A kiscsaj az első alkalommal, amikor kérte hogy segítsen neki a nagyobbik.
Rögtön árok fejtetőn.
Fél óra hüppögés után mondta, hogy egyedül azért menne vele
Válasz mtz1221 #972. hozzászólásáraAz nem nagyon sok egy kínai mociért???? Ennyi léért lehet venni egy jó yamaha xt 125 mocit is, azok ha van venne olaj szinte elnyűhetetlenek! Nekem is az van mindenhová tökéletes határba s közútra is.
Válasz ND #971. hozzászólásáraAz én fiam ezzel kezdte kb 11évesen.
Énis ezzelkezdtem 12évesen.
14volt mikor eztkapta mikor meglett a jogsija
16évesen vettünk egy yamaha dtét.
Én mindenképp valami mehanikusat vennék neki,( simson).
Sokaljobb érzékelessz a gépekhez.
Veszelneki egy "autómatát" nemfejlődik a műszaki érzéke.
Ráadásul a simsont lehet fúrni faragni.
Csinálja magának!
Igaz egy simson egy autó ára.
18lessz veszelneki egy passáttot
Szerintem 11 évesen még nem nagyon kellene ezt erőltetni.
Kerékpározzon az egészségesebb.
Én a lányomnak vettem kb 20 éve egy 4 ütemű kínai robogót, az első úton elesett vele és nem hajlandó ráülni, azóta Én használom, de csak nyáron. Egyébként kb 100 kg , ha eldől fel sem bírja állítani.
Most cserélte benne először olajat, mert 3000 km van benne.
Egyébként ha robogót veszel, akkor kétütemű legyen, mert az pörgős és gyors, a 4 ütemű az ilyen Tatáknak való, mint Én vagyok.
Nekem gyerekként Riga 12 volt , azzal estem, buktam, de hál Istennek soha semmi nem tört, de azért volt plezúr rajtam rendesen. Az nem volt 50 kg sem.
Akkoriban nem nagyon voltak aszfaltos utak, így gyakran elpagelt az emberfia.
Válasz JDFERI #973. hozzászólásáraUnokatesómék is egy Sendrat vettek a 14 évesnek, a miénk attól kattant rá.
De az még a 14 évesnek is nagy, vagy határeset. Inkább a Simsonnal megy
Nem feltétlenül újat, inkább olcsóbb használt, mert kettő kellhet belőle, ikrek a fiúk
Az egyik van rácsavarodva a motorra, de lehet a másik se vetné meg.
Meg ne egyedül menjen(ek)
Meg van egy 8 éves hölgyemény, aki ugyan úgy ment a gyerek quaddal mint a fiúk
Válasz ND #971. hozzászólásáraÜdv. Szomszédba valami Ilyet vettek régebben a gyereknek. Megtanulni motorozni lehet vele , de felnőttnek nem való. Bár sok videó van fent ahol nagyok / felnőttek ökörködnek ezekkel.
Kérdés miröl érne le a lába ?
Mi most Derbi Senda endurót nézegetünk . Egy nyikhaj alatt az is megy hetven - nyolcvanat úgy hogy annyira nem vagyok azért nyugodt . 13 a kölök, az orromig ér pedig 195 vagyok.
Szerintem átmeneti megoldás jöhet csak szóba 11 évesen . Ami most jó azt hamar ki fogja nőni.
Válasz ND #971. hozzászólásáraGyerektől függ. Ha bízol benne, bármi. Új kínai 4 ütemű 125ös crossok felénk 2000-2500 eurók. Ha van rá téve normális levegő szűrő, sokat kibirnak.
Válasz Traktoros007 #969. hozzászólásáraNincsen már hozzá minden. Kopó alkatrészek igen, abból van utángyártott is persze, de váltó fogaskerekek, himbák, vezérmű tengely, kuplung kosár és egyebek már nem kaphatóak. Bontva van még sokminden, de egyszer annak is vége...
Válasz szanberg #968. hozzászólásáraNekem Ktm525-ös van lehet hozzá mindent kapni nyugott szível ajánlom.A Drz től fényévekkel jobb az egyik barátom nagy Drz-s vol kipróbálta az 525-öst el is adta gyorsan a szuszkát és Ktm-et vett helyette.
