Válasz szanberg #17127. hozzászólásáraEz is mérve volt. Igaz 1050kg az orsuly es 4 darabb suly van a kerekbe is hátul . Plusz 600 gumizas es lehet tele volt a tank is de ennyit mutatott.
A minap megnéztem az usa honlapon és 7250R-től felefelé a 9 literes motor írja 7310R-ig.
Szerintem ha sokat akarsz lazítózni meg nagy kultikat huzigálni akkor 8-ast kell venni, de egy sávművelős mindenes gépnek meg tökéletesen elég egy ekkora traktor, azt írja 11 tonna az önsúlya.
Húzni a 6-os striptill-t, sorművelőt, 6-8-12soros vetőgépet, egy 6méteres Horsch vagy vader vetőgépet meg valami ügyes hozzávaló kultit amivel kalászos alá dolgozol mondjuk. Keskeny dupla ikrezéssel oszt cső.
Azzal még lehete pótkocsizni is nyílván nem annyira távfuvarban de otthon határból behordani terményt vagy átrakó kocsizni, de ha lepattintod róla az ikreket akkor tavasszal kalászos vagy repce műtrágya szórására, sőt vegyszerezőt húzni is lehetne vele és akkor egy géppel egy ember ellát egy komplett gazdaságot, egy RTK-kell bele és kész.
Válasz jonny 6930 #17126. hozzászólására7430Prémium 76 mázsa sima orrsúllyal keréksúlyok nélkül az biztos, mértünk többször ilyet.
Szóval a 69-es szerintem csak könyebb lehet
Válasz Mf-es? #17115. hozzászólásáraNekem azt mondta az üzletkötő, hogy a Farm JD hidraulika oldala a gyengébb HLP68-as. A hajtómű része teljesen rendben van. Még azt is mondta, hogy az 1 egység viszkozitás különbség nem számottevő.
Én a mechanikus váltós Celtisbe Farm JD-t fogok tenni, mert abból már van 20l-em amúgy is.
Válasz Claaastra #17110. hozzászólásáraérdekes a mienkben közel 10ezer óra van de nem vitte a tréler, igaz csak 5-össel szántott világ életében, de nem is annyira nagy gép amúgy.
Válasz Mf-es? #17113. hozzászólásáraEgyébként Szabinak igaza van. Csak attóól, hogy power, vagy szinkron, mégnnem feltétlenül kell más olaj. Egyéb dolgokon múlik, amibe (tudás híján) nem mwnnék bele.
Szóval az az eladó hülyeséget beszélt.
Válasz Mf-es? #17113. hozzászólásáraAmit lejjebb írtam, azt a MOL mérnök modta, nekü hiszek. De ne keverjük! Csak az NH-ról volt szó, a JD verziót csak tippeltem!
Válasz Bárány #17112. hozzászólásáraPont azt nem értem,hogy az eladó úgy adta elő,hogy mindkettő JD-be való,csak az NH jelű,a poversiftes JD-be,a JD jelű,a hagyományos váltóba való.
Válasz Mf-es? #17111. hozzászólásáraÉn az NH jelűről írtam. Gondolom, JD-be a JD jelű való. Nézd meg a speckót és a gyártói jóváhagyásokat!
Illetve van egy MOL olajtanácsadó vonal is, a telefonszámát a honlapjukon meg lehet találni.
Válasz szanberg #17099. hozzászólásáraNe eröltesd,nem bírják a váltók,itt vettek egy 6,os ekét a nagy ferga utá 3 nap és a tréler vitte(nem az ekét)talán
pista bátyámékhoz
Válasz Mf-es? #17094. hozzászólásáraEzt kifejezetten az Axiál kérésére fejlesztette a MOL, Claasba (és így Fergusonba is) ajánlott. Meg még amibe a specifikáció alapján meffelel. :-) Aztán az Axiál mégsem kérte.
Volt egyszer egy reklamációm. Akkor két olajmérnök jött ki a MOL-tól. Elég jól el lehetett velük beszélgetni, ezt is ők mondták.
Válasz szanberg #17102. hozzászólásáraAki most pl MF szervizes volt egy kis gondja valakinek itt géppel mondták neki most nem tud kimenni mert gumikat cserél flottás kocsikra vagy 200 autónál... na ez a pazarlás gumisnak állítani egy szerelőt!!! Igen GYŐR!
