Válasz gcastle #22527. hozzászólásáraAkkor nevezzük így
Egyébként igen, a masszívabb függesztett vetőgépek a kistesű 6 hengereseket is megrángatják oldalra néha. A négyeseket meg ugye mégjobban. Könnyebb hátivetőgép ugye nem csinál ilyet
Válasz Sk Laci #22522. hozzászólására6osban nincs tiszta power váltó. Csoport váltó van 6215ig. Onnan csak fokozatmentes van a két nagyobban, 215ig 6 hengeresben van még a DD.
Válasz gcastle #22517. hozzászólásáraHa vennék új gépet, és a használtat beszámitatnám, akkor a használtért tényleg csak "kolduspénzt" kapnák. Legyen az bármilyen jó állapotban. Ha évei vannak a gépnek, akkor azért, ha sok a motoróra, akkor meg azért kerül csak annyiba. De az új gép ára, már tényleg a nem normális kategóriába kezd tartozni.
Válasz szanberg #22516. hozzászólásáraA JD dealer szerint van gyengébben felszerelt R is. Mondta is az angol megnevezéseket, de mivel még az oroszt tanultam az angol szavak nem mondtak nekem semmit.
Tudom, hogy nagy a lóerő különbség, de két modellről beszéltünk.
Az árról csak annyit, amit mondott a gyengébben felszerelt 8320 R traktorra, ettől az ártól 4000 euróval került csak többe ősszel a toppon felszerelt 8400 R. Ismerősöm vett, és mikor beszélünk egymás között felszerelést és a gép árát egymás elől nem titkoljuk.
6-os verziónál érdekelt meddig lehet rendelni "sebváltókaros" váltóval /saltpákás, kutácsos,.... vagy kinek hogyan tetszik/, és milyen teljesítménytől van csak tiszta power váltó. Variós engemet nem érdekel, ezért kimaradt a témából.
Ha nézem az agroparkos árakat, amik nyilvánosak, itt az árak azért lényegesen alacsonyabbak, mint amilyen ajánlatokat kaptam.
Mellékesen elég érdekes, amikor rákérdezek ugyan azon cég két dealerére árral kapcsolatban, már ott is van elég lényeges különbség.
Válasz gcastle #22515. hozzászólásáraNehezebb gép kell h ne rángassa Vagy vettél volna vontatottat . Amúgy fura mert itt az rtk-s forterra is olyan egyeneset húz mint a nyíl. Mondjuk talaj/tempó függő minden, egy idő után. Meg kinek mi az ökörhugyozás, mert a pár centis fodrozódás is lehet zavaró, de ha kikel már meg se látod, vagy a rendesen hullámzó sor..
Válasz szanberg #22516. hozzászólásáraHát azért lehet x-elgetni. Fronthidraulika, autotrack, állítható felni, milyenváltó, több kihelyezett, nagy szivattyú stb
Válasz Sk Laci #22514. hozzászólásáraÉn nem tudom, mit akarnak még kisajtolni a parasztból? Amit veszel az aranyár, amit eladsz az meg 15 évvel ezelőtti ár...
Sziasztok! Rákérdezett valaki, az utóbbi időben hol mozognak a 6215R, 6230R és a 8320R árak "fapados verzióban"?
Nekem amit mondtak, hát nem épp krízishelyzeti akciós árak voltak. 2019-ben tél elején elég jól felszerelve kerültek annyiba, mint mostan a gyengébben felszereltek.
Idén emelt a JD az árakon, vagy csak eladói húzás, hátha valaki ráharap?
Válasz Doszpodm #22512. hozzászólásáraNem tudom. Gondolom a monitor és az antenna közötti kommunikáciot jelenti, pontosság nem hiszem h múlik rajta. De mondom, ha vetni is kellene a kormányzás, sf1 jellel nem fog elfogadható minőséget adni, ezt el kell fogadni.
Értem. köszi szépen a segítségeteket. :) Felment 100-ra is. másodjára vissza téve kb 10 perc alatt felmegy 90-100 %-ra az jó? és ha megyek falun belűl akkor van hogy eldobja a pontosságot teljesen, van hogy 20-40% közt van. teszteltem 6000 antennával ugyanezt ma délután és azzal 90 körűl van végig. Nektek is a 3000 Sf1-el ennyire érzékeny a pontosságra? a másik kérdésem pedig, hogy az antenna beállításnál az utolsó fűl ott mire kell hogy álítva legyen? mert gyanus hogy ez el van álígatva. hány Hz-re álítsam illetve mik vannak be pipálva?
