Válasz bandigh #22579. hozzászólásáraEzek a 8R-ek ápoló ikres megoldással ugyan olyan bekormányzási szögre képesek mint gyári kerékkel?
Magyarul nem ér bele kerék a vázba?
Válasz Doszpodm #22575. hozzászólásáraÉs mit szeretnél, egy olyan oldalt, ahova beírod a sorozatszámot és az kiírja, hogy milyen aktivációk kerültek rá? Szerintem ilyen adatokhoz csak a forgalmazó fér hozzá.
Válasz Doszpodm #22573. hozzászólásáraA monitor megmutatja az aktiválások oldalon ami után pipa van azok a funkciók vannak feloldva. Az antenna dolgait szintén meg lehet nézni rajta ez a legegyszerűbb megoldás.
Sziasztok. Olyan érdekelne, hogy valahol le tudom e kérdezni pl egy Antenna vagy Monitor Milyen aktiválásokat tartalmaz? Sorozatszámból. Köszi a segítséget.
Válasz tamas320d #22565. hozzászólásáraSajnos nem, talán a legjobb az lenne ha a márkaszervíznél érdeklődnél, ha van esetleg ismerősöd ott, akkor tudnak megoldást ajánlani biztos
Válasz szanberg #22568. hozzászólásáraAzzal mán meg lehetne jelenni a domboldalon De nem, neked az a szin nem való, te már a piros vasak mellett tetted le a voksot
Válasz bandigh #22563. hozzászólásáraMa zsolcán a kitében ott állt egy ápoló ikres 8r meg egy 3x4 kocsintagra záródó szemenkénti mögötte, most hogy rossz a vetőgép eszembe jutott faxom, haza kéne vinni oszt vóna nagygép is meg vetőgép is...
Válasz Garfield #22566. hozzászólásáraIgen, több oka is lehet. Nálunk a kuplung pedálnál lévő érzékelőt kellett cserélni. De szerviz tudja hol keresse a hibát.
Válasz bandigh #22563. hozzászólásáraPárszor én is tapasztaltam, az 1500-as olajcsere periódusra gyanakodtam, mert utána kb. 1000 óráig biztosan nem jött elő. De biztos nem ez, csak jó ezzel nyugtatni magam.
Válasz jozef24 #22549. hozzászólásáraKöszi az infót. Megnevezések nekem nem sokat mondanak, ha valaha vásárlásra kerülne sor, biztosan megnézném, meg e felel nekem az adott tipusú sebváltó kivitel.
Válasz Sk Laci #22545. hozzászólásáraArra gondolsz hogy t alakú úton tud mozogni a kar? Akkor 6R ben DD váltó jobbra automata, illetve előre hátra lehet pöccinteni.
Válasz tamas320d #22550. hozzászólásáraKismiska vagyok ilyen dolgokhoz csak a neten találtam.
De "tippőni tudok"
a JD leírás szerint olyan hiba ez ami akkor jelentkezik, ha túlterhelődik az első híd rugózás.
pl valaki homlokrakodót használ és nem tud az első tengely kiszintezni középállásba erre írják, hogy ha a hátsókeréken van a keréksúly bár stabil a rakodás, de az első hídon ez nem segít, hanem a súlyokat ilyenkor a hátsó függesztőkarra kell rakni, hogy az első híd rugózásán segíteni tudj.
Válasz Drisa #22526. hozzászólásáraMilyen váltó az, amelyikben "fektetett T" alakban van? Ha jól emlékszem erre mondta az eladó a powert.
Az igazat megmondva jelenleg nem fogok új traktort venni a gazdasági helyzet és bizonytalanság miatt. Elég ebben a bizonytalan időben a 2018-ban vett 120-ast fizetni, nem kel még plussz gond a nyakamba.
Ha felhívnak az eladók, beszélek velük, így is úgy ahogyan képben vagyok az árakkal.
Válasz hajdugazdasag #22531. hozzászólásáraAz a baj az a 722-es fendt egy kis 160-as gépnek felel meg méreteit tekintve, itt az ugyanilyen teljesítményű ferga a 8-as Maximát stabilan játszva viszi orrsúly nélkül a dombokon is.
