Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 341.18 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24488 hozzászólás
#16038 Mfpisti
2012-04-30 18:38:58

Válasz #16038. hozzászólásra

fordulatjel nem jött meg. Érzékelő jó, újra beállítva, akkor sem. A fogaskerék nem forog, akkor nincs mire várni.

#16037 greven
2012-04-30 18:31:57

Válasz #16035. hozzászólásra

Igen, mindenki ezt mondta eddig, hogy bontani kell. Olajnyomás jo. Csatlakozok ellenállása jo. Forgásérzékelő jo. Generátor most lett szénkefézve, origi szinte.
Szíjak ujjak.
Pedálkapcsolok lettek nézve, cserélve, semmi reakcio. És ez amiota nem megy egyszer se javult meg egy másodpercre se.
Ha elkezdik bontani mi is bemegyünk, eddig azért nem mentünk mert továbbképzésen voltak, meg itt a hosszu7vége.
Alap hogy megyünk és nézzük mi micsoda rajta.

#16036 Mfpisti
2012-04-30 17:57:49

Válasz #16028. hozzászólásra

Nézz be a pedál mögé, és ha összesen három bigyó van, akkor az egész pedál szett cserés. Ha négy bigyó, akkor csak a kupplung alsó helyzet kapcsoló.

Három bigyó:
1. indítás biztonsági kapcsoló
2. kupplung alsó helyzet kapcsoló
3. kupplung potméter, és felső helyzet kapcsoló egyben (hosszú tüskés)

Négy bigyó:
1. indítás biztonsági kapcsoló
2. kupplung alsó helyzet kapcsoló
3. kupplung poti (karos)
4. kupplung felső helyzet kapcsoló

#16035 Mfpisti
2012-04-30 17:51:22

Válasz #16034. hozzászólásra

Elöl az akksinál a pozitív saruról megy föl a légszűrőhöz biztire egy sárga, és egy piros. Azokat a kötéseket nézd át, nyomd újra új kábelvéggel. Menj végig a szálakon, hátha valaki türelmetlen volt, és elvágta széthúzásnál. A fülke jobb első sarka alatt van egy csúszósarus kötés, szintén sárga piros szálon, de itt már sárga-fekete, piros-fekete. Meg nem mondom fejből melyik az EHR-é. Ezeket sem árt újra szerkeszteni, mert ezek még nem légmentesen zárt kötések.
A generátoron a W jelzésű mondja meg az EHR-nek hogy megy a motor. 6V váltót ad, és az EHR-ben húz egy relét. Generátor, és a kötés szintén megnézős.

#16034 Mfpisti
2012-04-30 17:38:37

Válasz #16032. hozzászólásra

Az irányváltóból már nem jön ki a hajtás.
Le lehetne szűkíteni a kört 5-6 alkatrészre, de kár agyalni, mert úgyis meg kell bontani. Még odamehet pár nőgyógyász, de a nem fog senki mandulaműtétet végre hajtani végbélen keresztül.
Mechanikus problémája van, nem elektromos!

Nincs profilkép
#16033 pto540
2012-04-30 16:15:37

Válasz #16033. hozzászólásra
Az EHR-ről jut eszembe... Hébe-hóba gondol egyet és nem működik, aztán magától megjavul. Van, hogy mire elérek a tábla végére és emelnék, nem megy. A kapcsolóra még a ledek sem jeleznek. Leállítom, nézegetem, k..va anyázok, nem csinálok semmit, visszaülök, indítom és megint jó. Egyre gyakrabban játssza ezt el, van azért, hogy újraindításra sem javul, de egyszer csak jó lesz. Pár csatlakozóját, széthúzgáltam, befújkáltam stb de nem változott. Datatronicról lehúztam, mert állítólag az is bezavarhat, de semmi. Töltésjelző kialszik. Elég nehéz így hibát keresni, hogy magától is meggyógyul. 1994-es, MF 3000 széria, ez:

Nincs profilkép
#16032 Pilátus
2012-04-30 13:38:40

Válasz #16026. hozzászólásra
Ezt otthon kellen javítani vagy minimum ott lenni amikor dolgozni akarnak rajt...ez most nem bizalmatlanság,egyszerüen pénz kérdése ,mert igy a javítás díjáért a gépet is megtanulnád kívülröl és utána minden sokkal könyebb lenne...de tényleg mi a konkonkrét baja ,még mindig nem tudja senki...ha forgásérzékelö akkor a szivattyú tetején kellene lenni egynek...de van egy nagyon egyszerű hiba a kábelsérülések mellett ez pedig a generátor...10,5 volt alatt ill tultöltésnél sem enged menni vagy kikapcsollja a rendszert az EHRrel együtt

