Válasz Vinkó 75 #22435. hozzászólásárapassz. 2000 órás, de mindig is gyengébb volt a klímahűtése, mint a másik traktornak. Ennyi óránál nem kéne nagyon hiányozni neki szerintem.
Válasz GREVEN #22440. hozzászólásáraÜdv . Elméletileg eov kordináta alapján a MEPAR böngészőjében is láthatod a helyzetét . Valamint wgs formátumba , hogy a gps menüjébe is be tudd írni A-B pont létrehozására pl Ilyen konvertáló app-al válthatod át . Vagy Ezzel de ez telefonon csak "asztali módban " működik. A pontosságuk rtk esetén nem tudom mennyire kérdéses.
Válasz Vinkó 75 #22446. hozzászólásáraA 2 tekerésével csak a kar pozícióját állítom. Nem az úthosszt. Úthossz akkor változna, ha a 1 ill. 2 csatlakozási pontja a karra, a kar csukló pontjától távolabb lenne...(többet húzna ill. tolna)
Válasz TDavid #22433. hozzászólásáraMit több uj szériás traktornál is igy jártunk.Keresd meg a fülkébe befelé menő fűtéscsövet és egy jol hozzáférhető helyen tegyel bele egy sima golyós csapot és zárd el.A gyári fütéscsap egy gyenge kis müanyag szar és egyszerüen nem zár el,igy átengedi a fagyállót.
Válasz TDavid #22433. hozzászólásáraMit több uj szériás traktornál is igy jártunk.Keresd meg a fülkébe befelé menő fűtéscsövet és egy jol hozzáférhető helyen tegyel bele egy sima golyós csapot és zárd el.A gyári fütéscsap egy gyenge kis müanyag szar és egyszerüen nem zár el,igy átengedi a fagyállót.
Válasz TDavid #22433. hozzászólásáraSzia! az hogy gyenge a klíma több dolog okozhatja. Kevés gáz (kevés nyomás a rendszerben), vagy sok nyomás dugulás miatt és mindig lekapcsol a biztonsági kapcsoló, eltömődött csőszűrő (nem engedi a gáz áramlást), de az expanziós szelep is elromolhat.Ha mindkét hőcserélő tiszta és minden klappol az előzőekből akkor még a hőkapcsoló is lehet rossz. Abban is gáz van és kilyukadhat, elfáradhat. Tehát mindenképp hozzáértőt keress. Nekem egyszer a nagyszűrő esett szét és benne vannak pici golyócskák (=szűrő). Na ezek a golyók szétszóródtak a rendszerben.Teljes takarítás semleges gázzal kifúvatás stb. kellett.
Válasz Vinkó 75 #22412. hozzászólásáraköszönöm hogy foglalkozol velem.megmozgattam a kart.húzza, tolja ahogy kell. a szomszédos kupakot is levettem. mozgattam azt is .ugyanúgy húzza, tolja a tömbben lévő tolattyút.egy különbséget látok csak. mintha pár (2-3)mm-rel kevesebb lenne az útja. Bowden út hoszt hol lehet állítani?
Válasz TDavid #22433. hozzászólásáraKlímát egyes fokozatú ventilátorral nem használunk mert kevés neki a légáram és lefagyhat. Az elpárologtatónak a hőérzékelőjét (kapilláris cső) érdemes megnézni ami a hűtőbordák közé van bedugva. Ülés és jó pár burkolat ki, elég káromkodós meló ha még nem csináltál ilyet.
Mi okozhatja 6120m traktoron azt, hogy gyenge a klímája? Hűtők-szűrők tiszták, de kb 20 fok külső hőmérsékletnél leghidegebbre állítva minimum kettes fokozaton kell használni a ventilátort, és így is alig hűt. 6170m-ben jó idő van 30-40 fokban is, ebben meg meg lehet sülni ...
Válasz Doszpodm #22430. hozzászólásáraNemtom, bemész a földhivatalba egy táblának kikéred a sarokpontjait és összehasonlítod, mondjuk jelen helyzetbe nem tudod megtenni.
