Gázolaj árak 581 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 403.55 Ft USD 357.27 Ft CHF 431.97 Ft GBP 481.23 Ft

Fórum

Homlokrakodók, targoncás, törzscsuklós rakodók

Létrehozta: Marci3 , 2011-01-31 19:08:34

Kedvencekhez Segítség

2330 hozzászólás
Nincs profilkép
#2080 envagyok2
2020-10-04 22:27:36

Válasz peter.st #2079. hozzászólásáranem. leírtam. 6 irányő szelep, mert 6 lik van rajta, ahova valamit kötni kell. a 6 likból 2 lik a betáplálás csöve, ezen kapja (most attól tekintsünk el, hogy a sárga-türkiz csővek egyike a plusszos másik a mínszos ág, lényeg, hogy ezek a tömbből jönnek, és ezért betáp csövek, persze nem mindegy melyiket hova kötöd) a szelep az olajat. ez jön le neked a türkiz-sárga csöveke, ezen kapja az olajat a tömbről.
maradt 4 lik. ezek mind a kimenetek. ebből 2 lik megy a nem tudom a trkizsrga csövek most az emelő vagy a billnető henegrt látták el olajjal, szóval erre rákötsz kettő csövet. persze nem mindegy, hogy melyiket a munkahneger melyik végébe kötöd...
eddig ugye nem csináltnk semmit, a rátga-türliz cső eddig is ráemnt az emelőre, ezután is oda megy. fasza.
DE van még 2 lik a szelepen. erre pedig a fedél munkahnegerének 2 csövét kötöd, és ha átváltod a szelepet erre az irányra, akkr nem az emelésre küldi a nemtudom 1-2-3 karral az olahat, hanem a fedél hengerébe.
tehát ez a szelep azt csinálja, hogy a tömbből érkező olajat vagy az emelő hengerre küldi vagy a fedél henegrébe küldi, ahova álíltrva van, amelyik irnyba lököd a kart, abba az irányba továbbítja az olajat.
de rajzold már le ezt így a rajzodra, és látni fogod mirpl beszélek.
(páran már adagolót is cseéltek traktoron ilyen tágyógyítással, meg szürkét festettek kékre, ha ezek közül vagy egyik, megkereslek...)

Nincs profilkép
#2079 peter.st
2020-10-04 22:09:43

Válasz envagyok2 #2070. hozzászólásáraVegyük át légyszives még egyszer ezt a 6 irányú szelepet, mert ez a verzio vegulis nekem tetszik.

Szóval a sárga-türkizkék csövekre rákötöm a 6 irányú szelepet (feltételezem azért 6 irányú mert a sárga-türkizkék ez egyik irany amikor epp semmit sem kell csinalnia). Marad 4 bekötésem, ebből 2 megy az emelőre és a másik kettő pedig az "új funkcióra"?
Jol gondolom?

Nincs profilkép
#2076 envagyok2
2020-10-04 21:55:12

Válasz peter.st #2074. hozzászólásáranah egy ilyen ganajvillát mgé az mtznek is elég felemelnie, kiszabnia, felszabni a ganajt, ezt egy kis japán géppel nem lehet csinálni, abban bizto svagyok.

de nem értem, beszélsz hidraulika olajról, meg hogy ebbe automatoba sebváltó olaj kell. ennek egybe van építve az olajtere, a hidraulika rendszer a sebváltó olajával működik?

Nincs profilkép
#2075 d-032a
2020-10-04 21:52:05

Válasz peter.st #2071. hozzászólásáraNem.
Én a 4-est a régi szeleptömb és a T-elágazás közé gondoltam.

Te a 4-est a T-elágazás és a tartály közé tetted.
(De én nem is bonyolódok bele továbbiakban. Szívesen átadtam a terepet envagyok2-nek.)