Válasz szanberg #17102. hozzászólásáraAki most pl MF szervizes volt egy kis gondja valakinek itt géppel mondták neki most nem tud kimenni mert gumikat cserél flottás kocsikra vagy 200 autónál... na ez a pazarlás gumisnak állítani egy szerelőt!!! Igen GYŐR!
Válasz pocsik1989 #17095. hozzászólásáraAzt furcsállom,hogy az axiál,csak a mol farm jd.-t forgalmazza.Egy olajnagykerbe mondták,hogy a mol,pár éve gyártja ezt az újabbat,direkt poversiftesbe.
Válasz borda77 (Joe) #17101. hozzászólásáraDe ugyanez volt a régi 7esnél is először nagy motor majd vissza a kicsi.. Ha arra a mindenes melóra kéne amiről szó volt h bálázó nagypótkocsi stb, akkor azt mondom oké, de egésznap a vibrolaz előtt állni már nem hinném. Valszeg a jd is így gondolkodik, nehéz univerzális traktor, row crop gép, talajra ottvan a 9r.. Csakhát nem mindenkinek kell akkora.. Keress olyat amiben még a 9L van
Válasz borda77 (Joe) #17101. hozzászólásáraTe Győr környékén vagy ha jól rélmik!?!?!?
Ott ollyan segítőkész és ügyes szerelő van, hogy ihajj! De az ország bármelyik részén is, hidd el. Ha kéred rá a ballasztokat hátsó kerekekre, előlre, azért is írtam, hogy fronthidrós kell az eleve plussz meg rá az 1200-as súly és akkor ottvan ahogy neked kell lazán.
de számít a lendület is. Alföldön Csongrád megyében egy cég vett ezekből pár darabot, 8220-as JD-ket cseréltek le ezekre és jobban teljesítenek mint azok tették.
Nem rábeszélni akarlak, csak segíteni. Ebben azért még 7400-as motor van, ez sem 9 literes de nem is 6,7 maradjunk ennyiben
Válasz szanberg #17099. hozzászólásáraJó a ferga, de itt nálunk nincsen szerviz gyakorlatilag én még egyszer olyan traktort nem veszek ( mint ami most van DF és Dorker párosítás), ami szart sem ér!
Ezért marad a kite, Agrotec vagy az axial.
A súly pedig nagyon is fontos! 11-12 tonna alatt nincsen gép ezt megtanultam!
Itt van egy rt akinek 7,270-es nh vannak több is 6-os lemkennel szépen mennek full full agyagba.. széles felgumizással és 12 tonnával ! TALÁN mivel jól mennek a 6700m3 mocikkal más trakik is nem pazarolja a 9000-est a jd ekkora tartományba (sajnos)
33-ért vettek itt 7622-es Fergát ami kb az axionnak párja. Hiába mondják, hogy az axion 850 nagyobb, de nem. Teszteltek itt 2009-ben 850-es Axiont pár napig, aztán vettek egy 6495-ös fergusont ami ugye csak 195lovas, a kisebbik 6,6 motoros... barázdában kb ugyanazt tudja, nyílván tarlón a kisebb súlya végett talán kisebbet fog, de hát igazából súly sincsen rajta a demó axi meg felvolt rakva mindenhol fullra.
Szerintem egy 7626-os Fergát nézegess, én ha most vennék gépet olyat vennék, Dyna 6 50-es váltóval, semmi fokozatmentes, azokkal csak a nyűg van, rúgózott híd kabin, fronthidró nagy súllyal ha nemkell ledobod oszt jónapot. Egy ilyen gép mindenre tökéletes!
Ha átállnék a striptillre akkor egy ilyenre lecserélném a mostaniakat a dupla sávművelős ikrezéssel ahogy Feco is írta és azzal mindent megtudnék csinálni, talajmunka vetés akár sorközművelés, de ha kell pótkocsizni vagy bálázni vagy bármi egyebet akkor azokat is egy géppel.
Válasz raba.steiger.320 #17089. hozzászólásáranekem semmi bajom vele, de nem jól lett rendelve. sorba kellene mennie, viszont egy sorozat művelőkerék annyiba kerül rá mint venni egy teljesen újat amin eleve az van...
Amúgy a 7250R 6,8 literes motor, a 7260R pedig 9,0 literes, ami nagyon nem mindegy...
