Válasz Bárány #3452. hozzászólásáraSzerinted? Amikor a rakodóval törte az állíthatós felnit és rendeltem fix-tele-körbe hegesztettet 160+fa/db áron, Nyíregyen az axis cimborának égett az arca, mivel a titan felni alapozó "fekete" színben jött azért a pénzért. Értem én, hogy a pirosból sok kell mert xarul fed, de azért a pénzért bakker!
Válasz Batka #3446. hozzászólásáraHú bakker! Ez hány év, és hány üzemóra? Azért az enyémen a deformáció kivételével a festés, matrica olyan, mint az új. Enyém 2008-as, 4200 ü.órás. Meg tető alatt van tartva.
Válasz Ares 826 #3444. hozzászólására557 orra mondtak az axinál 520 nettót natúr színben... Akkor van színkód, kikeverjük, meg van hőlégfúvó+festhető kasztni tömítő...
Válasz Bárány #3438. hozzászólásáraFos műanyag az egész, meleg hatására szerintem vissza lehet tenni az eredeti állapotra! Csak óvatos melegítést csinálj a belső oldalról és nyomogassad vissza arra az állapotra ahogy volt!
Válasz Bárány #3399. hozzászólásáraSajnos ez a hideg meleg hatás állandó változása miatt van!Nekem is annyi a röncsi orrkúp részének, vettem is volna de nagyon sokat mondanak rá! Úgy hogy sufni tuning lesz a vége!Csak azt nem értem miért nem lehet ezeket is vaslemezből préselni???
Válasz .Richard. #3441. hozzászólásáraMár azt hittem azért görcsölnek ennyire, mert az unoka a földhöz veri magát, úgy hisztizik, mert elrepedt a bruder Claas
Válasz Bárány #3426. hozzászólásáraHa valaki BIZTOSAN(!!!) tudja, hogy ez a Claas motorháztető milyen anyagból van, az légyszi, írja ide! (üvegszálas, PUR, stb.)
A fotók alapján a szaki nem biztos 100%-ig a dolgában, ezért most a traktor típusa alapján próbál utánanézni.
Én meg nem értek hozzá.
Válasz Bárány #3432. hozzászólásáraDe nekünk a motorháztető tartó része tört le amin a zsanér van. Külső részt valami üvegszálas cuccal tudják taknyolni.
Válasz Bárány #3432. hozzászólásáraMég annyit - nem tudom, számít-e - nekem nem műanyagos csinálta, hanem karosszérialakatos-autófényező.
Lehet, hogy másképp állnak hozzá.
Válasz Drisa #3430. hozzászólásáraBelülröl megerősítik valamilyen qva erős, hálós fóliával. Ha kell, több rétegben. Aztán kitöltik a repedést, a többi már a festés előkészítése.
Ha az a műanyagos simán hegeszteni akarta, tényleg keress helyette mást.
Mondom: nekem meg van javítva, és már jópár éve tart, kívülről semmi sem látszik, még a fényezés is olyan, mint a gyári.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3428. hozzászólásáraNem tudta semmilyen módon hegeszteni, tőből tört le. Szerintem ma már egyik sem hegeszthető. 4 es laposvasból hajtottunk bele patkót arra lett a zsanér csavarozva....
Válasz Nskype #3416. hozzászólásáraFelvettem a kapcsolatot ezzel a kaposvári műanyagossal. Azt írja, csak JD-hoz gyártanak motorházakat, mert az olyan anyagból van, amit nem lehet javítani. A Claas anyaga javítható, ezért fotókat kért, hogy előzetesen tudjon valamit mondani.
Folyt. köv.
Válasz Bárány #3412. hozzászólására Nem lehet eltakarni egy lemezzel a turbót, hogy annyira ne süssön? Vagy hőszigetelés? Azt sem tudnak oda rakni? Mondjuk ennek már szinte mindegy.
