Igen, mindenki ezt mondta eddig, hogy bontani kell. Olajnyomás jo. Csatlakozok ellenállása jo. Forgásérzékelő jo. Generátor most lett szénkefézve, origi szinte.
Szíjak ujjak.
Pedálkapcsolok lettek nézve, cserélve, semmi reakcio. És ez amiota nem megy egyszer se javult meg egy másodpercre se.
Ha elkezdik bontani mi is bemegyünk, eddig azért nem mentünk mert továbbképzésen voltak, meg itt a hosszu7vége.
Alap hogy megyünk és nézzük mi micsoda rajta.
Elöl az akksinál a pozitív saruról megy föl a légszűrőhöz biztire egy sárga, és egy piros. Azokat a kötéseket nézd át, nyomd újra új kábelvéggel. Menj végig a szálakon, hátha valaki türelmetlen volt, és elvágta széthúzásnál. A fülke jobb első sarka alatt van egy csúszósarus kötés, szintén sárga piros szálon, de itt már sárga-fekete, piros-fekete. Meg nem mondom fejből melyik az EHR-é. Ezeket sem árt újra szerkeszteni, mert ezek még nem légmentesen zárt kötések.
A generátoron a W jelzésű mondja meg az EHR-nek hogy megy a motor. 6V váltót ad, és az EHR-ben húz egy relét. Generátor, és a kötés szintén megnézős.
Az irányváltóból már nem jön ki a hajtás.
Le lehetne szűkíteni a kört 5-6 alkatrészre, de kár agyalni, mert úgyis meg kell bontani. Még odamehet pár nőgyógyász, de a nem fog senki mandulaműtétet végre hajtani végbélen keresztül.
Mechanikus problémája van, nem elektromos!
Válasz #16033. hozzászólásra
Az EHR-ről jut eszembe... Hébe-hóba gondol egyet és nem működik, aztán magától megjavul. Van, hogy mire elérek a tábla végére és emelnék, nem megy. A kapcsolóra még a ledek sem jeleznek. Leállítom, nézegetem, k..va anyázok, nem csinálok semmit, visszaülök, indítom és megint jó. Egyre gyakrabban játssza ezt el, van azért, hogy újraindításra sem javul, de egyszer csak jó lesz. Pár csatlakozóját, széthúzgáltam, befújkáltam stb de nem változott. Datatronicról lehúztam, mert állítólag az is bezavarhat, de semmi. Töltésjelző kialszik. Elég nehéz így hibát keresni, hogy magától is meggyógyul. 1994-es, MF 3000 széria, ez:
Válasz #16026. hozzászólásra
Ezt otthon kellen javítani vagy minimum ott lenni amikor dolgozni akarnak rajt...ez most nem bizalmatlanság,egyszerüen pénz kérdése ,mert igy a javítás díjáért a gépet is megtanulnád kívülröl és utána minden sokkal könyebb lenne...de tényleg mi a konkonkrét baja ,még mindig nem tudja senki...ha forgásérzékelö akkor a szivattyú tetején kellene lenni egynek...de van egy nagyon egyszerű hiba a kábelsérülések mellett ez pedig a generátor...10,5 volt alatt ill tultöltésnél sem enged menni vagy kikapcsollja a rendszert az EHRrel együtt
Az Xtra-ban 2 kacsoló és egy potméter van állítólag (nem voltam ott mikor cserélték),de 3 cikkszámot rendeltem hozzá. Azt mondták akiknek olyan vas volt,hogy mindhárom dolog cserés. Ők próbálkoztak egyesével,de csak akkor lett teljesen jó,mikor mindhármat kicserélték.
(ez a rugjunk egy akkorát a pedálba mint az állat történet volt)
Mi a gond a trakival?Én nem adtam volna ki a kezemből a trakit.Vannak ügyes,hozzáértők,akik helyben javítanak.Semmit nem látsz a gépből,csak a végszámlát.
Csak hogy életjelet adjak magamrol, a gép elkerült szakszervízbe. Mi feladtuk, semmit se találtunk rajta.
2 szervizes megnézte, semmire nem jutott senki.
