Válasz Bobo77 #22036. hozzászólásáraDe az nem lehet, mert akkor megemelné a fordulatot magátol, ha PARK-ban lenne. Középen egy kis felkiáltó jel van a részecskeszűrő jel mellett. Ha a tisztítás menne, akkor a bal oldali hőmérővel jelenne meg.
Annyit találtam csak, hogy
3251.04 - DPF Differential Pressure Signal, Out of Range Low
522495.04 - Exhaust Filter Temp Module, Out of Range Low
101.04 - Crankcase Pressure Signal, Out of Range Low
102.04 - Manifold Air Pressure Signal, Out of Range Low
Lehet, hogy valami biztosíték ment ki? Hogy mindnél nem érzi a jelet? Vagy tartományon kívül érzékeli?
Válasz madle #22030. hozzászólásáraKözépen jelzi hogy folyamatban van a tisztítás (volt) ha nem állítottad le. Fordulat 900 vagy picit felette. Kb 40 percet vesz igènybe a folyamat
Válasz Bobo77 #22031. hozzászólásáraNem a STOP világít, hanem a narancssárga felkiáltójel. Meg a részecskeszűrő felkiáltójellel fehéren az információs kijelzőn, bal oldalt meg a sima részecskeszűrő jel fehéren.
Válasz Bobo77 #22029. hozzászólásáraSemmi nincs folyamatban, munkagép leengedve a földre, motorfordulatot felemeltem. De nem történik semmi, lehet mert világít a felkiáltójeles részecskeszűrő jel is? Az elméletileg a hibát jelzi.
Semmi funkció nincs üzemben?Munkagép ha van ráakasztva az a földön van?Motor fordulatot megemelted a regenerálás indításához? Kb 900 vagy picit fölé?Mennyi üzemanyag van a tankban?
újra előjött a hibakód reggeli friss indításnál, ami a részecskeszűrőt tiltja és leviszi a teljesítményt. Tegnap dolgoztam vele egész nap és semmi jele nem volt ennek az egésznek, most meg spontán megint ahogy ráadom a gyújtást és 5 sípolás röviden, utána egy hosszú és kidobja ezeket megint
ECU 3251.04
ECU 522495.09
ECU 101.04
ECU 102.04
Részecskeszűrő jel és sárga háromszög világít, valamint a részecskeszűrő jel felkiáltójellel.
El akartam indítani a parkolásban regenerálást, de hiába tartom lenyomva a PARK kapcsolót 3mp-ig nem csinál semmit.
Járattam megint a motort hátha melegszik de semmi, most megmarad minden és törölni sem tudom.
Válasz Drisa #22026. hozzászólásáraA kis kategóriás johndírokban carraro első híd van. Mi amikor javítottuk az 5720ast e szerint raktuk össze. Azóta is tökéletes.
Válasz Mrx5 #22021. hozzászólásáraSzerelesben jo infokat mutat.
De nem teljesen olyan ez a hid igy nem passzol szerintem a lehuzasi nyomatek.
95ot ir, de nekem egy helyen 75ot mondtak.
Azert koszi, probalok meg keresgelni ez alapjan
John Deere 5090m. Hátsó kihelyezett hidraulika körökön mért nyomás visszaesik 140BAR-rol 100ra, ezt tudtuk mérni. Kormányzás és hátsó 3pont emelő rendben. Viszont a kihelyezett körökön nem csukja össze a vetőgépeket, de pótkocsit tudjuk billenteni.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22012. hozzászólásáraTípus függő service manuals ban vannak ezek a dolgok leírva, ha van szervizes ismerősöd biztos elárulja neked. Fontos a pontos nyomaték különben szimering kuka lesz!
Válasz madle #21972. hozzászólásáraKidobod az ülést,alul a hátsó hosszú csapot kihuzod és alaposan kend meg valami minősegi zsiradékkal. Ez szokott nyiszorogni. Meg ha már kinn van,akkor termeszetesen minden részét.
Tiszteletem!
ha van valakinek John deere6310-es traktorja és a váltónivó pálcán (AL82582) ha megmondaná hogy alulról hány rovátka látszik a min-max szintjelzöig az megköszönném. Úgylátszik az enyémen feljebb csúszott :/
Válasz Bobo77 #22002. hozzászólásáraAutomatán van igen.
