Gázolaj árak 594 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 392.93 Ft USD 335.01 Ft CHF 420.52 Ft GBP 452.9 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25276 hozzászólás
Nincs profilkép
#24776 CsIs
2023-02-15 19:02:30

Üdvözlet john deere 6140,6155,6150r,
Olajnyomás alapjáraton mennyi a jo üzemmelegen 8000oranal?

#24775 #bandi
2023-02-13 11:08:51

Válasz TDavid #24774. hozzászólásáraÉn kihagynám a traktort, összeraknám mint egy univerzális rendszert.

Nincs profilkép
#24774 TDavid
2023-02-13 08:56:41

Válasz #bandi #24772. hozzászólására4240, autotrac aktiválva, másik gép autotrac ready azzal már megy. Ez greenstar/isobus ready, kormányszög szenzor nem tudom milyen van, a diffizárat is kormányszög alapján tudja kapcsolni.

#24773 RkTomi
2023-02-13 05:39:13

Válasz TDavid #24771. hozzászólásáraHogy csak a sarokoszlophoz kelljen csatlakozni ahhoz autotrac ready gép kell. Tehát van kormányszög szenzor az első hídban.

#24772 #bandi
2023-02-12 22:31:55

Válasz TDavid #24771. hozzászólásáraMilyen monitor fogja vezérelni? A gép sajátja? Aktivációk?

Nincs profilkép
#24771 TDavid
2023-02-12 21:26:53

Atu300 -hoz milyen kábelköteget adnak? Illetve greenstar ready géphez hogyan tudom csatlakoztatni?
Mert amit adnak hozzá kábelköteget, azon be vannak jelölve különböző csatlakozások, mint Main, Can, Fuse, Seat switch, stb ez jó lesz nekem?
Eredetileg azt gondoltam, hogy a sarokoszlopon ami van greenstar dugó oda kellesz csatlakoztatni, vagy ez a greenstar előkészítés azt jelenti hogy a jobb oldali konzol alatt fogom találni ezeket a több darab 2-4 pines csatlakozókat?

#24770 apuci
2023-02-03 18:57:51

Válasz Norbi6330 #24766. hozzászólásáraA kone data szerint 305mm

Nincs profilkép
#24769 A.I.
2023-02-03 18:53:48

Válasz Norbi6330 #24768. hozzászólásáraValamivel biztos magasabb, mint a 6910es, de szerintem max 15 cmmel.
Az meg valahol kb pont ott lehet.
A gumi lejjebb engedés meg kicsit olyan viccből komolyan, nagy úr a muszálysmile wink.

Nincs profilkép
#24768 Norbi6330
2023-02-03 18:39:45

Válasz A.I. #24767. hozzászólásáraNeem csak a szerelő műhelyünknek az ajtaja 3.1 méter magas a 2 kicsi vígan bemegy még a nagy is. De ha netalántán vennék egy 7430 ast avval hogy készüljek hogy be i megy.

Nincs profilkép
#24767 A.I.
2023-02-03 17:43:07

Válasz Norbi6330 #24766. hozzászólásáraAjtóhoz veszel traktortsmile thumbup.
Kicsit leereszted legfeljebb a kerekeit, ha túl nagyra nőtt volna.

Nincs profilkép
#24766 Norbi6330
2023-02-03 17:36:09

Hali érdeklődnék hogy jd 7430 milyen magas hány centi a fülke tető ig. Egy 3,1 méter magas ajtón be fér e?

Nincs profilkép
#24765 TDavid
2023-02-01 22:50:17

Válasz Norbi6330 #24764. hozzászólásáraHello
Nekünk van 6170m 2014-es, 5500 óránál jár. Túlnyomórészt talajmunkázik, 2-300 hektárt művelünk vele. Gyárilag elég gyengusz de van rá megoldás, amit alkalmaztunk is +30 lóerő javított rajta (gyárilag kardánon 156 lóerőt ad le). Talajozni nem egy nehéz gép, de súlyozható. 75 mázsáról indul, van rajta most 20x50 kg táska meg 2x300 kg keréksúly. Lényegében egy hosszabb tengelytávú 7430 amihez hozzáadtak egy részecskeszűrőt, de nincs ipm, meg standard fülkés. Talán az első híd gyengébb alatta mint az elődjének, de sajnos ez a tendencia már. A turbó aktuátorral előbb utóbb probléma lesz ennek is, mint az elődjének, nálunk ez 4500 óra körül kezdett hibát írni, sajnos nem foglalkoztunk vele így mentünk vele de 5 ezer után eltömítette a részecskeszűrőt mert regenerált ugyan, de valahogy mégsem megfelelően égetett. Szabit kft megtákolta hogy ne írjon hibát, lehet hogy ezt a kite turbó cserével oldotta volna meg, de ez töredékébe került annak. Nem volt hiány egyéb hibákból sem, de nagyobb javításra még nem volt szükség.
Nem tudom ezt vennénk-e mégegyszer, mindenesetre nem rossz gép, talán a cnh 200 lóerős kategóriája többet tud, hasonló áron nagyobb gép, meg azt mondják takarékosabb.
Más nem nagyon jött szóba ebben a kategóriában, legalább ez nagyjából tartja az árát, 1-2 másik márkával ellentétben.