Válasz Diesel Tibor #3420. hozzászólásáraGondolom nem a feleségül vétellel próbálkozik. Az meg nem olyan hosszútávú. Pár perc. Miért nem hagyja magát? Jut is marad is, akarja élvezi, ha nem akkor nem figyel oda.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3414. hozzászólásáraKönyvelő pajtásnál van ,aki egy személyben a húgom is, de majd megkérdezem a sógort,mert ő hajtja azt a trakit,de holnap nem vagyok mert megyek vegyszeres továbbképzéses pénzlehúzós tanfolyamra.
Válasz .Richard. #3404. hozzászólásáraKb. a horpadás alatt van a turbó, ott igen nagy a hőingadozás. A kis 410-esen ezen a helyen van kitámasztó acélkeret. Ezen is elfért volna.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3406. hozzászólásáraÉppenséggel tudok ügyes szakit Dombóváron, de hogy az általad leírt pepecselőssel érdemes-e hozzá fordulni, az jó kérdés.
Nekem ez a traki a kukorica vetés előtt max. 10 napot fog dolgozni, úgyhogy ezt a motorház projektet azutánra hagyom.
Válasz Diesel Tibor #3409. hozzászólásáraMost jár le a szokásos, év eleji előrendelési akció. Az idei dolgokat már megrendeltem, ha ezt is egyszer muszály lesz, kivárok az adott év elejéig.
Válasz Bárány #3399. hozzászólásáraSajnos mind így jár ,konstrukciós hiba ,de a gyár nem tesz semmit,én már vettem egy újat de most meg nem mondom mennyi volt.
Válasz Bárány #3403. hozzászólásáraIgen, bár nem Claas, de az évek, az UV és a hő megtette hatását (meg nyilván a gyenge anyag, rossz konstrukció, stb.). Kell keresni egy jó műanyagost, nekünk is az tette rendbe, le is fényezte, hogy azóta jelentkezett-e valami, azt az új gazdája tudná megmondani. Amíg csak a szemedet bántja (nincs repedés, törés), addig én nem foglalkoznék vele, szerintem javítás után is csak pár évig lesz "gyári".
4857 hozzászólás
Válasz Batka #3446. hozzászólásáraAz enyém almafa tuskó után nem volt így lelakva...
Válasz Vinkó 75 #3451. hozzászólásáraEzekkel? 640 pisztolyorrú Mátyásért? Minek?
Válasz Bárány #3452. hozzászólásáraSzerinted? Amikor a rakodóval törte az állíthatós felnit és rendeltem fix-tele-körbe hegesztettet 160+fa/db áron, Nyíregyen az axis cimborának égett az arca, mivel a titan felni alapozó "fekete" színben jött azért a pénzért. Értem én, hogy a pirosból sok kell mert xarul fed, de azért a pénzért bakker!
Válasz Batka #3453. hozzászólásáraBocs , 12, gyorsan repülnek az évek...
Válasz Bárány #3450. hozzászólására10 év 6500 óra, igaz ez zömmel kint aludt...
Válasz gcastle #3449. hozzászólására+matricák?
Válasz Batka #3446. hozzászólásárahttps://autoline.info/-/sale/hoods/tractor/Motorhaube--19102917181517042100 Ez az új az igaz..de lehet nem ártana a kapcsolatot felvenni velük.
Válasz Batka #3446. hozzászólásáraHú bakker!
Ez hány év, és hány üzemóra? Azért az enyémen a deformáció kivételével a festés, matrica olyan, mint az új. Enyém 2008-as, 4200 ü.órás. Meg tető alatt van tartva.
Válasz Ares 826 #3444. hozzászólására557 orra mondtak az axinál 520 nettót natúr színben... Akkor van színkód, kikeverjük, meg van hőlégfúvó+festhető kasztni tömítő...
Válasz Batka #3446. hozzászólásáraÓ... Ez csak egy szúnyogcsípés:-)))))
Válasz Ares 826 #3445. hozzászólásáraA burkolat már elérte az orosz színvonalat
Válasz F-A-R-M-E-R #3407. hozzászólásáraBeneveztem..
