a tipusát ha kell holnapra meg nézem amugy nem tom mi volt benne szerintem eredeti ami benne volt csak az anyaga ment szét amugy nagyon jó volt még de vater tudott szerzni zsír újat amilyen a mozdonyokban van eredeti grammer ülés de pontosat erról se tudok :P de annak van fejtámlája is meg szerelhető karfája is
2006 ba vettem az elsőt az volt 110 ezer, amugy már tényleg 135-be fáj.
Grammer légrugósról nincs tapasztalatom,de ami nekem volt a 820.1-esbe (2001-es kiadás) abban EREDETI. volt, nem az ún:(orosz grammer) csak a rugó eltört folyton.
Nem birta a 120kg tiszta izmot
Ezt is pont olyan gépbe rakják már, ami a nagy tömeg, tengelytávolság miatt amúgy sem pattog. Bezzeg a kis gépekbe amik olyanok mint a kecskék raknak egy stokit!
Ez a "sima" légrugós ülés is össze van hangolva a JD fülkerugózásával és a TLS-el. Erre írtam, hogy a rugózási tulajdonságai a JD traktorba vannak tervezve.
Az Aktív ülés az teljesen más. Abban mozgásérzékelő van, és folyamatosan változtatja a rugózási karakterisztikáját a traktor mozgásának megfelelően. Te ebből csak annyit veszel észre, hogy akármennyire is pattogjon a gép, a feneked 5-6 cm-nél nem mozdul ki jobban, és nincs sajátfrekvenciája az ülésnek, tehát nincs olyan eset, hogy belengene, mint a hagyományos, fix karakterisztikájú üléseknél. Tulajdonképpen olyan, mint a hidropneumatikus rugózás a Citroen-ekben, csak kicsiben.
Válasz #46. hozzászólásra
Bizos kényelmetlen ráállásnál de nekem 4-5 óra után nagyon elfárad a nyakam ezért keresek valami olyat amin van rendes fejtámla és rendes háttámla mert nagyon rossz a testtartásom hála ezeknek a jó kis zetor üléseknek mert azokatnagyon ebaxták bennük .
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a JD ülést a Grammer gyártja. Csak azért, mert Grammer-ként nem tudsz olyan ülés venni, mint ami a JD-ben van, meg az direkt oda van tervezve (a méret és a rugózási tulajdonságok a JD fülkére/traktorra vannak méretezve)
Bármit is mondjanak, az NEM aktív ülés. Az "csak egy sima" nagyon jóféle, alacsony frekvenciás, vastag párnázatú, nedvességelnyelős, fűthető, oldalra is rugózós, levegős deréktámaszú, hosszúkarfás, támlatodatos stb. légrugós ülés.
Megkérdeztem a kitét, és 300 e.-ért van a jd aktív ülés, a 6-7000 szériás. Az jó ár az aktívhoz képest, de ez még mindig nagyon sok pénz. Megvárjuk az axiál vagy prillinger akcióját, a most 180ezres grammert hátha ocsón megszámítják.
Mikor vetted? Most az 135 e.. Tapasztalat? Grammer légrugóshoz képest esetleg?
Valóban grammer volt az mtz-be, vagy csak a grammera hasonlító ülés, amit a kereskedők neveztek át grammer féle ülésnek?
Helló válasz az előbbiekre:
Az ikr-nél vettem az ülést, előtte mechanikus grammer volt benne, de egyszer csak elfáradt benne a rugó.
A sears 3045 series-t 110 ezer körül vettem és csak 12V-táplálás kell neki.
A másik pedig amikor meghozták az új gépet (920.3 mtz) a legelsö az volt hogy kivágtam belőle a gyárit, és az helyett vetem bele egy ugyanilyen searst.
1081 hozzászólás
Válasz #80. hozzászólásra
nem igazán,most újítom a sears-ot.
Válasz #77. hozzászólásra
Ülést akarsz te is? Milyet?
Válasz #76. hozzászólásra
Új vagy használt?
Válasz #74. hozzászólásra


