Van jó kapcsolatom benzinkút tulajdonossal, és egyébként nem nála tankolunk mert messze van, tehát nem érdeke ferdíteni.
Lényeg a lényeg, a roszabb minőség anyit jelent, hogy kevésbé adalékolják, ezáltal nem olyan jó a cetánszáma, plusz kiszeretik hagyni a dermedésgátló anyagot is belőle nomeg a habzásgátló....
De ettől nemfog semmi tönkremenni.
A hiba nem itt van! Hanem ott ahol a kutya van elásva, vagy a tartály...
Pl.: itt nálunk ahol tankolunk mindenbe az egy ávia kút. Az tuti,hogy ide a legócsóbb harmadosztályú anyag jön és rá sem adalékolnak. de semmi baj vele!
Viszont! Páréve amíg a régi kútrendszer volt meg tartályok meg minden addig volt olyan hogy új commonrail szgk-ba tankoltak és "kaputt" lett neki. Sőt több ilyen példa is volt.
Aztán kaptak unijós lóvét kiszedték a régi tartályokat csöveket tankológaratokat kútoszlopokat mindent!!!
Azóta mindenkinek jó és semmi baj sincsen.
Plusz a felvidék kb egyetlen kútja ez inkább az a baj hoy néha kevés a gázolaj, mert amikor reggel 4 kombájn 10traktor 5Ural beáll sorba a kúton akkor fogy ám a nafta. De ez a jó mert forog és nem áll az anyag, mindig mozgásban van.
Szerintem ittvan a kutya elásva, mégpedig ahol a tartály van elásva
Lényegében igazad van azt leszámítva hogy nyugodt szívvel lehet fogni az üzemanyagra is. Német országban ha jól tudom létezik a BMW-kre külön motor garancia, Magyarországon ilyet nem adnak az üzemanyag miatt. Bár ezt nekem is csak úgy mondták, de elhiheted hogy a gázolajnak is köze lehet hozzá mert tényleg ócska minőség.
Egyfelől a gázolaj a legszarabb mniőségű nálunk... másfelőle pedig tényleg tudnának strapabíró alkatrészeket gyártani csak nem érdekük. Harmadik felől pedig tényleg csak megközelítik a vagy nagyon jó esetben elérik a mechanikus gépek fogyasztását. Tehát a környezetvédelem szempontjából félig kamu mert több gázolajból több szennyezőanyag keletkezik... de más az összetétele mint a régi rendszernél. Ami mellett vannak pro is kontra is érvek. Az megint más kérdés hogy a töbletfogyasztás valószínűleg nem a motor miatt van hanem a "bonyolultá" tett hajtásrendszertől és a rengeteg rákapcsolt perifériáról ahol elvész egy csomó kalória. De ezek a kényelmet és a termelékenységet "szolgálják" nézzünk meg egy sima mechanikus váltós szgknak a hagyoányos és CRes motorral szerelt változatát. kb 2/3ára csökkent a fogyasztása a CRnek hagyományoshoz képest. Gondolom az ipari motoroknál is ugyanez a tendenicia. Csak ott az így megspórolt kalóriákat "elpazarolják" máshová.
Különben ez az üzemanyagra fogom és kész szisztéma nem kicsit g.ciség...
itől lenne rossz egy gázolaj? A gép ülepítői szűrői kiszednek belőle minden darabos dolgot, azon csak tiszta anyag jut át. A gázolaj összetételében meg nem lehet olyan idegen anyag ami megeszi a fémet mert akkor a gép sem menne vele rendesen, meg nem indulna meg kormolna meg akármi...
Egy nagy lutri az egész, és annyi az egész hogy tudnak olyan befecskendezést gyártani ami nem menne soha tönkre, csak éppen nem érdeke mert akkor nemvolna min fogni egy halom pénzt kevés munkával hatalmas haszonkulccsal mert kb a legdrágább alkatrészek egyike ez a történet.
