Nagybátyámnak van 952-es, az sem olyan nagyon öreg, bár óra van benne rendesen, de már egy év után orrán száján nyomta az olajat. Ideg őrlő egy jószág tud lenni.
Egy komolyabb 6 soros szemenkéntin gondolkodunk még. A hangját annyira nem tartjuk szem előtt, csak menjen. Ha a 952-es megbírkózik egy monosemmel, akkor egy 6320, 6420-as JD-nak nem szabad hogy kérdés legyen, még ha 4 hengeres is.
Jah ámérikás verzió, ez '96-os. 16700 meg még egy kicsi üzemóra. Előző gazdinál kb 1500 üzemórával ezelőtt teljes motorfelújítás motor főzés miatt. 14000 környékén volt valami az üléssel, de kompletten cserélve lett. TSZ gép volt, 3 traktorossal, de ami kellett minden meg volt adva neki szabályszerűen. Tudtuk az előéletét ezért is lett ez.
Rezgéscsillapító 4500 óránként vagy pedig 4 évente... jövőre kap újat meg szelephézag ellenőrzés és állítás lesz neki.
Válasz #11365. hozzászólásra
De ha markánsabb vetőgép lesz rá,akkor elgondolkodnék a kisebb 6 cylinderesen! Annak a hangja is jobb........ S bátrabban visz mindent.
NO-NO 892-es turbinás most lesz egy éves 350 ü.ó. egy olajcsepp vagy javitás nélkül , nagyon pöpec gép.Csak ne én keljen üljek benne.kérded Lajcsibátyádat nagyon elvolt ájulva tőle
Azt hittem CR az a 6030-asnál kezdődik. Ezek szerint mégsem. Ha lesz valami belőle akkor nagy a dilemma. Elég régen fáj a fogunk.
Ha akad idő és rászánt keret, akkor lehet elnézek arra.
8100 jajjj de fincsi még az amcsis verzió (gondolom) kettő érkezett ano 95 környékén (elpusztíthatatlan....persze ha van gazdia)14000 üz-vel eladva motort váltót csak kivűről láttuk ! Adagoló javítás is volt (de a porlasztók eredetiek...pedig 8000 üz-nél ajánlott a csere) 5000 üz főtengely rezgéscsillapító !Víz szivattyú 1 szer, kb enyi volt !
Válasz #11351. hozzászólásra
Hello!
Az adagolós (nem közös nyomócsöves) motorú 6320-as pont olyan,mint a 10-es (csak más rajta a "tökhaj"-mondta anno a szervizes) strapabírásban is! Nem vagy messze,gyere el,mutatok Neked egy testvérpárt. Az egyik 10-es,a másik 20-as,üó szinte ugyanaz,de lehet már a 20-ban több van. És talán a 20-al kevesebb baj volt eddig,amire kijelenthetjük,hogy szinte semmi!
Az nem vészes. Mondjuk az tuti, hogy ha egy gép idekerül és meg van csinálva, akkor azokkal a munkákkal amit csinálnia kell az elég sokáig húzná. A perselyre nagyon kényesek... a 8100-nál külön felhívták a figyelmet rá, hogy azt kenni kell rendesen, mert csúnya dolgokat csinál ha elkopik.
Szemezünk, szemezgetünk, még nem is biztos a másik gép sajnos, de ha úgy alakul, akkor húz a szívünk a 20-asok felé. A több üzemórásnál az is a gond, hogy több idő volt ölni a gépet... ötletem nincs, hogy mi lesz, hogy lesz.
6010 se 6 db a (flottában) spec nagyon szerettem ! 9000-10000 üz környékén elaedva ! Hibák némi olaj szivárgás (nem veszélyes) 1-2 szinkron (pikk pakk) kicserélhető,víz szivattyú,gázolaj szivattyú(de azt egy hurokkal-visszacsapó szeleppel ki lehet iktatni)első híd (királycsap persely) KB ennyi a porlasztókat után lehetett állítani ! De ilyenkor a csere is már esedékes lehet! Full mechanikus
Van már egy nagyobb jószág erőgyárnak, a minőségi különbséget felfedeztük benne az tuti. Most a rohangálós 82-es cseréjén gondolkozunk. Főleg úgy hogy nehezebb vetőgépet is akarunk mögé.
Claas-t nézegettük még. Csak az a zöld szín nagyon vonzza a tekintetünket. Valami 20-ast nézegettünk inkább mint 10-est. 100 LE körül. Azok a kis claas Aresek és Arionok piszkálják a fantáziánkat, amik az axial-nál ácsorognak, hogy vajon mi lehet a bűnük...
Lehet hogy 9000 nem múlik el nyom nélkül, csak ha netán tudni is lehet valamit a gépről, akkor abban jobban lehet bízni. Az a helyzet, hogy költségvetési nagytanács előtt állunk, számolgatunk osztunk szorzunk és ha úgy jön ki, akkor lehetséges valami lépés ebbe az irányba.
