Válasz ..,-:) #4706. hozzászólásáraGondolom nem talajmunkára van az 540-es traki, mert az hogy m.szóróval permetezővel hengerrel bármelyik elszaladgál èlete vègèig kisebb hibákkal... Ellenben nagyobb társait lazító,eke, grubber, jobban kivan téve terhelésnek, aztán ha olyan személy ül benne, hamar gallyra lehet vágni...
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraAkkor nekem az 540-esen eddig egy klíma szivattyú (amit szerintem a szervízes baxott el) csere 9-10 év alatt, ezekhez képest nulla. Meg szerintem tavaszra kell cserélnem az ülés légrugót.
Válasz RARGAkèny #4700. hozzászólásáraHát abban van igazság, hogy egyik nagyobb hulladék, mint a másik, de ennél vannak jelentősen jobb konstrukciók is....én nagy ívben kikerülném....
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraOnnét meg a behozott gépeket szarrá marja a tengeri sós levegő, továbbá az összes autó is szarrá van rohadva a sok sós levegőtől, főleg ha tengerpart közeli a jármű!
Válasz hajasakos #4697. hozzászólásáraNagyon kell vigyázni a Lengyelekkel meg a csigazabáló Franciákkal, nagyon lebunkózzák a gépeket! honnét akarod venni???
Válasz Batka #4699. hozzászólásáraAbból kiindulva hogy a többi márka is küzd hasonló alapbajokkal, ezt látom, nincs olyan márka ami több ezer órákat menne, hiba nélkül. Ezt inkább használtan értem, amúgy az új gép is 1re szarabb konstrukciók.
Gondolkoztam hogy cserélem, de zsákutca lenne a többi is, az ismert okok miatt.
Miért te hogy látod?
Válasz hajasakos #4697. hozzászólásáraÉn pont ezekkel a paraméterekkel vettem öt éve, vagyis 5800 óra-val. Angliából jött...Klímaradiátor volt cserélve mert berohadt, hűtés fűtés rendszere elég gagyi, nagyrészben poros levegő jön csak be. Aztán 1-2 szenzor csere, kuplungkapcsoló, első híd ha rugózott nem valami jó konstrukció. Kifordított kerekeknél előre hátramenetben most az enyém nagyon csattog, remélem kibírja szezont. Aztán volt motor orrkúpburkolat csere mert ezek széria hibásak, nem épp olcsó dolog. Szereti hibakódokat dobálni, megvétele óta van 1 olyan hibakód amihez szétkellene húzni trakit szenzorcseréhez. Váltómodulok, motorvezérlő állítólag idő elött tönkremennek, nálam még eredeti. Cseréltem néhány tömítést nyomócsöveknél, teleszkópokat, kapcsolót( hidraulika még igy is lezár néha, tovább nem kutattunk mert komplett panel csere lett volna köv. fa..om költ rá ), aztán még lehet valamit kifelejtettem, de majd leírom. Amúgy ezektől függetlenül én jó gépnek tartom, a JD motor meg nagyon fasza benne Szervíz A.P. vagy Axiál, mindkettő profik. Nem ocsó Axi most 25000 nettóért/óra volt kint
Szép napot mindenkinek.Érdeklődnék hogy járt-e már valaki úgy hogy Claas Ares 696 2004-es nem volt sokáig használva a hátsó tlt kihajtás és mikor próbálnám el indítani csak villog a tlt jele és nem kezd el forogni.A kihelyezett vész le állítókat lekötöttem.A fülkében a kapcsolót átnéztem.Nem tudom merre induljak valakinek esetleg tippje lenne?
Válasz Mrx5 #4691. hozzászólásáraÉrtem köszi, elvileg a fokozatmentes bármilyen váltókra azt mondják 5000 óra azt felújítás. Igaz lehet? Amit akarok az igazából rugózott híd, cebis, elektrohidraulikus kihelyezett körök.
