Válasz bandigh #18177. hozzászólásáraIgen talajmunkát is végezne, meg vetést, permetezést és kertészeti munkát is. Szóval univerzális felhasználásra gondoltam olyan 30 ha területre.
Az érdekelne igazán van e olyan rendelhető opció amit feltétlen bele kellene kérni. És a gumizás mérete is érdekelne, például a 460-as széles lenne a sorközbe?
Válasz MFM #18174. hozzászólásáraAz biztos, hogy a hátrébb és föntebb lévő karnál folyat, mert ott már olajos minden. De ettől még lehet, hogy az alsó is.
Válasz picus #18176. hozzászólásáraDe jól nézd meg,mert nem a szarvast kell kifaragni. Az embléma egy kupákban van,azt kell kiemelni. Egy gumigyűrű van a kupak nútjában,az tartja.
Válasz lala1 #18172. hozzászólásáraLeginkább szerintem mindkettő, de nagyon nehéz megmondani, az alváztól le se lehet takarítani rendesen, és ha le is pucolom valahogy akkor is csak az látszik, hogy csurog végig a váltó oldalán az olaj. Fönt a fülke alatt száraz, a hasa meg tiszta olaj. Tehát a kettő közt bármi lehet.
Válasz picus #18171. hozzászólásáraA szarvast kiscsavahúzóval kipattintani a közepéből, alatta 8-as anya le,alatta lévő bazarak ki. Az alatt lemezkével biztosítva egy anya,azt csőkilccsal le,utána kormány leránt.
Válasz lala1 #18169. hozzászólásáraNem, semmi nem reccsen rajta szerencsére. Az majd akkor jön elő, amikor már összeraktuk. Tudsz esetleg ajánlani valakit a dunántúlon aki elvállalná? Nekem se megfelelő épületem, se szaktudásom, se eszközeim nincsenek de azértmilliókat nem akarok fizetni egy ilyen olajfolyás megszüntetéséért, akkor inkább ebbe töltöm a leengedett olajakat aztán csak csöpögjön
Válasz MFM #18157. hozzászólásáraKi kell bányászni a váltó oldaláról a kapcsoló fedelet. Ez nekem egy frissen összerakott gépnél sikerült,nem kis anyázások közepette. Ha kettészakad a tömítés,fele egyiken fele másikon marad,nem tudod letakarítani. Nagyon nehéz visszailleszteni a helyére. Legkönnyebben úgy lehet ha kitolod alóla az egész váltót. Az 1-2 sebesség nem reccsen meg kapcsoláskor? Ha igen,akkor mehet ki az egész alóla.
Válasz Claassic #18166. hozzászólásáraEnnek a kis feltöltő szivattyúnak annyi dolga van hogy a fentebb lévő tiszta olaj tartályt feltötse a szűrőházon keresztül.Ebböl a kis tartálybol dolgozik a gép hidraulika rendeszere hogy mindig tiszta olajat kapjon a rendszer.
Válasz szanberg #18163. hozzászólásáraAz igaz hogy nyomoágba kötöttem,de ott nincs nyomás! Ha van is nem sok. Én ezt nagyon egyszerűen ugy képzelem el hogy egy kerticsapra szerelet slagra oldalrol becsatlakoztam volna egy másik kerticsaprol még egy tömlövel.!?
Válasz szanberg #18165. hozzászólásáraÉn sem vagyok 100%ig biztos a mükodésével, de ez a szivattyú eteti a nagy üzemi hidraulika (200baros) a szívóoldalát, meg még néhány segédberendezés nyomását ez szolgáltatja. Parkfék, diff.zár, fronithajtás bekapcs.
De nem biztos hogy mindezt jól tudom, ha valaki tisztában van ezekkel szivesen vennèm ha kijavítaná sekélyes tudásomat JD hidraulika ügyben! Gépesített paraszt biztosan átlátja ezt a témát jobban. Az én infóim csak az évek során rámragadt dolgokból vannak, ezért senki ne vegyen rá mérget!
Válasz Claassic #18164. hozzászólására20 bár? Közel 200-at kell tudnia a szivattyúnak, vagy itt nem a központi loadsensing dugattyús rendszerről megy minden? Van külön valami hidromotor hajtásnak kiépített kis kör vagy mi?
