Gázolaj árak 594 Ft Benzin árak 584 Ft EUR 394.94 Ft USD 337.5 Ft CHF 418.59 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24496 hozzászólás
Nincs profilkép
#12246 .grün
2011-10-24 09:26:32

Válasz #12246. hozzászólásra

nem lenne jobb otthonról tankolni?
leülepitett anyag pár szürő a tartályra stb stb ?

#12245 szanberg
2011-10-24 09:21:41

Van jó kapcsolatom benzinkút tulajdonossal, és egyébként nem nála tankolunk mert messze van, tehát nem érdeke ferdíteni.

Lényeg a lényeg, a roszabb minőség anyit jelent, hogy kevésbé adalékolják, ezáltal nem olyan jó a cetánszáma, plusz kiszeretik hagyni a dermedésgátló anyagot is belőle nomeg a habzásgátló....

De ettől nemfog semmi tönkremenni.

A hiba nem itt van! Hanem ott ahol a kutya van elásva, vagy a tartály...

Pl.: itt nálunk ahol tankolunk mindenbe az egy ávia kút. Az tuti,hogy ide a legócsóbb harmadosztályú anyag jön és rá sem adalékolnak. de semmi baj vele!

Viszont! Páréve amíg a régi kútrendszer volt meg tartályok meg minden addig volt olyan hogy új commonrail szgk-ba tankoltak és "kaputt" lett neki. Sőt több ilyen példa is volt.
Aztán kaptak unijós lóvét kiszedték a régi tartályokat csöveket tankológaratokat kútoszlopokat mindent!!!
Azóta mindenkinek jó és semmi baj sincsen.
Plusz a felvidék kb egyetlen kútja ez inkább az a baj hoy néha kevés a gázolaj, mert amikor reggel 4 kombájn 10traktor 5Ural beáll sorba a kúton akkor fogy ám a nafta. De ez a jó mert forog és nem áll az anyag, mindig mozgásban van.

Szerintem ittvan a kutya elásva, mégpedig ahol a tartály van elásvasmile cowboy

#12244 .Man
2011-10-24 08:55:41

Válasz #12243. hozzászólásra

Lényegében igazad van azt leszámítva hogy nyugodt szívvel lehet fogni az üzemanyagra is. Német országban ha jól tudom létezik a BMW-kre külön motor garancia, Magyarországon ilyet nem adnak az üzemanyag miatt. Bár ezt nekem is csak úgy mondták, de elhiheted hogy a gázolajnak is köze lehet hozzá mert tényleg ócska minőség.

#12243 Sz J
2011-10-24 06:26:50

Válasz #12243. hozzászólásra

Egyfelől a gázolaj a legszarabb mniőségű nálunk... másfelőle pedig tényleg tudnának strapabíró alkatrészeket gyártani csak nem érdekük. Harmadik felől pedig tényleg csak megközelítik a vagy nagyon jó esetben elérik a mechanikus gépek fogyasztását. Tehát a környezetvédelem szempontjából félig kamu mert több gázolajból több szennyezőanyag keletkezik... de más az összetétele mint a régi rendszernél. Ami mellett vannak pro is kontra is érvek. Az megint más kérdés hogy a töbletfogyasztás valószínűleg nem a motor miatt van hanem a "bonyolultá" tett hajtásrendszertől és a rengeteg rákapcsolt perifériáról ahol elvész egy csomó kalória. De ezek a kényelmet és a termelékenységet "szolgálják" nézzünk meg egy sima mechanikus váltós szgknak a hagyoányos és CRes motorral szerelt változatát. kb 2/3ára csökkent a fogyasztása a CRnek hagyományoshoz képest. Gondolom az ipari motoroknál is ugyanez a tendenicia. Csak ott az így megspórolt kalóriákat "elpazarolják" máshová.smile scared

#12242 szanberg
2011-10-23 22:07:57

Különben ez az üzemanyagra fogom és kész szisztéma nem kicsit g.ciség...

itől lenne rossz egy gázolaj? A gép ülepítői szűrői kiszednek belőle minden darabos dolgot, azon csak tiszta anyag jut át. A gázolaj összetételében meg nem lehet olyan idegen anyag ami megeszi a fémet mert akkor a gép sem menne vele rendesen, meg nem indulna meg kormolna meg akármi...