Vagy 3 éve volt egy lazítós tárcsás függesztett demógép nálunk, amit az 516-os Fendt nem tudott felemelni mert szó szerint hanyat esett.
Kíváncsiságból ráálltam a 135-ös Kubotával és bár könnyű volt az eleje de felvette hátára és még menni is lehetett vele. Ez a gép szintén a 8-as Maximával is tudna dolgozni, domboldalon lenne bajosabb a fordulás, annyi...
Válasz später77 #22537. hozzászólásáraAttól függ hol? Usában a 4 hengeres ma is csak havat tol az udvaron ha esik.
De magyarországon, ahol még 6/8 soros asztalok vannak, meg szétaprózott földek, itt hiába. Nem fogok azért 100 mázsás géppel a puha földön járni hogy ne rángassa a függesztett vetőgép. A kicsi szerintem egy 8 soros vontatottat is elvinne mondjuk 9-el, az meg már halad.
Sorközművelőt is elvinne egy 8ast, max akkor a szemesről átállnánk nitrosolra és vinné az orrán.
Permetezni, műtrágyát szórni elég.
Jó oké, aki 1000 hektárokkal játszik, ott a műtrágyát is 9rx-el szórják A tandemet meg húzgálja a talajos gép, akkor ugy sincs más dolga
Válasz bandigh #22536. hozzászólásáraIgen, erre akartam kilyukadni.
Amúgy szerintem is egyre kevésbé lesznek megfelelők a 4 hengeres trakik. Jönnek a hidrós hajtású permetezők, 4-6 köbösek, egyre nagyobb műtrágyaszórók, sorközművelők. Tandem pótkocsikról nem is beszélve.
Válasz Drisa #22529. hozzászólásáraNekünk a legtöbbet az ilyen 4 hengeres megy, nem kell a kereket cserélgetni a sorban elmegy, nagypótkocsit elbírja. Műtágyából 14q-t orrsúly nélkül is elvisz. De amúgy egyet teszek bele egyszerre, minek taposgáljam fölöslegesen. Ja és vontatott vetőgép
25279 hozzászólás
Válasz szanberg #22580. hozzászólásáraGondolom be lehet állítani, hogy meddig tud tekerni.
Válasz bandigh #22579. hozzászólásáraEzek a 8R-ek ápoló ikres megoldással ugyan olyan bekormányzási szögre képesek mint gyári kerékkel?
Magyarul nem ér bele kerék a vázba?
Válasz Takacs.mincsi #22578. hozzászólásáraKormány munkahenger? Orbit?
4630-as John Deere-om van. Folyamatosan balra akar menni. Van valakinek ötlete mi okozhatja? Nem biztos, hogy kocka szelep.
Válasz Doszpodm #22575. hozzászólásáraHa feltakod úg is kiderül, mit tud. Előre ne fizess
Válasz Doszpodm #22575. hozzászólásáraÉs mit szeretnél, egy olyan oldalt, ahova beírod a sorozatszámot és az kiírja, hogy milyen aktivációk kerültek rá? Szerintem ilyen adatokhoz csak a forgalmazó fér hozzá.
Igen ezt tudom. De postán jönne a termék.
Válasz Doszpodm #22573. hozzászólásáraA monitor megmutatja az aktiválások oldalon ami után pipa van azok a funkciók vannak feloldva. Az antenna dolgait szintén meg lehet nézni rajta ez a legegyszerűbb megoldás.
Sziasztok. Olyan érdekelne, hogy valahol le tudom e kérdezni pl egy Antenna vagy Monitor Milyen aktiválásokat tartalmaz? Sorozatszámból. Köszi a segítséget.
Válasz tamas320d #22565. hozzászólásáraSajnos nem, talán a legjobb az lenne ha a márkaszervíznél érdeklődnél, ha van esetleg ismerősöd ott, akkor tudnak megoldást ajánlani biztos
Válasz szanberg #22570. hozzászólására
bementél volna rákérdezni lehet mondták volna, hogy "A szín a legkevesebb mikor vihetjük"


De ha narancssárga Kubi mellé szeretnél öltözködni azt is megoldják.
www.portfolio.hu
Válasz bandigh #22569. hozzászólásáraA szín nem, csak maga a konfiguráció az teccett.
