Válasz janika123 #3941. hozzászólásáranem kell kihúzni a függőcsapszeget,leveszed a kerékagyat utána a csőtengelyt (8db 16-os csavar)és kifér a féltengely,bonyolultabbnak tűnik.de néha nagyon be tud rohadni a függő
Betudom kapcsolni csak recseg kinyomott kuplungnál is! Azért kérdeztem a kuplung munkahenger hány mm-t nyom?Lehet hogy az enyém keveset mert nem az eredeti van rajta!
Válasz sopronijano #3914. hozzászólásáraLehet, hogy nincs jól beállítva. Nézd meg a kuplungharang oldalán a kis ablakon keresztül, hogy mennyi a távolság a 6os csavar feje, meg az ellendarab között.
Kuplungját ismerem mert felujítottam! Csak a gardán bekapcsolásnál akadnak gondok! Megvan a kar amivel betudom kapcsolni,de a kuplungpedált kb fél útig tudom benyomni! Lehet hogy kicsi a munkahenger útja? Mivel nem az eredeti van rajta.Lehet nemnyitja az egyik tárcsát?
Válasz musits #3907. hozzászólásáraÉs ugy kérted,hogy roburra kuplung munkahenger? Hát én nem értem,hogy itt nógrádban miért értetlenkednek... köszi a gyors választ
Válasz k.tom0402 #3904. hozzászólásáraNem játszottam vele. Sérült volt a belseje. Az esztergályos meg nem vállalta a felújítást. Vettem rá egy újat. Talán roburé volt. 5000 forint volt. Szerintem bármijé jó rá. Fontos viszont a belső átmérője. 32 mm. A nyomóerő miatt.
Válasz musits #3880. hozzászólásáraSzia,
Ez a munkahenger működik? Vagy neked is csak rossz van... én is hasonló helyzetben vagyok... ez az amit karmantyúznom kellene.. ötlet,hogy milyen karmantyú jó bele?! Köszi a választ ☺
Köszi , remélem szép lassan sikerül majd gatyába ráznom . Igazából nem tűnik teljesen széthajtottnak , csak rengeteget állt . De majd kiderül . Az MTZ-ben látom mi mit csinál /vagy már megszoktam/ , de itt minden leburkolva ... Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a segítséget !
Válasz ZZZEEE #3899. hozzászólásáraA pirossal jelölt kar a fékhez tartozik. Ha az ülés felé húzod, akkor a bal kerekeket fékezi, ha jobbra tolod, akkor meg a jobb oldaliakat. Kisebb a fordulóköre a traktornak így. Az a hátsó kar meg a 3pont reteszelője. Felemelt állapotban lenyomva nem engedi a hidraulikát lesüllyedni. Az mtzben is van hasonló.
Sok sikertna g^phez!
Illetve még pár kérdés , ha már ilyen segítőkész emberhez fújt a szél. A képen pirossal bekarikázott kar mit működtethet ? Mert mind a két hátsó kerékhez /kihajtáshoz/ megy belőle egy vékony olajcső . Illetve az ülés mögött található egy fel-le húzható kar , ami a sárga nyíl végénél csatlakozik egy rugós tengelyhez , ez mit csinálhat ? Bár szerintem ezt élő ember még nem használta mert úgy be volt rohadva ...
EZERMILLIÓ KÖSZÖNET a gyors és kielégítő válaszért !!! Remélem lassan majd rájövök mindenre .... De most még kicsit fura . Egyelőre az olajsarat levakarni így 20 év távlatából se semmi
4195 hozzászólás
Válasz Classjaguar #3945. hozzászólásárakeresleti ár kérdése.
Sziasztok valaki fortschritt zt 323 as ikerkerék toldót eladót nem e tud
Válasz Claastra. #3943. hozzászólásáraaz oldallehajtást le kell venni,mert belül egy annya rögzíti a féltengelyt,és 70x90x10-es szimmering van ott
Válasz janika123 #3941. hozzászólásáranem kell kihúzni a függőcsapszeget,leveszed a kerékagyat utána a csőtengelyt (8db 16-os csavar)és kifér a féltengely,bonyolultabbnak tűnik.de néha nagyon be tud rohadni a függő
Válasz janika123 #3941. hozzászólásáraA felsőt kihúzóval,az alsót kalapács meg vágóval!
előzőről lemaradt féltengely szimeringet cserélni
https://www.agroinform.hu/files/forum/agroinform_20180512145627_dsc_0177.jpg
Üdv
hogy tudom kivenni az első hídból eszt a csapot vagy hogy egyszerűbb a féltengely szimeringet
Válasz musits #3937. hozzászólásáraköszi, holnap telefonálok nekik...
Válasz k.tom0402 #3935. hozzászólásáraPár nap alatt megvolt. 0694310666 szet kft
Válasz k.tom0402 #3933. hozzászólásáraSásdon is csinálnak ferodolozást..
Válasz musits #3934. hozzászólásáraelérhetőséget tudsz adni? és mennyi idő volt amíg elkészült?
Válasz k.tom0402 #3933. hozzászólásáraSzombathelyen csinálták nekem.
próbáltam,de itt nem kapni rá való ferodolt... te tudsz helyet ahol megcsinálják?
Válasz k.tom0402 #3931. hozzászólásáraFerodoloztasd fel! Nem nagy pénz, és biztosan jó lesz.
Sziasztok, zt 323-ba hátsó fékpofákat honnét lehet beszerezni? vagy esetleg vmilyen más gépjárműé jó bele? köszi a választ :)
Válasz Trakilali #3926. hozzászólásáraEz csuklos tengely lenne?