és hiába a duma hogy jobb a commonrail motor mert jobban fogyaszt meg trtósabb maga a motor mechanikusan meg akármi, amikor ha mondjuk 4-5000óráig kétszer megcsinál egy ilyet a traki tuti hogy úgy dobja majd el a gazdája mint xart a palánkon és sosem jön ki az előnye hogy jobb a motor mechanikus alkatrészeinek.
A kisebb fogyasztás me egy nagy kamu, a mechanikus gépek kevesebbet esznek.
Én mérges vagyok ezz az egész cécóra, mert nemhiszem el hogy hülyének nézi mindenki a termelőt, és a sok pénzér nem adnak csak széteső vackokat nem minőséget.
Lehet itt gázolajra fogni de ez csak egy jó kifogás. Oké osztrákoknál minőség van de németben is ugyanaz a "szemét" gázolajat kapod mint itthon.
Itt az 5455-ben még nincs egész 2000 de ottkörül tart már.
Múltkor néztem olajcsere alkalmával, hogy Caterpillar commonrail szivattyú van rajta és ugye Perkins motor.
Szia! Valószínűleg a hátsó dififedél be van betekerve középen a fülke alatt. Talán hátulról lehet nehézkesen hozzá férni. A tányérkerékről veszi a jelet. Radar van a gépen?
Jó estét.Massey 6180 traktorom van és szeretnék kérdezni.A kilóméter(digitális) nem múködik a traktoron. A kérdésem a következő lenne: hol találnám a jeladóját (gombáját)? Ha valaki tudna segíteni, és el tudná magyarázni, hogy a traktoron hol keresem, nagyon megköszönném. Sürgős lenne!
Jó estét.Massey 6180 traktorom van és szeretnék kérdezni.A kilóméter(digitális) nem múködik a traktoron. A kérdésem a következő lenne: hol találnám a jeladóját (gombáját)? Ha valaki tudna segíteni, és el tudná magyarázni, hogy a traktoron hol keresem, nagyon megköszönném. Sürgős lenne!
Ebben a kérdésben az is benne van, hogy neked mennyit ér.
Igazából lövésem nincs mennyit érhet, illetve a válasz az előző mondtatban van, de biztos ami biztos, alkudj keményen!
Értem én. Rá fogok mérni de szerintem a generátor kevés ha minden elektromos fogyasztó üzemel. Csak a 6lámpa 30A ha jól számolom + még a mágnesszelepek amik vannak a gépen gazdagon nem tudom ezeknek mennyi lehet az áramfelvételük a "kompjutere" 3db is van benne. Klíma... Esetleg a munkagépen is üzemel valami elektromos fogyasztó. Meg az egész rendszer hogy éljen szerintem 70A összejön lehet több is. És akkor már kevesebb a bevitt áram mint a kivett. És az csak az aksiból tud pótlódni... amíg van benne....
Találkoztam már olyannal is,hogy a generátor es a tartóbakja között esett majdnem 2v ami Ugye elég sok(JD 4650).DVM-mel ki kell mérni a pozitiv ágat,meg külön a negativ ágat
Öreg gépeknél a csatlakozásokon sok feszültség esik.A generátoron ha megméred 14v-nak kell lenni max 14,4 azután káros a cellákra.Ahogy terheled ugy nö a csatlakozásokon a feszültséesés(0.1-2v) Ohm törvénye.
U=InégyzetX R.Az áram esti lampázáskor pedig jelentös
igen, nekem is ez rémlik. De ha a fordulata nem pont ugyanannyi lesz mint a gyárinak akkor a műszerek nem fognak jót mutatni mert azok a frekvenciából számolnak azt hiszem. és lehet hogy az szgk generátor nagyobb fordulatra van tervezve tehát ha levesszük a fordulatát a fergának megfelelő gyári fordulatra akkor lehet kevés lesz a leadott amperja.