Nincs profilkép
#2074 peter.st
2020-10-04 21:46:51

Válasz envagyok2 #2070. hozzászólásáraEbben félautomata váltó van, nem muszáj kinyomni a kuplungot váltáskor. Ettől függetlenün fogalmam sincs, hogy milyen a kuplung tipusa és mindig kinyomom a kuplung pedált. Birja a strapát, tavasszal 1 hét alatt 40 tonna 32-63 -as követ teritettem szét az udvaron.

Egyébként ez lesz a másik problémám, minimum alatt van a hidraulika olaj (sárga szinü) és állitolag nálunk ebbe félautomata sebváltó olajat kellene tenni ami piros. A kettőt nem keverhetem, igy komplett csere lesz. (de csak miután megoldom a 3. kar vezérlést.) Azért van minimum alatt mert elöregedett az egyik cső és szivárogni kezdett, sajnos későn vettem észre.

Többnyire 200 - 300kg-t emelek vele maximum. Hátul a 3 pont-on van 450kg ellensúly. A gép megállithatatlan. :)

Csatolok egy képet hogy mit is szeretnék csinálni. Kapna egy másik kanlat amivel pl. komposztra valót lehetne egybegyűjteni, trágyát rakni stb. kanal

Nincs profilkép
#2073 envagyok2
2020-10-04 21:31:11

Válasz peter.st #2071. hozzászólásárajujjj, az előzőt se mertem megnézni, mert se értelme, se haszna nem lenne, fogalmam sincs, mit módosítottál. DE biztos nem jót.
vagy a rózsaszín-jenki zöld csővekre, vagy a sárga-türkizkék csövekre kell ráépítened ezt a hat utas szelepet, ugye a két betápláló csöve most az 1-es vagy 2-es karról lejövő két cső, a 4 kimentéből kettő vagy az emelő, vagy a billentő henegrre megy, attól füöggen, hogy melyik körre rakod, a másik kettő kimente pedig a fedélt máködtető hengerre.

Nincs profilkép
#2072 envagyok2
2020-10-04 21:28:04

Válasz peter.st #2069. hozzászólásáranem szabvéányosak, pláen nem egy európai cucc egy japánnal, épp azért mondom, hogy én nem basztatnám azt a meglévő tömböt, az működik, teszik dolgát, örülj neki, mert ha hozzá kell nyúlni, barátnőd fél műcsöcsébe fog kerülni...
biztos hogy nem tudod azt kicserélni, nem tudod összefűzni, hagyd ahogy van.
amit belinkeltem, azt kell bekössed valamelyik meglévő mnkhanegred elé, és azzal át tudod váltani, hogy éppen emeld a rakodót, vagy a fedewletr ztárd le. a kar az marad az, amivel most emeled vagy éppen billented, amelyik körbe teszed, azzal fogod a fedelet is zárni, csak ezt az irányváltót kell átlöknöd, hogy melyik munkahengert akarod máködtetni.
ez iorányváltó, ahogy a neve is mondja, oda irányítja az olajat, ahova állítva van, abba az irányba, abba a csőbe enged szabad utat, ahova fordítot. hogy abba a csőbe megy-e olaj, azt meg azzal a karral engeded bele, amivel most is működteted. ilyen egyszerű. látszülag. de hogy ne legyen a rendszerben mondjuk 450 bar nyomás, amit a zsivattyú lehet hogy tud csinálni, hanem max 175, és hogy ha van kormány rásegítés, fék rásegíytés, kuplung rásegítés, azok elsőbbséget élvezzenek mondjuk a rakodóval szemben (prior szelep), vagy és hogy mondjuk van erő és helyzetszabályzód a 3 pontra, nah ezek teszik bonyolulttá, és ezek miatt nem basztatjuk a rendszert. örülünk hogy ha működik.
cső, ez lehet valami résolaj cső volt, kizárva, hogy ez munkavéző nyomás alatt lévő cső legyen, ez a 200 bartól úgy nyílik szét, mint Mózes előtt a vörös tenger.

