Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 397.3 Ft USD 337.72 Ft CHF 424.99 Ft GBP 456.41 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25250 hozzászólás
Nincs profilkép
#22899 buzgokrisztian
2020-08-16 20:05:21

Válasz Vinkó 75 #22900. hozzászólásáraSzóval nem kell tőle tartani? Köszönöm a válaszod.

Nincs profilkép
#22897 buzgokrisztian
2020-08-16 19:47:18

Sziasztok.
John Deere 6420 (2005évjarat)Hengerfej pakolás előtt állok, azt szeretném mennyire bonyolult ezt megcsinálni otthon. Köszönöm a válaszokat

Nincs profilkép
#22896 gcastle
2020-08-15 17:18:39

Válasz gcastle #22897. hozzászólásáraEzeken kell 1000 óránként szelephézagot állítani, nehogy kampeca!

Nincs profilkép
#22895 gcastle
2020-08-15 17:12:38

Válasz _NB_ #22896. hozzászólására6.8-as motor... Bal oldalt a common rail...

#22894 _NB_
2020-08-15 14:47:39

Válasz gcastle #22895. hozzászólásáraItt is egy 6 hengerest bütykölnek

Nincs profilkép
#22893 gcastle
2020-08-15 12:35:08

Válasz bandigh #22894. hozzászólásáraÚjakat kapott, az volt a vicces, hogy az újak végig menetesek voltak, míg amit kiszedtünk csak részmenetesek... Erra mondják, hogy jobb a végig menetes, mert az végig nyúlik, míg a csapos a menetes részén nyúlik jobban, így elbarmolhatja a blokkban a menetet...

#22892 bandigh
2020-08-15 09:33:09

Válasz gcastle #22887. hozzászólásáraÚjrahúzásnál aztán kapta az új csavarokat, gondolom..

#22891 RkTomi
2020-08-14 20:49:14

Válasz gcastle #22892. hozzászólásáraEz inkább a kötelező táncok kategória volt.

Nincs profilkép
#22890 gcastle
2020-08-14 20:11:52

Válasz RkTomi #22891. hozzászólásáraÉrtem, a jó kis zsíros bérmunka... Gyáááá! smile thumbup

#22889 RkTomi
2020-08-14 19:48:57

Válasz gcastle #22884. hozzászólásáraEz már bérmunka volt nem saját, úgy felverte a sok gyom, hogy megérte volna aratás előtt glifozáttal, vagy dikváttal lefújni.

#22888 Vinkó 75
2020-08-14 19:41:46

Válasz mtz1221 #22886. hozzászólásáraNemrég jött meg Zombor-ból az MF 590 motorja. Ott is ez volt. A blokkot is síkolni kellett kicsit.

#22887 Vinkó 75
2020-08-14 19:37:55

Válasz Vinkó 75 #22888. hozzászólásáraAmi lemaradt...sima hengerfejnél a szelepet illesztik utána. A részleges égéstérrel ellátott síkolt hengerfejnél megy a matek. De a gyártónak van arra útmutatása. A hüvely kiállást fontos mérni. Az őzikénél is vannak minden méretben hézagolók, sajna a tömeggyártás kissé pontatlan.

#22886 Vinkó 75
2020-08-14 19:32:48

Válasz _NB_ #22876. hozzászólásáraAkkor mérnek számolnak tömítést..vagy faragnak a dugattyúból. Ha a blokkot is síkolták. A többi az sima ...a gyárban a szalagon szárazon szerelik a tömítést. A kent tömítést a rásülés miatt szokták csinálni..de az valóban nem hasznos. A csavar kenése meghatározott anyaggal történik az ellenállás végett. Igaz ilyenkor a lehúzási nyomaték is más. A lépcsős lehúzás az alap. A fokolás látványos de gyakorlatilag mára ki napi szinten csinálja,már nm-ben tudja nem fokol. Gyártósoron az automata leveri oszt jónapot. Mégis el megy 10 ezer órát minimum.Egyedi gyártásnál megy a pepecselés. Tömeggyártásnál...az csak időhúzás.

Nincs profilkép
#22885 gcastle
2020-08-14 18:43:50

Válasz _NB_ #22876. hozzászólásáraNa nálam a szerelő nem így húzta le a hengerfejet, mert itt ugye 80Nm+3x90fok, nálam 90-120-150Nm+2x90fokkal dolgoztak, no meg a sorrendet sem így csinálta... Nem hinném, hogy különbség lenne a javítási utasitásokban, bár lehet lóerő függő a dolog... Mondjuk elring tömítés rába(man 2153) motorhoz írja a 60 perces pihenőt valahol a végső nyomaték környékén, plusz 1000-1000 óra után az utánhúzást, de volt már olyan tömítés is a cimboránál, amit lehúzás után fellazítást és újrahúzást kért...

#22884 mtz1221
2020-08-14 18:11:18

Válasz _NB_ #22876. hozzászólásáraMikor a szerb perkinsemet generálozták,akkor gyűrűk nélkül összerakták,és utánna esztergálták le a dugók tetejét hogy meglegyen a 2 tized kiállás. És ezt egy 30 éves motornál. Azt akarom mondani,nem újkeletű dolog ez már.

