Válasz TDavid #24163. hozzászólásáraA csúszóagyasnál is ugyanakkora a beállítható legkisebb nyomtáv, mint sima tengelynél állítható felnivel (talán 160 cm körül van ezeknél)?
Válasz pamko #24175. hozzászólásáraNekem a 120m-en 460-as a hátsó gumik szélessége, állítható a felni, és szépen járok a sorban, ami 75 cm szélességüek.
Sorközmüvelést bérbe csináltatok, de a bérvállalkozónak van a traktorján sorközmüvelő kerék azthiszem 270 szélesek. Talán június elején tettem fel a sorközmüvelős traktorról ide képeket a napraforgós vagy az életképek topikban. Ugyan ott, ahol az árvizeket is belinkeltem.
A szelepre nem eml=kszem melyik felin van a felninek- De ha akarod lefényképezem a felni hogyan van az enyémen.
Ha a 140m en kérdezed, ami bent áll a JD eladónál, azon ha jól emlékszem merev felni van.
Válasz TDavid #24173. hozzászólásáraAz újon néztem ami bent van az eladónál. Kínálták nekem a bent állót, mondom megnézem. Onnam tudom, mi van alatta. De nekem nem paszolt konkrétan ez a modell, mert kis traktornak a méretei szerint nagy, nagy traktornak meg gyenge a motorja, ráadásul 4 hengeres. Ezen konkrétan széles "bakancsok" vannak, amit nem túlságosan díjazok, mert nálam a max 460-as hátsó gumi lehet, hogy beférjen a sorokba. Elég jó árat mondtak, de nem jött be a traki.
Válasz Sk Laci #24170. hozzászólására130m alatt 730 - as híd van, szerintem ugyanez van a 90m-en is. 140m alatt nem tudom mi van, de az a típus nem tudom mire való. 195 literes tank befele horpad talajmunkakor. ipm ha bekapcsol az óránkénti pillanatnyi fogyasztás felmegy akár 29 literig is a 130-nál,a kiegészítő tank a kerékjáratban meg útban van, ha sorba akarom forgatni a kereket.
Amúgy hasonló híd van az N101-es valtra alatt is, de azon a kerékagy vagy 2-3 centivel szélesebb azonos osztókör mellett
Válasz mtz1221 #24169. hozzászólásáraNem tudom, a megengedett össztömege nem az első és hátsó híd megengedett teherbírásának összege? Mert az ugyanannyi.
Egyébként új hídak vannak az új fülkés M-esek alatt 140m-ig, eddig 2 darabból állt, ezeken az újakon meg 3-ból. Talán a panhard rúdnál is erősebb lett, legalábbis át lett variálva.
Amúgy van rugózott hidas 120m-ünk, 3400 órás, újkora óta rakodózik. Még nem volt baj az elejével, rugózás is jól működik 2x700 kg bigbaggel az elején, annyira nincs óvatoskodva vele,nem szokottt felütközni sem.
Válasz TDavid #24167. hozzászólásáraKösz. Ha belekényszeritenek az áfa rendszerbe akkor lehet 6090-es lesz a vége. Kicsi megy évente 7-800 órát, nagynak elég lesz az MTZ is. Rúgózott Első híd jd-nál sem ajánlott homlokrakodóhoz ? Elsőhid egyezhet a 140M-sével ?
Válasz mtz1221 #24165. hozzászólásáraKérhető vastag tengellyel, a munkahengerrel együtt, de a hidraulika szivattyú külön opció. Viszont a select+ - nál már alap a dugattyús 114 literes szivattyú.
6090m és 6140m megengedett össztömege ugyanúgy 10450 kg az erősített tengellyel.
Válasz TDavid #24164. hozzászólásáraJó tudni. A 6090 is kérhető vastag tengelyel ? A tengelyhez jár a vastagabb munkahenger nagyobb olajszivattyú is, vagy ezeket mind külön kell kérni ?
Válasz Sk Laci #24160. hozzászólására6090-6140m közt van az, hogy alapból 79 mm tengellyel jön, opcióban (vagy select+ és premium csomagban alapból) erősített a hátulja, beleértve a 86 mm -es tengelyt meg vastagabb emelőmunkahengert. Nagyobb 6m -esek egyforma tengellyel jönnek.
