Fórum

Motorkerékpáros mezőgazdászok 

Létrehozta: Helianthus, 2008-07-03 16:53:19

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #878 kori01 | 2017-05-30 07:52:24

    Válasz szanberg #877. hozzászólására

    aha igen jártunk már arra párszor
    majd ha arra gurulunk benézek ha ráérsz

  • Válasz » #877 szanberg | 2017-05-29 22:14:06

    Válasz kori01 #876. hozzászólására

    Szendrőben.

    Aggtelek felé igensok motoros jár, jó kis szerpentin van itt.

  • Válasz » #876 kori01 | 2017-05-29 11:04:57

    Válasz szanberg #868. hozzászólására

    Te merre laksz mert szoktunk járni a hegyekbe motorozni.
    oszt meglátogatnálaksmile wink

  • Válasz » #875 kori01 | 2017-05-29 11:04:13

    Válasz a2457 #873. hozzászólására

    milyen moci, kawasaki mi?

  • Válasz » #874 ..MZ/X.. | 2017-05-29 11:00:36

    Válasz a2457 #873. hozzászólására

    smile thumbupsmile thumbup
    Képet dobhatsz fel róla, egy kis retro sosem árt.smile biggrin

  • Válasz » #873 a2457 | 2017-05-28 22:10:24

    na, nagynehezen végeztem a megörökölt rizsrakétával, megállapítom okos kis szerkentyű ez a karburátor ami van rajta de sokat szívtam vele mire minden olyan lett mint szeretném.

    amúgy kényelmes, most indul pöcc-röff hidegen is. egy-két műanyagot javítanom kell mert már lepattantak itt-ott. viszont a váltó és maga a motor tényleg jó egészségnek örvend, szépen húz a teljes fordulat tartományban, a váltó pontosan kapcsol, jól érezni mindent.

  • Válasz » #872 72 | 2017-05-28 21:19:06

    Válasz 72 #871. hozzászólására
    Ezt jól meg fogalmaztam!

  • Válasz » #871 72 | 2017-05-28 21:13:16

    Köszönöm a mindenkinek gratulàciót.

  • Válasz » #870 csferri | 2017-05-26 08:16:29

    Válasz kori01 #863. hozzászólására

    Ne vedd a szivedre!smile flowers,, de nem lehetett kihagynismile thumbup

  • Válasz » #869 csferri | 2017-05-26 08:15:24

  • Válasz » #868 szanberg | 2017-05-26 08:07:44

    Válasz 72 #865. hozzászólására

    Gratula! Nekem ennek az apja volt, XTZ 750 Super Teneré egy pár éve, csak nem használtam és eladtam, amúgy sokszor bánom ha csak egy napot is használnám, akkor is jó lenne kicsit el rötyögni vele.
    A blokk az ugyan az bennük, tartós strapás blokk, nem kell félni tőlük. Egy szerintem nem valós hír járt annó errefelé, hogy ha sokat kegyegteted ezeket a 850-eseket oldalsztenderen akkor csapágyas lesz a motor mert nem kap rendesen olajat. Kb. 5 db van ismerősi körben ilyen egyiknek sem volt soha semmi baja, meg az XZT-nél sem. Enyém olajat sem evett, 15-50-es Motul 5100-ast raktam bele, nagyon szerette.

    A Teneréknek a kupungja volt ami gyengült idősebb korukban, vagy nem emelt ki rendesen vagy elkezdett csúszkálni, igaz az én motoromnak nem volt ilyen baja, 60.000km volt az órájában, de az egyik 850-es TDM-ben 100ezer felett van itt és az is jó.

    Én azt szerettem benne, hogy legnagyobb fokozatban 40-el is elgurult meg 200-al is szaladt és a kettő között szépen finoman gyorsított, igaz ahogy írod 6000körül élt a legjobban meg a felett, csak egy soros motorról beszélünk. A TDM pedig még jobb, itt már a fékek is fainok a Tenerénél azok kicsit korszerűtlenek voltak, kicsi tárcsákkal régi nyergekkel-munkahengerrel, fogott az csak nagyobb erőt kellett kifejteni a karnál mint a TDM-en.

    Szép ez a motor, hajrá!