Nincs profilkép
#2071 peter.st
2020-10-04 21:25:10

Válasz d-032a #2067. hozzászólásáraSzia,
köszönöm a válaszodat, módositottam a rajzomat, igy gondolod?
kep

Nincs profilkép
#2070 envagyok2
2020-10-04 21:18:58

Válasz envagyok2 #2068. hozzászólásárapersze, elecsestem a leírást, nem egy, hanem mind a két csövet le kell vegyed, ami az emelő munkahengeredre megy, vagy ami a bilentőre, tök mindegy, mert ugye a fedelet zárnod is meg nyitnod is kell. szóval kettőt kell csináltass.
egy ilyen 6 irányú szelep kell neked.
http://www.rositeh.hu/default.asp?mid=hu&pid=modul_it&wid=14597
de. ez a fedél azért izgat, te egy "csipegető" kanalat akarsz csinálni, tehát ezzel a fedéllel akarod valamilyen módon valamennyire "belesöpörni, belehúzni" a kavicsot a kanaadba, vagy tényleg csak fedél, tehát belelökted gépet a kavicshalomba, kiemelted a kanalat belőle, és akkor rázárod?
mert első esetet felejtsd el, a gép hazsnos teherbírása lehet 2-3 mázsa, az a "fedél", amivel ezt mg lehet csinálni, az legalább 1 mázsa vagy, de inkább sokkal több.
második eset ha mondjuk nem tudod teljesen felbillenteni kanalt, lehet láétjogosultsága, de én biztos közbeiktatnék valami rugót, hogy a rugó zárja be a fedelet, munkahengerrel csak a rugót nyomod neki a kanálnak, mert 30 kg vasből nen tudsz olyan fedelet csinálni, amit az első alkalommal ne gyűrnél össze. a rugót meg figyeled csuká sközbe, s mikor elég rövid, akkor már nem nyomatod tovább.

azért azt is tudd, hogy ezeket a traktorokat se arra tervezték, hogy sódert pakoljanak, az egy dolgo, hogy van rajtuk "rakodószerűség", persze, a rizses zsákot fölemelni, de se a kuplungja, se az első hídja nem arra terveződö9tt, hogy egész nap a süóderhalomba told bele a gépet csúszó kupluuggal. ezekbe szerimtem személyautó kuplungok vannak, mondjuk a legkisebb yaris legkisebb kuplungja, gondolom én, vagy attól is kisebb, szted hányszro lehet azt terhelésen megfüstöltetni? egyszer.

Nincs profilkép
#2069 peter.st
2020-10-04 21:13:45

Válasz envagyok2 #2068. hozzászólásáraSzia,
Kicsit érthetetlenkedni fogok, előre is köszi a türelmed.
Jól értem, hogy ha a 2 utas irányváltóról a rakodó munkahenegrére lévő csőbe beteszek egy további 2 utas irányváltót akkor azzal a karral amivel eddig emeltem a rakodót nem fogom tudni használni de helyette
a második 2 utas irányváltónak az egyik karjával fogom tudni emelni a rakodót?

A mostani 2 utas irányváltó helyett egy három utasra csere nekem jobban hangzik. Félve kérdem meg, hogy ezek kompatibilisek (szóval ki tudom cserélni a 2 utas helyére, vagy nem ilyen egyszerű a történet?)?
Ugye én most a 2 utas irányváltót egy egységben látom az átkapcsolóval. (úgy nézem össze vannak csavarozva, igy ott a lyukaknak passzolniuk kell, mint a csavaroknak mit a hudraulikus folyadék összekötőknek)


kep


Ja, minep cseréltem le az egyik csövet, mert elkezdett csepegni. Bevittem a hidraulikáshoz az meg kinevetett mert sima vizcső volt. Adott helyette olyant ami oda kell.
Félre is tettem, még rajra a made in Japan felirat. csatolom.
vizcso