#16030 greven
2012-04-30 11:34:04

Válasz #16027. hozzászólásra

2 szervizes is volt nála 2 külön cégtől. mind a kettő feladta. Semmit se találtak rajta.
Ha még kijönnek egy párszor az se olcsobb.

#16029 Mézga
2012-04-28 20:46:04

Válasz #16028. hozzászólásra

1 kapcsoló van. huszonezer pénz

#16028 lala1
2012-04-28 19:59:44

Válasz #16028. hozzászólásra
Hello Misi!

Az Xtra-ban 2 kacsoló és egy potméter van állítólag (nem voltam ott mikor cserélték),de 3 cikkszámot rendeltem hozzá. Azt mondták akiknek olyan vas volt,hogy mindhárom dolog cserés. Ők próbálkoztak egyesével,de csak akkor lett teljesen jó,mikor mindhármat kicserélték.
(ez a rugjunk egy akkorát a pedálba mint az állat történet volt)

#16027 VMisi
2012-04-28 19:18:40


Megint elkezdett vacakolni a kuplungkapcsoló.smile cursingsmile cursing
Tavaly is csinált ilyet, majd elmúlt, egészen idáig.
Van rá valami házi gyógymód, vagy cserés?

Kuplung kiengedéskor két kattanást hallani, két kapcsoló van, vagy egy és annak van két pozíciója?

#16026 Mf-es
2012-04-28 14:48:26

Válasz #16026. hozzászólásra

Mi a gond a trakival?Én nem adtam volna ki a kezemből a trakit.Vannak ügyes,hozzáértők,akik helyben javítanak.Semmit nem látsz a gépből,csak a végszámlát.smile sweatdrop

#16025 greven
2012-04-26 20:45:27

Nem tudni mi a bánata.
Olajnyomás megvan. Érzékelők jok, szelepek jok.
Ugy tippelik valami mechanikai gond lesz.
Jövöhéten többet tudok mondani.

#16024 jamo
2012-04-26 20:29:42

Válasz #16024. hozzászólásra

Hogy szétkapják? Kitúrják a powert belőle? smile scared

#16023 greven
2012-04-26 19:42:03

Csak hogy életjelet adjak magamrol, a gép elkerült szakszervízbe. Mi feladtuk, semmit se találtunk rajta.
2 szervizes megnézte, semmire nem jutott senki.
Szolnokon Magtáréknál landolt a gép, éppen volt kapacitás rá, vagy holnap vagy jövöhéten szétkapják ha ott se találnak semmit.

Hogy jót is mondjak.
Vettünk egy Ez Guide 250 sorvezetőt.
Hát.... ha valaki tud áldozni ennyit a precizios művelésre, akkor az ne keressen más tipust.
Egyszerüen marha jo.
Fél nap kellett neki mire belőttük kezelési utmutato nélkül, de nap végén hajszál pontos volt már a vegyszerezés.
Csak ajánlani tudom.

#16022 jamo
2012-04-26 15:41:57

Válasz #16020. hozzászólásra


smile scaredsmile scaredsmile scared Az azért már erősen a nemtörődömség kategóriába tartozik. Nézz bele minél előbb minél később annál drágább lesz. Nekem is volt hasonló, nem vártam egy percet se vele szét lett túrva és meg lett csinálva. Pisti lenne az igazi megmondhatója de ahogy én gondolom lehet elment a hézagolás benne és akkor az a fokozat is fog egy kicsikét melyik nincs bekapcsolva épen. És a akkor az szépen lassan szétőrli magát teljesen, hogy az egész belseje cserész lesz. De az is lehet hogy csak a kapcsoló munkahengerek karmantyúja adta meg magát.
Az meg inkább csak munkaigényes nem egy nagy költség. De az se tesz jót a belsejének ha úgy járnak vele. Szóval szerintem szétszedni és belenézni minél előbb.