Válasz Gazda06 #22427. hozzászólásáraEz több mindentől is függ ám, kábel vastagság? hány w-os a villogó(k)? 1-es kábelre pl sok a 2 kívétel ha ledes. másfeles vezeték már csak csak elbír kettőt de személy szerint inkább biztosra megyek bármit építek, azaz 1db másfeles vezeték / fogyasztó. plusz nem árt relét rakni. és akkor nincs gond melegedéssel ráadásul tovább is bírják ellentétben az új gépekkel meg az extra vékony kábeleikkel.
Válasz Doszpodm #22426. hozzászólásáraAmikó csinálod a támogatási kérelmet, rányomod a katesztert kinagyítod ráböksz a sarokpontra például, oszt oldalt írgya a koordinátákat azt printscrenel lefínyképezed elmented, vagy felírod papírra.
Sziasztok!
Valaki tett e két villogót egy helyett?
Mert szoktak lenni 2 vilogósok
Nem olvasza e a kábelt? mert nekünk igen.
Előre is köszi!
A gép JD 6910
Válasz RkTomi #22425. hozzászólásáraÉrtem. Köszönöm. Akkor marad az Rtk. Esetleg valaki tudna nekem segíteni: Föld mérési pontokat hól tudnék lekérdezni, illetve mik az árak kb? Gps-be szeretném felvenni az összes föld területet. Köszönöm!
Válasz Doszpodm #22419. hozzászólásáraHa kultivátorozni is akarsz vele akkor mindenképpen kell az RTK vagy esetleg SF3 jelminőség. Minden máshoz elég az SF1 ami az idő nagy részében tudja a 10-15 cm pontosságot. Az RTK egy éven túl is megismételhető az SF3 pedig 9 hónapig. De árban akkor már inkább RTK, viszont itt az antenna ára jóval húzósabb
Válasz szanberg #22423. hozzászólásáraAkkor szépen, előre gondolkodtak. Ezek kb két MTZ-t tudnak teljesítményre. Azt az árat akkor is megérték. Legyen szerencséjük a cserével.
Válasz RkTomi #22421. hozzászólásáraMTZ helyett vették de ahogy haza értek rájöttek hogy nagyok lesznek, így azt mondja hogy ha valahol el tudná cserélni 30xx szériás kisebb gépre, megtenné.
Válasz szanberg #22420. hozzászólásáraBiztos hogy jól mert ott voltam a trailer mellett ami vitte őket. Innen vannak a szomszédból. Ezek még GÉPEK voltak a TSz-ből maradtak meg. Az egyik a vége felé a roto grind-et hajtotta a marhászatban, a másik néha néha még kijárt a földekre. Egy régebbi videóban szerepel is, mindjárt megkeresem. Helyileg hová kerültek?
Válasz RkTomi #22416. hozzászólásáraRendben. Köszi a segítséget. Lenne egy másik kérdésem is: Starfire 6000 Antenánál érdemes még Rtk-ba fektetni? vagy Sf1 is már tökéletesen alkalmas Vetés, Kultivátorozás-ra is.?
Válasz Antikaa #22411. hozzászólásáraHa le van szedve a kupak próbáld mozgatni.Meglátod a reakciót,az sem kizárt hogy a bovdennel van a baj. Majd a szerint bontod tovább.
Válasz Vinkó 75 #22399. hozzászólásáraszia! nem volt rozsdássemmi. szép tiszta mindegyik a műanyag kupak alatt...??? egy rugó van csavarral a tengelyre fogazva szedjem tovább szíjjel?
Válasz petelidaniel #22408. hozzászólásáraSzerintem az orbit nem ad ki LS nyomást, ami így nem vezérli a prior szelepet, a fék viszont igen, így akkor van kormány is. Meg kell mérni először.
Válasz szanberg #22379. hozzászólásáraA Kite is kimegy javítani olyan John Deerehez is, amit nem ők adtak el. Ezen kívül magánzó szerelők is vannak, csak meg kell őket találni.