Egy centit sem mozdul semerre!!
Nem gondoltam volna.
A kb. 3-13 éves, 60-70 milló forintos mercedesz tűzoltóautókban meg fix a vezetőülés.
Válasz #76. hozzászólásra
hol,és mennyi?
Válasz #71. hozzászólásra
én tudok egy maximó xxl-t
Válasz #72. hozzászólásra

nem én vagyok!
Válasz #70. hozzászólásra

holnapra megnézem amugy meg a mozdonyba is légrugós grammer ülés van! és vas a kereke nem gumi
nem mindegy hogy több órát vezetsz fapadon vagy kényelemben
na majd holnap kiderítek mindent
Válasz #71. hozzászólásra
Pont azt akarom lecserélni. Összességben tényleg nem rossz, főleg egy mechanikushoz képest. Kényelemben jobb mint egy kevésbé márkás levegőse.
Válasz #71. hozzászólásra


mi vagy te ,vasutas?
Válasz #70. hozzászólásra

grammer maximo M van a mozdonyokba,az nekem pont jó lenne.
Válasz #67. hozzászólásra


Itt vannak a sears ülések, a nyuszik általában ezzel jönnek:
http://www.searsseating.net/hungary/products/pagri_home.htm
Mechanikus vagy levegős volt benne?
A mozdony ülések nem igazából a traktorokba lettek kifejlesztve. A traki kicsit többet pattog!
Válasz #68. hozzászólásra




gondolom
Válasz #67. hozzászólásra

nekem is szerezhetnél 1-et!
Válasz #66. hozzászólásra


:P de annak van fejtámlája is meg szerelhető karfája is
a tipusát ha kell holnapra meg nézem amugy nem tom mi volt benne szerintem eredeti ami benne volt csak az anyaga ment szét amugy nagyon jó volt még de vater tudott szerzni zsír újat amilyen a mozdonyokban van eredeti grammer ülés de pontosat erról se tudok
Válasz #65. hozzászólásra
Milyen volt benne, sears? melyik típusa? Milyet vettél, honnan, mennyiért?
ez itt a reklám helye??
nekem van egy légrugós ülés a nyusziból lett kiszedve abba új ment ha kell valakinek akkor szóljon 
Válasz #61. hozzászólásra



Esetleg ha tűzre dobod dec 1.jén, aktívan fog égni a szén tavaszig....
Válasz #62. hozzászólásra


Válasz #61. hozzászólásra

Ha bele fingassz kiszűri a káros anyagokat
Milyen az az aktív szenes ülésbetét?
Szén az ülésben???
http://www.kosmodisk.hu/
Válasz #35. hozzászólásra


hello
2006 ba vettem az elsőt az volt 110 ezer, amugy már tényleg 135-be fáj.
Grammer légrugósról nincs tapasztalatom,de ami nekem volt a 820.1-esbe (2001-es kiadás) abban EREDETI. volt, nem az ún:(orosz grammer) csak a rugó eltört folyton.
Nem birta a 120kg tiszta izmot
Válasz #57. hozzászólásra
ha belepukizol az ülésbe.......
Válasz #56. hozzászólásra
A rugó lehet LÉGből is???????
Válasz #55. hozzászólásra

csak egyirányba mennyé.!!!!!!!!!!!!!
Irány az ég alja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #54. hozzászólásra
Visszafele meg mi lesszzzzzzzzz???????
Válasz #53. hozzászólásra

szúrd ki a kereket
Válasz #52. hozzászólásra
Az hogyisvan?????
Válasz #51. hozzászólásra

ahoz nem is kell ülés....csak egy jó hegyes kés
Olyan nincs ami mindig vízszintbe állna????
Válasz #49. hozzászólásra