Nincs profilkép
#24764 Norbi6330
2023-01-30 19:29:16

Hali érdeklődnék 6170 6175 m után, hogy mennyire váltak be mik a hibái adblu van e benük? Minden érdekel róla jó is rossz is jöhet.

Nincs profilkép
#24763 zoli6886
2023-01-10 17:56:39

Üdv:
Szeretném megkérdezni a következő típusú kombájnról van-e valakinek véleményre.
john deere maximizer 1998 -as rotoros 6000 üzemóra + kukorica asztal 10m huf ...
Érdemes ilyennel foglalkozni ,előnyei-hátrányai.legfőbb előnye,helyben van !!!
köszönöm...

Nincs profilkép
#24762 peteristvan5465
2022-12-20 15:30:25

Sziasztok!
Közelmúltban vásároltunk egy 2019 évjáratú 6215R traktort, fokozatmentes váltóval. Esetleg aki huzamosabb ideig dolgozott ezzel a típusú fokozatmentes váltóval, tudna mondani pár hasznos infót? (Mire figyeljünk jobban, sarkalatos pontok, tapasztalatok)
Előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#24761 Koczka József
2022-11-24 20:55:17

Válasz #bandi #24760. hozzászólásáraMajd meg írom mert Barnus haverom most akar venni 6120 M csak a réggebi típust nem a rövidet. Még nem kapott időpontot.

#24760 #bandi
2022-11-24 20:51:56

Válasz Koczka József #24759. hozzászólásáraOké, de manapság nemtudom hogy ez mennyi idő lenne.

Nincs profilkép
#24759 Koczka József
2022-11-24 20:49:07

Válasz #bandi #24758. hozzászólásáraHát ilyen a KITE én az enyémet úgy rakattam össze és három hónap alatt kész lett a GEPKÖZVETÍTŐ volt a diler. Előtte ugyan így 6330 ott is három hónap ODYSIS volt a diler.

#24758 #bandi
2022-11-24 20:43:08

Válasz Sk Laci #24754. hozzászólásáraTöbbnyire azt a gépet adják el neked, ami már megvan nekik, vagy hamarosan beérkezik. Tehát az ilyen dolgok már adottak rajta.
Ha egyedileg specifikált gépet akarsz, arra nem is merek tippelni hogy mennyit kellene várnod. Vannak változtatások, mint a légfék, vagy a kerekezés, fronthidraulika, amit helyben tudnak módosítani, de a hátsó tengely az pont nem ilyen. Addig vezetnek rá, hogy milyen gép kell neked, amíg az pont olyan nem lesz, mint ami van neki a raktárban.

Nincs profilkép
#24756 Sk Laci
2022-11-24 10:06:00

Válasz TDavid #24755. hozzászólásáraĚn is csak utólagosan tudtam meg, amikor gondolkodtam még egy 6120 m vásárlásán. Amikor meg akar győzni az eladó, hogy vegyél nála traktort, ne a konkurensnél, akkor olyannal is előjönnek, mint amit sohase mondana, amikor elmész hozzá meggyőződéssel "JD 6120m akarok venni".

Nincs profilkép
#24755 TDavid
2022-11-23 21:44:14

Válasz Sk Laci #24754. hozzászólásáramég egyet sem láttam a nagyobb osztókörrel. Mindig is a 6420-6430P-6125R-6130R alatt volt nagyobb tengely hátul, a standard és az M meg a kisebb tengellyel ezekből a típusokból. Sőt a 6530 standard már 6 hengeres és mégis kisebbik tengely van alatta.