Válasz szanberg #18163. hozzászólásáraA hidromotor szimmeringje van veszélyben e bekötéssel, mert ez a nyomásmentes visszafolyó ágra max 5bar nyomást írnak, a feltöltő meg 20 bar körül dolgozik. Ne legyen baj, de elég "vagány" megoldás így első hallásra!
Válasz decsi #18162. hozzászólásáraDe figyelj már!
A résolaj cső egy visszafolyó ág, míg a nyomó ág meg kimenő olajat produkál, akkor nem vesznek össze???
Mert lényegében nyomást adtál a vetőgépen lévő hidromotor résolaj kivezetésének így.
Válasz .Feco. #18158. hozzászólásáraKicsit kokányul,de megoldottam a problémát. A feltöltő szivattyú nyomó ágába tettem be egy T elágazást és oda kötöttem be a vastag résolaj ágat ami a vatőgépböl jön. Így működik. Az olaj nem habzik.
Válasz decsi #18156. hozzászólásáraAkkor a bekötése megfelelo, a traktorok kell keresni a problémát. Megkérdezem a fiukat mi. Ölt a 6R-esunkkel, hátha az van a tiéddel is, nagyon hasonlóan viselkedett. Nem habzik az olaj?
Válasz lala1 #18145. hozzászólásáraÜdv
Beszéltünk anno a jd 6110-es trakimról, hogy folyatja az olajat ahol a váltókarok becsatlakoznak a váltó oldalába. Erre azt mondtad, hogy amég nem túl vészes addig ne bántsam, mert nagy munka kijavítani. Sajnos eljutottunk odáig, hogy már nagyon folyat, másodpercenként csöppen melegen.
Ez lenne a kérdésem, hogy el tudnád mondani nagyvonalakban, hogy miből áll ez a folyás megszűntetése, vagy hogy neki merjek-e állni, meg lehet ezt házilag oldani? Vagy ismersz valakit aki megcsinálná? Köszi!
Válasz .Feco. #18155. hozzászólásáraVan 2 egyforma átmérőjű cső egy pár.Elmenő és visszatérő.Van egy harmadik az jó vastag,az a vissza folyó ág nagy gyorscsatlakozóval.Ugy gondolom,hogy a feltöltő szivattyú gyengélkedik ezért nem tudja feltölteni a tiszta olaj tartályt.
Mert a vastag cső a traktor hátuljába tölti vissza az olajat a traktor hidraulika rendszere meg a tiszta olaj tartályból müködik.Vagy a vetőgép hidromotorja résel nagyon.
Nem tudom mennyire vagyok érthető?!
Válasz decsi #18154. hozzászólásáraDe normál cső is vissza folyó is? Mármint úgy, hogy van egy teljes pár, elmenő+visszatérő és egy szabad nyomás mentes visszatérő ág? A load-sensing működik? Nem habosodik a tartályban az olaj? Én nyomja ki a beonto oldalon?
Nekünk a 6r-es játszott ilyet, egész tavasszal kerestek a kitesek hogy mi a baja, mostanra jó lett, nem tudom mi volt a tényleges megoldás...
Válasz decsi #18149. hozzászólásáraÉn egy Horsch Prontot hajtottam 8300-assal évekig, nem volt ilyen baj. Nem ismerem a Rapidot, de nem kellene egy nyomásmentes visszafolyó ágat is bedugni a trakiba? Eredetileg le volt vakolva, aztan a Pronto miatt tettem rá egy gyorscsatlakozót, mert a vetőgép minden funkciója csak akkor műk. hidraulikusan ha ez is be van dugva.
8200 jd után lett akasztava egy peneumatiks rapid aminek a ventillátorát hidromotor hajtja. Vagy is hajtaná. Mert mindig kikapcsol a hidraulika,azt a hibát jelzi,hogy a tiszta olaj tartàly szintje alacsony!
Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehet a megoldás?
Köszi!
sziasztok .tudna nekem segiteni valaki abban,hogy jd 3040-t szeretnek vasarolni es menyi ezeknek a traktoroknak a fogyasztasa 1 ha szantas kozepes talajban.