Nincs profilkép
#22883 gcastle
2020-08-14 17:57:54

Válasz _NB_ #22876. hozzászólásáraAlacsonyabb dugó... Mert az excentrikus hajtókarcsapágy jobb megoldás? smile whistling

Nincs profilkép
#22882 gcastle
2020-08-14 17:38:54

Válasz RkTomi #22883. hozzászólásáraOtt aztán volt leválasztás! smile lol

#22881 RkTomi
2020-08-14 16:16:54

Búzában utolsó nap mintha kicsit betapadtak volna a rotorkosarak:

Nincs profilkép
#22879 Sk Laci
2020-08-12 21:21:42

Válasz gcastle #22869. hozzászólásáraKöszönöm szépen, jó aprólékos, van áttekintés.
A hibát sikerült eltávolítani, remélem tartósan. Holnap éles próba van tervben.

#22878 Vinkó 75
2020-08-12 20:03:47

Válasz gcastle #22865. hozzászólásáraHüvely-dugó kint volt ? A többit megnéztétek, azt rendben találtátok mint írtad. Marad a víz pumpa(ha beépített).Esetleg leszivárog a hüvelynél. Bár nem egy sima tömítése van ott sem. Ha az illesztő hüvelyeknél fel ült, annak azon látszani kellene. De gondolom szerelés előtt mérve volt. Valamint az mára a tömítést is kinyomta volna.

Nincs profilkép
#22877 gcastle
2020-08-12 19:32:59

Válasz bandigh #22875. hozzászólásáraAkkor fehér füsttel fogy a fagyálló, meg melegszik a fagyálló, de nem tud lemenni az olajba.

Nincs profilkép
#22876 gcastle
2020-08-12 19:31:15

Válasz Full Random #22874. hozzászólásáraVolt kint egy napig benzinnel felöntve...

Nincs profilkép
#22875 Full Random
2020-08-12 19:21:43

Válasz bandigh #22875. hozzászólásáraCsak mondtam egy tippet, nem ismerem a motort

#22874 _NB_
2020-08-12 17:51:27

Válasz gcastle #22865. hozzászólására

Érdekes, de a gyártok általában dugattyú kiállás mértékétől teszik függővé, hogy milyen vastag hf.tömítés kell, gondolom ha még eredeti a hengerfej.

Ha már köszörülték akkor valami szerelésiben kéne min-max adatokat keresni valószínűleg, Pl: hogyha a hengerfej ilyen magas és a dugattyú ennyire áll ki akkor ilyen vastag tömítés kell.

Ez is egy érdekes megközelítés miszerint a dugattyú magasságával operálnak.



A hf.tömítés méretét szokták jelölni, fogakkal vagy lyukkal a tömítésen.
Pl Pl 206 Peugeot

Ami még érdekes, hogy a tömítést szárazon kel szerelni, nem lehet olajos, ez legtöbbször megy is, a csavarokon meg minimális olaj kel csak legyen.
Ellenben van aki belemártja kannába és úgy szereli, amitől lehet a tömítés is olajos lesz, csak már nem látszódik és idő előtt átég.


Ez egy JD 9 literes stabil motor szerelési, lehet itt írnak valamit hogy mit kell mérni és számolni.
John Deere PowerTech 9.0 L OEM Diesel Engine Base Engine Repair Manual

Ez meg a használati egy 9 literes stabilhoz
9.0L OEM DieselEngines( Tier3/StageIIIA Platform)

#22873 bandigh
2020-08-12 17:33:25

Válasz Full Random #22874. hozzászólásáraEgr hűtő tud még lyukadni, de ott nemigen találkozik olajjal a víz, asszem

Nincs profilkép
#22872 Full Random
2020-08-12 16:50:03

Válasz gcastle #22845. hozzászólásáraOlajhűtő vízteres?- esetleg

Nincs profilkép
#22871 gcastle
2020-08-12 16:23:14

Válasz _NB_ #22870. hozzászólásáraKeresési módnál a modell-t kell választani, és jönnek a Fordok is!

Nincs profilkép
#22870 gcastle
2020-08-12 16:21:37

Válasz _NB_ #22870. hozzászólására8770A még most is fent van...

Nincs profilkép
#22869 gcastle
2020-08-12 16:19:26

Válasz _NB_ #22870. hozzászólásáraKb két hete még a régebbi oldal volt...

#22868 _NB_
2020-08-12 15:29:40

Válasz gcastle #22869. hozzászólásáraHmm épp linkelni akartam hogy van egy másik is, de aztán a könyvjelzős link ide dobott, így látom megújult az oldal, sajna a Ford trakik lekerültek, ha jó látom ? smile crying

Nincs profilkép
#22865 Sk Laci
2020-08-12 07:21:26

Válasz _NB_ #22836. hozzászólásáraSzia!
Látom ügyes vagy ilyen oldalak bemásolásában, amit nagyon szépen köszönök, mivel segítségem vagy.