  • Válasz » #867 bobo77 | 2017-05-26 07:51:39

    Válasz kori01 #866. hozzászólására

    Azért messze van az a fék az R1 től...

  • Válasz » #866 kori01 | 2017-05-26 07:11:40

    Válasz 72 #865. hozzászólására

    Gratula smile wink
    szervizeld le és ló lesz az
    mondom szerelni nagyon nem jó nehéz hozzáférni mindenhez akksi csere stb de hátha még nem kell sokáig hozzányúlni.
    olajat nézegesd benne,bár nem tudom a kawád hogy fogyasztotta.
    a fékje az r1 ből való az tuti smile thumbup

  • Válasz » #865 72 | 2017-05-26 07:06:46

  • Válasz » #864 kori01 | 2017-05-25 22:49:58

    Válasz 72 #862. hozzászólására

    Nehéz szerelni olajat szereti.
    amugy nem szarok.

  • Válasz » #863 kori01 | 2017-05-25 22:47:50

    Válasz csferri #860. hozzászólására

    Pont nem olyan vagyok nem ismersz ne irkálj baromságot.

  • Válasz » #862 72 | 2017-05-25 16:10:03

    Válasz kori01 #856. hozzászólására
    Én kipróbáltam ma szerintem jól kezelhető megy is jól és kényelmes.Igazából 6000-től indul meg mint a disznó!

  • Válasz » #861 72 | 2017-05-25 16:05:05

    Válasz kori01 #858. hozzászólására
    Kawasaki ZX9R két embernek kényelmetlen,vagyis az utasnak.

  • Válasz » #860 csferri | 2017-05-25 13:06:27

    Válasz kori01 #858. hozzászólására

    Azt meg ugye mindenki tudja a fórumon hogy ami neked van , az mindig a legjobb.

  • Válasz » #859 _NB_ | 2017-05-25 10:46:37

    Válasz a2457 #842. hozzászólására

    Itt a srác belez többféle japánt
    - link

  • Válasz » #858 kori01 | 2017-05-25 07:11:47

    Válasz 72 #857. hozzászólására
    Most irtam hogy van kettő is.
    nekem transalpom van az jobb ezektől,de attól füg mit akarsz lecserélni.

  • Válasz » #857 72 | 2017-05-25 07:06:16

    Válasz Istvánxxx #855. hozzászólására
    Teszteket hozzàszólàsokat olvastam én is,de személyes tapasztalatra gondoltam.Azért köszönöm szépen a segìtséget.Ma lesz a cserebere talàlkozó,majd ki kiderül hogyis néz ki meg mennyire jön be.Képek alapjàn elég kényelmes tűnik.

  • Válasz » #856 kori01 | 2017-05-25 07:02:46

    Válasz 72 #854. hozzászólására

    Van kettő is a környezetemben,nehéz vékony öszvér.
    inkább honda.

  • Válasz » #855 Istvánxxx | 2017-05-24 22:05:03

  • Válasz » #854 72 | 2017-05-24 21:46:11

    Sziasztok!
    Valakinek van tapasztalata Yamaha TDM 850-es motorról?
    Egy ilyenre szeretném elcserélni a mostani motorom.

  • Válasz » #853 a2457 | 2017-04-07 20:40:59

    Válasz Ares 826 #852. hozzászólására

    én nem akarok, engem nem vert át senki.
    aki a motort vette, na azt átverték.

  • Válasz » #852 Ares 826 | 2017-04-07 20:39:18

    Válasz a2457 #851. hozzászólására

    Ha óccccóóóóóóóóóó volt akkor meg mit irkálsz ide a kereskedőről, azért volt annyi mert olyan a gép amilyen! Kicsi pénzért ne akarj "selyem hernyót" vazeeeee!