Válasz Mf-es? #18141. hozzászólásáraPersze mert ki kell keresni benne a gép típusa szerint a megfelelő oldalt. Kicsit keresgélj benne a fülke részén...
sziasztok szeretném kérdezni hogy 6920as johniba szeretnék egy nagy szűrőt beiktatni a közvetlen üzemanyagszívó csőbe. nemtudom hogy pontosan melyikbe kell mert nem látom a tank tetején melyik jön ki. abba a csőbe tehetem amelyik a gázolaj hűtőhöz megy fel? mert úgy láttam hogy jön egy hosszú cső a tanktól és az előbb átfolyik a kis gázolajhűtőn a traktor orrában??
25279 hozzászólás
Válasz MFM #18179. hozzászólásáraBiztosan nem folyik oda máshonnan is az olaj????
Meg szellőzik e rendesen a beöntő???
Válasz bandigh #18177. hozzászólásáraIgen talajmunkát is végezne, meg vetést, permetezést és kertészeti munkát is. Szóval univerzális felhasználásra gondoltam olyan 30 ha területre.
Az érdekelne igazán van e olyan rendelhető opció amit feltétlen bele kellene kérni. És a gumizás mérete is érdekelne, például a 460-as széles lenne a sorközbe?
Köszi
Válasz MFM #18174. hozzászólásáraAz biztos, hogy a hátrébb és föntebb lévő karnál folyat, mert ott már olajos minden. De ettől még lehet, hogy az alsó is.
Válasz picus #18176. hozzászólásáraDe jól nézd meg,mert nem a szarvast kell kifaragni. Az embléma egy kupákban van,azt kell kiemelni. Egy gumigyűrű van a kupak nútjában,az tartja.
Válasz erdozala #18175. hozzászólásáraMiket fog dolgozni, talajmunkát is végez majd?
Válasz lala1 #18173. hozzászólásáraKoszonom a segotsegedet ;)
Urak!
Egy JD 6120M traktorba milyen opciót érdemes feltétlenül kérni?
Kapás kultúrába milyen gumizás való?
Köszi
Válasz lala1 #18172. hozzászólásáraLeginkább szerintem mindkettő, de nagyon nehéz megmondani, az alváztól le se lehet takarítani rendesen, és ha le is pucolom valahogy akkor is csak az látszik, hogy csurog végig a váltó oldalán az olaj. Fönt a fülke alatt száraz, a hasa meg tiszta olaj. Tehát a kettő közt bármi lehet.
Válasz picus #18171. hozzászólásáraA szarvast kiscsavahúzóval kipattintani a közepéből, alatta 8-as anya le,alatta lévő bazarak ki. Az alatt lemezkével biztosítva egy anya,azt csőkilccsal le,utána kormány leránt.
Válasz MFM #18170. hozzászólásáraAz első 2 karnál vagy a hátsó 2 karnál csöpög?
sziasztok segitene valaki,h a kormanyt,h lehet le venni?mer nekemis ki kellene cserelnem L77347 es alkatreszet!! eloreis koszonom a segitsegeteket :D
Válasz lala1 #18169. hozzászólásáraNem, semmi nem reccsen rajta szerencsére. Az majd akkor jön elő, amikor már összeraktuk. Tudsz esetleg ajánlani valakit a dunántúlon aki elvállalná? Nekem se megfelelő épületem, se szaktudásom, se eszközeim nincsenek de azértmilliókat nem akarok fizetni egy ilyen olajfolyás megszüntetéséért, akkor inkább ebbe töltöm a leengedett olajakat aztán csak csöpögjön
Válasz MFM #18157. hozzászólásáraKi kell bányászni a váltó oldaláról a kapcsoló fedelet. Ez nekem egy frissen összerakott gépnél sikerült,nem kis anyázások közepette. Ha kettészakad a tömítés,fele egyiken fele másikon marad,nem tudod letakarítani. Nagyon nehéz visszailleszteni a helyére. Legkönnyebben úgy lehet ha kitolod alóla az egész váltót. Az 1-2 sebesség nem reccsen meg kapcsoláskor? Ha igen,akkor mehet ki az egész alóla.
Válasz Claassic #18166. hozzászólásáraEnnek a kis feltöltő szivattyúnak annyi dolga van hogy a fentebb lévő tiszta olaj tartályt feltötse a szűrőházon keresztül.Ebböl a kis tartálybol dolgozik a gép hidraulika rendeszere hogy mindig tiszta olajat kapjon a rendszer.