6R -nél is egyforma tengelyek vannak, ott a 79 -essel jön a 6110-6120r, 6130r meg 86-ossal, nem választható. Emelőmunkahengert nem tudom.
Válasz später77 #24161. hozzászólásáraszerintem egyforma hídházzal jön a csúszóagyas meg a peremes tengely, így gondolom ugyanaz a vastagságú tengely megy bele. a JD -nél a csúszós tengely is 92 mm-es.
6 hengeres 6r -nél opciós a tologatós tengely.
Válasz später77 #24156. hozzászólásáraLehet kérni vastagabb tengővel. A 155-ben nem tudom mennyit csinálna az áron, ha a 195-ét tennéd bele, de a 120m-be lehet kérni a felette levő modelét, talán a 155 tengelyeit, ami erősebb. Kora tavasszal 570 euró lett volna megerendeléskor. De nem rendeltem semmit, mert a szarvasok hazavágták a repcémet.
Válasz mtz1221 #24157. hozzászólására130-ast biztosan nem. Esetleg 140 felett. Az m-es 140-es 4 hengeres. Kérésre nem tudom tesznek e bele 6 hengerest.
Válasz später77 #24156. hozzászólásáraAkkor hasonlítsd a 195m-hez.
A 175-250r alatt 100mm-s hátsó tengely van 10 csavarral 335-ös osztókörrel, 155-195m alatt 92 mm. A 145-155r alatt is 92 mm van, úgy már nem tűnik olyan gyengének. A felni közepe hamarabb szokott törni a csavarok körül ha ikrezve van, mert csak 8 csavar van 275 mm-re.
A 195m hátulja a 7530-assal egyezik, én még nem nagyon láttam tengelytörést vagy véglehajtás problémát ezeken.
Bár tény, hogy a nagy alvázú hasonló kategóriás Cnh-k (puma 185) alatt erősebb tengely (105 mm) van.
Kösz mindenkinek a hozzászólást. Nem tudom nálatok hogy megy, de itt a kite előtt leültél órákat hozzáértő emberrel, és minden megbeszéltetek. Mióta át pofátlankotta az értékesítést, azóta férfi manekenek vannak alkalmazva, akik semmit nem tudnak. Ő akarja nekem megmondani sablonból hogy mit akarok. Csak nézelődtem kicsit és feltűnt hogy a kisebb modellekbe 52 liter váltó olajat ír, a nagyobbakba meg 60 litert. Nem sok, de valami változás csak lehet köztük. Ja meg érdekes valaki írta hogy csak a nagyobbakba van 6 hengeres motor, itt azt mondták már a 130-ast is lehet 6 vagy 4 hengerrel kérni.
Válasz mtz1221 #24151. hozzászólásáraA napokban én is azon agyaltam, hogy vajon a kis hathengeres R-ek hátulja mennyire díjazná a majdnem állandóan fent lévő művelő ikerkereket (480-ast mondjuk). Sokkal gyengébbnek tűnik a 155R a 195R-hez képest. Nekem a 155 lenne az ideális ápológép, de mindenképpen kellene rá az iker, hogy ne vágja össze keskeny művelővel a talajt.
Válasz mtz1221 #24151. hozzászólására155 más 175is már más.alatta4hengeresek,azok meg ugyanazok.100tol130ig.5év alatt a 155m kerek10 milliót emelkedett.
Válasz mtz1221 #24151. hozzászólásáraPár éve még a 125M 4 hengeres volt, onnét fölfelé voltak már 6osak!
Barátom most vett 130M-et, az is 4 hengeres. Ha jól látom a tractordata-n a 155M az már 6 hengeres! Ott mazsolázhatsz, váltókról is van néhány adat!
6000-es M-es szériánál tudja e valaki( hol lehetne megtudni ) hogy 130-170 lovas közötti hathengeres motornál, van e különbség az első híd hátsó difi sebváltó között ??? Szóval az érdekelne a melyik M-es típust kéne megvenni ha az lenne a cél hogy 6 hengeres motor legyen, és a típuson belül a legnagyobb lehajtások/difik legyenek ??? PowrQuad és PowrQuad Plus között mi a különbség ???