Egy nagy lutri az egész, és annyi az egész hogy tudnak olyan befecskendezést gyártani ami nem menne soha tönkre, csak éppen nem érdeke mert akkor nemvolna min fogni egy halom pénzt kevés munkával hatalmas haszonkulccsal mert kb a legdrágább alkatrészek egyike ez a történet.

és hiába a duma hogy jobb a commonrail motor mert jobban fogyaszt meg trtósabb maga a motor mechanikusan meg akármi, amikor ha mondjuk 4-5000óráig kétszer megcsinál egy ilyet a traki tuti hogy úgy dobja majd el a gazdája mint xart a palánkon és sosem jön ki az előnye hogy jobb a motor mechanikus alkatrészeinek.
A kisebb fogyasztás me egy nagy kamu, a mechanikus gépek kevesebbet esznek.
Én mérges vagyok ezz az egész cécóra, mert nemhiszem el hogy hülyének nézi mindenki a termelőt, és a sok pénzér nem adnak csak széteső vackokat nem minőséget.
Lehet itt gázolajra fogni de ez csak egy jó kifogás. Oké osztrákoknál minőség van de németben is ugyanaz a "szemét" gázolajat kapod mint itthon.

Nincs profilkép
#12241 lac*
2011-10-23 21:09:30

Válasz #12241. hozzászólásra

Sokat nem tudsz tenni,de azért valahogy ki kéne deríteni mi a gond.Meg kéne kérdezni a hivatalos Perkins képviseletet,mi a véleményük a dologról.

Nincs profilkép
#12240 talpas1
2011-10-23 20:24:25

Válasz #12204. hozzászólásra

Szerinted mit lehetne tenni ? Holnap megyek egyezkedni valamit a forgalmazó céggel.A szerelő mondta .hogy kicsit szálljanak bele az anyagiakba . smile karateka

Nincs profilkép
#12239 lac*
2011-10-23 19:56:40

Válasz #12239. hozzászólásra

Mindegyik perkinsen az van,a cater megvette a perkins gyárat.

#12238 szanberg
2011-10-23 19:44:58

Válasz #12238. hozzászólásra

Itt az 5455-ben még nincs egész 2000 de ottkörül tart már.
Múltkor néztem olajcsere alkalmával, hogy Caterpillar commonrail szivattyú van rajta és ugye Perkins motor.

Tieteken is ilyen ez???

Nincs profilkép
#12237 lac*
2011-10-23 19:34:12

Válasz #12231. hozzászólásra

Én nemtudom,csak remélem nem valami típushiba, 400óra és én is ottkörül leszek. Mi az álláspont,mitől halnak meg az injektorok?

#12236 Sz J
2011-10-23 19:12:23

Válasz #12235. hozzászólásra

Szia! Valószínűleg a hátsó dififedél be van betekerve középen a fülke alatt. Talán hátulról lehet nehézkesen hozzá férni. A tányérkerékről veszi a jelet. Radar van a gépen?

#12235 ATIS78
2011-10-23 18:48:03

Válasz #12233. hozzászólásra

Én vagyok-voltam az eladósmile rolleyes
Állapotról csak annyit 1392 üh van(volt benne)smile thumbupcool

Nincs profilkép
#12234 Fekete Bárány
2011-10-23 18:46:51

Jó estét.Massey 6180 traktorom van és szeretnék kérdezni.A kilóméter(digitális) nem múködik a traktoron. A kérdésem a következő lenne: hol találnám a jeladóját (gombáját)? Ha valaki tudna segíteni, és el tudná magyarázni, hogy a traktoron hol keresem, nagyon megköszönném. Sürgős lenne!