Válasz sopronijano #3927. hozzászólásárakuplungalsó munkahenger német új 29500 Ft
ztalkatresz@gmail.com
Válasz sopron ijano #3927. hozzászólásárami az az also
Kuplung alsót keresek reális áron!
Sziasztok! Elsőkerék lehajtashoz gardan tengelyt keresek. Hajdu bihar kornyékén.
Szépnapot mindenkinek! Érdeklődnék,mijen ventilátorokat lehet tenni a fülke szellőztetőbe? Ugyanis az enyémből hiányzik mind.
Válasz sopronijano #3923. hozzászólásáraA húsvéti nyúl megoldotta!
Nemtudom miért,de megjavult a váltó!
Kinyomó hézag kb 2mm.
Válasz sopronijano #3920. hozzászólásáraA kinyomócsapágy hézagot is nézd meg.
Betudom kapcsolni csak recseg kinyomott kuplungnál is! Azért kérdeztem a kuplung munkahenger hány mm-t nyom?Lehet hogy az enyém keveset mert nem az eredeti van rajta!
Válasz sopronijano #3917. hozzászólásáraA fülke alatt a kart és a kapcsolóvillát összekötő rúd nincs deformálódva? Ha görbült, nem viszi át a mozgást.
Válasz sopronijano #3917. hozzászólásáraNincs más
A bekapcsoló karon kívül van e még valami kapcsoló?
0.5 mm a hézag!
Válasz sopronijano #3914. hozzászólásáraLehet, hogy nincs jól beállítva. Nézd meg a kuplungharang oldalán a kis ablakon keresztül, hogy mennyi a távolság a 6os csavar feje, meg az ellendarab között.
Kuplungját ismerem mert felujítottam! Csak a gardán bekapcsolásnál akadnak gondok! Megvan a kar amivel betudom kapcsolni,de a kuplungpedált kb fél útig tudom benyomni! Lehet hogy kicsi a munkahenger útja? Mivel nem az eredeti van rajta.Lehet nemnyitja az egyik tárcsát?
Válasz sopronijano #3911. hozzászólásáraKéttárcsás, kettős működésű a kuplung.
Válasz sopronijano #3911. hozzászólásáraigen. A TLT tengelykapcsolója a kuplung is. Külön állítható.
Üdv mindenkinek! Szeretném kérdezni.akuplungnak van e köze a gardán bekapcsolásához?
Válasz k.tom0402 #3908. hozzászólásáraHolnap lefényképezem.
Válasz k.tom0402 #3908. hozzászólásáraA raktárban keresgéltünk, aztán ez volt a legjobb.
Válasz musits #3907. hozzászólásáraÉs ugy kérted,hogy roburra kuplung munkahenger? Hát én nem értem,hogy itt nógrádban miért értetlenkednek...
köszi a gyors választ
Válasz k.tom0402 #3906. hozzászólásáraSzombathelyen vettem a SZET kftnèl. Asszem 5-6000között volt az ára.
Válasz musits #3905. hozzászólásáraMegtudnád mondani,hogy mennyibe került és hol vetted? Mert itt akinek mutattam... csak tanácstalankodott
Válasz k.tom0402 #3904. hozzászólásáraNem játszottam vele. Sérült volt a belseje. Az esztergályos meg nem vállalta a felújítást. Vettem rá egy újat. Talán roburé volt. 5000 forint volt. Szerintem bármijé jó rá. Fontos viszont a belső átmérője. 32 mm. A nyomóerő miatt.
Válasz musits #3880. hozzászólásáraSzia,
Ez a munkahenger működik? Vagy neked is csak rossz van... én is hasonló helyzetben vagyok... ez az amit karmantyúznom kellene.. ötlet,hogy milyen karmantyú jó bele?! Köszi a választ ☺
Üdv mindenkinek! Szeretném megkérdezni a kuplung alsónak hány mm az útja?
Válasz ZZZEEE #3901. hozzászólásáraNincs mit!
Köszi , remélem szép lassan sikerül majd gatyába ráznom . Igazából nem tűnik teljesen széthajtottnak , csak rengeteget állt . De majd kiderül . Az MTZ-ben látom mi mit csinál /vagy már megszoktam/ , de itt minden leburkolva
... Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a segítséget !
Válasz ZZZEEE #3899. hozzászólásáraA pirossal jelölt kar a fékhez tartozik. Ha az ülés felé húzod, akkor a bal kerekeket fékezi, ha jobbra tolod, akkor meg a jobb oldaliakat. Kisebb a fordulóköre a traktornak így. Az a hátsó kar meg a 3pont reteszelője. Felemelt állapotban lenyomva nem engedi a hidraulikát lesüllyedni. Az mtzben is van hasonló.
Sok sikertna g^phez!
Illetve még pár kérdés , ha már ilyen segítőkész emberhez fújt a szél
. A képen pirossal bekarikázott kar mit működtethet ? Mert mind a két hátsó kerékhez /kihajtáshoz/ megy belőle egy vékony olajcső . Illetve az ülés mögött található egy fel-le húzható kar , ami a sárga nyíl végénél csatlakozik egy rugós tengelyhez , ez mit csinálhat ? Bár szerintem ezt élő ember még nem használta mert úgy be volt rohadva ...
EZERMILLIÓ KÖSZÖNET a gyors és kielégítő válaszért !!! Remélem lassan majd rájövök mindenre .... De most még kicsit fura . Egyelőre az olajsarat levakarni így 20 év távlatából se semmi
Válasz musits #3896. hozzászólásáraJa, még annyit, hogy csak járó motornál működik a hidraulika.