Válasz Doszpodm #22430. hozzászólásáraNemtom, bemész a földhivatalba egy táblának kikéred a sarokpontjait és összehasonlítod, mondjuk jelen helyzetbe nem tudod megtenni.
Válasz Gazda06 #22427. hozzászólásáraEz több mindentől is függ ám, kábel vastagság? hány w-os a villogó(k)? 1-es kábelre pl sok a 2 kívétel ha ledes. másfeles vezeték már csak csak elbír kettőt de személy szerint inkább biztosra megyek bármit építek, azaz 1db másfeles vezeték / fogyasztó. plusz nem árt relét rakni. és akkor nincs gond melegedéssel ráadásul tovább is bírják ellentétben az új gépekkel meg az extra vékony kábeleikkel.
Válasz Doszpodm #22426. hozzászólásáraAmikó csinálod a támogatási kérelmet, rányomod a katesztert kinagyítod ráböksz a sarokpontra például, oszt oldalt írgya a koordinátákat azt printscrenel lefínyképezed elmented, vagy felírod papírra.
Sziasztok!
Valaki tett e két villogót egy helyett?
Mert szoktak lenni 2 vilogósok
Nem olvasza e a kábelt? mert nekünk igen.
Előre is köszi!
A gép JD 6910
Válasz RkTomi #22425. hozzászólásáraÉrtem. Köszönöm. Akkor marad az Rtk. Esetleg valaki tudna nekem segíteni: Föld mérési pontokat hól tudnék lekérdezni, illetve mik az árak kb? Gps-be szeretném felvenni az összes föld területet. Köszönöm!
Válasz Doszpodm #22419. hozzászólásáraHa kultivátorozni is akarsz vele akkor mindenképpen kell az RTK vagy esetleg SF3 jelminőség. Minden máshoz elég az SF1 ami az idő nagy részében tudja a 10-15 cm pontosságot. Az RTK egy éven túl is megismételhető az SF3 pedig 9 hónapig. De árban akkor már inkább RTK, viszont itt az antenna ára jóval húzósabb
Válasz szanberg #22423. hozzászólásáraAkkor szépen, előre gondolkodtak. Ezek kb két MTZ-t tudnak teljesítményre. Azt az árat akkor is megérték. Legyen szerencséjük a cserével.
Válasz RkTomi #22421. hozzászólásáraMTZ helyett vették de ahogy haza értek rájöttek hogy nagyok lesznek, így azt mondja hogy ha valahol el tudná cserélni 30xx szériás kisebb gépre, megtenné.
Válasz szanberg #22420. hozzászólásáraBiztos hogy jól mert ott voltam a trailer mellett ami vitte őket. Innen vannak a szomszédból. Ezek még GÉPEK voltak a TSz-ből maradtak meg. Az egyik a vége felé a roto grind-et hajtotta a marhászatban, a másik néha néha még kijárt a földekre. Egy régebbi videóban szerepel is, mindjárt megkeresem. Helyileg hová kerültek?
Válasz RkTomi #22416. hozzászólásáraRendben. Köszi a segítséget. Lenne egy másik kérdésem is: Starfire 6000 Antenánál érdemes még Rtk-ba fektetni? vagy Sf1 is már tökéletesen alkalmas Vetés, Kultivátorozás-ra is.?
Válasz Antikaa #22411. hozzászólásáraHa le van szedve a kupak próbáld mozgatni.Meglátod a reakciót,az sem kizárt hogy a bovdennel van a baj. Majd a szerint bontod tovább.
Válasz Vinkó 75 #22399. hozzászólásáraszia! nem volt rozsdássemmi. szép tiszta mindegyik a műanyag kupak alatt...??? egy rugó van csavarral a tengelyre fogazva szedjem tovább szíjjel?
Válasz petelidaniel #22408. hozzászólásáraSzerintem az orbit nem ad ki LS nyomást, ami így nem vezérli a prior szelepet, a fék viszont igen, így akkor van kormány is. Meg kell mérni először.
