Válasz Doszpodm #22079. hozzászólásáraEsztergálni egy akkora távtartót (mondjuk 30 mm vastagot, hogy minél nagyobb felületen feküdjön fel a gyári tartóra), hogy a 2630-as fölé érjen? Egyik végén menet, másik végén furat, és összerakni azzal a tablet-tartóval, amit korábban linkeltem. Így a két képernyő egymás fölött lenne.
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Bárány ilyen tapadó korongos volt már de ha megyek a traktorral úgy reszket hogy semmit nem lehet látni. Viszont machineryguide ezeknek írtam hátha mondanak valami jó árat.
später77 Ez is tetszik van is traktorba ilyen tartóm, de arra rá van téve a 2630 Monitor, szerinted valahogy még rá lehet szerelni ne zavarja egymást a két kijelző?
Válasz bandigh #22070. hozzászólásáraTuti, a Vaderstad is ettől a gyártótól szerzi be a tartóját. Ez a golyós forgatható-dönthető megoldás zseniális, más monitorokhoz is esztergáltattunk hozzá adaptert és azóta csak ezt használjuk. Ha ez egyszer meg van szorítva, az szezon végén is ugyanúgy fog állni. Jó, külön ennyiért én sem vennék...
Válasz Celtises #22066. hozzászólásáraSzerintem azt ki cserélték, lehet bele rakták a 10-ét hogy ne legyen ott"lyuk" balra meg vettek egy komplett irányváltó kart.
Sziasztok. John Deere Traktorba szeretnék Ipad Tabletet be tenni. Valami konzolos megoldást már valaki csinált tabletnek? Vagy valami erős ablakra rögzíthető is érdekelhet. Köszi a segítséget!
Valaki megtudná momdani, hogy a szintjelző hol helyezkedik el pontosan? Mert nekem felcsúszott (hány rovátka van alulról) 6310 powerquad váltó Al82582 a nivó cikkszám.
Válasz duka #22056. hozzászólásáraSajnos nem tudom. De elméletileg meg kell mérni a mágnesszelep ellenállását multiméterrel és akkor megtudod, hogy zárlatos vagy sem.
Hozzáértő szerelőt kérdezz róla, hogy mekkora ellenállást kell mérned, ha jó a tekercs.
Hello van egy John Deere 6920-as
Auto power valtóval szerelt traktorom!
Azt csinálja mikor áttolom 2 es tartomanyba sebességi fokozatba és ha eléri a 25 km/h sebességet akkor kilöki üresbe.
Hibakódot is dob be
304084
5TCU és villog a fogaskerék.
Ha leallítom és újraindítom akkor megy megint amig el nem éri a 25 km /h t.
1 es sebességi fokozatba nincsen semmi baja,csak a 2 es be csinálja.
Azt szeretném kérdezni hogy mi lehet a probléma?
Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz madle #22041. hozzászólásáraÉn a helyedben ha átnéztem a biztosítékokat mint ahogy a kolléga is mondta, aztán gurulnék negyed órát üresen hogy bemelegedjen. Majd remélhetőleg megcsináltatnám vele a kényszerregenerálást.
Válasz bandigh #22042. hozzászólásáraKöszi mindenkinek! Megmozgattam a részecskeszűrőn a kábeleket amiket elértem, és most nem dobta fel a hibajelzéseket, a kódok pedig törölhetőek voltak és az összes kiment. Ettől függetlenül egy szervizest ha elérek ránézetek, mert franc tudja miért jött ez ki már 3x-ra. Lehet csak kirázkódik egy kábel, de akkor is zavaró.
Válasz madle #22041. hozzászólásáraA középső jelzést nem felkiáltó jelnek hanem hőmérőnek néztem.Bocs. Igy akkor addig nem tudod megcsinálni regenerációt míg nem megfelelő a kipufogó hőmérséklet! Szerintem ezért nem elérhető funkciókat jelez.