Sziasztok! egy 2010-es John Deere 8270R-es traktoron munka közben ment el a szervókormányzás. A fék müködtetésével viszont kb. 60-70%-os rásegítéssel müködik a kormány. A prior szelep cseréje megtörtént, de nem változott semmi. A kihelyezett hidraulika müködtetése nem befolyásolja a kormányzás kiesését mive müködtetésével nem jön vissza a kormányzás. Külföldi oldalakon böngésztem egy kicsit és bár más típusnál, de rátaláltam erre a kommentre: "Damaged dime valve where the LS line from the steering enters the spool valve slices? A clue would be if the steering gets lighter when you stand on the brake pedals." Viszont sajnos nem találom a "dime valve"-et sehol sem a katalógusokban. Az lenne a kérdésem hogy tudtok-e erre a problémára valami megoldást. Válaszokat előre is köszönöm! :)
25250 hozzászólás
Válasz TDavid #22451. hozzászólásáraKolléga is írta szívtak a fűtés csappal. Azért az órát egy klímás rátehetné.
Válasz Vinkó 75 #22435. hozzászólásárapassz. 2000 órás, de mindig is gyengébb volt a klímahűtése, mint a másik traktornak. Ennyi óránál nem kéne nagyon hiányozni neki szerintem.
Fűtéscsapot talán érdemes lenne megnézni elsőnek.
Válasz Antikaa #22448. hozzászólásáraÉs azok jól állnak ?
Válasz GREVEN #22440. hozzászólásáraÜdv . Elméletileg eov kordináta alapján a MEPAR böngészőjében is láthatod a helyzetét . Valamint wgs formátumba , hogy a gps menüjébe is be tudd írni A-B pont létrehozására pl Ilyen konvertáló app-al válthatod át . Vagy Ezzel de ez telefonon csak "asztali módban " működik. A pontosságuk rtk esetén nem tudom mennyire kérdéses.
Válasz Vinkó 75 #22446. hozzászólásáraA 2 tekerésével csak a kar pozícióját állítom. Nem az úthosszt. Úthossz akkor változna, ha a 1 ill. 2 csatlakozási pontja a karra, a kar csukló pontjától távolabb lenne...(többet húzna ill. tolna)
Válasz TDavid #22433. hozzászólásáraMit több uj szériás traktornál is igy jártunk.Keresd meg a fülkébe befelé menő fűtéscsövet és egy jol hozzáférhető helyen tegyel bele egy sima golyós csapot és zárd el.A gyári fütéscsap egy gyenge kis müanyag szar és egyszerüen nem zár el,igy átengedi a fagyállót.
Válasz Antikaa #22443. hozzászólására
Válasz TDavid #22433. hozzászólásáraMit több uj szériás traktornál is igy jártunk.Keresd meg a fülkébe befelé menő fűtéscsövet és egy jol hozzáférhető helyen tegyel bele egy sima golyós csapot és zárd el.A gyári fütéscsap egy gyenge kis müanyag szar és egyszerüen nem zár el,igy átengedi a fagyállót.
Válasz TDavid #22433. hozzászólásáraSzia! az hogy gyenge a klíma több dolog okozhatja. Kevés gáz (kevés nyomás a rendszerben), vagy sok nyomás dugulás miatt és mindig lekapcsol a biztonsági kapcsoló, eltömődött csőszűrő (nem engedi a gáz áramlást), de az expanziós szelep is elromolhat.Ha mindkét hőcserélő tiszta és minden klappol az előzőekből akkor még a hőkapcsoló is lehet rossz. Abban is gáz van és kilyukadhat, elfáradhat. Tehát mindenképp hozzáértőt keress. Nekem egyszer a nagyszűrő esett szét és benne vannak pici golyócskák (=szűrő). Na ezek a golyók szétszóródtak a rendszerben.Teljes takarítás semleges gázzal kifúvatás stb. kellett.
Válasz Vinkó 75 #22412. hozzászólásáraköszönöm hogy foglalkozol velem.megmozgattam a kart.húzza, tolja ahogy kell. a szomszédos kupakot is levettem. mozgattam azt is .ugyanúgy húzza, tolja a tömbben lévő tolattyút.egy különbséget látok csak. mintha pár (2-3)mm-rel kevesebb lenne az útja. Bowden
út hoszt hol lehet állítani?
Válasz TDavid #22433. hozzászólásáraKlímát egyes fokozatú ventilátorral nem használunk mert kevés neki a légáram és lefagyhat. Az elpárologtatónak a hőérzékelőjét (kapilláris cső) érdemes megnézni ami a hűtőbordák közé van bedugva. Ülés és jó pár burkolat ki, elég káromkodós meló ha még nem csináltál ilyet.