Nincs profilkép
#24754 Sk Laci
2022-11-23 15:15:21

Válasz TDavid #24753. hozzászólásáraRégebben is lehetett kérni opcióként vastagabb hátsó tengelyel. 500-560 euró volt.
Csak nem mindegyik JD márkakereskedő árulta el, hogy ilyen is lehetséges.

Nincs profilkép
#24753 TDavid
2022-11-23 14:33:20

Válasz mtz1221 #24750. hozzászólásáraelvileg csak lerövidült. hátsó tengely a réginél szériában 79 mm, az újnál meg az alap select csomagnál alapból 79 vagy opcióban 86 mm, select+ csomag és attól felfelé alapból a nagyobb. könnyen meg lehet különböztetni a nagyobb osztókör miatt.
motorját tekintve kb teljesen más.

Nincs profilkép
#24752 Sk Laci
2022-11-22 13:29:37

Válasz Sk Laci #24751. hozzászólására4 év akart volna lenni.

Nincs profilkép
#24751 Sk Laci
2022-11-22 13:28:54

Válasz mtz1221 #24750. hozzászólásáraErre választ nem tudok. Azt tudom, hogy rövidebb a tengelytáv, meg a hütők is máskép vannak elrendezve, de azon kívül......smile confused

De a + 25-30 000 euró 2 év alatt nem nagyon imponál. Így új traktoron nem nagyon gondolkodom.

#24750 mtz1221
2022-11-22 10:11:46

Válasz Sk Laci #24727. hozzászólásáraCsak lerövidült az új 6120M, vagy gyengültek a lehajtásai/váltója is ???

Nincs profilkép
#24749 Sk Laci
2022-11-22 08:33:16

Válasz kopasz1 #24744. hozzászólásáraÉn a 6 l-be belefértem, de hogy pontosan mennyi volt, nem tudom.
Sokat jelentett az, ha hosszú parcellát vet az ember kevés forgással.
De voltak kis parcellák is /20-60 ár/. Rakás rakodással, vonulással. Ezekben biztosan jóval magasabb volt a fogyasztás.

#24748 #bandi
2022-11-22 01:59:43

Válasz TDavid #24747. hozzászólásáraAbban az àtmeneti időszakban elég sok gépet eladtak, sokan választották csak mert nincs benne adblue. Látva az adblue-val történő problémaforrást -minden márkànál-, nem volt ez olyan rossz időszak, és viszonylag stabilak ezek a generációs gépek, a dpf-ek sem bajosak. Az mondjuk igaz, ha rakodós a gép, vagy más miatt doktorüzemben használtàk, akkor nyilván az nem számít normál felhasználásnak és jönnek a problémák.

Nincs profilkép
#24747 TDavid
2022-11-21 22:31:06

Válasz #bandi #24731. hozzászólására"csakdízel" smile laugh marketingnek jó volt, de már be volt készítve egy adblue skála a biztonság kedvéért.
Kép

Nincs profilkép
#24746 kopasz1
2022-11-21 22:20:58

Válasz polej #24724. hozzászólásáraSzia van egy expanzios szelep a hidraulika szivattyúnál és az baszskodik .gondolom hideg olajnal jó de mihelyt megmelegszik akkor rossz mi túl varialtuk ,kicserélték a szűrőket olajat szivattyút és nem lett jó
Ez a szelep oldotta meg

Nincs profilkép
#24745 TDavid
2022-11-21 22:18:26

Válasz Mate11 #24743. hozzászólásáraÚgy voltunk vele hogy ha megcsináljuk annyiért amennyiért kikötik(szerelő szerint komplett adblue modult kellett volna cserélni, állítólag egyben vannak a dolgok) , ha szerencsénk van és mégegyszer annyit működne akkor jó esetben 6 ezer óra körül kínlódhatunk vele és költhetünk rá megint, meg addig is hordjuk bele a löttyöt ami a mai árakkal meg főleg húzós, ezért megszabadultunk tőle. Igaz dpf-el együtt mert csak úgy vállalták, de azt is napi 3/4 órát égette mivel rakodós gép és gyakran csak azért van elindítva, hogy 1-2 bálát odébb rakjon.

