Válasz Gyurkesz1 #1425. hozzászólásáraNem tudom, mert nem az enyém. Annyit tudok, hogy váltóhibás. A cég vezetése olyan döntést hozott, hogy eladják, mert az itteni árajánlat nem nagyon jött be nekik. Ezért kérdeztem, ki foglalkozik ilyen javítással, hátha lenne "optimális ár", amiért jónak látnák a javítást. Inputnál és terménynél szoktunk üzletelni.
Válasz Gyurkesz1 #1421. hozzászólásáraElég szép árat mondtak, ezért próbálkozok Magyarországon, hátha épeszübbek az árak. CNH gépeknél legalább is olcsóbb az alkatrész, javítás Magyarországon.
Válasz Sk Laci #1416. hozzászólásáraSzia, valtót szerintem nemjavítanak Szlovákiában és Magyarországon sem. Nyomás mérés után ha nincsenek meg az adott értékek akkor egyből cseredarab a megoldás. Hriadelban legalabb is így megy .
Fendt 512-es, 513-as profi felszereltségű után érdeklődnék.
Valaki dolgozott esetleg 500-as szériával? Van-e valakinek tulajdonában?
Legfőképpen kaszakombinációval kaszálnék, rendképzés, bálázás és szállítási feladatok.
Első sorban használtban gondolkozok 5-6000 üzemóra körül.
Válasz Adorex #1412. hozzászólásáraDecember helyett januárban szerettek volna nekem vetőgépet eladni + 25 000 euró az árkülönbség az új év miatt. Mindjárt elálltam az érdeklődéstől.
Válasz máris szomszéd #1409. hozzászólásáraSzerinted a szerelő ebből mennyit kap ?
Oda-vissza 150 km, kb 1-1 óra az út is de mondjuk mennek, nyomják neki a gázt, aztán átmegy a kollégához a másik utcába, oda is ki van számlázva a 150 km, majd átmegy a szomszéd faluba, oda már 160 km van kiszámlázva. Ez simán 460 km kiszámlázva, ami durván 150.000.- HUF, mikor “csak” 160-170 km lenne a valós……egy kamion nem tud ennyit keresni egy nap…….Menetlevél ??? Majd lassan kezdem őket is sajnálni….
Sziasztok Fendtesek, azt szerertném megérdeklődni, mennyi az Axiál kft kiszállási díjja Ft/km alapon ha telephelyre jön traktort javítani, valamint mennyi a szervízköltség díjja Ft/munkaóra alapon, szervízszerződés esetében ill. anélkül. Konkrétan egy 516 os ról van szó......
Válasz szanberg #1395. hozzászólásáraSzintén zenész, lazítózáskor. Ha hagynám szabadon dolgozni a laza részeken leesne 1200 ra aztán ha beleér a szíkfpltba szinte megfullad.
Én 1600 ig felemeltem az alapfordulatot. Azon már nem torpan meg. Jók ezek a váltók csak oda kell figyelni. Nem is adnám ki a kezemből nehéz munkakor.
Válasz MrPoke #1394. hozzászólásáraén arról a papucsról beszélek, amit bakancs helyett hordani szoktak ezek az emberek. nah az vágja össze. meg a zokni.
Válasz MrPoke #1394. hozzászólásáraNem is a rövidtárcsához kell a fordulat, hanem nehéz kultivátor meg lazító elé.
Én 1500-at megadok neki ilyenkor alsó fordulatszámnak, no nem is nagyon akar kevesebbet forogni ezekkel az eszközökkel,de dombon lefelé se legyen ilyen, mert ha jön a felfelé,akkor sok a terhelés váltás és sokat kell neki variálni.
Jellemzően 1600-1750 között jár ő ilyenkor, ha jobban hajtom akkor 1800-1900-at diktálja, de szerintem kell is, ilyenkor már habzik a cultus alatt a főd.
Válasz envagyok2 #1393. hozzászólásáraCsak éppen a fendtnek taposhatod akkor sem fog pörögni...... 3m es rövidtárcsával 1400 as motorfordulaton 16km/ha val dolgozok vele....
Be lehet persze úgy is állítani, de azt a traktorost át kell ültetni egy MTZ re.....
Válasz MrPoke #1392. hozzászólásáraén tudok olyan pilótáról, aki alól 2800nál húzták ki a harmadik váltót. meg olyanról is, aki 9000ig problémamentesen elvitte, talajmunkában. nem a nehéz munka öli meg, hanem a pilóta papucsa.
