Gázolaj árak 604 Ft Benzin árak 583 Ft EUR 399.52 Ft USD 346.02 Ft CHF 429.37 Ft GBP 462.11 Ft

Fórum

John Deere 4630-4650 traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-11 19:42:51

Kedvencekhez Segítség

5213 hozzászólás
#3713 shazi
2016-12-30 13:15:08

Válasz Gépesített paraszt #3712. hozzászólásáraSzia!

Igen, tudom, hogy tőled származik párszor hívtalak is de nem biztos, hogy emlékszel rám sőőt... Nincs esetleg még pár képed róla akár szétszedésről bármiről? Akkor még kinézett valahogy. Eléggé le lett lakva de igyekszünk szebbé, jobbá tenni lassan lassan.

#3712 Gépesített paraszt
2016-12-30 11:00:42

Válasz shazi #3711. hozzászólásáraÜdv!
Ezt a traktort valamikor Én újítottam fel,akkor így nézett ki,mikor eladtam.
Azóta Te vagy a negyedik gazdája,legalábbis amiről tudok.smile smile




#3711 shazi
2016-12-30 08:25:41

Egy kis 4650 a hideg napokra smile loveye https://www.youtube.com/watch?v=vz7R6nvpTnw

#3710 Gépesített paraszt
2016-12-24 16:58:04

Békés Boldog Karácsonyt Kívánok minden kedves ismerősömnek,és barátomnak!

Nincs profilkép
#3709 nikola
2016-12-19 11:40:38

Tudom, hogy van hirdetési rovat is, de ez az alkatrész inkább a 4630-ba illeszkedik:
AR74667 porlasztócsúcs--1 db bontatlan csomagolás. Akit érdekel, írjon.

nikola

Nincs profilkép
#3708 kori01
2016-12-17 18:40:14

a rábákon is van,vagyis a kamionon biztosan

Azt hittem ennyi "gépész" ember tudja minek az a vas "darab" a főtengely végénsmile huh
Olyat senki nem hallott hogy rezonencia keletkezése belső égésű motoroknál,főleg egyes 6 hengeres nagy terhelésű dizelmotorok esetében.
Semmi oka nincs mint rezgéscsillapítás ahogy mondtam is "rezgésfojtó" és ne felejtsük el a főtengely egyik végén a hatalmas kuplung akkor miért ne kellene "ellensúly" a másik végére.
Azért is kérdeztem Szeni kollegát de biztos nem olvasta kérdésemet miszerint ,hogy nem vett észre belső,addig szokatlan rezgést ,vibrálást üzemelés alatt a fülkébensmile ban
A fotón látszik megadta magát valóban a vulkanizálás és amikor elvált a fémtől akkor kifolyt egy sűrű elasztikus pép ami a rezgés csillapítás egyik eszköze......

Nincs profilkép
#3706 JD 4630
2016-12-17 14:19:04

Válasz Gépesített paraszt #3704. hozzászólásáraVannak dolgok ,amiket csak el kell fogadni, hogy működnek, és nem kell rajta sokat agyalni.smile cowboy

#3704 Gépesített paraszt
2016-12-17 14:03:00

Válasz Szeni #3698. hozzászólásáraMégis jól van kitalálva,mert ha előírás szerint üzemelteted sosem lesz vele gondod.
Lehet hogy mégsem olyan rossz gép a JD?smile smile

Nincs profilkép
#3703 Richard.
2016-12-17 13:51:23

Válasz mtz1221 #3702. hozzászólásáraEgyik ismerősöm szervòszivattyù hajtása volt gumibetètes. Neki nagy fordulaton,elcsùszott a szíj. Legyengült a kormánya. Pont a gumi halála miatt. Szivattyùban,milyen kárt okozna ha nem lenne ilyen megoldás, nem tudom. Dízel Citroën.

#3702 mtz1221
2016-12-17 13:39:10

Válasz Richard. #3701. hozzászólására6 hengeres volt,de mondasz valamit mert ami traktorban volt az mind lerúgta magát,kombájnosoktól meg senkitől sem hallottam.