Köszi csoppika, ebben egy volt ami nálam előjött, azt közben megtaláltam én is. Van ami a listában sincs benne teljes egészében, csak a vége vagy ilyesmi, azt pedig honnan döntsem el, hogy az-e, vagy sem?
ECU 101.04 - Ezt nem tudom
ECU 3251.04 522495.09 - Ezek voltak összefüggésben a részecskeszűrővel, amire szanberg mondta hogy hidegen van a gép, neten én is ezt találtam és ahogy melegedett a motortér eltűnt. Részecskeszűrő kommunikációs hiba. Rendszer letiltva.
PC6 523329.14 Ezt sem tudom
P13 523329.14 Ezt sem tudom
PTR 191.17 - Váltó sebesség túl alacsony (ezt nem értem mi lehet)
PTR 522456.31 - Kuplung pedál szenzor helyzet
CCU 524191.06 - Pótkocsi fék, mágnesszelep áramköri hiba ( ez elvileg valami szoftveres dolog, jön majd rá frissítés)
Válasz csoppika #22004. hozzászólásáraJohn Deere Break-In Plus342204242 Engine Oil 342200224 Interim Tier 4, Final Tier 4, ..... 522494.09 342200224 Intake Air Sensor Communication Error .... 522495.09 342200224 Exhaust Filter Temperature Module Loss of Communication
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21999. hozzászólásáraAz a baj ezekkel a kódokkal hogy eddig amiket ki írt még interneten sem adott rá semmit, nem hogy a könyv. Felmelegedett a motor eltűnt a hibakód egyébként, eddig csak 1x csinálta lazítózás közben a regenerálást, 100 üzemóránál.
Közben az ülés nyikorgást is megcsináltam, kapott kis Stihl Multispray-t a csuklóknál meg a gáztelónál, csak le kellett bontani azt a rugós gumi szart alul.
Válasz madle #21994. hozzászólásáraKeresd meg a konyvbe pontosan mit ir a hibakodra.
Mig sargan vagy keken ir hibat nagy baj nincs, lehet csak megkene hajtani, hogy kitudja egetni magat.
Válasz szanberg #21989. hozzászólásáraén meg már azt hittem rárugtad az ajtót, azt lemaradtam róla.
azért majd szólj előre, ha erre készülsz, had legyünk itt élőbe, felvételről még a szex sem olyan, mint élőbe...
Válasz szanberg #21995. hozzászólásáraKöszi szanberg! És ez volt az. Hihetletlen, bár gondolom a részecskeszűrő siránkozik, hogy ha ilyen maradna az üzemi körülmény nem tudna dolgozni?
Viszont, előtte leeresztettem az ülepítőből a vizet, bár nem láttam, hogy lenne benne valami, mert egyből gázolaj folyt, de ezt is olvastam hirtelen neten. Utána gyújtás rá, és már nem is adta ki ezt a sok szart, csak fél perc járás után feljött újra, majd eltűnt, feljött, eltűnt. Kb vagy harmincszor. Hol a sárga felkiáltó jel a fagyi felkiáltójellel és sima fagyival, majd mikor elmúlt kék felkiáltójel. 5 Perc járás után teljesen megszűnt mindent. Gondolom bemelegedett a motortér. De volt mikor -10-ben indítottam, akkor nem volt ilyen baja.
Tegnap letettem a gepet hibatlanul, erre ma raadom a gyujtast, sipol-csipog, sarga felkialtojel es villoh a reszecskeszuro fagyi illetve egy felkialto jeles fagyi is, es kidobta ezt 3251.04
Nem tudtok ra valamit?
Válasz szanberg #21990. hozzászólására Csak emiatt bátorkodtam a szűrőkivétel ügyét szóbahozni, mert ha nyomás van a karterban, akkor a visszafolyó olajnak is ellenállása van, és hamarabb átenged a turbóolaj, és azért történik ilyen motorelszállás, viszonylag fiatal gépeknél is..
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21976. hozzászólásáraFigyelj se nem keresgéltem, se nem fikáztam, nem is értem miért kell mindig belém állni... Ezt feldobta a youtube a másik minap belinkelt Vidi után, aztán csak írtam, hogy ha turbó beindul akkor ez a vége. Ha megnyugtat keresek valami cummins motorosat ilyenből. Azt meg fogadd el, hogy ami itt volt 8r kartergázolt mint a kémény és teljesen mindegy mitől, a barátom gépében meg ropog a diffi..... 1-2 esztendős gépekről beszélünk.