Köszi mindenkinek jövőre még jobbak leszünk hátha akkor termés is jobb lesz. MOst 10,5 el végig lehetett menni, nagyon ette, ha nagyobb lett volna a termés még a 8 sor is elég lenne...
Válasz Drisa #24147. hozzászólásáraNekünk S770 van ahhoz tartozék. Rk Tomi jól írja kukoricához írja a könyv,de nekünk napránál is bevált. A váz és a kosár közé kell beszerelni,így a kosár távolodik a rotortól.
Válasz Drisa #24145. hozzászólásáraS-nél gyári. A kosár rögzítő csavarokon van rajta. A könyve csak kukoricában írja hogy a kosár és a váz közé kell tenni. Nagyobb lesz a kosárhézag. Más növényeknél a rögzítő csavar anyája alatt van tárolási helyzetben.
Válasz noi24 #24144. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! MIlyen vastag anyagot vágtatok alá? Gondolom nem gyári a megoldás. Majd jövőre csinálok ilyen vasat.
Válasz Drisa #24141. hozzászólásáraPontosan azért kell a távtartó ahogy Szanberg leírta. Azt írtad hogy merő szemetet küldtök be a kombájn alól,gondoltam segítek hogy mi milyen beállítással vágjuk hogy ne is szórjon de tiszta is legyen.
Válasz noi24 #24140. hozzászólásáraOlvastam. Nem igazán értem hogy leválasztó szegmensek alá miért jó távtartót tenni? Az javítja a tisztaságot? Amúgy nincs gond mert tisztító után 2 alatti a szemét.
Válasz Drisa #24132. hozzászólásáraAkkor le kell arattatni egy bér lexionnal és boldog karácsonyt !
20ezeres magot szemenként kellene össze szedni még a földről is…….
Válasz Drisa #24132. hozzászólásáraSajnos a gyengéből a veszteség is több, benne a szemét is, no meg 10-es víz körül lehetne elvileg a legtisztábbra vágni. Csak desszikkálás után csontszáraz minden és nem tudod a tányér egyben dobatni ki vele, törik az is, aztán a rosta kevés... Jó szotyiban pár éve (47q/ha) a mérleges fiúk szóltak, hogy a 2%-ot tegyem bele, úgyis levonják. Túl tiszta volt. 8 sor W540...
25279 hozzászólás
Válasz bandigh #24176. hozzászólásáraKaptam egy javaslatot, hogy 480/80R46, művelőikrezve. Nem életképes? 160-as nyomtáv.
Válasz TDavid #24163. hozzászólásáraA csúszóagyasnál is ugyanakkora a beállítható legkisebb nyomtáv, mint sima tengelynél állítható felnivel (talán 160 cm körül van ezeknél)?
Válasz pamko #24175. hozzászólásáraNekem a 120m-en 460-as a hátsó gumik szélessége, állítható a felni, és szépen járok a sorban, ami 75 cm szélességüek.
Sorközmüvelést bérbe csináltatok, de a bérvállalkozónak van a traktorján sorközmüvelő kerék azthiszem 270 szélesek. Talán június elején tettem fel a sorközmüvelős traktorról ide képeket a napraforgós vagy az életképek topikban. Ugyan ott, ahol az árvizeket is belinkeltem.
A szelepre nem eml=kszem melyik felin van a felninek- De ha akarod lefényképezem a felni hogyan van az enyémen.
Ha a 140m en kérdezed, ami bent áll a JD eladónál, azon ha jól emlékszem merev felni van.
Válasz pamko #24175. hozzászólásáraHa többnyire sorközi munkát csinàl, a 420-ast mondanàm inkább
Válasz Sk Laci #24174. hozzászólásáraLaci a 460-as hátso gumi,állitható felnin van ,vagy fix felnin szeleppel befele forgatva?a sorba férés miatt kérdezem
Válasz TDavid #24173. hozzászólásáraAz újon néztem ami bent van az eladónál. Kínálták nekem a bent állót, mondom megnézem. Onnam tudom, mi van alatta. De nekem nem paszolt konkrétan ez a modell, mert kis traktornak a méretei szerint nagy, nagy traktornak meg gyenge a motorja, ráadásul 4 hengeres. Ezen konkrétan széles "bakancsok" vannak, amit nem túlságosan díjazok, mert nálam a max 460-as hátsó gumi lehet, hogy beférjen a sorokba. Elég jó árat mondtak, de nem jött be a traki.