Válasz madle #22041. hozzászólásáraA helyedben leállítanám és átnézném a kábeleket, a hozzáférhető helyen lévő releváns csatlakozókat megmozgatnám/széhúznám és hasonlók. Plusz átnézni ugyanígy a biztiket. Nincs ott nagy baj szerintem
Válasz Bobo77 #22040. hozzászólásáraBocs, úgy értettem, ha PARK Regenerálást végezné éppen.
Egyszer csinálta munka közben, világított a részecskeszűrő jel a felkiáltó jellel és füstölt büdös volt a kémény. De most nem csinál semmit. Szóval úgy értem ez valami hibajelzés, csak nem tudom mi okozhatja, hogy ennyi szenzor kap fals jelet.
Válasz bandigh #22038. hozzászólásáraIgen, de a KITE-től csak annyit kaptam, hogy "lehet valami biztosték" majd januárban rátérünk.... mást egyelőre nem értem el, de folyamtban van maszek is
Válasz Bobo77 #22036. hozzászólásáraDe az nem lehet, mert akkor megemelné a fordulatot magátol, ha PARK-ban lenne. Középen egy kis felkiáltó jel van a részecskeszűrő jel mellett. Ha a tisztítás menne, akkor a bal oldali hőmérővel jelenne meg.
Annyit találtam csak, hogy
3251.04 - DPF Differential Pressure Signal, Out of Range Low
522495.04 - Exhaust Filter Temp Module, Out of Range Low
101.04 - Crankcase Pressure Signal, Out of Range Low
102.04 - Manifold Air Pressure Signal, Out of Range Low
Lehet, hogy valami biztosíték ment ki? Hogy mindnél nem érzi a jelet? Vagy tartományon kívül érzékeli?
Válasz madle #22030. hozzászólásáraKözépen jelzi hogy folyamatban van a tisztítás (volt) ha nem állítottad le. Fordulat 900 vagy picit felette. Kb 40 percet vesz igènybe a folyamat
Válasz Bobo77 #22031. hozzászólásáraNem a STOP világít, hanem a narancssárga felkiáltójel. Meg a részecskeszűrő felkiáltójellel fehéren az információs kijelzőn, bal oldalt meg a sima részecskeszűrő jel fehéren.
25279 hozzászólás
Válasz später77 #22080. hozzászólásáraKöszi! Valószínű akkor ez a megoldás marad:)
Válasz Doszpodm #22079. hozzászólásáraEsztergálni egy akkora távtartót (mondjuk 30 mm vastagot, hogy minél nagyobb felületen feküdjön fel a gyári tartóra), hogy a 2630-as fölé érjen? Egyik végén menet, másik végén furat, és összerakni azzal a tablet-tartóval, amit korábban linkeltem. Így a két képernyő egymás fölött lenne.
Nekem ez van. Erre is valahogy lehetne szerkeszteni Tablet tartót, úgy hogy a 2630 Monitor is elférjen?

Ez már elég jónak tűnik :D valami ilyesmire gondolok!

Köszönöm mindenkinek a segítséget. Bárány ilyen tapadó korongos volt már de ha megyek a traktorral úgy reszket hogy semmit nem lehet látni. Viszont machineryguide ezeknek írtam hátha mondanak valami jó árat.
später77 Ez is tetszik van is traktorba ilyen tartóm, de arra rá van téve a 2630 Monitor, szerinted valahogy még rá lehet szerelni ne zavarja egymást a két kijelző?
Válasz Doszpodm #22073. hozzászólásáraHa van gyári monitortartód (vagy csinálsz egyet), akkor ez is egy lehetőség.
Válasz Bárány #22074. hozzászólásáraEbben a katalógusban meg van kész tablet tartó.
Válasz Doszpodm #22065. hozzászólásáraEz is egy lehetőség, pont ma jött szembe. Ilyen tapadókorongos cuccokat üvegesek is, karosszériások is használnak. Kínából akár egy-kétezerért lehet rendelni, de itthon sem vészes az áruk.
Válasz bandigh #22070. hozzászólásáraHát ez tényleg elég húzós árba van. Max 20-30-at még adnék érte.