Válasz szanberg #22379. hozzászólásáraA Kite is kimegy javítani olyan John Deerehez is, amit nem ők adtak el. Ezen kívül magánzó szerelők is vannak, csak meg kell őket találni.
Sziasztok! egy 2010-es John Deere 8270R-es traktoron munka közben ment el a szervókormányzás. A fék müködtetésével viszont kb. 60-70%-os rásegítéssel müködik a kormány. A prior szelep cseréje megtörtént, de nem változott semmi. A kihelyezett hidraulika müködtetése nem befolyásolja a kormányzás kiesését mive müködtetésével nem jön vissza a kormányzás. Külföldi oldalakon böngésztem egy kicsit és bár más típusnál, de rátaláltam erre a kommentre: "Damaged dime valve where the LS line from the steering enters the spool valve slices? A clue would be if the steering gets lighter when you stand on the brake pedals." Viszont sajnos nem találom a "dime valve"-et sehol sem a katalógusokban. Az lenne a kérdésem hogy tudtok-e erre a problémára valami megoldást. Válaszokat előre is köszönöm! :)
Válasz Zolicsizi #22319. hozzászólásáraBocs hogy csak most válaszolok, mi is kicseréltük a prior szelepet de megmaradt a probléma. Sajnos a kihelyezettekhez nincs köze. A fékrendszerrel kapcsolatos ugyanis ha működtetjük a féket akkor van részleges kormányzás, viszont ilyenkor a fék pulzál.
Válasz szanberg #22318. hozzászólásáraSzia! Bocs hogy csak most válaszolok, vártuk hogy megjöjjön az új prior szelep cseréltük de sajnos ugyanaz a probléma áll fent. Tehát amit kérdeztél hogy nem szorult-e meg azt kizárhatjuk. Valószínűleg a féknek is köze van hozzá, mert amint már írtam is, a fék működtetése közben 60-70%-ban működik a kormány és ahogy tekerem úgy pulzál a fékpedál.
Válasz szanberg #22389. hozzászólásáraMindig magunknak hegesztjük fel. Még a helyén vékony lemezből ki kell vágni egy sablont a szögbe állítás miatt, aztán levágod. A Walterscheidhez gyárilag adják a kétféle elektródát a felhegesztéshez. Be kell gyökölni a szárat aztán bázikus pálcával éppen csak megcsípni a szögállás miatt. Aztán a gyári gyökölő, majd a másik pálcával felhegeszteni,, csiszolás, festés.
Bár nem kifejezetem csak JD-s kérdés, de itt pörög most a topic.
Hárompont emelő karok végén kihez vinnétek levágatni és új horgokat felhegesztetni ezeket a vasakat?
Van aki foglalkozik ezzel hivatalosan szakszerűen?
Nem merek itthon nekiállni, szögbe is kell ugye állítani a karok végén a horgot, meg ugye a hegesztés az nem babapiskóta, ilyen helyen a taknyolás nem járja...
Illetve a másik SCV azt csinálja, hogy huzom a kart, 5cm-t megy a munkahenger utána megáll és erölködik a rendszer, Viszza -előre aztán egyszer csak megindul a rendszer. Nem szorul semmmi. Olyan mintha zuhanásgátló begátolná a kört. pedig sima ih tárcsa csicsa nélkül.
Válasz szanberg #22379. hozzászólásáraEz nem igaz. Kötelességük szerviz szerződést kötni a gépre még akkor is ha külföldi vagy ha más értékesítette az országban. Mivel ők a hivatalos forgalmazók ezt meg kell tenniük. Több ilyen gép is van a környéken: agropark, angolból franciából behozott gépek stb.
Válasz Vinkó 75 #22381. hozzászólásáraHát igen, a villáskulcs meg a csavarhúzó nem szokott kódot kérni...Értem én, hogy sokba kerül a sok szoftverfejlesztő mérnök, csak ennek a fene nagy digitalizálásnak lassan már több lesz a hátránya, mint az előnye...Ránk nézve legalábbis... Csak nehogy eljussunk odáig,mint e telefonoknál, hogy elmúlt öt éves a technika, akkor moline-ból küldünk egy kódot, hogy az eddig 250 paci hirtelen csak 220 legyen...aztán, majd ha nem húzza a vasat, majd vesz egy újat a paraszt...