Válasz Sk Laci #24170. hozzászólásáraMármint melyik 140m? Mert a régebbi nagy alvázasnak egyértelműen nagyobb, vagy amelyiket most gyártják?
Válasz Sk Laci #24170. hozzászólására130m alatt 730 - as híd van, szerintem ugyanez van a 90m-en is. 140m alatt nem tudom mi van, de az a típus nem tudom mire való. 195 literes tank befele horpad talajmunkakor. ipm ha bekapcsol az óránkénti pillanatnyi fogyasztás felmegy akár 29 literig is a 130-nál,a kiegészítő tank a kerékjáratban meg útban van, ha sorba akarom forgatni a kereket.
Amúgy hasonló híd van az N101-es valtra alatt is, de azon a kerékagy vagy 2-3 centivel szélesebb azonos osztókör mellett
Válasz mtz1221 #24169. hozzászólásáraNem tudom, a megengedett össztömege nem az első és hátsó híd megengedett teherbírásának összege? Mert az ugyanannyi.
Egyébként új hídak vannak az új fülkés M-esek alatt 140m-ig, eddig 2 darabból állt, ezeken az újakon meg 3-ból. Talán a panhard rúdnál is erősebb lett, legalábbis át lett variálva.
Amúgy van rugózott hidas 120m-ünk, 3400 órás, újkora óta rakodózik. Még nem volt baj az elejével, rugózás is jól működik 2x700 kg bigbaggel az elején, annyira nincs óvatoskodva vele,nem szokottt felütközni sem.
Válasz mtz1221 #24169. hozzászólásáraNem, a 140m sokkal erősebb az első futómüve. 130 m-ig van az amit aláraknak.
Válasz TDavid #24167. hozzászólásáraKösz.
Ha belekényszeritenek az áfa rendszerbe akkor lehet 6090-es lesz a vége. Kicsi megy évente 7-800 órát, nagynak elég lesz az MTZ is. Rúgózott Első híd jd-nál sem ajánlott homlokrakodóhoz ? Elsőhid egyezhet a 140M-sével ?
Válasz TDavid #24167. hozzászólásáraAnnyi h a 90m egy rövidebb kisebb gép azért
Válasz mtz1221 #24165. hozzászólásáraKérhető vastag tengellyel, a munkahengerrel együtt, de a hidraulika szivattyú külön opció. Viszont a select+ - nál már alap a dugattyús 114 literes szivattyú.
6090m és 6140m megengedett össztömege ugyanúgy 10450 kg az erősített tengellyel.
Sziasztok! Keresek 6310 SE-hez levegő kompresszor ékszíj tárcsát. Mindenhol csak egybe adnák a kompresszorral. Tud valaki segíteni? Köszönöm
Válasz TDavid #24164. hozzászólásáraJó tudni.
A 6090 is kérhető vastag tengelyel ? A tengelyhez jár a vastagabb munkahenger nagyobb olajszivattyú is, vagy ezeket mind külön kell kérni ?
Válasz Sk Laci #24160. hozzászólására6090-6140m közt van az, hogy alapból 79 mm tengellyel jön, opcióban (vagy select+ és premium csomagban alapból) erősített a hátulja, beleértve a 86 mm -es tengelyt meg vastagabb emelőmunkahengert. Nagyobb 6m -esek egyforma tengellyel jönnek.
6R -nél is egyforma tengelyek vannak, ott a 79 -essel jön a 6110-6120r, 6130r meg 86-ossal, nem választható. Emelőmunkahengert nem tudom.
Válasz später77 #24161. hozzászólásáraszerintem egyforma hídházzal jön a csúszóagyas meg a peremes tengely, így gondolom ugyanaz a vastagságú tengely megy bele. a JD -nél a csúszós tengely is 92 mm-es.
6 hengeres 6r -nél opciós a tologatós tengely.