Ha nem tudnám hogy van az új MTZ össze rakva akkor én inkább arra tipelnék mivel JD-ide vagy oda a 9000ÜÓ nem múlik el nyomtalanúl.. Nem gondolkodsz valami alternativ gépbe mint LANDINI CLAAS-VALTRA- RENAULT?? Azal is eldolgozgatnak..
Majdnem 9000 üzemórás 6010 vagy fele üzemórás 6020? (természetesen árban is kicsit több a 20-as)
20-as mennyivel jár több meghibásodással? Mennyit bírnak ezek papíron? Nehéz földmunka nélkül (permetező, műtrágyaszró, pótkocsik, vetőgépek, kultivátor).
Ahogy már írtam erről korábban mára ide korcsosult a fejlesztés ! Igazából már sok mindent nem tudnak belegyömöszölni a vasakba, mint kiszolgáló elektronikát. Meg természetesen (felhúzott) motorokat ! Kis ccm-elférlyen a dizájnos külső alatt ...stb paraszt vakítás ! Ezzel mára együtt kell élni....viszont szintén kívánom a hibamentes hosszú pályafutást
természetesen a lényeget nem mutatták, a fülkét belülről mert a különbség. Vagyis hogy nincs mert szinte ugyanaz mint a 30-asé. Azonkívül persze nem tudom hogy szivattyú gondolom kisebb e rajta stb, lehet motor vezérlés "butább" de én is kíváncsi lennék ha valaki tételesen tudna nyilatkozni... Motor háztető ugyanaz rajta az látszik
Ma kipróbáltam egy 230le R-est...már amennyire lehetett,mert a földön alig bírta vonszolni magát a horsch vetőgéppel,jött is a szervíz és állítólag kalibrálni kell a váltóját...aztán mindjárt a kormány is elment,alig reagált tekerni kellet rendesen,de erre gőze sem volt a szervízesnek...szerintem még most is keresik mitől,lehet azért mert belelültem? A gép tele van telejesen felesleges dolgokka,ilyen pl a menetsebbesség arányos kormányzás,vagyis ha igen lassan mész akkor egy kis mozdulatra igen nagyot fordul(na)...a fülke jóbb oldalán már megszokott kezelőelemeket mind beépíteték a kartámaszban és innen lehet vezérelni pl a rádió hangerejét stb,továbbá beépitetek egy joystikot,ha valaki homlokrakót akana felrakni rá alapból benne van az automata kormányzás meg hasonlók...engem nem gyözőt meg,iiiilletve aról nagyon is,hogy ilyen bonyolult koloncot nem vennék a nyakamba,még ha szép is és az is biztos ilyent majd használtan sem sokan mernek majd venni...Ez "mutatványos" traktor különben 130000euroba került,ötven üzemórával kint Németországban, plusz a gázolaj mert lábon hozták haza...De mivel a világ egyik legrendesebb ember tulajdonában van,ezért kívánok neki a géphez sok örömöt és szervíz(es) mentes üzemórákat
Akassz mögé egy akét és had izzadjon.Ha jó a motor nem lehet baja.Ha meg szar akkor most dögöljön meg amíg van rá garancia.Nálunk annyiról szólt a bejáratás hogy hazajött Bajáról a gép lábon,utána meg kapta a condort.8000 üóval adtuk el és semmi baja nem volt az állapotfelmérésen.
S íme jön hát az új 6M széria, vajon ezek is 70 ezer eurótól fognak kezdődni??? bízom benne, hogy felveszi a 6030-as premium ár/érték arányát!
A bemutató videó:
http://www.youtube.com/watch?v=o7Dc1CijMlg
Senkinek nem volt ilyenbe része? Ha furikázni fogok a faluba akkor meg megpecsételnek egy buszke szoval ami nem hiányzik Na de komolyan lehet hinni nekik hogy mehet a szántás? Mert szerintem is inkább eloszor konyebb munkába kéne egy kicsitt bejáratni.
Mikkor lehet terhelni egy uj traktort(6830pr)? Mert azt mondják hogy rogton lehet terhelni ezek a motorokat nem kell bejáratni. Szerintetek mehet rogton egy konyebb szántás vagy inkább csak vetés? Tik hogy csináltátok? csinálnátok?
25276 hozzászólás
http://youtu.be/viGhzvi9_HY JOHN DEERE 7430 Multiva TR 210 Pótkocsi
Itt egy másik, claas lexion 570 Multiva TR 210 Pótkocsi
Válasz #11366. hozzászólásra
Nagybátyámnak van 952-es, az sem olyan nagyon öreg, bár óra van benne rendesen, de már egy év után orrán száján nyomta az olajat. Ideg őrlő egy jószág tud lenni.
Válasz #11373. hozzászólásra