Válasz RkTomi #22505. hozzászólásáraNyilván az a legjobb ha a hortobágy közepén áll az ember.
Egy közeli épület, vagy fák is sokat ront. De ha dolgozik kinn valahol, annak elég szabad térnek kell lennie
Válasz Doszpodm #22503. hozzászólásáraGPS pontosságjelző: A GPS pontosságjelző a vevő
által elért GPS helyzetpontosságot mutatja százalékos
értékkel (0–100%).
A vevő első bekapcsolásakor a GPS pontosságjelző
0%-ot mutat. Ahogy a vevő lekérdezi a műholdakat és
kiszámít egy helyzetet, a GPS pontosságjelző mutatása
a pontosság javulásával növekszik. A párhuzamos
nyomkövető és az AutoTrac akkor ér el elfogadható
irányítási teljesítményt, ha a GPS pontosságjelző 80%
vagy nagyobb értéket mutat. A műhold befogás akár 20
percet is igényelhet. A GPS pontosságát számos tényező
befolyásolja. Ha a 80%-os vagy nagyobb pontosság nem
érhető el 25 percen belül, vegye figyelembe a következő
lehetőségeket:
Akadálytalan rálátás az égboltra – fák, épületek vagy
más építmények akadályozzák a vevőt, hogy jeleket
vehessen a rendelkezésre álló műholdakról.
• L1/L2 jel-zaj viszony (SNR) – a rádiótelefonokról vagy
más forrásból származó rádió interferencia alacsony
jel-zaj viszonyt okozhat (működtesse a műhold gombot
– Diagram).
Műhold helyzete az égbolton – a gyenge GPS műhold
geometria csökkentheti a pontosságot (működtesse a
műhold gombot – Égbolt grafikon).
• Megoldó műholdak száma – ez azon műholdak teljes
száma, amelyeket a vevő a helyzet kiszámolásához
felhasznál (működtesse a műhold gombot – Égbolt
grafikon).
Sziasztok. Starfire 3000 Antennával lenne kérdésem. Amit fényképeztem látszik a Pontosság nincs max-on és erre az értékre is csak fél óra alatt ér el. Mi lehet a probléma? Néha le is dobaja nullára a pontosságot. Az összes többi érték Max-on van. Sf1-et se dobja el.
Igazatok van a sárhányon lévő kapcsoló okozhatja a bajt, jobbost be se birtam nyomni a balost azt igen bár nem engedte onnan inditani de utána ha nem állitottam le a trakit és nem kapcsoltam ki a TLT úgy működöt egész nap. Gondolom szét kéne szedni és megfújkodni kontakt sprayvel. Van még egy olyan bajom hogy ventillátor ami levegőt fúja egy idő után megáll, ha újrainditóm akkor megint megy egy darabig aztán megáll. ????
Van rajta külső kardán kapcsoló de nem használtam.Annyit csináltam hogy megint kiszedtem az èrzèkeltőt, de nem voltrajta semmi zsuva, visszatettem ès dèlután tudtam vele vetni igaz egyszer sem állitottam meg a trakit ès nem kapcsoltam ki TLT. Nemhiszem hogy megszűnt a hiba, de akkor megbasztatom a kihelyezeteket hátha az okoza.köszönöm
Válasz Vinkó 75 #22498. hozzászólásáraEsélyes . Nálam is akkor szenyózik ha a sárhányó kapcsoló elkoszolódik. Falubéli kolléga 6430 as trakiján is ez a kapcsoló okozta a zűröket.
Sziasztok. Van egy John Deer 6530 Prémium traktorunk és mindig kidobja TLT üresbe egy kék hibakódal kisérve de azt nem mindig irja ki.Szervìzes haver rádugta a számitógépet de nem az agyával van baj, az érzékelője is ki lett cserélve. Ő arra gondolt hogy megkopphatak az ottani fogaskerekek és az érzékelő mágnes része felszedhet egy fém reszeléket amitől azt hiszi hogy üresbe van. 10500 üzemóra van a gépbe, most cseréltem olajat a váltóba és az összes szűrőt.
Bárkinek bármi ötlete?? Előre is köszönöm.
Annyi kérdésem még lenne: Ha le van normálisan kalibrálva a szögszenzor, akkor is, ha túl megyek és onnan fordul rá, akkor annyira alá szedi, hogy erölködik haladszodik, tehát maxra.
