Válasz Vinkó 75 #22350. hozzászólásáraNálam meg 2340 óra alatt. "Hogy ne csapja ki a biztosítékot". Mai világban valahogyan nem figyelnek oda a gyárak, milyen munkát adnak ki a kezük alól. Csak minél olcsóbb legyen a gyártás, az új gépek árai meg a "csillagokban".
Válasz ppal #22376. hozzászólásáraHa a szintjelzőt keresed akkor azt a jobb ajtónál fölfordítod a gumiszőnyeget ami alatt van egy kerek ablak négy csavart ki veszed ahol meglátod a szintjeltő tetejét azt is 3 vagy 4 csavar fogja, ki veszed őket és óvatosan kihúzod az egész szerelvényt de nagyon óvatosan!
Válasz Antikaa #22372. hozzászólásáraÓvatosan leveszed a műanyag fedelet. Ügyelve a visszarakásra. És alatta látszik hogy össze van rohadva. De volt hogy a kis csapágy golyókat cseréltem nagyobbra a jobb reteszelés végett.
Válasz ppal #22354. hozzászólásáraHello! nekem az üzemanyag szintjelző szintén bolond volt addig, amígg egyik mosás után jó lett egy ideig. Kontakt hibám volt a tankon kívül a tetején az elektromos csatlakozásnál....
Válasz Vinkó 75 #22352. hozzászólásáraIgen állítható a mennyiség és a végállása milyen legyen. bent maradjon-e, visszaugorjon ha a munkahenger kiért, vagy akkor se ugorjon vissza. Az a gond, hogy hiába húzom hátra (A)ba a kart nem érzem az akadást és nem csinál semmit. (B) állás jó, (B) melletti úszóban nem marad bent a kar, tehát azt se tudom használni.
Válasz Celtises #22368. hozzászólásáraAzt hitte a mókus először lát a cég morzsolót...már mint nyugatit. A műhelyfőnök..ki eppen nyugdíj előtt ált ecsetelte...dolgoztunk itt már újonnan vásárolt 970-es őzikével. (Gyanítom az egyik csávó akkor született.) Valamit az első 106-osokból is érkezett a 80-as évek elején vagy 5db. Tehát az igavonó gépei a cégnek zömében már a 70-es évektől tolódtak a nyugati vasak irányába. Na akkor jött a visszafogottabb stílus,a részükről.
Válasz Vinkó 75 #22367. hozzászólásáraMárkától függetlenül hülyének néznek bennünket. Volt amiről 2 évig küldözgettük a képeket, de nem hitte el. Amikor németben is eltört akkor a 3.éven előadta,hogy baj lehet ám,mintha ő jött volna rá. Nem JD,csak a gondolatodhoz írtam.
Válasz Drisa #22366. hozzászólására2004-ben már "kiosztottam"...egy hasonló őzikés csapatot. Pont úgy viselkedik mint a másik gyártó képviselője,elő jön belőle a Germán. Lekezelően legyint.
Válasz bandigh #22360. hozzászólásáraKét éve volt nálunk egy német szerviztechnikus a gyárbol, mondtam neki hogy kurva gyengék hogy nem jutottak még el odáig, hogy 3 gyorscsatlakozót betegyenek oda.
Válasz Lacika... #22363. hozzászólásáraTargonca-zsiráf emelő harmadik pont keret(Így egy traktor is leszedi). Csináltunk egy kerekes letoló kocsit. Valamint voltak a ferde alá tervezett bakok. Így a gép letolatott róla. A kukorica adapteres sem rossz,plusz egy támasz a ferde alá. Kinek hogy.
Válasz madle #22353. hozzászólására80W-90....amúgy a 8100-asba is a váltó olajat raktuk az első lehajtásba. Azért a mai vasaknál azt is figyelembe kell venni hogy fékezett hidas-e.
Sziasztok, esetleg tudna valaki ötletet, hogy egy JD 6900-asban mi lehet a baja, ill. hol és hogyan kellene keresgélni a hibát az üzemanyag szintjelző és főleg a diff. zár esetében? A diff. zár nem kapcsol be, ill a lámpa sem világít, az üzemanyag szintjelző meg össze vissza mutat aszerint, hogy éppen milyen a kedve :)
Írtátok az első kerékagyba hogy Extrem Guardot tegyek, de ott is látok kétféle viszkozitást, 80W90 és 85W140. Melyik a megfelelő? Illetve a KITE azt mondja nincs, csak 20 literesben, pedig az oldalukon írják, hogy 5 literes is létezik, vagy már megszűnt?
