Hirdetés
Fórum
HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi
Létrehozta: Traktoros Jani , 2009-06-28 20:42:38
Kedvencekhez
Segítség
- Epertermelés új
- Kukorica és napraforgó vetése új
- Napraforgó-termesztés új
- Kukorica várhatóan........! új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- Lengyel fűkasza új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Üzemanyag fogyasztás / gázolaj- és benzináremelés új
Cikkajánló
Hirdetés

Létszükséglet a vízgazdálkodás
Rendszerszemlélet a fenntartható és gazdaságos termelés érdekében.
Hirdetés

1416 hozzászólás
Válasz atisgyulai #1065. hozzászólásáraEgy kollégáé, Kecskeméten van, műszakin átment legutóbb, azóta a fák alatt van árnyékban. 11x20 as ha jól emlékszem. Megkérdezem, írj rám szerdán hogy ne felejtsem el.
Válasz Drisa #1060. hozzászólásáraPersze hogy érdekel!
Szólj ha vannak részletek!
Hol, milyen, mennyért.
Válasz Drisa #1060. hozzászólásáraHa nem kell Atisnak engem érdekel.most nézegetek 6-os hw t jó 9.00/20 gumival,hogy passzoljon a lejárt múszakis kamiongumis HL bálásomhoz.Akkor menne a csere bere,nem kellene kéregetni,mert azt nem szeretek.
Válasz ..MZ/X.. #1061. hozzászólásáraMerre vagy? 365/55 is van?
Válasz ..MZ/X.. #1061. hozzászólásáraDe jó nektek, itt elő rendelést kell leadni a használt 22,5 re. Annyira hiánycikk.
Válasz atisgyulai #1056. hozzászólásáraVan itt aranytartaléknak 30 év feletti futózott 16/70-es ami köszöni jól van. Anno gyűjtögettük a kidobott gumikat mert újra nem volt pénz. Még játszótérről is hoztunk ifáról ledobott, kagylósra kopott, de szerkezetileg hibátlan garnitúrát.
Életem végéig gurulnánk velük, ha nem lenne gond a műszakin. Warynski fut most velük, ott gyorsabban amortizálódik mint a póton, de így is van vagy 20db elfekvőben.
Sajnos kifutott méret lett, használtan már nehéz beszerezni jót.
Félénk a metropolisban a használható 22,5-ek 10-20 körül mennek kortól, állapottól függően. Kb 20 km-en belül legalább 5 hely van ahol hegyben állnak. De még mindig jobb mint közel 100-at adni a pufiért amire még vársz is, mert nincs sehol raktáron. Cserébe 3 év alatt szétmállik. Persze mindezt csak szezonban mikor legjobban kellene gurulni.
Válasz atisgyulai #1057. hozzászólásáraLehet tudok eladó 4 db 20 gumit felnistől.
Válasz atisgyulai #1056. hozzászólásáraNálunk (városban) sem adják fillérekért, 25-30 körül van az ami nincs sütve javítva, és simán elmegy 5-10 évet, mert nem ezer éves és nincs ki belőle a drót. Olcsón már csak a levegő van....
Válasz ..MZ/X.. #1054. hozzászólásáraMit bír a régi gumi?

Még egy szösszenet: tsz-es hamszter, (1000×20-as taurus gumival), már akkoriban lebontva, átalakítva állatszállítónak, majd 90-ben dudvából kihámozva, vagyonjegybe kihozva (mert használható gépet nem engedtek kivenni). Pár évet használtuk, majd műszaki nélküli baszogatás miatt leállítottuk mi is, és pár évvel ezelőttig rohasztottuk.
Majd bálaszállító készült belőle, és a 82-es!!! évjáratú gumik még mindig viszik a 18db lucerna körbálát.
Válasz pamko #1055. hozzászólásáraMilyenek a 20-asok. Nem adsz nekem belőle el vagy 2-őt? Majd ha cseréled! Szezont még lehet kihúzom a pótkerékkel, bár a kukorica szokta megviselni legjobban.