Nincs profilkép
#12233 Fekete Bárány
2011-10-23 18:46:38

Jó estét.Massey 6180 traktorom van és szeretnék kérdezni.A kilóméter(digitális) nem múködik a traktoron. A kérdésem a következő lenne: hol találnám a jeladóját (gombáját)? Ha valaki tudna segíteni, és el tudná magyarázni, hogy a traktoron hol keresem, nagyon megköszönném. Sürgős lenne!

#12232 Mfpisti
2011-10-23 18:34:45

Válasz #12232. hozzászólásra

Szia Attis!

Ebben a kérdésben az is benne van, hogy neked mennyit ér.
Igazából lövésem nincs mennyit érhet, illetve a válasz az előző mondtatban van, de biztos ami biztos, alkudj keményen!

#12231 ATIS78
2011-10-23 17:43:40

Válasz #12231. hozzászólásra

Szia Pisti tudsz már valami aktuális árat mondani,hogy mennyit érhet egy Mf440-es kombájn ??smile rolleyes

#12230 Mfpisti
2011-10-23 17:28:57

Válasz #12204. hozzászólásra

egy éten belül övé a harmadik rendszer ami kaput.
Előtte meg nyolc hónap csönd.
Szerinted?

#12229 Mfpisti
2011-10-23 17:25:28

Válasz #12214. hozzászólásra
Ha tényleg 2003-as. akkor 206 juro a gyári 120-as.

#12228 Sz J
2011-10-23 14:55:33

Válasz #12228. hozzászólásra

Értem én. Rá fogok mérni de szerintem a generátor kevés ha minden elektromos fogyasztó üzemel. Csak a 6lámpa 30A ha jól számolom + még a mágnesszelepek amik vannak a gépen gazdagon nem tudom ezeknek mennyi lehet az áramfelvételüksmile confused a "kompjutere" 3db is van benne.smile confused Klíma... Esetleg a munkagépen is üzemel valami elektromos fogyasztó. Meg az egész rendszer hogy éljen szerintem 70A összejön lehet több is. És akkor már kevesebb a bevitt áram mint a kivett. És az csak az aksiból tud pótlódni... amíg van benne....

#12227 jozef19
2011-10-23 14:29:36

Válasz #12227. hozzászólásra

Találkoztam már olyannal is,hogy a generátor es a tartóbakja között esett majdnem 2v ami Ugye elég sok(JD 4650).DVM-mel ki kell mérni a pozitiv ágat,meg külön a negativ ágat

#12226 Sz J
2011-10-23 12:14:23

Válasz #12226. hozzászólásra

Két éve lett átvezetékelve a gép. Minden stekkerbe forrasztva van a vezeték az új csuszkákra.

#12225 jozef19
2011-10-23 11:22:39

Válasz #12220. hozzászólásra

Öreg gépeknél a csatlakozásokon sok feszültség esik.A generátoron ha megméred 14v-nak kell lenni max 14,4 azután káros a cellákra.Ahogy terheled ugy nö a csatlakozásokon a feszültséesés(0.1-2v) Ohm törvénye.
U=InégyzetX R.Az áram esti lampázáskor pedig jelentös

#12224 jozef19
2011-10-23 11:06:16

Válasz #12213. hozzászólásra

Az ugyanúgy birja.Kb 15-ért tudsz venni bontottat.A szijtárcsa azokon szabadonfutós meg 6Pk vagy 5Pk esetleg 4Pk.

