Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 393.55 Ft USD 368.32 Ft CHF 402.9 Ft GBP 457.67 Ft

Fórum

Diesel motorok

Létrehozta: jólaci , 2008-04-11 20:29:54

Kedvencekhez Segítség

236 hozzászólás
Nincs profilkép
#86 IHC
2019-03-06 20:32:51

Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy IHC 624-esem és most van egy kis gond vele.
Állt 4 évig és most beindítottam és a következőket produkálta. több dolog is volt vele:
- először szépen beindult aztán a hirtelen gázadásoknál lefulladt és nehezen indult el. aztán ez megismétlődgetett idönként, vagyis egyszer csak leállt és nehezen indult el.közben egy másik jelenség is lett:
- a kipufogón el kezdte köpködi kifelé az olajat vagy valamit.Levettem a kipufogót és a csonknál most látszik ahogy köpködi kifelé.

Az üzemanyag csapot tekergettem hátha az tömődött el és levettem a légszűrőjét(olajos szűrő), hogy hátha onnét szívta be az olajat. most szépen indult és ment ma de az olaj köpködés még mindíg van. Nem tudom hogy összefüggésben vannak e ezek a dolgok.
Van valakinek ötlete mi lehet ez?
Előre is köszönöm
Gábor

#85 rigás
2018-11-13 18:39:43

Válasz Full Random #84. hozzászólására
Nem értem még odáig.smile sad
Ki kellett vele pakolnom még egy rakás ganajt mielőtt megbontanám, vagy bármit bütykölnék rajta. Most meg az erdőt járom még legalább egy hétig.
Annyira voltidőm ,hogy megnézzem a fogaslécet és az elvileg jó nincs beragadva nem szorul. Próbáltunk ráindítani kihúzott fogasléccel full gázzal nem indult.
Megnéztem még a leállító elektromágnest (solanoid)kiszerelve. Elvileg az is jó Ráadom a gyújtást behúz indítózás közben is behúzva marad gyújtás le kienged.
Innentől kezdve az egyszerűbb hibák lassan kilőve... Marad valami drasztikus adagoló kopás esetleg regulátor hiba ott valami kopásra kilazulásra gondolok. Gondoltam még az előgyújtásra vagy a vezérmű hibájára, de attól szállításnak lennie kéne...
Mielőtt kivenném a motort, mert ha én csinálom ha szervízbe kerül így is úgy is ki kell venni, még egyszer átnézek mindent tüzetesen eső sorban az üzemanyag ellátást nehogy elcsússzak valami apróságon.
Csak most nincs időm, pedig nagyon kíváncsi vagyok mi leli.

Nincs profilkép
#84 Full Random
2018-11-13 18:05:51

Válasz rigás #80. hozzászólására

Zötyörög a ketyere? Beindul màr könnyen a motor?

#83 ..MZ/X..
2018-11-05 23:49:43

Válasz rigás #79. hozzászólására

Szergelyt csak akkor bontjuk ha ugatröfögbéget aztán végül megkotlik.smile lolsmile lol

Híd ugyan úgy alatta van.smile crying
Felpakolt idén vagy 500t szervest, húztuk-vontuk traktorral mikor nem tudott odébb menni. Most van nagyjából 300m árok amit ki kell pucolnia meg pár apróbb asás aztán szét lesz borítva. Igaz már lassan 3 éve tervezzük a renoválást csak mindig elmarad. Hidegen-melegen ezt is csak dúsítóval lehet felhergelni, de ha beindult elketyeg 30 lityiből egész nap, le sem állítjuk.smile biggrin

#82 rigás
2018-11-05 21:03:48

Válasz csipi145 #78. hozzászólására
Igen ugyanaz a motor.
Hosszant nem szokott állni 1-2 hét max, attól még persze más okból megragadhat.
Lejjebb Full Random is ezt a hibát írta le, te most elmondtad ennél a motornál ezt hogyan lehet megnézni.
sokat segítettél, mert ez már konkrétum ezzel fogom kezdeni a további hibakeresést.
Köszönöm!