Válasz borda77 (Joe) #17087. hozzászólásáraNehéz összehasonlítani mert jd-nél nincs "cebis" nélkül, váltók is eléggé mások. Szerintem lóerőben 7230R-t kellene mellé próbálni állítani akkor alap felszereltségben. De így is lesz bőven műszaki különbség a két gép között, amit ember legyen a talpán aki össze tudja vetni.
Az a lényeg neked mi az amire szükséged van. Claas biztos olcsóbb lesz, csak a tartalom... lehet matekozni az biztos...
Válasz .Feco. #17085. hozzászólásáraTehát azt mondjátok, hogy a JD talajon veri még mondjuk a jól felsúlyozott axion 850-et is? Az axion 850 felsúlyozva sima váltóval cebis nélkül 40-42 milla, ez a JD-be??? kb...?
Válasz 2266 #17083. hozzászólásáraMivel nem tudja, hogy mi az... Csak nehogy szét is szedje... Ha jól sejtem ezeknél a gépeknél is nyomás alatt lehet, ugye?
Válasz borda77 (Joe) #17076. hozzászólásáraVolt nalunk egy évig bérletre Axion 850, elég jol ismerem.
Előnyei a JD-vel:
A ragozása összehasonlíthatatlanul jobb!
A legtöbb 50-el megy, es nagyon könnyen szalad!
Pótkocsit húzni fogyasztásban es teljesítményben is Jób volt.
Művel abban egyel régebbi motor volt igy nyomatékosabb volt, érezhetően!
Hátrányai:
Talaj munkánal érezhetően tobbet fogyasztott, konnyu munkáknal akar a dupláját is!
Felsulyozva is rosszabbul fog, sokkal hamarabb meg rúgja magat!
Ugyanaz a gep sokkal jobban hintaztatja ugy is, hogy a claas-on harompontemelon volt tombsuly, a JD-n meg nem volt semmi elől.
Egy csomó apró hibája volt, nem súlyosak, de kéthetente jott hozza a Szerelo valamihez.
Válasz alfacsabi #17074. hozzászólásáraKicsit se értelek miért volt késztetésed arra hogy tekergesd és állítgasd a hidro aksikat amelyek eddig hibátlanul működtek.. Nálam pl az a jelszó ami jol működik azt nem babráljuk!!!
Válasz borda77 (Joe) #17076. hozzászólásáraUgyan kisebb kategóriában de volt több teljesítmény mérés nálunk. A Claas esetében a feltüntetett névleges teljesítményt nem tudta kardán keresztül leadni, kb -5%, míg a jd a névleges felett teljesített, kb 5% kal. Ez a különbség érezhető is talajon végzett munkánál. 150r erősebb mint 650 arion.
25279 hozzászólás
Kis segitség kellene. 8200 traktor nem vált 13-tól felfele 14,15,16.fokozat nincs.Járt már igy valaki? Segiségeket előre is köszönöm!
Válasz szanberg #17127. hozzászólásáraEz is mérve volt. Igaz 1050kg az orsuly es 4 darabb suly van a kerekbe is hátul . Plusz 600 gumizas es lehet tele volt a tank is de ennyit mutatott.
Válasz szanberg #17128. hozzászólásárahttp://www.deere.com/en_US/docs/html/brochures/publication.html?id=f083d8bc#11
Valami kereskedő régi oldalát nézted...
Válasz borda77 (Joe) #17106. hozzászólásáraMennyiért adnának most egy 7290R-t mondjuk?
Milyen váltókkal lehet venni?
A minap megnéztem az usa honlapon és 7250R-től felefelé a 9 literes motor írja 7310R-ig.
Szerintem ha sokat akarsz lazítózni meg nagy kultikat huzigálni akkor 8-ast kell venni, de egy sávművelős mindenes gépnek meg tökéletesen elég egy ekkora traktor, azt írja 11 tonna az önsúlya.
Húzni a 6-os striptill-t, sorművelőt, 6-8-12soros vetőgépet, egy 6méteres Horsch vagy vader vetőgépet meg valami ügyes hozzávaló kultit amivel kalászos alá dolgozol mondjuk. Keskeny dupla ikrezéssel oszt cső.
Azzal még lehete pótkocsizni is nyílván nem annyira távfuvarban de otthon határból behordani terményt vagy átrakó kocsizni, de ha lepattintod róla az ikreket akkor tavasszal kalászos vagy repce műtrágya szórására, sőt vegyszerezőt húzni is lehetne vele és akkor egy géppel egy ember ellát egy komplett gazdaságot, egy RTK-kell bele és kész.