Nincs profilkép
#24744 kopasz1
2022-11-21 22:14:04

Válasz Sk Laci #24739. hozzászólásáraSzia nekem a jd 6215r 4m rapid vetőgéppel 12 13km 12% lejtős tábla 6.5...7 liter /ha fogyasztas smile cool

Nincs profilkép
#24743 Mate11
2022-11-21 21:53:18

Válasz TDavid #24730. hozzászólására6120M-ben az Adblue hibánál mi volt a megoldás? Itt szintén ugyanaz a hiba 2018-as gépnél 6400 motoróránál.

#24742 Gumóka
2022-11-21 20:39:21

Válasz fexco #24740. hozzászólásáraJa, mert akkor generáltak belőle hiányt, vette boldog-boldogtalan, hogy majd meggazdagszik belőle, azóta remélem rájukrohadtsmile censored

Most simán adnak már, azt nem tudom milyen, én kipermeteztem.

#24741 #bandi
2022-11-21 20:25:46

Válasz Sk Laci #24739. hozzászólásáraŐt sem tudjuk, hogy használta, így nehéz összehasonlítani smile sweatdrop
De ha hektáronként egy literrel kevesebbet enne, amit nem hiszek, de legyen, akkor sem kéne emiatt egyik vagy másik gép, ez eltörpül az egyéb dolgok mellett, de megemlíthető mint érdekesség.

#24740 fexco
2022-11-21 20:16:30

Válasz Gumóka #24738. hozzászólásáraOtt vettük pont tavaly ilyenkor uroljára,a hiány elòtt.végig azidáig.amukor hiány volt tavaly,aztán megjött egyy hét mulva,oda mentünk szokás szerint,aztán benyőgték,hogy csak azok kapnak,akuk ott is tankolnak.elkűldtük a jòkurva annyukba!azòta ujvárosi hankokos molnál vesszük,lehet csak beképzelem,de mintha tovább birná.

Nincs profilkép
#24739 Sk Laci
2022-11-21 20:14:50

Válasz #bandi #24733. hozzászólásáraMeglepődnél, hogy a NH 7040 kicsit felhúzott motorral 205 Le, 19/6 poweros váltóval Horsch 6 DC vetőgéppel kevesebbet fogyaszt, mint az új JD 215 R /itt nem tudom milyen váltó volt, akkor nem néztem, magamhoz meg nem vittem demózni, csináltam a munkát a nyuszival, nem játszadoztam, nyomott az idő/.
Tulaj mérte, akinek voltam segíteni, és előttem a JD ott demózott.
Nem tudtam, hogy méri, mert akkor spórolósabb üzemmódba tettem volna a traktort /forgókban nem nagy gázon fordultam volna, hanem kissebben - használva a táblavégi fordulás vezérlést - nem szoktam használni, de ha tudtam volna, átállítottam volna a gépet/.

#24738 Gumóka
2022-11-21 19:49:42

Válasz fexco #24737. hozzászólására620 az Ömv-n nálunk, én az ősz elején 640-ért vettem. Adnak kancsóba is.

#24737 fexco
2022-11-21 19:37:44

Válasz TDavid #24732. hozzászólásáraAmikor megvettük a t6ost,tartottunk q adblurol.a agrotec nyilván biztatott,hogy nemkell beszarni,nem lesz ezzel semmi gond.
Nincs is eddig.azon kivül,hogy tavaly ilyenkor nemvolt,mostmeg állitolag 800/lityü....
Amugy eddig hibamentes a vas.megjegyezte a szervizes,hogy nagyban befolyásolo tényezò,hogy milyen munkára van használva.

#24736 #bandi
2022-11-21 19:17:18

Válasz TDavid #24735. hozzászólásáraA turbo aktuátor az tutira gyengepont, de viselhető. A többi szerintem nem tipushiba, egyéni használattól függ. Nem az adblue-re gondolok hanem a dpf/turbó satöbbi mechanikus dolgokra

Nincs profilkép
#24735 TDavid
2022-11-21 19:01:05

Válasz #bandi #24733. hozzászólásáraAutoquad-ot 19/6-hoz hasonlítottam.
Egyébként egyre több márka hagyja el az egr-t, lásd cnh, agco gépek, kamionok. A rövid alvázas 6m-ben sincs. De pár éven belül az új jd motorban sem lesz, ami az 5-6-os sorozatba fog kerülni.

