem is tudlak, mert engem is kizártak!
Egy kis segítség kellene!
2017-es Arion 420 hibakód
EA 82d
EA 75c felváltva villog.
Válasz Ares 826 #4156. hozzászólásáraEz a tanár “minőség” dolog az elmúlt pár évben kezdet igazán látszani……
Válasz envagyok2 #4153. hozzászólásáraEbben igazad van hogy ki is ment tanárnak, tisztelet a kivételnek. Volt egy riport a rádióban sok évvel ezelőtt arról beszéltek, hogy aki nem akar dolgozni, rizikózni és lusta, továbbá semmi felelőséget nem akar vállalni azt ment a kádári korszakban pedagógusnak. Persze vannak kivételek tisztelet nekik.
Válasz envagyok2 #4153. hozzászólására
Válasz envagyok2 #4153. hozzászólásáraAkkor nagyon dúúúúúúúúúúúúrvát írhattál nekem!
Válasz Drisa #4152. hozzászólásárasemmi különös, Sanyi bácsi a tanárokat hozta fel példának az axiál mellé, ha jól értem, erre írtam neki valami olasmit, hogy az igazi baj, hogy az megy tanárnak, akit máshova nem vesznek fel, persze tisztelet a kivételnek. ezt törölték. azt megkérdeztem, hogy a jóember is kijárta-e a technika-művelődésszerzvező szakot, utána meg elment-e kommunikációra. ekkor aszem kizárt, vagy valami ilyesmi. most meg megkérdeztem, hoyg melyik talált be, hahahah
mégis tudja az ember kivel hecceskedik, nemde?
Válasz envagyok2 #4151. hozzászólásáraEgyre több a kiváncsi mi volt a hozzászólás....