25279 hozzászólás
Válasz Doszpodm #22430. hozzászólásáraNemtom, bemész a földhivatalba egy táblának kikéred a sarokpontjait és összehasonlítod, mondjuk jelen helyzetbe nem tudod megtenni.
Válasz Sötét Paraszt #22428. hozzászólásáraÉrtem. Ez a megoldás mennyire pontos?
Válasz Gazda06 #22427. hozzászólásáraEz több mindentől is függ ám, kábel vastagság? hány w-os a villogó(k)? 1-es kábelre pl sok a 2 kívétel ha ledes. másfeles vezeték már csak csak elbír kettőt de személy szerint inkább biztosra megyek bármit építek, azaz 1db másfeles vezeték / fogyasztó. plusz nem árt relét rakni. és akkor nincs gond melegedéssel ráadásul tovább is bírják ellentétben az új gépekkel meg az extra vékony kábeleikkel.
Válasz Doszpodm #22426. hozzászólásáraAmikó csinálod a támogatási kérelmet, rányomod a katesztert kinagyítod ráböksz a sarokpontra például, oszt oldalt írgya a koordinátákat azt printscrenel lefínyképezed elmented, vagy felírod papírra.
Sziasztok!
Valaki tett e két villogót egy helyett?
Mert szoktak lenni 2 vilogósok
Nem olvasza e a kábelt? mert nekünk igen.
Előre is köszi!
A gép JD 6910
Válasz RkTomi #22425. hozzászólásáraÉrtem. Köszönöm. Akkor marad az Rtk. Esetleg valaki tudna nekem segíteni: Föld mérési pontokat hól tudnék lekérdezni, illetve mik az árak kb? Gps-be szeretném felvenni az összes föld területet. Köszönöm!
Válasz Doszpodm #22419. hozzászólásáraHa kultivátorozni is akarsz vele akkor mindenképpen kell az RTK vagy esetleg SF3 jelminőség. Minden máshoz elég az SF1 ami az idő nagy részében tudja a 10-15 cm pontosságot. Az RTK egy éven túl is megismételhető az SF3 pedig 9 hónapig. De árban akkor már inkább RTK, viszont itt az antenna ára jóval húzósabb
Válasz szanberg #22423. hozzászólásáraAkkor szépen, előre gondolkodtak. Ezek kb két MTZ-t tudnak teljesítményre. Azt az árat akkor is megérték. Legyen szerencséjük a cserével.
Válasz RkTomi #22421. hozzászólásáraMTZ helyett vették de ahogy haza értek rájöttek hogy nagyok lesznek, így azt mondja hogy ha valahol el tudná cserélni 30xx szériás kisebb gépre, megtenné.
Válasz RkTomi #22421. hozzászólásáraSzuhogyra
Válasz szanberg #22420. hozzászólásáraBiztos hogy jól mert ott voltam a trailer mellett ami vitte őket. Innen vannak a szomszédból. Ezek még GÉPEK voltak a TSz-ből maradtak meg. Az egyik a vége felé a roto grind-et hajtotta a marhászatban, a másik néha néha még kijárt a földekre. Egy régebbi videóban szerepel is, mindjárt megkeresem. Helyileg hová kerültek?
Válasz RkTomi #22417. hozzászólásáraJaja jól láttad
Válasz RkTomi #22416. hozzászólásáraRendben. Köszi a segítséget. Lenne egy másik kérdésem is: Starfire 6000 Antenánál érdemes még Rtk-ba fektetni? vagy Sf1 is már tökéletesen alkalmas Vetés, Kultivátorozás-ra is.?
Válasz szanberg #22413. hozzászólásáraAz a szám az amit a Lajos76 meg adott, ha a Benedek Pistit keresed.
Válasz szanberg #22413. hozzászólásáraPénteken vették, 2 db-ot?