Annyi kérdésem még lenne: Ha le van normálisan kalibrálva a szögszenzor, akkor is, ha túl megyek és onnan fordul rá, akkor annyira alá szedi, hogy erölködik haladszodik, tehát maxra.
Válasz später77 #22488. hozzászólásáraKirovecben létezett!!
Aki megtalàlta benne a hosszút annak majdnem megelőzte a traktort az IH nehéztárcsa a főúton, annyira bekacsázott utána..
Válasz TDavid #22481. hozzászólásáraAgrotec használt gépkínálatában van egy 6920 JD. A fényképeket nézve láttam, hogy 6 csoportos. Ezért nem tudtam, van e 6 csoportosban erősitett változat.
Válasz Doszpodm #22483. hozzászólásáraJaja, próbáld ki, aztán kiderül hogy mi a gond! Ezt nem birom amúgy, hogy simán bemondják h jó lesz az, meg sima, aztán meg szív az ember. Egy 8 méteres tárcsánál kit zavar ha 8 centit mozog, meg se látod. Igazából a kukoricát is le lehet aratni úgy is. Csak ha sorközművelni akarsz, főleg 460 as gumival, ott már nem marad mozgástered.
SF1 jel
A tökéletes kezdő szint talajműveléshez, zöldtakarmány termesztéshez és betakarításhoz:
■ ±15 cm-es pontosság a szomszédos fogások között
■ Többszörös StarFire jelbefogás
■ Nincs előfizetési díj
■ Dőléskompenzációs modul (TCM) alapkivitelben
■ GLONASS alapkivitelben
Ingyen
SF3 jel
Nagyobb pontosság. Ideális vetéshez és ültetéshez: ■ ±3 cm-es pontosság a szomszédos fogások között ■ 100%-os pontosság kevesebb, mint 30 perc alatt ■ 9 hónapos szezonon belüli ismételhetőség
■ Rugalmas előfizetési időszakok
■ Könnyű továbbfejlesztés
Fizetős
Aztán ezt követi az rtk.
Az sf3 már egyenesen vet, annyi hogy jövőre nem biztos hogy oda áll be. A lényeg, h szerintem az sf1 miatt tekereg. Amikor első nap nem volt még aktiválva, vetettünk pár hektárt úgy, messziről egyenes volt, de amúgy az a folyamatos kolbászolás ment
JD 6920 traktorokról eddig úgy tudtam, hogy 20/20 sebváltóval készülnek, mostan meg találtam a neten 24/24 sebváltósat. Ezek 24/24 váltók nem csak 140 lóerőig voltak? Megállja a helyét a 6920-asban is? Nincsen alul méretezve?
25276 hozzászólás
Válasz gcastle #22527. hozzászólásáraAkkor nevezzük így
Egyébként igen, a masszívabb függesztett vetőgépek a kistesű 6 hengereseket is megrángatják oldalra néha. A négyeseket meg ugye mégjobban. Könnyebb hátivetőgép ugye nem csinál ilyet
Válasz bandigh #22525. hozzászólására4 ágú állítható közép...
Válasz Sk Laci #22522. hozzászólására6osban nincs tiszta power váltó. Csoport váltó van 6215ig. Onnan csak fokozatmentes van a két nagyobban, 215ig 6 hengeresben van még a DD.
Válasz gcastle #22524. hozzászólásáraKüllős felnin van a csatos iker?
Válasz Wilde #22520. hozzászólásáraKönnyű (6+tonna) traktor vékony gumival...

Válasz gcastle #22517. hozzászólásáraHa vennék új gépet, és a használtat beszámitatnám, akkor a használtért tényleg csak "kolduspénzt" kapnák. Legyen az bármilyen jó állapotban. Ha évei vannak a gépnek, akkor azért, ha sok a motoróra, akkor meg azért kerül csak annyiba. De az új gép ára, már tényleg a nem normális kategóriába kezd tartozni.
Válasz szanberg #22516. hozzászólásáraA JD dealer szerint van gyengébben felszerelt R is. Mondta is az angol megnevezéseket, de mivel még az oroszt tanultam az angol szavak nem mondtak nekem semmit.
Tudom, hogy nagy a lóerő különbség, de két modellről beszéltünk.