Válasz envagyok2 #21988. hozzászólásáraEzt megint nem én írtam amit modiztak, szerintem az a gyerekes és piti, hogy ilyen módszerekkel akar valaki lejárati, hogy az én inkognitómmal ír.
Igaz ezt már megszoktuk a barátunktól, hogy más faxával veri a csanalat...
25236 hozzászólás
Válasz madle #22037. hozzászólásáraSzervizest kérdezted?
Válasz Bobo77 #22036. hozzászólásáraDe az nem lehet, mert akkor megemelné a fordulatot magátol, ha PARK-ban lenne. Középen egy kis felkiáltó jel van a részecskeszűrő jel mellett. Ha a tisztítás menne, akkor a bal oldali hőmérővel jelenne meg.
Annyit találtam csak, hogy
3251.04 - DPF Differential Pressure Signal, Out of Range Low
522495.04 - Exhaust Filter Temp Module, Out of Range Low
101.04 - Crankcase Pressure Signal, Out of Range Low
102.04 - Manifold Air Pressure Signal, Out of Range Low
Lehet, hogy valami biztosíték ment ki? Hogy mindnél nem érzi a jelet? Vagy tartományon kívül érzékeli?
Válasz Bobo77 #22035. hozzászólásáraA kijelzőn ami képet betettél
Válasz madle #22030. hozzászólásáraKözépen jelzi hogy folyamatban van a tisztítás (volt) ha nem állítottad le. Fordulat 900 vagy picit felette. Kb 40 percet vesz igènybe a folyamat
Válasz Bobo77 #22033. hozzászólásáraJobb oldalon csak a Park jel, bal oldalon pedig a sima részecskeszűrő jel.
Válasz madle #22032. hozzászólásáraJobb oldalt mi világít?
Válasz Bobo77 #22031. hozzászólásáraNem a STOP világít, hanem a narancssárga felkiáltójel. Meg a részecskeszűrő felkiáltójellel fehéren az információs kijelzőn, bal oldalt meg a sima részecskeszűrő jel fehéren.
Válasz madle #22028. hozzászólásáraa STOP felirat és a részecskeszűrő tisztítás együtt világít?Mert akkor csak a szervíz tudja elvégezni a tisztítást!
Válasz Bobo77 #22029. hozzászólásáraSemmi nincs folyamatban, munkagép leengedve a földre, motorfordulatot felemeltem. De nem történik semmi, lehet mert világít a felkiáltójeles részecskeszűrő jel is? Az elméletileg a hibát jelzi.

Semmi funkció nincs üzemben?Munkagép ha van ráakasztva az a földön van?Motor fordulatot megemelted a regenerálás indításához? Kb 900 vagy picit fölé?Mennyi üzemanyag van a tankban?
Sziasztok,
újra előjött a hibakód reggeli friss indításnál, ami a részecskeszűrőt tiltja és leviszi a teljesítményt. Tegnap dolgoztam vele egész nap és semmi jele nem volt ennek az egésznek, most meg spontán megint ahogy ráadom a gyújtást és 5 sípolás röviden, utána egy hosszú és kidobja ezeket megint
ECU 3251.04
ECU 522495.09
ECU 101.04
ECU 102.04
Részecskeszűrő jel és sárga háromszög világít, valamint a részecskeszűrő jel felkiáltójellel.
El akartam indítani a parkolásban regenerálást, de hiába tartom lenyomva a PARK kapcsolót 3mp-ig nem csinál semmit.
Járattam megint a motort hátha melegszik de semmi, most megmarad minden és törölni sem tudom.
Válasz Drisa #22026. hozzászólásáraA kis kategóriás johndírokban carraro első híd van. Mi amikor javítottuk az 5720ast e szerint raktuk össze. Azóta is tökéletes.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22025. hozzászólásáraFelépítésre ugyanaz az agy rész. Csak mások a méretek... Amúgy még jó hogy nem carraro
Válasz Drisa #22024. hozzászólásáraIgen, meg most volt idom jobban megnezni.
A video carraro hidat mutat, jd alatt dana van.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22023. hozzászólásáraOldalanként nem 6 hanem 12 csavar van ha jól emlékszem és 10es csavarok. A videóban az tuti 12es lehet....
Válasz Mrx5 #22021. hozzászólásáraSzerelesben jo infokat mutat.
De nem teljesen olyan ez a hid igy nem passzol szerintem a lehuzasi nyomatek.