Válasz RARGAkèny #967. hozzászólásáraAz a baj, hogy nem nagyon kapsz már alkatrészt hozzá, bontott sincsen sok mert nem volt igen sok belőle, új beszerzése még mindig is nehézkesen ment. Nekem Husabergek (is) vannak, ott is ez a helyzet, hajtókar pl már nem kapható hozzájuk, de már az rfs KTM -el is ez a baj.
Kifutottak.
Tudom, hogy olcsó,meg amúgy élvezetes motor amit írsz,csak ha nem tudod használni akkor semmit nem ér.
Keress egy drz400-ast,ahhoz van cucc elvileg minden.
Válasz Balázs. #952. hozzászólásáraMind a kettő kormány váltós volt csak a komárnál lefelé volt egyes, a riga verho meg épp fordítva.
Amúgy 2 sebességesek voltak, a Romet a komár utódja volt lábváltós 2 sebességes.
Riga, delta, karpatia V-50-es motorban már volt lábváltós verzió de a 2 sebesség itt is maradt.
Válasz rigás #950. hozzászólásáraNekem most is van kettő, szovjet traktor mellé szovjet motor. Nincs napi használatban, de váltóbowden szakadáson kívül nem volt még vele bajom.
Válasz rigás #950. hozzászólásáraMinden országnak megvolt a sajátja. 16 éves koromban csukott szemmel is szét tudtam kapni, mégis mindig baja volt. Lehet nem bírta a tomos a fiatalokat, meg az Lq dugattyút. APN
Válasz rigás #950. hozzászólásáraEzért adtak volna 350-et, gyerekként meg örültünk, ha 50e-ért eladtuk, vagy vettünk.
De akár a trabi, waresz, vagy a bigulátor, kivesznek, megy az áruk.
Én is akartam venni egy duplakörlámpás ezeröcsit, aztán arra jutottam, majd, ha gazdag leszek
Annak idején a 80-as években jobb híján ezekkel a szörnyedelmekkel közlekedtem, sőt javítottam és hát el is adtam néhány romjaiból feltámasztott példányt. Hogy, miért pont rigával, verhóval, komárral és társaival küszködtem, mert szerettem a motorokat és jobbra nem forrta ezeket meg hozzám vágták csak szabaduljanak tőlük. Egyedül kereket volt nehéz szerezni hozzájuk, abból mindenki kézikocsit meg robi kapa utánfutót gyártott.
Erre tessék mára érték lett ezekből is, azt hiszem kár volt kidobnom azt a több mázsányi alkatrészt amit akkor összegyűjtöttem.
Válasz .Richard. #947. hozzászólásáraIgen, ilyen membrános benzincsapja van, tavaszi indulás előtt átpucoltam a teljes üzemanyagrendszerét, akkor szétszedtem ezt is.
Válasz Gumóka #945. hozzászólásáraSzerintem ha ezen is automata benzincsap van,amelyiket a forgattyuház vákum működteti az átereszt mivel a tűszelep is átereszthet valamennyit orák alatt ezért meg szivja magát. Tankold tele. Vedd le a csaprol a karbira menő csövet amit egy edénybe dugsz csővel. Igy nem a földre folyik ha ereszt. Igy kiderül az e a baja. Kevés benzint lehet megtart a csap membrán de 2 vagy 3 litert már beleenged. Mint a Pannonia meg a Simson. Nyitva hagyod taknyol. Ezért lehet a hol jo hol nem szindroma. a benzin súlyát nem birja igy ereszt. .
700-as Teneré nincs e valakinek esetleg?
Lehet venni kéne egy valamit szaladgálni ide oda, akár földeket is körbe járni, néha nosztalgiából gurulni egyet a hegyekben ésatobbi...
Gs BMW -től olcsóbb könnyebb filigránabb érdekelne, ezt látom most a leg optimálisabbnak a piacon.
Azt mitől csinálhatja, hogy ha 2 napig nincs használva, nem akar elindulni? Benzin ott van, a gyertyát kivéve a helyéről, nedves.