Nincs profilkép
#2068 envagyok2
2020-10-04 20:06:34

Válasz peter.st #2066. hozzászólásáraúgy működik, hogy a szivattyú előállítja a folyadékáramot, a tömb pedig ebből a folyadékáramból csinál adott nyomású, adott csövön kilépő, munkát végző olajat, a fölösleget pedig visszavezti a tartályba. a rendszerben monjuk 150-200 bár nyomás van, ha jó a tömb, az e fölötti nyomást elengedi, illetve hát úgy működik, hoyg ekkora nyomást állít elő. namost ez már épp elég ahhoz, hogy ha hozzá nem értéssel mókoltok rajta, és mondjuk az üléséed előtt, alatt kidurran valami cső, vagy valam szelep, tömítés, akármi résen kilép a nyomás, akkor mondjuk lereszeli a farkad, vagy a lábad, vagy a kezed, vagy a szemed, vagy a füled, vagy...
azért írom, hogy én nem nyúlnék hozzá, ha még neked is szükséged van akármelyik fent felsorolt szervedre, akkor te se kezd el átkötögeni a csöveket, és kezd el bonyolítani a rendszert.
vagy ebbe, vagy másik topicba napokban kolléga leírta, hogy mit tegyél. a mostani 2 utas irányváltó helyett tégy be három utast, de ettől sokkal egyszerűbb, ha mondjuk most a 2 utas irányváltódról a rakodó munkahenegrére lévő csőbe beteszel egy további 2 utas irányváltót, egyik útja a rakdó emelő munkahengere, másik a kanalad tetejének hengerét tologatja.
érted amit írok? tehát nem átkötözgetsz csöveket, hanem a meglévő csövet lebontod a rakodó emelő hengeréről, beviszed hudraulikáshoz, és megmondod neki, hogy ennek a végére, vagy ha ettől hosszabb/rövidebb kell, akkor e helyett akarsz egy olyat, hogy egyik vége rámegy a meglévő irányváltódra (nem árt ha megjegyzed, hogy a cösved melyik vége az, hogy tudja, hogy milyen menetet kell oda csinálni), másik vége rámegy egy új két utas irányváltóra (ilyet találsz neten, nem érdemes a legolcsóbbat megvenni), arról egyik cső rámegy a meglévő emelő munkahenegredre, ennek a menete ugye a meglévő csöved másik véger, és a másik cső az új irányváltódról rámegy a záró fedelet működtető új munkheggeredre. ilyen egyszerű, ezt te is meg tudod csinálni, és ha mindent lehúzol rendesen, akkor nem szabja le a kezed, talán...
fedél és munkaheneger. azt azért érdees tudnod, és magad is láthatod, hogy a 150-200 bar nyomás elég nehéz munkát is el tud végezni, tehát ha bili acélból csinálod a fedelet, és a záró munkahengered két végpontjának bekötése szontén valami bili acél forrasztva, akkor nem sok kell hozzá, hogy az egészet az első alkalommal kiflivé, bilivé, vejlingé vagy éppen tesla s modellé hajtogassa a munkahenger...

Nincs profilkép
#2067 d-032a
2020-10-04 12:51:55

Válasz peter.st #2066. hozzászólásáraA +1 kört be lehetne tenni a tartályba menő (kék), a meglévő szeleptömb és a T-elágazás (???-hoz) közötti szakaszba.

Másik lehetőség:
Az átváltást a 3-as kar helyett egy egyszerű 3 utas útváltó szeleppel megoldani és akkor a 3-as kart a leszorításra lehet felhasználni.

Nincs profilkép
#2066 peter.st
2020-10-04 01:50:07

Válasz d-032a #2065. hozzászólásáraSzia,
Köszi a választ. Nemigazán értek hozzá, de rettenetesen érdekel a dolog és igyekszem minél többet felfogni a működéséből. Az átkapcsolót igazábol nem szeretném megszüntetni. Nekem egyetlen célom az lenne, hogy egy plusz kart tudjak bekötni amivel fentről leszoritom a kanálban levő anyagot, hogy ne tudjon kiesni.
Csatolok egy képet az átkapcsolóról, de lehet nem jó szögből van fotózva. Ha kell holnap tudok késziteni egy jobbat. (reggelig abban a tudatban voltam, hogy az átkapcsoló mellett 2 különálló hidraulikus kar van összekapcsolva, de úgy tünik hogy nem. Az 1 elem aminek 2 karja van.)