Válasz mtz1221 #24157. hozzászólásáraVáltozik a tengelytáv, másképp alakulnak a feltöltési térfogatok is.
Válasz TDavid #24158. hozzászólásáraCNH-nál nem a hosszú tengelycsonk miatt van erősebb tengely? Ilyen elérhető a 155R-hez is?
Válasz später77 #24156. hozzászólásáraLehet kérni vastagabb tengővel. A 155-ben nem tudom mennyit csinálna az áron, ha a 195-ét tennéd bele, de a 120m-be lehet kérni a felette levő modelét, talán a 155 tengelyeit, ami erősebb. Kora tavasszal 570 euró lett volna megerendeléskor. De nem rendeltem semmit, mert a szarvasok hazavágták a repcémet.
Válasz mtz1221 #24157. hozzászólására130-ast biztosan nem. Esetleg 140 felett. Az m-es 140-es 4 hengeres. Kérésre nem tudom tesznek e bele 6 hengerest.
Válasz später77 #24156. hozzászólásáraAkkor hasonlítsd a 195m-hez.
A 175-250r alatt 100mm-s hátsó tengely van 10 csavarral 335-ös osztókörrel, 155-195m alatt 92 mm. A 145-155r alatt is 92 mm van, úgy már nem tűnik olyan gyengének. A felni közepe hamarabb szokott törni a csavarok körül ha ikrezve van, mert csak 8 csavar van 275 mm-re.
A 195m hátulja a 7530-assal egyezik, én még nem nagyon láttam tengelytörést vagy véglehajtás problémát ezeken.
Bár tény, hogy a nagy alvázú hasonló kategóriás Cnh-k (puma 185) alatt erősebb tengely (105 mm) van.
Kösz mindenkinek a hozzászólást. Nem tudom nálatok hogy megy, de itt a kite előtt leültél órákat hozzáértő emberrel, és minden megbeszéltetek.
Mióta át pofátlankotta az értékesítést, azóta férfi manekenek vannak alkalmazva, akik semmit nem tudnak. Ő akarja nekem megmondani sablonból hogy mit akarok.
Csak nézelődtem kicsit és feltűnt hogy a kisebb modellekbe 52 liter váltó olajat ír, a nagyobbakba meg 60 litert. Nem sok, de valami változás csak lehet köztük. Ja meg érdekes valaki írta hogy csak a nagyobbakba van 6 hengeres motor, itt azt mondták már a 130-ast is lehet 6 vagy 4 hengerrel kérni.
Válasz mtz1221 #24151. hozzászólásáraA napokban én is azon agyaltam, hogy vajon a kis hathengeres R-ek hátulja mennyire díjazná a majdnem állandóan fent lévő művelő ikerkereket (480-ast mondjuk). Sokkal gyengébbnek tűnik a 155R a 195R-hez képest. Nekem a 155 lenne az ideális ápológép, de mindenképpen kellene rá az iker, hogy ne vágja össze keskeny művelővel a talajt.
Válasz mtz1221 #24151. hozzászólásáraAz online alkatrészkatalógusból ki tudod bogarászni hogy a cikkszámok meddig egyeznek az adott tipusoknál
Válasz mtz1221 #24151. hozzászólására155 más 175is már más.alatta4hengeresek,azok meg ugyanazok.100tol130ig.5év alatt a 155m kerek10 milliót emelkedett.
Válasz mtz1221 #24151. hozzászólásáraPár éve még a 125M 4 hengeres volt, onnét fölfelé voltak már 6osak!
Barátom most vett 130M-et, az is 4 hengeres. Ha jól látom a tractordata-n a 155M az már 6 hengeres! Ott mazsolázhatsz, váltókról is van néhány adat!
Válasz mtz1221 #24151. hozzászólására175M - 195M erősebb nagyobb nehezebb
6000-es M-es szériánál tudja e valaki( hol lehetne megtudni ) hogy 130-170 lovas közötti hathengeres motornál, van e különbség az első híd hátsó difi sebváltó között ??? Szóval az érdekelne a melyik M-es típust kéne megvenni ha az lenne a cél hogy 6 hengeres motor legyen, és a típuson belül a legnagyobb lehajtások/difik legyenek ??? PowrQuad és PowrQuad Plus között mi a különbség ???
