Változtasd meg a neved...... mert először is az ifa motorral szemben leszü vesztes........
ez még viszonylag hecces is
De ha az életbe azt nem fogod elröhögni.....
1 kis segitség.......pl NYERTES re hamá semmi nem jut eszedbe
Szevasztok ! Olajat akartam cserélni a nyüvesbe , de először 5 liter fagyálló jött le majd utána az olaj. Mi a sz.r van a motorral 8 hónapig állt de a szezon végén még semmi baja nem volt!
Hát nem vagyunk lakatosok de nem ilyedünk meg tőle az biztos, csak egyforma lemezeket kéne vágatni egy ismerőssel és akkor már nagy baj nem lehet. De utána még kikéne súlyoztatni azért, nem? Csapágyakat is cserélsz ha már kint van? Egy képet megnéznék szívesen majd a kész utóverőről
Benne vagy a témába szó szerint! Én még csak a vágóasztalt festettem hogy passzoljon a géphez :) Kíváncsiság kérdem, az utóverőt csak úgy lehet kiszedni ha a dobot is kiszeded vagy a ládákat?
Válasz #3706. hozzászólásra
Bocsánat rosszul fogalmaztam, van a gépkönyvben egy oldal amin szerepelnek a gép paraméterei,sebesség stb. nekem azt monda az illető ezt fénymásoljam ki a digitális gépkönyvből és ezt elfogadják. Hát nagyon kiváncsi leszek elegendő-e!
Beszéltem egy emberrel gépkönyv ügyben, azt mondja nem kell gépkönyv elég egy műszaki adatlapot kinyomtatni és csatolni az adásvételi és a biztosítás mellé. Azt mondja a múlt héten váltott ki ilyen formába,ti már hallottatok ilyen lehetőségről? Holnap felhívom az okmányirodát kiváncsi vagyok mit mondanak!
Összeszalad a munka nagyon a héten már nem tudok vele foglalkozni,de ha megyek az OK irodába ráfogok kérdezni a fénymásolt gépkönyvre, meghogy mire lehet még rakni ilyen rendszámot. Úgy látom az OK irodák eltérő feltételekkel adják ki a zöld rendszámot, amint tudok konkrétat megírom.
Mtz-re felejtsd el, csak szarozni fognak veled miatta.
Kombájnra működik, gépkönyv kell amiben benne van a motor és alvázszám. Kell még egy adásvételi a gépről, biztosítást kötni és mehet is.
A ruszkira meg ha kell a rendszám akkor kell egy 99 előtti adásvételi, felkészíteni műszakira és üzembentartóival kap pirosat. Viszont tényleg korrektre kell megcsinálni mert NKH vizsgára kell vinni.
Mik még a fejlemények? Nekem gépkönyvem van, igaz egy fénymásolt.... Illetve két gépre kellene igazából a kombájnra meg egy homlokrakodós 80-as mtz-re, elvileg az is megoldható, de korábban olvastam hogy kpm-re kell vinni egy ilyesmi , az elég nagy baj lenne... Mondjuk ezen a kombájnon volt zöld rendszám , azzal hoztam el majd visszaadtam, szóval nekik is sikerült, és csak ez a gépkönyvük volt..
Válasz #3697. hozzászólásra
Beszéltem az ok ir telefonom , reg szám , biztosítás,adásvételi, gépkönyv és nem kell hogy szerepeljen benne a motor és alvázszám. Már csak egy gépkönyv kell, de hogy azt honnan szerzek nem tudom.
Válasz #3690. hozzászólásra
Nem ismerte azt anno a gépszemle vezető sem!!Minden évben szólt,hogy ott lóg egy lánc!!Ezért minden évben elmondtuk neki,hogy az a földelő lánc.Lehet azért van értelme!! Az Szk oldalán este lehetett látni,ahogy a variátor szíj áthúzott, a sztatikus töltéstől!
Válasz #3687. hozzászólásra
A motorszám alatt a gyártási év is be van ütve,egyel lentebb!!A motorszám első 3 száma és az utána levő számok között van hézag,nem egyben van!
Válasz #3686. hozzászólásra
Az a szám akár mennyi is lehet! Az enyémen elől van236, és utána 5 számjegy!Sok motor lehet,ez készült az ifa-ba is!!Mit akarsz a motorszámmal? Nem olvassa azt le senki.Rendőr biztos nem,a tűz forró motor belső felén!
Heló medikus! Már megint bajom van, a motorszámot nem látom tőkéletesen pontosabbann az utolsó szám vagy 4 v. 2 de az is lehet nem is szám. igazából azt szeretném megtudni hogy hány karakteres a motorszám!Beütött számból ennyi van: 192 2868. Előre is köszönöm válaszod!
Válasz #3679. hozzászólásra
A motorszám belül az adagoló hátuljánál levő alumínium lemezen van.Az alu lemez rá van szegecselve a blokkra!Az alvázszám jobb oldalon a ferdefelhordó csapágyfészkénél van.ott ahova a rögzítő szeget rakod be,az felett!!Plusz a gép oldal lemezén kívül szintén van alu tábla.
13927 hozzászólás
Válasz #3728. hozzászólásra
Értem!
Válasz #3727. hozzászólásra