Az a "???" igazából egy szelep? Ha nagyobb súlyt emelek vele és úgyhagyom, akkor egy idő után elkezdi magától "üríteni". Erről a "???" rész tehet?
Mert ha igen akkor a "???" ezek szerint azért van ott, hogy ne tudjam megerőltetni a gépet..

kep

Nincs profilkép
#2065 d-032a
2020-10-03 08:35:45

Válasz peter.st #2063. hozzászólásáraAz "A"-t a vezérlőtömbön a kék helyére kellene kötni. Akkor nem kell átkapcsolni a rakodó és a 3pont között.
A kéket a tartályba a vezérlőtömb "T" jelű pontjáról kell vinni.
Ha a "???" bekötést megszünteted akkor a kanalat megtartja és az 1-es karral tudod a kanalat működtetni mindkét irányban, vagyis meríteni és üríteni.

Nincs profilkép
#2064 mitiii
2020-10-01 13:43:08

Válasz Laci0723 #2058. hozzászólásáraszia!

igen, köszönöm!

Nincs profilkép
#2062 peter.st
2020-09-29 22:55:54

Sziasztok,
Megpróbáltam lerajzolni, hogy hogyan is van bekötve a japán traktorom homlokrakodója.
Feltételezem, hogy a kevés olaj miatt lett a rendszerbe bekötve a 3-as számmal jelölt
hidraulikus átkapcsoló. A rajzról hiányzik egy vezeték amit még sajnos nem találtam meg a sötétben
(reggel jobban körül nézek), feltételezem, hogy a hidrzulikus pumpa és az olaj tartáj között kell valahol lennie. Mielőtt utólagosan felszerelték a homlokrakodót az A és a B pont egyenesen össze volt kötve.

Valaki bele tudna javitani a rajzba úgy hogy azzal elmagyarázná hogy honnan - hova - milyen irányba megy a hidrulikus nyomás? Az 1-es karral tudom a homlokrakodó lapátját kiönteni a 2-es karral tudok emelni.
Ha a 3-as kart átkapcsolom akkor nem működik a homlokrakodó de működik a hátsó 3 pont emelő és forditva...
A károm kérdőjellel (???) megjelölt valaminek nem tudom mi a neve és hogy mi a szerepe.

Szeretném plusz 1 karral növelni a rendszert, de ehhez ismernem kellene a működését.
Továbbá valószinűleg szükség lesz növelni a hidraulikus olaj mennyiséget egy plusz olajtartájjal.

Mindenkinek előre is köszönom a segitséget.
Peti

#2061 Laci0723
2020-09-29 20:48:15

Válasz agrogal #2059. hozzászólásáraNem egyszerű ez a történet sem.
Az előző hszben kicsit látszik a levegő tartály. Mindent összehúztunk amennyire csak tudtunk és így éppen befér a konzol mögé. Az első hajtás kapcsolóba így is beleér de működik minden. A lényeg hogy éppen elfér. A kompresszorhoz kell csináltatni egy hidraulikatömlőt és kész is.

#2060 atisgyulai
2020-09-29 18:09:08

Válasz agrogal #2059. hozzászólásáraÉn az alkatrészes polcon helyeztem el a tartályt, mivel az oldalkihalytástól nem fért fel.
Kiszolgáló traktor, nincs szüksége levegőre.

Nincs profilkép
#2059 agrogal
2020-09-29 16:11:18

Sziasztok.Ha Már Olimet akkor légtartály elhelyezésről és felfogatásrol is rakjatok fel képet.Pliiz.

