Gázolaj árak 596 Ft Benzin árak 585 Ft EUR 395.73 Ft USD 340.02 Ft CHF 419.99 Ft GBP 458.51 Ft

Fórum

Claas traktorok

Létrehozta: Vendég , 2007-12-21 10:09:25

Kedvencekhez Segítség

4857 hozzászólás
#2057 ARES-826
2013-02-19 20:49:03

Válasz #2056. hozzászólásra

Mármint mi??????? Nem értelek biztos este van, vagy a pálesz árt!!

Nincs profilkép
#2056 .Szabi.
2013-02-19 20:45:19

Válasz #2055. hozzászólásra

mert az nem talajmunkára van kitalálva!smile lolsmile tongue

#2055 ARES-826
2013-02-19 20:32:47

Válasz #2054. hozzászólásra

Dabason volt bent a kiténél nyáron új JD 6000 széria, pont úgyan olyan rajta a nívó mint a nagy röncsin, és látszott a kis üvegcsőben az olaj szine, szerintem pont az volt benne mint a röncsiben új korában az a citromsárga váltó olaj!! Szerintem bele lehet önteni a nagy terhelést kibírja abban akkor másbqan is, azt mondják a nyagy traktorosok a JD az talajmunkára van kitalálva, akkor miért is nem bírná a claas-ban????????smile blinksmile blink

#2054 Bárány
2013-02-19 16:15:19

Válasz #2053. hozzászólásra

Nana! "Szerintem" alapon ez nem megy! Vagy legalábbis drága lehet.smile nonono

#2053 ARES-826
2013-02-19 16:12:45

Válasz #2052. hozzászólásra

Szerintem bele lehet önteni, ha ott kibírja akkor a claas-ban is meg a röncsiben is!!smile blinksmile blink

#2052 Drisa
2013-02-19 13:07:39

Válasz #2046. hozzászólásra

Helyére önthető a JD váltó-hidraulika olaja? Mekkora kiszerelés estén kerül ennyibe? Friss ár?

Nincs profilkép
#2051 4964
2013-02-19 12:46:54

Válasz #2050. hozzászólásra

a multi g az az nh-nak a gyári hajtóműolaja,
Szerintem az nh-nak sokkal kényesebb a váltója mint a dyna vagy a jd váltó, kisebb a hűtője és ezáltal eleve nagyobb az üzemi hőmérséklete.

#2050 Bárány
2013-02-19 12:36:08

Válasz #2048. hozzászólásra

Én az ősszel ezt tettem az Arionba (MF Dyna 6-tal egyező váltó).
Azóta kb. 300 üórát ment szállításban meg őszi szántásban, eddig gond nélkül. Igaz, ez nem nyári forróságban történt.
Azért mertem bevállalni, mert a specifikációk megegyeznek (MF jóváhagyás is), meg kértem egy MOL-os állásfoglalást is, ami szerint ezek szabadon keverhető, azonos olajak. Plusz (bár ez már kicsit távolabbi érv) egy ismerős ennek a JD változatát évek óta problémamentesen használja John Deerekben.
De azért jó, hogy szóltál, ha nyáron esetleg én is így járok, tudom, hová nyúljak.
Mi az a multi g?

#2049 ARES-826
2013-02-19 09:51:07

Válasz #2046. hozzászólásra

Hát az tényleg az, brutál horror!!smile wackosmile wackosmile sweatdrop

Nincs profilkép
#2048 4964
2013-02-19 09:38:05

Válasz #2047. hozzászólásra
amit az első sorban írtál az tényleg úgy van, de a mol farm nh ultrát lehet hogy nem önteném bele. A multi g helyett beletették a molost az nhk-ba, és nyáron talajmunkánál bejeleztek a gépek hogy magas az olajhőfok.
Visszatették a multi g-t és egyből jó lett a hőfok.
Amúgy tényleg rohadt drága a claas gyári olaj, jóval drágább mint a multi g.

#2047 Bárány
2013-02-19 09:22:36

Válasz #2045. hozzászólásra

Claas Agrishift GA 12 = Total Dynatrans MPV 80W
Ezekkel egyenértékű a MOL Farm NH Ultra. Ebből buttó 50.000-ért lehetett találni az 50 literes hordót.

Nincs profilkép
#2046 Batka
2013-02-19 08:45:50

Válasz #2045. hozzászólásra

1320+fa, horror!