Az árról csak annyit, amit mondott a gyengébben felszerelt 8320 R traktorra, ettől az ártól 4000 euróval került csak többe ősszel a toppon felszerelt 8400 R. Ismerősöm vett, és mikor beszélünk egymás között felszerelést és a gép árát egymás elől nem titkoljuk.
6-os verziónál érdekelt meddig lehet rendelni "sebváltókaros" váltóval /saltpákás, kutácsos,.... vagy kinek hogyan tetszik/, és milyen teljesítménytől van csak tiszta power váltó. Variós engemet nem érdekel, ezért kimaradt a témából.
Ha nézem az agroparkos árakat, amik nyilvánosak, itt az árak azért lényegesen alacsonyabbak, mint amilyen ajánlatokat kaptam.
Mellékesen elég érdekes, amikor rákérdezek ugyan azon cég két dealerére árral kapcsolatban, már ott is van elég lényeges különbség.
Válasz Gazda 59 #22502. hozzászólásáraMost tettünk bele új ventillátorokat hát ha az a hiba, de nem az mert úgyanúgy kikapcsol.
Válasz bandigh #22519. hozzászólásáraén széles gumikkal sokkal egyenesebbeket húzok
Válasz gcastle #22515. hozzászólásáraNehezebb gép kell h ne rángassa
Vagy vettél volna vontatottat
. Amúgy fura mert itt az rtk-s forterra is olyan egyeneset húz mint a nyíl. Mondjuk talaj/tempó függő minden, egy idő után. Meg kinek mi az ökörhugyozás, mert a pár centis fodrozódás is lehet zavaró, de ha kikel már meg se látod, vagy a rendesen hullámzó sor..
Válasz szanberg #22516. hozzászólásáraHát azért lehet x-elgetni. Fronthidraulika, autotrack, állítható felni, milyenváltó, több kihelyezett, nagy szivattyú stb
Válasz Sk Laci #22514. hozzászólásáraÉn nem tudom, mit akarnak még kisajtolni a parasztból? Amit veszel az aranyár, amit eladsz az meg 15 évvel ezelőtti ár...
Válasz Sk Laci #22514. hozzászólásáraElég nagy a szórás az általad leírt lóerő és gépméret kategóriákban Laci!

meghát fapados R-es nincs is
Válasz bandigh #22513. hozzászólásáraAhol a talaj "belehúz" a függesztett vetőgépbe, ott még RTK-val is van benne "ökörhugyozás"...
Sziasztok! Rákérdezett valaki, az utóbbi időben hol mozognak a 6215R, 6230R és a 8320R árak "fapados verzióban"?
Nekem amit mondtak, hát nem épp krízishelyzeti akciós árak voltak. 2019-ben tél elején elég jól felszerelve kerültek annyiba, mint mostan a gyengébben felszereltek.
Idén emelt a JD az árakon, vagy csak eladói húzás, hátha valaki ráharap?
Válasz Doszpodm #22512. hozzászólásáraNem tudom. Gondolom a monitor és az antenna közötti kommunikáciot jelenti, pontosság nem hiszem h múlik rajta. De mondom, ha vetni is kellene a kormányzás, sf1 jellel nem fog elfogadható minőséget adni, ezt el kell fogadni.

Válasz bandigh #22510. hozzászólásáraEgyébként ezzel a soros Portal mit álít?
Válasz bandigh #22510. hozzászólásáraÉrtem. Köszönöm szépen! :)
Válasz Doszpodm #22508. hozzászólásáraBitsebesség 115200
Hz 1
A 6000 antenna elvileg több korrekciós műholdat követ egyszerre, ezért pontosabb rtk nélkül is
Soros port-nak a beállításaira gondolok.
Értem. köszi szépen a segítségeteket. :) Felment 100-ra is. másodjára vissza téve kb 10 perc alatt felmegy 90-100 %-ra az jó? és ha megyek falun belűl akkor van hogy eldobja a pontosságot teljesen, van hogy 20-40% közt van. teszteltem 6000 antennával ugyanezt ma délután és azzal 90 körűl van végig. Nektek is a 3000 Sf1-el ennyire érzékeny a pontosságra? a másik kérdésem pedig, hogy az antenna beállításnál az utolsó fűl ott mire kell hogy álítva legyen? mert gyanus hogy ez el van álígatva. hány Hz-re álítsam illetve mik vannak be pipálva?
Válasz bandigh #22506. hozzászólásáraEnnek így kellene igaznak lennie.
Válasz RkTomi #22505. hozzászólásáraNyilván az a legjobb ha a hortobágy közepén áll az ember.