#81 rigás
2018-11-05 20:43:16

Válasz wernerj #77. hozzászólására
Észak békés.
Köszönöm az infót, ha nem boldogulok vele lehet élni fogok a lehetőséggel.smile cowboy

#80 rigás
2018-11-05 20:39:45

Válasz Full Random #76. hozzászólására
Épp ezt mondtam ma öcsémnek, hogy mielőtt szétkapatná velem a bazárt ezt még nézzük meg.
Ha elindul működik rendesen erő fordulat megvan nem füstöl hangja sem változott, ezért én is arra gondolok amit te írtál.

#79 rigás
2018-11-05 20:27:59

Válasz ..MZ/X.. #75. hozzászólására
Üzemanyag ellátás már jó azon már túl vagyok.
Természetesen nem megyek fejjel a falnak, nem bontok azonnal csak ha feltétlen kell.
Ez nem 550-es mtz, hogy azonnal szét kelljen kapni!smile lol

smile offtopic
Warinsky híddal hogy állsz?

Nincs profilkép
#78 csipi145
2018-11-05 19:50:16

Válasz rigás #74. hozzászólására

Ha totál ugyanaz a motor mint a képen, akkor a mágnesszelep végénél van az adagolóban a fogasléc. Az szokott alapjárati állásban megragadni ha sokáig áll a gép. Ha a mágnesszelepet kiszereled akkor a keletkező lukon egy hurkapálcát bedugva és a gázkart mindkét végállásig mozgatva mozgatnia kell a fogaslécet, azon keresztül a hurkapálcát. Ha ez nem történik meg, a fogasléc leragadt. Ekkor ha el tudod mozdítani a fogaslécet a teljes gázhoz tartozó állásba, a motor be kell induljon. Faternak hinomoto trakija van, annak sdagolójával is ez volt a hosszú állás után.

#77 wernerj
2018-11-05 17:11:28

Válasz rigás #63. hozzászólására

Szia! Merre laksz? Hátha tudok segíteni. Egyébként meg Ré az Agrotechnik kft-nél bármikor életre bírja neked, kisujjában van a japán motorok minden csínja-bínja. Csányi Rajmund a neve, csak hangosan beszélj neki, mert nagyot hall! Ő biztos hogy tud segíteni.

Nincs profilkép
#76 Full Random
2018-11-05 11:31:07

Válasz rigás #73. hozzászólására

Nekem is egyik leállításról a másikra nem indult s mondtak minden félét a segítők hogy mekkora baj és hogy szét kell szedni. Ha leveszed azt a solanoidot akkor te a kezeddel azt amit mozgat hozzáférsz s tudod mozgatni? Mi levettük, kihúztuk két ujjal azt a csapocskát s pöcc röff volt. Ha te is tudod mozgatni amit mozdít a tekercs akkor egyszerű a hibakeresés csak 2 emberes. Esetleg az a csap be van ragadva. Persze fontos kérdés hogy indulás után megmaradt az ereje, olyan mint volt?

#75 ..MZ/X..
2018-11-05 09:33:38

Válasz rigás #74. hozzászólására

Először üzemanyagon kellene végigmenni, aztán bontogatni.
Dugulás nincs sehol? Falsot szívni nem tud? Hidegindító után jár normálisan, erő van benne?
Alkatrész miatt meg japó kistraktorosoknál kellene érdeklődni.

#74 rigás
2018-11-05 09:20:41

Válasz .Richard. #71. hozzászólására
Akar a bánat motort venni!smile sweatdrop
Az lesz az utolsó lehetőség.

Egyik pillanatról a másikra lett a hiba, minden átmenet nélkül. Volt már hasonló esetem igaz nagy motorral ott a vezérmű egyik fogaskereke szabadult el úgy , hogy munka közben észre sem vettem csak másnap amikor hidegen nem indult.
Gondolok itt is valami hasonlóra, vezérműben vagy a regulátorban nem tudom míg meg nem nézem ott még nem tartok. De minden javaslat megfontolandó részemről, így a tied is.smile cowboy

#73 rigás
2018-11-05 08:59:35

Válasz Full Random #68. hozzászólására
Indult mindig könnyen hidegen melegen, télen is.
Ez a hiba egyik pillanatról a másikra esett be, azért is gyanús nekem...
Elindítottam, dolgoztam vele leállítottam és nem indult. Azóta, sem hidegen sem melegen nem indul csak ha kap egy pötty féktisztítót akkor viszont azonnal.