Szolnokon Magtáréknál landolt a gép, éppen volt kapacitás rá, vagy holnap vagy jövöhéten szétkapják ha ott se találnak semmit.
Hogy jót is mondjak.
Vettünk egy Ez Guide 250 sorvezetőt.
Hát.... ha valaki tud áldozni ennyit a precizios művelésre, akkor az ne keressen más tipust.
Egyszerüen marha jo.
Fél nap kellett neki mire belőttük kezelési utmutato nélkül, de nap végén hajszál pontos volt már a vegyszerezés.
Csak ajánlani tudom.
Az azért már erősen a nemtörődömség kategóriába tartozik. Nézz bele minél előbb minél később annál drágább lesz. Nekem is volt hasonló, nem vártam egy percet se vele szét lett túrva és meg lett csinálva. Pisti lenne az igazi megmondhatója de ahogy én gondolom lehet elment a hézagolás benne és akkor az a fokozat is fog egy kicsikét melyik nincs bekapcsolva épen. És a akkor az szépen lassan szétőrli magát teljesen, hogy az egész belseje cserész lesz. De az is lehet hogy csak a kapcsoló munkahengerek karmantyúja adta meg magát.
Az meg inkább csak munkaigényes nem egy nagy költség. De az se tesz jót a belsejének ha úgy járnak vele. Szóval szerintem szétszedni és belenézni minél előbb.
nem kell levenni a váltó fedelét,ennek van valami trükje azzal az ú alakú pedállal,vagy valamivel, rá kell jönni,ez gyárilag homlokrakó kotró,tehát a sok kézi váltástol mentesítették a gépészt de hogy mivel
Szerintem vedd le a váltó fedelét és nézz bele hogy van-e valami bibi. Ezeknek az öreg gépeknek még felűről is sokmindent meg lehet bontani és akkor már többet látsz.
Holnap lefotózom a gépet és felrakom. Az adattábláján nem látszik semmi, az előző tulaja levestette. Azt majd megpróbálom letisztítani. Azért írtam 65-t mert a "forgalmijába" is az volt írva. Viszont így neten én sem találtam olyat mint ez 65-ösbe.
B-ből C-be és E-ből F-be kapcsol bolygóművet is a váltóelektronika, tehát akkor vált át másikra.
3 bolygómű van a dynónak 2-2-2 fokozattal.
Én csak annyit érzek, hogy b-ből C-be váltva menet közben egy fokkal kevésbé simán kapcsol mint egyébként, itt van egy kis lüktetés benne vagy hogy is mondjam.
Hideg olajnál ha állóhelyben váltok kis sebwsséget (A-F között) picit ugrik a motorfordulatszám, ilyenkor nemtudom most melegebb időben.
Vedd már le a szűrőt az ódaláról!!!! nemkell hozzá semmi csak lekell tekerni és kész, 5perc alatt megvan.
Egy olyan kérdésem merült még fel, hogy....
Egy jól bekalibrált dyna 6 váltónál minden egy váltásnál van motorfordulat változás(gázfröccs). Ezt A-tól F-ig váltásra értem?
Példával illusztrálva:
A-bol B-be váltásnál is változik a motor fordulat, B-ből C-be is stb stb.
Jelenleg én csak minden másodiknál tapasztalom.
Vagyis B-ből C-be váltásnál, és D-ből E-be.
Nem emlékszek rá, hogy kalibrálás után volt-e gázfröccsnél mindnél vagy csak ezeknél.
Szerviz után keveset dolgoztam vele, de arra emlékszek, hogy az A-ből B-be váltás meg az E-ből F-be az nagyon finom volt, alig érezhető.
Segítséget szeretnék kérni. Néhány napja került hozzám egy MF 65-ös traki. Elöl homlokrakodó hátul árokásó van. Minden működik rajta, csupán annyi gondom van hogy nem tudok elindulni vele. Sebességbe rakom de semmi nem történik. Ha valaki ismeri ezt a fajta gépet és tudna segíteni szeretném felvenni vele a kapcsolatot mert más kérdéseim is lennének. Előre is köszönöm.