#2045 ARES-826
2013-02-19 08:13:08

Válasz #2044. hozzászólásra

Eddig is az volt benne GA-12 csak renault agrikultura volt a hordón. Most mennyi az ára a claas olajnak, tudod???????smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#2044 ARES 816
2013-02-18 16:55:18

Ha rám hallgatsz CLAAS AGRISHIFT GA12 olajat rakj bele,az a gyári olaja,abban nem fogsz csalodni!Nem valami olcso de megéri szerintem!

#2043 ARES-826
2013-02-18 12:33:14

Válasz #2042. hozzászólásra

Nem tudtam írni mert "macskajancsi" kitiltott egy hétre lehet megint kifog!! Hát a trakival kapcsolatban még nem foglalkoztam, de egy teljes olajcsere lesz a váltóban, összes szűrő is cserés lesz valószínű kicsit sűrűbb az olaj mint kellene az lehet a gond, igaz most tél van az is bekevarhat szerintem!! De majd írok pontosan mi kavart!smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#2042 ARES 816
2013-02-16 20:05:53

ARES-826!Megoldodott a probléma a gépeddel?smile confusedsmile confused

#2041 ARES-826
2013-01-31 21:23:11

Válasz #2040. hozzászólásra
Még az a "zöld" csoda is elromlik?????smile blinksmile blinksmile blinksmile blink

#2040 Holczy
2013-01-31 18:05:46

Meg érdemes átalánydíjas szerződést kötni....

#2039 Drisa
2013-01-31 17:54:49

Válasz #2037. hozzászólásra

Tény és való ma az axiál szervize a legdrágább. Szerencsére ritkán van rájuk szükség. Évente egyszer érdemes kihívni őket holt időben pár óra alatt átnéznek mindent aztán lehet cserélni az általa javasolt dolgokat.

#2038 ARES-826
2013-01-31 13:17:14

Válasz #2037. hozzászólásra

Hát ezt csak ők tudják igazán! De igazán ha valaki túl nagy szerintem az sem jó, mert van egy határ amit már nem lehet átlátni rendesen!!! De ez az én véleményem csak!! smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#2037 Batka
2013-01-31 11:13:19

Válasz #2036. hozzászólásra

Hát igen, szerencse a szerencsétlenségben, hogy volt biztosítás, de szívtam a fogam rendesen így is! Bár a biztosítóból sem volt egyszerű kiverni a pénzt!
Az is elgondolkodtató, hogy helyszíni javításnál 2x annyi pénzért dolgoznak, mint amennyiért a másik trakimat javítják! Lehet, hogy ezt ők nem érzékelik, de azért ilyen apróságokon el lehet bukni egy-egy ügyfelet gépvásárlásnál!

#2036 ARES-826
2013-01-31 07:01:47

Válasz #2034. hozzászólásra

Nekik jó volt az a 14 óra, csak fizessél óránként tizenezer forintot!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#2035 Bárány
2013-01-30 21:34:44

Válasz #2034. hozzászólásra

Én már szedtem le az Arionét egyedül, (a GPS antenna bevezetésekor). Kb. fél nap volt oda-vissza.
A szélvédő feletti szürke rész maradt, azt csak hajlítgattam.

(Valami ilyesmi volt, azért minden részlet már nincs meg.)

Nincs profilkép
#2034 Batka
2013-01-30 21:31:07

Válasz #2021. hozzászólásra

Két hónap után sem sikerült megemészteni, hogy az areson két szerelő és 14 óra munka kell ahhoz, hogy a fülketetőt lecseréljék. Olyan tipikusan francia az egész, fő a design, a többi nem számít (nekik)...

Nincs profilkép
#2032 4964
2013-01-30 20:14:53

Mi több mint egy éve hajtunk egy axion 820-at cis+hexactiv van benne. Egy levegő hőfokmérő szenzor lett garanciában cserélve, ezenkívül csak tankolva lett, persze a kötelező szervizeken kívül. Én javasolnám belerakatni a hexactivot mert a 2 programozható motorfordulat az hasznos talajmunkában. Az automata váltó funkciót nem nagyon használjuk.
2011 végén 22,5 m. volt egy ilyen gép. Úgy hallottam azóta rendesen elszabadultak az árak.

#2031 Bárány
2013-01-30 14:29:34

Válasz #2028. hozzászólásra

Na ezt nem tudtam. Mivel ebben benne van, ezt természetesnek vettem.

#2030 Bárány
2013-01-30 14:28:11

Válasz #2029. hozzászólásra

Te is így próbálod eladni a kukoricádat.