Azt elbírja tuti!
Még a kis dojc is vitte!
Válasz #11373. hozzászólásra

Simán ! 12 soros optima szója vető gépet vitte (nem segéd vázast)
Válasz #11370. hozzászólásra

Egy komolyabb 6 soros szemenkéntin gondolkodunk még. A hangját annyira nem tartjuk szem előtt, csak menjen. Ha a 952-es megbírkózik egy monosemmel, akkor egy 6320, 6420-as JD-nak nem szabad hogy kérdés legyen, még ha 4 hengeres is.
Válasz #11369. hozzászólásra






Válasz #11363. hozzászólásra

Jah ámérikás verzió, ez '96-os. 16700 meg még egy kicsi üzemóra. Előző gazdinál kb 1500 üzemórával ezelőtt teljes motorfelújítás motor főzés miatt. 14000 környékén volt valami az üléssel, de kompletten cserélve lett. TSZ gép volt, 3 traktorossal, de ami kellett minden meg volt adva neki szabályszerűen. Tudtuk az előéletét ezért is lett ez.
Rezgéscsillapító 4500 óránként vagy pedig 4 évente... jövőre kap újat meg szelephézag ellenőrzés és állítás lesz neki.
Válasz #11365. hozzászólásra
S bátrabban visz mindent.
De ha markánsabb vetőgép lesz rá,akkor elgondolkodnék a kisebb 6 cylinderesen! Annak a hangja is jobb........
Válasz #11368. hozzászólásra
Ő volt a tettes ?
Válasz #11366. hozzászólásra


Pöpec a gép,én szivesen ültem benne! Meg is fáztam mint az állat...
Válasz #11364. hozzászólásra
első híd, kormány munkahenger (bár ez lehet nem kenhető) 3-dik pont ! Ha jól emlékszem !
Ahol zsírzó gomb van rajta azt kényeztetni kell
Válasz #11354. hozzászólásra
892-es turbinás most lesz egy éves 350 ü.ó. egy olajcsepp vagy javitás nélkül , nagyon pöpec gép.Csak ne én keljen üljek benne.
kérded Lajcsibátyádat nagyon elvolt ájulva tőle 


NO-NO
Válasz #11361. hozzászólásra

Azt hittem CR az a 6030-asnál kezdődik. Ezek szerint mégsem. Ha lesz valami belőle akkor nagy a dilemma. Elég régen fáj a fogunk.
Ha akad idő és rászánt keret, akkor lehet elnézek arra.
Válasz #11360. hozzászólásra
Melyik perselyre,kircsap?M
Válasz #11360. hozzászólásra
14000 üz-vel eladva motort váltót csak kivűről láttuk ! Adagoló javítás is volt (de a porlasztók eredetiek...pedig 8000 üz-nél ajánlott a csere) 5000 üz főtengely rezgéscsillapító !Víz szivattyú 1 szer, kb enyi volt !
8100 jajjj de fincsi még az amcsis verzió (gondolom) kettő érkezett ano 95 környékén (elpusztíthatatlan....persze ha van gazdia)
Válasz #11359. hozzászólásra
Ja...jaja
Válasz #11351. hozzászólásra
Hello!
Az adagolós (nem közös nyomócsöves) motorú 6320-as pont olyan,mint a 10-es (csak más rajta a "tökhaj"-mondta anno a szervizes) strapabírásban is! Nem vagy messze,gyere el,mutatok Neked egy testvérpárt. Az egyik 10-es,a másik 20-as,üó szinte ugyanaz,de lehet már a 20-ban több van. És talán a 20-al kevesebb baj volt eddig,amire kijelenthetjük,hogy szinte semmi!
Válasz #11358. hozzászólásra
Az nem vészes. Mondjuk az tuti, hogy ha egy gép idekerül és meg van csinálva, akkor azokkal a munkákkal amit csinálnia kell az elég sokáig húzná. A perselyre nagyon kényesek... a 8100-nál külön felhívták a figyelmet rá, hogy azt kenni kell rendesen, mert csúnya dolgokat csinál ha elkopik.
Szemezünk, szemezgetünk, még nem is biztos a másik gép sajnos, de ha úgy alakul, akkor húz a szívünk a 20-asok felé. A több üzemórásnál az is a gond, hogy több idő volt ölni a gépet... ötletem nincs, hogy mi lesz, hogy lesz.
Válasz #11347. hozzászólásra

