170m elsokerekagy csapagynak oldaliranyba lehet pici kottyanasa egyenlore csak hang, hnap megemeljuk mit mozdul.
Veletlenszeruen lett megrangatva muszaki elott.
Válasz Szabi. #21728. hozzászólására2003-ban olyan konsrukcióval jött a kereskedő. Jól beszámot Z-s vasak....alighanem volt valami géptám is,szóval a cégnek 10 milla/db + geri adapterrel itt álltak meg a WTS-ek. Rá is csaptak. Majd jött a pofira esés. Teljesítmény törések-szakadások. Akkor vissza sírtuk a régi Z-ket.
Válasz Rabó001 #21725. hozzászólására90%-ban csak az APS miatt van a Claas megvéve. A multja az egy dolog. Igaz azok a 40 éves vasak még porolnak itt ott.
Válasz Drisa #21724. hozzászólásáraA Z szériával véget ért a tartós vas. A lexik is hasonló tüneteket produkálnak. Kopik-szakad...szivat az Abe blue....stb. A rutinos tulajok kezdik nyugatról gyülytögetni a régi megát. Legyen egy tartalék a flottába alapon,még a szerviz keccsöl az új vassal.
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraNem rossz a JD kombájn sem, sőt, ugyanolyan jók. De nem mindenki vesz csak JohnDeeret mindenből. Azon kívül szerintem még ma is nagy a Claas neve-híre, hírneve Magyarországon, amit még a 70-es 80-as években alapozott meg. Többen leírták már itt, hogy egy gépvételnél több szempont alapján szoktak dönteni.
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraNem tudom mennyi a szívás az lexionokkal de t660-nal van bőven, minden nyúlik szakad, lelép átlép elszakad eltörik ami csoda hogy elektronikával nincs gond még.
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraA Claas egy "kis" családi cég a nagyok közt, azért ez is szép teljesítmény. Annak ellenére hogy a JD a legnagyobb globálisan. Nagyot villantani már eggyik sem tud...szerkezetileg. A Jd most jön a dupla rotorral...ami kicsit nyuszi klón, vagy a HP felső rostálya mi Laverda vonal. A Claas az új ládás vasakkal a z APS és nyuszi-Laverda...és hasonló gépek megoldásiat gyűrte össze.Nincsenek már nagy trükkök. Mégtöbb elektronikai komfort,esetleg vakmerő külalak....stb. 10 évre már egy gyártó sem nagyon akar morzsolót gyártani itt a baj.
Sok helyen látok környékemen is de ha nézek youtube videokat is, hogy a traktorok JD gépek de a kombájnok Lexionok... ez miért van? Tényleg nem jók a JD kombájnok ez hihetetlen számomra...?
Válasz Vinkó 75 #21712. hozzászólásáraNekem a visszapillantó nem teszik sok apró dolgot megcsináltak jóra amit lehet olvasni... a külön 8R 7R felirat találó meg szerintem a lámpa is jó lehet kicsit mostani autós...
Megszokjuk majd nem dobjuk vissza ha adják majd :)
Válasz Pogba #21707. hozzászólásáraA világ összes földterülétnek az 55%-át john deere kombájnok aratják le,ezt a múltkor olvastam,a claas kombájnt csak európában ismerik ettől függetlenül nem rossz gépek,de a piacvezetéstől messzire áll azért!
Válasz shazi #21703. hozzászólásáraAllitolag a piacon a claas es a john deere a ket piacvezeto, bar szerintem a new holland is. Nah szoval ezert a claas es johny kozott vacilalok ezert kerdezoskodom.
Válasz shazi #21703. hozzászólásáraTudom, h tokeletes nincs. Volt claas, new holland, mindegyiknek volt baja. De jo meghallgatni par hozzaerto szavait.
Válasz Pogba #21702. hozzászólásáraMindenben be lehet szépen állítani, az más kérdés hogy jó búzában nem kell nagyon kapkodni vele. Viszont ősszel szerintem visszahozza a lemaradást. Masszív gép, megbízható alkatrészellátással. Ha a fő profil a nyári aratás, és kapkodó bérmunkás akarsz lenni, ne ezt válaszd, egyéb esetben teljesen jól el leszel vele, bármelyik alkatrészével szét lehet verni egy mega/tuki ugyanazon részét szerintem.