Válasz ..MZ/X.. #1054. hozzászólásáraEnnyi használat mellett, (meg hogy színben van) nem sokat kellett eddig a gumikkal szöszölni.
2000 környékén vettük a pótot, futózott gumikkal, amiket a tavalyi évig használtunk. De a széles gumi, keskeny felnin behúzva, kitört. Vagyis kettő sürgősen cserésnek bizonyult. De el nem durrantak még azok sem.
Tavaly egy hasonló cipőben járó kollegától megvettem a 4-et,(egyforma Fulda, egy évjárat, széles felnin) amiből 1 volt rossz. Mindezt 90-ért.
Így az én kettőmmel kilett az 5. De sajnos az enyémből 1 megint kuka.
Ezeket a régieket még mindig többe nézem, mint a mai újakat. Ezért inkább azt vadászom.
Ez a "mindensarkonfillérekért", azért nem így müködik felénk. Közeli (10-20km) városokban 1-1 "normális" gumis, aki szerel tehert,+ mg.-t, is,
meg a kamionok sem tolonganak annyira itt az alföld kátyús falusi útjain, úgyhogy ezek rendesen rátartanak, és 40-50 körül adják, ha van egyálltalán.
Egy klasszikust idézve:"nem megy az olyan könnyen faluhelyen"
Válasz atisgyulai #1046. hozzászólásáraSzia!

Nem léptem még benne,jővőre megy műszakira,a forgalmimba be van irva ,ugyhogy télen mindenképp veszek rá.
Búzába most volt 11 kanyarom,még van a 2 kapás,azt már megoldom a 20-as kerekekkel,azok elég jók 385/85vagy 65 R20,de mindenképp cserélem,csak költségekkel is bőven vagyok az idén (volt vetőgép,HW,kombinátor,vontatott permetező).....majd januárba.
Válasz atisgyulai #1048. hozzászólásáraNem zsebbe nyúlósabb. A pufi gumiknak darabja 70e körül van a ruszkiból, jó használtat sem igen találni 30 alatt. Sőt használt, ami műszaki képes nem is igen akad. Az új gumik meg nem bírnak annyit mint a régiek, nincs az, hogy megveszed aztán gurul 10-20 évet. Mzárolt gumit lehetne venni 1400/20-as nyíl mintás kraz gumit, az rámegy, de az is 40/db körül van. Műszaki állomással le kell dumálni mi az ami elmegy náluk.
Pár éve én is végigjártam ezt. Lett kamion felni. Ha lemegy róla a gumi fillérekért van minden sarkon.
Válasz atisgyulai #1051. hozzászólásáraAkkor kb annyit megy mint nekünk.
Ha az kamion gumiba nincs anyag akkor akkor a 20-asba miért lenne?
Azt tudom, hogy kopást nem látok, fújtatni még egyikbe se kellett a 8ból, pedig 5éve biztos megvan. (A hwra úgy lett megvéve, az ap meg kamiongumis gyárilag)
Sziasztok HW 60-11 kocsinak a gyári szín kódját szeretném tudni esetleg tudja valamelyikőtök ??
Válasz Tomi81 #1049. hozzászólásáraMost is széles a 20-as, azzal nincs gond.
50ha-os gazdaságban nem sokat fut, aratásban dogozik, bálát, fát, trágyát, stb. nem rakunk rá.
Évi 52 hétből kb. 50-et a színben áll.
Szóval ezért kicsit soknak gondolom.
Főleg ahhoz képest, hogy egy 50ezer körüli 20-as is kiszolgálhatna még 10-en évig is.
És a 22,5-ről is hallottam már rosszakat. Pár éves vágott gumik, 16T alatt durrognak, mert már ezekben sincs anyag.