NH 7040 traktorra is be tudnál nekem ide tenni hasonló oldalakat?
Jelenleg a hátsó részéről kellene, ahol a hidraulikus pumpa és az elosztók vannak a pumpa felett.
Tegnap szétszakított az elosztónál valamit, alig tudtam haza juttatni a traktort.
Akkor szakadt szét, amikor a traktoron összekapcsoltam az automatikus tengelykapcsolót 4x4-re. Addig ment minden rendben.
Nagyon megy az agyamra a Holland traktor, alig dolgozott 50 órát a sebváltó felujítása óta, máris probléma.

Nincs profilkép
#22864 .Richard.
2020-08-12 07:14:03

Válasz gcastle #22865. hozzászólásáraAzok a stiftek egy vékonyabb tömitésnél meg fej sikolás után feltámaszthatnak. Azt senki nem mérte? Más motoron is az megszivathat.

Nincs profilkép
#22863 gcastle
2020-08-12 07:09:44

Válasz _NB_ #22855. hozzászólásáraKatalógus szerint egy cikkszám van tömítésre, az illesztés meg két hüvely...

Nincs profilkép
#22861 gcastle
2020-08-11 17:26:06

Válasz _NB_ #22855. hozzászólásáraSzervizes rakta a hengerfejet, mézegetett-méricskélt, én csak a common railt pakoltam össze, meg a fekvő olajkályhát a blokk fölött! smile lol

Nincs profilkép
#22860 gcastle
2020-08-11 17:23:57

Válasz .Richard. #22860. hozzászólásáraA váz az olajteknő, mint a 8as szarvasoknál... smile thumbup
1,03 baros a sapka, és hidegen nem enged sehol.
Jó mulatság, férfi munka lesz!

#22859 _NB_
2020-08-11 14:55:20

Válasz gcastle #22858. hozzászólásáraIgen, így már elképzelhető az is, hogy esetleg ott könnyezik bele.

Nincs profilkép
#22858 .Richard.
2020-08-11 13:15:43

Válasz gcastle #22858. hozzászólásáraGondolom melegen megy a viz az olajba. Be kéne melegiteni aztán kartelt ha lehet leszedni a vizrendszert meg a hűtősapkánál megnyomatni amennyit enged a rendszer. Gondolom 1.5 bart lehetne. Aztán alul csepeg valahol. Biztos meglátni.

#22857 Tomi81
2020-08-11 13:06:47

Válasz szanberg #22857. hozzászólásáraKeversz valakivel.smile lol Nincs lexi a portán, csak egy E512.

Nincs profilkép
#22856 gcastle
2020-08-11 11:42:57

Válasz _NB_ #22855. hozzászólásáraPumpa a vezérlésbe bedugva, onnan kapja a hajtást, ott csak szórt olaj van...

#22855 szanberg
2020-08-11 09:56:42

Válasz Tomi81 #22856. hozzászólásáraKis lexion nem eladó Tomi?
Tudok rá vevőt

#22854 Tomi81
2020-08-11 06:48:10

Válasz gcastle #22854. hozzászólásáraÉn a hüvely gumigyűrűre tippelek.

#22853 _NB_
2020-08-11 01:13:28

Válasz gcastle #22854. hozzászólásáraÉrdekes, olyan dolgokon agyalj ahol a csak a víz tud az olajba kerülni.
Hüvelyrepedésnél azért csak beledolgozna vízbe nem ha olaj nem is de a hengernyomás egy része ott volna nem?
Vízpumpa tömbszelence, motorolaj keni a vízpumpád ? A motorolaj nyomása nem nagyobb mint a hűtőrendszeré ?

Olyan helyen lehet a difi ahol nincs másik oldalról nyomás, pl ha hengerfej felül volna repedt a szelepeknél, ahol nincs nyomás és bele könnyezné a vizet, ami csak simán lefolyna karterba.


Írtad, hogy volt síkolva, pluszos tömítés és brezon, illesztőstift magasság ellenőrzés megvolt, nehogy az támaszon ki?

Esetleg valami UV festék, passz

Nincs profilkép
#22852 gcastle
2020-08-10 23:05:45

Válasz gcastle #22845. hozzászólásáraSenkinek semmi 5let? Na akkor megint szétszedem-összerakom, aztán ha lesz érdeklődés, megosztom a tapasztalatokat...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Tíz éve első a repcetáblákon!
Tíz éve első a repcetáblákon!
A változó klimatikus és szabályozási környezetben csak azok maradnak versenyben,...
Hamis növényvédő szerek: veszélyes hálózatot számoltak fel
Hamis növényvédő szerek: veszélyes hálózatot számoltak fel
Az ország az Európai Unió tagja akar lenni.
KRONE AM 243 CV,  240 -es TÁRCSÁS KASZA,  FŰKASZA
KRONE AM 243 CV, 240 -es TÁRCSÁS KASZA,...

1.200.000 Ft

Gumi
Gumi

36.000 Ft

New Holland Braud SB56 szőlőkombájn
New Holland Braud SB56 szőlőkombájn

9.850.000 Ft

MTZ ACV automata vonófej, pótkocsi húzó
MTZ ACV automata vonófej, pótkocsi húzó

50.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]