Nem csinál olyat Bbe Cbe mnitha fogná valami a trakit, nem akar gurulni. Úgy tudod kipróbálni, hogy lejtre állsz vele, motor jár kuplung benyom, Sebessége teszed és kapcsolgatod a powert ha Aba Dbe gurul a traki viszont Bbe és/vagy Cbe olyan mintha fékeznél akkor a powerod megadta magát nagy valószínűséggel. Az enyém legalább is így volt anno.
Ha jól tudom Aba mindkét mágnesszelep megy Be az egyik Cbe a másik és Dbe egyik sem. De az hogy elektromosan jó attól még nem 100% hogy mechanikusan is működik. Vedd ki őket és nézd meg hogy nem e szorult meg a tolattyú bennük esetleg.
A traktor nem régóta van nálam, valóban 6180-as. Azon pedig azt értem,hogy a terhelés alatt kapcsolható b és c fokozatot nem tudom használni. Ha b-be vagy c-be kapcsolok, akkor is a-ban vagy d-ben működik a váltó. Ha az autóvillamossági kollégával jól mértük, akkor a traktor orrához közelebb eső mágneskapcsoló az a-t kapcsolja és úgy mértük, hogy a d állandó fokozat. A traktor farához közelebb eső mágneskapcsoló a b-t és a c-t kapcsolná. Újból megerősíteném, hogy a mágneskapcsoló és a hidraulikus szelep is tökéletesen működik. Olyanra gondolok, hogy nem kellene a traktort szétbombázni, hanem hogy nincs.e valami szűrő, ami eldugulhatott, vagy légtelenítő csavar.
Phűűű... ne is mond. Majd ha kikel elmesélem. De jól belebaxtam a lecsóba. Mikor minden körülmény klappol akkor én vagyok a fax és elbaxom azt is ami amúgy jól sikeredhetne.
Elöször is bocsánat, felcseréltem a jobb és a bal oldalakat
A jelölésekhez: a zöld és a kék jelöléseknél mértem, olyan irányban ahogy a jelölés is van. (traktor felöli oldal) A piros jelölés csak azt mutatja hogy hol NE!
Ahol a zöld jel van, az legyen a bal oldal, ahol a kék, az a jobb. Ez alapján:
1. tag: bal 32 cm és jobb 37 cm
2. tag: bal 40 cm és jobb 29 cm
3. tag: bal 17.5 cm és jobb 50 cm
A 4. tag a rögtörönek felelne meg!
Életképek topikba teszek képeket a gépröl mert itt túl sok lesz az OFF...
A munkájáról csak összel tudnék képeket tenni, a tavaszi vetés alá két sor nehézfogassal dolgozunk. Elsö sor nehéz simítóval, második sor rögtörövel. 5.5 métert visz, gyorsabban mint az ásóboronával, kevesebbet is fogyaszt és tökéletes a magágy! Csak ajánlani tudom.
Köszi, hogy lemérted. A hátsó ennyire el van téve?
Teszek fel képet, azon nem tudnád berajzolni melyik méret hol van?
A munkájáról nem tudnál vmi. fotót készíteni?
Majd én is csiálok képet, csak a múltkor amikor dolgoztam vele elfelejtettem.
Igaz holnap meghozza posta nagy Xtrához a fékmunkahengert és lesz egy órás szevíz felkötni rá meg légteleníteni.
Ja meg tárcsáztam bérbe 6,2-es IH-val és eltörött rajta egy négszögtengely tuskós volt a főd. Ezt szereljük holnap biztosan!
Amúgy nemsokáig dolgoznak már, a kukorica fődek nagyrésze is készenvan már, műtrágya bedolgozva magágy elkészítve. Pár nap és végzünk aztán a nagytrakis inasok is mennek vetni kétműszakra hagy szóljon.
24488 hozzászólás
Válasz #16038. hozzászólásra
fordulatjel nem jött meg. Érzékelő jó, újra beállítva, akkor sem. A fogaskerék nem forog, akkor nincs mire várni.
Válasz #16035. hozzászólásra
Igen, mindenki ezt mondta eddig, hogy bontani kell. Olajnyomás jo. Csatlakozok ellenállása jo. Forgásérzékelő jo. Generátor most lett szénkefézve, origi szinte.
Szíjak ujjak.