95ot ir, de nekem egy helyen 75ot mondtak.
Azert koszi, probalok meg keresgelni ez alapjan
Válasz Mrx5 #22021. hozzászólására Köszi !! Ez nagyon hasznos!!!
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22012. hozzászólásáraEzzel próbálkozz:
https://youtu.be/jssJu3HiKhM
Valaki használ itt CommandQuad Plus Váltót? Ha igen, akkor mit lehet tudni? Mit hallani, mennyiket megy el?
Válasz Goethe #22018. hozzászólásáraJátékszer!
Moderálási elveink miatt törölve: 2019-12-17 10:14:12
Válasz Ferror #22016. hozzászólásáraNem a kiadó szelep mínusz ágában van dugva az a cső amit a plusszba kéne dugni?
Amivel csuknád össze a vetőgépet.
John Deere 5090m. Hátsó kihelyezett hidraulika körökön mért nyomás visszaesik 140BAR-rol 100ra, ezt tudtuk mérni. Kormányzás és hátsó 3pont emelő rendben. Viszont a kihelyezett körökön nem csukja össze a vetőgépeket, de pótkocsit tudjuk billenteni.

Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22014. hozzászólásáraRégen azok mentek bele, nem hiszem hogy lehet belőle gond, csak ha felmelegszik engedd ki belőle a nyomást.
Válasz Drisa #22013. hozzászólásáraMost ha ontok bele hy gard helyett 80w 90et hasznalhatom mig leszantok? Hathanem fojna ki
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22012. hozzászólásáraTípus függő service manuals ban vannak ezek a dolgok leírva, ha van szervizes ismerősöd biztos elárulja neked. Fontos a pontos nyomaték különben szimering kuka lesz!
Valoszinu Elso kerekagy szimeringet kell csereljek 170mnel.
Vkinek infoja lenne mennyire kell lehuzni a kupgorgos csapagyakat?
Sziasztok. Új John Deere traktor vásárlása előtt álok. Mit lehet tudni a Gépközvetítő cégről?
Válasz madle #21972. hozzászólásáraKidobod az ülést,alul a hátsó hosszú csapot kihuzod és alaposan kend meg valami minősegi zsiradékkal. Ez szokott nyiszorogni. Meg ha már kinn van,akkor termeszetesen minden részét.
Tiszteletem!
ha van valakinek John deere6310-es traktorja és a váltónivó pálcán (AL82582) ha megmondaná hogy alulról hány rovátka látszik a min-max szintjelzöig az megköszönném. Úgylátszik az enyémen feljebb csúszott :/
Válasz Bobo77 #22002. hozzászólásáraAutomatán van igen.
Köszi csoppika, ebben egy volt ami nálam előjött, azt közben megtaláltam én is. Van ami a listában sincs benne teljes egészében, csak a vége vagy ilyesmi, azt pedig honnan döntsem el, hogy az-e, vagy sem?
ECU 101.04 - Ezt nem tudom
ECU 3251.04 522495.09 - Ezek voltak összefüggésben a részecskeszűrővel, amire szanberg mondta hogy hidegen van a gép, neten én is ezt találtam és ahogy melegedett a motortér eltűnt. Részecskeszűrő kommunikációs hiba. Rendszer letiltva.
PC6 523329.14 Ezt sem tudom
P13 523329.14 Ezt sem tudom
PTR 191.17 - Váltó sebesség túl alacsony (ezt nem értem mi lehet)
PTR 522456.31 - Kuplung pedál szenzor helyzet
CCU 524191.06 - Pótkocsi fék, mágnesszelep áramköri hiba ( ez elvileg valami szoftveres dolog, jön majd rá frissítés)
Válasz madle #22000. hozzászólására6mnel konyvbe vannak a hibakodok kifejtve.
Válasz csoppika #22005. hozzászólására004795.13 342200224 Exhaust Filter Calibration Fault


004795.31 342200224 DPF Missing
005298.01 342200224 DOC Efficiency Extremely Low
005298.18 342200224 DOC Efficiency Moderately Low
522495.09 342200224 Exhaust Filter Temperature Module Loss of Communication
178 - Application Diaganostics
6perc volt
Válasz csoppika #22004. hozzászólásáraJohn Deere Break-In Plus342204242 Engine Oil 342200224 Interim Tier 4, Final Tier 4, ..... 522494.09 342200224 Intake Air Sensor Communication Error .... 522495.09 342200224 Exhaust Filter Temperature Module Loss of Communication
Válasz madle #22000. hozzászólásárahttps://www.justanswer.com/agriculture-and-farm-equipment/c3l58-jd-3032e-ecu-3251-04-code-can-t-find-one.html
Fotózd le, neten beütöd általában kidobja! Én igy szoktam!