Válasz Antikaa #22351. hozzászólásáraEzen is állítható a tetején,hidro...vagy sima kar funkció. Ma csináltam egy 6000-esen...kis WD 40 csodákra képes a műanyag burkolat alatt.
S:O:S:!!!
Sziasztok! Valaki tud esetleg JD7720 hidraulika vezérlő tömbhöz szerelőt? Még bowdenes és egyik irányba nem csinál semmit és úszó sincs. A bowdent próbáltam állítani...
Válasz Sk Laci #22344. hozzászólásáraSzomszéd cégnél...a cimbora alatt széthullott az őzike,cirka 4 ezer óra van a váltóban-difiben...Előtte 14 ezret hajtott a másikba(Nem őzike volt). Nagyobb gond nélkül.
Válasz Sk Laci #22340. hozzászólásáraAmi az előnye ennek a gépnek hogy ezen nincs semmi cicoma. Ez ilyen amilyennek látod. Sokkal többet elárul ez mint egy olyan ami ki van szilikonozva meg füle farka összefújkálva.
Válasz Sk Laci #22344. hozzászólásáraLehet félre érthető voltam , csak azt akartam sugallni ha jónak tűnik vedd meg az öreg Jonyt azok még anyagból vannak nem műanyagból mint az újak .
Válasz Sk Laci #22344. hozzászólásáraNyugodj meg szerintem mert lassan minden más márkával igy lesz vagy már van. Nálunk ugyan úgy van hiba a John Deere-al mint a Deutz-al, de volt gond az Nh kombájnal is.
Lassan elértük azt, hogy már az új gépeknél is egy jó adag szerencse kell hogy nem legyenek hülye hibák.
Válasz Hús Futár #22343. hozzászólásáraNH-tól nagyon elment a kedvem. Nem tudom megérteni, hogy a gyárban miért nem tudnak meghúzni egy anyát, hogy el ne induljon a tengő tengely irányban, kifelejtenek alátétet tücsapágyaknál, hidraulikus tömlők a munkahengerekre csak kézzel vannak rácsavarva,.......... Az ilyen elnagyolt trógel munkával a gyár csak saját magának árt, mert mint én is újonan megvettem a traktort és gyári szerelési hibák miatt mindig valami baja lessz, hát ez nem ugy újabb NH vásárlásához vezet. Ha az ember elveszti valamiben a bizalmát, nem kell csodálkozni, hogy más "szinek" után kezd nézelődni.
Nagyon jó gép lenne a NH, müszakilag nagyon ott van a topp gépek között, de a trógelul elvégzett munka letaszítja a bizalmi helyről.
Válasz Sk Laci #22340. hozzászólásáraNézd a másik oldalát ha valami baja is lesz megcsinálod magad és amit rendbe teszel rajta az biztos bírja majd egy jó darabig . Én is mindig számolom hogy nem éri meg rákölteni az öreg Girhesre egy forintot sem aztán körben nézek fórumokon meg facebookon aztán rájövök hogy a sokkal újabbakra is kell költeni sokszor jóval többeket . Ezek az öreg kohó szökevények ha rendben vannak téve te vagy az én életemet még kibírják ennyi területen vagy kivivel többön is .
Itt egy talál kép az öreg Girhesről :
Válasz GREVEN #22339. hozzászólásáraSzámomra az a JD viszonylag megfizethető árban van, de viszont nem szeretnék bevásárolni "roncstraktorral". Tőlem messze van, ezért kérdezem itt a neten, hátha valaki ismeri közelebről.
Mostan untig elég kiadásom van a NH traktoromnál /a gyári trógel munka miatt/, nem hiányzik másik gond a nyakamba.
Válasz Sk Laci #22330. hozzászólásáraItt a gép tőlünk 30 km-re. Nem láttam még csak messziről, de ezeknél a korú és típusú gépeknél már az is főnyeremény ha csak 15-17 ezer óra van benne és nem huszon ezer.
Nekünk a hernyoba majd 18 ezer van, de ha ki van pucolva majdnem olyan mint az új.
De ilyen korú gépet vagy szemtelenül olcsón szabad csak megvenni vagy leinformált előélettel.
Válasz Sk Laci #22332. hozzászólásáraFigyelj 95-ös a gép biztos hogy nagyüzemben kezdett és akkor nem 430 óra, hanem 1430 mehetett bele évente. De egy laptopos ember megtudja mondani a valós értéket.
Válasz RkTomi #22331. hozzászólásáraNálam átlagban nem egész 200 órát dolgozik a NH T7040. Ez még kevesebb.
