Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR408.83 FtUSD389.56 FtCHF436.3 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fater új szerzeménye volt az egész gép. Ráadàsul először vágtuk magunknak.
Kb 25 ig jutottunk, még négy Ha búza volt hátra neki.
Gazdája egy dominatorra cserélte, ugyanezen okból. Beszart az ifa motor
Szerencsére tartalék moci azzal együtt van 2, csak épp komplett felújítás előtt állnak.
Kukoricaszezonra fel van adva a lecke.
Válasz jndobsa #13531. hozzászólására Nyerőgép és random alkatrészeket dobál . . .
Viccet félretéve találtatok valami hiba okot, kenési probléma, anyagfáradás, szerelési hanyagság ?
Medikus van otthon az ilyen masinákban, ha emlékeim nem csalnak a kombájn ás a teherautóba való IFA mocik nem egyformák teljesen.
Tippre az eltérő üzemmódban lehet a különbség oka, pl egy teherautó motor ritkán megy szinte nyélgázon fél napokat, ezért az első kettő link a kezelési és javítási nem tudom mennyire releváns egy kombájn mocira.
Kezelési Utasítás
A 4VD 14,5_12-1 SRW
MAN- rendszerű Dieselmotorhoz 1969-1970 link
4VD 14,5_12-1 SRW típusú
Diesel-motor
Javítási kézikönyve link
Ersatzteil-kataloge
Dieselmotor 4VD 14,5/12-1 SRW
Mahdrescher E 512 link
Válasz gabika82 #13529. hozzászólásáraki nyomja ha sok a víz! Ha termosztátot tennél bele,akkor nem!Enyémből is nyom ki,ha tele van töltve,de nekem silózó hűtő van fenn,abba több víz van,magasabb is kb 10cm-el! Lényeg hogy cellák felett legyen a víz!Ha hengerfejes,melegszik,meg mindet kinyomja!
Válasz medikus #13528. hozzászólásáraÜdv mester!! Szakmai kérdés ifa motornál a hűtőből nap végére hiányzik 1-2 liter víz de több nem csak ennyi hengerfejes lenne?
Válasz medikus #13520. hozzászólásáraA tengely benne van a vezérlő karban!A csapágy nem szokott tönkre menni! Ez a lemez verődik ki,meg a vezérlő kar!Javítható házilag!
Válasz medikus #13520. hozzászólásáraMegneztem egy kicsit jobban. A csapágy ezen a tengelyen van?? Mert ez a tengely mozog csak ha emelem a csigát egy deszkával, látni a képen azt a kopás,anyit mozog csak ugyhogy lehet nem is csapágyas. Meg párhuzamos
a csiga a padló lemezzel.
A konzolcsiga menetirány szerinti jobb oldalán van csapágy?? Vagy csak bal oldalt és közepen az a kettő?? Nézem a katalógust de nemlelek ott csapágyat.
Válasz medikus #13515. hozzászólásáraNálunk 80mm volt, azért kerdeztem multkor hogy maguknal nem e esett
Hány hekit nyomott le idáig?? Persze csak ha publikus.
Válasz Gyurkesz1 #13512. hozzászólásáraNem gond!Ha gyári méretre akarod állítani,az új láncot is teljesen meg spanolod! Az első kerék után a 2.léc már nálam éri a ferde alját!Nem kell agyon húzni!
Válasz medikus #13511. hozzászólásáraNa ott nemprobalgattam emelgetni csak ugy szemre felspanoltam, de a kaparólecek érik a lemezt alul az se gond? Kezelésibe hiába irja hogy csak közepefele erjen le a kaparólec ha nem új se a lanc se a tengely.
Válasz medikus #13470. hozzászólásáraMester úr, menyire feszítsem meg a ferdében a láncot ha tudjuk hogy üt a hatsó tengely?? Kell kicsit lazábbra hagyni??
Válasz medikus #13506. hozzászólásáraEgy 80x100 as zárt szelvény nem 2 es vastag meg bírja maradt répa szedő tartály emelő munka henger elég hosszujak egy bitót és kész mindig kel valamit alkotni Bezzeg a nagyok el vannak a klimás új gépükel ami ért a körmük se kopót
Válasz medikus #13504. hozzászólásáralesz tartalék motor az tuti hogy most azonnal azt még nem tudom de már ó idén nem arat búzát az tuti Ma reggel neki álltam és az első henger állványt levetem és látni a hibát hátha reggel lesz egy rövid pihenöjük a markolosnak és leveszi föntről a motort De már látom hogy kell gyártani egy darut az mtz re mert a mottór csere egy napos dolog és mehet a gép
Válasz medikus #13501. hozzászólására itt látni,hogy a két db tárcsa van egymáshoz rögzítve.elforognak a csavarok az anyával,nem szétszehető.holnapegpróbáljuk a másik irányból szétszedni.de ha az a 4 csavar tartja össze akkor nem tudom mi lessz.
Válasz Buvargabi #13499. hozzászólásáraLátom már! Mi az a 4 anya ott benne az anyagban?nem véletlen a másik irányba kellene lejönnie? Gondolom azon oldalon van éken!Az nem látszik,hogy a két oldalán,miféle biztosítások vannak!Vetted már le azt a 4 anyát?
