Válasz Ákos87 #18679. hozzászólásáraA zöldes szárút vagy a zöld gyomosat szerintem nehezebben eszi, jobban brummog. Szárazban elmegy jól. Én csak forgó után teszem be ha érkezem.
Köszönöm a válaszokat! Tavaly ősszel ugyanezt csinálta köves úton ki dobta de akkor párszor próbáltam és egyszer csak bevette,idáig nem is volt vele gond,Azt az olaj nyomás gombát hol keressem??
Válasz Zozo64 #18673. hozzászólásáraNekunk ugyan ez volt csak M szerianal, menetkozben is gondolt egyet es kidobta.
Iranyvaltonak van egy jeladoja vagy szenzor azt kellett cserelni.
Válasz Batka #18668. hozzászólásáraEz teljesen így van, nálunk szerencsére jók az üzletkötők. Amúgy meg alkudni kell keményen mindig és mindenre. Példa: szokott lenni axis újságban 209 literes jd olaj jó áron. Olyankor kite is oda adja annyiért, csak mondani kell hogy szomszédban akció van rögtön lesz náluk is.
Válasz .Szabi. #18660. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget. Valóban nem égett a féklámpa és én csak a az első hajtás biztosítékát ellenőriztem a lámpáét nem, úgyhogy az volt a hiba.
Ajándékba nem adnak semmit. Ráadásul egy országos szövetséget is alapítottak. Megvan a haszon az olcsóbbnak hitt alkatrészen is. Mai napig az alkatrész kereskedelem a legnagyobb üzlet a piacon,ebben a szektorban is.
Válasz Bárány #18666. hozzászólásáraNincs ebben semmi abnormális. Igazából nem az alközpontok közt van meg a különbség, hanem az üzletkötők között. Ez az agronómiai vonalon ugyanúgy él, két különböző szaktanácsadó más és más árat ad ugyanarra a termékre (más kedvezményt alkalmaz). Csak ugye általában elég mereven kezelik az üzletkötők mozgási területeit, így egy ember általában csak egy üzletkötővel tárgyal. de ez a gépekre ugyanúgy vonatkozik, akár az axiálnál is... Gondolom ti is hallottatok olyanról már, hogy ugyanazt a gépet x embernek ennyiért adták y-nak annyiért. Példának okáért mi somogy megyeiek vagyunk és évekkel ezelőtt a tolnából vettük meg a kombájnt mert ugyanarra ott kaptunk jobb árat (volt is némi vihar a biliben belőle....)
Válasz Batka #18665. hozzászólásáraÉn is úgy jártam a múltkor, hogy egy bizonyos alkatrész olcsóbb volt a Kiténél mint a krampnál. Nyilván nem a zöld-sárga színben, de le is szállították ingyen.
Válasz Batka #18665. hozzászólásáraNa igen. Ez az alközpont és alközpont közti különbség elég érdekes. (És szerintem nem is normális.)
Mondjuk az Interat e tekintetben még a KITÉ-nél is durvább, na ott aztán végképp nem mindegy, kivel és hol tárgyalsz!
Válasz Bárány #18664. hozzászólásáraAz az érdekes, hogy nekem pont ellenkező tapasztalataim vannak. a Kite általában jobb árat ad az axiálnál, de azt is megjegyezném, hogy igen erős különbségek lehetnek a kiten belül alközpont és alközpont között.....
Válasz bandigh #18662. hozzászólásáraLehet valami abban, amit mondasz. Ugyanaz az alkatrész, szűrő, stb. olcsóbb JD felirattal, mint Claas-szal, pedig az ember azt gondolná, hogy a Claas képviseletnél fordítva kellene lennie.
Egy másik, pár éves történet:
Egy körmyékbeli cég évvégén sokallta a JD alkatrészköltséget, amit a KITÉ-nek fizettek. Kiszámoltatták, mennyibe lett volna az Axiáltól ugyanaz, és kb. egymillióval olcsóbb lett volna.
A cég vezetője közölte a KITÉ-s képviselővel, hogy megvesz mindent az Axiáltól, odaönti a KITE kapujába, aztán adják vissza a pénzt, és viszlát.
Nyilván nem tette meg, nem tudom, mi lett a vége.