Tudom, hogy kevés órát dolgozhatott az említett JD, de a NH még kevesebbet.
Ezért kérdezem, hogy valaki ismeri e a multját, mert Sk-ban is árulnak JD 8210 JD 6200 órával, holott a szervizesekkel mikor beszéltem a traktor már átlépte a 20 000 órát.
Sziasztok!
Ismeri valaki a Valkon cégnél Kecskeméten benn álló JD 8300 traktor multját?
Valós lehet a 10 900 motoróra, vagy csak azzal van hirdetve és a valóság sokkal több?
Válasz RkTomi #22328. hozzászólásáraEkkor már menni kell a festésnek, vagy valamelyik kioldó (tlt, 3.pont stb) indítja meg ha kéziben van akkor meg kell bökni ha indítani vagy leállítani akarod.
25276 hozzászólás
Válasz Vinkó 75 #22350. hozzászólásáraNálam meg 2340 óra alatt. "Hogy ne csapja ki a biztosítékot". Mai világban valahogyan nem figyelnek oda a gyárak, milyen munkát adnak ki a kezük alól. Csak minél olcsóbb legyen a gyártás, az új gépek árai meg a "csillagokban".
Válasz ppal #22376. hozzászólásáraHa a szintjelzőt keresed akkor azt a jobb ajtónál fölfordítod a gumiszőnyeget ami alatt van egy kerek ablak négy csavart ki veszed ahol meglátod a szintjeltő tetejét azt is 3 vagy 4 csavar fogja, ki veszed őket és óvatosan kihúzod az egész szerelvényt de nagyon óvatosan!
Válasz Antikaa #22374. hozzászólásáraSzia, köszönöm. Ezt le tudnád írni, hogy pontosan hol keressem?
Válasz Antikaa #22372. hozzászólásáraÓvatosan leveszed a műanyag fedelet. Ügyelve a visszarakásra. És alatta látszik hogy össze van rohadva. De volt hogy a kis csapágy golyókat cseréltem nagyobbra a jobb reteszelés végett.
Válasz ppal #22354. hozzászólásáraHello! nekem az üzemanyag szintjelző szintén bolond volt addig, amígg egyik mosás után jó lett egy ideig. Kontakt hibám volt a tankon kívül a tetején az elektromos csatlakozásnál....
Válasz Drisa #22366. hozzászólásáraAjjajj csak ugy fotózta!

Válasz Vinkó 75 #22352. hozzászólásáraIgen állítható a mennyiség és a végállása milyen legyen. bent maradjon-e, visszaugorjon ha a munkahenger kiért, vagy akkor se ugorjon vissza. Az a gond, hogy hiába húzom hátra (A)ba a kart nem érzem az akadást és nem csinál semmit. (B) állás jó, (B) melletti úszóban nem marad bent a kar, tehát azt se tudom használni.
Válasz *** HM *** #22370. hozzászólásáraMég a 4650-hez is....pl.
8000 8010esekhez van minden alkatrész ami kellhet?
Válasz Celtises #22368. hozzászólásáraAzt hitte a mókus először lát a cég morzsolót...már mint nyugatit. A műhelyfőnök..ki eppen nyugdíj előtt ált ecsetelte...dolgoztunk itt már újonnan vásárolt 970-es őzikével. (Gyanítom az egyik csávó akkor született.) Valamit az első 106-osokból is érkezett a 80-as évek elején vagy 5db. Tehát az igavonó gépei a cégnek zömében már a 70-es évektől tolódtak a nyugati vasak irányába. Na akkor jött a visszafogottabb stílus,a részükről.
Válasz Vinkó 75 #22367. hozzászólásáraMárkától függetlenül hülyének néznek bennünket. Volt amiről 2 évig küldözgettük a képeket, de nem hitte el. Amikor németben is eltört akkor a 3.éven előadta,hogy baj lehet ám,mintha ő jött volna rá. Nem JD,csak a gondolatodhoz írtam.
Válasz Drisa #22366. hozzászólására2004-ben már "kiosztottam"...egy hasonló őzikés csapatot. Pont úgy viselkedik mint a másik gyártó képviselője,elő jön belőle a Germán. Lekezelően legyint.
Válasz Zolicsizi #22365. hozzászólásáraRemélem a többi fejlesztésed is elárultad neki
Válasz bandigh #22360. hozzászólásáraKét éve volt nálunk egy német szerviztechnikus a gyárbol, mondtam neki hogy kurva gyengék hogy nem jutottak még el odáig, hogy 3 gyorscsatlakozót betegyenek oda.