#12223 Sz J
2011-10-23 11:02:15

Válasz #12222. hozzászólásra


Nem tom, de szerintem nem, mert padló gázon sokkal előbb belepörög az üzemóra mint alapjáraton. de ezt csak Mf Pisti tudja majd megmondani. :)

#12222 Sz J
2011-10-23 11:00:24

Válasz #12221. hozzászólásra

igen, nekem is ez rémlik. De ha a fordulata nem pont ugyanannyi lesz mint a gyárinak akkor a műszerek nem fognak jót mutatni mert azok a frekvenciából számolnak azt hiszem. és lehet hogy az szgk generátor nagyobb fordulatra van tervezve tehát ha levesszük a fordulatát a fergának megfelelő gyári fordulatra akkor lehet kevés lesz a leadott amperja.smile confused

#12221 jozef19
2011-10-23 10:59:48

Az üzemóra a 61-es pontra van kötve,mert járó motornál megjelenik a 12V

#12220 jozef19
2011-10-23 10:56:55

Válasz #12216. hozzászólásra

A fázistekercsek közös végét(W) szokták kivezetni magyarul csillagpont lád öreg Audik Vw-ék.Ehhez szét kell szedni és egy madzagot ráforrasztani

#12219 Sz J
2011-10-23 10:56:21

Válasz #12217. hozzászólásra

Kell a sok amper, nekem a 70A-os nál éjszakai vetésnél már kigyullad a vetőgép monitorán az alacsonyfeszültség jelző ha mentek a munkalámpák is... de sima éjszakai műszak vég leállított traki volt hogy nem akart beindulni ha egész éjszaka ment krafoton összes lámpával. Reggelre lemerült az aksi... a lámpák fényén is észre lehet venni hogy kevés a feszkó ha minden be van kapcsolva.

#12218 jozef19
2011-10-23 10:51:48

Válasz #12211. hozzászólásra

A TSZ.ben ezzel foglalkoztam 10 évig.Ha a lámpa parázslik az egyik segéddióda rossz.Érdemes mind a hármat cserélni,egy próbát megér

#12217 Sz J
2011-10-23 10:51:34

Válasz #12208. hozzászólásra

Most nézem hogy az iksra szlovén gyártmány. létezhet hogy gyárilag olyannal szerelik a fergát? Nem lehet hogy már az is buhert darab?

Nincs profilkép
#12216 .Szabi.
2011-10-23 10:50:06

Válasz #12214. hozzászólásra

max nettó 36-ért kapsz hozzá,70 A-ost,de van 96-ért is 120 A-os.smile cool

#12215 Sz J
2011-10-23 10:48:45

Válasz #12213. hozzászólásra

Azzal is lehet majd hiba hogy a ferga (legalább is az enyém) a generátorról kapja a fordszámmérő és az üzemóra számláló a jelet. Tehát ha nincs meg a bontott generátoron az a kivezetés akkor szívás lesz... ha nincs fordulatjel akkor se hidraulika se semmi nem műköik. De ha még van is olyan kivezetés rajta akkor is könnyen lehet hogy a fordszámérőd és az üzemóraszámlálód teljesen mást fog mutatni mint a valóság. smile confused

#12214 Sz J
2011-10-23 10:44:58

Válasz #12212. hozzászólásra

Érdemes megkérdezni Pistit is komplett generátor ügyben.

#12213 VMisi
2011-10-23 10:43:26

Válasz #12212. hozzászólásra

MF 6245. 2003-as.

#12212 VMisi
2011-10-23 10:42:23

Válasz #12210. hozzászólásra

A VW tdi motorjain vannak 120 A-os bosch generátorok, és elég sok van bontottan is.
Arra igaz rá kell még tenni másik ékszíjtárcsát, meg felfogatást, spanolást megoldani.

Mennyire bírja egy személykocsi generátor a napi 10 órás strapát és a port?

Nincs profilkép
#12211 .Szabi.
2011-10-23 10:40:27

Válasz #12211. hozzászólásra

mi a traktor pontos típusa?
megnézném mennyi rá 1 új......