Válasz RkTomi #18655. hozzászólásáraAzóta itt sokan be se néznek a kitéhez.azért 120e helyett 80at adni nagy szemétség volt,csak írom ,néha fel kell emlegetni a nagy tetűségüket is nehogy feledésbe merüljön,de elmondom én még a kilincsüket soha nem fogtam meg
Válasz JD 4630 #18661. hozzászólásáraSzerintem az axi itt a tescós dinnye kategória. Lemond a haszon egy részéről hogy alátegyen a kitének. Így az elcsábított vevők egy része vesz majd valami axis vasat előbb utóbb. A kite meg tartja az árat mert aki tőlük vásárol gépet, nagyban, az úgyis tőlük veszi a motyót hozzá, és Nagyban(!) tudnak ők is olyan árat amilyet kell. Előrendelve, egyeztetve. A hirtelen kell valami kategória az nem olcsó dolog, gondolom szándékosan.
Válasz bandigh #18654. hozzászólásáraAz Axiál sztem nem csak egy webshop, én róluk beszéltem, és bizony idén nagy megrendelésnél leverték a győrieket árban.
Válasz -----------l #18659. hozzászólásáraJd-n fordítva működik az elsőhajtás, ha áramot kap a szolenoid akkor kapcsolja ki. A féklámpa kapcsoló hibájakor égni kellene a féklámpánsk, illetve a difizár vagy nem kapcsolna be, va ki.
Nézd meg a féklámpa izzókat, ha kiégnek ugyanez s tünet.
Válasz -----------l #18657. hozzászólásáraSzerintem fekszenzor lesz.
Azert kapcsolja be par meter utan mert ahogy gyorsitasz egy bizonyos sebesseg felett fekezi a hidat.
Probald megnezni az elsohajtasnak van e biztositekja, azt kiveszed es latod hogy mit reagal .
Nem akarok hulyeseget mondani de Fekpedal korul nezz szet, ott kattog vmi amikor nyomkodod a feket.
6170M-es traktorral kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni.
Az a gond, hogy a traktor egy pár méter után magától bekapcsolja az első hajtást és nem lehet kikapcsolni. ( Ha az irányváltó kart üresbe teszem, akkor jól működik, kapcsolható ki-be)
Olajnyomásokat mértek, az rendben van elvileg.
2 tippet kaptam:
1, Szoftverfrissítés
2, fékszenzor
Találkozott valaki hasonlóval? Lehet, hogy valóban a fékszenzor a hibás? (Ha igen, merre keressem?)
Válasz Claastra. #18652. hozzászólásáraMi soha egy szem terményt nem adtunk nekik, soha nem volt náluk jó ár jó feltétel. Alkatrészben én rendszeresen megfuttatok több céget. Télen szoktam előre rendelni 30 napos szállítással szűrőket meg amiket tudom már előre hogy kell. Mindig a kite nyer, szezonban meg ha 4 ig rendelek másnap 8-9 között itt van hétvégén is, pótolhatatlan. 2-3 napos szállítással nem lehet versenyezni.
Válasz JD 4630 #18653. hozzászólásáraEttől eltekintve egy raktárkészletet fenntartó, polcról kiszolgáló bolt sosem fog tudni annyiért adni valamit mint amikor csak 3 diszpécsert kell fizetni egy webshopban.. Kicsivel több a rezsijük. Nem védem őket csak mondom
Válasz Claastra. #18652. hozzászólásáraRabolnak azok most is, rendeltem a kaszapengéhez ricnis csavart, sima kereskedelmit adtak 30*os áron, kártyával fizettem nem is tűnt fel, a csavart sem néztem meg alaposan be volt jól bugyolálva, csak otthon, jó ideje először vásároltam náluk és szerintem utoljára.
Válasz VMisi #18649. hozzászólásáraAlkatrész ellátásban és szervizben magasan a KITE a nyerő. Valamint az országból direktben csak ők rendelhetnek alkatrészt a JD-től. És úgy is szezonba dűl össze a technika akkor viszont a gyorsaság és a hozzáértés számít, persze sok minden múlik az embereken is. Ezt sajnos meg kell fizetni. Szóval marad a nagy (zöld) testvér.