Így látom értelmét a 7-es traktornak de nagyon.
Válasz jonny 6930 #17126. hozzászólására7430Prémium 76 mázsa sima orrsúllyal keréksúlyok nélkül az biztos, mértünk többször ilyet.
Szóval a 69-es szerintem csak könyebb lehet
Válasz *** HM *** #17125. hozzászólására78q körül mozog 6830pr , de nincs teljesen felsulyozva.
6930 hàny mázsa?
Vlkinek van rálátása sok órát futottra?
Válasz Claaastra #17123. hozzászólásáraAkkor fogott valakinek az átka.
Válasz Bárány #17119. hozzászólásáraBarátunké
Válasz Mf-es? #17115. hozzászólásáraA Farm JD nagyjából megegyezik a HY-Garddal paraméterei alapján. Az adalékolást kivéve.
Válasz Mf-es? #17115. hozzászólásáraNekem azt mondta az üzletkötő, hogy a Farm JD hidraulika oldala a gyengébb HLP68-as. A hajtómű része teljesen rendben van. Még azt is mondta, hogy az 1 egység viszkozitás különbség nem számottevő.
Én a mechanikus váltós Celtisbe Farm JD-t fogok tenni, mert abból már van 20l-em amúgy is.
Válasz szanberg #17118. hozzászólásáraJa, mert már a trélerre se bírt felállni.
Válasz Claaastra #17110. hozzászólásáraérdekes a mienkben közel 10ezer óra van de nem vitte a tréler, igaz csak 5-össel szántott világ életében, de nem is annyira nagy gép amúgy.
Válasz Mf-es? #17113. hozzászólásáraEgyébként Szabinak igaza van. Csak attóól, hogy power, vagy szinkron, mégnnem feltétlenül kell más olaj. Egyéb dolgokon múlik, amibe (tudás híján) nem mwnnék bele.
Szóval az az eladó hülyeséget beszélt.
Válasz Mf-es? #17113. hozzászólásáraAmit lejjebb írtam, azt a MOL mérnök modta, nekü hiszek. De ne keverjük! Csak az NH-ról volt szó, a JD verziót csak tippeltem!
Válasz Mf-es? #17113. hozzászólására
Nagy különbség nincs köztük.
Válasz Mf-es? #17113. hozzászólásáraSzerinted mi a különbség a két váltó között? Miért kellene bele más olaj?
Válasz Bárány #17112. hozzászólásáraPont azt nem értem,hogy az eladó úgy adta elő,hogy mindkettő JD-be való,csak az NH jelű,a poversiftes JD-be,a JD jelű,a hagyományos váltóba való.
Válasz Mf-es? #17111. hozzászólásáraÉn az NH jelűről írtam. Gondolom, JD-be a JD jelű való. Nézd meg a speckót és a gyártói jóváhagyásokat!
Illetve van egy MOL olajtanácsadó vonal is, a telefonszámát a honlapjukon meg lehet találni.
Válasz Bárány #17109. hozzászólásáraGondolom JD-be is jó.Most ezt vettem.
Válasz szanberg #17099. hozzászólásáraNe eröltesd,nem bírják a váltók,itt vettek egy 6,os ekét a nagy ferga utá 3 nap és a tréler vitte(nem az ekét)talán
pista bátyámékhoz
Válasz Mf-es? #17094. hozzászólásáraEzt kifejezetten az Axiál kérésére fejlesztette a MOL, Claasba (és így Fergusonba is) ajánlott. Meg még amibe a specifikáció alapján meffelel. :-) Aztán az Axiál mégsem kérte.
Volt egyszer egy reklamációm. Akkor két olajmérnök jött ki a MOL-tól. Elég jól el lehetett velük beszélgetni, ezt is ők mondták.
Válasz szanberg #17102. hozzászólásáraAki most pl MF szervizes volt egy kis gondja valakinek itt géppel mondták neki most nem tud kimenni mert gumikat cserél flottás kocsikra vagy 200 autónál... na ez a pazarlás gumisnak állítani egy szerelőt!!! Igen GYŐR!
Válasz szanberg #17102. hozzászólásáraAki most pl MF szervizes volt egy kis gondja valakinek itt géppel mondták neki most nem tud kimenni mert gumikat cserél flottás kocsikra vagy 200 autónál... na ez a pazarlás gumisnak állítani egy szerelőt!!! Igen GYŐR!