Kell a sok amper, nekem a 70A-os nál éjszakai vetésnél már kigyullad a vetőgép monitorán az alacsonyfeszültség jelző ha mentek a munkalámpák is... de sima éjszakai műszak vég leállított traki volt hogy nem akart beindulni ha egész éjszaka ment krafoton összes lámpával. Reggelre lemerült az aksi... a lámpák fényén is észre lehet venni hogy kevés a feszkó ha minden be van kapcsolva.
Azzal is lehet majd hiba hogy a ferga (legalább is az enyém) a generátorról kapja a fordszámmérő és az üzemóra számláló a jelet. Tehát ha nincs meg a bontott generátoron az a kivezetés akkor szívás lesz... ha nincs fordulatjel akkor se hidraulika se semmi nem műköik. De ha még van is olyan kivezetés rajta akkor is könnyen lehet hogy a fordszámérőd és az üzemóraszámlálód teljesen mást fog mutatni mint a valóság.
A VW tdi motorjain vannak 120 A-os bosch generátorok, és elég sok van bontottan is.
Arra igaz rá kell még tenni másik ékszíjtárcsát, meg felfogatást, spanolást megoldani.
Mennyire bírja egy személykocsi generátor a napi 10 órás strapát és a port?
Hát az elektronikához kurvásul nem értek.
Mi csak azt vettük észre, hogy a töltés visszajelző lámpája sötétben kicsit villog. Nappal észre sem venni. Ezután vittük el a szakihoz, és ő nézte meg ezeket a diódákat. Majd megkérdezem ezt az autósboltot is.
Válasz #12208. hozzászólásra
Helló!
Zastavákon volt régen,rengeteg baj volt velük,felejtös.Jó mondta,hogy haldoklik én is talállkoztam olyannal,sorbsa döglöttek be egymás után a diódák,inkább bosch-t nézzél hozzá arról koppintották.
Háááát..... szerintem a dióda nem tud haldokolni, vagy bekrepál és nincs töltésed vagy egyenirányít és akkor van töltésed... olyan szerintem nincs hogy néha egyenirányít néha meg szakadt és nem engedi át az áramot. És ezt csak úgy lehet megállapítani hogy kiveszi a diódahidat és egyesével kiméri multiméterrel őket. Ha jó akkor egyik irányba kis ellenállással kell vezetnie az áramot(nagyjából egyforma értéket adjon a hat db) Másik irányba viszont "szakadtat" kell mutatnia a műszernek. Amelyik mindkét irányba szakadtat mutat vagy mindkét irányba vezet az xar. "Meteor" autóalkatrészes boltba kérdezzél rá ők eléggé otthon vannak ilyen elektromos dolgokba. Ha megírod a generátor számodat és is meg kédezhetem neked.
Ezt azért ne hidd el.Ha rossz lenne a gázolaj simán lehetne őket perelni.Itt valami más baj van.Ráadásul ezek az injektorok egyenlőre nem is javíthatók,tehát csere.
24496 hozzászólás
Válasz #12246. hozzászólásra
nem lenne jobb otthonról tankolni?
leülepitett anyag pár szürő a tartályra stb stb ?
Van jó kapcsolatom benzinkút tulajdonossal, és egyébként nem nála tankolunk mert messze van, tehát nem érdeke ferdíteni.

Lényeg a lényeg, a roszabb minőség anyit jelent, hogy kevésbé adalékolják, ezáltal nem olyan jó a cetánszáma, plusz kiszeretik hagyni a dermedésgátló anyagot is belőle nomeg a habzásgátló....
De ettől nemfog semmi tönkremenni.
A hiba nem itt van! Hanem ott ahol a kutya van elásva, vagy a tartály...
Pl.: itt nálunk ahol tankolunk mindenbe az egy ávia kút. Az tuti,hogy ide a legócsóbb harmadosztályú anyag jön és rá sem adalékolnak. de semmi baj vele!