#16021 lala1
2012-04-26 10:13:48

Nagy itt a csend FERGÁSOK!!!!!!!smile lolsmile lol

#16020 Claastra
2012-04-26 08:54:44

Válasz #16019. hozzászólásra

Pancsolás kannázás,környezeti tényezők,kosz stb

#16019 Mf-es
2012-04-26 08:01:52

Válasz #16018. hozzászólásra

Igen,ősz óta nincs meg.

#16018 Sanyee
2012-04-26 07:55:30

http://www.agroinform.com/aprohirdetes/974501/Massey-Ferguson-4370.html#

Erről mi a véleményetek? 3500 üó-nál még az MTZ-n se kell adagolót cserélni.

#16017 jamo
2012-04-21 20:29:44

Válasz #16017. hozzászólásra

Ezt most hogy érted? Nincs meg minden fokozat a powereden és úgy használod?smile confused

#16016 Mf-es
2012-04-21 19:07:19

Válasz #16005. hozzászólásra

Az enyémbe A-ból B-be semmi,B-ből-D-be vált.Vagyis B-ből-C-be rakom,de a valóságba D-be ugrik.smile sweatdrop

#16015 .Ropi
2012-04-21 19:00:57

Máté! Szereztél már ilyet az Xtra-hoz??

Nincs profilkép
#16014 Zoltan57
2012-04-19 16:00:31

Válasz #16014. hozzászólásra

Köszönöm a segítséget, próbálkozok tovább, majd leírom hogy-s mint sikerült...

#16013 Claastra
2012-04-19 15:08:48

Válasz #16013. hozzászólásra

nem kell levenni a váltó fedelét,ennek van valami trükje azzal az ú alakú pedállal,vagy valamivel, rá kell jönni,ez gyárilag homlokrakó kotró,tehát a sok kézi váltástol mentesítették a gépészt de hogy mivelsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#16012 .Norbert
2012-04-19 14:46:45

Válasz #16010. hozzászólásra

Szerintem vedd le a váltó fedelét és nézz bele hogy van-e valami bibi. Ezeknek az öreg gépeknek még felűről is sokmindent meg lehet bontani és akkor már többet látsz.

#16011 Pici
2012-04-19 13:55:39

Válasz #16009. hozzászólásra

hát ez a gép akármitöl is nem indulhat el már bocsi!

#16010 .Norbert
2012-04-19 13:44:57

Válasz #16010. hozzászólásra

Tallózás, feltöltés, beillesztés!

Nincs profilkép
#16009 Zoltan57
2012-04-19 10:59:56

Válasz #16009. hozzászólásra

Valamiért nem sikerült a képet ide feltölteni ezért az alábbi linken megtekinthető.

http://kepfeltoltes.hu/view/120419/20120419022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/120419/20120419025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nincs profilkép
#16008 Hegedűs Zoltán
2012-04-19 10:54:14

Válasz #16007. hozzászólásra

A gép típusa MF 65R a táblája szerint. Lefotóztam, hátha így többet mond.

Nincs profilkép
#16007 Hegedűs Zoltán
2012-04-18 22:08:43

Válasz #16007. hozzászólásra

Holnap lefotózom a gépet és felrakom. Az adattábláján nem látszik semmi, az előző tulaja levestette. Azt majd megpróbálom letisztítani. Azért írtam 65-t mert a "forgalmijába" is az volt írva. Viszont így neten én sem találtam olyat mint ez 65-ösbe.

#16006 Claastra
2012-04-18 17:41:27

Válasz #16006. hozzászólásra

a 65-ös sima traktor ,szerintem nem csak sebességbe kell tenni,hanem az irányváltót is kell kapcsolni,ha mégse indul.széttépték a kuplungját

#16005 Pici
2012-04-18 15:42:55

Válasz #16003. hozzászólásra

pedálos irányváltós? előre egy pedál meg hátra? nekem mf 50bx volt! ilyen

#16004 szanberg
2012-04-18 15:17:10

Válasz #16004. hozzászólásra

B-ből C-be és E-ből F-be kapcsol bolygóművet is a váltóelektronika, tehát akkor vált át másikra.

3 bolygómű van a dynónak 2-2-2 fokozattal.
Én csak annyit érzek, hogy b-ből C-be váltva menet közben egy fokkal kevésbé simán kapcsol mint egyébként, itt van egy kis lüktetés benne vagy hogy is mondjam.

