Ez tényleg az. Én csak kizárólag nappal, többnyire 11-től este 6-ig báláztam és egy dögbála sem maradt utánam...
A többi Krone is ugyanígy üzemelt, 400 felett gurítottak...
Válasz #1826. hozzászólásra
Jól hallottad,hogy claas-éknál nem gond.Ssok olyan bálázó helyett báláztam a nyáron akik nem bírtak a pici szalmával(Pl:árpa)mit kezdeni.Én a variantal toltam neki(13-14 km/h)hogy valami legyen a rendfelszedőben mindíg.És semmi hiba,40 fok pici rend,és ette csak toni kell neki,amit a traktoros kibír az ülésben
A mi tapasztalatunk az hogy ezek az új bálázókat már a 6-8 méterről rendrerakótt terményekhez készülnek,ha jó a rend 50-60mp/bála de ha vékony a rend 15-20km/ó-val kell menni az is igaz hogy ezek a mai kombájnok úgy összetörik a szalmát hogy az már fáj
Egy cégnél most vettek zsír új Krone körbálázókat és nem tudnak csak éjszaka bálázni, gondolom a gyenge szalma közre játszik, claasnál ilyet nem halottam.
már mindent kicseréltem tisztogattam levegővel,féktisztító spray-vel,raktam be új fúvókat is de semmi.Egyénként meg lennék elégedve vele 135-átmérős 65 százalékon szenázs 840kg, szalma 80 százalék 250-260kg lucerna 65 százalék 400kg
6000 bála 1 év idáig semmi probléma 15/40 ambra motorolaj/új/ elsőbb csak cső-kent a mennyiség ,hívtam a szervizest azt mondta rakjak bele hidraulika olajat 1-szer az átmossa a rendszert.balról dől az olaj jobbról meg semmi-vissza a motor olaj ,semmi ki az összes fúvóka tisztítás vissza 50 bála megint nem olajoz
Nekem az összes cső teljesen el volt dugulva, cserélnem kellett mindet, ki se bírtam takarítani őket. Amikor szétvágtam pár centi hosszan összetömörödött por volt bennük.
tisztelt krone-és kollégák comprimánál megszűnt az olajozás valakinek volt már ezzel problémája. már mindent szétszedtem kitakarítottam- olajat cseréltem-,szivattyút is.
Xarul volt összerakva az egész, szétszedéskor lefotóztam és ugyanúgy raktam össze. De hát már úgy is xarul volt. A gyerek is azért adhatta el mert nem bírt vele. A láncok is azért voltak rajta kinyírva biztosan. Alkatrészkatalógusából átsilabizáltam az egészet robbantott ábrák szerint és kijött hol van elbaxva, helyre lett téve és faxa.
Kiderült hogy a vicon gyári tengelye mind ilyen fos anyagból van, (kell egy kis plussz bevétel) és 60rugó+áfa az alkatrész Valószinüleg a volt gazdája szezon közben tönkretette az erre ráillő csőhüvelyt, de nem tudott hamar szerezni újat mert szépen ráhegesztettek arra a tengelyre amelyiken a lánckerék is van egy darabot egy kardántengelynek az összecsúszó részéből. Azt rakták vissza gondolták ameddig bírja addig bírja...hát eddig bírta.
Úgyhogy a csináltatok egy újat egy esztergályos ismerőssel.
akkor azon nem csodálkozom
35-ös lágy maggal 80-90közti külsővel néha gondok vannak a bálatüske beszúrásával lucernában.A másik meg az hogy sajna nem fűzetik meg megfelelően ha az ember jó munkát csinál.Ahova szállítunk sok bálát eladásra ott láttam már olyan bálát is amibe könyékig belenyúltam és annak is annyit fizetett 1 db báláért mint nekünk így mi sem szaggatjuk agyonra a gépet
nekem ez tört ketté és van nekik a polcon készen ugyhogy rendeljed....... ugy kell mondani hogy vicon rf 121 hajtómű tengely! neked beolvassa a méreteket stimmel akkor küldi!
de erre én hoztam egy hüvelyt is ami a másik tengelyen van ami erre csuszik rá nem árt belőle tartalék és 8e ft....
Na váárjál! Az a tengely amin a lánckerék is van annak semmi baja, épen megúszta! De ami a derékszöghajtásbol jön csonk amire ez a rúd megy azon lettek elnyírva a bordák. Ahhoz hogy azt kiszedjem széjjel kell szedni az egész hajtásházat.
ne hülyéskedj már elhoztam a mintájukat? ott volt nekik még 2 tengely polcon!!! de te melyik tengelyt akarod ujra csináltatni? amin a lánckerék is van? elég neked a hajtóműtengely és a hüvely rá és a régit meg levágod a tengelyröl hüvelyt felheggeszt futora és már mehet is ..... nem jol kérdezted biztos
az a tengely nincs nekik amin a lánckerék is van és egyik vége csapágy hely másik vége bordáshüvely..... csak bordáshüvely külön és azt kell felvarázsolni a tengelyre a másik tengely a hajtómű az van nekik ez fix! mondani kell hogy vicon rf 121 es hez kell az megegyezik de telefonon bediktálod a méretek lemérik egyből ha passzol akkor oké!
Már fölhívtam, de azt mondta hogy el kell küldenem a rosszat hogy le tudja másolni. Az már több idő és a lucernátol elkezdve a szénán át a szalmáig...jó pár bála ott áll renden!
7991 hozzászólás
igen ilyen az enyém is.
17 aszem szalmánál a 2 szélsőt kiveszem hogy nagyobb legyen a tartása
Válasz #1831. hozzászólásra
Ez tényleg az. Én csak kizárólag nappal, többnyire 11-től este 6-ig báláztam és egy dögbála sem maradt utánam...
A többi Krone is ugyanígy üzemelt, 400 felett gurítottak...
Válasz #1834. hozzászólásra
24késes szeletelővel van felszerelve ,,szerinted miért rakták bele.A tiedben mennyi kés van????
Én csirketelepre szecskáztam szalmát az a lényeg hogy a kötözésig tolni kel neki.
Válasz #1833. hozzászólásra
Azért kell tolni neki,hogy minnél hamarabb megteljen a bála.
Válasz #1832. hozzászólásra
Nem a felszedéssel van gond,hanem ahogy forgatja törek lesz belöle és kihullik...
Válasz #1826. hozzászólásra