Pedálkapcsolok lettek nézve, cserélve, semmi reakcio. És ez amiota nem megy egyszer se javult meg egy másodpercre se.
Ha elkezdik bontani mi is bemegyünk, eddig azért nem mentünk mert továbbképzésen voltak, meg itt a hosszu7vége.
Alap hogy megyünk és nézzük mi micsoda rajta.
Válasz #16028. hozzászólásra
Nézz be a pedál mögé, és ha összesen három bigyó van, akkor az egész pedál szett cserés. Ha négy bigyó, akkor csak a kupplung alsó helyzet kapcsoló.
Három bigyó:
1. indítás biztonsági kapcsoló
2. kupplung alsó helyzet kapcsoló
3. kupplung potméter, és felső helyzet kapcsoló egyben (hosszú tüskés)
Négy bigyó:
1. indítás biztonsági kapcsoló
2. kupplung alsó helyzet kapcsoló
3. kupplung poti (karos)
4. kupplung felső helyzet kapcsoló
Válasz #16034. hozzászólásra
Elöl az akksinál a pozitív saruról megy föl a légszűrőhöz biztire egy sárga, és egy piros. Azokat a kötéseket nézd át, nyomd újra új kábelvéggel. Menj végig a szálakon, hátha valaki türelmetlen volt, és elvágta széthúzásnál. A fülke jobb első sarka alatt van egy csúszósarus kötés, szintén sárga piros szálon, de itt már sárga-fekete, piros-fekete. Meg nem mondom fejből melyik az EHR-é. Ezeket sem árt újra szerkeszteni, mert ezek még nem légmentesen zárt kötések.
A generátoron a W jelzésű mondja meg az EHR-nek hogy megy a motor. 6V váltót ad, és az EHR-ben húz egy relét. Generátor, és a kötés szintén megnézős.
Válasz #16032. hozzászólásra
Az irányváltóból már nem jön ki a hajtás.
Le lehetne szűkíteni a kört 5-6 alkatrészre, de kár agyalni, mert úgyis meg kell bontani. Még odamehet pár nőgyógyász, de a nem fog senki mandulaműtétet végre hajtani végbélen keresztül.
Mechanikus problémája van, nem elektromos!
Válasz #16033. hozzászólásra
Az EHR-ről jut eszembe... Hébe-hóba gondol egyet és nem működik, aztán magától megjavul. Van, hogy mire elérek a tábla végére és emelnék, nem megy. A kapcsolóra még a ledek sem jeleznek. Leállítom, nézegetem, k..va anyázok, nem csinálok semmit, visszaülök, indítom és megint jó. Egyre gyakrabban játssza ezt el, van azért, hogy újraindításra sem javul, de egyszer csak jó lesz. Pár csatlakozóját, széthúzgáltam, befújkáltam stb de nem változott. Datatronicról lehúztam, mert állítólag az is bezavarhat, de semmi. Töltésjelző kialszik. Elég nehéz így hibát keresni, hogy magától is meggyógyul. 1994-es, MF 3000 széria, ez:
Válasz #16026. hozzászólásra
Ezt otthon kellen javítani vagy minimum ott lenni amikor dolgozni akarnak rajt...ez most nem bizalmatlanság,egyszerüen pénz kérdése ,mert igy a javítás díjáért a gépet is megtanulnád kívülröl és utána minden sokkal könyebb lenne...de tényleg mi a konkonkrét baja ,még mindig nem tudja senki...ha forgásérzékelö akkor a szivattyú tetején kellene lenni egynek...de van egy nagyon egyszerű hiba a kábelsérülések mellett ez pedig a generátor...10,5 volt alatt ill tultöltésnél sem enged menni vagy kikapcsollja a rendszert az EHRrel együtt
Válasz #16031. hozzászólásra
De mi a baja?
Válasz #16027. hozzászólásra
2 szervizes is volt nála 2 külön cégtől. mind a kettő feladta. Semmit se találtak rajta.
Ha még kijönnek egy párszor az se olcsobb.
Válasz #16028. hozzászólásra
1 kapcsoló van. huszonezer pénz
Válasz #16028. hozzászólásra
Hello Misi!