Válasz szanberg #18163. hozzászólásáraAz igaz hogy nyomoágba kötöttem,de ott nincs nyomás! Ha van is nem sok. Én ezt nagyon egyszerűen ugy képzelem el hogy egy kerticsapra szerelet slagra oldalrol becsatlakoztam volna egy másik kerticsaprol még egy tömlövel.!?
Válasz szanberg #18165. hozzászólásáraÉn sem vagyok 100%ig biztos a mükodésével, de ez a szivattyú eteti a nagy üzemi hidraulika (200baros) a szívóoldalát, meg még néhány segédberendezés nyomását ez szolgáltatja. Parkfék, diff.zár, fronithajtás bekapcs.
De nem biztos hogy mindezt jól tudom, ha valaki tisztában van ezekkel szivesen vennèm ha kijavítaná sekélyes tudásomat JD hidraulika ügyben! Gépesített paraszt biztosan átlátja ezt a témát jobban. Az én infóim csak az évek során rámragadt dolgokból vannak, ezért senki ne vegyen rá mérget!
Válasz Claassic #18164. hozzászólására20 bár? Közel 200-at kell tudnia a szivattyúnak, vagy itt nem a központi loadsensing dugattyús rendszerről megy minden? Van külön valami hidromotor hajtásnak kiépített kis kör vagy mi?
(nem ismerem a JD-ket)
Válasz szanberg #18163. hozzászólásáraA hidromotor szimmeringje van veszélyben e bekötéssel, mert ez a nyomásmentes visszafolyó ágra max 5bar nyomást írnak, a feltöltő meg 20 bar körül dolgozik. Ne legyen baj, de elég "vagány" megoldás így első hallásra!
Válasz decsi #18162. hozzászólásáraDe figyelj már!
A résolaj cső egy visszafolyó ág, míg a nyomó ág meg kimenő olajat produkál, akkor nem vesznek össze???
Mert lényegében nyomást adtál a vetőgépen lévő hidromotor résolaj kivezetésének így.
Válasz .Feco. #18158. hozzászólásáraKicsit kokányul,de megoldottam a problémát. A feltöltő szivattyú nyomó ágába tettem be egy T elágazást és oda kötöttem be a vastag résolaj ágat ami a vatőgépböl jön. Így működik. Az olaj nem habzik.
Válasz .Feco. #18160. hozzászólásáraMi a súlya ennek a trakinak? A mostani új szériákból ez a 6R-nek a végének felel meg vagy a 7R elejének?
Válasz .Feco. #18159. hozzászólásáraA legelső természetesen 650/75R38
Válasz GREVEN #18148. hozzászólásáraHátul 660/75R38 elől 600/65R28, fix felniken. (50 km/h-s autopower)
Válasz decsi #18156. hozzászólásáraAkkor a bekötése megfelelo, a traktorok kell keresni a problémát. Megkérdezem a fiukat mi. Ölt a 6R-esunkkel, hátha az van a tiéddel is, nagyon hasonlóan viselkedett. Nem habzik az olaj?
Válasz lala1 #18145. hozzászólásáraÜdv
Beszéltünk anno a jd 6110-es trakimról, hogy folyatja az olajat ahol a váltókarok becsatlakoznak a váltó oldalába. Erre azt mondtad, hogy amég nem túl vészes addig ne bántsam, mert nagy munka kijavítani. Sajnos eljutottunk odáig, hogy már nagyon folyat, másodpercenként csöppen melegen.
Ez lenne a kérdésem, hogy el tudnád mondani nagyvonalakban, hogy miből áll ez a folyás megszűntetése, vagy hogy neki merjek-e állni, meg lehet ezt házilag oldani? Vagy ismersz valakit aki megcsinálná? Köszi!
Válasz .Feco. #18155. hozzászólásáraVan 2 egyforma átmérőjű cső egy pár.Elmenő és visszatérő.Van egy harmadik az jó vastag,az a vissza folyó ág nagy gyorscsatlakozóval.Ugy gondolom,hogy a feltöltő szivattyú gyengélkedik ezért nem tudja feltölteni a tiszta olaj tartályt.
Mert a vastag cső a traktor hátuljába tölti vissza az olajat a traktor hidraulika rendszere meg a tiszta olaj tartályból müködik.Vagy a vetőgép hidromotorja résel nagyon.