Jól hallottad,hogy claas-éknál nem gond.Ssok olyan bálázó helyett báláztam a nyáron akik nem bírtak a pici szalmával(Pl:árpa)mit kezdeni.Én a variantal toltam neki(13-14 km/h)hogy valami legyen a rendfelszedőben mindíg.És semmi hiba,40 fok pici rend,és ette csak toni kell neki,amit a traktoros kibír az ülésben
Ennyi sok baromságot
Csak ÉN bálázom éjjel nappal ,a többiek csak ha optimális a dolog.
A mi tapasztalatunk az hogy ezek az új bálázókat már a 6-8 méterről rendrerakótt terményekhez készülnek,ha jó a rend 50-60mp/bála de ha vékony a rend 15-20km/ó-val kell menni az is igaz hogy ezek a mai kombájnok úgy összetörik a szalmát hogy az már fáj
Válasz #1800. hozzászólásra
és miért nem jo a szentesieké?
Válasz #1826. hozzászólásra
egyik cimbora is a rend tetejét szedte a Metroval szebeni "tüzépesek" új nyuszija után mert a RoundPack nem tudta bekötni annyira "betörekelt"
Válasz #1826. hozzászólásra
Az enyém húsz éve volt zsir,de ez se birja felszedni a 20q-ás búza szalmát,csak reggel.A nagy szalmát azt vinné,de abból meg alig van...
Válasz #1822. hozzászólásra
Egy cégnél most vettek zsír új Krone körbálázókat és nem tudnak csak éjszaka bálázni, gondolom a gyenge szalma közre játszik, claasnál ilyet nem halottam.
Hanem nagy kérés csőrges már meg és vissza hívlak, kősz.
Nem tölti fel a képet de f155xc ,és a komfort monitor alapállapotban MONITOR alsó részén mutatva a bála tömörségét a + - jellel tudom álllitani
Válasz #1821. hozzászólásra
A bal az enyém ,a másik az olyan mint a tied?
a
f155xc
Válasz #1818. hozzászólásra
Nem bár nyomást állítasz??Tegyél már fel egy fotót a bálázódról.
Mi az,hogy százalék
Válasz #1816. hozzászólásra
már mindent kicseréltem tisztogattam levegővel,féktisztító spray-vel,raktam be új fúvókat is de semmi.Egyénként meg lennék elégedve vele 135-átmérős 65 százalékon szenázs 840kg, szalma 80 százalék 250-260kg lucerna 65 százalék 400kg
Válasz #1797. hozzászólásra



Micsoda zsírszalcsi zöldenszáradt lucerna. Remélem dzsipó lesz az árából.
Válasz #1814. hozzászólásra
azt a csövet cseréld ki ami át megy a túl oldalra,,de biztos túl vagy már ezen is.
Az nem számít.
Válasz #1813. hozzászólásra

ok, erre nem gondoltam eddig
Mielőtt ez jelentkezet600 bálát csináltam vele 2 nap alatt
Válasz #1810. hozzászólásra

Azt azért tudjad,hogy hajlandó bele száradni a rendszerbe így a szezon végén utoljára öntsél bele híg motor olajat.
6000 bála 1 év idáig semmi probléma 15/40 ambra motorolaj/új/ elsőbb csak cső-kent a mennyiség ,hívtam a szervizest azt mondta rakjak bele hidraulika olajat 1-szer az átmossa a rendszert.balról dől az olaj jobbról meg semmi-vissza a motor olaj ,semmi ki az összes fúvóka tisztítás vissza 50 bála megint nem olajoz
Válasz #1807. hozzászólásra
Nekem az összes cső teljesen el volt dugulva, cserélnem kellett mindet, ki se bírtam takarítani őket. Amikor szétvágtam pár centi hosszan összetömörödött por volt bennük.
Válasz #1809. hozzászólásra