Igen az az egy mágneskapcsoló (solanoid) az állítja meg a motort.
Néztem már, van javítási útmutatóm a géphez az ott megadott adatok mérésre rendben vannak kivettem megnéztem behúz, kiold, látszólag jó.
De láttam én már karón varjút, ezért ez az alkatrész még gyanúsított.

#72 rigás
2018-11-05 08:23:40

Válasz Claastra. #66. hozzászólására

Igen tudom, felújítás nem is jön szóba mert drága és rizikós. Megnéztem a Keletagró kínálatát használtan sem olcsók. Ha mégis másik motor kell, jó lett volna egy ugyanilyen nem akarok faragni ha nem szükséges.
Igazából megtenné nekem ez a kopott motor is (amennyit és amire használom a gépet) ha rá tudnám venni az indulásra.

Nincs profilkép
#71 .Richard.
2018-11-05 07:44:54

Válasz rigás #70. hozzászólására

Hát, ha nem akarsz a Claastrátol egy másik motort venni bele pusztán azért mert nem nyom az adagoló , smile lolakkor kár az adagolón montírozni ,én elvinném egy hibafeltárásra. Ha sokat ment, ártani nem árt neki.

#70 rigás
2018-11-05 07:28:40

Válasz .Richard. #65. hozzászólására

Én is arra gondoltam elsőnek, mert gyengélkedett a tápszivattyú.
Kapott egy újat, Így üzemanyag ellátás az adagolóig rendben. Gyújtást ráadva, hallik ahogy a gázolaj csorog vissza a tankba (üzem közben ugye a fölös gázolaj). Hiba maradt.

#69 rigás
2018-11-05 07:19:10

Válasz moll1983 #64. hozzászólására

smile confused
Nyomástartó szelepre gondolsz?
Ezen nincs olyan, legalábbis kívül nincs elektromos pumpája van.

Nincs profilkép
#68 Full Random
2018-11-04 22:47:40

Válasz rigás #63. hozzászólására

Mióta indul nehezen? Pont így jártam a Steyr 9190 sisu motorjával a nyáron. A válasz az, hogy a mágneskapcsoló az adagolón kakukkos lett ami az indításkori dúsítást vagy mit adja neki. A kék bilétától jobbra az egy mágneskapcsoló a te motorod adagolóján?

Nincs profilkép
#67 Claastra.
2018-11-04 20:43:14

Válasz Claastra. #66. hozzászólására

most jutott eszembe ,unirakba a lombardíni helyett 3 hengeres bolgár perkinst tettünk(amivel később már gyártották is őket)és van a szomszédban egy eladó motor kispénzért

Nincs profilkép
#66 Claastra.
2018-11-04 19:47:13

Válasz rigás #63. hozzászólására

olcsóbb ha veszel egy másik motort,egy ismerősnek pözsó 1,9-es motor van a jcb-ben gyárilag,ahoz mindent kaptunk másnapra,amúgy a japó motorokat nagyon drágán lehet javítani,vagy még nézz szét a keletagró webshopján szokott lenni japó motor kompletten

Nincs profilkép
#65 .Richard.
2018-11-04 13:22:48

Válasz rigás #63. hozzászólására

Ja tàpnyomàsra tippelek vagy tank lêgzővagy szivocső vàkum'szűrőhiba. Levegősödik... Vagy nagyon el ven vève a kaja.

Nincs profilkép
#64 moll1983
2018-11-04 11:53:17

Hali!
Szerintem először nézd meg a nyomás tartó szemlélet az adagoló nálunk,mert annyira nem lehet rossz,hogy ne nyomjon.

#63 rigás
2018-11-04 10:27:34

Szép napot,
sziasztok!

Van egy New Holland LS 160-as csúszókormányzású rakodóm, Shibaura N844 típusú motorral.

Így néz ki.

A motor nem indul csak hidegindítóval hidegen melegen egyaránt.
Lekötöttem a nyomócsöveket, indítóztam és nincs illetve nagy sokára van kevés szállítás.
Úgy gondolom adagoló, vagy valamilyen regulátor problémája lehet.
Kérdésem: Van e valakinek ezzel a motorral szerelési vagy bármi más tapasztalata?
Valamint keresek magyarországi alkatrész forrást, vagy akár komplett használt motort is
ha nem boldogulok ezzel (elég gyenge kopott motor már eszi az olajat sok kartergáz...).
A neten nem találtam magyar alkatrész forgalmazót, hirdetést vagy bármi mást ezzel a motorral kapcsolatban.
Természetesen, minden tanácsot ötletet segítséget szívesen veszek akár általában mint diesel motorról is.
Köszöm!