Válasz VMisi #18649. hozzászólásáraMi oditol vettunk mar 2dbot, arban szerintem legjobbak.
Olyanhogy 120m legjobban felszerelt kategoria egy hijan 20.
Garancias problema aprosag volt de szo nelkul csereltek.
Létrehozta: gyorgyadam0509, 2017-09-04 08:24:08
Új hozzászólás Frissítés
Válasz »
#1 gyorgyadam0509 | 2017-09-04 08:24:08
#1093105. hozzászólás
[ Törlés ] [ Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra ]
Erőgépvásárlás előtt állva az a dilemmám, hogy gomba módra megszaporodtak a John Deere traktorokat árusító vállalkozások Magyarországon, sőt, szomszédos országban is hirdetnek Magyaro.-ra (gyári garanciával??? )
Sajnos az árelőny nem a ,,hivatalos márkaképviseletnél" van.
Kinek milyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsolatban? garancia, ár, szerviz stb.
6920-nál a sebváltón lévő "nyúl-béka" gombok kiugrottak a helyükről!
Lehet ilyen mikrokapcslókat" külön rendelni vagy csak a karral együtt??Van ciksszám erre valakinek?
Válasz raba.steiger.320 #18637. hozzászólásáraAz a baj h a cts túlcsépeli a forgót egy ládáshoz képest, több a szemét amivel meg kell birkózni a rostának.. Próbálj mindent lelassítani, szétengedni. Szelet meg odatenni.
Válasz Domi.106 #18635. hozzászólásáraNálam menetes orsón van egy lánc van és egy csavarozható láncszemmel(karabinerrel) van rögzítve a füles vagy karikás anyához a keréken
Válasz 6620 #18629. hozzászólásáraHát lehet hogy az elötét rostát rárom de a cts-nek elég kicsi a rostafelülete.8 soral 7-8 km nem tudja kirostálni de ez a köveltelmény, azért keresek arternativát.
Válasz Pilátus #18634. hozzászólásáraKöszi, számát már megkaptam, de hiába hivtam, egyszersem vette fel.... Mást (akit el lehet érni) esetleg nem tudsz?
Válasz Spice007 #18631. hozzászólásáraKeresd az Ábrahámot!Bár elölem is eltünt valamiért.
Másnéven Csirke aki magas, vékony,szakállas és kicsit gyors beszédű ürge:ez alapján kell megkeresned!(meg nekem)
Válasz bandigh #18630. hozzászólásáraEz így igaz. Én is inkább lezártan használtam az előtisztítót. Kicsit rá lazított levegővel a csigákról lejövő anyagra. Szójában először úgy be rakta..mint egy erdő, úgy nézett ki.
Nem tudom de én mindig kinyitom igaz nem nagyra!a wts hillmasteremben gyárilag az egész teli rosta és egyben tudom állítani!amit a T kombiba vettem annak külön állítható az eleje és a hátulja!igaz annyi hogy az első részét nem lehet annyira kinyitni mint a hátulját!
De van benne valami igazság hogy ha nagyon ki van nyitva folyik a szelelőnél az anyag!
25279 hozzászólás
Válasz bandigh #18680. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz Ákos87 #18679. hozzászólásáraA zöldes szárút vagy a zöld gyomosat szerintem nehezebben eszi, jobban brummog. Szárazban elmegy jól. Én csak forgó után teszem be ha érkezem.
Sziasztok !
Lemezelt dobbal vágott már valaki napraforgót? Ha igen milyen tapasztalatai vannak ?
Köszönöm.
Köszönöm a válaszokat! Tavaly ősszel ugyanezt csinálta köves úton ki dobta de akkor párszor próbáltam és egyszer csak bevette,idáig nem is volt vele gond,Azt az olaj nyomás gombát hol keressem??
Válasz Pilátus #18676. hozzászólásáraA napra szár sok hibát tud csinálni és lehet nálad is ez volt
Válasz Zozo64 #18673. hozzászólásáraA sbváltó olajnyomás gombáról ha leesik a vezeték akkor is ezt csinálja,na meg ha nincs olajnyomás!
Válasz MTZ1025.3 #18674. hozzászólásáraLehet vezeték szakadás is, letestel valahol.