Válasz medikus #13493. hozzászólásáraLehet hogy a tiktok vidik amiken pakisztániak csinálnak szántóföldi körülmények között dolgokat az onnan is jöhet?
Válasz medikus #13490. hozzászólásáraAzért ha már szakműhely újítja fel azért el is várja az ember hogy tegye a dolgát a motor
Remélem alkatrészeknél van minőségi nem úgy mint mtz-nél
13739 hozzászólás
Válasz R Sándor #13537. hozzászólásáraAz nem befolyásolja a teljesítményt!
Olajteknő is más a kettőé úgy tudom
Válasz medikus #13533. hozzászólásáraOlajteknő ?
Fater új szerzeménye volt az egész gép. Ráadàsul először vágtuk magunknak.
Kb 25 ig jutottunk, még négy Ha búza volt hátra neki.
Gazdája egy dominatorra cserélte, ugyanezen okból. Beszart az ifa motor
Szerencsére tartalék moci azzal együtt van 2, csak épp komplett felújítás előtt állnak.
Kukoricaszezonra fel van adva a lecke.
48 fok volt a kabinban!
Válasz jndobsa #13531. hozzászólásáraAz min 50 Ha! Bár kivel megeshet!
Válasz _NB_ #13532. hozzászólásáraAdagoló,lendkerék, és fordulat! Ezek különbözőek!
A kombájn 105 Le,az IFA 125Le!
Válasz jndobsa #13531. hozzászólására Nyerőgép és random alkatrészeket dobál . . .
Viccet félretéve találtatok valami hiba okot, kenési probléma, anyagfáradás, szerelési hanyagság ?
Medikus van otthon az ilyen masinákban, ha emlékeim nem csalnak a kombájn ás a teherautóba való IFA mocik nem egyformák teljesen.
Tippre az eltérő üzemmódban lehet a különbség oka, pl egy teherautó motor ritkán megy szinte nyélgázon fél napokat, ezért az első kettő link a kezelési és javítási nem tudom mennyire releváns egy kombájn mocira.
Kezelési Utasítás
A 4VD 14,5_12-1 SRW
MAN- rendszerű Dieselmotorhoz 1969-1970
link
4VD 14,5_12-1 SRW típusú
Diesel-motor
Javítási kézikönyve
link
Ersatzteil-kataloge
Dieselmotor 4VD 14,5/12-1 SRW
Mahdrescher E 512
link
Ersatzteilkataloge IFA-Dieselmotor 4VD 14,5/12-1 SRW Mahdrescher E 512 / E514
Ha a Facebook-os linkek nem működnének itt kell keresgélni a képek / albumok között.
https://www.facebook.com/gepkonyvek
pdf, alkatrész, javítás, kezelés
Idénre vége a gabona aratásnak.
5 napot tudott a bontós motor.
Mindenféle előzetes, baljós jel nélkül ezt produkálta.
Válasz gabika82 #13529. hozzászólásáraki nyomja ha sok a víz! Ha termosztátot tennél bele,akkor nem!Enyémből is nyom ki,ha tele van töltve,de nekem silózó hűtő van fenn,abba több víz van,magasabb is kb 10cm-el! Lényeg hogy cellák felett legyen a víz!Ha hengerfejes,melegszik,meg mindet kinyomja!
Válasz medikus #13528. hozzászólásáraÜdv mester!! Szakmai kérdés ifa motornál a hűtőből nap végére hiányzik 1-2 liter víz de több nem csak ennyi hengerfejes lenne?
Válasz 44claasgarantos #13527. hozzászólásáraDolgozik mindenki!
medikus ma jártam a faludba tik is meg indultatók egy sampo kombányt láttam egy piros 14 es a szeny víz telep körül dolgozót
Válasz medikus #13525. hozzászólásáraKét kézzel ha benyulok megtudom emelgetni a láncokat a lécen, lehet még egy kézzel is.
Válasz Gyurkesz1 #13524. hozzászólásáraMivel alul húz,így természetes hogy lazábbnak látszik!Ha meg emeled fölül a láncot,milyen?
Válasz Gyurkesz1 #13523. hozzászólásáraCsak bekapcsolva látni hogy egy kicsit beesik a léc és a kerek között.
Válasz medikus #13522. hozzászólásáraÍgy már értem.
Tegnáp beszéltük a ferde lánc feszitését, az ugy jó ha elől a vezető léc és a fogaskerekek között picit beesik a lánc vagy még huzzak rajta??
Válasz medikus #13520. hozzászólásáraA tengely benne van a vezérlő karban!A csapágy nem szokott tönkre menni! Ez a lemez verődik ki,meg a vezérlő kar!Javítható házilag!
Válasz medikus #13520. hozzászólásáraMegneztem egy kicsit jobban. A csapágy ezen a tengelyen van?? Mert ez a tengely mozog csak ha emelem a csigát egy deszkával, látni a képen azt a kopás,anyit mozog csak ugyhogy lehet nem is csapágyas. Meg párhuzamos
a csiga a padló lemezzel.