#2058 Laci0723
2020-09-29 16:05:06

Válasz mitiii #2037. hozzászólásáraÜdv.
Gondolom innen kaptam emailt. Sajnos nem tudok rá válaszolni.


A T a tartályba van visszakotve. A P az egyik hidraulika karra. A kar lenyomása után működik a joysztik.

#2057 atisgyulai
2020-09-29 11:11:44

Válasz mitiii #2037. hozzászólásáraA két szig.szallagos csövet nézd, a töbi adja magát!

#2056 Bárány
2020-09-26 12:27:14

Válasz Büresz #2054. hozzászólásáraFaca! A lába különösen tetszik. Erről meg szoktak feledkezni.smile thumbupcool

#2055 Büresz
2020-09-26 12:01:09

Válasz Büresz #2054. hozzászólására3 kampós. Ezen nem nagyon látszik.

#2054 Büresz
2020-09-26 12:00:29

Válasz Bárány #2053. hozzászólásáraÉn ilyet csináltam. Oda akasztok ahova akarok.

#2053 Bárány
2020-09-26 10:53:23

Válasz Sz_Pisti #2051. hozzászólásáraIgen, szerintem is simán megcsinálnák. Nagyon rugalmas csapat!smile thumbupcool

#2052 Bárány
2020-09-26 10:51:46

Válasz Sz_Pisti #2047. hozzászólásáraKülföldi oldalon láttam ilyen "rakosgathatót". Ráadásul valamelyik nálunk is ismert nagyobb nevű gyártónak a terméke volt, de most persze, hogy nem találom.

Nincs profilkép
#2051 Sz_Pisti
2020-09-26 10:51:10

Válasz Bárány #2049. hozzászólására Beszélj a Blackbull-al, szerintem megcsinalják Neked

Nincs profilkép
#2050 Sz_Pisti
2020-09-26 10:49:58

Válasz Bárány #2049. hozzászólására Nem hegeszteni kell Neked, hanem flex-el levágni

#2049 Bárány
2020-09-26 10:47:48

Válasz mtz1221 #2048. hozzászólásáraVan egy ilyen terv. (a két horog helyére bedugható egy, középső)
De amúgy tényleg nem.smile sweatdropsmile biggrin

#2048 mtz1221
2020-09-26 10:31:41

Válasz Bárány #2045. hozzászólásáraTe nem szeretsz hegeszteni,azt látom.smile whistling

Nincs profilkép
#2047 Sz_Pisti
2020-09-26 10:23:50

Az egy horgossal rosszabb rakni a 4 füles zsákokat. Az volna a jó, ha lenne 3 zárt szelvény , amiben lehetne rakosgatni a szárakat, ha kell 2 horgos, ha kell 1 horgos

Nincs profilkép
#2046 Sz_Pisti
2020-09-26 10:17:49

Válasz Bárány #2045. hozzászólására Én úgy gondoltam, hogy még Te fizetsz valamennyit pluszban...
smile thumbupcoolsmile lol

#2045 Bárány
2020-09-26 10:08:27

Válasz Sz_Pisti #2043. hozzászólásáraEgyhorgos (ha jó állapotú és gyári) + 50ezer Ft a kéthorgosért. Az új áruk közt is több, mint kétszeres szorzó van.smile smile

Ny.Bobo: itt a linkje, pont ilyen.

Ha valakit tényleg érdekel, legyen szíves, inkább privátban írjon, ne itt szaporítsuk a szót.

Amúgy mindenképp veszek egy egyhorgost, aztán majd meghirdetem ezt a duplát, ez csak egy hirtelen ötlet volt, hátha egy itteni ismerősnek kapóra jön. Mint pl. Kisvuknak a zúzóm.smile smile

#2044 Nyomasek Bobo
2020-09-26 07:55:19

Válasz Bárány #2040. hozzászólásáraHogy néz ki ez a kampó amúgy?

Nincs profilkép
#2043 Sz_Pisti
2020-09-26 05:27:08

Válasz Bárány #2038. hozzászólására Nekem olyan van, mennyitt gondoltál adni mellé?