Viszont! Páréve amíg a régi kútrendszer volt meg tartályok meg minden addig volt olyan hogy új commonrail szgk-ba tankoltak és "kaputt" lett neki. Sőt több ilyen példa is volt.
Aztán kaptak unijós lóvét kiszedték a régi tartályokat csöveket tankológaratokat kútoszlopokat mindent!!!
Azóta mindenkinek jó és semmi baj sincsen.
Plusz a felvidék kb egyetlen kútja ez inkább az a baj hoy néha kevés a gázolaj, mert amikor reggel 4 kombájn 10traktor 5Ural beáll sorba a kúton akkor fogy ám a nafta. De ez a jó mert forog és nem áll az anyag, mindig mozgásban van.
Szerintem ittvan a kutya elásva, mégpedig ahol a tartály van elásva
Válasz #12243. hozzászólásra
Lényegében igazad van azt leszámítva hogy nyugodt szívvel lehet fogni az üzemanyagra is. Német országban ha jól tudom létezik a BMW-kre külön motor garancia, Magyarországon ilyet nem adnak az üzemanyag miatt. Bár ezt nekem is csak úgy mondták, de elhiheted hogy a gázolajnak is köze lehet hozzá mert tényleg ócska minőség.
Válasz #12243. hozzászólásra

Egyfelől a gázolaj a legszarabb mniőségű nálunk... másfelőle pedig tényleg tudnának strapabíró alkatrészeket gyártani csak nem érdekük. Harmadik felől pedig tényleg csak megközelítik a vagy nagyon jó esetben elérik a mechanikus gépek fogyasztását. Tehát a környezetvédelem szempontjából félig kamu mert több gázolajból több szennyezőanyag keletkezik... de más az összetétele mint a régi rendszernél. Ami mellett vannak pro is kontra is érvek. Az megint más kérdés hogy a töbletfogyasztás valószínűleg nem a motor miatt van hanem a "bonyolultá" tett hajtásrendszertől és a rengeteg rákapcsolt perifériáról ahol elvész egy csomó kalória. De ezek a kényelmet és a termelékenységet "szolgálják" nézzünk meg egy sima mechanikus váltós szgknak a hagyoányos és CRes motorral szerelt változatát. kb 2/3ára csökkent a fogyasztása a CRnek hagyományoshoz képest. Gondolom az ipari motoroknál is ugyanez a tendenicia. Csak ott az így megspórolt kalóriákat "elpazarolják" máshová.
Különben ez az üzemanyagra fogom és kész szisztéma nem kicsit g.ciség...
itől lenne rossz egy gázolaj? A gép ülepítői szűrői kiszednek belőle minden darabos dolgot, azon csak tiszta anyag jut át. A gázolaj összetételében meg nem lehet olyan idegen anyag ami megeszi a fémet mert akkor a gép sem menne vele rendesen, meg nem indulna meg kormolna meg akármi...
Egy nagy lutri az egész, és annyi az egész hogy tudnak olyan befecskendezést gyártani ami nem menne soha tönkre, csak éppen nem érdeke mert akkor nemvolna min fogni egy halom pénzt kevés munkával hatalmas haszonkulccsal mert kb a legdrágább alkatrészek egyike ez a történet.
és hiába a duma hogy jobb a commonrail motor mert jobban fogyaszt meg trtósabb maga a motor mechanikusan meg akármi, amikor ha mondjuk 4-5000óráig kétszer megcsinál egy ilyet a traki tuti hogy úgy dobja majd el a gazdája mint xart a palánkon és sosem jön ki az előnye hogy jobb a motor mechanikus alkatrészeinek.
A kisebb fogyasztás me egy nagy kamu, a mechanikus gépek kevesebbet esznek.
Én mérges vagyok ezz az egész cécóra, mert nemhiszem el hogy hülyének nézi mindenki a termelőt, és a sok pénzér nem adnak csak széteső vackokat nem minőséget.