Nincs profilkép
#3701 Richard.
2016-12-17 13:33:11

Válasz mtz1221 #3700. hozzászólásáraÈrdekes. A miért mièrtje, mi? Nègyhengeresek is büszkèlkednek ilyennel? Neme,a robbanàskor keltett rezgő forgatònyomatèk miatt,így kimèlik a szìjjal hajtott holmikat? Mert az èkszij,mèg csak rugalmasan,nyùllik,vagy jobban feszült a tàrcsàba,jobban fölveszi a rezgèst,de a laposszìj,az merev. Mint a lánc. Azèrt ebből nem igaz,hogy nem lehetne jòt gyàrtani!

#3700 mtz1221
2016-12-17 13:07:57

Válasz Richard. #3699. hozzászólásáraNem Jd de erre sajnos tudom a választsmile sweatdrop(a mai napig is csuklanak a tervezői ha eszembe jutnak)Az eredeti angol perkinseken (amit elejében angliából hozattak,majd később nálunk gyártottak a hazai gépeinkbe) azon hasonló volt mint a Jd-ren szíjtárcsára ráöntve gumival a kiegyenlítő tömeg(ezt 4000-5000 óránál kikellet cserélni és ment tovább).A miénkben pedig 10 darab csavar fogta össze őket gumi nélkül.Na és itt a poén,nekem 6000 óránál darabokra kellet szednem a motrot mert megette az éket a főtengely végét meg a szíjtárcsa közepét is.A másik poén meg sokan akik jártak már így vagy halottak róla,ők újkorában lecsavarozták a kiegyenlítő tömeget róla,és gond nélkül elmentek az nélkül is 10000 órákat.

Nincs profilkép
#3699 Richard.
2016-12-17 10:30:09

Válasz Szeni #3698. hozzászólásáraAutókon is van ilyen,szervòszivattyù hajtó tárcsa,főtengely szìjtàrcsa. Ennek Lènyegèben mi èrtelme? Egy darab vasból tùl nagy tömeg lenne?

#3698 Szeni
2016-12-17 09:28:38

Még most nézem, h. ez az új tárcsa nem is jó. A gumin kivüli kiegyenlítő tömegbe vannak a centírozó furatok, viszont az a karika teljesen esztergált, tehát nem üthet. Ezzel ellentétben a belső agyrésznek csak a külseje esztergált, a belseje nyers öntvény, tehát, ha itt valamit centírozni kell az csak a belső rész. Szóval a belső rész üt erre, a külső meg centírozva arra, de mikor ez elindul, és a gumi elkezd engedni, akkor aztán elkezd remegni az egész szembe egymással.....és szerencsétlen főtengely meg még azt várja, h. neki segítsen ez a nagy rakás sz..ar. És még azt mondja valaki, h. jó gép a JD smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

#3697 Szeni
2016-12-17 09:06:56

Válasz JD 4630 #3695. hozzászólásáraAz AXIAL-nál.
A Kiténél 125 lett volna

#3696 Szeni
2016-12-17 09:05:55

Válasz JD 4630 #3695. hozzászólásáraMiért lenne titok? 105 E + Fa Eredeti JD.
Próbáltam körmös lehúzóval, hiába nyúlott 10 centit, nem bírta megindítani. Szerencsémre a lehúzó orsóján normál menet van, és volt egy pár 30-as anya is a többi között, úgyhogy onnantól kezdve már sinen voltunk (mint Latinovics)csak szabni kellett összefelé. Leszúrtam egy vastagfalu csövet, egy kis merevítés, és úgy levette a tárcsát, mint a huzat. Csak egy kicsit időigényes, mikor egy egyedi szereléshez így kell nekikészülni, aztán a polcon fog porosodni ki tudja meddig a többi speciális célszerszámokkal együtt.

Nincs profilkép
#3695 JD 4630
2016-12-17 08:05:19

Válasz Szeni #3694. hozzászólásáraBaba lehúzót eszkábáltálsmile thumbup

Mi pénz a cseredarad ha nem titok és kinél?