Válasz bandigh #22070. hozzászólásáraTuti, a Vaderstad is ettől a gyártótól szerzi be a tartóját. Ez a golyós forgatható-dönthető megoldás zseniális, más monitorokhoz is esztergáltattunk hozzá adaptert és azóta csak ezt használjuk. Ha ez egyszer meg van szorítva, az szezon végén is ugyanúgy fog állni. Jó, külön ennyiért én sem vennék...
Válasz bandigh #22070. hozzászólásáraNa de ennyiért?
Válasz Doszpodm #22065. hozzászólásáraEz tuti megfogná
Link
Válasz apuci #22068. hozzászólásáraLehet, ez egy kinti hirdetés ráadásul privát es a kipekből itélve ez tényleg egy 00 gép
Válasz p@pesz06 #22067. hozzászólásáraDe ez lehet akár egy 10-esnek a fülkéje is!
Válasz Celtises #22066. hozzászólásáraSzerintem azt ki cserélték, lehet bele rakták a 10-ét hogy ne legyen ott"lyuk" balra meg vettek egy komplett irányváltó kart.
Válasz apuci #22064. hozzászólásáraNincs meg az oldalpulton az irányváltó kar pályája.
Furcsa az irányváltó nekem is.
Sziasztok. John Deere Traktorba szeretnék Ipad Tabletet be tenni. Valami konzolos megoldást már valaki csinált tabletnek? Vagy valami erős ablakra rögzíthető is érdekelhet. Köszi a segítséget!
Válasz csoppika #22063. hozzászólásáraSzerintem a kormány alatti irányváltót!
Válasz p@pesz06 #22062. hozzászólásáraMit kéne nézni?
Nem hiszem hogy gyári...
00 jd-nál csinált már valaki ilyet?
Válasz htivadar #22059. hozzászólásáraÍrtam emailt.
Valaki megtudná momdani, hogy a szintjelző hol helyezkedik el pontosan? Mert nekem felcsúszott (hány rovátka van alulról) 6310 powerquad váltó Al82582 a nivó cikkszám.

Válasz szasza8308 #22057. hozzászólásáraJó oké!
Köszönöm a segítséget!
Válasz duka #22056. hozzászólásáraSajnos nem tudom. De elméletileg meg kell mérni a mágnesszelep ellenállását multiméterrel és akkor megtudod, hogy zárlatos vagy sem.
Hozzáértő szerelőt kérdezz róla, hogy mekkora ellenállást kell mérned, ha jó a tekercs.
Válasz duka #22055. hozzászólásáraVagyis úgy kérdezem hogy meik a c4 mágnesszelep??
Válasz szasza8308 #22053. hozzászólásáraKöszönöm a választ!!
És még kerdeznék
https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/68967/referrer/navigation/pgId/8627401
Hogy meik vezeték tartozik hozzá?
Válasz duka #22051. hozzászólásárahttps://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/68967/referrer/search/pgId/8588855
A kód alapján szerintem valahol itt lehet a hiba
Válasz duka #22051. hozzászólásárahttps://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/68967/referrer/search/pgId/8588855
A kód alapján szerintem valahol itt lehet a hiba
Válasz duka #22051. hozzászólásáraSzia! A gépkönyv alapján a hibakódhoz azt írja, hogy a C4 mágnesszelepnél nyitott áramkör.
Szerintem szakadt a vezeték ami megy a szelepre, vagy bedöglött a mágnesszelep.
Hello van egy John Deere 6920-as
Auto power valtóval szerelt traktorom!
Azt csinálja mikor áttolom 2 es tartomanyba sebességi fokozatba és ha eléri a 25 km/h sebességet akkor kilöki üresbe.
Hibakódot is dob be
304084
5TCU és villog a fogaskerék.
Ha leallítom és újraindítom akkor megy megint amig el nem éri a 25 km /h t.
1 es sebességi fokozatba nincsen semmi baja,csak a 2 es be csinálja.
Azt szeretném kérdezni hogy mi lehet a probléma?
Válaszokat előre is köszönöm!
.https://m.youtube.com/watch?v=rPr-wWqVKEo
.https://m.youtube.com/watch?v=y7fDHmdF2TM#dialog
.