Válasz Gyurkesz1 #13519. hozzászólásáraCsak ha a jobb szélsőt akarod cserélni!
Válasz medikus #13518. hozzászólásáraHogy zajlik a csapágy csere?? Csigát ki kell venni??
Válasz Gyurkesz1 #13517. hozzászólásáraVan! A vezérlés állító karon belül!
4db az a kettő!
A konzolcsiga menetirány szerinti jobb oldalán van csapágy?? Vagy csak bal oldalt és közepen az a kettő?? Nézem a katalógust de nemlelek ott csapágyat.
Válasz medikus #13515. hozzászólásáraNálunk 80mm volt, azért kerdeztem multkor hogy maguknal nem e esett
Hány hekit nyomott le idáig?? Persze csak ha publikus.
Válasz Gyurkesz1 #13514. hozzászólására50mm esővel? Van aki csinálta,most 19 órakor!
Délelőtt még meg lehetett rágni a szemet!
Válasz medikus #13513. hozzászólásáraÉrtettem. Miujság?? Búza már megkezdődött??
Válasz Gyurkesz1 #13512. hozzászólásáraNem gond!Ha gyári méretre akarod állítani,az új láncot is teljesen meg spanolod! Az első kerék után a 2.léc már nálam éri a ferde alját!Nem kell agyon húzni!
Válasz medikus #13511. hozzászólásáraNa ott nemprobalgattam emelgetni csak ugy szemre felspanoltam, de a kaparólecek érik a lemezt alul az se gond? Kezelésibe hiába irja hogy csak közepefele erjen le a kaparólec ha nem új se a lanc se a tengely.
Válasz medikus #13510. hozzászólásáraKönnyen!
Válasz Gyurkesz1 #13509. hozzászólásáraKell!Annyira hogy felül el tudd emelni a lécekről!
Válasz medikus #13470. hozzászólásáraMester úr, menyire feszítsem meg a ferdében a láncot ha tudjuk hogy üt a hatsó tengely?? Kell kicsit lazábbra hagyni??
Válasz 44claasgarantos #13507. hozzászólásáraHaver Mtz farvillával vette le! Én nem mertem volna!
Válasz medikus #13506. hozzászólásáraEgy 80x100 as zárt szelvény nem 2 es vastag meg bírja maradt répa szedő tartály emelő munka henger elég hosszujak egy bitót és kész mindig kel valamit alkotni Bezzeg a nagyok el vannak a klimás új gépükel ami ért a körmük se kopót
Válasz 44claasgarantos #13505. hozzászólásáraÚgy emeld hogy 630kg! Ha rád esik!
Válasz medikus #13504. hozzászólásáralesz tartalék motor az tuti hogy most azonnal azt még nem tudom de már ó idén nem arat búzát az tuti Ma reggel neki álltam és az első henger állványt levetem és látni a hibát hátha reggel lesz egy rövid pihenöjük a markolosnak és leveszi föntről a motort De már látom hogy kell gyártani egy darut az mtz re mert a mottór csere egy napos dolog és mehet a gép
Válasz 44claasgarantos #13503. hozzászólásáraMindegy ha másik motor lesz!Elfordult a csapágy!Tipus hiba!
Meg van a baj hajtókar csapágy most már csak lekel csalogatni föntről hogy menyire mart bele a főtengelybe az kérdés
Válasz medikus #13501. hozzászólására itt látni,hogy a két db tárcsa van egymáshoz rögzítve.elforognak a csavarok az anyával,nem szétszehető.holnapegpróbáljuk a másik irányból szétszedni.de ha az a 4 csavar tartja össze akkor nem tudom mi lessz.
Válasz Buvargabi #13499. hozzászólásáraLátom már! Mi az a 4 anya ott benne az anyagban?nem véletlen a másik irányba kellene lejönnie? Gondolom azon oldalon van éken!Az nem látszik,hogy a két oldalán,miféle biztosítások vannak!Vetted már le azt a 4 anyát?
Válasz Gepi #13494. hozzászólásáraNem lehet, hanem biztos. Mindenhez gyártanak mindent Pakisztánban meg Indiában az út szélén.
Tisztelt Medikus,ez nem akar szêtjönni
Válasz medikus #13482. hozzászólására
Válasz medikus #13482. hozzászólásáraNem sikerül a kép feltöltése!
Válasz Buvargabi #13495. hozzászólására.
Válasz Buvargabi #13491. hozzászólására
Válasz medikus #13493. hozzászólásáraLehet hogy a tiktok vidik amiken pakisztániak csinálnak szántóföldi körülmények között dolgokat az onnan is jöhet?
Válasz Gepi #13492. hozzászólásáraIndiai dugó,főtengely! Mire gondolsz? Biztos nem Mahle hüvelyekket szereli!
Válasz medikus #13490. hozzászólásáraAzért ha már szakműhely újítja fel azért el is várja az ember hogy tegye a dolgát a motor
Remélem alkatrészeknél van minőségi nem úgy mint mtz-nél
Válasz medikus #13482. hozzászólására
Válasz Gepi #13489. hozzászólásáraHány év garanciát vállalnak rá?Fél évet?