Válasz Büresz #4690. hozzászólásáraHali! Nekem a c-matikosra azt mondták hogy ha lehet akkor újat mert nem lehet belelátni hogy milyen tulaja volt. Bár azt nem modták meg hogy hogyan lehet hazavágni. Max ha nem jól állítod be a sebességet. Nekem 2016 os 830 axion van hexás 4500üo körül de nincsen vele nagyon semmi. Én az axiál oldalon szoktam nézni a használt gépeket mindig találni valami érdemeset…
Üdv! Tervbe van egy axion 810-830-as traktor vétel 2013-tól fiatalabb felé (20-30 millió kb)érdeklődni szeretnék c matic-os váltósat meg szabad-e venni? Vagy mennyire működik jól? Pár dolog amire figyelni kell esetleg az nagy segítség lenne. Agriderről vélemény?
Válasz ..,-:) #4688. hozzászólásáraAkkor majd valamit megtudtál itt jelezz!
Gondoltam,hogy nem olyan lesz,mint a t6-nál a le-felrakás.sacc/kb ha az 20kiló,akkor az axioné120.
Na annak ezután nem is állnák neki.
Válasz ..,-:) #4640. hozzászólásáraJutottál valamire,én ma leszedtem az axionról,múltkor mintha mondtad volna,hogy cserérgeted őket.....nemirigyellek.....
Válasz richard.gyetvai #4684. hozzászólásáraVannak motorvezérlő javítással foglalkozó vállalkozások. Itt, az Agroinform hirdetésekben is szokott lenni, de biztos, tudnak ajánlani a fórumozók is. Ha még nem késő, akkor ez neked is jó lehet.
Tegnap egész nap gyúrták volt kint a szerviz, végül az új motorvezerlo ami dobozból lett kivéve az szórakozott!
Kapott egy bontottat csak az volt a szerviznél azóta tökéletes.
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraha kannából üzemelteted, akkor is ez van? szűrőhöz vigyél csövet kannából, és a visszafolyót is tedd a kannába, avgy igen gyakran kell utántöltened. én három motorfordulat jeladót meg egy kézi tápszivattyút kicseréltem, mire rájöttem, hogy a tankba a szívócsöcshöz néha odaszív valamit, aztán elúszik onnan, aztán újra, és újra. annyi gázolahat tudott szipákolni, hogy kis gázon ment, de nagyon nem, vagy néha nem, vagy sose. és mindig motorfordulat hibakódot dobott. már majdnem tépszivbatytút cseréltem, merthogy keveset szállít, mikor egy megállásnál belefújtam a csőbe. el volt dugulva. ez lett a megoldás, fél év kínlódás után.
Válasz fexco #4675. hozzászólásáraHa kiiktatod akkor megy de kell az oda akkor is mert a nagyobb szarokat ott tartja s nem engedi tovább a szűrőhöz meg a tápszivattyúhoz!
Válasz Ares 826 #4674. hozzászólásáraA szelep miatt agyaltunk,hogy majd másnap reggel nehezen indul,vagy valami,de sehol semmi.
Természetesen ez a szűrő nem takaritható.
Ugyanez a szűrő a cnh -nál egy üveg csésze,ami takaritható!!!!!!
Válasz Ares 826 #4674. hozzászólásáraÉn nem a szelep miatt mondtam,csak hogy az az a szűrő.abba ugye van egy szelep is. Kint a határba,szotyaszárapritozás közbe(front)nekiállt csinálni ilyen tüneteket.mi meg vakartuk a felyünket,hogy mi lehet.arra gondoltunk,hogy valami elektronika hiba---a szotyiszár valamit alkotott,hiába fronton nyomtuk.néztük,kb fél orát ketten,aztán megláttuk ezt a szürőt,mivel 2éves gép gyanus volt,hogy kivűlről feketés,barnás volt.kiderűlt,hogy előtte volt nagyszervizen,vsak azt a szerviz "elfelejtette"kicserélni.mi kivettük,összehoztuk a két gumicsövet,és ment.
Válasz fexco #4669. hozzászólásáraKöszi, nálunk a tanknál van ez a kis szuro ahogy jon fel a cső a fő szurore és vissza csapó, pénteken cseréltem új szurore és a vissza csapot ki vettem de nem segített.
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraArion430 3éves se.van a üa.szürők előtt neki egy kis sima áttlátszó műanyag előszűrője,ugyanezt produkálta,kidobtuk onnan,mert tele volt ganyéval,egyből tette a dolgát.