Téli pihenő fűtött raktárban:

Válasz Bobo77 #22045. hozzászólásáraRendben, megcsinalom igy! Koszonom a segitsegetek!
Válasz madle #22041. hozzászólásáraÉn a helyedben ha átnéztem a biztosítékokat mint ahogy a kolléga is mondta, aztán gurulnék negyed órát üresen hogy bemelegedjen. Majd remélhetőleg megcsináltatnám vele a kényszerregenerálást.
Válasz bandigh #22042. hozzászólásáraKöszi mindenkinek! Megmozgattam a részecskeszűrőn a kábeleket amiket elértem, és most nem dobta fel a hibajelzéseket, a kódok pedig törölhetőek voltak és az összes kiment. Ettől függetlenül egy szervizest ha elérek ránézetek, mert franc tudja miért jött ez ki már 3x-ra. Lehet csak kirázkódik egy kábel, de akkor is zavaró.
Válasz madle #22041. hozzászólásáraA középső jelzést nem felkiáltó jelnek hanem hőmérőnek néztem.Bocs. Igy akkor addig nem tudod megcsinálni regenerációt míg nem megfelelő a kipufogó hőmérséklet! Szerintem ezért nem elérhető funkciókat jelez.
Válasz madle #22041. hozzászólásáraA helyedben leállítanám és átnézném a kábeleket, a hozzáférhető helyen lévő releváns csatlakozókat megmozgatnám/széhúznám és hasonlók. Plusz átnézni ugyanígy a biztiket. Nincs ott nagy baj szerintem
Válasz Bobo77 #22040. hozzászólásáraBocs, úgy értettem, ha PARK Regenerálást végezné éppen.
Egyszer csinálta munka közben, világított a részecskeszűrő jel a felkiáltó jellel és füstölt büdös volt a kémény. De most nem csinál semmit. Szóval úgy értem ez valami hibajelzés, csak nem tudom mi okozhatja, hogy ennyi szenzor kap fals jelet.
Válasz madle #22037. hozzászólásáraHa “Parkban lenne” Miért nem abban van?
Válasz bandigh #22038. hozzászólásáraIgen, de a KITE-től csak annyit kaptam, hogy "lehet valami biztosték" majd januárban rátérünk.... mást egyelőre nem értem el, de folyamtban van maszek is
Válasz madle #22037. hozzászólásáraSzervizest kérdezted?
Válasz Bobo77 #22036. hozzászólásáraDe az nem lehet, mert akkor megemelné a fordulatot magátol, ha PARK-ban lenne. Középen egy kis felkiáltó jel van a részecskeszűrő jel mellett. Ha a tisztítás menne, akkor a bal oldali hőmérővel jelenne meg.
Annyit találtam csak, hogy
3251.04 - DPF Differential Pressure Signal, Out of Range Low
522495.04 - Exhaust Filter Temp Module, Out of Range Low
101.04 - Crankcase Pressure Signal, Out of Range Low
102.04 - Manifold Air Pressure Signal, Out of Range Low
Lehet, hogy valami biztosíték ment ki? Hogy mindnél nem érzi a jelet? Vagy tartományon kívül érzékeli?
Válasz Bobo77 #22035. hozzászólásáraA kijelzőn ami képet betettél
Válasz madle #22030. hozzászólásáraKözépen jelzi hogy folyamatban van a tisztítás (volt) ha nem állítottad le. Fordulat 900 vagy picit felette. Kb 40 percet vesz igènybe a folyamat
Válasz Bobo77 #22033. hozzászólásáraJobb oldalon csak a Park jel, bal oldalon pedig a sima részecskeszűrő jel.
Válasz madle #22032. hozzászólásáraJobb oldalt mi világít?
Válasz Bobo77 #22031. hozzászólásáraNem a STOP világít, hanem a narancssárga felkiáltójel. Meg a részecskeszűrő felkiáltójellel fehéren az információs kijelzőn, bal oldalt meg a sima részecskeszűrő jel fehéren.