Ezekre árat tudnál mondani?
-motolla fordulat állító
-menetvariátorszíj
-dobvariátorszíj
-menevariátorszíj feszítő
Írd ide az árat vagy küld el a z E-mail címemre:robika52@citromail.hu
sziasztok. először is boldog karacsonyt mindenkinek.meg vanminden amit kerdezel,mink a motollat kivül a vago asztalnal alitsuk.a menetvaritor szij uj,a dobvariator 80% os
Helló!
"Joc" megvan még a bontott 512-es kombájnodon a motolla fordulat állító ? A fülkében a tekerős ,és a bovdenje is.
Gondolom passzol az 514 esbe is? Meg ha a variátor szíj jó ,nincs repedezve az is lehet érdekelne, meg a variátor szíj feszítő.
Hogy a ZT milyen azt pontosan nem tudom,de csak az a része passzol amelyikre az AC van csavarozva.A szabályzó háza is nagyobb,és az adagolót is nem villa hajtja,mint a kombájnt,hanem egy kerek dob van az adagoló elején,amiegy röpsúlyos előgyujtásállító féleség.A kombájn motor fix fordulaton megy,ahhoz nem kell ilyesmi.
A szabályzója meg az előgyújtás szabályozója is más,a ZT teknő jó rá,csak kicsi a leeresztő furat meg nem is ott van a teknő végében,hanem oldalt, de azért jó.
Amit vettünk azon új első gumik vannak,új csapágyak,a szíjak nagy része is új, meg ha minden igaz 1,5 éve volta motorja felújítva, új az önindító generátor és az akksik.Ennek annyi baja van, hogy szinte nincs semmi villamossága, visszajelző semmi,meg a hátulját ki kell hegeszteni,ja meg a kipufogó is cserés.
Már most arattunk vele cirkot de nagy baja nem volt.Majd aratásra meg kell csinálni amiket írtam.Az ára 1.25 millió volt. Meg kaptunk plusszba egy komplett kereket.
Gabona felszereléssel és asztalszállító kocsival vettük.
Mennyiért sikerült venned az 514est milyen adapterekkel?
Hogyhogy nem a Csólyospálosit vetted akkor meg,ha jó állapotú volt?
Láttam a hirdetésüket már régen árulnak 2-őt is ha jól emlékszem.
Attól függ mekkora területre. Ha rendben van tartva akkor lehet jó. De azért szerintem egy Claas Dominator 105 vagy 106 többet ér.514-est mi nem rég vettünk és előtte néztük amit most Csólyospáloson hirdetnek még most is. Az például nagyon jó állapotban van.
A motor többet ér de teljesítményben nem tud annyival többet.Az enyém IFA motoros volt,észre sem vette ha szecskázott,a szárzúzós adapterrel ugyanannyi idő alatt szedtem le a harminc heki kukit,mint most más a nhollandal,rotadisk-el.A jó motor a lényeg!
Az attól függ hogy milyen anyagokat raksz bele.Egy új főtengely 70 ropi,a köszörült 30 .Hüvely garnitúra is van kínai de India Lengyel,meg Német Mahle.Még utána jöhet esetleg két jó hengerfej 20 körül van darabja,plusz a szerelés.Mikor az Enyémet javítani akarták,már 450-nél jártunk,mikor azt mondtam hogy akkor itt fék!Vettem egy komplett IFA motrot 100ért.
13900 hozzászólás
Válasz #1850. hozzászólásra
Ezekre árat tudnál mondani?
-motolla fordulat állító
-menetvariátorszíj
-dobvariátorszíj
-menevariátorszíj feszítő
Írd ide az árat vagy küld el a z E-mail címemre:robika52@citromail.hu
sziasztok. először is boldog karacsonyt mindenkinek.meg vanminden amit kerdezel,mink a motollat kivül a vago asztalnal alitsuk.a menetvaritor szij uj,a dobvariator 80% os
Válasz #1835. hozzászólásra
Helló!
"Joc" megvan még a bontott 512-es kombájnodon a motolla fordulat állító ? A fülkében a tekerős ,és a bovdenje is.
Gondolom passzol az 514 esbe is? Meg ha a variátor szíj jó ,nincs repedezve az is lehet érdekelne, meg a variátor szíj feszítő.
Válasz #1847. hozzászólásra
Fiatalabb az mdw,a szalmarázókon van 3db szalmalazító pálca,más külömbség szerintem nincs.
helló!
olyan kérdésem lenne ,hogy miben különbözik az e-514 és az mdw-514 egymástól? melyik a jobb?
Hogy a ZT milyen azt pontosan nem tudom,de csak az a része passzol amelyikre az AC van csavarozva.A szabályzó háza is nagyobb,és az adagolót is nem villa hajtja,mint a kombájnt,hanem egy kerek dob van az adagoló elején,amiegy röpsúlyos előgyujtásállító féleség.A kombájn motor fix fordulaton megy,ahhoz nem kell ilyesmi.
Válasz #1844. hozzászólásra
Tehat akkor a szabalyzoja olyan, mint a zt traktorokon levo?
A szabályzója meg az előgyújtás szabályozója is más,a ZT teknő jó rá,csak kicsi a leeresztő furat meg nem is ott van a teknő végében,hanem oldalt, de azért jó.
rendes ifa adagoloja van csak mas a szabajzoja
az olaj teknöje lapos
Válasz #1840. hozzászólásra
a blokk ugyanaz
Válasz #1839. hozzászólásra
Az adagoloja a zt traktore, vagy mas? Tehat magat a blokkot lehet cserelni...
Szívó torok,kipufogó torok,adagoló,karter.
a kep az aproban akek kombajn
xd
e-512 kombájn
ez a kombajn megvan bontva majdnem mindene uj akit valami erdekel keressen a kipufogoja is jo alapotu
Sziasztok! Az 514-esben az ifa motor miben kulonbozik a W50 teherauto motortol?