Válasz ..,-:) #4666. hozzászólásáraMegszokott szuro van fent ami eddig is volt rajta, az is lett cserélve már, arra nem gondolnék mert ha elveszi a gázt akkor hagyhatod alapjáraton 1 órát is utana és gyönyörűen jár semmi ingadozás vagy ha elveszi és egyből vissza adod neki akkor hagyhatod akar 1800 as fordulaton fent addig amíg nem csinálja megint az lehet akar 20 perc is egyhelyben járatva is elő jon a hiba nem függ össze a terheléssel!
Elsőre a tünet az volt hogy elvette a gázt teljesen és csak egy kis idő után adta vissza a gázt vagy ha le lett állítva adagolon a mágnesről le húzva a Csati rá indít majd vissza rak és ment tovább megint( régi adagoloval a mostanival nem kell le állítani csak elvenni a gázt és vissza)
Meg szűnt a kommunikáció a motorvezerlovel.
Szerelők bujták már 4 napot! Ők kabelezték újra, + fülke csatlakozót is kicserélték.
Raktak be egy uj vezérlőt, uj pot métert újra kabelezve.
Válasz richard.gyetvai #4663. hozzászólásáraÜzemanyag szűrő ?
Másik márkához egyszer rosszat adtak, gyári volt de sokkal kisebb motorhoz. Össze szívta a belsejét……
Vagy, lehet kezd fáradni a pumpa.
Sziasztok,
Adott egy ares 826rz a következő problémával:
Egy idő után bedadog pár alkalommal és elveszi a gázt, Gáz 0-ra való elvétele után és vissza rakás a után egy darabig ismét megy, volt rá példa, hogy meg fordultam az udvaron és mentem volna ki a kapun nem volt gáz pedál vártam egy percet majd ujra jó volt mentem vele 4 kilométert fő úton és ujra elvette a gázt és be ejtette alapjáratra majd ujra nyomtam neki és ismet ment szépen, de volt olyan eset is hogy vissza raktam a gázt és 500 méterrel később megint elvette,
Esetleg volt már hasonló problémája ?
Kicserélt alkatrészek:
Adagoló( felújított)
Gáz pedál pot méter
Kábel koteg ujra húzva
Új motor vezérlő
Új can dolgok
Főtengely helyzet jeladó( működő traktorbol lett ki szedve próbára, probléma továbbra is fent áll )
Motor vezérlő konzol megfordítva, probabol le szigetelve hogy hőt ne kapjon annyit de továbbra is fent áll a probléma)
Válasz szityo #4659. hozzászólásáraez hogy van, ennek alapban hajt az eleje, és olajnyomás kell, hogy oldjon, vagy alapban nem hajt, és olaj kell, hogy zárjon?
Üdv. Valaki tudna nekem segíteni? Olyan problémám van hogy egy 836rz nem kapcsolja az első hajrást. Visszajelző mutatja hogy be van kapcsolva de nem hajt. A bordás hüvelyek rendben vannak. Előre is köszönöm.
4857 hozzászólás
Válasz ..,-:) #4706. hozzászólásáraGondolom nem talajmunkára van az 540-es traki, mert az hogy m.szóróval permetezővel hengerrel bármelyik elszaladgál èlete vègèig kisebb hibákkal... Ellenben nagyobb társait lazító,eke, grubber, jobban kivan téve terhelésnek, aztán ha olyan személy ül benne, hamar gallyra lehet vágni...
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraAkkor nekem az 540-esen eddig egy klíma szivattyú (amit szerintem a szervízes baxott el) csere 9-10 év alatt, ezekhez képest nulla. Meg szerintem tavaszra kell cserélnem az ülés légrugót.
Válasz RARGAkèny #4700. hozzászólásáraHát abban van igazság, hogy egyik nagyobb hulladék, mint a másik, de ennél vannak jelentősen jobb konstrukciók is....én nagy ívben kikerülném....
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraOnnét meg a behozott gépeket szarrá marja a tengeri sós levegő, továbbá az összes autó is szarrá van rohadva a sok sós levegőtől, főleg ha tengerpart közeli a jármű!

Válasz hajasakos #4697. hozzászólásáraNagyon kell vigyázni a Lengyelekkel meg a csigazabáló Franciákkal, nagyon lebunkózzák a gépeket! honnét akarod venni???

Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraKöszönöm a véleményed!!