Válasz Lacika... #22363. hozzászólásáraTargonca-zsiráf emelő harmadik pont keret(Így egy traktor is leszedi). Csináltunk egy kerekes letoló kocsit. Valamint voltak a ferde alá tervezett bakok. Így a gép letolatott róla. A kukorica adapteres sem rossz,plusz egy támasz a ferde alá. Kinek hogy.
Válasz Vinkó 75 #22359. hozzászólásáraFerdefelhordót mivel bakoltad alá?
Vagy kukorica adapterre rá volt csatlakozva?
Válasz Vinkó 75 #22359. hozzászólásáraNem, a három széria közül!
Válasz bandigh #22360. hozzászólására
Válasz Vinkó 75 #22359. hozzászólásáraJobb ha eleve odakészít a kerék elé egy 60 literes hordót, jobb a békesség
Válasz Lacika... #22357. hozzászólásáraPersze nem is egyet. Oldani és dugózni az olajcsöveket..mert leengedi a tartályt hamar. WTS akart lenni ?
Válasz madle #22353. hozzászólására80W-90....amúgy a 8100-asba is a váltó olajat raktuk az első lehajtásba. Azért a mai vasaknál azt is figyelembe kell venni hogy fékezett hidas-e.
Üdv mindenkinek!
Szerelt le már valaki ferdefelhordót John Deere W,T,C kombajnról? Dobkosár felújítás végett kérdezném!
Válasz madle #22353. hozzászólására85W140 és 20 literesben. Ötösben még nem láttam igaz Hogy a KITE honlap hozza.
Válasz Doszpodm #22325. hozzászólásáraOff, de sikerült összehozni a tartót az iPad-nek?
Sziasztok, esetleg tudna valaki ötletet, hogy egy JD 6900-asban mi lehet a baja, ill. hol és hogyan kellene keresgélni a hibát az üzemanyag szintjelző és főleg a diff. zár esetében? A diff. zár nem kapcsol be, ill a lámpa sem világít, az üzemanyag szintjelző meg össze vissza mutat aszerint, hogy éppen milyen a kedve :)
Írtátok az első kerékagyba hogy Extrem Guardot tegyek, de ott is látok kétféle viszkozitást, 80W90 és 85W140. Melyik a megfelelő? Illetve a KITE azt mondja nincs, csak 20 literesben, pedig az oldalukon írják, hogy 5 literes is létezik, vagy már megszűnt?
Válasz Antikaa #22351. hozzászólásáraEzen is állítható a tetején,hidro...vagy sima kar funkció. Ma csináltam egy 6000-esen...kis WD 40 csodákra képes a műanyag burkolat alatt.
S:O:S:!!!
Sziasztok! Valaki tud esetleg JD7720 hidraulika vezérlő tömbhöz szerelőt? Még bowdenes és egyik irányba nem csinál semmit és úszó sincs. A bowdent próbáltam állítani...
Válasz Sk Laci #22344. hozzászólásáraSzomszéd cégnél...a cimbora alatt széthullott az őzike,cirka 4 ezer óra van a váltóban-difiben...Előtte 14 ezret hajtott a másikba(Nem őzike volt). Nagyobb gond nélkül.
Válasz gergő07 #22345. hozzászólásáraa t6 ot basildonba rakják össze.
Válasz Sk Laci #22340. hozzászólásáraAmi az előnye ennek a gépnek hogy ezen nincs semmi cicoma. Ez ilyen amilyennek látod. Sokkal többet elárul ez mint egy olyan ami ki van szilikonozva meg füle farka összefújkálva.
Válasz Sk Laci #22344. hozzászólásáraLehet félre érthető voltam , csak azt akartam sugallni ha jónak tűnik vedd meg az öreg Jonyt azok még anyagból vannak nem műanyagból mint az újak .
Válasz Sk Laci #22344. hozzászólásáraNyugodj meg szerintem mert lassan minden más márkával igy lesz vagy már van. Nálunk ugyan úgy van hiba a John Deere-al mint a Deutz-al, de volt gond az Nh kombájnal is.
Lassan elértük azt, hogy már az új gépeknél is egy jó adag szerencse kell hogy nem legyenek hülye hibák.
Válasz Sk Laci #22344. hozzászólásáraOlasz összeszerelés elég gáz...sajnos tapasztaltam én is.