#3694 Szeni
2016-12-16 21:47:03

#3693 Szeni
2016-12-16 21:43:01

#3692 Szeni
2016-12-16 21:39:37

Egy mai életkép....nameg a tegnapi.

Nincs profilkép
#3691 JD 4630
2016-12-16 12:08:16

Válasz shazi #3690. hozzászólására4-5 m talaj függő, de inkább a kisebbet gyorsabban húzva használnám.

#3690 shazi
2016-12-16 10:37:36

Üdv!

4650-es mekkora krm fogrókapás magágykészítővel birkózna meg amit kényelmesen haladósan elvisz?

Nincs profilkép
#3689 laci92627
2016-12-12 08:51:09

Válasz John Deere Power Shift #3688. hozzászólásáraHonnan tudom meg hogy csereérett? Mit nézzek rajta?

Nincs profilkép
#3687 laci92627
2016-12-12 08:07:53

Ilyen a rezgéscsillapító kombájn motoroknál is van? 2056!

Válasz Szeni #3668. hozzászólásáraMajd megmondod mennyire aktuális ez a 5-6 éves ár amit mondtam!
Egyébként nekem is le kell bombáznom az elejét egy rohadt szimeringért mert taknyol -főtengelyen-
És mivel közel járok a főszivattyúhoz kiszedem és át O gyűrűzőm...
Gyerekjáték smile wink
Egyébként nem éreztél a fülkében erős ,szokatlan rezonanciátsmile bansmile scared ilyenkor ez a kísérő jelenség egyértelmű !Aki folyamatosan ,tehát lehetőség szerint egymaga hajtja a gépet illik észre vennie!

Nincs profilkép
#3685 JD 4630
2016-12-11 22:53:43

Válasz Gépesített paraszt #3683. hozzászólásáraMost gondoltam végig, csak 1 szer cseréltünk eddig, a 30 ason meg máshogy van.

Az zavart be, hogy a főtengely vége kúposan derengett, de valami mással kevertem, ez az átka ha valamiből sokféle forgott az ember kezében.

#3683 Gépesített paraszt
2016-12-11 22:50:33

Válasz JD 4630 #3680. hozzászólásáraVan mikor az ember nem minden apró részletre emlékszik pontosan.
smile smile
Megesett már velem is.

#3682 Szeni
2016-12-11 22:48:50

OK.

Nincs profilkép
#3681 JD 4630
2016-12-11 22:46:57

Válasz Szeni #3677. hozzászólásáraMert sok óra szaladt a gépbe és nem tudom mikor volt cserélve, ha a leszedett szép elrakom tartalékba, de szezon közben nem szeretnék emiatt állni.

JD II +50 olajat rakjuk, tiszta tőle a motor és nem kell sokat után tölteni.

A csereperiódus viszont 250-300 óra között szokott lenni, tovább nem hagyom bent.

Nincs profilkép
#3680 JD 4630
2016-12-11 22:43:26

Válasz Gépesített paraszt #3678. hozzászólásáraÉs tényleg most nézem a főtengely végét, nem tudom mire emlékeztem.

#3679 Szeni
2016-12-11 22:42:18

Válasz Gépesített paraszt #3678. hozzászólásáraNa ettől tartottam, h. egy jó fél nap esztergálással fogok kezdeni. Láttam, h. elég szűk a hely, nem fér a körmös lehúzó.

#3678 Gépesített paraszt
2016-12-11 22:37:46

Válasz Szeni #3668. hozzászólásáraÜdv!
Én úgy szoktam lehúzóval leszedni,amit magam gyártottam hozzá.
Ha jól rajtavan,mással nem sok esélyed van rá.
Egyébként sajna nem kúposan van,hanem végig kell húzni.


#3677 Szeni
2016-12-11 22:36:02

Válasz JD 4630 #3676. hozzászólásáraMiért? Unod a színét, v. a tied is széthullóban van? Eddig a JD motorolajat használtam, de azt mondják, h. az az új motorokba való. A régiekbe más kell. Te milyet használsz?