Válasz GREVEN #22440. hozzászólásáraPersze sok méter pontosságal.
Válasz Sötét Paraszt #22439. hozzászólásáraÚgy értem ha megvan a koordináta, azt meg tudom-e keresni valami gps-es aplikációval telefonnal?
Válasz GREVEN #22438. hozzászólásáraLehet telefonon is csak kicsi a kijelzője, meg nincs egér amivel ráböksz a sarokpontra.
Válasz Sötét Paraszt #22432. hozzászólásáraEzeket a pontokat csak speckó eszközzel lehet megkeresni vagy alkalmas rá egy telefon is mondjuk?
Válasz Gazda06 #22427. hozzászólásáracsak ledes mehet 1 szálról,de az minden további nélkül akár vékony vezetéken is

Válasz TDavid #22433. hozzászólásáraNekünk 175M-nél ugyan az van.
Válasz TDavid #22433. hozzászólásáraHogy áll hűtőközeggel ?
Válasz Sötét Paraszt #22432. hozzászólásáraAz akkor tényleg elég pontos. Köszönöm szépen! :)
Mi okozhatja 6120m traktoron azt, hogy gyenge a klímája? Hűtők-szűrők tiszták, de kb 20 fok külső hőmérsékletnél leghidegebbre állítva minimum kettes fokozaton kell használni a ventilátort, és így is alig hűt. 6170m-ben jó idő van 30-40 fokban is, ebben meg meg lehet sülni ...
Válasz Sötét Paraszt #22431. hozzászólásáraNa megtalátam egy 5 éves földhivatalos kikérést.
támogatási rajzon:520259.57,230942.52
földhivatal:520259.500,230942.520
Válasz Doszpodm #22430. hozzászólásáraNemtom, bemész a földhivatalba egy táblának kikéred a sarokpontjait és összehasonlítod, mondjuk jelen helyzetbe nem tudod megtenni.
Válasz Sötét Paraszt #22428. hozzászólásáraÉrtem. Ez a megoldás mennyire pontos?
Válasz Gazda06 #22427. hozzászólásáraEz több mindentől is függ ám, kábel vastagság? hány w-os a villogó(k)? 1-es kábelre pl sok a 2 kívétel ha ledes. másfeles vezeték már csak csak elbír kettőt de személy szerint inkább biztosra megyek bármit építek, azaz 1db másfeles vezeték / fogyasztó. plusz nem árt relét rakni. és akkor nincs gond melegedéssel ráadásul tovább is bírják ellentétben az új gépekkel meg az extra vékony kábeleikkel.
Válasz Doszpodm #22426. hozzászólásáraAmikó csinálod a támogatási kérelmet, rányomod a katesztert kinagyítod ráböksz a sarokpontra például, oszt oldalt írgya a koordinátákat azt printscrenel lefínyképezed elmented, vagy felírod papírra.
Sziasztok!
Valaki tett e két villogót egy helyett?
Mert szoktak lenni 2 vilogósok
Nem olvasza e a kábelt? mert nekünk igen.
Előre is köszi!
A gép JD 6910
Válasz RkTomi #22425. hozzászólásáraÉrtem. Köszönöm. Akkor marad az Rtk. Esetleg valaki tudna nekem segíteni: Föld mérési pontokat hól tudnék lekérdezni, illetve mik az árak kb? Gps-be szeretném felvenni az összes föld területet. Köszönöm!
Válasz Doszpodm #22419. hozzászólásáraHa kultivátorozni is akarsz vele akkor mindenképpen kell az RTK vagy esetleg SF3 jelminőség. Minden máshoz elég az SF1 ami az idő nagy részében tudja a 10-15 cm pontosságot. Az RTK egy éven túl is megismételhető az SF3 pedig 9 hónapig. De árban akkor már inkább RTK, viszont itt az antenna ára jóval húzósabb
Válasz szanberg #22423. hozzászólásáraAkkor szépen, előre gondolkodtak. Ezek kb két MTZ-t tudnak teljesítményre. Azt az árat akkor is megérték. Legyen szerencséjük a cserével.