Lehet itt gázolajra fogni de ez csak egy jó kifogás. Oké osztrákoknál minőség van de németben is ugyanaz a "szemét" gázolajat kapod mint itthon.
Válasz #12241. hozzászólásra
Sokat nem tudsz tenni,de azért valahogy ki kéne deríteni mi a gond.Meg kéne kérdezni a hivatalos Perkins képviseletet,mi a véleményük a dologról.
Válasz #12204. hozzászólásra

Szerinted mit lehetne tenni ? Holnap megyek egyezkedni valamit a forgalmazó céggel.A szerelő mondta .hogy kicsit szálljanak bele az anyagiakba .
Válasz #12239. hozzászólásra
Mindegyik perkinsen az van,a cater megvette a perkins gyárat.
Válasz #12238. hozzászólásra
Itt az 5455-ben még nincs egész 2000 de ottkörül tart már.
Múltkor néztem olajcsere alkalmával, hogy Caterpillar commonrail szivattyú van rajta és ugye Perkins motor.
Tieteken is ilyen ez???
Válasz #12231. hozzászólásra
Én nemtudom,csak remélem nem valami típushiba, 400óra és én is ottkörül leszek. Mi az álláspont,mitől halnak meg az injektorok?
Válasz #12235. hozzászólásra
Szia! Valószínűleg a hátsó dififedél be van betekerve középen a fülke alatt. Talán hátulról lehet nehézkesen hozzá férni. A tányérkerékről veszi a jelet. Radar van a gépen?
Válasz #12233. hozzászólásra


Én vagyok-voltam az eladó
Állapotról csak annyit 1392 üh van(volt benne)
Jó estét.Massey 6180 traktorom van és szeretnék kérdezni.A kilóméter(digitális) nem múködik a traktoron. A kérdésem a következő lenne: hol találnám a jeladóját (gombáját)? Ha valaki tudna segíteni, és el tudná magyarázni, hogy a traktoron hol keresem, nagyon megköszönném. Sürgős lenne!
Jó estét.Massey 6180 traktorom van és szeretnék kérdezni.A kilóméter(digitális) nem múködik a traktoron. A kérdésem a következő lenne: hol találnám a jeladóját (gombáját)? Ha valaki tudna segíteni, és el tudná magyarázni, hogy a traktoron hol keresem, nagyon megköszönném. Sürgős lenne!
Válasz #12232. hozzászólásra
Szia Attis!
Ebben a kérdésben az is benne van, hogy neked mennyit ér.
Igazából lövésem nincs mennyit érhet, illetve a válasz az előző mondtatban van, de biztos ami biztos, alkudj keményen!
Válasz #12231. hozzászólásra

Szia Pisti tudsz már valami aktuális árat mondani,hogy mennyit érhet egy Mf440-es kombájn ??
Válasz #12204. hozzászólásra
egy éten belül övé a harmadik rendszer ami kaput.
Előtte meg nyolc hónap csönd.
Szerinted?
Válasz #12214. hozzászólásra
Ha tényleg 2003-as. akkor 206 juro a gyári 120-as.
Válasz #12228. hozzászólásra
a "kompjutere" 3db is van benne.
Klíma... Esetleg a munkagépen is üzemel valami elektromos fogyasztó. Meg az egész rendszer hogy éljen szerintem 70A összejön lehet több is. És akkor már kevesebb a bevitt áram mint a kivett. És az csak az aksiból tud pótlódni... amíg van benne....
Értem én. Rá fogok mérni de szerintem a generátor kevés ha minden elektromos fogyasztó üzemel. Csak a 6lámpa 30A ha jól számolom + még a mágnesszelepek amik vannak a gépen gazdagon nem tudom ezeknek mennyi lehet az áramfelvételük
Válasz #12227. hozzászólásra
Találkoztam már olyannal is,hogy a generátor es a tartóbakja között esett majdnem 2v ami Ugye elég sok(JD 4650).DVM-mel ki kell mérni a pozitiv ágat,meg külön a negativ ágat
Válasz #12226. hozzászólásra
Két éve lett átvezetékelve a gép. Minden stekkerbe forrasztva van a vezeték az új csuszkákra.