Egy közeli épület, vagy fák is sokat ront. De ha dolgozik kinn valahol, annak elég szabad térnek kell lennie
Válasz Doszpodm #22503. hozzászólásáraGPS pontosságjelző: A GPS pontosságjelző a vevő
által elért GPS helyzetpontosságot mutatja százalékos
értékkel (0–100%).
A vevő első bekapcsolásakor a GPS pontosságjelző
0%-ot mutat. Ahogy a vevő lekérdezi a műholdakat és
kiszámít egy helyzetet, a GPS pontosságjelző mutatása
a pontosság javulásával növekszik. A párhuzamos
nyomkövető és az AutoTrac akkor ér el elfogadható
irányítási teljesítményt, ha a GPS pontosságjelző 80%
vagy nagyobb értéket mutat. A műhold befogás akár 20
percet is igényelhet. A GPS pontosságát számos tényező
befolyásolja. Ha a 80%-os vagy nagyobb pontosság nem
érhető el 25 percen belül, vegye figyelembe a következő
lehetőségeket:
Akadálytalan rálátás az égboltra – fák, épületek vagy
más építmények akadályozzák a vevőt, hogy jeleket
vehessen a rendelkezésre álló műholdakról.
• L1/L2 jel-zaj viszony (SNR) – a rádiótelefonokról vagy
más forrásból származó rádió interferencia alacsony
jel-zaj viszonyt okozhat (működtesse a műhold gombot
– Diagram).
Műhold helyzete az égbolton – a gyenge GPS műhold
geometria csökkentheti a pontosságot (működtesse a
műhold gombot – Égbolt grafikon).
• Megoldó műholdak száma – ez azon műholdak teljes
száma, amelyeket a vevő a helyzet kiszámolásához
felhasznál (működtesse a műhold gombot – Égbolt
grafikon).
Válasz Doszpodm #22503. hozzászólásáraDe 100 volt már valaha is? Szerintem az sf1 miatt

Nem adtak demólehetőséget?
Sziasztok. Starfire 3000 Antennával lenne kérdésem. Amit fényképeztem látszik a Pontosság nincs max-on és erre az értékre is csak fél óra alatt ér el. Mi lehet a probléma? Néha le is dobaja nullára a pontosságot. Az összes többi érték Max-on van. Sf1-et se dobja el.

Válasz bazsi1026 #22501. hozzászólásáraFülke ventillátor az cserés elkoptak benne a szénkefék nem javítható. Ülést kiveszed és alatta találod.
Igazatok van a sárhányon lévő kapcsoló okozhatja a bajt, jobbost be se birtam nyomni a balost azt igen bár nem engedte onnan inditani de utána ha nem állitottam le a trakit és nem kapcsoltam ki a TLT úgy működöt egész nap. Gondolom szét kéne szedni és megfújkodni kontakt sprayvel. Van még egy olyan bajom hogy ventillátor ami levegőt fúja egy idő után megáll, ha újrainditóm akkor megint megy egy darabig aztán megáll. ????
Van rajta külső kardán kapcsoló de nem használtam.Annyit csináltam hogy megint kiszedtem az èrzèkeltőt, de nem voltrajta semmi zsuva, visszatettem ès dèlután tudtam vele vetni igaz egyszer sem állitottam meg a trakit ès nem kapcsoltam ki TLT. Nemhiszem hogy megszűnt a hiba, de akkor megbasztatom a kihelyezeteket hátha az okoza.köszönöm
Válasz Vinkó 75 #22498. hozzászólásáraEsélyes . Nálam is akkor szenyózik ha a sárhányó kapcsoló elkoszolódik. Falubéli kolléga 6430 as trakiján is ez a kapcsoló okozta a zűröket.
Válasz bazsi1026 #22496. hozzászólásáraA gépen van a sárvédőn kardán kapcsoló ? Ha igen, akkor a jobb oldalira hozza ezt a hibát (elméletileg)
Válasz bazsi1026 #22496. hozzászólásáraHali a biztosítékot nem veri ki?
Sziasztok. Van egy John Deer 6530 Prémium traktorunk és mindig kidobja TLT üresbe egy kék hibakódal kisérve de azt nem mindig irja ki.Szervìzes haver rádugta a számitógépet de nem az agyával van baj, az érzékelője is ki lett cserélve. Ő arra gondolt hogy megkopphatak az ottani fogaskerekek és az érzékelő mágnes része felszedhet egy fém reszeléket amitől azt hiszi hogy üresbe van. 10500 üzemóra van a gépbe, most cseréltem olajat a váltóba és az összes szűrőt.