Válasz Doszpodm #22410. hozzászólására A súgóközpontban elérhető a kezelési a monitoron is. Vagy a deere.com-on van online amiből lehet nyomtatni is.
Válasz Vinkó 75 #22412. hozzászólására

Válasz szanberg #22413. hozzászólására+36209451159
Azt hiszem ő az.
Gépesített paraszt mohácsi kollégának valaki megtudná adni esetleg a számát?
Vettek barátomék 4630-ast aztán szervíz gondjuk kérdéseik lennének.
Válasz Antikaa #22411. hozzászólásáraHa le van szedve a kupak próbáld mozgatni.Meglátod a reakciót,az sem kizárt hogy a bovdennel van a baj. Majd a szerint bontod tovább.
Válasz Vinkó 75 #22399. hozzászólásáraszia! nem volt rozsdássemmi. szép tiszta mindegyik a műanyag kupak alatt...??? egy rugó van csavarral a tengelyre fogazva szedjem tovább szíjjel?
Sziasztok! Valaki tudna nekem küldeni Pdf Kezelési utasítást 4240 Monitorhoz? Köszönöm.
Válasz petelidaniel #22408. hozzászólásáraSzerintem az orbit nem ad ki LS nyomást, ami így nem vezérli a prior szelepet, a fék viszont igen, így akkor van kormány is. Meg kell mérni először.
Válasz .Szabi. #22407. hozzászólásáraHa az orbit a ludas akkor miért működik ha nyomom a féket?
Válasz petelidaniel #22406. hozzászólásáraAz nem ártana. Szerintem az orbit lesz a ludas.
Válasz .Szabi. #22405. hozzászólásáraNem történt mérés tudtommal.
Válasz petelidaniel #22403. hozzászólásáraMegmértétek már a kormány LS nyomását ?
Válasz szanberg #22379. hozzászólásáraA Kite is kimegy javítani olyan John Deerehez is, amit nem ők adtak el. Ezen kívül magánzó szerelők is vannak, csak meg kell őket találni.
Sziasztok! egy 2010-es John Deere 8270R-es traktoron munka közben ment el a szervókormányzás. A fék müködtetésével viszont kb. 60-70%-os rásegítéssel müködik a kormány. A prior szelep cseréje megtörtént, de nem változott semmi. A kihelyezett hidraulika müködtetése nem befolyásolja a kormányzás kiesését mive müködtetésével nem jön vissza a kormányzás. Külföldi oldalakon böngésztem egy kicsit és bár más típusnál, de rátaláltam erre a kommentre: "Damaged dime valve where the LS line from the steering enters the spool valve slices? A clue would be if the steering gets lighter when you stand on the brake pedals." Viszont sajnos nem találom a "dime valve"-et sehol sem a katalógusokban. Az lenne a kérdésem hogy tudtok-e erre a problémára valami megoldást. Válaszokat előre is köszönöm! :)
Válasz Zolicsizi #22319. hozzászólásáraBocs hogy csak most válaszolok, mi is kicseréltük a prior szelepet de megmaradt a probléma. Sajnos a kihelyezettekhez nincs köze. A fékrendszerrel kapcsolatos ugyanis ha működtetjük a féket akkor van részleges kormányzás, viszont ilyenkor a fék pulzál.
Válasz szanberg #22318. hozzászólásáraSzia! Bocs hogy csak most válaszolok, vártuk hogy megjöjjön az új prior szelep cseréltük de sajnos ugyanaz a probléma áll fent. Tehát amit kérdeztél hogy nem szorult-e meg azt kizárhatjuk. Valószínűleg a féknek is köze van hozzá, mert amint már írtam is, a fék működtetése közben 60-70%-ban működik a kormány és ahogy tekerem úgy pulzál a fékpedál.
Válasz Vinkó 75 #22399. hozzászólásáraköszi. hétvégén megnézem. Sajnos munkahely mellett csak akkor tudom...
Válasz Antikaa #22397. hozzászólásáraAz lesz az imbusz ki és a fedelet le..alatta nyilván rozsdás lesz.
Válasz Antikaa #22397. hozzászólására3d
b inbuszfejü csavar le, aztán kihúzni az egészet? 