Az Xtra-ban 2 kacsoló és egy potméter van állítólag (nem voltam ott mikor cserélték),de 3 cikkszámot rendeltem hozzá. Azt mondták akiknek olyan vas volt,hogy mindhárom dolog cserés. Ők próbálkoztak egyesével,de csak akkor lett teljesen jó,mikor mindhármat kicserélték.
(ez a rugjunk egy akkorát a pedálba mint az állat történet volt)
Megint elkezdett vacakolni a kuplungkapcsoló.
Tavaly is csinált ilyet, majd elmúlt, egészen idáig.
Van rá valami házi gyógymód, vagy cserés?
Kuplung kiengedéskor két kattanást hallani, két kapcsoló van, vagy egy és annak van két pozíciója?
Válasz #16026. hozzászólásra

Mi a gond a trakival?Én nem adtam volna ki a kezemből a trakit.Vannak ügyes,hozzáértők,akik helyben javítanak.Semmit nem látsz a gépből,csak a végszámlát.
Nem tudni mi a bánata.
Olajnyomás megvan. Érzékelők jok, szelepek jok.
Ugy tippelik valami mechanikai gond lesz.
Jövöhéten többet tudok mondani.
Válasz #16024. hozzászólásra

Hogy szétkapják? Kitúrják a powert belőle?
Csak hogy életjelet adjak magamrol, a gép elkerült szakszervízbe. Mi feladtuk, semmit se találtunk rajta.
2 szervizes megnézte, semmire nem jutott senki.
Szolnokon Magtáréknál landolt a gép, éppen volt kapacitás rá, vagy holnap vagy jövöhéten szétkapják ha ott se találnak semmit.
Hogy jót is mondjak.
Vettünk egy Ez Guide 250 sorvezetőt.
Hát.... ha valaki tud áldozni ennyit a precizios művelésre, akkor az ne keressen más tipust.
Egyszerüen marha jo.
Fél nap kellett neki mire belőttük kezelési utmutato nélkül, de nap végén hajszál pontos volt már a vegyszerezés.
Csak ajánlani tudom.
Válasz #16020. hozzászólásra


Az azért már erősen a nemtörődömség kategóriába tartozik. Nézz bele minél előbb minél később annál drágább lesz. Nekem is volt hasonló, nem vártam egy percet se vele szét lett túrva és meg lett csinálva. Pisti lenne az igazi megmondhatója de ahogy én gondolom lehet elment a hézagolás benne és akkor az a fokozat is fog egy kicsikét melyik nincs bekapcsolva épen. És a akkor az szépen lassan szétőrli magát teljesen, hogy az egész belseje cserész lesz. De az is lehet hogy csak a kapcsoló munkahengerek karmantyúja adta meg magát.
Az meg inkább csak munkaigényes nem egy nagy költség. De az se tesz jót a belsejének ha úgy járnak vele. Szóval szerintem szétszedni és belenézni minél előbb.
Nagy itt a csend FERGÁSOK!!!!!!!

Válasz #16019. hozzászólásra
Pancsolás kannázás,környezeti tényezők,kosz stb
Válasz #16018. hozzászólásra
Igen,ősz óta nincs meg.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/974501/Massey-Ferguson-4370.html#
Erről mi a véleményetek? 3500 üó-nál még az MTZ-n se kell adagolót cserélni.
Válasz #16017. hozzászólásra

Ezt most hogy érted? Nincs meg minden fokozat a powereden és úgy használod?
Válasz #16005. hozzászólásra

Az enyémbe A-ból B-be semmi,B-ből-D-be vált.Vagyis B-ből-C-be rakom,de a valóságba D-be ugrik.
Máté! Szereztél már ilyet az Xtra-hoz??
Válasz #16014. hozzászólásra
Köszönöm a segítséget, próbálkozok tovább, majd leírom hogy-s mint sikerült...
Válasz #16013. hozzászólásra





nem kell levenni a váltó fedelét,ennek van valami trükje azzal az ú alakú pedállal,vagy valamivel, rá kell jönni,ez gyárilag homlokrakó kotró,tehát a sok kézi váltástol mentesítették a gépészt de hogy mivel
Válasz #16010. hozzászólásra
Szerintem vedd le a váltó fedelét és nézz bele hogy van-e valami bibi. Ezeknek az öreg gépeknek még felűről is sokmindent meg lehet bontani és akkor már többet látsz.