A poén az, hogy reggel nem indul, este rápöccintek az önindítóra már pöfög is. Ha nem nyúlok hozzá.
De ma reggel se indult pl. Este meg még motoroztam vele.
Válasz Sk Laci #943. hozzászólásáraMotor jobb oldalán van a lendkerék ott a ventije. Fekvő hengeres. Nem sárjáronak vettem még volt ut. Aztán utépités miatt kerülő meg sár lett.Táv miatt ez jo mert akku is belefér az ülésalá /télen villanypásztor akku ha lemerül./ . Meg csináltam magamnak utat ami nyirva van igy a felolvadott durva agyagos sár is ki van kerülve. Igy ez lett a megoldogép. 50 ccm es motor ilyenre elég. Persze létezik nagyobb kerekű is 50es ha sárban kell. Az is jo oda. De maradtam ennél. Biztositás van neki ennyi.
Válasz .Richard. #941. hozzászólásáraÜgyes motornak néz ki, de azért a kicsi kerék érzékenyebb a gödrökre, mint a nagyobb.
Amint nézem eléggé körbe van burkolva. Hogyan van megoldva a hütés?
2000 évekig JAWA 21 /Pioneert/ használtam, de a müszakik bevezetése miatt, ki lett jelentve. a 2 ütemü motornak nem sok esélye volt az emiszió mérésnél.
Szerettem ezt a motorbiciklit, mert sose romoltak el, mentek mindig, és hihetetlenül keveset vfogysztottak. Nem egészen 2,5 L/100 km országúton .
Fogaskerék áttételen múlitt a sebesség 70-80 km/ó volt a végsebesség.
Válasz B.Bali #940. hozzászólásáraEddig sohase volt gondom, hogy ne jussak oda az autóval. Amelyik utakat használom, igyekszem akkor arra menni, amikor nem csinálok benne kárt. Sajnos ezt másokról nem lehet elmondani, de szerencsére nem túl sok az arogáns ütődött személy.
Ha a parcellám mellett nagyobb a fü az úton lekaszálom, aratás után ha nagyobb gödrök vannak az úton meghúzom rövidtárcsával, hogy egyenesedjen.
Válasz .Richard. #938. hozzászólásáraThyphoone modelt nem hozta le, de hasonlít a másik modellekre, amit találtam.
Meglepetésemre az Apriliák olcsóbbak.
Az igaz, hogy egy kicsit mást vártam, mint amit belinkeltél. Olyan "enduros" tipust, kicsit nagyobb kerekeken. Monjuk mint valaha gyártott Simson Enduro.
Csak az a gond, hogy a motorbiciklire csak 50 ccm van jogsim, ma meg már jóval nagyobbal gyártanak kicsi motorokat is.
Marad a Ssanyong, amég ki nem raknak a müszakin Nagy előny, nem ázok, nem fázok, nincsen meleg benne, jól meg lehet pakolni, és a téli csúszós utak se gond ennek az autónak.
Újonan is vettem volna ebből a márkából, csak sajnos a szlovák márkaszerviz szaktudása amivel találkoztam egy kalap sz@-t se ér.
986 hozzászólás
Vettem egy motoros bőr dzsekit.
Mostmár vennem kell egy motort is.
https://www.insportline.hu/31929/motoros-borkabat-w-tec-mungelli#hlavni-obrazek-2
Elektromos Simson - nagyon menő
https://www.tiktok.com/@second.ride/video/7522022946311867670?_r=1&_t=ZN-8xiHAYAX0eE
Válasz mtz1221 #983. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=tomos+apn6&client=ms-android-xiaomi-rvo3&sca_esv=ebea5675d131f87f&udm=2&biw=328&bih=591&ei=uNhkaKa3FvXzi-gPhL_AiAY&oq=tomos+apn6&gs_lp=EhJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWciCnRvbW9zIGFwbjYyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgAQyBBAAGB4yBBAAGB5ImhtQ4w9Y4w9wAHgAkAEAmAHuAaABvgOqAQMyLTK4AQPIAQD4AQGYAgKgAvQDwgIKEAAYgAQYQxiKBZgDAIgGAZIHAzItMqAH0gSyBwMyLTK4B_QDwgcDNC0yyAc0&sclient=mobile-gws-wiz-img
Válasz ND #980. hozzászólásáraHorvát es Es Szloventól messze vagy. Akkor tomos apn kell nektek, ieves pénzert .