Ez ugye 7R ?
Válasz #11351. hozzászólásra


6010 se 6 db a (flottában) spec nagyon szerettem ! 9000-10000 üz környékén elaedva ! Hibák némi olaj szivárgás (nem veszélyes) 1-2 szinkron (pikk pakk) kicserélhető,víz szivattyú,gázolaj szivattyú(de azt egy hurokkal-visszacsapó szeleppel ki lehet iktatni)első híd (királycsap persely) KB ennyi a porlasztókat után lehetett állítani ! De ilyenkor a csere is már esedékes lehet! Full mechanikus
Válasz #11356. hozzászólásra
. Most a rohangálós 82-es cseréjén gondolkozunk. Főleg úgy hogy nehezebb vetőgépet is akarunk mögé.
Van már egy nagyobb jószág erőgyárnak, a minőségi különbséget felfedeztük benne az tuti
Válasz #11351. hozzászólásra

JD bármi áron...ha elromlik magadnak csinálod a következő tíz évre,csak ezzel lesz korszakváltás az életedben
Válasz #11354. hozzászólásra
Claas-t nézegettük még. Csak az a zöld szín nagyon vonzza a tekintetünket. Valami 20-ast nézegettünk inkább mint 10-est. 100 LE körül. Azok a kis claas Aresek és Arionok piszkálják a fantáziánkat, amik az axial-nál ácsorognak, hogy vajon mi lehet a bűnük...
Lehet hogy 9000 nem múlik el nyom nélkül, csak ha netán tudni is lehet valamit a gépről, akkor abban jobban lehet bízni. Az a helyzet, hogy költségvetési nagytanács előtt állunk, számolgatunk osztunk szorzunk és ha úgy jön ki, akkor lehetséges valami lépés ebbe az irányba.
Válasz #11353. hozzászólásra


Ha nem tudnám hogy van az új MTZ össze rakva akkor én inkább arra tipelnék mivel JD-ide vagy oda a 9000ÜÓ nem múlik el nyomtalanúl.. Nem gondolkodsz valami alternativ gépbe mint LANDINI CLAAS-VALTRA- RENAULT?? Azal is eldolgozgatnak..
Válasz #11352. hozzászólásra

Ha gép csere, akkor én nem támogatom a belarust. És ahogy elnézem apámat, már ő sem annyira
Válasz #11351. hozzászólásra




felejtsd el,inkabb mtz 820
Majdnem 9000 üzemórás 6010 vagy fele üzemórás 6020? (természetesen árban is kicsit több a 20-as)
20-as mennyivel jár több meghibásodással? Mennyit bírnak ezek papíron? Nehéz földmunka nélkül (permetező, műtrágyaszró, pótkocsik, vetőgépek, kultivátor).
Válasz #11347. hozzászólásra

Ahogy már írtam erről korábban mára ide korcsosult a fejlesztés ! Igazából már sok mindent nem tudnak belegyömöszölni a vasakba, mint kiszolgáló elektronikát. Meg természetesen (felhúzott) motorokat ! Kis ccm-elférlyen a dizájnos külső alatt ...stb paraszt vakítás ! Ezzel mára együtt kell élni....viszont szintén kívánom a hibamentes hosszú pályafutást
Válasz #11345. hozzászólásra