Meg persze a vetőgépük nagyon jó cucc, szó se róla.
Válasz szanberg #22568. hozzászólásáraAzzal mán meg lehetne jelenni a domboldalon
De nem, neked az a szin nem való, te már a piros vasak mellett tetted le a voksot 
Válasz bandigh #22563. hozzászólásáraMa zsolcán a kitében ott állt egy ápoló ikres 8r meg egy 3x4 kocsintagra záródó szemenkénti mögötte, most hogy rossz a vetőgép eszembe jutott faxom, haza kéne vinni oszt vóna nagygép is meg vetőgép is...
Válasz Garfield #22566. hozzászólásáraIgen, több oka is lehet. Nálunk a kuplung pedálnál lévő érzékelőt kellett cserélni. De szerviz tudja hol keresse a hibát.
Hello 6330 6*4-és váltóval menet közben üresbe teszi magát??? Valaki találkozott ilyennel?
Válasz bandigh #22563. hozzászólásáraEsetleg nem ismersz vmi szakit aki vágja ezt a témát?szabolcs megye környékén...?
Válasz bandigh #22563. hozzászólásáraPárszor én is tapasztaltam, az 1500-as olajcsere periódusra gyanakodtam, mert utána kb. 1000 óráig biztosan nem jött elő. De biztos nem ez, csak jó ezzel nyugtatni magam.
Válasz tamas320d #22561. hozzászólásáraAz a kormány nehezedés nekem is előjön néha/néha. Aztán semmi
Válasz *** HM *** #22560. hozzászólásáraEz Autopower vario hajtómű
irányváltó a kormánynál balról
Válasz bandigh #22555. hozzászólásáraKöszi,de sajnos nem segitett,sőt most már a kormány is nehéz....
Oszt erről mit lehet tudni?

Anyagilag
Válasz Sk Laci #22557. hozzászólására6R- nél 6145-6215 ig DD váltós tuti ilyen, lehet másik is ilyen...
Válasz jozef24 #22549. hozzászólásáraKöszi az infót. Megnevezések nekem nem sokat mondanak, ha valaha vásárlásra kerülne sor, biztosan megnézném, meg e felel nekem az adott tipusú sebváltó kivitel.
Válasz Drisa #22554. hozzászólásáraIgen, T alakban mozgatható kar.
Válasz Sk Laci #22546. hozzászólásáraBocs félreérthetően fogalmaztam, hat hengeresre gondoltam
Válasz tamas320d #22547. hozzászólásáraA csatiját széthúzod, befújkálod satöbbi, lehet elég neki.
Válasz Sk Laci #22545. hozzászólásáraArra gondolsz hogy t alakú úton tud mozogni a kar? Akkor 6R ben DD váltó jobbra automata, illetve előre hátra lehet pöccinteni.
Válasz Sk Laci #22545. hozzászólásáraBocs nem 8r hanem 6m és 7r commandquad
Válasz _NB_ #22551. hozzászólásáraKöszönöm a tanácsot
Válasz tamas320d #22550. hozzászólásáraKismiska vagyok ilyen dolgokhoz csak a neten találtam.
De "tippőni tudok"
a JD leírás szerint olyan hiba ez ami akkor jelentkezik, ha túlterhelődik az első híd rugózás.
pl valaki homlokrakodót használ és nem tud az első tengely kiszintezni középállásba erre írják, hogy ha a hátsókeréken van a keréksúly bár stabil a rakodás, de az első hídon ez nem segít, hanem a súlyokat ilyenkor a hátsó függesztőkarra kell rakni, hogy az első híd rugózásán segíteni tudj.
Válasz _NB_ #22548. hozzászólására“A fülkefelfüggesztés nem éri el a szintjét a célidőben” ez mit akar jelenteni?nincs megfelelő nyomás a rendszerben?
Válasz Sk Laci #22545. hozzászólására6R-be Direct drive,8R-be powershift
Válasz tamas320d #22547. hozzászólásáraItt azt írja
https://aplusmanual.com
TSC 523973.31 - Cab Suspension does Not Reach Level Position in Target Time
Itt van rá valami hivatalos szöveg
http://www.deere.com/en_US
Sziasztok,6930 premium fülkerugózás,van amikor működik van amikor nem,ezt az üzenetet dobja.valakinek ötlet,hogy mi lehet vele?