Válasz mtz1221 #979. hozzászólásáraIlyen felén nem igen van/volt. Soha nem láttam.
A Babetta volt hasonló. De az nem kell a protára
Válasz Ohaza63 #976. hozzászólásáraA gyerek quaddal már mind bukott, és visszaült rá.

A kiscsaj az első alkalommal, amikor kérte hogy segítsen neki a nagyobbik.
Rögtön árok fejtetőn.
Fél óra hüppögés után mondta, hogy egyedül azért menne vele
Válasz rtamas1976 #977. hozzászólásárasemmi esetre sem automata, a gázt húzni a hülye is tudja.
Tanuljon meg váltani, érezze a dolgot
Válasz ND #974. hozzászólásáraTomos kéne oda akkor Elsőre. Automata váltós elnyűhetettlen, a csajnak is jó lenne.
https://www.google.com/search?client=ms-android-xiaomi-rvo3&sca_esv=ebea5675d131f87f&udm=2&fbs=AIIjpHwXYzS39-WXOv-RmQI635nSAKvBRlU9xo20qUS3MBQ5rOJMIWahBTsgpHIaJWi_FQDwPL1djblRjJh3Sb-uhH-qGcKmvo-BO-PjfPkS2o2CTr5iD_gg5XNRV2XuJxVzCl58MJxB2u80HeaBWzZJ0Ff9ZsQeKJlqxisx7WpsdJImg1PPDiLBIHqnPE9KBYJToija8VEmwT9Co1bMJv9Z4MAogm1JhpDQdOfUbrLLq75ebFyvy0Q&q=tomos+automatik&sa=X&ved=2ahUKEwjWtd64xJ2OAxUyzwIHHZtFLCwQtKgLegQIGRAB&biw=328&bih=591&dpr=3.29
Válasz mtz1221 #972. hozzászólásáraAz nem nagyon sok egy kínai mociért???? Ennyi léért lehet venni egy jó yamaha xt 125 mocit is, azok ha van venne olaj szinte elnyűhetetlenek! Nekem is az van mindenhová tökéletes határba s közútra is.



Válasz ND #971. hozzászólásáraAz én fiam ezzel kezdte kb 11évesen.





Énis ezzelkezdtem 12évesen.
14volt mikor eztkapta mikor meglett a jogsija
16évesen vettünk egy yamaha dtét.
Én mindenképp valami mehanikusat vennék neki,( simson).
Sokaljobb érzékelessz a gépekhez.
Veszelneki egy "autómatát" nemfejlődik a műszaki érzéke.
Ráadásul a simsont lehet fúrni faragni.
Csinálja magának!
Igaz egy simson egy autó ára.
18lessz veszelneki egy passáttot
Válasz ND #971. hozzászólásáraÜdv!
Szerintem 11 évesen még nem nagyon kellene ezt erőltetni.
Kerékpározzon az egészségesebb.
Én a lányomnak vettem kb 20 éve egy 4 ütemű kínai robogót, az első úton elesett vele és nem hajlandó ráülni, azóta Én használom, de csak nyáron. Egyébként kb 100 kg , ha eldől fel sem bírja állítani.
Most cserélte benne először olajat, mert 3000 km van benne.
Egyébként ha robogót veszel, akkor kétütemű legyen, mert az pörgős és gyors, a 4 ütemű az ilyen Tatáknak való, mint Én vagyok.
Nekem gyerekként Riga 12 volt , azzal estem, buktam, de hál Istennek soha semmi nem tört, de azért volt plezúr rajtam rendesen. Az nem volt 50 kg sem.
Akkoriban nem nagyon voltak aszfaltos utak, így gyakran elpagelt az emberfia.
Viszont megtanultunk elesni.