#2042 Bárány
2020-09-26 00:47:19

Válasz envagyok2 #2041. hozzászólásáraNem ilyen egyszerű, a széleséggel is baj ban. A csere a célravezető.smile wink

Nincs profilkép
#2041 envagyok2
2020-09-25 19:25:30

Válasz Bárány #2040. hozzászólásáravégy egy teheremelő körkötelet 6000 ft-ért, azt akaszd a két horogba, középen meg akár kampóval rá a zsákot.

#2040 Bárány
2020-09-25 18:12:22

Válasz Nyomasek Bobo #2039. hozzászólásáraAjtón kell sokat ki- és bepakolnom, ráadásul nem teljesen vízszintesen, és a két horog elég zavaró. Ezt benéztem, sajnos.

#2038 Bárány
2020-09-25 10:53:41

Nem akarja esetleg valaki az egyhorgos bigbag adapterét kéthorgos Blackbullra elcserélni? Nyilván némi értékegyeztetéssel.

Nincs profilkép
#2037 mitiii
2020-09-24 18:14:23

Így könnyebben kivehető smile biggrin

Nincs profilkép
#2036 mitiii
2020-09-24 18:12:57

Sziasztok!

Most vettünk egy új Tur 4.1-es rakodót, bíztunk benne, hogy be tudjuk kötni a mellékelt útmutató alapján, de sajnos nem egyértelmű az ábra és ráadásul lengyel is. Láttam, hogy már többen szereltek össze ilyet, segítséget kérnék, hogy mit hogy kell kötni. Feltöltöm a képeket, de megköszönném ha privátban adna valaki telefonszámot, aki képben van.

Nincs profilkép
#2035 TDavid
2020-07-23 22:33:30

Válasz blazy86 #2031. hozzászólásáraMi kerül rajta 2.5 millióba? John deere 623r alig volt több attól..

Nincs profilkép
#2034 TDavid
2020-07-23 22:30:35

Válasz blazy86 #2031. hozzászólásáraA khr 95 típusnál valószínűleg orvosolva van, annak más az akasztása. Ennél meg nem megoldható, mert akkor az egész konzolt meg kéne magasítani,hogy a sárvédő fölé kerüljön.

#2033 Bárány
2020-07-22 14:54:58

Válasz ..MZ/X.. #2032. hozzászólásáraEz igaz. Kiemelkedően rugalmas és korrekt csapat. Le a kalappal előttük!smile thumbupcool

#2032 ..MZ/X..
2020-07-22 14:28:04

Válasz blazy86 #2031. hozzászólásáraBlackbullt tudom ajánlani. Árban, minőségben jók és végtelenül korrektek. Rendeléskor bármi kérés, kívánság van, vagy későbbiekben gond adódik megoldják.

Nincs profilkép
#2031 blazy86
2020-07-22 14:10:25

Válasz TDavid #2018. hozzászólásáraEz elég szomorú egy 2,5 milliós,amúgy jó rakodónál.
Érdekes, hogy nem orvosolják ezt a nevetséges hibát.smile angry
Kb. ezért nem fogom megvenni.
Ki járkál a mai világban sárvédő nélkül.
Ha kifogsz egy rossz napjában lévő rendőrt vagy KPM-est, valószínűleg megesz érte.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Erősödnek a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
Erősödnek a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
Magyarország és az USA agrárdiplomáciája új szintre lépett – közös képzések,...
Itt a bejelentés az árréscsökkentésről
Itt a bejelentés az árréscsökkentésről
Eddig marad érvényben az intézkedés.
Lucerna bála eladó
Lucerna bála eladó

4.000 Ft

Niemeyer rendsodró
Niemeyer rendsodró

270.000 Ft

Mtz 50, 3 db
Mtz 50, 3 db

650.000 Ft

Bernardo EBS 181 fémszalagfűrész 400 V C
Bernardo EBS 181 fémszalagfűrész 400 V C

385.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]