Válasz Batka #22530. hozzászólásáraDe lehet. Sk-ban a 6120m eléggé felkapott lett az akciós ára miatt. 6 hengeresnél meg a 6155m.
Válasz Drisa #22526. hozzászólásáraMilyen váltó az, amelyikben "fektetett T" alakban van? Ha jól emlékszem erre mondta az eladó a powert.
Az igazat megmondva jelenleg nem fogok új traktort venni a gazdasági helyzet és bizonytalanság miatt. Elég ebben a bizonytalan időben a 2018-ban vett 120-ast fizetni, nem kel még plussz gond a nyakamba.
Ha felhívnak az eladók, beszélek velük, így is úgy ahogyan képben vagyok az árakkal.
Válasz GREVEN #22542. hozzászólásáraAz első kép csak példa az ökörhugyozásra amit nemrég láttam.
A második meg
https://twitter.com/fama_il/status/1219612789284790278
Válasz GREVEN #22542. hozzászólásáraÖkörhugyozás.
Válasz _NB_ #22541. hozzászólásáraEzt elmagyarázná valaki?
Válasz gcastle #22515. hozzászólására


----------------------------------
Auuuu a kalapot biztos feljebb tolta homlokán a tulaj.
Válasz hajdugazdasag #22531. hozzászólásáraAz a baj az a 722-es fendt egy kis 160-as gépnek felel meg méreteit tekintve, itt az ugyanilyen teljesítményű ferga a 8-as Maximát stabilan játszva viszi orrsúly nélkül a dombokon is.
Vagy 3 éve volt egy lazítós tárcsás függesztett demógép nálunk, amit az 516-os Fendt nem tudott felemelni mert szó szerint hanyat esett.
Kíváncsiságból ráálltam a 135-ös Kubotával és bár könnyű volt az eleje de felvette hátára és még menni is lehetett vele. Ez a gép szintén a 8-as Maximával is tudna dolgozni, domboldalon lenne bajosabb a fordulás, annyi...
Válasz später77 #22537. hozzászólásáraAttól függ hol? Usában a 4 hengeres ma is csak havat tol az udvaron ha esik.
A tandemet meg húzgálja a talajos gép, akkor ugy sincs más dolga
De magyarországon, ahol még 6/8 soros asztalok vannak, meg szétaprózott földek, itt hiába. Nem fogok azért 100 mázsás géppel a puha földön járni hogy ne rángassa a függesztett vetőgép. A kicsi szerintem egy 8 soros vontatottat is elvinne mondjuk 9-el, az meg már halad.
Sorközművelőt is elvinne egy 8ast, max akkor a szemesről átállnánk nitrosolra és vinné az orrán.
Permetezni, műtrágyát szórni elég.
Jó oké, aki 1000 hektárokkal játszik, ott a műtrágyát is 9rx-el szórják
Értékálló gépek
Válasz bandigh #22536. hozzászólásáraIgen, erre akartam kilyukadni.
Amúgy szerintem is egyre kevésbé lesznek megfelelők a 4 hengeres trakik. Jönnek a hidrós hajtású permetezők, 4-6 köbösek, egyre nagyobb műtrágyaszórók, sorközművelők. Tandem pótkocsikról nem is beszélve.
Válasz später77 #22535. hozzászólásáraAha, de 20 van rajta. Mondjuk itt nincsenek dombok
Válasz bandigh #22532. hozzászólásáraNagypótkocsi az 18 tonna?
Válasz gcastle #22533. hozzászólásáraKicsit új még ez ahhoz nem?
Válasz bandigh #22532. hozzászólásáraMax szólok a cimborának és lesz belőle vontatott, laposvas és hegesztő kérdése...
Válasz Drisa #22529. hozzászólásáraNekünk a legtöbbet az ilyen 4 hengeres megy, nem kell a kereket cserélgetni a sorban elmegy, nagypótkocsit elbírja. Műtágyából 14q-t orrsúly nélkül is elvisz. De amúgy egyet teszek bele egyszerre, minek taposgáljam fölöslegesen. Ja és vontatott vetőgép