Válasz MrPoke #1390. hozzászólásáraAzért egy kicsit komolyabb, egy traktortipusnak több mint egy évbe telik a Fendt informatikusoknak a hajtásprogramok megírása. A Amúgy a 800-as széria a Fendt legbizhatóbb szériája. Mielőtt kereskedelmi forgalomba került a vario váltó rengeteg teszten átment, nem kell aggodni miatta. Nagyban kezelő függő a hidraulikus váltók élettartama, és persze a kosz az ellensége. Megfelelő szervíz nagyon fontos.
Válasz .Feco. #1387. hozzászólásáraTermészeresen ezeket az apróságokat én os ott fogom megvenni. És jelenleg nincs is tervben semmi amit venni kellene.
Motor frissen lett felújjítva.
Váltó meg 40 fokban lazítás közben max 70C° ig ment fel, szerintem ha kezdene kopni az axial egységek biztos jobban melegedne.
Válasz MrPoke #1386. hozzászólásáraAkkor végis az axiálos beszerelés és kalibrálás munkadíját akarod megúszni? Mert maga a felújítás kb ugyanannyiba kerül mindkét nyugati cégnèl.
Válasz MrPoke #1385. hozzászólásáramondjuk a második bekezdés a honlapon, hogy a mi cégünk valószínűleg az egyetlen franciaországban, aki javítja ezeket a váltókat, és a világ többi részén sincsenek túl sokan.
gumiszilent nem nagy tétel, én simán megvenném az axiáltól, hidraulikát fel kell perselyezni, bármelyik szakavatott cég megcsinálja, nem nagy különlegesség. Nagyon sok minden van amúgy hozzá Kramp-nál és Gránit-nál, (kapcsolók, lámpák, tükrök, ilyenek, véglehajtások, elsőhíd alkatrészek, karosszériaelemek, ilyenek) motorhoz akár a bárdinál is, specrkó dologra meg axiál, ahogyan javítani is. Az, hogy mennyire értenek hozzá alközpontfüggő, a Debreceniek meg a székesfehérváriak jók, azt tudom, nyíregnyieket nem dicsérik nagyon...
1434 hozzászólás
Válasz Sk Laci #1416. hozzászólásáraMagyarországon nem javítanak váltót csak cserélnek.
Legalábbis nem tudok rolla hogy bárki csinálna ilyet.
Kérdés mi baja a váltónak.
Válasz Sk Laci #1430. hozzászólásáraVáltó nettó 13 milla ??? Plussz 1-2 milla a szerelés ?



Válasz termelo #1429. hozzászólásáraKöszönöm. Hétfőn érdeklődöm.
Válasz Sk Laci #1430. hozzászólásárafelujított, cseredarab.
Válasz envagyok2 #1428. hozzászólására+ 30%, + munka.
Válasz Sk Laci #1416. hozzászólásárakérdezd meg őket:
https://protruck.hu/
Válasz Sk Laci #1422. hozzászólásáramennyiért raknak most be alá egy újat? 10 millióból megáll?
Válasz Gyurkesz1 #1425. hozzászólásáraNem tudom, mert nem az enyém. Annyit tudok, hogy váltóhibás. A cég vezetése olyan döntést hozott, hogy eladják, mert az itteni árajánlat nem nagyon jött be nekik. Ezért kérdeztem, ki foglalkozik ilyen javítással, hátha lenne "optimális ár", amiért jónak látnák a javítást. Inputnál és terménynél szoktunk üzletelni.
Válasz mtz1221 #1424. hozzászólásáraNem az enyém.
Válasz Sk Laci #1422. hozzászólásáraIgazad van, sajnos a hriadel eléggé tulzásba vitte az árakat. Mi a baj a valtóval ? Volt nyomás mérve?
Válasz Sk Laci #1422. hozzászólásáraVettél fendtet ? milyet ?
Válasz drónkövetelő #1417. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Gyurkesz1 #1421. hozzászólásáraElég szép árat mondtak, ezért próbálkozok Magyarországon, hátha épeszübbek az árak. CNH gépeknél legalább is olcsóbb az alkatrész, javítás Magyarországon.
Válasz Sk Laci #1416. hozzászólásáraSzia, valtót szerintem nemjavítanak Szlovákiában és Magyarországon sem. Nyomás mérés után ha nincsenek meg az adott értékek akkor egyből cseredarab a megoldás. Hriadelban legalabb is így megy .
Válasz Ares 826 #1418. hozzászólásáraEz egy három éves hozzászólás. Szerinted minek nem emelkedett az ára ennyi idő alatt?
Válasz Ares 826 #1418. hozzászólására3 éve.
Válasz RkTomi #1401. hozzászólásáraBiztosan jó az a 23200 ft órabér, nem több már esetleg??