Változtasd meg a neved...... mert először is az ifa motorral szemben leszü vesztes........
ez még viszonylag hecces is
De ha az életbe azt nem fogod elröhögni.....
1 kis segitség.......pl NYERTES re hamá semmi nem jut eszedbe
Válasz #3727. hozzászólásra
olajhűtő az olajteknő aljában
Válasz #3726. hozzászólásra
Nekem ez kínai!
MI a franc az az elvonens hőcserélő?
Válasz #3725. hozzászólásra
Holnap megnézem hátha szerencsém lesz! Kösz!
Válasz #3724. hozzászólásra
van a hengerfej tetején fagydugó a szelephimba bak alatt vedd le a szelepfedelet meg a himbát,és ha nem ott folyik bele akkpor a motort ki kell szedni
Válasz #3723. hozzászólásra

Mindenképpen ki kell venni azt a szutyok motrot? Nem ismerem ezeket a motorokat. Nincs valakinek szerelési vagy robbantott ábrája IFA motorhoz?
Válasz #3722. hozzászólásra
?hüvelygumigyűrű,olajhűtőgumigyűrű,hengerfejtömítés,,sokminden lehet
Válasz #3721. hozzászólásra
De mégis hol folyhatott le az a rohadt fagyálló? Egyszer se melegítettem meg a motort!
Válasz #3720. hozzászólásra
Kezdheted kiemelni a motort.
Szevasztok ! Olajat akartam cserélni a nyüvesbe , de először 5 liter fagyálló jött le majd utána az olaj. Mi a sz.r van a motorral 8 hónapig állt de a szezon végén még semmi baja nem volt!





Válasz #3718. hozzászólásra

Ha kész lesz,lesz kép.A balansz ugyan úgy megy,mint a dobnál.
Válasz #3717. hozzászólásra

Hát nem vagyunk lakatosok de nem ilyedünk meg tőle az biztos, csak egyforma lemezeket kéne vágatni egy ismerőssel és akkor már nagy baj nem lehet. De utána még kikéne súlyoztatni azért, nem? Csapágyakat is cserélsz ha már kint van? Egy képet megnéznék szívesen majd a kész utóverőről
Válasz #3716. hozzászólásra
Jó lakatos!
Válasz #3715. hozzászólásra
Felújítás vagy felújíttatás? Közelbe van aki dobot centíroz de nemtudom ilyet vállalna-e,
Válasz #3714. hozzászólásra
Felújítás.Amit kapsz,utángyártott,hatalmas összegért!A bontott meg lehet olyan sincs mint a tied!
Válasz #3713. hozzászólásra
Nem, inkább kopott de majd még meglesem alaposan. Mit lehet vele kezdeni? felújítás vagy csere?
Válasz #3711. hozzászólásra


A ládákat kell kivenni,így ahogy látod!Mit akarsz az utóverővel? Ilyen?
Válasz #3711. hozzászólásra

Válasz #3710. hozzászólásra

Benne vagy a témába szó szerint! Én még csak a vágóasztalt festettem hogy passzoljon a géphez :) Kíváncsiság kérdem, az utóverőt csak úgy lehet kiszedni ha a dobot is kiszeded vagy a ládákat?
Takarítás!
Válasz #3708. hozzászólásra
Idáig hol jártál?
Válasz #2346. hozzászólásra MGMRADAX 6312
Válasz #3706. hozzászólásra
Bocsánat rosszul fogalmaztam, van a gépkönyvben egy oldal amin szerepelnek a gép paraméterei,sebesség stb. nekem azt monda az illető ezt fénymásoljam ki a digitális gépkönyvből és ezt elfogadják. Hát nagyon kiváncsi leszek elegendő-e!
Válasz #3705. hozzászólásra
És a műszaki adatlapot ki adta neki? Mert azt a Kpm adja,vizsgálat után!!
Beszéltem egy emberrel gépkönyv ügyben, azt mondja nem kell gépkönyv elég egy műszaki adatlapot kinyomtatni és csatolni az adásvételi és a biztosítás mellé. Azt mondja a múlt héten váltott ki ilyen formába,ti már hallottatok ilyen lehetőségről? Holnap felhívom az okmányirodát kiváncsi vagyok mit mondanak!
Válasz #3702. hozzászólásra
Összeszalad a munka nagyon a héten már nem tudok vele foglalkozni,de ha megyek az OK irodába ráfogok kérdezni a fénymásolt gépkönyvre, meghogy mire lehet még rakni ilyen rendszámot. Úgy látom az OK irodák eltérő feltételekkel adják ki a zöld rendszámot, amint tudok konkrétat megírom.
Válasz #3702. hozzászólásra
Mtz-re felejtsd el, csak szarozni fognak veled miatta.
Kombájnra működik, gépkönyv kell amiben benne van a motor és alvázszám. Kell még egy adásvételi a gépről, biztosítást kötni és mehet is.
A ruszkira meg ha kell a rendszám akkor kell egy 99 előtti adásvételi, felkészíteni műszakira és üzembentartóival kap pirosat. Viszont tényleg korrektre kell megcsinálni mert NKH vizsgára kell vinni.
Válasz #3701. hozzászólásra
Mondjuk ezen a kombájnon volt zöld rendszám , azzal hoztam el majd visszaadtam, szóval nekik is sikerült, és csak ez a gépkönyvük volt..
Mik még a fejlemények? Nekem gépkönyvem van, igaz egy fénymásolt.... Illetve két gépre kellene igazából a kombájnra meg egy homlokrakodós 80-as mtz-re, elvileg az is megoldható, de korábban olvastam hogy kpm-re kell vinni egy ilyesmi , az elég nagy baj lenne...
Max 15000/évet mondtak, de még keresgélek hátha van kevesebbért.
Válasz #3698. hozzászólásra
A biztositás mennyibe van,mert nekem is kell rendszám.Kettö darab kocka,egy a gépre egy a pótra...
Válasz #3693. hozzászólásra
Az CK már a múlt idö jele...
Válasz #3697. hozzászólásra