Válasz Pogba #21702. hozzászólásáraTúl tökéletest akarsz.. mindegyiknek lesz baja forgó morgó alkatrészek szíjak spanolók elektronikáról ne is beszéljünk.. egyik kutya másik eb.
Válasz Pogba #21700. hozzászólásáraValamivel többet eszik mint egy claas(mega). Ez mindig is így volt, de ilyen 1 hetes szezonoknál nem hiszem hogy ez a döntő
John Deere W540 vagy 550nek mipyen uzemanyag fogyasztas jon ki buzaban vagy kukoricaban? Akinek van tudna velemenyt mondani ezekrol a gepekrol? Akar pozitiv vagy negativat is.
Válasz ermike #21698. hozzászólásáraSzembe kell újakat párban cserélni akkor nem lesz gond a ballanszal.
Késből csak gyárit! Utángyártott főleg ha kukoricában is megy, egy komolyabb szezon után forgatós, vagy csere!
Szecskazoban pár kés eléggé tönkrement, kitöredezett ezért forgatni nem tartanam érdemesnek, de kb csak 1000 óra lehet bennük, félek ha cserelem a sérülteket nagyon elmegy a sulyelosztas, mennyi lehet egy garnitúra csere?
Válasz bandigh #21693. hozzászólásáraKedv, aha. Nem hallottam még senkitől, hogy de jó, ma lemezeljük a dobot!
Mi szombaton raktuk fel őket, és sikerült is egy csavart megszakítani.
Üdv. 4955 traktorral kapcsolatban lenne kérdésem! Néha irányvaltasnal üresben marad hiába tolom a kárt,viszont ha vissza húzom parkoló felé és utána ismét a kívánt fokozatba akkor minden rendben, ja és mind ezt csak üzem melegen, pl. fél óra szántás után kezdi és nem mindig csinálja..... Mi lehet a gond? Köszönöm a válaszokat!
Válasz tuto1 #21690. hozzászólásáraHa van idő meg kedv felrakni, akkor könnyebb beállítani a gépet, de nélküle is megy, az elmúlt két szezonban nem tettem be, mert a naprával mindig összecsúszott a dolog
6m traktornal hidraulika olajat mennyivel merjem a felso jelzes fole tolteni?
Neha nem artana par liter plusz.
Illetve kezifeken hol tudok allitani? Nezegettem mintha fulke alatt bal oldalt lenne a bowdenen allitasi lehetoseg de feleslegesen nem akarom levenni kereket.
25279 hozzászólás
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21730. hozzászólásáraKerdojel lemaradt???..
170m elsokerekagy csapagynak oldaliranyba lehet pici kottyanasa egyenlore csak hang, hnap megemeljuk mit mozdul.
Veletlenszeruen lett megrangatva muszaki elott.
Válasz Szabi. #21728. hozzászólására2003-ban olyan konsrukcióval jött a kereskedő. Jól beszámot Z-s vasak....alighanem volt valami géptám is,szóval a cégnek 10 milla/db + geri adapterrel itt álltak meg a WTS-ek. Rá is csaptak. Majd jött a pofira esés. Teljesítmény törések-szakadások. Akkor vissza sírtuk a régi Z-ket.
Válasz Drisa #21724. hozzászólásáraMiért vettél jd-t lexi helyett ???

Axival nem jó a kapcsolat ?
Válasz Rabó001 #21725. hozzászólására90%-ban csak az APS miatt van a Claas megvéve. A multja az egy dolog. Igaz azok a 40 éves vasak még porolnak itt ott.
Válasz Drisa #21724. hozzászólásáraA Z szériával véget ért a tartós vas. A lexik is hasonló tüneteket produkálnak. Kopik-szakad...szivat az Abe blue....stb. A rutinos tulajok kezdik nyugatról gyülytögetni a régi megát. Legyen egy tartalék a flottába alapon,még a szerviz keccsöl az új vassal.