Válasz Zozo64 #18673. hozzászólásáraNekunk ugyan ez volt csak M szerianal, menetkozben is gondolt egyet es kidobta.
Iranyvaltonak van egy jeladoja vagy szenzor azt kellett cserelni.
sos!Jd 7710-nél elektromos irányváltót beteszem előre vagy hátra,kidobja üresbe magát nem megy sehova egy sebességbe sem.mi lehet a hiba????
Válasz Batka #18668. hozzászólásáraEz teljesen így van, nálunk szerencsére jók az üzletkötők. Amúgy meg alkudni kell keményen mindig és mindenre. Példa: szokott lenni axis újságban 209 literes jd olaj jó áron. Olyankor kite is oda adja annyiért, csak mondani kell hogy szomszédban akció van rögtön lesz náluk is.
Válasz -----------l #18670. hozzászólásáraSzivesen.
Válasz .Szabi. #18660. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget.
Valóban nem égett a féklámpa és én csak a az első hajtás biztosítékát ellenőriztem a lámpáét nem, úgyhogy az volt a hiba.
Köszönöm szépen még egyszer.
Ajándékba nem adnak semmit. Ráadásul egy országos szövetséget is alapítottak. Megvan a haszon az olcsóbbnak hitt alkatrészen is. Mai napig az alkatrész kereskedelem a legnagyobb üzlet a piacon,ebben a szektorban is.
Válasz Bárány #18666. hozzászólásáraNincs ebben semmi abnormális. Igazából nem az alközpontok közt van meg a különbség, hanem az üzletkötők között. Ez az agronómiai vonalon ugyanúgy él, két különböző szaktanácsadó más és más árat ad ugyanarra a termékre (más kedvezményt alkalmaz). Csak ugye általában elég mereven kezelik az üzletkötők mozgási területeit, így egy ember általában csak egy üzletkötővel tárgyal. de ez a gépekre ugyanúgy vonatkozik, akár az axiálnál is... Gondolom ti is hallottatok olyanról már, hogy ugyanazt a gépet x embernek ennyiért adták y-nak annyiért. Példának okáért mi somogy megyeiek vagyunk és évekkel ezelőtt a tolnából vettük meg a kombájnt mert ugyanarra ott kaptunk jobb árat (volt is némi vihar a biliben belőle....)
Válasz Batka #18665. hozzászólásáraÉn is úgy jártam a múltkor, hogy egy bizonyos alkatrész olcsóbb volt a Kiténél mint a krampnál. Nyilván nem a zöld-sárga színben, de le is szállították ingyen.
Válasz Batka #18665. hozzászólásáraNa igen. Ez az alközpont és alközpont közti különbség elég érdekes. (És szerintem nem is normális.)
Mondjuk az Interat e tekintetben még a KITÉ-nél is durvább, na ott aztán végképp nem mindegy, kivel és hol tárgyalsz!
Válasz Bárány #18664. hozzászólásáraAz az érdekes, hogy nekem pont ellenkező tapasztalataim vannak. a Kite általában jobb árat ad az axiálnál, de azt is megjegyezném, hogy igen erős különbségek lehetnek a kiten belül alközpont és alközpont között.....
Válasz bandigh #18662. hozzászólásáraLehet valami abban, amit mondasz. Ugyanaz az alkatrész, szűrő, stb. olcsóbb JD felirattal, mint Claas-szal, pedig az ember azt gondolná, hogy a Claas képviseletnél fordítva kellene lennie.
Egy másik, pár éves történet:
Egy körmyékbeli cég évvégén sokallta a JD alkatrészköltséget, amit a KITÉ-nek fizettek. Kiszámoltatták, mennyibe lett volna az Axiáltól ugyanaz, és kb. egymillióval olcsóbb lett volna.
A cég vezetője közölte a KITÉ-s képviselővel, hogy megvesz mindent az Axiáltól, odaönti a KITE kapujába, aztán adják vissza a pénzt, és viszlát.
Nyilván nem tette meg, nem tudom, mi lett a vége.