Beszéltem az ok ir telefonom , reg szám , biztosítás,adásvételi, gépkönyv és nem kell hogy szerepeljen benne a motor és alvázszám. Már csak egy gépkönyv kell, de hogy azt honnan szerzek nem tudom.
Válasz #3695. hozzászólásra

CS. megye. Majd hétfőn megyek az OK irodába és okosabb leszek. Szólok mihelyt tudok valamit!
Válasz #3695. hozzászólásra
Az itt szerintem nem nagyon lesz publikus!Nehéz az út!!!!A könnyebb meg itt nehezebb!
Válasz #3694. hozzászólásra
Melyik megyében csináltatod, mi kellett hozzá, esetleg mennyibe került, köszi 
Erről a zöld rendszámról írhatnál pár szót ha meglesz
Válasz #3692. hozzászólásra
Megpróbálom, köszönöm!
Válasz #3690. hozzászólásra
Nem ismerte azt anno a gépszemle vezető sem!!Minden évben szólt,hogy ott lóg egy lánc!!Ezért minden évben elmondtuk neki,hogy az a földelő lánc.Lehet azért van értelme!! Az Szk oldalán este lehetett látni,ahogy a variátor szíj áthúzott, a sztatikus töltéstől!
Válasz #3691. hozzászólásra
Elég amit látsz! Esetleg még próbáld meg tükörrel!
Válasz #3689. hozzászólásra

Igen azt ki tudtam skubizni hogy 1983 gyártási évű meg azt is látom hogy az első 3 szám külön van de az utolsó számból szinte semmi nem látszik.
Még mindig a piros csillagos rendeletek vannak.A földelölánc mire jó,mert se a német se a francia nem ismeri...
Válasz #3687. hozzászólásra
A motorszám alatt a gyártási év is be van ütve,egyel lentebb!!A motorszám első 3 száma és az utána levő számok között van hézag,nem egyben van!
Válasz #3687. hozzászólásra
zöld rendszámot szeretnék mert sokat járok aszfalton, a bünti meg nem hiányzik.
Válasz #3686. hozzászólásra
Az a szám akár mennyi is lehet! Az enyémen elől van236, és utána 5 számjegy!Sok motor lehet,ez készült az ifa-ba is!!Mit akarsz a motorszámmal? Nem olvassa azt le senki.Rendőr biztos nem,a tűz forró motor belső felén!
Válasz #3681. hozzászólásra


Heló medikus! Már megint bajom van, a motorszámot nem látom tőkéletesen pontosabbann az utolsó szám vagy 4 v. 2 de az is lehet nem is szám. igazából azt szeretném megtudni hogy hány karakteres a motorszám!Beütött számból ennyi van: 192 2868. Előre is köszönöm válaszod!
Válasz #3680. hozzászólásra
Amit te hirdetsz,az nem E kombájn kerékagy!!!!!!Valószínű JD!!
Válasz #3681. hozzászólásra


Alvázszám!
Válasz #3681. hozzászólásra
Köszönöm!
Válasz #3680. hozzászólásra
Attól függ milyen a meghajtó bordástengely!Plusz az 514 nek van egy fékszerkezet tartó csonk is!Az 512 sűrű bordás!
Válasz #3679. hozzászólásra
A motorszám belül az adagoló hátuljánál levő alumínium lemezen van.Az alu lemez rá van szegecselve a blokkra!Az alvázszám jobb oldalon a ferdefelhordó csapágyfészkénél van.ott ahova a rögzítő szeget rakod be,az felett!!Plusz a gép oldal lemezén kívül szintén van alu tábla.