Válasz atisgyulai #1046. hozzászólásáraHa nincs bejegyezve gumi méret akkor az eredetit fogadják el.A német pót gumi méretet minden vizsgabisztos vágja.Lehet le tudod zsironi,de nálunk nem lehet.Megoldás vizsgára vissza csere 20 as ra,amig a KPM egyszer meg nem állit addig ok minden,
Válasz atisgyulai #1048. hozzászólásáraHa hosszabb távra gondolkodsz nem biztos. Nem tudom mennyit használod, de a gumi max megöregedni fog, nem elkopni. Ha van kamionos ismerős, akkor ahogy az előbb is írtam, lesz ingyen gumi.
Nem tapos annyit, nem süllyed annyira.
Szó-szó: egyszer kell megvenni
Válasz Tomi81 #1047. hozzászólásáraMűszakin a mostani 20-asok már visítósak.

3db tökéletes, vászon is meg minta is, de a 4. körbe a felninél szétrepedt aratáskor. A pótkerék meg még jó, csak olyan kopott, hogy kivan a szélén a drót. A rendszámot is féltem miatta a rendőröktől.
Szóval vagy kell egy jó 20-as, vagy átnyergelek 22,5-re. Csak az kicsit zsebbenyúlósabb.
Válasz atisgyulai #1046. hozzászólásáraRakjak alafelé nem bánod meg.
Műszakira meg legfeljebb visszateszed a 20ast.
De nekünk nem szóltak a kamion kerékért.
Esetleg ha van kamionos ismerősöd lehet tud gumit adni ingyen. Ami nekik lefutott az még neked sokat elmegy.
Válasz pamko #1036. hozzászólásáraSzia!
Sikerült összehozni a 22,5-ös kerekeket a pót alá?
Most én is ezen filózok, mert sehol nem találok normális árú/állapotú 20-as gumit.
Forgalmiban nekem nincs gumiméret, remélem így nem variálnak.
Neten bruttó 30-ért van 8 lukas új felni, +20..25-ért vágott gumi.
Esetleg valaki tud olcsóbb gumi/feni/komplett kerék beszerzési forrást?
Valamint a magyar borodnádasdi Ples nevű, gyártó cégtől vásárolt már valaki ilyen méretű felnit?
Sziasztok!
Ajánlom figyelmetekbe új billentő munkahengereinket 6 és 8 tonnás pótkocsikhoz is.
Raktárról, azonnal, akár postával is.
MG Alkatrész Bócsa -
0630 3830 287
Válasz R Sándor #1037. hozzászólásáraDe akkor sárba nehezebb húzni
Válasz zsozsi51 #1041. hozzászólásáraKöszi,közben itt hirdet egy békésszentandrási forgalmazó,nála megrendeltem ezt a magyar 30.5 cm-es munkahengert.
Válasz pamko #1040. hozzászólásárawww.hirdaulikajavitas.hu
8011-eshez billentő munkahenger fellelhető még valahol,ez a 31 cm-es munkahenger házas?
mert nálunk ,csak ezt 28,5 cm-est kinálják,de nem párban akarom cserélni ,csak egyet.
Válasz Drisa #1038. hozzászólásáraRendben,akkor hajrá
Válasz pamko #1036. hozzászólásáraKb ezek az árak, én 25 ért vettem tavaly új felnit. A jobb levetett gumik amik nincsenek vágva sérülve még 25 be is kerülnek. De ha már a forgalmiban az van mindenképpen azt rakd fel, mert különben vizsgán baj lesz.
Válasz pamko #1036. hozzászólására Kb ezek az árak de próbálj meg 385 55 22,5 tenni rá úgy egy picit alacsonyabb a platómagasság.
kamion kereket raknék össze 8011-es HW-hoz.
Bele van irva a forgalmiba is,csak nem az került rá.
385/65 R 22,5 .
használt/vágott gumit kinált itt egy helyi gumis ,15-20 e körül db-ját,felni viszont csak új van nála, 28e/db áron.
használt felnije 10 csavaros van egy rakás,de 8 csavaros egy db sincs.
nagyjából ezek az árak,vagy ki lehet alatta hozni?