Nincs profilkép
#3676 JD 4630
2016-12-11 22:24:08

Válasz Szeni #3672. hozzászólásáraA blokk hátulján van egy nagy furat kupakkal, az adagoló felőli oldalon kb az önindítóval egy vonalban, ott fogod meg a fogaskoszorút a lendkeréken, a csavar miatt ne parázz, nem egy nagy ördöngösség az egész inkább csak sok piszmogás, mire megvan, én is most tervezem cserélni tavaszi szezonra.

#3675 Szeni
2016-12-11 22:00:12

Ja, és esetleg nem balmenetű?

Nincs profilkép
#3673 Claaastra
2016-12-11 21:56:48

Válasz Szeni #3672. hozzászólásáraelöl nem tudod,akkor hátul a fogaskoszorúnál(de jd-hez nem értek)valtrán elöl elektromos ütvecsavarozóvalszedtem le

#3672 Szeni
2016-12-11 21:54:17

Válasz Claaastra #3671. hozzászólásáraNem bántam volna, ha úgy mondod, h. értsem is.

#3670 Szeni
2016-12-11 21:50:51

Válasz JD 4630 #3669. hozzászólásáraKúpos? A kúpokról vannak rossz emlékeim smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop Néztem a katalógusban, h. egy csavar fogja. Hol fogom meg a főtengelyt, h. meg tudjam lazítani?

Nincs profilkép
#3669 JD 4630
2016-12-11 21:39:30

Válasz Szeni #3668. hozzászólásárakönnyen lejön, kúpos

#3668 Szeni
2016-12-11 21:28:28

Válasz John Deere Power Shift #3667. hozzászólásáraAz még nem is olyan sok lenne érte. 70-ért vettem tavaly a BMW-re is, úgyhogy kilóra saccolva gondoltam pár százezernek. Mostmár csak az a kérdés, h. hogy jön le a főtengely végéről smile confused lángvágóval, v. hogy? Kúposan van feltéve, vagy csak simán? Holnap elkezdem bontani.

Rezgésfojtónak is csúfolják ezt az alkatrészt.
Ha nem vert szét semmit,akkor nagy mázli.
Kb.70 plusz áfa az ára assziszem....

#3666 Gépesített paraszt
2016-12-10 20:33:16

Válasz Szeni #3662. hozzászólásáraÜdv!
el se indítsd a gépet,amíg ki nem cserélted!
Rezgéscsillapítónak hívják egyébként,és még jó hogy nem csinált nagyobb kárt.

Nincs profilkép
#3665 kori01
2016-12-10 17:19:26

Válasz kssgabika #3661. hozzászólásáraa töltés jó az adagolón nem is irtam hogy nem jó
azt irtam remélem jó lesz még sokáig az adagoló
smile wink

Nincs profilkép
#3664 kssgabika
2016-12-10 13:33:31

Válasz Szeni #3662. hozzászólásáraHa a rezgéscsillapítóra gondolsz, akkor csere. Hivataosan 5000 óránként kellene /az 50-esen legalábbis, ez sem különbözhet nagyon./ Addíg én nem nagyon mozognék vele.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ezentúl csak húsból lehet kolbász?
Ezentúl csak húsból lehet kolbász?
A Farm Europe kampánya szerint itt az idő, hogy a húskészítmények nevét...
Frissül az EU mezőgazdaságára nézve legveszélyesebb károsítók listája
Frissül az EU mezőgazdaságára nézve legveszélyesebb károsítók listája
Az EFSA újra aktualizálta a veszélyes károsítók listáját: kulcsfontosságú a...
KASKAD (SVÉD) 90/270 - es vízturbinás öntöződob
KASKAD (SVÉD) 90/270 - es vízturbinás...

850.000 Ft

KRONE 3 MÉTERES FORGÓBORONA
KRONE 3 MÉTERES FORGÓBORONA

650.000 Ft

GRIMME KS3000,  4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,  BAKHÁTSZÁRZÚZÓ,  BURGONYASZÁRZÚZÓ
GRIMME KS3000, 4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,...

1.150.000 Ft

WÜHLMAUS 411 BURGONYAKOMBÁJN,  BURGONYASZEDŐ
WÜHLMAUS 411 BURGONYAKOMBÁJN,...

1.150.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]