természetesen a lényeget nem mutatták, a fülkét belülről mert a különbség. Vagyis hogy nincs mert szinte ugyanaz mint a 30-asé. Azonkívül persze nem tudom hogy szivattyú gondolom kisebb e rajta stb, lehet motor vezérlés "butább" de én is kíváncsi lennék ha valaki tételesen tudna nyilatkozni... Motor háztető ugyanaz rajta az látszik
Ma kipróbáltam egy 230le R-est...már amennyire lehetett,mert a földön alig bírta vonszolni magát a horsch vetőgéppel,jött is a szervíz és állítólag kalibrálni kell a váltóját...aztán mindjárt a kormány is elment,alig reagált tekerni kellet rendesen,de erre gőze sem volt a szervízesnek...szerintem még most is keresik mitől,lehet azért mert belelültem?
A gép tele van telejesen felesleges dolgokka,ilyen pl a menetsebbesség arányos kormányzás,vagyis ha igen lassan mész akkor egy kis mozdulatra igen nagyot fordul(na)...a fülke jóbb oldalán már megszokott kezelőelemeket mind beépíteték a kartámaszban és innen lehet vezérelni pl a rádió hangerejét stb,továbbá beépitetek egy joystikot,ha valaki homlokrakót akana felrakni rá
alapból benne van az automata kormányzás meg hasonlók...engem nem gyözőt meg,iiiilletve aról nagyon is,hogy ilyen bonyolult koloncot nem vennék a nyakamba,még ha szép is és az is biztos ilyent majd használtan sem sokan mernek majd venni...Ez "mutatványos" traktor különben 130000euroba került,ötven üzemórával kint Németországban, plusz a gázolaj mert lábon hozták haza
...De mivel a világ egyik legrendesebb ember tulajdonában van,ezért kívánok neki a géphez sok örömöt és szervíz(es) mentes üzemórákat
Válasz #11339. hozzászólásra
Akassz mögé egy akét és had izzadjon.Ha jó a motor nem lehet baja.Ha meg szar akkor most dögöljön meg amíg van rá garancia.Nálunk annyiról szólt a bejáratás hogy hazajött Bajáról a gép lábon,utána meg kapta a condort.8000 üóval adtuk el és semmi baja nem volt az állapotfelmérésen.
Válasz #11341. hozzászólásra
Impozáns, mint a legtöbb John Deere promo video...
Szerintem olyasmi árazás lesz, mint az 5000R és 5000M szériák között, hogy pár csokoládéval alá lesz árazva. Vagyis logika ezt diktálná.
Válasz #11337. hozzászólásra

Jól be kell járatni, hogy mindenki tudja hogy új izomcsoport érkezett a faluba... felénk is így szokás
Válasz #11341. hozzászólásra

R és az M széria között??
Mi lesz a külömbség az
Válasz #11339. hozzászólásra
Az első 100 órában 80%-nál jobban ne pörgesd/terheld (tehát mondjuk egy vagy két fokozattal lassabban szántasz, mint amit bírna), aztán hajrá!
S íme jön hát az új 6M széria, vajon ezek is 70 ezer eurótól fognak kezdődni??? bízom benne, hogy felveszi a 6030-as premium ár/érték arányát!
A bemutató videó:
http://www.youtube.com/watch?v=o7Dc1CijMlg
Válasz #11339. hozzászólásra
jól megköll pezsditeni a gépet a közúton vrmmmmmmmm
iránylasvegas!
Senkinek nem volt ilyenbe része? Ha furikázni fogok a faluba akkor meg megpecsételnek egy buszke szoval ami nem hiányzik
Na de komolyan lehet hinni nekik hogy mehet a szántás? Mert szerintem is inkább eloszor konyebb munkába kéne egy kicsitt bejáratni.
Válasz #11336. hozzászólásra



Ilyen élményben még nem volt részünk..
Válasz #11336. hozzászólásra
...csakúgy könnyedén,tudoood olyan "légies" elsőhíddal
Elöszőr is végig járnám a falu minden utcáját...naponta többször,utána meg a környéket
Mikkor lehet terhelni egy uj traktort(6830pr)? Mert azt mondják hogy rogton lehet terhelni ezek a motorokat nem kell bejáratni. Szerintetek mehet rogton egy konyebb szántás vagy inkább csak vetés? Tik hogy csináltátok? csinálnátok?
Válasz #11334. hozzászólásra





Ha szerencséd van akkor rúzsos.... ha meglesed .....
vlm kitésmacától
oder takaritónőcitül ---------
használták azt rendesen nyugiiiiii
Válasz #11333. hozzászólásra




ÚJ
Válasz #11330. hozzászólásra

Nem kevesen használhatták a 12 év alatt mi?
Válasz #11331. hozzászólásra
Mindent lehet, de ez nem nem abból állna, hogy rádugom a laptopot/tunningdobozt oszt' kész. Ott rendesen az adagolót kellene okosítani.
Korzo, vagy valaki, aki otthon van a témában!
Jd 6110-est fel lehet húzni valahogy egy 6210-es vagy 6310-es szintjére? Lóerőre gondolok természetesen!
Kaptam


Válasz #11324. hozzászólásra


Nekünk azért azzal is akadtak gondok,igaz nem sok de sokba fájt