Válasz Bárány #3438. hozzászólásáraFos műanyag az egész, meleg hatására szerintem vissza lehet tenni az eredeti állapotra! Csak óvatos melegítést csinálj a belső oldalról és nyomogassad vissza arra az állapotra ahogy volt!
Válasz Bárány #3399. hozzászólásáraSajnos ez a hideg meleg hatás állandó változása miatt van!Nekem is annyi a röncsi orrkúp részének, vettem is volna de nagyon sokat mondanak rá! Úgy hogy sufni tuning lesz a vége!Csak azt nem értem miért nem lehet ezeket is vaslemezből préselni???



Válasz .Richard. #3441. hozzászólásáraMár azt hittem azért görcsölnek ennyire, mert az unoka a földhöz veri magát, úgy hisztizik, mert elrepedt a bruder Claas


Válasz .Richard. #3441. hozzászólásáraHehe... Ezek is mennek előbb utóbb virágtartónak... A műanyag része akkor az égetőbe menne?
Válasz csoppika #3439. hozzászólásáraEz nem játék traktor!
ebbe beleül az ipse nem rá! 
Válasz csoppika #3439. hozzászólásáraHe?
Válasz Bárány #3438. hozzászólásáraNincs beleöntve az anyag kódja? Akkor hogyan szándékoznak a környezettudatos gyártó urak újrahasznosítani majd?
Válasz Bárány #3426. hozzászólásáraHa valaki BIZTOSAN(!!!) tudja, hogy ez a Claas motorháztető milyen anyagból van, az légyszi, írja ide! (üvegszálas, PUR, stb.)
A fotók alapján a szaki nem biztos 100%-ig a dolgában, ezért most a traktor típusa alapján próbál utánanézni.
Én meg nem értek hozzá.
Válasz Bárány #3436. hozzászólásáraAzt hittem nem a külső részről van szó, a belső merevítő fekete cucc tört el nekünk...
Válasz Drisa #3434. hozzászólásáraJó, jó! Nem akadékoskodni akarok, csak gondoltam, hátha segít.
Válasz Bárány #3432. hozzászólásáraDe nekünk a motorháztető tartó része tört le amin a zsanér van. Külső részt valami üvegszálas cuccal tudják taknyolni.
Válasz Bárány #3433. hozzászólásáraŐ is az volt és nem ma kezdte...
Válasz Bárány #3432. hozzászólásáraMég annyit - nem tudom, számít-e - nekem nem műanyagos csinálta, hanem karosszérialakatos-autófényező.
Lehet, hogy másképp állnak hozzá.
Válasz Drisa #3430. hozzászólásáraBelülröl megerősítik valamilyen qva erős, hálós fóliával. Ha kell, több rétegben. Aztán kitöltik a repedést, a többi már a festés előkészítése.
Ha az a műanyagos simán hegeszteni akarta, tényleg keress helyette mást.
Mondom: nekem meg van javítva, és már jópár éve tart, kívülről semmi sem látszik, még a fényezés is olyan, mint a gyári.
Válasz Drisa #3427. hozzászólásárahttps://www.vezess.hu/magazin/2014/10/20/besargult-a-fenyszoro-megrepedt-a-lokharito/
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3428. hozzászólásáraNem tudta semmilyen módon hegeszteni, tőből tört le. Szerintem ma már egyik sem hegeszthető. 4 es laposvasból hajtottunk bele patkót arra lett a zsanér csavarozva....
Válasz Drisa #3427. hozzászólásáraNekem ez már volt javítva, lentebb írtam, egy ráeső ág eltörte.
Keress másik műanyagost!
Válasz Drisa #3427. hozzászólásáraHogy érted hogy nem fogta??

Válasz Bárány #3426. hozzászólásáraNekünk a műanyagos mást mondott, semmi nem fogta arion motorháztetőt.