Nem tudom mennyire vagyok érthető?!
Válasz decsi #18154. hozzászólásáraDe normál cső is vissza folyó is? Mármint úgy, hogy van egy teljes pár, elmenő+visszatérő és egy szabad nyomás mentes visszatérő ág? A load-sensing működik? Nem habosodik a tartályban az olaj? Én nyomja ki a beonto oldalon?
Nekünk a 6r-es játszott ilyet, egész tavasszal kerestek a kitesek hogy mi a baja, mostanra jó lett, nem tudom mi volt a tényleges megoldás...
Itt is van vastag visszafolyó cső!
Válasz Claassic #18152. hozzászólásáraIgen a prontonál van visszafolyó!
Válasz decsi #18149. hozzászólásáraÉn egy Horsch Prontot hajtottam 8300-assal évekig, nem volt ilyen baj. Nem ismerem a Rapidot, de nem kellene egy nyomásmentes visszafolyó ágat is bedugni a trakiba? Eredetileg le volt vakolva, aztan a Pronto miatt tettem rá egy gyorscsatlakozót, mert a vetőgép minden funkciója csak akkor műk. hidraulikusan ha ez is be van dugva.
Válasz 6620 #18150. hozzászólására+ 20 litert rá töltöttem
Válasz decsi #18149. hozzászólásáraKevés benne az olaj!8
8200 jd után lett akasztava egy peneumatiks rapid aminek a ventillátorát hidromotor hajtja. Vagy is hajtaná. Mert mindig kikapcsol a hidraulika,azt a hibát jelzi,hogy a tiszta olaj tartàly szintje alacsony!
Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehet a megoldás?
Köszi!
Feco
Egy másik topicba irtad hogy van 7430-as géped. Milyen gumizással van az?
sziasztok .tudna nekem segiteni valaki abban,hogy jd 3040-t szeretnek vasarolni es menyi ezeknek a traktoroknak a fogyasztasa 1 ha szantas kozepes talajban.
Válasz lala1 #18145. hozzászólásáraKösz,megvan,az axiál-nál 23000-10%.
Válasz Mf-es? #18141. hozzászólásáraL77347
Válasz Mf-es? #18141. hozzászólására6800
Sectional index
92 fejezet
551
talán...
Válasz Mf-es? #18141. hozzászólásáraPersze mert ki kell keresni benne a gép típusa szerint a megfelelő oldalt. Kicsit keresgélj benne a fülke részén...
Sziasztok ha valaki közületek ment mar T660as kombajnal az leirna a tapasztalatokat esetleg hibáit valaszokat elore is köszönöm!
Válasz Peti 8310 #18138. hozzászólásáraKatalógus,képet,nem hoz be.
Válasz Peti 8310 #18138. hozzászólására
bocsi
Válasz Mf-es? #18136. hozzászólásáraL77347 (WITH INTERMITTENT WINDSHIELD WIPER)
L80413
Válasz Mf-es? #18136. hozzászólásáraJD alkatrész katalógus oldal

Robbantott ábra
Két cikkszámot is ír rá: L77347, L80413
Válasz Mf-es? #18136. hozzászólásáraa deere.com-on van alkatrészadatbázis gyakorlatilag minden típushoz, cikszámmal, kereshetőséggel, mindennel
Válasz lala1 #18135. hozzászólásáraCikkszámot tudsz?Vagy valaki?
Válasz Mf-es? #18134. hozzászólásáraBármelyik kereskedőnél,aki jd alkatrészt forgalmaz. Ha jól emlékszem nem is nagyon drága.
Válasz alfacsabi #18132. hozzászólásáraBiztos van hozzáértőbb is, de szerintem a gázolajhűtés már a visszatérőágban van, oda nem kell a szűrő.
sziasztok szeretném kérdezni hogy 6920as johniba szeretnék egy nagy szűrőt beiktatni a közvetlen üzemanyagszívó csőbe. nemtudom hogy pontosan melyikbe kell mert nem látom a tank tetején melyik jön ki. abba a csőbe tehetem amelyik a gázolaj hűtőhöz megy fel? mert úgy láttam hogy jön egy hosszú cső a tanktól és az előbb átfolyik a kis gázolajhűtőn a traktor orrában??