Köszi mindenkinek jövőre még jobbak leszünk hátha akkor termés is jobb lesz. MOst 10,5 el végig lehetett menni, nagyon ette, ha nagyobb lett volna a termés még a 8 sor is elég lenne...
Válasz Drisa #24147. hozzászólásáraNekünk S770 van ahhoz tartozék. Rk Tomi jól írja kukoricához írja a könyv,de nekünk napránál is bevált. A váz és a kosár közé kell beszerelni,így a kosár távolodik a rotortól.
Válasz Drisa #24145. hozzászólásáraS-nél gyári. A kosár rögzítő csavarokon van rajta. A könyve csak kukoricában írja hogy a kosár és a váz közé kell tenni. Nagyobb lesz a kosárhézag. Más növényeknél a rögzítő csavar anyája alatt van tárolási helyzetben.
Válasz noi24 #24146. hozzászólásáraBújtam a katalógust de nem találtam benne. Jól értettem hogy a leválasztó szegmens alá kell?
Válasz Drisa #24145. hozzászólásáraSzivesen! De gyári,és a szegmenst rögzítő csavarok anyái alatt vannak.
Válasz noi24 #24144. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! MIlyen vastag anyagot vágtatok alá? Gondolom nem gyári a megoldás. Majd jövőre csinálok ilyen vasat.
Válasz Drisa #24141. hozzászólásáraPontosan azért kell a távtartó ahogy Szanberg leírta. Azt írtad hogy merő szemetet küldtök be a kombájn alól,gondoltam segítek hogy mi milyen beállítással vágjuk hogy ne is szórjon de tiszta is legyen.
Válasz szanberg #24142. hozzászólására4 % körül veszünk ki belőle, így 98 feletti a tisztaság, minden oké csak elsőre nagyon csúnya volt.
Válasz Drisa #24141. hozzászólásáraMennyi a bruttó anyag szemét tartalma?
Ha 4-5% az még nem okoz nagy káoszt az üzemben sem,mégha nem is kevés.
Azért kell távtartó, hogy még lazábban legyen a leválasztó szegmensében is az anyag, ne törje úgy tovább.
Válasz noi24 #24140. hozzászólásáraOlvastam. Nem igazán értem hogy leválasztó szegmensek alá miért jó távtartót tenni? Az javítja a tisztaságot? Amúgy nincs gond mert tisztító után 2 alatti a szemét.
Válasz Drisa #24137. hozzászólásáraHelló. Írtam e mailt.
Sokkal több szél kell neki mint a ládásnál!
+Zárj egy milit a felső rostán is.
Válasz Drisa #24137. hozzászólásáraAkkor még lehet elbír egy kis szelet a rendszer. Esetleg rostazárással kiegészítve
Válasz ..,-:) #24136 Chozzászólására

Szórás szinte nincs elvétve van mag a földön...
Válasz Drisa #24132. hozzászólásáraAkkor le kell arattatni egy bér lexionnal és boldog karácsonyt !
20ezeres magot szemenként kellene össze szedni még a földről is…….
Válasz bandigh #24134. hozzászólásáraEz sajnos így igaz! Ezért írtam, hogy kevés ilyen szezonban a rosta...
Válasz gcastle #24133. hozzászólásáraJó nagy, súlyos szemeknél más a dolog. Idén amilyen kis vacak szemek lesznek, némelyiknél a törek is nehezebb..
Válasz Drisa #24132. hozzászólásáraSajnos a gyengéből a veszteség is több, benne a szemét is, no meg 10-es víz körül lehetne elvileg a legtisztábbra vágni. Csak desszikkálás után csontszáraz minden és nem tudod a tányér egyben dobatni ki vele, törik az is, aztán a rosta kevés... Jó szotyiban pár éve (47q/ha) a mérleges fiúk szóltak, hogy a 2%-ot tegyem bele, úgyis levonják. Túl tiszta volt. 8 sor W540...
Válasz gcastle #24131. hozzászólására8 sor, csak szar a termés szeméttel együtt 2,7 t/ha
Válasz Drisa #24130. hozzászólására8 sor?
Válasz RkTomi #24126. hozzászólására2.ban nincs tovább sebesség :(