Fórum

Motorkerékpáros mezőgazdászok 

Létrehozta: Helianthus, 2008-07-03 16:53:19

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #847 ..MZ/X.. | 2017-03-23 22:26:37

    Válasz szanberg #845. hozzászólására

    smile lolsmile lolsmile lol
    Nem véletlenül kell annyi cső hozzá, meg az olaj bele. Régebben én is ilyet használtam míg nem botlottam bele egy gyáriba az ócskásnál. Vmi gépműhelyt lomizhatott ki a muki, egy nagy hűtőládás kartondoboznyi mérőcuccot vettem tőle fillérekért.

  • Válasz » #846 ..MZ/X.. | 2017-03-23 22:18:57

    Válasz a2457 #844. hozzászólására

    Minta alapján legyártják. Sajnos a japók komoly árakat tudnak kitalálni a gyári alkatrészre. Esetleg lángautót érdemes megpróbálni, nekem több cuccot is jó áron tudtak hozni motorhoz. Unix meg a többi alkatrészes is játszhat még. Próba cseresznye.

  • Válasz » #845 szanberg | 2017-03-23 21:26:22

    Válasz ..MZ/X.. #843. hozzászólására

    Én vízzel csináltam ilyen vízoszlopos vákuummérős szinkron tesztert csak nem volt ilyen mély elsőre és egy nagyobb gázra felszippantotta a vizeket a csövekből hehe

  • Válasz » #844 a2457 | 2017-03-23 21:23:20

    mmm igen ezt a vákummérős cuccot össze tudom dobni, ilyenre gondoltam énis, köszönöm a linket.

    más.
    1 helyről kaptam árajánlatot alkatrészre, hát elég cudar. nem tud valaki olyan helyet ahol kicsit finomabb áron is beszerezhető pár dolog ?
    értem ezalatt szelepfedél tömítés, gyertya körüli rész és szelepfedél közti tömítés,
    karburátor szívó oldalán levő tömítés,
    karburátorokba tömítés.
    mert erre a pár dologra nekem kerek 90 ezret mondtak hát.. ezt úgy a mostmár boldogtalan tulajjal megkonzultáltam finoman szólva ő is azt mondta hogy egy kissé sok :D

    mondjuk nemtudom milyen árban fut az alkatrész ilyesmihez.

  • Válasz » #843 ..MZ/X.. | 2017-03-22 07:52:45

    Válasz a2457 #842. hozzászólására

    Szinkronteszter megoldható kici pénzé pár méter átlátszó csőből is.LINK

  • Válasz » #842 a2457 | 2017-03-21 22:25:19

    Válasz szanberg #841. hozzászólására

    a tömítésnél láttam hogy nedves és benzin szaga volt, így gondoltam benézek alá.

    s pediglen nem tiszta benzint találtam, hanem kormos benzint. ahogy lentebb írták valszeg átenged a karburátor , telefolyatta a hengert benzinnel, az leszivárgott a gyűrűk mentén az olajteknőbe, onnan pedig az olajszivattyú nyomta fel a szelepekhez.
    megmagyarázza miért tudták elindítani hosszú állás után, aztán egy kis idő múlva miért nem.
    gondolom üres volt a tank, így a karburátor is.
    aztán megtankolták, ráindítottak, eltudta dolgozni az anyagot arra a kis időre ameddig járatták. aztán leállították, telt az idő és szépen telefolyt az isten nyila is benzinnel.
    ez teljesen racionálisnak tűnik, leszámítva az autómata benzincsapot de felteszem akár még lehet hogy járatás közben telezabálta magát benzinnel.

    a karburátor szinkronizálás nem lesz egyszerű művelet, nincsen ilyen gyári apparátusom de feltételezem össze tudok valamit dobni ami megteszi. vákuumot nem nehéz mérni,maga a beállítás nehézkesebb lesz.