Válasz RkTomi #22421. hozzászólásáraMTZ helyett vették de ahogy haza értek rájöttek hogy nagyok lesznek, így azt mondja hogy ha valahol el tudná cserélni 30xx szériás kisebb gépre, megtenné.
Válasz RkTomi #22421. hozzászólásáraSzuhogyra
Válasz szanberg #22420. hozzászólásáraBiztos hogy jól mert ott voltam a trailer mellett ami vitte őket. Innen vannak a szomszédból. Ezek még GÉPEK voltak a TSz-ből maradtak meg. Az egyik a vége felé a roto grind-et hajtotta a marhászatban, a másik néha néha még kijárt a földekre. Egy régebbi videóban szerepel is, mindjárt megkeresem. Helyileg hová kerültek?
Válasz RkTomi #22417. hozzászólásáraJaja jól láttad
Válasz RkTomi #22416. hozzászólásáraRendben. Köszi a segítséget. Lenne egy másik kérdésem is: Starfire 6000 Antenánál érdemes még Rtk-ba fektetni? vagy Sf1 is már tökéletesen alkalmas Vetés, Kultivátorozás-ra is.?
Válasz szanberg #22413. hozzászólásáraAz a szám az amit a Lajos76 meg adott, ha a Benedek Pistit keresed.
Válasz szanberg #22413. hozzászólásáraPénteken vették, 2 db-ot?
Válasz Doszpodm #22410. hozzászólására A súgóközpontban elérhető a kezelési a monitoron is. Vagy a deere.com-on van online amiből lehet nyomtatni is.
Válasz Vinkó 75 #22412. hozzászólására

Válasz szanberg #22413. hozzászólására+36209451159
Azt hiszem ő az.
Gépesített paraszt mohácsi kollégának valaki megtudná adni esetleg a számát?
Vettek barátomék 4630-ast aztán szervíz gondjuk kérdéseik lennének.
Válasz Antikaa #22411. hozzászólásáraHa le van szedve a kupak próbáld mozgatni.Meglátod a reakciót,az sem kizárt hogy a bovdennel van a baj. Majd a szerint bontod tovább.
Válasz Vinkó 75 #22399. hozzászólásáraszia! nem volt rozsdássemmi. szép tiszta mindegyik a műanyag kupak alatt...??? egy rugó van csavarral a tengelyre fogazva szedjem tovább szíjjel?
Sziasztok! Valaki tudna nekem küldeni Pdf Kezelési utasítást 4240 Monitorhoz? Köszönöm.
Válasz petelidaniel #22408. hozzászólásáraSzerintem az orbit nem ad ki LS nyomást, ami így nem vezérli a prior szelepet, a fék viszont igen, így akkor van kormány is. Meg kell mérni először.
Válasz .Szabi. #22407. hozzászólásáraHa az orbit a ludas akkor miért működik ha nyomom a féket?
Válasz petelidaniel #22406. hozzászólásáraAz nem ártana. Szerintem az orbit lesz a ludas.
Válasz .Szabi. #22405. hozzászólásáraNem történt mérés tudtommal.
Válasz petelidaniel #22403. hozzászólásáraMegmértétek már a kormány LS nyomását ?
Válasz szanberg #22379. hozzászólásáraA Kite is kimegy javítani olyan John Deerehez is, amit nem ők adtak el. Ezen kívül magánzó szerelők is vannak, csak meg kell őket találni.
Sziasztok! egy 2010-es John Deere 8270R-es traktoron munka közben ment el a szervókormányzás. A fék müködtetésével viszont kb. 60-70%-os rásegítéssel müködik a kormány. A prior szelep cseréje megtörtént, de nem változott semmi. A kihelyezett hidraulika müködtetése nem befolyásolja a kormányzás kiesését mive müködtetésével nem jön vissza a kormányzás. Külföldi oldalakon böngésztem egy kicsit és bár más típusnál, de rátaláltam erre a kommentre: "Damaged dime valve where the LS line from the steering enters the spool valve slices? A clue would be if the steering gets lighter when you stand on the brake pedals." Viszont sajnos nem találom a "dime valve"-et sehol sem a katalógusokban. Az lenne a kérdésem hogy tudtok-e erre a problémára valami megoldást. Válaszokat előre is köszönöm! :)