Válasz Sk Laci #1416. hozzászólásáraKérdezd meg az Agrovario KFT-t. Ők most a hivatalos Fendt forgalmazók Magyarországon.
Sziasztok!
Magyarországon melyik cégek vállalnak Fend 936 sebváltó /vario/ javítását?
Axiálon kívül valaki másnál is lehet érdeklődni?
Sziasztok!
Fendt 512-es, 513-as profi felszereltségű után érdeklődnék.
Valaki dolgozott esetleg 500-as szériával? Van-e valakinek tulajdonában?
Legfőképpen kaszakombinációval kaszálnék, rendképzés, bálázás és szállítási feladatok.
Első sorban használtban gondolkozok 5-6000 üzemóra körül.
Előre is köszönöm!
Válasz RkTomi #1401. hozzászólásáraEz olcsóbb nem lesz. Volt ki próbálta hogy Osztrák szervízzel szervizelt. Az sem volt olcsóbb.
Válasz Adorex #1412. hozzászólásáraDecember helyett januárban szerettek volna nekem vetőgépet eladni + 25 000 euró az árkülönbség az új év miatt. Mindjárt elálltam az érdeklődéstől.
Válasz Sk Laci #1408. hozzászólásáraPont az említett társaság 1,10 eur/km kiszállási díjja ütötte ki a biztosítékot nálam....
Válasz ..,-:) #1410. hozzászólásáraSosem a dolgozó ember kapja a nagy pénzt.
Nekem egy ismerős szerelő magyarázta el a matekot.
Válasz máris szomszéd #1409. hozzászólásáraSzerinted a szerelő ebből mennyit kap ?
Oda-vissza 150 km, kb 1-1 óra az út is de mondjuk mennek, nyomják neki a gázt, aztán átmegy a kollégához a másik utcába, oda is ki van számlázva a 150 km, majd átmegy a szomszéd faluba, oda már 160 km van kiszámlázva. Ez simán 460 km kiszámlázva, ami durván 150.000.- HUF, mikor “csak” 160-170 km lenne a valós……egy kamion nem tud ennyit keresni egy nap…….Menetlevél ??? Majd lassan kezdem őket is sajnálni….
Válasz ..,-:) #1406. hozzászólásáraA "taxi" díjban benne van a szerelő autóban eltöltött idejének az óradíja is.
Válasz Adorex #1402. hozzászólására"Hriadel"-al nem is próbálkozol???
Vagy már ismered, hogy milyen "vastagon fog a ceruzájuk"?
Válasz Drisa #1404. hozzászólásáraEz nincs egy hetes számla kép:

Válasz RkTomi #1401. hozzászólásáraTaxi is lehet olcsóbb…….


Tudnék adni NAV-nak ötlet, ezekkel a szervizes km-ekkel…….
Válasz Drisa #1404. hozzászólásáraMinden lehet, de akkor miért nem frissítik? Nem az lenne a helyes piaci magatartás?
Válasz RkTomi #1403. hozzászólásáraAzóta eltelt lassan 4 hónap... Lehet a cégautó adó stb megtolta.
Válasz Adorex #1402. hozzászólásáraDíjcsomagok
Válasz RkTomi #1401. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod!
Ez nagyon érdekes, mert nekem 450 Ft feletti kiszállási díjjat akarnak lenyomni a torkomon...
Válasz Adorex #1400. hozzászólásáraKiszállási díj: 320 Ft/km. Szerviz szerződés nélkül: 23200 Ft/óra, az átalánydíjas az egyedi árképzésű.
Sziasztok Fendtesek, azt szerertném megérdeklődni, mennyi az Axiál kft kiszállási díjja Ft/km alapon ha telephelyre jön traktort javítani, valamint mennyi a szervízköltség díjja Ft/munkaóra alapon, szervízszerződés esetében ill. anélkül. Konkrétan egy 516 os ról van szó......
Válasz Fendt34 #1398. hozzászólásáraPróbáld az Axiált....vagy nézd meg ezt :)
Katalógus
Fendt online alkatrész katalógusra nem tud valaki valami linket?
Válasz szanberg #1395. hozzászólásáraSzintén zenész, lazítózáskor. Ha hagynám szabadon dolgozni a laza részeken leesne 1200 ra aztán ha beleér a szíkfpltba szinte megfullad.
Én 1600 ig felemeltem az alapfordulatot. Azon már nem torpan meg. Jók ezek a váltók csak oda kell figyelni. Nem is adnám ki a kezemből nehéz munkakor.
Válasz MrPoke #1394. hozzászólásáraén arról a papucsról beszélek, amit bakancs helyett hordani szoktak ezek az emberek. nah az vágja össze. meg a zokni.