Hideg olajnál ha állóhelyben váltok kis sebwsséget (A-F között) picit ugrik a motorfordulatszám, ilyenkor nemtudom most melegebb időben.

Vedd már le a szűrőt az ódaláról!!!! nemkell hozzá semmi csak lekell tekerni és kész, 5perc alatt megvan.

#16003 greven
2012-04-18 15:07:31

Őőőőő

Egy olyan kérdésem merült még fel, hogy....
Egy jól bekalibrált dyna 6 váltónál minden egy váltásnál van motorfordulat változás(gázfröccs). Ezt A-tól F-ig váltásra értem?
Példával illusztrálva:
A-bol B-be váltásnál is változik a motor fordulat, B-ből C-be is stb stb.
Jelenleg én csak minden másodiknál tapasztalom.
Vagyis B-ből C-be váltásnál, és D-ből E-be.

Nem emlékszek rá, hogy kalibrálás után volt-e gázfröccsnél mindnél vagy csak ezeknél.
Szerviz után keveset dolgoztam vele, de arra emlékszek, hogy az A-ből B-be váltás meg az E-ből F-be az nagyon finom volt, alig érezhető.

Nincs profilkép
#16002 Hegedűs Zoltán
2012-04-18 10:21:15

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.smile helpsmilie Néhány napja került hozzám egy MF 65-ös traki. Elöl homlokrakodó hátul árokásó van. Minden működik rajta, csupán annyi gondom van hogy nem tudok elindulni vele. Sebességbe rakom de semmi nem történik.smile confused Ha valaki ismeri ezt a fajta gépet és tudna segíteni szeretném felvenni vele a kapcsolatot mert más kérdéseim is lennének. Előre is köszönöm.

#16001 greven
2012-04-17 17:28:01

Ledöntött a hányás - hasmenés duo. Traktor probléma pihentetve!!!

Nincs profilkép
#16000 Pilátus
2012-04-15 23:41:00

Válasz #15991. hozzászólásra

Erről...smile devil ,beszéltem"smile lol...uff smile biggrin

#15999 jamo
2012-04-15 20:53:19

Válasz #15998. hozzászólásra

Nem csinál olyat Bbe Cbe mnitha fogná valami a trakit, nem akar gurulni. Úgy tudod kipróbálni, hogy lejtre állsz vele, motor jár kuplung benyom, Sebessége teszed és kapcsolgatod a powert ha Aba Dbe gurul a traki viszont Bbe és/vagy Cbe olyan mintha fékeznél akkor a powerod megadta magát nagy valószínűséggel. Az enyém legalább is így volt anno.smile sweatdrop

#15998 jamo
2012-04-15 20:32:40

Válasz #15998. hozzászólásra

Szűrő vagy légtelenítési lehetőség nincs.

Ha jól tudom Aba mindkét mágnesszelep megy Be az egyik Cbe a másik és Dbe egyik sem. De az hogy elektromosan jó attól még nem 100% hogy mechanikusan is működik. Vedd ki őket és nézd meg hogy nem e szorult meg a tolattyú bennük esetleg.

Nincs profilkép
#15997 Fekete Bárány
2012-04-15 20:27:32

Tisztelt Kollégák!

A traktor nem régóta van nálam, valóban 6180-as. Azon pedig azt értem,hogy a terhelés alatt kapcsolható b és c fokozatot nem tudom használni. Ha b-be vagy c-be kapcsolok, akkor is a-ban vagy d-ben működik a váltó. Ha az autóvillamossági kollégával jól mértük, akkor a traktor orrához közelebb eső mágneskapcsoló az a-t kapcsolja és úgy mértük, hogy a d állandó fokozat. A traktor farához közelebb eső mágneskapcsoló a b-t és a c-t kapcsolná. Újból megerősíteném, hogy a mágneskapcsoló és a hidraulikus szelep is tökéletesen működik. Olyanra gondolok, hogy nem kellene a traktort szétbombázni, hanem hogy nincs.e valami szűrő, ami eldugulhatott, vagy légtelenítő csavar.

Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni!