Ezt is pont olyan gépbe rakják már, ami a nagy tömeg, tengelytávolság miatt amúgy sem pattog. Bezzeg a kis gépekbe amik olyanok mint a kecskék raknak egy stokit!
Válasz #45. hozzászólásra
Ez a "sima" légrugós ülés is össze van hangolva a JD fülkerugózásával és a TLS-el. Erre írtam, hogy a rugózási tulajdonságai a JD traktorba vannak tervezve.
Az Aktív ülés az teljesen más. Abban mozgásérzékelő van, és folyamatosan változtatja a rugózási karakterisztikáját a traktor mozgásának megfelelően. Te ebből csak annyit veszel észre, hogy akármennyire is pattogjon a gép, a feneked 5-6 cm-nél nem mozdul ki jobban, és nincs sajátfrekvenciája az ülésnek, tehát nincs olyan eset, hogy belengene, mint a hagyományos, fix karakterisztikájú üléseknél. Tulajdonképpen olyan, mint a hidropneumatikus rugózás a Citroen-ekben, csak kicsiben.
Válasz #46. hozzászólásra
Bizos kényelmetlen ráállásnál de nekem 4-5 óra után nagyon elfárad a nyakam ezért keresek valami olyat amin van rendes fejtámla és rendes háttámla mert nagyon rossz a testtartásom hála ezeknek a jó kis zetor üléseknek mert azokatnagyon ebaxták bennük .
Válasz #45. hozzászólásra
Helló Misi!
Ezt csak a valtrák tudják!
Válasz #44. hozzászólásra
A fejtámla szerintem felesleges, nem lenne kényelmesebb, de sokkal nehezebb lenne hátrafordulni akár munka közben, akár ráakasztásnál.
Válasz #40. hozzászólásra
Ezen én is gondolkodtam, mert úgy emlékszem, hogy az aktívnál összhangban van az ülés, az első híd és a fülkerugózás.
Válasz #43. hozzászólásra
Aha .
Nézegettem ilyen légrugós üléseket de az a bajom velük hogy nagyon kicsik nincs egyiknek sem rendes igazi fejtámasza .
Én inkább valami kamion vezető ülésében gondolkodom inkább azok igazán kényelmes nagy fotelek .
Válasz #41. hozzászólásra
Egy "lufi" van a háttámlában a deréktámasz helyén, és azt olyan keményre/nagyra fújod fel, amekkorára akarod.
Válasz #39. hozzászólásra
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a JD ülést a Grammer gyártja. Csak azért, mert Grammer-ként nem tudsz olyan ülés venni, mint ami a JD-ben van, meg az direkt oda van tervezve (a méret és a rugózási tulajdonságok a JD fülkére/traktorra vannak méretezve)
Válasz #40. hozzászólásra
Milyen ez a levegős deréktámasz ? Mert még nem is hallotam ilyenről .
Válasz #37. hozzászólásra
Bármit is mondjanak, az NEM aktív ülés. Az "csak egy sima" nagyon jóféle, alacsony frekvenciás, vastag párnázatú, nedvességelnyelős, fűthető, oldalra is rugózós, levegős deréktámaszú, hosszúkarfás, támlatodatos stb. légrugós ülés.
Válasz #38. hozzászólásra
A jd-ba nem grammer ülés van jd néven?
Ja csak a Grammer sehol sincs a jd-s űléshez!!!!!
Válasz #28. hozzászólásra
Megkérdeztem a kitét, és 300 e.-ért van a jd aktív ülés, a 6-7000 szériás. Az jó ár az aktívhoz képest, de ez még mindig nagyon sok pénz. Megvárjuk az axiál vagy prillinger akcióját, a most 180ezres grammert hátha ocsón megszámítják.
2002-03 asokba még grammer ülések voltak,de valami nagyon régi fajta mert az axiálba nem volt hozzá alkatrész
Válasz #34. hozzászólásra
Mikor vetted? Most az 135 e.. Tapasztalat? Grammer légrugóshoz képest esetleg?
Valóban grammer volt az mtz-be, vagy csak a grammera hasonlító ülés, amit a kereskedők neveztek át grammer féle ülésnek?
Helló válasz az előbbiekre:
Az ikr-nél vettem az ülést, előtte mechanikus grammer volt benne, de egyszer csak elfáradt benne a rugó.
A sears 3045 series-t 110 ezer körül vettem és csak 12V-táplálás kell neki.
A másik pedig amikor meghozták az új gépet (920.3 mtz) a legelsö az volt hogy kivágtam belőle a gyárit, és az helyett vetem bele egy ugyanilyen searst.
Válasz #32. hozzászólásra
Mindegyik tipus,ami levegös tud előre-hátra is mozogni.
Cobo-ból ( levegős ) melyik típus tud előre hátra is mozogni ?