Nincs profilkép
#24734 madle
2022-11-21 16:06:36

Köszi az infókat! Lényegében ettől tartottam a leginkább, sokan említették, hogy elég sok probléma van a kipufogó rendszerrel, Az 5M-em még nem használt adbluet, viszont van rajta részecskeszűrő. Nekem is volt hogy már csesződött minden ok nélkül 70 üóránál.... Nekem ez nem hiányzik, nem tudtam, hogy az IH-nak a maxum nehezebb gép, mint bármelyik JD ebből a kategóriából. Körbenézek ott is.

#24733 #bandi
2022-11-21 13:13:52

Válasz TDavid #24732. hozzászólásáraSzerintem a fogyasztás a motorfordulatszám/ terhelés/ sebességfokozat megválasztás hármasában dől el, nem a motorháztető alatt. Rövid motort tesztelve kéne a fogyasztást mérni. Azt senki nem mondta, hogy egy autoquad váltóval lehet a legkevesebbet fogyasztani, nem is emiatt szokták választani szerintem, főleg nem egy cnh val szemben

Nincs profilkép
#24732 TDavid
2022-11-21 12:22:33

Válasz #bandi #24731. hozzászólásáraIgen tudom, de ezt a videót látva illetve lentebb kifejtettem miért gondolom úgy, hogy nem biztos hogy a legjobb megoldást választották.
Mondjuk amikor a gépet vettük 14-ben akkor meg jobbnak tűnt a csakdízel, mert akkor még azt sem tudtuk hol lehet adblue-t beszerezni.
Miután kipufogó tömítést kellett cserélni és a turbóval kinlódtunk illetve dpf-el is, meg a cnh-s kolléga majdnem mindig rá "licitált" a fogyasztási értékeimre meglehet hogy az "efficient power" kevésbé parasztvakítás, mint a csakdízel, ami
azóta nem csak dízel.
Videó
Na de adbluera meg nincs hatósági árazás, meg nem is lehet a felét visszaigényelnismile laugh

#24731 #bandi
2022-11-21 09:28:44

Válasz TDavid #24730. hozzászólásáraDpf már 10 éve, a “csakdízel” , Tier4i motorokkal bejött.

Nincs profilkép
#24730 TDavid
2022-11-21 09:07:28

Válasz Sk Laci #24727. hozzászólásáraFelhasználóként nem nagyon foglalkoztat hogy bele fér a normába vagy sem.
Emissziós gond alatt arra gondolok, hogy a 170m turbó hibaüzenet miatt nem regenerált rendesen, majd eltömődött a dpf.
120m adblue hiba miatt lekorlátozott.
130m szintén.
Emiatt találom előnyösebb megoldásnak mondjuk egy puma/maxxum motorját, ott nincs egr meg változós turbo(vagy fojtószelep), csak adblue van bár többet fogyaszt belőle (amíg működik), gázolajból meg talán kevesebbet, mert kevésbé van lefojtva a motor. Talán dpf sem volt eddig, talán mióta stage v van lehet valamit változtattak rajta, még nincs személyes tapasztalat vele.
Egyébként a 90m papír szerint nem rendelkezik dpf-el, viszont doc van benne, ugyan úgy regenerál időnként.

Nincs profilkép
#24728 Sk Laci
2022-11-21 08:19:24

Válasz TDavid #24726. hozzászólásáraMióta van 2 turbó ezekben a kis traktorokban?

Nincs profilkép
#24727 Sk Laci
2022-11-21 08:16:17

Válasz TDavid #24726. hozzászólásáraMára már a 6120m is lerövidült. Ha jól tudom 2020-tól.
Emiszióval milyen gondok vannak?
Júniusban voltam a 6120m JD müszakin, nagyon jó az emisziója. Bőven belefér a megadott normába.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Új korszak a Rábánál – a 4iG lett a többségi tulajdonos
Új korszak a Rábánál – a 4iG lett a többségi tulajdonos
A kormány eladja a nagy múltú társaság többségi tulajdonrészét.
Így harcolnak a német gazdák: növényvédelmi korlátozások miatt kerül veszélybe a vetés
Így harcolnak a német gazdák: növényvédelmi korlátozások miatt kerül veszélybe a vetés
40 gazda megélhetése került veszélybe Németországban egy rendelet miatt, amely...
Hw pótkocsi
Hw pótkocsi

2.500.000 Ft

DETK-115 szippantó eladó kiváló állapotban
DETK-115 szippantó eladó kiváló...

2.800.000 Ft

LGW DF 304 Traktor
LGW DF 304 Traktor

3.800.000 Ft

Everun markoló adapter
Everun markoló adapter

399.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]