#62 jamo
2018-01-24 19:08:10

Válasz John Deere Power Shift #61. hozzászólására

Nem sokat, ép ma néztem, hogy kifutottam a harmadik olajcseréből már. 650óra erős két év alatt. Teleaszkópos rakodóba. -10be egy 50ah aksival pöccen. Izzítás nincs bekötve rajta. Adagolója is fel lett ujjítattva. De pöpec, olajat nem csípi kicsit se, ax terhelésnél ép egy picit kormol, szerintem keveset is. Még kellene adni neki egy kis anyagot. Annyi hogy az első 30-40 órában nagyon érezhetően gyebge volt. DE mondjuk ezt a másik perkinsnél is így volt ami gyári cuccokkal lett megcdsinálva. És ha az egész nap beterhelve dolgozik akkor csíp az olajból. És ha nagyon nézzük a kipufogóját akkor van egy pici kék füstje. Pedig ott gyári perkins minden. Nem tom mit ronthattunk el.smile confused Mindene patikán lett összerakva.

Válasz jamo #59. hozzászólására

Mennyi ezret ment eddig az az egység ?

Nincs profilkép
#60 Lala5995
2018-01-18 18:06:22

Tisztelt fórumozók!
Nem akarok senkit megbántani!
De egy személy nevét írjuk le helyesen! Olyan emberét, aki sokat tett az emberiségért!
Bár ebben az országban minden furán működik. A nyelvészek egy része elfogadta a név megváltoztatását…
Nem tudom, mit szólnának, ha a nevüket ehhez hasonlóan megváltoztatnánk?
Rudolf Diesel élő személy volt! Bosch nevet sem írjuk Bos-ként!
Amennyiben ezt elfogadjuk, kérem, a Diesel nevet is használjuk helyesen!
Tiszteljük meg az emlékét!
Köszönöm!

#59 jamo
2018-01-18 15:47:55

Válasz shazi #57. hozzászólására

Tökéletesen rendben van. Perkinshez hoztak már komplett generált nekem is.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#58 norbi08
2018-01-18 15:02:39

Válasz shazi #57. hozzászólására

Szia Én rendeltem, Massey Fergusonhoz, gyári alkatrészt küldtek, kb. az itthoni árak feléért :).

Szerintem nyugodtan rendelhetsz tőlük, korrektek. annyi, hogy kicsit lassan jött meg az alkatrész, kb. 2 hét volt

Üdv.

#57 shazi
2018-01-18 14:37:24

üdv!

john deere 4650-es gépünk motorjavításon van hüvely dugó csere lesz rendelt már valaki az mte speciál kft-től ilyen készletet? jóval olcsóbb mint máshol angliából hozatják de nem tudom minőségre milyen lehet, használ valaki ilyet akár más gépbe? valamilyen vapormatic oldalról rendelik az alkatrészeket..

#56 mtz1221
2016-12-17 12:35:38

Válasz Mf-es? #52. hozzászólására
Ez a kedvenc mondatom benne-(Hatékony kopás elleni védelmet nyújt kb. 100 000 km-es futásteljesítményig.)-mert nélküle amúgy 100000 km-tert kevés motor szokott kibírni.

#55 broll79
2016-12-17 12:27:10

Válasz .Feco. #54. hozzászólására

A szergejbe akkor dugó-hüvely sor helyett veszek két ilyet és nyomom a gázt tovább smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup
Vagy ajánlani fogom Szürkének, hátha beállítódik az eke tőle

#54 .Feco.
2016-12-17 11:48:31

Válasz Mf-es? #52. hozzászólására

"Ezen termékek elegendő mennyiségű revitalizáló adalékot tartalmaznak ahhoz, hogy szinten tartsák a felületek regenerálódó képességét."

Ez a kedvenc mondatom! Ezek szerint a fém felületeknek is van regeneráló képessége! Nyamm! vegyünk, kenjük be vele az ekevasakat, sosem többet kell majd cserélni, mert regenerálódik, és visszanő!!! smile loveyesmile loveye

#53 bandigh
2016-12-17 11:38:11

Válasz Mf-es? #52. hozzászólására

Túl sok minden van odaírva. De persze semmi konkrét. Csökkenti-növeli stb de mennyivel?
Az jut eszembe amikor valaki az egyik bakancsát mindig bokszolta a másikat sose, és egy nap különbséggel szakadtak szét. Szerintem ennek az árán 20-ról 15 ezerre tudod csökkenteni az olajcsere periódust, annak több értelme van.