  • Válasz » #851 a2457 | 2017-04-07 20:35:37

    mondjuk teszem hozzá.. van mit csinálni a szekéren bőséggel. nem terveztem nagymotorzni újra, de ha már így fújta a szél lehet nekirugaszkodom megent.

    egy kicsit azért megértem az előző gazdát, nem is gondoltam volna hogy ennyire drágák a kawasaki cuccok. munkadíj nélkül tartok egy 100 asnál, aztán még az se biztos hogy menni fog. arról nem beszélve hogy váltóról nemtudni semmit, lehet nem is veszi a sebességeket bakker.

    ennyit a motorkereskedőkről, úgy adták el hogy nemrég volt kpm es műszakin, el volt már ava csak túl erős volt és visszahozták elvittek helyette egy robogót.
    erm.. ja, csak éppen hugyozik mind a 4 karburátor, indexek SZIGSZALAGGAL felrakva, elektromosság az teljesen átkábelezésre vár mert szigszalag vagy cellux minden.

    ha valakit érdekel melyik kereskedőhöz NE forduljon bizalommal szivesen megírom melyik jómadár volt ennyire pofátlan.
    teszem hozzá eredetvizsgán sok sok éve nem volt már a masina, ez kiderült amikor most én vittem eredetvizsgára. szóval nem volt más aki elvitte volna, a kereskedő beszámolta csak simán egy robogóba, és nem kötött valami nagy üzletet. aztán talált egy palimadarat akire rásózta.

    én megmondom őszintén ha tudnám bizonyítani ami elhangzott, úgy jelenteném fel az ilyet hogy csak úgy zörög.

    --
    ellenben köszönet nekik, ócsóért lett megint motorom.

  • Válasz » #850 Tomi81 | 2017-04-07 19:13:53

    Tudom, hogy nem itt kell hirdetni, de egy jó 400as burgman nem érdekel valakit?

  • Válasz » #849 Tomi81 | 2017-04-07 19:11:53

    Válasz a2457 #848. hozzászólására

    Hát felénk amilyen áron dolgoznak, jobban jársz ha magadnak csinálod. De azért fuss egy kört benne.

  • Válasz » #848 a2457 | 2017-04-07 19:07:03

    hm, hát a gazdi nem keresett motorszerelőt, rám maradt a "vas" , olyan áron amire nemtudok nemet mondani.

    tömítések megjöttek, talán a hétvégén összerakom. vagy nem.


    közben rájöttem hogy drága ilyet átiratni, azthittem leteszem a hajam. eredtvizsga meg átírás nem volt sokkal olcsóbb mint amiért átvettem a rizsrakétát.


    kérdés, a műanyag részei, mm hogy mondjam, a "kaszni" azért itt ott mutogatja hogy 30 éves a masina. lehet ilyesmit értelmes áron beszerezni, vagy törődjek bele hogy előkell vennem megfakult üvegszálas műanyagozós tudásom ?

  • Válasz » #847 ..MZ/X.. | 2017-03-23 22:26:37

    Válasz szanberg #845. hozzászólására

    smile lolsmile lolsmile lol
    Nem véletlenül kell annyi cső hozzá, meg az olaj bele. Régebben én is ilyet használtam míg nem botlottam bele egy gyáriba az ócskásnál. Vmi gépműhelyt lomizhatott ki a muki, egy nagy hűtőládás kartondoboznyi mérőcuccot vettem tőle fillérekért.

  • Válasz » #846 ..MZ/X.. | 2017-03-23 22:18:57

    Válasz a2457 #844. hozzászólására

    Minta alapján legyártják. Sajnos a japók komoly árakat tudnak kitalálni a gyári alkatrészre. Esetleg lángautót érdemes megpróbálni, nekem több cuccot is jó áron tudtak hozni motorhoz. Unix meg a többi alkatrészes is játszhat még. Próba cseresznye.

  • Válasz » #845 szanberg | 2017-03-23 21:26:22

    Válasz ..MZ/X.. #843. hozzászólására

    Én vízzel csináltam ilyen vízoszlopos vákuummérős szinkron tesztert csak nem volt ilyen mély elsőre és egy nagyobb gázra felszippantotta a vizeket a csövekből hehe

  • Válasz » #844 a2457 | 2017-03-23 21:23:20

    mmm igen ezt a vákummérős cuccot össze tudom dobni, ilyenre gondoltam énis, köszönöm a linket.

    más.
    1 helyről kaptam árajánlatot alkatrészre, hát elég cudar. nem tud valaki olyan helyet ahol kicsit finomabb áron is beszerezhető pár dolog ?
    értem ezalatt szelepfedél tömítés, gyertya körüli rész és szelepfedél közti tömítés,
    karburátor szívó oldalán levő tömítés,
    karburátorokba tömítés.
    mert erre a pár dologra nekem kerek 90 ezret mondtak hát.. ezt úgy a mostmár boldogtalan tulajjal megkonzultáltam finoman szólva ő is azt mondta hogy egy kissé sok :D

    mondjuk nemtudom milyen árban fut az alkatrész ilyesmihez.