Válasz RARGAkèny #4700. hozzászólásáraHát úgy azért majdnem mindenhol van valami baja, ezt azért nem gondolnám átlagosnak
Válasz Batka #4699. hozzászólásáraAbból kiindulva hogy a többi márka is küzd hasonló alapbajokkal, ezt látom, nincs olyan márka ami több ezer órákat menne, hiba nélkül. Ezt inkább használtan értem, amúgy az új gép is 1re szarabb konstrukciók.
Gondolkoztam hogy cserélem, de zsákutca lenne a többi is, az ismert okok miatt.
Miért te hogy látod?
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraÉs te ezt jó gépnek tartod?
Válasz hajasakos #4697. hozzászólásáraÉn pont ezekkel a paraméterekkel vettem öt éve, vagyis 5800 óra-val. Angliából jött...Klímaradiátor volt cserélve mert berohadt, hűtés fűtés rendszere elég gagyi, nagyrészben poros levegő jön csak be. Aztán 1-2 szenzor csere, kuplungkapcsoló, első híd ha rugózott nem valami jó konstrukció. Kifordított kerekeknél előre hátramenetben most az enyém nagyon csattog, remélem kibírja szezont. Aztán volt motor orrkúpburkolat csere mert ezek széria hibásak, nem épp olcsó dolog. Szereti hibakódokat dobálni, megvétele óta van 1 olyan hibakód amihez szétkellene húzni trakit szenzorcseréhez. Váltómodulok, motorvezérlő állítólag idő elött tönkremennek, nálam még eredeti. Cseréltem néhány tömítést nyomócsöveknél, teleszkópokat, kapcsolót( hidraulika még igy is lezár néha, tovább nem kutattunk mert komplett panel csere lett volna köv. fa..om költ rá ), aztán még lehet valamit kifelejtettem, de majd leírom. Amúgy ezektől függetlenül én jó gépnek tartom, a JD motor meg nagyon fasza benne
Szervíz A.P. vagy Axiál, mindkettő profik. Nem ocsó Axi most 25000 nettóért/óra volt kint

Sziasztok! Adott egy Arion 640cis 2010-és 5000 órás külföldi gép. Szerintetek meg lehet venne? Vannak alap hibái a szériának? Köszönöm
Válasz envagyok2 #4695. hozzászólásáraIgen.
Válasz ..,-:) #4694. hozzászólásáraeladó?
Válasz Büresz #4690. hozzászólására
Szép napot mindenkinek.Érdeklődnék hogy járt-e már valaki úgy hogy Claas Ares 696 2004-es nem volt sokáig használva a hátsó tlt kihajtás és mikor próbálnám el indítani csak villog a tlt jele és nem kezd el forogni.A kihelyezett vész le állítókat lekötöttem.A fülkében a kapcsolót átnéztem.Nem tudom merre induljak valakinek esetleg tippje lenne?
Válasz Mrx5 #4691. hozzászólásáraÉrtem köszi, elvileg a fokozatmentes bármilyen váltókra azt mondják 5000 óra azt felújítás. Igaz lehet? Amit akarok az igazából rugózott híd, cebis, elektrohidraulikus kihelyezett körök.
Válasz Büresz #4690. hozzászólásáraHali! Nekem a c-matikosra azt mondták hogy ha lehet akkor újat mert nem lehet belelátni hogy milyen tulaja volt. Bár azt nem modták meg hogy hogyan lehet hazavágni. Max ha nem jól állítod be a sebességet. Nekem 2016 os 830 axion van hexás 4500üo körül de nincsen vele nagyon semmi. Én az axiál oldalon szoktam nézni a használt gépeket mindig találni valami érdemeset…
Üdv! Tervbe van egy axion 810-830-as traktor vétel 2013-tól fiatalabb felé (20-30 millió kb)érdeklődni szeretnék c matic-os váltósat meg szabad-e venni? Vagy mennyire működik jól? Pár dolog amire figyelni kell esetleg az nagy segítség lenne. Agriderről vélemény?
Válasz ..,-:) #4688. hozzászólásáraAkkor majd valamit megtudtál itt jelezz!
Gondoltam,hogy nem olyan lesz,mint a t6-nál a le-felrakás.sacc/kb ha az 20kiló,akkor az axioné120.
Na annak ezután nem is állnák neki.