#2029 ARES-826
2013-01-30 13:46:10

Válasz #2019. hozzászólásra

Köszönöm a "pedagógiát" de akkor sem és egy 100 lovas traki 20 millát, ezek az árak a "lélektani" határt feszegetik, tudod úgy hogy mi az az ár amennyiért még megveszik a "barom" gazdák, ezt feszegetik!!smile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing

#2028 barázdabetyár
2013-01-30 13:39:37

Válasz #2027. hozzászólásra

Viszont elektronikus motorf.szám tároló nincs automata váltó nélkül.
Ami nagyon kényelmes talajmunka közben.....

#2027 Bárány
2013-01-30 13:23:32

Válasz #2026. hozzászólásra

Azért valamelyest a vas is más. Ol. a kihelyezett hidraulika a CEBIS-nél elektromos vezérlésű, a CIS-nél meg mechanikus.
De mi is sokalltuk a felárat, úgyhogy CIS lett.
Ami még szerintem nem éri meg az árát, az az automata váltó. Ez van a mienkben, de simán tudnám nélkülözni, ritkán használom. És az tényleg csak egy nyomógomb, meg másik szoftver, és kész, és akkoriban 1000 EUR volt.
Bár a mostani árak lehet, valamelyest változtak.

(Lentebb 4 évet akartam írni.)

#2026 jozef19
2013-01-30 13:15:19

Válasz #2025. hozzászólásra

Jó ára van a sziliciumnak...

#2025 Bárány
2013-01-30 13:03:17

Válasz #2023. hozzászólásra

! éve a CEBIS felára 5000 Euró volt a CIS-hez képest, gondolom, ebben nagyságrdendi változás nincs ma sem.
Így összehasonlítható.

#2024 barázdabetyár
2013-01-30 11:30:52

Még 1 tapasztalat:

Arion 540 lassan 2 éves 3500 ü.óra.

Hibái:-kipufogó alja néha körbereped és kezd leesni (nem bírja az iramot)
-intercooler cső kirepedt
-2 db valami elektromos kütyü csere (visszaváltott magától)
Ezen kívül tankoljuk és olajat szűrőket cserélünk.

Nincs profilkép
#2023 .Szabi.
2013-01-30 09:50:17

Válasz #2011. hozzászólásra

a CIS-t az M -esl kellet volna összehasonlítani nem az R-el.smile oops

#2022 .Man
2013-01-30 08:43:49

Válasz #2020. hozzászólásra

Mindig bírtam benne ezt a mérnöki hozzáállást. smile biggrin

#2021 Bárány
2013-01-29 23:38:44

Egy kis tapasztalat:

Arion 620, 4 éves, 2000 üzemóra

Hibák (mind garanciális időben):

szenzor csere valahol a turbónál (hibaüzenetet dobált)

kihelyezett hidraulika tömb csere (Kicsit visszaengedett)

italhűtő fedél csere (Lötyögött)

vonófejből egy kis csap elveszett



Néha egy kis sprayt kíván a hasa alatt egy szenzor (évente 1-2-szer, amikor fals szűrőeltömődést jelez)

És épp most kezdte: váratlanul úgy leáll, mintha lekapcsolnám az áramtalanítót. Lehet, hogy épp azt kellene megtisztítani, még nem jártam utNem eszik sokat, (Rapiddal meg még kevesebbet), szuper kényelmes, finom, precíz gép.

#2020 Bárány
2013-01-29 23:24:25

Válasz #2019. hozzászólásra

Benned egy pedagógus veszett el.smile thumbup

#2019 .Feco.
2013-01-29 23:19:12

Válasz #2018. hozzászólásra

Ez egyszerű:
anyagok: 40%
beépített technológia: 40%
know-how: 20%

És hogy miért, azt láthatod, hogy ha megnézed a különböző típusok árait:
pl. vegyél egy egyszerű traktor, mondjuk Armatrack. Abban csak anyag van, semmi más.
Majd vegyél mellé know-how-t: vegyél egy ugyanolyan alap JD-t, mondjuk egy 5M-et. Ez még mindig csak anyag+know-how lesz: benne vannak a vasak, plusz a JD megbízhatósága, gyártási tapasztalata, alkatrészminősége, szervízháttere, alkatrész-logisztikája, stb. ennek az ára lesz kb. Armatrack + 50%.
És most kezd el felöltöztetni. tegyél bele Tier4-es motort, fokozatmentes váltót, 50 km-es sebességet, rugózott, fékezett, erősített tengelyet, nagyobb abroncsokat, nagyobb felnikkel, zárt hidraulikát, elektronikus kihelyezett szelepeket, akát +5 bd-ot, GPS-t, kormányautómatikát, érintő képernyőt, légrugós űlést, digit-klímát, bluetooth-os teefont, mp3as zenét, panorámaablakokat és ajtókat, k80-as vonófejet, gyári mellsőfüggesztőt és homlokrakodót, és még számtalan egyéb extrát. És mindjárt kapsz egy 100 lovas tratort, amiért 35 milliót fizettél. (amennyiért 5 éve 300 lóerőset lehetett venni)