Válasz Nskype #3416. hozzászólásáraFelvettem a kapcsolatot ezzel a kaposvári műanyagossal. Azt írja, csak JD-hoz gyártanak motorházakat, mert az olyan anyagból van, amit nem lehet javítani. A Claas anyaga javítható, ezért fotókat kért, hogy előzetesen tudjon valamit mondani.
Folyt. köv.
Válasz Bárány #3412. hozzászólására Nem lehet eltakarni egy lemezzel a turbót, hogy annyira ne süssön? Vagy hőszigetelés? Azt sem tudnak oda rakni? Mondjuk ennek már szinte mindegy.
Válasz Diesel Tibor #3420. hozzászólására
Gondolom nem a feleségül vétellel próbálkozik. Az meg nem olyan hosszútávú. Pár perc. Miért nem hagyja magát? Jut is marad is, akarja élvezi, ha nem akkor nem figyel oda.
Válasz Bárány #3422. hozzászólásáraÉn is. Sőt már otthon is vannak!
Válasz Bobo77 #3421. hozzászólásáraEgyelőre nem cserélem le, minden mást meg megrendeltem már.
Válasz Bárány #3410. hozzászólásáraVan még akció csak nem 25 hanem 21%
Válasz .Richard. #3418. hozzászólásáraEz úgy igaz ahogy ide leírtad,a húgom vagy 10éve elvájt a sógortól aki most újra próbálkozik.
Válasz Nskype #3416. hozzászólásáraRáadásul itt van a szomszédomban.
Köszi!
Válasz Diesel Tibor #3415. hozzászólására
Ez úgy jött ki mintha a húgot a sógor hajtaná ,aki nem is a felesége.
Válasz Diesel Tibor #3415. hozzászólásáraOkéé..Köszönöm...
Ök szépen dolgoznak, érdemes megkérdezni őket...
eros-uvegszalas-motorhazfedel-keszletrol-1-nap-alatt
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3414. hozzászólásáraKönyvelő pajtásnál van ,aki egy személyben a húgom is, de majd megkérdezem a sógort,mert ő hajtja azt a trakit,de holnap nem vagyok mert megyek vegyszeres továbbképzéses pénzlehúzós tanfolyamra.
Válasz Diesel Tibor #3409. hozzászólásáraLehetek olyan olyan nagy kéréssel, ha tudod megnézed a számláid között valahol mennyi is volt??

Válasz Bárány #3410. hozzászólásáraÉn is előrendelési akcióban vettem ,szerintem nem volt másfél milka mert akkor még mindig az lenne rajta.
Válasz .Richard. #3404. hozzászólásáraKb. a horpadás alatt van a turbó, ott igen nagy a hőingadozás. A kis 410-esen ezen a helyen van kitámasztó acélkeret. Ezen is elfért volna.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3406. hozzászólásáraÉppenséggel tudok ügyes szakit Dombóváron, de hogy az általad leírt pepecselőssel érdemes-e hozzá fordulni, az jó kérdés.
Nekem ez a traki a kukorica vetés előtt max. 10 napot fog dolgozni, úgyhogy ezt a motorház projektet azutánra hagyom.
Válasz Diesel Tibor #3409. hozzászólásáraMost jár le a szokásos, év eleji előrendelési akció. Az idei dolgokat már megrendeltem, ha ezt is egyszer muszály lesz, kivárok az adott év elejéig.
Válasz Bárány #3399. hozzászólásáraSajnos mind így jár
,konstrukciós hiba ,de a gyár nem tesz semmit
,én már vettem egy újat de most meg nem mondom mennyi volt.
Válasz Bárány #3403. hozzászólásáraIgen, bár nem Claas, de az évek, az UV és a hő megtette hatását (meg nyilván a gyenge anyag, rossz konstrukció, stb.). Kell keresni egy jó műanyagost, nekünk is az tette rendbe, le is fényezte, hogy azóta jelentkezett-e valami, azt az új gazdája tudná megmondani. Amíg csak a szemedet bántja (nincs repedés, törés), addig én nem foglalkoznék vele, szerintem javítás után is csak pár évig lesz "gyári".