Fórum
HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi
Létrehozta: Traktoros Jani , 2009-06-28 20:42:38
Kedvencekhez
Segítség
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Fortschritt E-514 kombájn új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Köles új
- FKA-401 kukorica adapter új
- HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi új
- Máktermesztés új
- Direktvetés, no-till. új
- Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek! új
Cikkajánló

Figyelmeztet a NAV: új oszlop a bevallásban!
Július 31-től változások lépnek életbe az áfa-bevallásokban, amelyek célja a...
1449 hozzászólás
Válasz Nyomasek Bobo #1148. hozzászólásáraNincs sehol sem kokanyolva, és nyilegyenes a váz.
Válasz B.Bali #1147. hozzászólásáraNem.
Ha foltozva volt, azt élőben neki kéne észrevenni.
De gondolom azért átnézték.
A fül meg utólag került rá.
Amiket bekarikazott, lehet a tartályt fogták.
Válasz Nyomasek Bobo #1144. hozzászólásáraMert létezik olyan hw pótkocsi alváz amelyik biliacélból van?
Válasz youth #1133. hozzászólásáraSzerintem az alvaz billentőfül de eredeti...
Válasz youth #1142. hozzászólásáraA segédalváznak a gumi papucsokon kellene ülni, nem a vasnak a vason!
Válasz youth #1142. hozzászólásáraSzabvány U gerenda UNP 180. A kérdés S235 S275 vagy S355? Az első kettő bili.
A 355böl már szoktak munkagép vázakat szerkeszteni.
Válasz youth #1142. hozzászólásáraNem szeretnélek elkeseríteni, de ez az alváz anyag minősítő jele. Semmi extrát nem jelent, csak hogy nem kókány pót.
Az amiket én néztem azokon is minden volt ilyen.
Ha a papír stímel és a műszaki vizsgákon is billenős pót volt akkor mindenképp jó üzlet volt!
Válasz atisgyulai #1141. hozzászólásáraIdőközben hazajott ez a felirat van az alváz oldalán

Válasz youth #1138. hozzászólásáraAz álltalános állapotát kell nézni inkább.
Ez az erősített dolog nem annyira számottevő.
Ill. ha rendszámos, akkor mindenképp megnézni a járm. nyilv. tart. rendszerben az adatlapját, és a fotókat. Ha valami adat sántít, vagy más felépítmény látható ott, akkor hagyni kell.
Válasz Sütöri Márton #1139. hozzászólására
Most szereltem le pótkocsimról, esetleg valakinek érdekes lehet. 1100r20. Újszerű állapot.06308703632
Válasz atisgyulai #1137. hozzászólásáraEz is valami katonai változat, sőt elvileg tartályos. Ezen is két fék van hátul. És a felirat is stimmel valami 18as szám van rajta. Az eladó szerint nem is hw8011kent latta meg a napvilágot, csak igy sikerült papirozni. A vázon lévő számokról majd csinálok képet, hátha betudja valaki azonosítani mi is ez pontosan
Válasz youth #1133. hozzászólásáraÉn inkább gyengítettnek mondanám!
A fő váz is tele van lukakkal, mintha söréttel lőttek volna papírdobozra!
Az biztosan nincs eredetileg kifurkálva.
Elvileg létezik erősített kivitel, vagy valami német katonai részre készített, de pontosat nem tudok.
Én most olyat vettem, amin hátul is 2 fékmunkahenger van, meg az összes féderlap 12mm vastag. Illetve a fővázban középen van valami felirat beleöntve. (kifelé domborodnak a betűk/számok a vasból)
Inkább mondanám erősítettnek ezt a típust.
És forgalmi szerint HL8011.
Válasz youth #1135. hozzászólásáraTényleg nincsenek.
De attól a 4 kis csomólemeztől semmivel sem lett erősebb a váz.
Ne hagyd magad bepalizni!
Válasz Tobszi #1134. hozzászólásáraEzek a lukak állítólag nincsenek a sima 8011en
Válasz youth #1133. hozzászólásáraSzerintem semmiben sem különbözik a többi 8011-estől, az Én pótom pontosan ugyanígy néz ki.


Szerintem nincs ezen semmi megerősítve.
Vagy még az lehet hogy az enyém is erősített!!
Sziasztok!




Van itt valaki aki a 8011 kocsikban nagyon otthon van? Néztünk egy kocsit és kíváncsi lennék a véleményetekre, mert nem sima 8011. A vázba bele van preselve 18 meg még valami. Gazdája szerint tartályos felépítmény volt rajta és állítólag erősebb a mezei 8011nél,csatolok róla képet
Hw 8011 billento munkahengerhez keresek normalis javitokeszletet tudna valaki ajanlani valamit?
Válasz Mtz 550E #1129. hozzászólásáraMég annyit hogy hegesztéskor ne hajoljon a zártszelvény van rá valami módszer? Mert a merevitőket behesztettem kétvégén fával kiékelve ne tudja összefelé húzni és lehülés után kiveszem a fát mégis összébb ugrik a végek! Végét laposvassal zárom az lesz a függőleges majd az megtartja szerintetek? Köszönöm a segítségeteket!
Válasz Mtz 550E #1129. hozzászólására max 0.5 -1 cm mert alatta rozsdálni fog.
Üdv!
Pótkocsinál mikor homlokfalat vagy hátfalat csináltok a lemezt meddig engedtétek a zártszelvény közepéig és úgy heggesztitek rá kicsi varatokkal?
Tisztelt kollégák!
Segítséget szeretnék Tőletek kérni, HL6102 billenősre átalakított pótkocsi váz merevítéséhez. Jelenleg Hw 8011 plató van rajta. Ha tudnátok képeket feltenni, vagy saját megoldásokat, véleményeket leírni. Köszönöm a segítséget.
Válasz agrotomi #1109. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gumi/kerek/hw-8011-kerekek-36580-r-20/h_6926581
Válasz agrotomi #1109. hozzászólásáraNálam van 4 darab van rajta gumi is de az oldala repedezett a guminak .
Válasz csoppika #1123. hozzászólásáraNemhiszem, forgalmibol neztuk.
Nekunk meg a hidon latszik az adattablan a 86.
Válasz csoppika #1123. hozzászólásáraAz enyémek 77-79 es évjáratúak. A múltkor volt szerencsém kipróbálni egy ap208-ast, masszív egy pótkocsi de jóval nehezebben járó mint a hw.

Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #1122. hozzászólásáraOszt annak a 88asnak megvan az alutáblája is?
Válasz csoppika #1121. hozzászólásáraIgen nekunk az uj van mint a zold, es 86os.
Az elvileg regebbi papamnak meg 88as.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #1119. hozzászólásáraA 4szög tengely szerintem a hw80as... A régebbi típusnál kilóg 2 U vas a tengely fölé az alvázból(ha jól rémlik), az tartja a billentőfület. Meg ugye így a hátsó gumicsöcs tartója is rövidebb, így merevebb. Erősebb az alváz. Zöld platós az új, a masik 2 a régi...


Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #1119. hozzászólásáraAz újabbak voltak a 4 szög tengelyesek. Van cső tengelyes 1976-ból.
Adott egy 60.11 potkocsi.
De tudtommal a regebbiek a 4 szog tengelyesek erosebb rugoval mint a kepen is.
Forgalmiba 88as gyartas, nekunk az ujabb van csőtengely, kevesebb rugolap az meg 86os. Hogy is van ez?
Válasz agrotomi #1109. hozzászólására
14 vásznas felnivel együtt van 5 darab
06302328115
Valaki alakított-e már át hw-s kocsin egykörösről kétkörösre fékrendszert? Hivatalosan mennyi kerül mindennel együtt?
Válasz agrotomi #1115. hozzászólásáraHát nem is neked írta...
Válasz ibolya.matyasi #1114. hozzászólásáraKöszi de csak felni érdekelne.
Válasz Bazzs72 #1108. hozzászólásáraSzia Hw 60 tengelyem fékkel van eladó 2 db
Válasz Bazzs72 #1108. hozzászólásáraSzia Hw 60 tengelyem fékkel van eladó 2 db
Válasz pamko #1111. hozzászólásáraKöszi, ha addig nem találok itt keresni foglak. :)
Válasz agrotomi #1109. hozzászólásáraJanuárba fogom cserélni kamionkerékre,ha addig nem találsz ,nekem eladók lesznek a jelenlegi kerekek.
.
Sziasztok!
HW 8011 vagy 6011-re való felnit keresek ballonosabb gumira. (365/80R20).Nincs esetleg valakinél? köszi
Sziasztok. Hw 80 pótkocsi tengelyt keresek. Bárki tud, szóljon!
Válasz agrárproletár #1106. hozzászólásáraDe nekem az alvázszámmal nem volt gond.
Válasz subikiss #1105. hozzászólásáraMeg nem mondom pontosan. Én két darab, forgalomból kivont, leadott fekete rendszámú pótkocsit vizsgáztattam le piros rendszámra, szóval ezzel is volt macera, főleg a kormányablaknál. Forgalomba visszahelyezés, feketéből piros rendszám, közben el is lett ajándékozva, átírás, 2-3 alkalmazott tanácskozott, mit, hogyan kell, milyen sorrendben.
Az biztos, hogy az alvázszám igen fontos, mert ha nincs, vagy nem jól látszik, akkor azt pótolni, lepapírozni igen magas költség (ha jól rémlik 90 ezer ft körüli összeget mondtak nekem). De mindenképpen az illetékes közlekedési felügyelethez kell bemenni, mert van, hogy nincs egységes álláspont még a felügyeletek között sem, ilyen az automata vonófej pl. mbp pótkocsinál, valahol azt mondják az kell rá, valahol nem tudják, és a közlekedési mérnök mondja meg, meg állít ki róla papírt, stb.
Válasz agrárproletár #1104. hozzászólásáraEgy papír nélküli pótkocsinak mik a menete hogy rendszámos legyen?
Válasz Paraszt2 #1102. hozzászólásáraKérdés, akarsz-e közúton közlekedni vele, ha igen, akkor el kell menni a felügyelethez, és megérdeklődni, milyen költségekre számíthatsz... Meg kelk nézni, van-e egyáltalán jól kivehető alvázszám a kocsin, ha nincs, akkor ütnek bele, stb.
Válasz Paraszt2 #1102. hozzászólásáraRendszám mindenhogyan kell rá ha közúton közlekedsz vele. Ha átalakítod akkor még terveztetni is kell. Ennyiért ingyen van.
Sziasztok!
Van az interneten eladó egy hw 6011 potkocsi nagyon rossz allapotba van a felepitmenye de a vaz es a gumik jo allapotba vannak. Nincs semmi papirja. Ha ezt megvennem es bala szallitot csinalnek belole ugy kellene rá rendszám vagy nem?
Mert arba szerintem megerne mer 150000forintra hirdetik.
Válasz pamko #1098. hozzászólásáraIgen. Még találtam.
Majd gondolom annak is eljön az ideje. Egyszer!
Válasz Agrárkopó #1099. hozzászólásáraSimán elfér. Felrakhatod nyugodtan.