Válasz madle #22000. hozzászólásáraAutomatán van a regenerálás?Véletlenül nem kapcsoltad ki?
John Deere kombájnt bérelt már valaki? Milyen tarifája és kondíciója van?
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21999. hozzászólásáraAz a baj ezekkel a kódokkal hogy eddig amiket ki írt még interneten sem adott rá semmit, nem hogy a könyv. Felmelegedett a motor eltűnt a hibakód egyébként, eddig csak 1x csinálta lazítózás közben a regenerálást, 100 üzemóránál.
Közben az ülés nyikorgást is megcsináltam, kapott kis Stihl Multispray-t a csuklóknál meg a gáztelónál, csak le kellett bontani azt a rugós gumi szart alul.
Válasz madle #21994. hozzászólásáraKeresd meg a konyvbe pontosan mit ir a hibakodra.
Mig sargan vagy keken ir hibat nagy baj nincs, lehet csak megkene hajtani, hogy kitudja egetni magat.
Válasz szanberg #21989. hozzászólásáraén meg már azt hittem rárugtad az ajtót, azt lemaradtam róla.
azért majd szólj előre, ha erre készülsz, had legyünk itt élőbe, felvételről még a szex sem olyan, mint élőbe...
Válasz madle #21996. hozzászólásárazseni ez a csávó, ugye?
Válasz szanberg #21995. hozzászólásáraKöszi szanberg! És ez volt az. Hihetletlen, bár gondolom a részecskeszűrő siránkozik, hogy ha ilyen maradna az üzemi körülmény nem tudna dolgozni?
Viszont, előtte leeresztettem az ülepítőből a vizet, bár nem láttam, hogy lenne benne valami, mert egyből gázolaj folyt, de ezt is olvastam hirtelen neten. Utána gyújtás rá, és már nem is adta ki ezt a sok szart, csak fél perc járás után feljött újra, majd eltűnt, feljött, eltűnt. Kb vagy harmincszor. Hol a sárga felkiáltó jel a fagyi felkiáltójellel és sima fagyival, majd mikor elmúlt kék felkiáltójel. 5 Perc járás után teljesen megszűnt mindent. Gondolom bemelegedett a motortér. De volt mikor -10-ben indítottam, akkor nem volt ilyen baja.
Válasz madle #21993. hozzászólásáraHidegen van
Illetve eloszor ez is feljon: 522495.09, utana valt at az elozo ECU hibara.
Urak,
Tegnap letettem a gepet hibatlanul, erre ma raadom a gyujtast, sipol-csipog, sarga felkialtojel es villoh a reszecskeszuro fagyi illetve egy felkialto jeles fagyi is, es kidobta ezt 3251.04
Nem tudtok ra valamit?
Válasz szanberg #21990. hozzászólására Csak emiatt bátorkodtam a szűrőkivétel ügyét szóbahozni, mert ha nyomás van a karterban, akkor a visszafolyó olajnak is ellenállása van, és hamarabb átenged a turbóolaj, és azért történik ilyen motorelszállás, viszonylag fiatal gépeknél is..
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21976. hozzászólásáraJa és olyan traktort veszünk amilyet akarunk, nem kell lenézni a másikat.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21976. hozzászólásáraFigyelj se nem keresgéltem, se nem fikáztam, nem is értem miért kell mindig belém állni... Ezt feldobta a youtube a másik minap belinkelt Vidi után, aztán csak írtam, hogy ha turbó beindul akkor ez a vége. Ha megnyugtat keresek valami cummins motorosat ilyenből. Azt meg fogadd el, hogy ami itt volt 8r kartergázolt mint a kémény és teljesen mindegy mitől, a barátom gépében meg ropog a diffi..... 1-2 esztendős gépekről beszélünk.
Válasz envagyok2 #21988. hozzászólásáraEzt megint nem én írtam amit modiztak, szerintem az a gyerekes és piti, hogy ilyen módszerekkel akar valaki lejárati, hogy az én inkognitómmal ír.
Igaz ezt már megszoktuk a barátunktól, hogy más faxával veri a csanalat...