Bárkinek bármi ötlete?? Előre is köszönöm.
Válasz bandigh #22493. hozzászólásáraRendben. Köszi a segítséget! :)
Válasz Doszpodm #22491. hozzászólásáraFordulj minden másodikra, akkor nem kell annyit szervózni
Válasz Doszpodm #22491. hozzászólásáraHa nagy az eltérés, erőlteti, ez ilyen
Annyi kérdésem még lenne: Ha le van normálisan kalibrálva a szögszenzor, akkor is, ha túl megyek és onnan fordul rá, akkor annyira alá szedi, hogy erölködik haladszodik, tehát maxra.
Annyi kérdésem még lenne: Ha le van normálisan kalibrálva a szögszenzor, akkor is, ha túl megyek és onnan fordul rá, akkor annyira alá szedi, hogy erölködik haladszodik, tehát maxra.
Válasz später77 #22488. hozzászólásáraKirovecben létezett!!
Aki megtalàlta benne a hosszút annak majdnem megelőzte a traktort az IH nehéztárcsa a főúton, annyira bekacsázott utána..
Válasz TDavid #22486. hozzászólásáraAz felénk is divat volt.
A legenda szerint volt olyan traktoros, aki meg is találta az F-et! 
Válasz Sk Laci #22485. hozzászólásáraKérdés hogy nem lehetett-e opcióban kérni?
Válasz Sk Laci #22485. hozzászólásáraEgyesek szeretik kiszedni az F csoporttól a kis műanyagot egy plusz csoport reményében
Válasz TDavid #22481. hozzászólásáraAgrotec használt gépkínálatában van egy 6920 JD. A fényképeket nézve láttam, hogy 6 csoportos. Ezért nem tudtam, van e 6 csoportosban erősitett változat.
Válasz Doszpodm #22483. hozzászólásáraJaja, próbáld ki, aztán kiderül hogy mi a gond! Ezt nem birom amúgy, hogy simán bemondják h jó lesz az, meg sima, aztán meg szív az ember. Egy 8 méteres tárcsánál kit zavar ha 8 centit mozog, meg se látod. Igazából a kukoricát is le lehet aratni úgy is. Csak ha sorközművelni akarsz, főleg 460 as gumival, ott már nem marad mozgástered.
Válasz bandigh #22482. hozzászólásáraÉrtem köszi szépen! Lehet akkor kérünk ki egy Demó antennát. És ki próbáljuk az Rtk-t.
Válasz Doszpodm #22478. hozzászólásáraEz van a hivatalos brossúrában
SF1 jel
A tökéletes kezdő szint talajműveléshez, zöldtakarmány termesztéshez és betakarításhoz:
■ ±15 cm-es pontosság a szomszédos fogások között
■ Többszörös StarFire jelbefogás
■ Nincs előfizetési díj
■ Dőléskompenzációs modul (TCM) alapkivitelben
■ GLONASS alapkivitelben
Ingyen
SF3 jel
Nagyobb pontosság. Ideális vetéshez és ültetéshez: ■ ±3 cm-es pontosság a szomszédos fogások között ■ 100%-os pontosság kevesebb, mint 30 perc alatt ■ 9 hónapos szezonon belüli ismételhetőség
■ Rugalmas előfizetési időszakok
■ Könnyű továbbfejlesztés
Fizetős
Aztán ezt követi az rtk.
Az sf3 már egyenesen vet, annyi hogy jövőre nem biztos hogy oda áll be. A lényeg, h szerintem az sf1 miatt tekereg. Amikor első nap nem volt még aktiválva, vetettünk pár hektárt úgy, messziről egyenes volt, de amúgy az a folyamatos kolbászolás ment
Válasz Sk Laci #22480. hozzászólására6 csoportos váltó csak 66-osig van, fölötte 5 csoport. M/R-nél 4 hengeresek vannak 6 csoporttal csak.
JD 6920 traktorokról eddig úgy tudtam, hogy 20/20 sebváltóval készülnek, mostan meg találtam a neten 24/24 sebváltósat. Ezek 24/24 váltók nem csak 140 lóerőig voltak? Megállja a helyét a 6920-asban is? Nincsen alul méretezve?
Ennyi lógás van neki hagyva. Jó lehet így?