Válasz fexco #4687. hozzászólásáraEgyenlőre negatív…….
Akkor még nem cseréltél 900-as szérián……

Nehéz !?
Válasz ..,-:) #4640. hozzászólásáraJutottál valamire,én ma leszedtem az axionról,múltkor mintha mondtad volna,hogy cserérgeted őket.....nemirigyellek.....
Válasz richard.gyetvai #4684. hozzászólásáraVannak motorvezérlő javítással foglalkozó vállalkozások. Itt, az Agroinform hirdetésekben is szokott lenni, de biztos, tudnak ajánlani a fórumozók is. Ha még nem késő, akkor ez neked is jó lehet.
Válasz richard.gyetvai #4684. hozzászólásáraAz meg hogy lehet hogy az a több százezer forintos szinte semmi új és szar legyen??



Tegnap egész nap gyúrták volt kint a szerviz, végül az új motorvezerlo ami dobozból lett kivéve az szórakozott!
Kapott egy bontottat csak az volt a szerviznél azóta tökéletes.
Válasz envagyok2 #4682. hozzászólásáraNekem is volt jóakarómtól valamikor a zasztava tankjába cigis védő nejlon.
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraha kannából üzemelteted, akkor is ez van? szűrőhöz vigyél csövet kannából, és a visszafolyót is tedd a kannába, avgy igen gyakran kell utántöltened. én három motorfordulat jeladót meg egy kézi tápszivattyút kicseréltem, mire rájöttem, hogy a tankba a szívócsöcshöz néha odaszív valamit, aztán elúszik onnan, aztán újra, és újra. annyi gázolahat tudott szipákolni, hogy kis gázon ment, de nagyon nem, vagy néha nem, vagy sose. és mindig motorfordulat hibakódot dobott. már majdnem tépszivbatytút cseréltem, merthogy keveset szállít, mikor egy megállásnál belefújtam a csőbe. el volt dugulva. ez lett a megoldás, fél év kínlódás után.
Válasz Ares 826 #4678. hozzászólásáraMá megoldották,hoggy vegyél ujat!!!
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraHibakodot ad?
Válasz Ares 826 #4677. hozzászólásáraIgen,nagyon nagy szarok voltak benne: buza toklász,ocsu stb..
..
Válasz fexco #4676. hozzászólásáraA gyári ami nekem volt a röncsibe az ketté volt szedhető, lehetett takarítani!
Válasz fexco #4675. hozzászólásáraHa kiiktatod akkor megy de kell az oda akkor is mert a nagyobb szarokat ott tartja s nem engedi tovább a szűrőhöz meg a tápszivattyúhoz!
Válasz Ares 826 #4674. hozzászólásáraA szelep miatt agyaltunk,hogy majd másnap reggel nehezen indul,vagy valami,de sehol semmi.
Természetesen ez a szűrő nem takaritható.
Ugyanez a szűrő a cnh -nál egy üveg csésze,ami takaritható!!!!!!
Válasz Ares 826 #4674. hozzászólásáraÉn nem a szelep miatt mondtam,csak hogy az az a szűrő.abba ugye van egy szelep is. Kint a határba,szotyaszárapritozás közbe(front)nekiállt csinálni ilyen tüneteket.mi meg vakartuk a felyünket,hogy mi lehet.arra gondoltunk,hogy valami elektronika hiba---a szotyiszár valamit alkotott,hiába fronton nyomtuk.néztük,kb fél orát ketten,aztán megláttuk ezt a szürőt,mivel 2éves gép gyanus volt,hogy kivűlről feketés,barnás volt.kiderűlt,hogy előtte volt nagyszervizen,vsak azt a szerviz "elfelejtette"kicserélni.mi kivettük,összehoztuk a két gumicsövet,és ment.
Válasz fexco #4673. hozzászólásáraHa az a szelep szar az miatt nem csinál ilyet a gép!
Válasz richard.gyetvai #4670. hozzászólásáraIgy van,abba a kis szűrőbe van egy visszaxsapó is.
De akkor azon is tulvagy már.
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraTestkábel jó a vázol, jó a sarun !?
Válasz richard.gyetvai #4670. hozzászólásáraÍrtam hívd ki a nagy céget s vagy igen vagy nem tudják megcsinálni!