  • Válasz » #841 szanberg | 2017-03-21 21:22:47

    Válasz a2457 #838. hozzászólására

    A szívató ezeknél mindig csak a kis bronz dugattyút mozgatják, nyitnak meg csatornát plussz benzin beszívásához. A pillangó szelepek sor4-es motoroknál vákuum alapján vezéreltek legtöbb esetben, ezeket szinkronizálni is kell, hogy szépen járjon a motor.

    Érdekes a hibajelenséged, így messziről nehéz okosnak lenni, azt mondjuk nem értem a szelepfedél alatt hogyan áll a benzin ha ez az egyáltalán!?!?!?
    Amúgy milyen megindíttatásból vetted ezt le róla? mármint a szelepdeknit.

  • Válasz » #840 a2457 | 2017-03-21 20:22:09

    hátjó, köszönöm szépen.
    akkor kifektetem a masinát, sose szedtem szét ilyent és a karbi sem ismerős mivel csak motorfűrész/fűkasza karbival volt dolgom de gondolom nagyjából ugyanúgy működnek.
    mondjuk azt nem értem minek hengerenként egy egy 4 hengeres négyüteműben de gondolom nyertek vele valami lóerőt.

    köszönöm a tippeket, csütörtökön van időm szétdönteni, hétvégén lehet lesz már valami fejlemény. közbe bízom benne a gazdája inkább egy motorszerelőt keres.

  • Válasz » #839 ..MZ/X.. | 2017-03-21 06:53:09

    Válasz a2457 #838. hozzászólására

    Karbikat szét kellene dönteni és ultrahangos pucevátorba dobni, belerohad a benzin pár hónap után.
    Ha ez megvan akkor összeszerel persze tűszelepeket ellenőrizni kell. Az úszó műanyag habszivacs szerű anyagból szokott lenni, az nem lyukad ki.
    Gyertyákat kiveszed, látni fogod melyik henger kapott naftát. Gyújtókábelek kukásak, cserélni mindet, egy garnitúra gyertyát sem sajnálnék tőle.
    Olaj le, frisset neki.
    Végül a karbikat szinkronizálni kellene.
    Valószínűleg a rossz gyújtás és/vagy nem záró tűszelep miatt folyt le a benzin.

  • Válasz » #838 a2457 | 2017-03-20 22:51:30

    Válasz .Richard. #837. hozzászólására

    kapott kibakábelt meg egy 180 amperos akksit a végire. a saját akksija is jónak tűnik de biztos ami biztos ezt a bikázós akkut rajta hagytam. tekeri rendesen.

    igazából úgyfest ezen 4 karburátor van, 1 ről megy egy cső a benzi"szelep"re a tanknál, a szivató meg igazán bowdenen keresztül mozgat egy fém lécet ami mind a négy karburátoron egy kis bronz dugattyúhoz van kötve, felteszem ez inkább dúsító mint pillangószelepes fojtó.

    a pipára menő gyújtókábelek nem egyforma hosszúak és szigetelőszalagozva vannak a gyújtó trafónál. az azért felteszem cserés erősen.
    én nem hallottam járni a motort, ha minden igaz járt mind a 4 henger simán.

  • Válasz » #837 .Richard. | 2017-03-20 22:32:04

    Válasz a2457 #836. hozzászólására

    sok sikert! De ez mind elmélet. Kompressziót kéne mérni. Karburátor pucolás,gyertya csere,olajcsere,aztán indulhat. Fingom nix,milyen gyujtása van,de ha durrog,akkor van valami neki. Esetleg még az akkuról semmit nem írtál,hogy vane annyi benne,hogy van gyújtás róla,függetlenül attól,hogy az indító forgat. A karburátor elmélete ugyan az,mint a kétüteműeké,amelyik úszós,kérdés,ezen vane valami gyorsító membrán,ami gázadásra priccül be benzint. Ezt csak a motoros szakik tudják megmondani,hogy milyen állatfjjal találkoztál,vagy szétszeded és meglétod. Gyorsítónak csúfolt dolga,gázadáskor harap,nem hörög le,indításkor könnyebben indul. Némelyik autó az nékül,nehez indul be. Pici gáz,picit bespriccel,azt indul. Ha nem priccel,sokat teker,mire a vákumtól valami benzingözt beszív és beindul. Majd kiderül,milyen ez.