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraNem rossz a JD kombájn sem, sőt, ugyanolyan jók. De nem mindenki vesz csak JohnDeeret mindenből. Azon kívül szerintem még ma is nagy a Claas neve-híre, hírneve Magyarországon, amit még a 70-es 80-as években alapozott meg. Többen leírták már itt, hogy egy gépvételnél több szempont alapján szoktak dönteni.
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraNem tudom mennyi a szívás az lexionokkal de t660-nal van bőven, minden nyúlik szakad, lelép átlép elszakad eltörik ami csoda hogy elektronikával nincs gond még.
Válasz RkTomi #21722. hozzászólásáraEz az őzike féle hybrid.
Válasz Vinkó 75 #21721. hozzászólásáraA JD nem most jött el a dupla rotorral. Már korábban is alkalmazták ezt a technológiát. PL: CTS 9780, C670.

Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraA Claas egy "kis" családi cég a nagyok közt, azért ez is szép teljesítmény. Annak ellenére hogy a JD a legnagyobb globálisan. Nagyot villantani már eggyik sem tud...szerkezetileg. A Jd most jön a dupla rotorral...ami kicsit nyuszi klón, vagy a HP felső rostálya mi Laverda vonal. A Claas az új ládás vasakkal a z APS és nyuszi-Laverda...és hasonló gépek megoldásiat gyűrte össze.Nincsenek már nagy trükkök. Mégtöbb elektronikai komfort,esetleg vakmerő külalak....stb. 10 évre már egy gyártó sem nagyon akar morzsolót gyártani itt a baj.
Sok helyen látok környékemen is de ha nézek youtube videokat is, hogy a traktorok JD gépek de a kombájnok Lexionok... ez miért van? Tényleg nem jók a JD kombájnok ez hihetetlen számomra...?
Válasz csoppika #21718. hozzászólásáraMagamat javítottam, rossz emojit tettem be
Válasz Szabi. #21716. hozzászólásáraKur.a élet...erről lecsúsztam
Válasz Szabi. #21716. hozzászólására



Válasz Vinkó 75 #21714. hozzászólására
Moderátor által módosítva: 2019-10-28 20:23:04
Válasz J.D. Borda #21713. hozzászólásáraRá nézek egy Efendire....egy ragadozót látok. A mostani őzikék olyan....vonuljunk fel a szivárványos felvonuláson.
Válasz Vinkó 75 #21712. hozzászólásáraNekem a visszapillantó nem teszik sok apró dolgot megcsináltak jóra amit lehet olvasni... a külön 8R 7R felirat találó meg szerintem a lámpa is jó lehet kicsit mostani autós...
Megszokjuk majd nem dobjuk vissza ha adják majd :)
Válasz J.D. Borda #21710. hozzászólásáraSzerintem az "Europai" traktorok formavilága jobban sikerült. Ez a bömös verzió nem jön be.
https://www.youtube.com/watch?v=eaxOs-KtmtU
https://www.youtube.com/watch?v=EB5YKoF1NGQ&feature=push-fr&attr_tag=nzMb_t6iciT01XIS%3A6
Azért nem olyan rossz ez külsőleg gyerekek... BMW design csapata csinálta...
John Deere 8RX vicces sárvédőkkel. És még a sima 8R-en nevettünk.
Válasz Pogba #21707. hozzászólásáraA világ összes földterülétnek az 55%-át john deere kombájnok aratják le,ezt a múltkor olvastam,a claas kombájnt csak európában ismerik ettől függetlenül nem rossz gépek,de a piacvezetéstől messzire áll azért!
Válasz shazi #21703. hozzászólásáraAllitolag a piacon a claas es a john deere a ket piacvezeto, bar szerintem a new holland is. Nah szoval ezert a claas es johny kozott vacilalok ezert kerdezoskodom.
Válasz bandigh #21704. hozzászólásáraKoszi szepen, hat nyaron is van mit vagni de bermunkas nem igazan vagyok szoval nagy hajtasra nem kell szamitani.
Válasz shazi #21703. hozzászólásáraTudom, h tokeletes nincs. Volt claas, new holland, mindegyiknek volt baja. De jo meghallgatni par hozzaerto szavait.