Nincs profilkép
#51 JD 4630
2016-08-19 18:11:13

Válasz Mf-es? #48. hozzászólására

Ahhoz kell érteni, garis helyre vidd és én mindenképp számlára csináltatnám

Nekünk a fortuna btsek csinálták mindet, és jók lettek, igaz az 50-es még bejáratós, amit utoljára csináltak

De szerintem érdemes elvinni távolabbi helyre ha jól megcsinálják

#50 Tomi81
2016-08-19 10:27:28

Válasz Mf-es? #46. hozzászólására

Berettyóújfalu. Igaz, hogy hajdú-bihar, de annyira nincs hozzád messze.

#49 Tomi81
2016-08-19 10:27:27

Válasz Mf-es? #46. hozzászólására

Berettyóújfalu. Igaz, hogy hajdú-bihar, de annyira nincs hozzád messze.

#46 Mf-es?
2016-08-18 18:23:37

Békés,csongrád megyébe,hol van motorfelújító?Székkutas kivételével.

#45 Szeni
2013-07-15 22:21:10

Válasz #44. hozzászólásra

Azt mondják, h. ha megzavarodik az agya,akkor ki kell cserélni az egész elektronikai vezérlőegységet, és egy újabb fajtáét rárakni, ami ugye, nem gyenge idegzetüeknek való, főképpen az ár szemszögéből tekintve az akciót. Gondoltam, ha annyira vágják a munkagépek vezérlőjét, hátha újra tudják programozni.........

#44 (Claastra)
2013-07-15 22:06:55

Válasz #35. hozzászólásra

Mivel,vagy minek akarsz ilyenben turkálnismile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#43 Szeni
2013-07-15 21:38:47

Válasz #42. hozzászólásra

Nem pedig munkagépet.........

#42 Szeni
2013-07-15 21:37:43

Válasz #41. hozzászólásra

Elolvastam párszor ismét, és lehet h., neked lesz igazad. Nekem is az a gyanúm, h. valóban traktorokat tuningolnak. Már csak azt sajnálom, h. erre a 6 év alatt nem jöttek rá,mert ha rájöttek volna, akkor erőgépeket írtak volna.smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

#41 jozef19
2013-07-15 21:27:32

Válasz #40. hozzászólásra

Most jön az ideje...

#40 Szeni
2013-07-15 21:23:01

Válasz #39. hozzászólásra

smile lolsmile lolsmile lolsmile lol Az jó lesz, bár attól nem biztos h. kevesebb gázolajat fog enni,mivel eddig se evett semennyit se smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#39 jozef19
2013-07-15 21:20:10

Válasz #38. hozzászólásra

Megélezi az eke vasat,mint a fegyverkovács a kardot...

#38 Szeni
2013-07-15 21:17:31

Válasz #37. hozzászólásra

Nem azt írta, h. az erőgépét, hanem a munkagépét optimalizálja!!!!!!!!!!!

#37 jozef19
2013-07-15 21:12:36

Válasz #36. hozzászólásra

Növelik a turbó nyomást,ami utána gyorsan kuka...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Debreceni Agrár: itt mindenre van válasz!
Debreceni Agrár: itt mindenre van válasz!
Az egyetem a hazai precíziós gazdálkodási technológia zászlóvivője.
Ebből a termelők is profitálhatnak: itt az extra zöld biogázolaj
Ebből a termelők is profitálhatnak: itt az extra zöld biogázolaj
Nemcsak alacsony szén-dioxid-tartalommal bír, de a termesztése is...
Bystron ZAT/01 Oszlopverő (akár 3,5 m oszlop-25 cm átmérő)
Bystron ZAT/01 Oszlopverő (akár 3,5 m...

2.167.042 Ft

Talajmaró 1, 5m eladó
Talajmaró 1, 5m eladó

280.000 Ft

Metalna függesztett szántóföldi permetező
Metalna függesztett szántóföldi...

165.000 Ft

Szendvicspanel garázs
Szendvicspanel garázs

100 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]