Válasz JDFERI #973. hozzászólásáraUnokatesómék is egy Sendrat vettek a 14 évesnek, a miénk attól kattant rá.
De az még a 14 évesnek is nagy, vagy határeset. Inkább a Simsonnal megy
Válasz mtz1221 #972. hozzászólására125-ös itt rendszám köteles meg külön jogsi. Én sem mehetek vele hivatalosan.

Elsőre inkább 50.
Nem feltétlenül újat, inkább olcsóbb használt, mert kettő kellhet belőle, ikrek a fiúk
Az egyik van rácsavarodva a motorra, de lehet a másik se vetné meg.
Meg ne egyedül menjen(ek)
Meg van egy 8 éves hölgyemény, aki ugyan úgy ment a gyerek quaddal mint a fiúk
Szóval így az új két vagyon lenne
Válasz ND #971. hozzászólásáraÜdv. Szomszédba valami Ilyet vettek régebben a gyereknek. Megtanulni motorozni lehet vele , de felnőttnek nem való. Bár sok videó van fent ahol nagyok / felnőttek ökörködnek ezekkel.
Kérdés miröl érne le a lába ?
Mi most Derbi Senda endurót nézegetünk . Egy nyikhaj alatt az is megy hetven - nyolcvanat úgy hogy annyira nem vagyok azért nyugodt . 13 a kölök, az orromig ér pedig 195 vagyok.
Szerintem átmeneti megoldás jöhet csak szóba 11 évesen . Ami most jó azt hamar ki fogja nőni.
Válasz ND #971. hozzászólásáraGyerektől függ. Ha bízol benne, bármi. Új kínai 4 ütemű 125ös crossok felénk 2000-2500 eurók. Ha van rá téve normális levegő szűrő, sokat kibirnak.
Sziasztok, 11 éves gyereknek milyen motor lenne alkalmas, amivel megtanul motorozni meg pár évig még elszaladgál vele?
Esetleg én is a 100+-al
Nem baj ha nem két ökör ára...
Köszi
Válasz Traktoros007 #969. hozzászólásáraNincsen már hozzá minden. Kopó alkatrészek igen, abból van utángyártott is persze, de váltó fogaskerekek, himbák, vezérmű tengely, kuplung kosár és egyebek már nem kaphatóak. Bontva van még sokminden, de egyszer annak is vége...
Válasz szanberg #968. hozzászólásáraNekem Ktm525-ös van lehet hozzá mindent kapni nyugott szível ajánlom.A Drz től fényévekkel jobb az egyik barátom nagy Drz-s vol kipróbálta az 525-öst el is adta gyorsan a szuszkát és Ktm-et vett helyette.
Válasz RARGAkèny #967. hozzászólásáraAz a baj, hogy nem nagyon kapsz már alkatrészt hozzá, bontott sincsen sok mert nem volt igen sok belőle, új beszerzése még mindig is nehézkesen ment. Nekem Husabergek (is) vannak, ott is ez a helyzet, hajtókar pl már nem kapható hozzájuk, de már az rfs KTM -el is ez a baj.
Kifutottak.
Tudom, hogy olcsó,meg amúgy élvezetes motor amit írsz,csak ha nem tudod használni akkor semmit nem ér.
Keress egy drz400-ast,ahhoz van cucc elvileg minden.
Válasz szanberg #966. hozzászólására98-as TE 410...4T
Válasz RARGAkèny #965. hozzászólásáraTípust és évjáratot írj és mondom mi a tényállás!
Üdv.
Valaki használ közületek husqvarna mocit, megbízhatóak?
Válasz Gumóka #951. hozzászólásáraVan olyan simson-om, amin még az eredeti árcímke rajta van….új kora óta nálam van…
Válasz rigás #958. hozzászólására


Válasz Jakabjóska #957. hozzászólásáraHasznált MTZ szindróma
Válasz Maszek Zs #959. hozzászólásáraDehogy adom, ezzel járok dolgozni!
Válasz Jakabjóska #957. hozzászólásáraAz benne a pláne, hogy meg is veszik.
Válasz Gumóka #951. hozzászólásáraNehogy el add annyiért!!