Válasz #12220. hozzászólásra
Öreg gépeknél a csatlakozásokon sok feszültség esik.A generátoron ha megméred 14v-nak kell lenni max 14,4 azután káros a cellákra.Ahogy terheled ugy nö a csatlakozásokon a feszültséesés(0.1-2v) Ohm törvénye.
U=InégyzetX R.Az áram esti lampázáskor pedig jelentös
Válasz #12213. hozzászólásra
Az ugyanúgy birja.Kb 15-ért tudsz venni bontottat.A szijtárcsa azokon szabadonfutós meg 6Pk vagy 5Pk esetleg 4Pk.
Válasz #12222. hozzászólásra
Nem tom, de szerintem nem, mert padló gázon sokkal előbb belepörög az üzemóra mint alapjáraton. de ezt csak Mf Pisti tudja majd megmondani. :)
Válasz #12221. hozzászólásra

igen, nekem is ez rémlik. De ha a fordulata nem pont ugyanannyi lesz mint a gyárinak akkor a műszerek nem fognak jót mutatni mert azok a frekvenciából számolnak azt hiszem. és lehet hogy az szgk generátor nagyobb fordulatra van tervezve tehát ha levesszük a fordulatát a fergának megfelelő gyári fordulatra akkor lehet kevés lesz a leadott amperja.
Az üzemóra a 61-es pontra van kötve,mert járó motornál megjelenik a 12V
Válasz #12216. hozzászólásra
A fázistekercsek közös végét(W) szokták kivezetni magyarul csillagpont lád öreg Audik Vw-ék.Ehhez szét kell szedni és egy madzagot ráforrasztani
Válasz #12217. hozzászólásra
Kell a sok amper, nekem a 70A-os nál éjszakai vetésnél már kigyullad a vetőgép monitorán az alacsonyfeszültség jelző ha mentek a munkalámpák is... de sima éjszakai műszak vég leállított traki volt hogy nem akart beindulni ha egész éjszaka ment krafoton összes lámpával. Reggelre lemerült az aksi... a lámpák fényén is észre lehet venni hogy kevés a feszkó ha minden be van kapcsolva.
Válasz #12211. hozzászólásra
A TSZ.ben ezzel foglalkoztam 10 évig.Ha a lámpa parázslik az egyik segéddióda rossz.Érdemes mind a hármat cserélni,egy próbát megér
Válasz #12208. hozzászólásra
Most nézem hogy az iksra szlovén gyártmány. létezhet hogy gyárilag olyannal szerelik a fergát? Nem lehet hogy már az is buhert darab?
Válasz #12214. hozzászólásra

max nettó 36-ért kapsz hozzá,70 A-ost,de van 96-ért is 120 A-os.
Válasz #12213. hozzászólásra

Azzal is lehet majd hiba hogy a ferga (legalább is az enyém) a generátorról kapja a fordszámmérő és az üzemóra számláló a jelet. Tehát ha nincs meg a bontott generátoron az a kivezetés akkor szívás lesz... ha nincs fordulatjel akkor se hidraulika se semmi nem műköik. De ha még van is olyan kivezetés rajta akkor is könnyen lehet hogy a fordszámérőd és az üzemóraszámlálód teljesen mást fog mutatni mint a valóság.
Válasz #12212. hozzászólásra
Érdemes megkérdezni Pistit is komplett generátor ügyben.
Válasz #12212. hozzászólásra
MF 6245. 2003-as.
Válasz #12210. hozzászólásra
A VW tdi motorjain vannak 120 A-os bosch generátorok, és elég sok van bontottan is.