Válasz .Feco. #17104. hozzászólásáraa tiéd tuti jó de én új párti vagyok :)
Válasz pocsik1989 #17095. hozzászólásáraAzt furcsállom,hogy az axiál,csak a mol farm jd.-t forgalmazza.Egy olajnagykerbe mondták,hogy a mol,pár éve gyártja ezt az újabbat,direkt poversiftesbe.
Válasz borda77 (Joe) #17100. hozzászólásáravegyél egy jóképű használtat, 9 literes motorral, vélelenül tudok is egy eladót...


Válasz borda77 (Joe) #17101. hozzászólásáraDe ugyanez volt a régi 7esnél is először nagy motor majd vissza a kicsi.. Ha arra a mindenes melóra kéne amiről szó volt h bálázó nagypótkocsi stb, akkor azt mondom oké, de egésznap a vibrolaz előtt állni már nem hinném. Valszeg a jd is így gondolkodik, nehéz univerzális traktor, row crop gép, talajra ottvan a 9r.. Csakhát nem mindenkinek kell akkora.. Keress olyat amiben még a 9L van
Válasz borda77 (Joe) #17101. hozzászólásáraTe Győr környékén vagy ha jól rélmik!?!?!?
Ott ollyan segítőkész és ügyes szerelő van, hogy ihajj! De az ország bármelyik részén is, hidd el. Ha kéred rá a ballasztokat hátsó kerekekre, előlre, azért is írtam, hogy fronthidrós kell az eleve plussz meg rá az 1200-as súly és akkor ottvan ahogy neked kell lazán.
de számít a lendület is. Alföldön Csongrád megyében egy cég vett ezekből pár darabot, 8220-as JD-ket cseréltek le ezekre és jobban teljesítenek mint azok tették.
Nem rábeszélni akarlak, csak segíteni. Ebben azért még 7400-as motor van, ez sem 9 literes de nem is 6,7 maradjunk ennyiben
Válasz szanberg #17099. hozzászólásáraJó a ferga, de itt nálunk nincsen szerviz gyakorlatilag én még egyszer olyan traktort nem veszek ( mint ami most van DF és Dorker párosítás), ami szart sem ér!
Ezért marad a kite, Agrotec vagy az axial.
A súly pedig nagyon is fontos! 11-12 tonna alatt nincsen gép ezt megtanultam!
Itt van egy rt akinek 7,270-es nh vannak több is 6-os lemkennel szépen mennek full full agyagba.. széles felgumizással és 12 tonnával ! TALÁN mivel jól mennek a 6700m3 mocikkal más trakik is nem pazarolja a 9000-est a jd ekkora tartományba (sajnos)
Válasz bandigh #17098. hozzászólásáraJA néztem én is!!! Hogy most 270-ig a 6,8-ast rakják mit a többibe pl nh, DF, Claas stb...
ÓCSÓBB a motor de a traki ára gondolom nem ugyan ócsóbb!!!
Válasz borda77 (Joe) #17076. hozzászólásáraSzerintem JD-ből csak 8000-est szabad venni, axion meg 42millerért szerintem drága.
33-ért vettek itt 7622-es Fergát ami kb az axionnak párja. Hiába mondják, hogy az axion 850 nagyobb, de nem. Teszteltek itt 2009-ben 850-es Axiont pár napig, aztán vettek egy 6495-ös fergusont ami ugye csak 195lovas, a kisebbik 6,6 motoros... barázdában kb ugyanazt tudja, nyílván tarlón a kisebb súlya végett talán kisebbet fog, de hát igazából súly sincsen rajta a demó axi meg felvolt rakva mindenhol fullra.
Szerintem egy 7626-os Fergát nézegess, én ha most vennék gépet olyat vennék, Dyna 6 50-es váltóval, semmi fokozatmentes, azokkal csak a nyűg van, rúgózott híd kabin, fronthidró nagy súllyal ha nemkell ledobod oszt jónapot. Egy ilyen gép mindenre tökéletes!
Ha átállnék a striptillre akkor egy ilyenre lecserélném a mostaniakat a dupla sávművelős ikrezéssel ahogy Feco is írta és azzal mindent megtudnék csinálni, talajmunka vetés akár sorközművelés, de ha kell pótkocsizni vagy bálázni vagy bármi egyebet akkor azokat is egy géppel.