Válasz #16009. hozzászólásra
hát ez a gép akármitöl is nem indulhat el már bocsi!
Válasz #16010. hozzászólásra
Tallózás, feltöltés, beillesztés!
Válasz #16009. hozzászólásra
Valamiért nem sikerült a képet ide feltölteni ezért az alábbi linken megtekinthető.
http://kepfeltoltes.hu/view/120419/20120419022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120419/20120419025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Válasz #16007. hozzászólásra
A gép típusa MF 65R a táblája szerint. Lefotóztam, hátha így többet mond.
Válasz #16007. hozzászólásra
Holnap lefotózom a gépet és felrakom. Az adattábláján nem látszik semmi, az előző tulaja levestette. Azt majd megpróbálom letisztítani. Azért írtam 65-t mert a "forgalmijába" is az volt írva. Viszont így neten én sem találtam olyat mint ez 65-ösbe.
Válasz #16006. hozzászólásra
a 65-ös sima traktor ,szerintem nem csak sebességbe kell tenni,hanem az irányváltót is kell kapcsolni,ha mégse indul.széttépték a kuplungját
Válasz #16003. hozzászólásra
pedálos irányváltós? előre egy pedál meg hátra? nekem mf 50bx volt! ilyen
Válasz #16004. hozzászólásra
B-ből C-be és E-ből F-be kapcsol bolygóművet is a váltóelektronika, tehát akkor vált át másikra.
3 bolygómű van a dynónak 2-2-2 fokozattal.
Én csak annyit érzek, hogy b-ből C-be váltva menet közben egy fokkal kevésbé simán kapcsol mint egyébként, itt van egy kis lüktetés benne vagy hogy is mondjam.
Hideg olajnál ha állóhelyben váltok kis sebwsséget (A-F között) picit ugrik a motorfordulatszám, ilyenkor nemtudom most melegebb időben.
Vedd már le a szűrőt az ódaláról!!!! nemkell hozzá semmi csak lekell tekerni és kész, 5perc alatt megvan.
Őőőőő
Egy olyan kérdésem merült még fel, hogy....
Egy jól bekalibrált dyna 6 váltónál minden egy váltásnál van motorfordulat változás(gázfröccs). Ezt A-tól F-ig váltásra értem?
Példával illusztrálva:
A-bol B-be váltásnál is változik a motor fordulat, B-ből C-be is stb stb.
Jelenleg én csak minden másodiknál tapasztalom.
Vagyis B-ből C-be váltásnál, és D-ből E-be.
Nem emlékszek rá, hogy kalibrálás után volt-e gázfröccsnél mindnél vagy csak ezeknél.
Szerviz után keveset dolgoztam vele, de arra emlékszek, hogy az A-ből B-be váltás meg az E-ből F-be az nagyon finom volt, alig érezhető.
Sziasztok!
Néhány napja került hozzám egy MF 65-ös traki. Elöl homlokrakodó hátul árokásó van. Minden működik rajta, csupán annyi gondom van hogy nem tudok elindulni vele. Sebességbe rakom de semmi nem történik.
Ha valaki ismeri ezt a fajta gépet és tudna segíteni szeretném felvenni vele a kapcsolatot mert más kérdéseim is lennének. Előre is köszönöm.
Segítséget szeretnék kérni.
Ledöntött a hányás - hasmenés duo. Traktor probléma pihentetve!!!
Válasz #15991. hozzászólásra
,beszéltem"
...uff 
Erről...
Válasz #15998. hozzászólásra

Nem csinál olyat Bbe Cbe mnitha fogná valami a trakit, nem akar gurulni. Úgy tudod kipróbálni, hogy lejtre állsz vele, motor jár kuplung benyom, Sebessége teszed és kapcsolgatod a powert ha Aba Dbe gurul a traki viszont Bbe és/vagy Cbe olyan mintha fékeznél akkor a powerod megadta magát nagy valószínűséggel. Az enyém legalább is így volt anno.
Válasz #15998. hozzászólásra
Szűrő vagy légtelenítési lehetőség nincs.