Van nekem is egy svarblém 65-ös. Lehet rendbe kéne tenni.
Válasz Balázs. #952. hozzászólásáraMind a kettő kormány váltós volt csak a komárnál lefelé volt egyes, a riga verho meg épp fordítva.
Amúgy 2 sebességesek voltak, a Romet a komár utódja volt lábváltós 2 sebességes.
Riga, delta, karpatia V-50-es motorban már volt lábváltós verzió de a 2 sebesség itt is maradt.
Válasz Gatti #953. hozzászólásáraVeterán börzéken eszement áron akarják adni őket, meg az alkatrészeit is.
Válasz rigás #950. hozzászólásáraNekem most is van kettő, szovjet traktor mellé szovjet motor. Nincs napi használatban, de váltóbowden szakadáson kívül nem volt még vele bajom.

Válasz rigás #950. hozzászólásáraMinden országnak megvolt a sajátja.
16 éves koromban csukott szemmel is szét tudtam kapni, mégis mindig baja volt. Lehet nem bírta a tomos a fiatalokat, meg az Lq dugattyút. 

APN
Válasz Gatti #953. hozzászólásáraKeresztfiam 550- ért hirdet burkolt "svábit", de már nem is látom, lehet eladta
Válasz Gumóka #951. hozzászólásáraApós a múltkor látott egy Simson hirdetést 1,1 millióért, igaz nagyon jó állapotban. Nem semmi milyen árak vannak.
Válasz rigás #950. hozzászólásáraA kormányváltós melyik volt a Verhovina vagy a komár?
Válasz rigás #950. hozzászólásáraEzért adtak volna 350-et, gyerekként meg örültünk, ha 50e-ért eladtuk, vagy vettünk.

De akár a trabi, waresz, vagy a bigulátor, kivesznek, megy az áruk.
Én is akartam venni egy duplakörlámpás ezeröcsit, aztán arra jutottam, majd, ha gazdag leszek
Annak idején a 80-as években jobb híján ezekkel a szörnyedelmekkel közlekedtem, sőt javítottam és hát el is adtam néhány romjaiból feltámasztott példányt. Hogy, miért pont rigával, verhóval, komárral és társaival küszködtem, mert szerettem a motorokat és jobbra nem forrta ezeket meg hozzám vágták csak szabaduljanak tőlük. Egyedül kereket volt nehéz szerezni hozzájuk, abból mindenki kézikocsit meg robi kapa utánfutót gyártott.
Erre tessék mára érték lett ezekből is, azt hiszem kár volt kidobnom azt a több mázsányi alkatrészt amit akkor összegyűjtöttem.
Az itt látható "csodáknak" szinte minden csavarját ismerem egyedül a stella újdonság számomra.
Válasz Gumóka #948. hozzászólásáraNincs mit. Hát ha tudsz vegyél membránost ha az a hiba. szerencséd van kapsz jot. .nekem nem volt.
Válasz .Richard. #947. hozzászólásáraIgen, ilyen membrános benzincsapja van, tavaszi indulás előtt átpucoltam a teljes üzemanyagrendszerét, akkor szétszedtem ezt is.
Köszönöm, megnézem!
Másnem, kap egy sima mezei benzincsapot.
Válasz Gumóka #945. hozzászólásáraSzerintem ha ezen is automata benzincsap van,amelyiket a forgattyuház vákum működteti az átereszt mivel a tűszelep is átereszthet valamennyit orák alatt ezért meg szivja magát. Tankold tele. Vedd le a csaprol a karbira menő csövet amit egy edénybe dugsz csővel. Igy nem a földre folyik ha ereszt. Igy kiderül az e a baja. Kevés benzint lehet megtart a csap membrán de 2 vagy 3 litert már beleenged. Mint a Pannonia meg a Simson. Nyitva hagyod taknyol. Ezért lehet a hol jo hol nem szindroma. a benzin súlyát nem birja igy ereszt. .
700-as Teneré nincs e valakinek esetleg?
Lehet venni kéne egy valamit szaladgálni ide oda, akár földeket is körbe járni, néha nosztalgiából gurulni egyet a hegyekben ésatobbi...