Válasz Vinkó 75 #22388. hozzászólásáraez lenne az....
Válasz apuci #22377. hozzászólásáraKöszönöm, megnézzük. A diff. zárra nincs senkinek esetleg ötlete?
Válasz szanberg #22393. hozzászólásáraCsinálsz sablont.
Válasz szanberg #22389. hozzászólásáraMindig magunknak hegesztjük fel. Még a helyén vékony lemezből ki kell vágni egy sablont a szögbe állítás miatt, aztán levágod. A Walterscheidhez gyárilag adják a kétféle elektródát a felhegesztéshez. Be kell gyökölni a szárat aztán bázikus pálcával éppen csak megcsípni a szögállás miatt. Aztán a gyári gyökölő, majd a másik pálcával felhegeszteni,, csiszolás, festés.
Na jó, egy fasza bázikus pálca és megvan oldva okés, van amihez adnak gyárilag elektródát is egyébként.
De hogy a gyászba állítod be a szögét?
Csak mert az megtörik a szárak végén, nem is annyira egyszerű ez a sztori.
Válasz szanberg #22389. hozzászólásáraKörnyékbeli komolyabb lakatos megvarrja neked, ahogy kell
Válasz szanberg #22389. hozzászólásáraSzerintem nem kell attól félni. Simán co-val be merném vállalni, jól kigyökölve.
Válasz szanberg #22389. hozzászólásáraSimán megcsináltam Kasamas 403-as elektróda és jobb mint a gyári CO-s barkácsolás.
Bár nem kifejezetem csak JD-s kérdés, de itt pörög most a topic.
Hárompont emelő karok végén kihez vinnétek levágatni és új horgokat felhegesztetni ezeket a vasakat?
Van aki foglalkozik ezzel hivatalosan szakszerűen?
Nem merek itthon nekiállni, szögbe is kell ugye állítani a karok végén a horgot, meg ugye a hegesztés az nem babapiskóta, ilyen helyen a taknyolás nem járja...
Válasz Antikaa #22387. hozzászólásáraViszont írtad van beragadt kör is..ha jól emlékszem. Előbb a reteszelési problémákat oldani. Kis csavarok igen !
Válasz Vinkó 75 #22375. hozzászólásáraköszi. megnézem. !db pici inbuszfejű csavar le? de ha húzom kézzel nem nyom (A)ba.Holnap képet iscsinálok....
Illetve a másik SCV azt csinálja, hogy huzom a kart, 5cm-t megy a munkahenger utána megáll és erölködik a rendszer, Viszza -előre aztán egyszer csak megindul a rendszer. Nem szorul semmmi. Olyan mintha zuhanásgátló begátolná a kört. pedig sima ih tárcsa csicsa nélkül.
Válasz RkTomi #22385. hozzászólásáraÉs ők is hoznak már be külföldi gépet, aztán adják el.
Válasz szanberg #22379. hozzászólásáraEz nem igaz. Kötelességük szerviz szerződést kötni a gépre még akkor is ha külföldi vagy ha más értékesítette az országban. Mivel ők a hivatalos forgalmazók ezt meg kell tenniük. Több ilyen gép is van a környéken: agropark, angolból franciából behozott gépek stb.
Válasz szanberg #22379. hozzászólásáraJavítanak azon agroparkos gépet is
Válasz Batka #22382. hozzászólására

Válasz Vinkó 75 #22381. hozzászólásáraHát igen, a villáskulcs meg a csavarhúzó nem szokott kódot kérni...Értem én, hogy sokba kerül a sok szoftverfejlesztő mérnök, csak ennek a fene nagy digitalizálásnak lassan már több lesz a hátránya, mint az előnye...Ránk nézve legalábbis... Csak nehogy eljussunk odáig,mint e telefonoknál, hogy elmúlt öt éves a technika, akkor moline-ból küldünk egy kódot, hogy az eddig 250 paci hirtelen csak 220 legyen...aztán, majd ha nem húzza a vasat, majd vesz egy újat a paraszt...