Válasz #1832. hozzászólásra
Hát igen. Egy nagyon gordonos földet vágtam a gordon geg szált oszt begyújtotta a levegőben száló gordont.
Szikrafogó szerepet is betölt ám az a dob, elég bátor vagy, ha így használod!
Sziasztok. Az e 512emen nincsen kipufogó csak egy cső .
A cső nem rontja a teljesítményét hogy nincs benne fojtás? Vagy ijesmi.
Válasz #1827. hozzászólásra
Szerintem szeptemberben néztük.De nincsenek széthajtva.
Amelyik alatt 516-os kereke van az is jó állapotú meg a másik is.
Válasz #1828. hozzászólásra
Jaj bocs az utolsó mondat nem neked szól csak elnéztem véletlenül a nevedet.Mert Istikém-től vettük a kombájnt. Neki szólna.
Válasz #1827. hozzászólásra
Még mielőtt megvettük ezt. Akkor néztünk kettőt is ott egy helyen amelyik alatt 516 os kerék van meg egy másikat.
Ja, lesz valamikor szalmarázó?
robika csolyóson mikor nézted a kombájnt??? melyiket nézted??? nem azt a dönthető kormányosat???
Válasz #1822. hozzászólásra
Köszi a választ!
Amiket írtál róla akkor korrekt áron vettétek.
Az a pár dolog meg javítható nem nagy dolog.
Válasz #1823. hozzászólásra
Azért is kérdeztem.
Furcsálltam már hogy több mint egy éve eladóak és még senkinek nem kellettek.
Meg összesen van nekik 3 úgyhogy nem keveset mehettek ezek a gépek.
Bajusz olvasod?
(pörszi)
Válasz #1819. hozzászólásra
csolyopálosi gépek levannak hajtva megnéztem őket 1barna 1.250ért 1 zőld van nekik 1.3ért megnézni sem érdemes őket
Válasz #1820. hozzászólásra
Amit vettünk azon új első gumik vannak,új csapágyak,a szíjak nagy része is új, meg ha minden igaz 1,5 éve volta motorja felújítva, új az önindító generátor és az akksik.Ennek annyi baja van, hogy szinte nincs semmi villamossága, visszajelző semmi,meg a hátulját ki kell hegeszteni,ja meg a kipufogó is cserés.
Már most arattunk vele cirkot de nagy baja nem volt.Majd aratásra meg kell csinálni amiket írtam.Az ára 1.25 millió volt. Meg kaptunk plusszba egy komplett kereket.
Gabona felszereléssel és asztalszállító kocsival vettük.
Válasz #1818. hozzászólásra
3éve vásároltam mdwE514.1989évj Szerintem szuper a maga kategoriájában
Válasz #1819. hozzászólásra
Mennyiért sikerült venned az 514est milyen adapterekkel?
Hogyhogy nem a Csólyospálosit vetted akkor meg,ha jó állapotú volt?
Láttam a hirdetésüket már régen árulnak 2-őt is ha jól emlékszem.
Válasz #1818. hozzászólásra
Attól függ mekkora területre. Ha rendben van tartva akkor lehet jó. De azért szerintem egy Claas Dominator 105 vagy 106 többet ér.514-est mi nem rég vettünk és előtte néztük amit most Csólyospáloson hirdetnek még most is. Az például nagyon jó állapotban van.
helló!
sima e-514-ről mi a váleményetek?
kissebb gazdaságba..
Egy jó 524 -est!
Válasz #1810. hozzászólásra
Az perkises joystikos .
Sziasztok!
segitségeteket kérném.
kombájn vásárláson gondolkodunk,de nem tudunk dönteni a cd106 és a e-514 között ,melyik a jobb,megbizhatóbb gép?
Válasz #1813. hozzászólásra
Nekünk is Ifa motoros van.De azért elfognék inkább egy Perkins est. Amúgy gépkönyve nincs valakinek??
A motor többet ér de teljesítményben nem tud annyival többet.Az enyém IFA motoros volt,észre sem vette ha szecskázott,a szárzúzós adapterrel ugyanannyi idő alatt szedtem le a harminc heki kukit,mint most más a nhollandal,rotadisk-el.A jó motor a lényeg!
Nem én, "Istikém" keres 514-est.Amúgy meg már a Perkins motor nagyon sokkal többet ér.Ja és kukorica asztallal árulják.
Nem tud az annyival többet.A feléért is kapsz 514-est.
Válasz #1776. hozzászólásra
Most árulnak egy piros 514-est.3 millióért.
Szerintem ez már Perkins motoros.
Válasz #1808. hozzászólásra
Húúúú... Nekünk a legdrágább ajánlat is 200 e lett volna.
Az attól függ hogy milyen anyagokat raksz bele.Egy új főtengely 70 ropi,a köszörült 30 .Hüvely garnitúra is van kínai de India Lengyel,meg Német Mahle.Még utána jöhet esetleg két jó hengerfej 20 körül van darabja,plusz a szerelés.Mikor az Enyémet javítani akarták,már 450-nél jártunk,mikor azt mondtam hogy akkor itt fék!Vettem egy komplett IFA motrot 100ért.
Válasz #1806. hozzászólásra
Miért szerinted menyibe fájna?
Válasz #1805. hozzászólásra
Gyűrű persely főtengely meg a többi.
Az nagyon baráti ár, abba mi fér bele?
Válasz #1803. hozzászólásra
Ja azt akarjuk. Tettek árajánlatot vagy egy 100 as köröl.
Válasz #1802. hozzászólásra
Szívesen de inkább javítsd fel a motorodat az a legjobb
Válasz #1801. hozzászólásra
De azért köszi.