Gs BMW -től olcsóbb könnyebb filigránabb érdekelne, ezt látom most a leg optimálisabbnak a piacon.
Van egy malaguti centro sl 50 robogóm.
Azt mitől csinálhatja, hogy ha 2 napig nincs használva, nem akar elindulni? Benzin ott van, a gyertyát kivéve a helyéről, nedves.
A poén az, hogy reggel nem indul, este rápöccintek az önindítóra már pöfög is. Ha nem nyúlok hozzá.
De ma reggel se indult pl. Este meg még motoroztam vele.
Mi lehet a hiba?
Válasz Sk Laci #943. hozzászólásáraMotor jobb oldalán van a lendkerék ott a ventije. Fekvő hengeres. Nem sárjáronak vettem még volt ut. Aztán utépités miatt kerülő meg sár lett.Táv miatt ez jo mert akku is belefér az ülésalá /télen villanypásztor akku ha lemerül./ . Meg csináltam magamnak utat ami nyirva van igy a felolvadott durva agyagos sár is ki van kerülve. Igy ez lett a megoldogép. 50 ccm es motor ilyenre elég. Persze létezik nagyobb kerekű is 50es ha sárban kell. Az is jo oda. De maradtam ennél. Biztositás van neki ennyi.
Válasz .Richard. #941. hozzászólásáraÜgyes motornak néz ki, de azért a kicsi kerék érzékenyebb a gödrökre, mint a nagyobb.
Amint nézem eléggé körbe van burkolva. Hogyan van megoldva a hütés?
2000 évekig JAWA 21 /Pioneert/ használtam, de a müszakik bevezetése miatt, ki lett jelentve. a 2 ütemü motornak nem sok esélye volt az emiszió mérésnél.
Szerettem ezt a motorbiciklit, mert sose romoltak el, mentek mindig, és hihetetlenül keveset vfogysztottak. Nem egészen 2,5 L/100 km országúton .
Fogaskerék áttételen múlitt a sebesség 70-80 km/ó volt a végsebesség.
Válasz B.Bali #940. hozzászólásáraEddig sohase volt gondom, hogy ne jussak oda az autóval. Amelyik utakat használom, igyekszem akkor arra menni, amikor nem csinálok benne kárt. Sajnos ezt másokról nem lehet elmondani, de szerencsére nem túl sok az arogáns ütődött személy.
Ha a parcellám mellett nagyobb a fü az úton lekaszálom, aratás után ha nagyobb gödrök vannak az úton meghúzom rövidtárcsával, hogy egyenesedjen.
Válasz Sk Laci #939. hozzászólására
van mikor jobb lenne a nagy kerék de néhol az Mtz is kicsi. De minden nem lehet tökéletes.
Válasz Sk Laci #939. hozzászólásáraOlyan jók felétek a földutak hogy mindig körbe tudsz nézni kocsival?
Válasz .Richard. #938. hozzászólásáraThyphoone modelt nem hozta le, de hasonlít a másik modellekre, amit találtam.
Nagy előny, nem ázok, nem fázok, nincsen meleg benne, jól meg lehet pakolni, és a téli csúszós utak se gond ennek az autónak.
Meglepetésemre az Apriliák olcsóbbak.
Az igaz, hogy egy kicsit mást vártam, mint amit belinkeltél. Olyan "enduros" tipust, kicsit nagyobb kerekeken. Monjuk mint valaha gyártott Simson Enduro.
Csak az a gond, hogy a motorbiciklire csak 50 ccm van jogsim, ma meg már jóval nagyobbal gyártanak kicsi motorokat is.
Marad a Ssanyong, amég ki nem raknak a müszakin
Újonan is vettem volna ebből a márkából, csak sajnos a szlovák márkaszerviz szaktudása amivel találkoztam egy kalap sz@-t se ér.
Ez egy fiatalabb. De ugyan az lényegében.
Válasz Gandhy #936. hozzászólásáraIiigeeeen ... Régen valahogy nagyobb motorokat gyártottak ... meg ruhákat ...