Arra igaz rá kell még tenni másik ékszíjtárcsát, meg felfogatást, spanolást megoldani.
Mennyire bírja egy személykocsi generátor a napi 10 órás strapát és a port?
Válasz #12211. hozzászólásra
mi a traktor pontos típusa?
megnézném mennyi rá 1 új......
Válasz #12209. hozzászólásra
Hát az elektronikához kurvásul nem értek.
Mi csak azt vettük észre, hogy a töltés visszajelző lámpája sötétben kicsit villog. Nappal észre sem venni. Ezután vittük el a szakihoz, és ő nézte meg ezeket a diódákat. Majd megkérdezem ezt az autósboltot is.
Válasz #12208. hozzászólásra
Helló!
Zastavákon volt régen,rengeteg baj volt velük,felejtös.Jó mondta,hogy haldoklik én is talállkoztam olyannal,sorbsa döglöttek be egymás után a diódák,inkább bosch-t nézzél hozzá arról koppintották.
Válasz #12208. hozzászólásra
És ezt csak úgy lehet megállapítani hogy kiveszi a diódahidat és egyesével kiméri multiméterrel őket. Ha jó akkor egyik irányba kis ellenállással kell vezetnie az áramot(nagyjából egyforma értéket adjon a hat db) Másik irányba viszont "szakadtat" kell mutatnia a műszernek. Amelyik mindkét irányba szakadtat mutat vagy mindkét irányba vezet az xar. "Meteor" autóalkatrészes boltba kérdezzél rá ők eléggé otthon vannak ilyen elektromos dolgokba. Ha megírod a generátor számodat és is meg kédezhetem neked.
Háááát..... szerintem a dióda nem tud haldokolni, vagy bekrepál és nincs töltésed vagy egyenirányít és akkor van töltésed... olyan szerintem nincs hogy néha egyenirányít néha meg szakadt és nem engedi át az áramot.
Válasz #12205. hozzászólásra
A villamosságis szaki nézte meg és ő mondta, hogy haldoklik az egyik dióda, és ő ,mondta azt is, hogy ezekhez az iskrákhoz nem tud alkatrészt.
Találtam 1-2 generátor alkatrész forgalmazót, majd felhívom őket.
Válasz #12205. hozzászólásra
A villamosságis szaki nézte meg és ő mondta, hogy haldoklik az egyik dióda, és ő ,mondta azt is, hogy ezekhez az iskrákhoz nem tud alkatrészt.
Találtam 1-2 generátor alkatrész forgalmazót, majd felhívom őket.
Válasz #12198. hozzászólásra

Én is gondolom hogy ott gyártatta ahol mi is. Jó lesz az biztosan!
Válasz #12195. hozzászólásra
generátortipus és szám alapján bármelyik autósboltba tudnak segíteni szerintem. Amúgy kiméregetted hogy hol a hiba? Vagy csak tippeled?
Válasz #12203. hozzászólásra
Ezt azért ne hidd el.Ha rossz lenne a gázolaj simán lehetne őket perelni.Itt valami más baj van.Ráadásul ezek az injektorok egyenlőre nem is javíthatók,tehát csere.
Válasz #12202. hozzászólásra

Mindegy állítólag milyen kúton tankolsz ilyen a Magyar üzemanyag (szerelő véleménye)
Válasz #12201. hozzászólásra
Akkor mi lehet a gond? Mit mond a szerelő?
Válasz #12200. hozzászólásra
Mol kutas (nem kannából)
Válasz #12199. hozzászólásra
Valami rossz minőségű gázolajat tankoltál?
5465ös 1950üzemórás 3éves traktor injektorai mind a hat meghalt. Volt valakinek ilyen ?
Válasz #12197. hozzászólásra
Biztos hogy jó ha ott gyártatta amir én gondolok.
Én csináltattam már newholland-ba bolygókerekeket meg kereszteket velük és nagyon jó munkát kaptam.