Üdv, műszakinál mennyire veszik figyelembe a tengelyenkénti 4-6 gumibakot? Gondolom vizsgabázis függő is. Azért kérdem hogy leszedhetőre csináljam-e meg.
Válasz Claas mániás #3. hozzászólásáraClaaaaaastra! Ez mekkora zártszelvényből és milyen vastag lemezből készült?


Válasz kevesa #1031. hozzászólásáraEgyforma ifán 6t 8t ponkocsin vagy a szög a hiba vagy a csésze kopott vagy vetemedett el
Válasz Agrárkopó #1028. hozzászólásáraHopsz, egy ideje nem néztem be ide, 1 méter magas az oldal+ a háromszögek.
sziasztok!
Két kérdem lenne az egyik a hw60.11 munkahengernek és a hw80.11 munkahengernek a végén a golyó egyforma?
Mert nekem 6T kocsik vannak és a 80.11 munkahengerek vannak berakva,de a hátsó állandóan kiugrik a perselyből ez miért lehet?
Holnap teszek belel új szöget hátha az kopott meg.
Válasz Agrárkopó #1026. hozzászólásáraHelló, 315/70R22,5 felénk ezt rakják a 6011-re, vagy esetleg 385/55r22,5 de az kicsit fura nekem
Sziasztok!
Átalakítási engedélyhez kötött változtatásokban (kerék/gumiabroncs méret, felépítmény változás)akinek tudok, szívesen segítek Békés, Bács-Kiskun, Csongrád és Hajdú-Bihar megyében.
Nem kivitelezés, hanem műszaki tervdokumentáció készítés.
Üdv: Tóth Sándor 20/2195651
Koszi menyire van fel magasitva?
Válasz Agrárkopó #1026. hozzászólásáraHa tőlem kérdezed, akkor használt a gumi. Így is kb sose fog lekopni. Nagyon keveset megy.
Nagyon jol néz ki a kocsi stabil biztos.
Uj gumik vagy használtad sikerült?
Biztos 55 alacsony.
Válasz Tomi81 #1024. hozzászólásáraA Kosziéval összehasonlítva /55ös
Válasz Agrárkopó #1020. hozzászólásáraNekünk is 315ös van fent, viszont hogy /55 vagy /70 nem emlékszem.
Kamionnak a hátsó gumija, ha így mond valamit. És az nem vízmintás.
Köszi a hozzászólást. Nem nagyon csuszik oldalra ha egy kicsit lejtős a pálya ezekel a víz mintás gumikkal?
Jó idén könyen ki hordtuk a magot de 2010 ben igen nehéz volt és volt olyan ahol a mbp 8,25 csúszót rendesen.
Válasz Agrárkopó #1020. hozzászólására385/55r22.5
Válasz Agrárkopó #1020. hozzászólásáraÜdv! Én tavaly tavasszal vettem 315/70r22,5 ös a gumi, 9 col széles felnin. A 385 ös inkább a 8011 esre való véleményem szerint bár állítólag elfér a hat tonnáson is. Nekem ilyen az említett mérettel, meg vagyok vele elégedve.
Szisztok
Hw 6011 pótkocsira melyik fajta gumi a jó??
Persze kamion felni.
385/65 r22.5
Vagy
315/55r 22.5
Ha esetleg van valakinek fent akkor tapasztalat vagy h melyik a jó!?
Üdv
Keresnék hw 80-11 potkocsihoz papirokat/forgalmi engedélyt/
Válasz volvosjani73 #1014. hozzászólásáraHány kell?
Válasz Zoli29 #1015. hozzászólásáraÉn csak az oldalfalak között láttam különbséget. Van, ami le van horganyozva síklemez, szegecselt (HL6102), van ami bordázott, festett (HL6002).
Alváz ugyanaz, kivéve, amit a honvédségnél szolgált.
A tévedés jogát fenntartom.