Válasz MrPoke #1394. hozzászólásáraNem is a rövidtárcsához kell a fordulat, hanem nehéz kultivátor meg lazító elé.
Én 1500-at megadok neki ilyenkor alsó fordulatszámnak, no nem is nagyon akar kevesebbet forogni ezekkel az eszközökkel,de dombon lefelé se legyen ilyen, mert ha jön a felfelé,akkor sok a terhelés váltás és sokat kell neki variálni.
Jellemzően 1600-1750 között jár ő ilyenkor, ha jobban hajtom akkor 1800-1900-at diktálja, de szerintem kell is, ilyenkor már habzik a cultus alatt a főd.
Válasz envagyok2 #1393. hozzászólásáraCsak éppen a fendtnek taposhatod akkor sem fog pörögni...... 3m es rövidtárcsával 1400 as motorfordulaton 16km/ha val dolgozok vele....
Be lehet persze úgy is állítani, de azt a traktorost át kell ültetni egy MTZ re.....
Válasz MrPoke #1392. hozzászólásáraén tudok olyan pilótáról, aki alól 2800nál húzták ki a harmadik váltót. meg olyanról is, aki 9000ig problémamentesen elvitte, talajmunkában. nem a nehéz munka öli meg, hanem a pilóta papucsa.
Válasz Fendt34 #1391. hozzászólásáraHát ha teljesen szabadjára engedem nehéz munkában az biztos kinyírna mindent.
Itt 1000 óra kb 5 év lesz. De 2 évente azért fogok olajat cserélni. :D
Válasz MrPoke #1390. hozzászólásáraAzért egy kicsit komolyabb, egy traktortipusnak több mint egy évbe telik a Fendt informatikusoknak a hajtásprogramok megírása
. A Amúgy a 800-as széria a Fendt legbizhatóbb szériája. Mielőtt kereskedelmi forgalomba került a vario váltó rengeteg teszten átment, nem kell aggodni miatta. Nagyban kezelő függő a hidraulikus váltók élettartama, és persze a kosz az ellensége. Megfelelő szervíz nagyon fontos.
Válasz #bandi #1388. hozzászólásáraAz Axial szervizeseket szeretném minnél jobban elkerülni. Tisztelet a kivételnek.
Meg szeretwk bütykölni. Ez sem bonyolultabb mint egy MTZ.
Válasz .Feco. #1387. hozzászólásáraTermészeresen ezeket az apróságokat én os ott fogom megvenni. És jelenleg nincs is tervben semmi amit venni kellene.
Motor frissen lett felújjítva.
Váltó meg 40 fokban lazítás közben max 70C° ig ment fel, szerintem ha kezdene kopni az axial egységek biztos jobban melegedne.
Válasz MrPoke #1386. hozzászólásáraAkkor végis az axiálos beszerelés és kalibrálás munkadíját akarod megúszni? Mert maga a felújítás kb ugyanannyiba kerül mindkét nyugati cégnèl.
Válasz MrPoke #1385. hozzászólásáramondjuk a második bekezdés a honlapon, hogy a mi cégünk valószínűleg az egyetlen franciaországban, aki javítja ezeket a váltókat, és a világ többi részén sincsenek túl sokan.
gumiszilent nem nagy tétel, én simán megvenném az axiáltól, hidraulikát fel kell perselyezni, bármelyik szakavatott cég megcsinálja, nem nagy különlegesség. Nagyon sok minden van amúgy hozzá Kramp-nál és Gránit-nál, (kapcsolók, lámpák, tükrök, ilyenek, véglehajtások, elsőhíd alkatrészek, karosszériaelemek, ilyenek) motorhoz akár a bárdinál is, specrkó dologra meg axiál, ahogyan javítani is. Az, hogy mennyire értenek hozzá alközpontfüggő, a Debreceniek meg a székesfehérváriak jók, azt tudom, nyíregnyieket nem dicsérik nagyon...
Válasz Gandhy #1383. hozzászólásáraOlcsót úgy gondoltam 3-4milláért cserélik a váltót.
Nekik az fél napos meló ha már ott a váltó.
A kiszerelésért meg nem fogok 3millát fizetni.... Az csak csavarozgatás, és tökéletesen van dokumentálva.
Válasz szanberg #1384. hozzászólásáraHa az axial szivattyú, motor rész elkopik akkor kell szakszervíz. Minden mást meg lehet oldani othon.
https://www.hydro-tg.com/fendt-vario-gearbox-reparation-tractor/
Ez csak egy a sok cég közül.
De még 4 évig nem számít van biztosítás.
A váltó jó állapotban van, évi 150 üzemóra alatt nem kophat el.