Válasz Hús Futár #22343. hozzászólásáraNH-tól nagyon elment a kedvem. Nem tudom megérteni, hogy a gyárban miért nem tudnak meghúzni egy anyát, hogy el ne induljon a tengő tengely irányban, kifelejtenek alátétet tücsapágyaknál, hidraulikus tömlők a munkahengerekre csak kézzel vannak rácsavarva,.......... Az ilyen elnagyolt trógel munkával a gyár csak saját magának árt, mert mint én is újonan megvettem a traktort és gyári szerelési hibák miatt mindig valami baja lessz, hát ez nem ugy újabb NH vásárlásához vezet. Ha az ember elveszti valamiben a bizalmát, nem kell csodálkozni, hogy más "szinek" után kezd nézelődni.
Nagyon jó gép lenne a NH, müszakilag nagyon ott van a topp gépek között, de a trógelul elvégzett munka letaszítja a bizalmi helyről.
Válasz Sk Laci #22340. hozzászólásáraNézd a másik oldalát ha valami baja is lesz megcsinálod magad és amit rendbe teszel rajta az biztos bírja majd egy jó darabig . Én is mindig számolom hogy nem éri meg rákölteni az öreg Girhesre egy forintot sem aztán körben nézek fórumokon meg facebookon aztán rájövök hogy a sokkal újabbakra is kell költeni sokszor jóval többeket . Ezek az öreg kohó szökevények ha rendben vannak téve te vagy az én életemet még kibírják ennyi területen vagy kivivel többön is .

Itt egy talál kép az öreg Girhesről :
Válasz RkTomi #22341. hozzászólására
Válasz TDavid #22338. hozzászólásáraIgen.
Válasz GREVEN #22339. hozzászólásáraSzámomra az a JD viszonylag megfizethető árban van, de viszont nem szeretnék bevásárolni "roncstraktorral". Tőlem messze van, ezért kérdezem itt a neten, hátha valaki ismeri közelebről.
/, nem hiányzik másik gond a nyakamba.
Mostan untig elég kiadásom van a NH traktoromnál /a gyári trógel munka miatt
Válasz Sk Laci #22330. hozzászólásáraItt a gép tőlünk 30 km-re. Nem láttam még csak messziről, de ezeknél a korú és típusú gépeknél már az is főnyeremény ha csak 15-17 ezer óra van benne és nem huszon ezer.
Nekünk a hernyoba majd 18 ezer van, de ha ki van pucolva majdnem olyan mint az új.
De ilyen korú gépet vagy szemtelenül olcsón szabad csak megvenni vagy leinformált előélettel.
Mi a kettőt ötvözve vettük anno.
Válasz bandigh #22327. hozzászólásáraHa gyárilag nem autotrac hanem csak greenstar ready a traktor, akkor tud majd festés kapcsolni magától?
Válasz RkTomi #22333. hozzászólásáraMondasz valamit
Kihagyom ha jó is az ára
Válasz .Szabi. #22335. hozzászólásáraKöszi az infóf
Válasz Sk Laci #22330. hozzászólásáraLáttam élőben, felejtsd el villámgyorsan.
Kohószökevény
Válasz Doszpodm #22325. hozzászólásáraNincs hozzáadva munkagép profil. Azon belül tudod beállítani mi kapcsolja a festést.
Válasz Sk Laci #22332. hozzászólásáraFigyelj 95-ös a gép biztos hogy nagyüzemben kezdett és akkor nem 430 óra, hanem 1430 mehetett bele évente. De egy laptopos ember megtudja mondani a valós értéket.
Válasz RkTomi #22331. hozzászólásáraNálam átlagban nem egész 200 órát dolgozik a NH T7040. Ez még kevesebb.
Tudom, hogy kevés órát dolgozhatott az említett JD, de a NH még kevesebbet.
Ezért kérdezem, hogy valaki ismeri e a multját, mert Sk-ban is árulnak JD 8210 JD 6200 órával, holott a szervizesekkel mikor beszéltem a traktor már átlépte a 20 000 órát.
Válasz Sk Laci #22330. hozzászólására436 órát dolgozott volna évente? Elég hihetetlen.
Sziasztok!
Ismeri valaki a Valkon cégnél Kecskeméten benn álló JD 8300 traktor multját?
Valós lehet a 10 900 motoróra, vagy csak azzal van hirdetve és a valóság sokkal több?
Válasz RkTomi #22328. hozzászólásáraEkkor már menni kell a festésnek, vagy valamelyik kioldó (tlt, 3.pont stb) indítja meg ha kéziben van akkor meg kell bökni ha indítani vagy leállítani akarod.