Válasz fexco #4669. hozzászólásáraKöszi, nálunk a tanknál van ez a kis szuro ahogy jon fel a cső a fő szurore és vissza csapó, pénteken cseréltem új szurore és a vissza csapot ki vettem de nem segített.
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraArion430 3éves se.van a üa.szürők előtt neki egy kis sima áttlátszó műanyag előszűrője,ugyanezt produkálta,kidobtuk onnan,mert tele volt ganyéval,egyből tette a dolgát.
Válasz ..,-:) #4666. hozzászólásáraMegszokott szuro van fent ami eddig is volt rajta, az is lett cserélve már, arra nem gondolnék mert ha elveszi a gázt akkor hagyhatod alapjáraton 1 órát is utana és gyönyörűen jár semmi ingadozás vagy ha elveszi és egyből vissza adod neki akkor hagyhatod akar 1800 as fordulaton fent addig amíg nem csinálja megint az lehet akar 20 perc is egyhelyben járatva is elő jon a hiba nem függ össze a terheléssel!
Elsőre a tünet az volt hogy elvette a gázt teljesen és csak egy kis idő után adta vissza a gázt vagy ha le lett állítva adagolon a mágnesről le húzva a Csati rá indít majd vissza rak és ment tovább megint( régi adagoloval a mostanival nem kell le állítani csak elvenni a gázt és vissza)
Meg szűnt a kommunikáció a motorvezerlovel.
Szerelők bujták már 4 napot! Ők kabelezték újra, + fülke csatlakozót is kicserélték.
Raktak be egy uj vezérlőt, uj pot métert újra kabelezve.
Válasz ..,-:) #4666. hozzászólásáraAttól függ milyen az üzemanyag ellátó rendszere, mert van ám több félei is ám a buli kedvéért!

Válasz richard.gyetvai #4663. hozzászólásáraÜzemanyag szűrő ?
Másik márkához egyszer rosszat adtak, gyári volt de sokkal kisebb motorhoz. Össze szívta a belsejét……
Vagy, lehet kezd fáradni a pumpa.
Válasz richard.gyetvai #4663. hozzászólásáraEbből AXIÁl lesz komám, jó pééézééért megcsinálják!
https://youtube.com/shorts/K72nxoqxLo8?si=313IZguLUYOfUpDQ
Sziasztok,
Adott egy ares 826rz a következő problémával:
Egy idő után bedadog pár alkalommal és elveszi a gázt, Gáz 0-ra való elvétele után és vissza rakás a után egy darabig ismét megy, volt rá példa, hogy meg fordultam az udvaron és mentem volna ki a kapun nem volt gáz pedál vártam egy percet majd ujra jó volt mentem vele 4 kilométert fő úton és ujra elvette a gázt és be ejtette alapjáratra majd ujra nyomtam neki és ismet ment szépen, de volt olyan eset is hogy vissza raktam a gázt és 500 méterrel később megint elvette,
Esetleg volt már hasonló problémája ?
Kicserélt alkatrészek:
Adagoló( felújított)
Gáz pedál pot méter
Kábel koteg ujra húzva
Új motor vezérlő
Új can dolgok
Főtengely helyzet jeladó( működő traktorbol lett ki szedve próbára, probléma továbbra is fent áll )
Motor vezérlő konzol megfordítva, probabol le szigetelve hogy hőt ne kapjon annyit de továbbra is fent áll a probléma)
Előre is köszi a segítséget.
Válasz envagyok2 #4661. hozzászólásáraAlapban hajt. Olaj nyomás oldja.
Válasz szityo #4659. hozzászólásáraez hogy van, ennek alapban hajt az eleje, és olajnyomás kell, hogy oldjon, vagy alapban nem hajt, és olaj kell, hogy zárjon?
Válasz szityo #4659. hozzászólásáraErre a kérdésre így nem lehet válaszolni, látni kellene a vasat!
Üdv. Valaki tudna nekem segíteni? Olyan problémám van hogy egy 836rz nem kapcsolja az első hajrást. Visszajelző mutatja hogy be van kapcsolva de nem hajt. A bordás hüvelyek rendben vannak. Előre is köszönöm.
Válasz Bárány #4657. hozzászólásáraIgen,érthető!köszi!