Én étolajat tettem bele. Gondoltam az elevátor láncokról rákeni a szénéra arra meg nem kell az ásványi olaj.
Válasz #1807. hozzászólásra
A ran-pack-ba is használt olajat öntök meg a comprimába is semmi gond 3évente egy szűrő csere és megy minden zok szó nélkül.
Hmmmm.
Válasz #1806. hozzászólásra

Az a korral jár.
tisztelt krone-és kollégák comprimánál megszűnt az olajozás valakinek volt már ezzel problémája. már mindent szétszedtem kitakarítottam- olajat cseréltem-,szivattyút
is.
Válasz #1805. hozzászólásra

jah csak lett közbe pár ősz hajszálam
Válasz #1804. hozzászólásra

Ügyes ember vagy TE
Válasz #1803. hozzászólásra
Xarul volt összerakva az egész, szétszedéskor lefotóztam és ugyanúgy raktam össze. De hát már úgy is xarul volt. A gyerek is azért adhatta el mert nem bírt vele. A láncok is azért voltak rajta kinyírva biztosan. Alkatrészkatalógusából átsilabizáltam az egészet robbantott ábrák szerint és kijött hol van elbaxva, helyre lett téve és faxa.
Válasz #1802. hozzászólásra
tudod írtam itt,hogy ÉN az újjal is birkóztam egy jó ideig,,,bele kell rázódni a dologba.
Örülök neki,,,,,,
Válasz #1801. hozzászólásra
El se merem mondani mi volt a baja. Majd esetleg egyszer privátba.
Tibibácsi megy a báálázó mint az álom.
Válasz #1798. hozzászólásra

Valószinüleg a volt gazdája szezon közben tönkretette az erre ráillő csőhüvelyt, de nem tudott hamar szerezni újat mert szépen ráhegesztettek arra a tengelyre amelyiken a lánckerék is van egy darabot egy kardántengelynek az összecsúszó részéből. Azt rakták vissza gondolták ameddig bírja addig bírja...hát eddig bírta.

Kinyomoztunk mindent!
Kiderült hogy a vicon gyári tengelye mind ilyen fos anyagból van, (kell egy kis plussz bevétel) és 60rugó+áfa az alkatrész
Úgyhogy a csináltatok egy újat egy esztergályos ismerőssel.
Válasz #1797. hozzászólásra
akkor azon nem csodálkozom
35-ös lágy maggal 80-90közti külsővel néha gondok vannak a bálatüske beszúrásával lucernában.A másik meg az hogy sajna nem fűzetik meg megfelelően ha az ember jó munkát csinál.Ahova szállítunk sok bálát eladásra ott láttam már olyan bálát is amibe könyékig belenyúltam és annak is annyit fizetett 1 db báláért mint nekünk így mi sem szaggatjuk agyonra a gépet
Válasz #1795. hozzászólásra
nekem ez tört ketté és van nekik a polcon készen ugyhogy rendeljed....... ugy kell mondani hogy vicon rf 121 hajtómű tengely! neked beolvassa a méreteket stimmel akkor küldi!
de erre én hoztam egy hüvelyt is ami a másik tengelyen van ami erre csuszik rá nem árt belőle tartalék és 8e ft....
Válasz #1792. hozzászólásra



185 bar-on nyomom a szalmát,a szénát pedig 30 bar-os lágy maggal,165 külső nyomással.Eddig nem panaszkodtak
Válasz #1795. hozzászólásra


Ez gyenge fos anyagból van, azért ment le a borda, csináltassál keményebb anyagból!!
Válasz #1794. hozzászólásra
Ahhoz hogy azt kiszedjem széjjel kell szedni az egész hajtásházat.


Na váárjál! Az a tengely amin a lánckerék is van annak semmi baja, épen megúszta! De ami a derékszöghajtásbol jön csonk amire ez a rúd megy azon lettek elnyírva a bordák.
Válasz #1793. hozzászólásra

ne hülyéskedj már elhoztam a mintájukat? ott volt nekik még 2 tengely polcon!!! de te melyik tengelyt akarod ujra csináltatni? amin a lánckerék is van? elég neked a hajtóműtengely és a hüvely rá és a régit meg levágod a tengelyröl hüvelyt felheggeszt futora és már mehet is ..... nem jol kérdezted biztos
az a tengely nincs nekik amin a lánckerék is van és egyik vége csapágy hely másik vége bordáshüvely..... csak bordáshüvely külön és azt kell felvarázsolni a tengelyre a másik tengely a hajtómű az van nekik ez fix! mondani kell hogy vicon rf 121 es hez kell az megegyezik de telefonon bediktálod a méretek lemérik egyből ha passzol akkor oké!
Válasz #1791. hozzászólásra

Már fölhívtam, de azt mondta hogy el kell küldenem a rosszat hogy le tudja másolni. Az már több idő és a lucernátol elkezdve a szénán át a szalmáig...jó pár bála ott áll renden!
Válasz #1785. hozzászólásra
hány bár nyomáson csinálod a szalmákat?
120-130?