Válasz Pogba #21702. hozzászólásáraMindenben be lehet szépen állítani, az más kérdés hogy jó búzában nem kell nagyon kapkodni vele. Viszont ősszel szerintem visszahozza a lemaradást. Masszív gép, megbízható alkatrészellátással. Ha a fő profil a nyári aratás, és kapkodó bérmunkás akarsz lenni, ne ezt válaszd, egyéb esetben teljesen jól el leszel vele, bármelyik alkatrészével szét lehet verni egy mega/tuki ugyanazon részét szerintem.
Válasz Pogba #21702. hozzászólásáraTúl tökéletest akarsz.. mindegyiknek lesz baja forgó morgó alkatrészek szíjak spanolók elektronikáról ne is beszéljünk.. egyik kutya másik eb.
Válasz bandigh #21701. hozzászólásáraMinosegben van olyan mint egy claas? Buzaban be lehet ugy allitani vagy repceben mint egy vilagosabb zoldet?
Válasz Pogba #21700. hozzászólásáraValamivel többet eszik mint egy claas(mega). Ez mindig is így volt, de ilyen 1 hetes szezonoknál nem hiszem hogy ez a döntő
John Deere W540 vagy 550nek mipyen uzemanyag fogyasztas jon ki buzaban vagy kukoricaban? Akinek van tudna velemenyt mondani ezekrol a gepekrol? Akar pozitiv vagy negativat is.
Válasz ermike #21698. hozzászólásáraSzembe kell újakat párban cserélni akkor nem lesz gond a ballanszal.

Késből csak gyárit! Utángyártott főleg ha kukoricában is megy, egy komolyabb szezon után forgatós, vagy csere!
De nem lesz olcsó
Szecskazoban pár kés eléggé tönkrement, kitöredezett ezért forgatni nem tartanam érdemesnek, de kb csak 1000 óra lehet bennük, félek ha cserelem a sérülteket nagyon elmegy a sulyelosztas, mennyi lehet egy garnitúra csere?
Válasz bandigh #21693. hozzászólásáraKipróbáltuk lemezek nélkül, tisztaság ok, de mintha több lenne a tört szem.
Valószínű vissza rakjuk.
Válasz später77 #21695. hozzászólásáraA viseltes anyákat selejtezni kell :P Jameg a légkulcsot csak betekerésre használni :D
Válasz bandigh #21693. hozzászólásáraKedv, aha.
Nem hallottam még senkitől, hogy de jó, ma lemezeljük a dobot!
Mi szombaton raktuk fel őket, és sikerült is egy csavart megszakítani.
Üdv. 4955 traktorral kapcsolatban lenne kérdésem! Néha irányvaltasnal üresben marad hiába tolom a kárt,viszont ha vissza húzom parkoló felé és utána ismét a kívánt fokozatba akkor minden rendben, ja és mind ezt csak üzem melegen, pl. fél óra szántás után kezdi és nem mindig csinálja..... Mi lehet a gond? Köszönöm a válaszokat!
Válasz tuto1 #21690. hozzászólásáraHa van idő meg kedv felrakni, akkor könnyebb beállítani a gépet, de nélküle is megy, az elmúlt két szezonban nem tettem be, mert a naprával mindig összecsúszott a dolog
Válasz tuto1 #21690. hozzászólásáraMinden képen, plusz a dobbetétek is, és a szecskázót le kell lassítani.
Wts kombájnban kukorica aratáskor a dobtakaró lemez kell vagy nem?
Kép a hozzaszolasomhoz
Érdeklődök úrak John deere 8420 hoz hátsó tengely felnirögzitő fél pántok nincsenek e vkinek elfekvőbe?
Aki nem látta volna még...
Válasz RkTomi #21685. hozzászólására170m
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21684. hozzászólásáramilyen típus?
Válasz RkTomi #21683. hozzászólásáraKezifek, kattanos.
A masik ujabb abban van olyan amit mondasz.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21682. hozzászólására10 literrel túl tölthető. Az nem kézifék hanem vészfék, ha meghibásodna az üzemi fék.
6m traktornal hidraulika olajat mennyivel merjem a felso jelzes fole tolteni?
Neha nem artana par liter plusz.
Illetve kezifeken hol tudok allitani? Nezegettem mintha fulke alatt bal oldalt lenne a bowdenen allitasi lehetoseg de feleslegesen nem akarom levenni kereket.