  • Válasz » #836 a2457 | 2017-03-20 22:17:37

    Válasz .Richard. #835. hozzászólására

    ahham értem.
    akkor ez még simán befér a gyújtás problémák közé.

    nahát érdekes egy kihívás ez is, és köszönöm szépen a segítséget mindenkinek.
    megmondom őszintén semmit nem értek a motorkerékpárok motorjaihoz még.
    de szerintem mire evvel végzek valami halvány képem már csak leszen :)

    ha valami változás van azért visszajelzek.

  • Válasz » #835 .Richard. | 2017-03-20 22:08:39

    Válasz a2457 #834. hozzászólására

    benzinszerű cucc. Az sem biztos,hogy a négy henger mind megy. Ha egy nem megy,akkor,a kartelgáz itt is megvan,akkormeg nem a gáz megy a forgattyúhoz,hanem a benzingőzt köpüli le. Az meg fölfelé megy a szelepdeknihez. az eredményt láthatod.

  • Válasz » #834 a2457 | 2017-03-20 21:51:02

    Válasz .Richard. #832. hozzászólására

    hát szivatója van, de akad a bowden úgyhogy gyorsban manuálisan húztam rá, úgy durrant egy k*rva nagyot de nem indult el úgysem.

    egy egy 1988 as évjáratú csotrogány, sose volt dolgom 4 üteműek karbijával, a felújító készletre azért gondoltam mert felteszem ha van bármi amit megehet a benzin, azt meg is evett már odabennt.


    az mondja meg valaki, hogy az erősen kormos benzin kinéztű cucc a szelepfedél alatt a vezérlés terében azt jól gondolom e hogy benzinnel felhígult motorolaj ?
    mert kíváncsi vagyok az mégis hogyan került oda és honnét. ha nem így.

    gyújtása nekem érdekes, 2 trafószerűséget látok, úgyfest egy-egy ilyen nagyobbacska "henger" , mindegyikből 2 gyújtó kábel jön, koksan szigszalagozva ami nekem kevésbé tetszik. dugókulcsom nincsen ami beférne kivenni a gyertyákat.

    kompressziót nem mértem.
    légszűrő tiszta.

    benzin az tiszta ami jön a tankból, meglepő módon nem rozsdás a tank belül.üzemanyag szűrő tiszta. a benzincsapon van kézi pumpa lehetőség, ha benyomom akkor ereszti az üzemanyagot és úgyfest hogy tiszta és eljut a karburátorokhoz hiba nélkül.

    más ma nem volt vele időm csinálni,
    igazán a fontos dolog ez a benzin cucc hogyan kerül a vezérléshez kérdés.

  • Válasz » #833 tri | 2017-03-20 21:45:53

    Válasz a2457 #830. hozzászólására
    Ha tényleg nagyon sokat állt (évek), akkor a porlasztók tele voltak/vannak mindenféle ragacsos ülledékkel, lerakódással, amit most a friss benzin feloldott és mindenhova magával vitt és eltömített. Atomjaira kellene szedni a porlasztókat és alaposan kipucolni. Én ezzel kezdeném. Lehet nem is elég egyszer, mert ismét visz magával feloldott trutyit valahonnan az üzemanyagrendszerből és megint eldugít valamit.

  • Válasz » #832 .Richard. | 2017-03-20 21:36:57

    Válasz a2457 #830. hozzászólására

    az én elméletem szerint,minek a felújító? Tank kipucol,karbi kipucol,cserélni minek benne valamit,nem adagoló,semmi nem mozog benne,kivéve a folytószelepet,tűszelepet. . Szivató,létezik rajt? Még az mozoghat. Szerintem ha tisztítás után a tűszelep lezár,akkor az jó. Az uszó,ha üreges,réz,vagy valami palack szerkezetű,ha lukas,akkor süllyed,nyit a tű,újra befolyik a benzin. Akkor cserés. Vaktába szerintem ne cserélj. Kompresszió,jó? Szelepek,zárnak,szelephézag van? Gyujtása,mi lehet? Légszűrő ép,célnak megfelel? Valami mini benzinszűrő a benzincsőbe,hogy ki legyen zárva a kosz. Olajcsere. Én így kínoznám.