#15996 jamo
2012-04-15 19:45:54

Válasz #15994. hozzászólásra

Phűűű... ne is mond. smile sweatdropMajd ha kikel elmesélem. De jól belebaxtam a lecsóba. Mikor minden körülmény klappol akkor én vagyok a fax és elbaxom azt is ami amúgy jól sikeredhetne. smile wacko

#15995 lackó0
2012-04-15 13:09:54

Válasz #15995. hozzászólásra

@ Sötét Paraszt

áb

Elöször is bocsánat, felcseréltem a jobb és a bal oldalakat smile wacko

A jelölésekhez: a zöld és a kék jelöléseknél mértem, olyan irányban ahogy a jelölés is van. (traktor felöli oldal) A piros jelölés csak azt mutatja hogy hol NE!
Ahol a zöld jel van, az legyen a bal oldal, ahol a kék, az a jobb. Ez alapján:

1. tag: bal 32 cm és jobb 37 cm
2. tag: bal 40 cm és jobb 29 cm
3. tag: bal 17.5 cm és jobb 50 cm
A 4. tag a rögtörönek felelne meg!

Életképek topikba teszek képeket a gépröl mert itt túl sok lesz az OFF... smile oops

A munkájáról csak összel tudnék képeket tenni, a tavaszi vetés alá két sor nehézfogassal dolgozunk. Elsö sor nehéz simítóval, második sor rögtörövel. 5.5 métert visz, gyorsabban mint az ásóboronával, kevesebbet is fogyaszt és tökéletes a magágy! Csak ajánlani tudom.

#15994 Sötét Paraszt
2012-04-15 11:38:22

Válasz #15983. hozzászólásra

Köszi, hogy lemérted. A hátsó ennyire el van téve?
Teszek fel képet, azon nem tudnád berajzolni melyik méret hol van?
A munkájáról nem tudnál vmi. fotót készíteni?
Majd én is csiálok képet, csak a múltkor amikor dolgoztam vele elfelejtettem.

#15993 szanberg
2012-04-15 11:23:30

Makuka vetésed hogy sikeredett végül???

Mennyi az a minimum amire betudtad még állítani a végén???

#15992 jamo
2012-04-15 11:15:19

Válasz #15988. hozzászólásra

Mit jelent az hogy megszűnt? Bbe Cbe nem hajtja a kereket csak áll üresbe?

#15991 jamo
2012-04-15 11:13:16

Válasz #15988. hozzászólásra

Nem 6180as akar az lenni? smile confused

#15990 szanberg
2012-04-15 09:42:18

Válasz #15987. hozzászólásra

Miről beszélsz te rendbontó!!!!!smile lol

Igaz holnap meghozza posta nagy Xtrához a fékmunkahengert és lesz egy órás szevíz felkötni rá meg légteleníteni.

Ja meg tárcsáztam bérbe 6,2-es IH-val és eltörött rajta egy négszögtengely tuskós volt a főd. Ezt szereljük holnap biztosan!

Amúgy nemsokáig dolgoznak már, a kukorica fődek nagyrésze is készenvan már, műtrágya bedolgozva magágy elkészítve. Pár nap és végzünk aztán a nagytrakis inasok is mennek vetni kétműszakra hagy szóljon.

#15989 szanberg
2012-04-15 09:37:15

Válasz #15988. hozzászólásra

Hááááát nem akarlak elkeseríteni de ha elektromosan rendben van biztosan, akkor mélyebben belekellesz nézni azt gondolom

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Nem kell, hogy a szerencsén múljon a repcetermés: mutatjuk, mire figyelj!
Nem kell, hogy a szerencsén múljon a repcetermés: mutatjuk, mire figyelj!
Talaj- és növényvizsgálatok szerepe a repce sikeres termesztéséhez.
KAP-reform pro és kontra: Túlél-e a hazai mezőgazdaság a brüsszeli változtatás után?
KAP-reform pro és kontra: Túlél-e a hazai mezőgazdaság a brüsszeli változtatás után?
Sok gazda szerint a támogatások megvonásával „lekapcsolnák a lélegeztetőgépről”...
JCB mélyásó kanál
JCB mélyásó kanál

490.000 Ft

Belarusz T25
Belarusz T25

1.200.000 Ft

Nissan minikotró, árokásó, forgókotró
Nissan minikotró, árokásó, forgókotró

2.299.000 Ft

Pöttinger CAT 190-es 2 dobos fűkasza hidraulikus
Pöttinger CAT 190-es 2 dobos fűkasza...

630.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]