  • Válasz » #843 ..MZ/X.. | 2017-03-22 07:52:45

    Válasz a2457 #842. hozzászólására

    Szinkronteszter megoldható kici pénzé pár méter átlátszó csőből is.LINK

  • Válasz » #842 a2457 | 2017-03-21 22:25:19

    Válasz szanberg #841. hozzászólására

    a tömítésnél láttam hogy nedves és benzin szaga volt, így gondoltam benézek alá.

    s pediglen nem tiszta benzint találtam, hanem kormos benzint. ahogy lentebb írták valszeg átenged a karburátor , telefolyatta a hengert benzinnel, az leszivárgott a gyűrűk mentén az olajteknőbe, onnan pedig az olajszivattyú nyomta fel a szelepekhez.
    megmagyarázza miért tudták elindítani hosszú állás után, aztán egy kis idő múlva miért nem.
    gondolom üres volt a tank, így a karburátor is.
    aztán megtankolták, ráindítottak, eltudta dolgozni az anyagot arra a kis időre ameddig járatták. aztán leállították, telt az idő és szépen telefolyt az isten nyila is benzinnel.
    ez teljesen racionálisnak tűnik, leszámítva az autómata benzincsapot de felteszem akár még lehet hogy járatás közben telezabálta magát benzinnel.

    a karburátor szinkronizálás nem lesz egyszerű művelet, nincsen ilyen gyári apparátusom de feltételezem össze tudok valamit dobni ami megteszi. vákuumot nem nehéz mérni,maga a beállítás nehézkesebb lesz.

  • Válasz » #841 szanberg | 2017-03-21 21:22:47

    Válasz a2457 #838. hozzászólására

    A szívató ezeknél mindig csak a kis bronz dugattyút mozgatják, nyitnak meg csatornát plussz benzin beszívásához. A pillangó szelepek sor4-es motoroknál vákuum alapján vezéreltek legtöbb esetben, ezeket szinkronizálni is kell, hogy szépen járjon a motor.

    Érdekes a hibajelenséged, így messziről nehéz okosnak lenni, azt mondjuk nem értem a szelepfedél alatt hogyan áll a benzin ha ez az egyáltalán!?!?!?
    Amúgy milyen megindíttatásból vetted ezt le róla? mármint a szelepdeknit.

  • Válasz » #840 a2457 | 2017-03-21 20:22:09

    hátjó, köszönöm szépen.
    akkor kifektetem a masinát, sose szedtem szét ilyent és a karbi sem ismerős mivel csak motorfűrész/fűkasza karbival volt dolgom de gondolom nagyjából ugyanúgy működnek.
    mondjuk azt nem értem minek hengerenként egy egy 4 hengeres négyüteműben de gondolom nyertek vele valami lóerőt.

    köszönöm a tippeket, csütörtökön van időm szétdönteni, hétvégén lehet lesz már valami fejlemény. közbe bízom benne a gazdája inkább egy motorszerelőt keres.

  • Válasz » #839 ..MZ/X.. | 2017-03-21 06:53:09

    Válasz a2457 #838. hozzászólására

    Karbikat szét kellene dönteni és ultrahangos pucevátorba dobni, belerohad a benzin pár hónap után.
    Ha ez megvan akkor összeszerel persze tűszelepeket ellenőrizni kell. Az úszó műanyag habszivacs szerű anyagból szokott lenni, az nem lyukad ki.
    Gyertyákat kiveszed, látni fogod melyik henger kapott naftát. Gyújtókábelek kukásak, cserélni mindet, egy garnitúra gyertyát sem sajnálnék tőle.
    Olaj le, frisset neki.
    Végül a karbikat szinkronizálni kellene.
    Valószínűleg a rossz gyújtás és/vagy nem záró tűszelep miatt folyt le a benzin.