  • Válasz » #831 Magister | 2017-03-20 21:33:55

    Válasz a2457 #830. hozzászólására

    Gyújtás lesz.....trafó vagy jeladó...

  • Válasz » #830 a2457 | 2017-03-20 21:23:52

    egy csepp segítséget szeretnék kérni,
    le kéne ellenőrizni a logikámat.

    adott egy baró öreg kawasaki 4 hengeres 4 ütemű motor, ami nagyon sokat állt egyhelyben.
    kis kinzás után indult, ment egy negyen órát, majd utánna többet nem indult.
    megtankolták, teker az önindító de csak néha durranik eggyet.

    a következő a tippem: gyújtás. benzin szag dől a kipuffogóból.
    azonkívül az olaj elég furán nézett ki benne, szelepfedelet levéve olyan mintha kormos benzin lenne a szelepfedél alatt.
    na ez okozott némi fejfájást de a következőre jutottam:
    karburátor átereszt, feltelt a henger és szépen lassan lement a benzin a gyűrű mentén felhigítva az olajat, és ezt a benzines olajat pumpálta fel a vezérléshez, ezt találtam meg.

    a kérdés az hogy jól gondolom e,
    és karburátor felújító készlet esetleg új úszó, valamint a gyújtás és gyertyák cseréje , valamint olajcsere, és persze szelepfedél tömítések cseréje megoldhatja e a dolgot.

    a benzincsap autómata, a tankot levettem és nem eresztett semmit az ejtőrészen. 2 tömlőnek van hely rajta.

    köszönöm a válaszokat.

  • Válasz » #829 sanyeee | 2017-02-07 22:36:49

    Mendegél a hó nálunk is.....

  • Válasz » #828 bobo77 | 2017-02-07 21:48:58

    Válasz kori01 #807. hozzászólására

    Egy K1 Suzuki GSXR1000 és egy BMW900 RT

  • Válasz » #827 Gandhy | 2017-02-07 18:13:06

    Válasz kori01 #826. hozzászólására

    a HD Streetrod a Harley szintjén is viszonylag kis szériában gyártott modell smile thumbup és így már egyértelmű, hogy ki mire gondol. Városi motornak nem igazán alkalmas a magas súlypont miatt, nagy sebességnél viszont meghálálja ezt smile thumbupcool

  • Válasz » #826 kori01 | 2017-02-07 17:21:21

    Válasz Gandhy #820. hozzászólására

    hanem erre ,hogy nem sok van vagyis én nem láttam.

  • Válasz » #825 kori01 | 2017-02-07 17:20:44

  • Válasz » #824 kori01 | 2017-02-07 17:17:22

    Válasz 4755 #822. hozzászólására

    hm nem igy látom
    ha pl gs500 mondasz akkor oké

  • Válasz » #823 Gandhy | 2017-02-07 16:45:41

    Válasz kori01 #821. hozzászólására

    ebből a típusból tényleg nagyon kevés van nálunk

  • Válasz » #822 4755 | 2017-02-07 15:07:35

    Válasz kori01 #821. hozzászólására

    Nagyon sok van belőlük.