Válasz RkTomi #18655. hozzászólásáraAzóta itt sokan be se néznek a kitéhez.azért 120e helyett 80at adni nagy szemétség volt,csak írom ,néha fel kell emlegetni a nagy tetűségüket is nehogy feledésbe merüljön,de elmondom én még a kilincsüket soha nem fogtam meg
Válasz JD 4630 #18661. hozzászólásáraSzerintem az axi itt a tescós dinnye kategória. Lemond a haszon egy részéről hogy alátegyen a kitének. Így az elcsábított vevők egy része vesz majd valami axis vasat előbb utóbb. A kite meg tartja az árat mert aki tőlük vásárol gépet, nagyban, az úgyis tőlük veszi a motyót hozzá, és Nagyban(!) tudnak ők is olyan árat amilyet kell. Előrendelve, egyeztetve. A hirtelen kell valami kategória az nem olcsó dolog, gondolom szándékosan.
Válasz bandigh #18654. hozzászólásáraAz Axiál sztem nem csak egy webshop, én róluk beszéltem, és bizony idén nagy megrendelésnél leverték a győrieket árban.
Válasz -----------l #18659. hozzászólásáraJd-n fordítva működik az elsőhajtás, ha áramot kap a szolenoid akkor kapcsolja ki. A féklámpa kapcsoló hibájakor égni kellene a féklámpánsk, illetve a difizár vagy nem kapcsolna be, va ki.
Nézd meg a féklámpa izzókat, ha kiégnek ugyanez s tünet.
Válasz MTZ1025.3 #18658. hozzászólásáraKöszönöm, a biztit már néztük, de az rendben van.
Válasz -----------l #18657. hozzászólásáraSzerintem fekszenzor lesz.
Azert kapcsolja be par meter utan mert ahogy gyorsitasz egy bizonyos sebesseg felett fekezi a hidat.
Probald megnezni az elsohajtasnak van e biztositekja, azt kiveszed es latod hogy mit reagal .
Nem akarok hulyeseget mondani de Fekpedal korul nezz szet, ott kattog vmi amikor nyomkodod a feket.
Sziasztok!
6170M-es traktorral kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni.
Az a gond, hogy a traktor egy pár méter után magától bekapcsolja az első hajtást és nem lehet kikapcsolni. ( Ha az irányváltó kart üresbe teszem, akkor jól működik, kapcsolható ki-be)
Olajnyomásokat mértek, az rendben van elvileg.
2 tippet kaptam:
1, Szoftverfrissítés
2, fékszenzor
Találkozott valaki hasonlóval? Lehet, hogy valóban a fékszenzor a hibás? (Ha igen, merre keressem?)
Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz Claastra. #18652. hozzászólásáraMi soha egy szem terményt nem adtunk nekik, soha nem volt náluk jó ár jó feltétel. Alkatrészben én rendszeresen megfuttatok több céget. Télen szoktam előre rendelni 30 napos szállítással szűrőket meg amiket tudom már előre hogy kell. Mindig a kite nyer, szezonban meg ha 4 ig rendelek másnap 8-9 között itt van hétvégén is, pótolhatatlan. 2-3 napos szállítással nem lehet versenyezni.
Válasz Claastra. #18652. hozzászólására Ez így igaz, nem is védem őket de most nem ez volt a kérdés ha figyeltél volna.
Válasz JD 4630 #18653. hozzászólásáraEttől eltekintve egy raktárkészletet fenntartó, polcról kiszolgáló bolt sosem fog tudni annyiért adni valamit mint amikor csak 3 diszpécsert kell fizetni egy webshopban.. Kicsivel több a rezsijük. Nem védem őket csak mondom
Válasz Claastra. #18652. hozzászólásáraRabolnak azok most is, rendeltem a kaszapengéhez ricnis csavart, sima kereskedelmit adtak 30*os áron, kártyával fizettem nem is tűnt fel, a csavart sem néztem meg alaposan be volt jól bugyolálva, csak otthon, jó ideje először vásároltam náluk és szerintem utoljára.
Szerencsére van Axi JDhez mindenben olcsóbb.
Válasz RkTomi #18651. hozzászólásáracsak mióta 10 éve ellopták a gazdák napraforgópénzét sokan leszarják őket mint akkor ők a gazdákat
Válasz VMisi #18649. hozzászólásáraAlkatrész ellátásban és szervizben magasan a KITE a nyerő. Valamint az országból direktben csak ők rendelhetnek alkatrészt a JD-től. És úgy is szezonba dűl össze a technika akkor viszont a gyorsaság és a hozzáértés számít, persze sok minden múlik az embereken is. Ezt sajnos meg kell fizetni. Szóval marad a nagy (zöld) testvér.