  • Válasz » #838 a2457 | 2017-03-20 22:51:30

    Válasz .Richard. #837. hozzászólására

    kapott kibakábelt meg egy 180 amperos akksit a végire. a saját akksija is jónak tűnik de biztos ami biztos ezt a bikázós akkut rajta hagytam. tekeri rendesen.

    igazából úgyfest ezen 4 karburátor van, 1 ről megy egy cső a benzi"szelep"re a tanknál, a szivató meg igazán bowdenen keresztül mozgat egy fém lécet ami mind a négy karburátoron egy kis bronz dugattyúhoz van kötve, felteszem ez inkább dúsító mint pillangószelepes fojtó.

    a pipára menő gyújtókábelek nem egyforma hosszúak és szigetelőszalagozva vannak a gyújtó trafónál. az azért felteszem cserés erősen.
    én nem hallottam járni a motort, ha minden igaz járt mind a 4 henger simán.

  • Válasz » #837 .Richard. | 2017-03-20 22:32:04

    Válasz a2457 #836. hozzászólására

    sok sikert! De ez mind elmélet. Kompressziót kéne mérni. Karburátor pucolás,gyertya csere,olajcsere,aztán indulhat. Fingom nix,milyen gyujtása van,de ha durrog,akkor van valami neki. Esetleg még az akkuról semmit nem írtál,hogy vane annyi benne,hogy van gyújtás róla,függetlenül attól,hogy az indító forgat. A karburátor elmélete ugyan az,mint a kétüteműeké,amelyik úszós,kérdés,ezen vane valami gyorsító membrán,ami gázadásra priccül be benzint. Ezt csak a motoros szakik tudják megmondani,hogy milyen állatfjjal találkoztál,vagy szétszeded és meglétod. Gyorsítónak csúfolt dolga,gázadáskor harap,nem hörög le,indításkor könnyebben indul. Némelyik autó az nékül,nehez indul be. Pici gáz,picit bespriccel,azt indul. Ha nem priccel,sokat teker,mire a vákumtól valami benzingözt beszív és beindul. Majd kiderül,milyen ez.

  • Válasz » #836 a2457 | 2017-03-20 22:17:37

    Válasz .Richard. #835. hozzászólására

    ahham értem.
    akkor ez még simán befér a gyújtás problémák közé.

    nahát érdekes egy kihívás ez is, és köszönöm szépen a segítséget mindenkinek.
    megmondom őszintén semmit nem értek a motorkerékpárok motorjaihoz még.
    de szerintem mire evvel végzek valami halvány képem már csak leszen :)

    ha valami változás van azért visszajelzek.

  • Válasz » #835 .Richard. | 2017-03-20 22:08:39

    Válasz a2457 #834. hozzászólására

    benzinszerű cucc. Az sem biztos,hogy a négy henger mind megy. Ha egy nem megy,akkor,a kartelgáz itt is megvan,akkormeg nem a gáz megy a forgattyúhoz,hanem a benzingőzt köpüli le. Az meg fölfelé megy a szelepdeknihez. az eredményt láthatod.

  • Válasz » #834 a2457 | 2017-03-20 21:51:02

    Válasz .Richard. #832. hozzászólására

    hát szivatója van, de akad a bowden úgyhogy gyorsban manuálisan húztam rá, úgy durrant egy k*rva nagyot de nem indult el úgysem.

    egy egy 1988 as évjáratú csotrogány, sose volt dolgom 4 üteműek karbijával, a felújító készletre azért gondoltam mert felteszem ha van bármi amit megehet a benzin, azt meg is evett már odabennt.


    az mondja meg valaki, hogy az erősen kormos benzin kinéztű cucc a szelepfedél alatt a vezérlés terében azt jól gondolom e hogy benzinnel felhígult motorolaj ?
    mert kíváncsi vagyok az mégis hogyan került oda és honnét. ha nem így.

    gyújtása nekem érdekes, 2 trafószerűséget látok, úgyfest egy-egy ilyen nagyobbacska "henger" , mindegyikből 2 gyújtó kábel jön, koksan szigszalagozva ami nekem kevésbé tetszik. dugókulcsom nincsen ami beférne kivenni a gyertyákat.

    kompressziót nem mértem.
    légszűrő tiszta.

    benzin az tiszta ami jön a tankból, meglepő módon nem rozsdás a tank belül.üzemanyag szűrő tiszta. a benzincsapon van kézi pumpa lehetőség, ha benyomom akkor ereszti az üzemanyagot és úgyfest hogy tiszta és eljut a karburátorokhoz hiba nélkül.

    más ma nem volt vele időm csinálni,
    igazán a fontos dolog ez a benzin cucc hogyan kerül a vezérléshez kérdés.