  • Válasz » #821 kori01 | 2017-02-07 14:28:34

    Válasz Claaastra #809. hozzászólására

    az sem sűrű moci,nekem is v2 van 650 transalp.smile thumbup

  • Válasz » #820 Gandhy | 2017-02-07 14:05:44

  • Válasz » #819 Gandhy | 2017-02-07 14:03:42

  • Válasz » #818 4755 | 2017-02-07 13:06:20

  • Válasz » #817 Sportlovarda Korlátolt Fe | 2017-02-07 12:53:17

    Hello, árpavetés után előkerül a bicikli is :D power

  • Válasz » #816 *** HM *** | 2017-02-07 12:07:21

  • Válasz » #815 4755 | 2017-02-07 10:03:06

    Válasz *** HM *** #811. hozzászólására

    Mi tavaly Erdélybe lépten nyomon el áztunk már ugy indultunk,hogy esett kb 400km áztunk a Fogarasokról jöttünk lefele iszonyatos esőbe futottunk bele,ez benne van a pakliba aki motoroziksmile thumbup

  • Válasz » #814 Praetor | 2017-02-07 00:30:25

    Válasz Gege #812. hozzászólására

    Látszik, hogy tehetséges a gyerkőc, hanyatt fekve nyomja. smile thumbupcool
    Jővőre megcsinálja a high-chair no-hand mutatványt, mint anno Potzner Feri. smile wink

  • Válasz » #813 szanberg | 2017-02-06 22:52:04

    Válasz *** HM *** #811. hozzászólására

    vazzeg fogadjunk te valami reptéri transzfert hajtassz mi!?!?!?!?

  • Válasz » #812 Gege | 2017-02-06 21:04:31

    Lába még nem ér le, de 3hetesen motorozik! smile thumbup

  • Válasz » #811 *** HM *** | 2017-02-06 21:04:29

    Válasz 4755 #803. hozzászólására

    Ma làtnod kellett volna Pesten a gyereket sportmotron full esőbensmile lol

  • Válasz » #810 Claaastra | 2017-02-06 20:46:46

    Válasz 4755 #808. hozzászólására

    A nagykirándulás családi,oda kicsi a v2

  • Válasz » #809 Claaastra | 2017-02-06 20:45:59

    Válasz kori01 #806. hozzászólására

    XWS Drag Star 650 classic,V2smile thumbupsmile thumbup

  • Válasz » #808 4755 | 2017-02-06 20:43:38

    Válasz Claaastra #805. hozzászólására

    Igen a mezőgazdaság csak ilyen mi is évek óta csak augusztusba tudunk menni tavaly Erdély székely udvarhely gyilkostó fogarasok, meg rövidebb ki ruccanások hétvégekensmile thumbup

  • Válasz » #807 kori01 | 2017-02-06 20:39:03

  • Válasz » #806 kori01 | 2017-02-06 20:38:33

  • Válasz » #805 Claaastra | 2017-02-06 20:37:11

    Válasz 4755 #804. hozzászólására

    500km/nap egyszer ,sajna jóidőbem első a munka

  • Válasz » #804 4755 | 2017-02-06 20:30:20

  • Válasz » #803 4755 | 2017-02-06 20:28:01

    Válasz Claaastra #802. hozzászólására

    Tegnap?akkor nem is vagy annyira vén ember,én fázósabb vagyok annál,hogy ilyenkor elővegyem

  • Válasz » #802 Claaastra | 2017-02-06 20:22:35

  • Válasz » #801 4755 | 2017-02-06 20:18:02

  • Válasz » #800 bobo77 | 2017-02-06 19:42:35

    Jelen smile thumbup

  • Válasz » #799 Claaastra | 2017-02-06 19:31:36

    Válasz kori01 #797. hozzászólására

    öregember nem vénembersmile thumbup

  • Válasz » #798 4755 | 2017-02-06 12:59:03

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Bács-Agrogép Kft.
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bioenergia Massza Kft.
Bohr
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farmcenter Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
LGW Traktorcenter
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nowton Bt.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pálinkó József E.V.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Servitec Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
TRAKMAX Gépcentrum
Traktor Trade Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wild Control Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agroflex s.r.o.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Bos-Plus Kft.
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fejes Art Steel Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Golden Lube Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Markó István Egyéni Vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Novara Coop Kft.
Nyír Zetor Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Royal Marine Kft.
RWA Magyarország Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Selector Export-Import Kft
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
TERV-KÉSZ Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Vega Fruit Tész Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zetor-Vas