Ha jól tudom Aba mindkét mágnesszelep megy Be az egyik Cbe a másik és Dbe egyik sem. De az hogy elektromosan jó attól még nem 100% hogy mechanikusan is működik. Vedd ki őket és nézd meg hogy nem e szorult meg a tolattyú bennük esetleg.
Tisztelt Kollégák!
A traktor nem régóta van nálam, valóban 6180-as. Azon pedig azt értem,hogy a terhelés alatt kapcsolható b és c fokozatot nem tudom használni. Ha b-be vagy c-be kapcsolok, akkor is a-ban vagy d-ben működik a váltó. Ha az autóvillamossági kollégával jól mértük, akkor a traktor orrához közelebb eső mágneskapcsoló az a-t kapcsolja és úgy mértük, hogy a d állandó fokozat. A traktor farához közelebb eső mágneskapcsoló a b-t és a c-t kapcsolná. Újból megerősíteném, hogy a mágneskapcsoló és a hidraulikus szelep is tökéletesen működik. Olyanra gondolok, hogy nem kellene a traktort szétbombázni, hanem hogy nincs.e valami szűrő, ami eldugulhatott, vagy légtelenítő csavar.
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni!
Válasz #15994. hozzászólásra
Majd ha kikel elmesélem. De jól belebaxtam a lecsóba. Mikor minden körülmény klappol akkor én vagyok a fax és elbaxom azt is ami amúgy jól sikeredhetne. 
Phűűű... ne is mond.
Válasz #15995. hozzászólásra



@ Sötét Paraszt
Elöször is bocsánat, felcseréltem a jobb és a bal oldalakat
A jelölésekhez: a zöld és a kék jelöléseknél mértem, olyan irányban ahogy a jelölés is van. (traktor felöli oldal) A piros jelölés csak azt mutatja hogy hol NE!
Ahol a zöld jel van, az legyen a bal oldal, ahol a kék, az a jobb. Ez alapján:
1. tag: bal 32 cm és jobb 37 cm
2. tag: bal 40 cm és jobb 29 cm
3. tag: bal 17.5 cm és jobb 50 cm
A 4. tag a rögtörönek felelne meg!
Életképek topikba teszek képeket a gépröl mert itt túl sok lesz az OFF...
A munkájáról csak összel tudnék képeket tenni, a tavaszi vetés alá két sor nehézfogassal dolgozunk. Elsö sor nehéz simítóval, második sor rögtörövel. 5.5 métert visz, gyorsabban mint az ásóboronával, kevesebbet is fogyaszt és tökéletes a magágy! Csak ajánlani tudom.
Válasz #15983. hozzászólásra

Köszi, hogy lemérted. A hátsó ennyire el van téve?
Teszek fel képet, azon nem tudnád berajzolni melyik méret hol van?
A munkájáról nem tudnál vmi. fotót készíteni?
Majd én is csiálok képet, csak a múltkor amikor dolgoztam vele elfelejtettem.
Makuka vetésed hogy sikeredett végül???
Mennyi az a minimum amire betudtad még állítani a végén???
Válasz #15988. hozzászólásra
Mit jelent az hogy megszűnt? Bbe Cbe nem hajtja a kereket csak áll üresbe?
Válasz #15988. hozzászólásra

Nem 6180as akar az lenni?
Válasz #15987. hozzászólásra

Miről beszélsz te rendbontó!!!!!
Igaz holnap meghozza posta nagy Xtrához a fékmunkahengert és lesz egy órás szevíz felkötni rá meg légteleníteni.
Ja meg tárcsáztam bérbe 6,2-es IH-val és eltörött rajta egy négszögtengely tuskós volt a főd. Ezt szereljük holnap biztosan!
Amúgy nemsokáig dolgoznak már, a kukorica fődek nagyrésze is készenvan már, műtrágya bedolgozva magágy elkészítve. Pár nap és végzünk aztán a nagytrakis inasok is mennek vetni kétműszakra hagy szóljon.
Válasz #15988. hozzászólásra
Hááááát nem akarlak elkeseríteni de ha elektromosan rendben van biztosan, akkor mélyebben belekellesz nézni azt gondolom