  • Válasz » #833 tri | 2017-03-20 21:45:53

    Válasz a2457 #830. hozzászólására
    Ha tényleg nagyon sokat állt (évek), akkor a porlasztók tele voltak/vannak mindenféle ragacsos ülledékkel, lerakódással, amit most a friss benzin feloldott és mindenhova magával vitt és eltömített. Atomjaira kellene szedni a porlasztókat és alaposan kipucolni. Én ezzel kezdeném. Lehet nem is elég egyszer, mert ismét visz magával feloldott trutyit valahonnan az üzemanyagrendszerből és megint eldugít valamit.

  • Válasz » #832 .Richard. | 2017-03-20 21:36:57

    Válasz a2457 #830. hozzászólására

    az én elméletem szerint,minek a felújító? Tank kipucol,karbi kipucol,cserélni minek benne valamit,nem adagoló,semmi nem mozog benne,kivéve a folytószelepet,tűszelepet. . Szivató,létezik rajt? Még az mozoghat. Szerintem ha tisztítás után a tűszelep lezár,akkor az jó. Az uszó,ha üreges,réz,vagy valami palack szerkezetű,ha lukas,akkor süllyed,nyit a tű,újra befolyik a benzin. Akkor cserés. Vaktába szerintem ne cserélj. Kompresszió,jó? Szelepek,zárnak,szelephézag van? Gyujtása,mi lehet? Légszűrő ép,célnak megfelel? Valami mini benzinszűrő a benzincsőbe,hogy ki legyen zárva a kosz. Olajcsere. Én így kínoznám.

  • Válasz » #831 Magister | 2017-03-20 21:33:55

    Válasz a2457 #830. hozzászólására

    Gyújtás lesz.....trafó vagy jeladó...

  • Válasz » #830 a2457 | 2017-03-20 21:23:52

    egy csepp segítséget szeretnék kérni,
    le kéne ellenőrizni a logikámat.

    adott egy baró öreg kawasaki 4 hengeres 4 ütemű motor, ami nagyon sokat állt egyhelyben.
    kis kinzás után indult, ment egy negyen órát, majd utánna többet nem indult.
    megtankolták, teker az önindító de csak néha durranik eggyet.

    a következő a tippem: gyújtás. benzin szag dől a kipuffogóból.
    azonkívül az olaj elég furán nézett ki benne, szelepfedelet levéve olyan mintha kormos benzin lenne a szelepfedél alatt.
    na ez okozott némi fejfájást de a következőre jutottam:
    karburátor átereszt, feltelt a henger és szépen lassan lement a benzin a gyűrű mentén felhigítva az olajat, és ezt a benzines olajat pumpálta fel a vezérléshez, ezt találtam meg.

    a kérdés az hogy jól gondolom e,
    és karburátor felújító készlet esetleg új úszó, valamint a gyújtás és gyertyák cseréje , valamint olajcsere, és persze szelepfedél tömítések cseréje megoldhatja e a dolgot.

    a benzincsap autómata, a tankot levettem és nem eresztett semmit az ejtőrészen. 2 tömlőnek van hely rajta.

    köszönöm a válaszokat.

  • Válasz » #829 sanyeee | 2017-02-07 22:36:49

    Mendegél a hó nálunk is.....

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Verbis Kft
Villám István
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bohr
Busa Bt.
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Gresham & Eastwick Aukciók
Győri Agroker Zrt.
Hejő-Liget Kft.
Hidro Master Kft
Horváth Viktor e.v.
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Malupe-Agro Kft.
Megazet Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Veréb József e. v.
Vitay Kft.
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.