valójában megvan abban az az érték, csak kérdés, hogy van-e értelme ilyen kicsit venni belőle. Hogy miért? Mert az Armatrackot vagy az 5M-est azoknak szánják, akik soha nem tudnák megfizetni a magas felszereltséget. Akik viszont igénylik a technológiát, azok nem nagyon válogathatnak: Ha én RTK-t használok, akkor enm veszek olya gépet, ami nem képes használni. Ha viszont olyat veszek, akkor nem veszek belőle 100 lóerőset, mert ugyanebből a 240 lóerős alig kerül többe: a know-how-ért és a technikáért ugyan annyit fizetek, csak az anyag kerül többe. Egy 100 le-s 6R-es és egy 210 Le-s 6R-es között alig 30-40e EUR van! És a nagy bármikor elvégzi a kicsi munkáját, de fordítva sohasem!

#2018 ARES-826
2013-01-29 22:32:50


Válasz #2014. hozzászólásra

Azt mond meg mi a k...va annya kerül egy tetves 100 lovas trakiba 70.000 fedezetlen papír pénzbe??????smile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingDugják fel maguknak mocskos tetvek!!!!!!smile cursingsmile cursingsmile cursingsmile karatekasmile karatekasmile karateka ELÉG ÉPÍTŐ??????

#2017 Drisa
2013-01-29 21:29:53

Válasz #2015. hozzászólásra

de az a régi, 1 éve még nem volt új...

#2016 Drisa
2013-01-29 21:28:43

Válasz #2013. hozzászólásra

Nem tudom gyári homlokrakó mi pénz. De nem hinném hogy olyan sokba fog kerülni egy 4 hengeres...

#2015 Sz.Gyula
2013-01-29 21:27:09

Válasz #2005. hozzászólásra

Nekem már az udvarban van 1 év 540 -es 50000 eur

#2014 .Feco.
2013-01-29 21:03:28

Válasz #2012. hozzászólásra

köszönjük építő jellegű hozzászólásod.... smile flowerssmile flowers

Nincs profilkép
#2013 Szabi.
2013-01-29 21:00:17

Válasz #2011. hozzászólásra

540-es: front hidro, gardán, rugg híd+fülke, homlok rakodó, automata pilot, stb-re kérek ajánlatot........smile biggrin25-30-ra saccolom.smile hammersmile hammersmile hammer

#2012 ARES-826
2013-01-29 20:49:59

Válasz #2011. hozzászólásra

Bakxák meg őket!!!!!smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackoMIBŐŐŐŐŐŐŐŐŐ VANNAK ARANYBÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ????????smile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile cursingsmile cursingsmile cursing

#2011 Drisa
2013-01-29 20:47:20

Válasz #2005. hozzászólásra

650-es rugózott hidas CIS-es gép 89500 euró a listaár. Ezzel gondolom nem teszek rosszat ha közlöm...
6170R 114000

#2010 Drisa
2013-01-29 20:40:13

Válasz #2008. hozzászólásra

biztos van még eladó, hogy jó e majd kiderül de tény és való sokkal olcsóbb mint a JD

#2009 .Man
2013-01-29 20:39:22

Úgy néz ki most mindenki Claas-t vesz...

#2008 bendix
2013-01-29 20:37:52

Válasz #2007. hozzászólásra
Ejjjha, de kapós ez a traki!smile lolsmile lolsmile lol
Veszünk már mi is egyet, hogy nekünk is legyensmile lolsmile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Aratás utáni hozamok: kiderült, milyen volt a szezon
Aratás utáni hozamok: kiderült, milyen volt a szezon
Az idei nyári aratás kedvező eredményekkel zárult, a termésmennyiség elegendő a...
Eltűnhet a makói vöröshagyma?
Eltűnhet a makói vöröshagyma?
Itt tartunk: ma már a hagymát is öntözni kell.
Ziegler RAPTOR PRO 4001 gruber
Ziegler RAPTOR PRO 4001 gruber

61.900 EUR

Széna bála eladó
Széna bála eladó

10.000 Ft

Magtisztító Petkus K-525 adagoló és szabályozó szerkezet
Magtisztító Petkus K-525 adagoló és...

95.000 Ft

CEAT 500/50-17 gumiabroncs
CEAT 500/50-17 gumiabroncs

99.850 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]