Válasz Drisa #17096. hozzászólásáraÉs tényleg, sőt még a 7270r-ben is.. Nem tudom miért kell ekkora gépekbe ezt a motort erőltetni
Válasz .Feco. #17091. hozzászólásáraAkkor talaj munkára csak 9 literest szabad venni?
Válasz Mokári Ádám #17093. hozzászólásáraIdei évtől már 6,8 van a250r ben, előtte 9 volt benne. Feco gépe meg eggyel régebbi akkor számozás is más volt.
Válasz Mf-es? #17094. hozzászólására6480-as Ferguson váltójába ilyen olajat használunk. Szervizes ajánlotta, eddig jó...
Milyen olaj,a farm jd NH ultra?Elvileg,ez a poversiftes,nem pedig a mol farm jd.
Válasz Mokári Ádám #17092. hozzászólásáraA konedata rosszul tudja valoban a 6.8 as van benne
Válasz .Feco. #17091. hozzászólására9es van a 7250 be is
Válasz raba.steiger.320 #17089. hozzászólásáranekem semmi bajom vele, de nem jól lett rendelve. sorba kellene mennie, viszont egy sorozat művelőkerék annyiba kerül rá mint venni egy teljesen újat amin eleve az van...
Amúgy a 7250R 6,8 literes motor, a 7260R pedig 9,0 literes, ami nagyon nem mindegy...
Válasz raba.steiger.320 #17089. hozzászólásáraMi a gond vele? Erő megbízhatóság?
Válasz borda77 (Joe) #17076. hozzászólásáraHát nem csoda . Nálunk is van 7250r de nem az igazi.
Válasz borda77 (Joe) #17087. hozzászólásáraNehéz összehasonlítani mert jd-nél nincs "cebis" nélkül, váltók is eléggé mások. Szerintem lóerőben 7230R-t kellene mellé próbálni állítani akkor alap felszereltségben. De így is lesz bőven műszaki különbség a két gép között, amit ember legyen a talpán aki össze tudja vetni.
Az a lényeg neked mi az amire szükséged van. Claas biztos olcsóbb lesz, csak a tartalom... lehet matekozni az biztos...
Válasz .Feco. #17085. hozzászólásáraTehát azt mondjátok, hogy a JD talajon veri még mondjuk a jól felsúlyozott axion 850-et is? Az axion 850 felsúlyozva sima váltóval cebis nélkül 40-42 milla, ez a JD-be??? kb...?
Válasz 2266 #17083. hozzászólásáraMivel nem tudja, hogy mi az... Csak nehogy szét is szedje... Ha jól sejtem ezeknél a gépeknél is nyomás alatt lehet, ugye?
Válasz borda77 (Joe) #17076. hozzászólásáraVolt nalunk egy évig bérletre Axion 850, elég jol ismerem.
Előnyei a JD-vel:
A ragozása összehasonlíthatatlanul jobb!
A legtöbb 50-el megy, es nagyon könnyen szalad!
Pótkocsit húzni fogyasztásban es teljesítményben is Jób volt.
Művel abban egyel régebbi motor volt igy nyomatékosabb volt, érezhetően!
Hátrányai:
Talaj munkánal érezhetően tobbet fogyasztott, konnyu munkáknal akar a dupláját is!
Felsulyozva is rosszabbul fog, sokkal hamarabb meg rúgja magat!
Ugyanaz a gep sokkal jobban hintaztatja ugy is, hogy a claas-on harompontemelon volt tombsuly, a JD-n meg nem volt semmi elől.
Egy csomó apró hibája volt, nem súlyosak, de kéthetente jott hozza a Szerelo valamihez.
Válasz *** HM *** #17079. hozzászólásáraAZ eredeti ára 73.000 dollár volt.
Válasz alfacsabi #17074. hozzászólásáraKicsit se értelek miért volt késztetésed arra hogy tekergesd és állítgasd a hidro aksikat amelyek eddig hibátlanul működtek.. Nálam pl az a jelszó ami jol működik azt nem babráljuk!!!


Válasz borda77 (Joe) #17076. hozzászólásáraUgyan kisebb kategóriában de volt több teljesítmény mérés nálunk. A Claas esetében a feltüntetett névleges teljesítményt nem tudta kardán keresztül leadni, kb -5%, míg a jd a névleges felett teljesített, kb 5% kal. Ez a különbség érezhető is talajon végzett munkánál. 150r erősebb mint 650 arion.