Válasz VMisi #18649. hozzászólásáraMi oditol vettunk mar 2dbot, arban szerintem legjobbak.
Olyanhogy 120m legjobban felszerelt kategoria egy hijan 20.
Garancias problema aprosag volt de szo nelkul csereltek.
JOHN DEERE traktort, de KIT...-től?
Létrehozta: gyorgyadam0509, 2017-09-04 08:24:08
Új hozzászólás Frissítés
Válasz »
#1 gyorgyadam0509 | 2017-09-04 08:24:08
#1093105. hozzászólás
[ Törlés ] [ Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra ]
Erőgépvásárlás előtt állva az a dilemmám, hogy gomba módra megszaporodtak a John Deere traktorokat árusító vállalkozások Magyarországon, sőt, szomszédos országban is hirdetnek Magyaro.-ra (gyári garanciával??? )
Sajnos az árelőny nem a ,,hivatalos márkaképviseletnél" van.
Kinek milyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsolatban? garancia, ár, szerviz stb.
Kösssz! Power
Válasz Pilátus #18643. hozzászólásáraA mikrokapcsolók cikkszáma Autoquad plus esetében: L158462. Powerquad plus váltónál: L175907.
6m nek a kezifeken hogyan tudok allitani?
Legfelso kattanasban fog eppen
A rúgó is kiugrott belőle így nem lehet már összerakni
Válasz Pilátus #18643. hozzászólásáraSzigszalag
6920-nál a sebváltón lévő "nyúl-béka" gombok kiugrottak a helyükről
!
Lehet ilyen mikrokapcslókat" külön rendelni vagy csak a karral együtt??Van ciksszám erre valakinek?
Válasz bandigh #18641. hozzászólásáraok megprobálom
Válasz raba.steiger.320 #18637. hozzászólásáraAz a baj h a cts túlcsépeli a forgót egy ládáshoz képest, több a szemét amivel meg kell birkózni a rostának.. Próbálj mindent lelassítani, szétengedni. Szelet meg odatenni.
Válasz Pilátus #18634. hozzászólásáraés szexárdi
Válasz Domi.106 #18635. hozzászólásáraNálam menetes orsón van egy lánc van és egy csavarozható láncszemmel(karabinerrel) van rögzítve a füles vagy karikás anyához a keréken
Válasz raba.steiger.320 #18637. hozzászólásárabcs zárom
Válasz 6620 #18629. hozzászólásáraHát lehet hogy az elötét rostát rárom de a cts-nek elég kicsi a rostafelülete.8 soral 7-8 km nem tudja kirostálni de ez a köveltelmény, azért keresek arternativát.
Válasz Pilátus #18634. hozzászólásáraKöszi, számát már megkaptam, de hiába hivtam, egyszersem vette fel.... Mást (akit el lehet érni) esetleg nem tudsz?
Hello
Segitenetek?! Koszonom!!!
4955-os trakira szeretnek hatso ikerkereket,de nem tudom,hogy milyet,hogyan,honnan es mennyiert
Válasz Spice007 #18631. hozzászólásáraKeresd az Ábrahámot!Bár elölem is eltünt valamiért.
ned!(meg nekem)
Másnéven Csirke aki magas, vékony,szakállas és kicsit gyors beszédű ürge:ez alapján kell megkeres
Válasz bandigh #18630. hozzászólásáraEz így igaz. Én is inkább lezártan használtam az előtisztítót. Kicsit rá lazított levegővel a csigákról lejövő anyagra. Szójában először úgy be rakta..mint egy erdő, úgy nézett ki.
Nem tudom de én mindig kinyitom igaz nem nagyra!a wts hillmasteremben gyárilag az egész teli rosta és egyben tudom állítani!amit a T kombiba vettem annak külön állítható az eleje és a hátulja!igaz annyi hogy az első részét nem lehet annyira kinyitni mint a hátulját!

De van benne valami igazság hogy ha nagyon ki van nyitva folyik a szelelőnél az anyag!