#12210 VMisi
2011-10-23 10:37:43

Válasz #12209. hozzászólásra

Hát az elektronikához kurvásul nem értek.
Mi csak azt vettük észre, hogy a töltés visszajelző lámpája sötétben kicsit villog. Nappal észre sem venni. Ezután vittük el a szakihoz, és ő nézte meg ezeket a diódákat. Majd megkérdezem ezt az autósboltot is.

#12209 jozef19
2011-10-23 10:32:04

Válasz #12208. hozzászólásra
Helló!
Zastavákon volt régen,rengeteg baj volt velük,felejtös.Jó mondta,hogy haldoklik én is talállkoztam olyannal,sorbsa döglöttek be egymás után a diódák,inkább bosch-t nézzél hozzá arról koppintották.

#12208 Sz J
2011-10-23 08:05:44

Válasz #12208. hozzászólásra

Háááát..... szerintem a dióda nem tud haldokolni, vagy bekrepál és nincs töltésed vagy egyenirányít és akkor van töltésed... olyan szerintem nincs hogy néha egyenirányít néha meg szakadt és nem engedi át az áramot. smile confused És ezt csak úgy lehet megállapítani hogy kiveszi a diódahidat és egyesével kiméri multiméterrel őket. Ha jó akkor egyik irányba kis ellenállással kell vezetnie az áramot(nagyjából egyforma értéket adjon a hat db) Másik irányba viszont "szakadtat" kell mutatnia a műszernek. Amelyik mindkét irányba szakadtat mutat vagy mindkét irányba vezet az xar. "Meteor" autóalkatrészes boltba kérdezzél rá ők eléggé otthon vannak ilyen elektromos dolgokba. Ha megírod a generátor számodat és is meg kédezhetem neked.

#12207 VMisi
2011-10-23 07:10:15

Válasz #12205. hozzászólásra

A villamosságis szaki nézte meg és ő mondta, hogy haldoklik az egyik dióda, és ő ,mondta azt is, hogy ezekhez az iskrákhoz nem tud alkatrészt.

Találtam 1-2 generátor alkatrész forgalmazót, majd felhívom őket.

#12206 VMisi
2011-10-23 07:09:46

Válasz #12205. hozzászólásra

A villamosságis szaki nézte meg és ő mondta, hogy haldoklik az egyik dióda, és ő ,mondta azt is, hogy ezekhez az iskrákhoz nem tud alkatrészt.

Találtam 1-2 generátor alkatrész forgalmazót, majd felhívom őket.

#12205 Sz J
2011-10-23 00:02:38

Válasz #12198. hozzászólásra

Én is gondolom hogy ott gyártatta ahol mi is. Jó lesz az biztosan!smile thumbupcool

#12204 Sz J
2011-10-22 23:59:43

Válasz #12195. hozzászólásra

generátortipus és szám alapján bármelyik autósboltba tudnak segíteni szerintem. Amúgy kiméregetted hogy hol a hiba? Vagy csak tippeled?

Nincs profilkép
#12203 lac*
2011-10-22 22:21:31

Válasz #12203. hozzászólásra

Ezt azért ne hidd el.Ha rossz lenne a gázolaj simán lehetne őket perelni.Itt valami más baj van.Ráadásul ezek az injektorok egyenlőre nem is javíthatók,tehát csere.

Nincs profilkép
#12202 talpas1
2011-10-22 21:54:32

Válasz #12202. hozzászólásra

Mindegy állítólag milyen kúton tankolsz ilyen a Magyar üzemanyag (szerelő véleménye)smile thumbupcool

Nincs profilkép
#12201 lac*
2011-10-22 21:46:05

Válasz #12201. hozzászólásra

Akkor mi lehet a gond? Mit mond a szerelő?

Nincs profilkép
#12200 talpas1
2011-10-22 21:42:42

Válasz #12200. hozzászólásra

Mol kutas (nem kannából)

Nincs profilkép
#12199 lac*
2011-10-22 21:39:44

Válasz #12199. hozzászólásra

Valami rossz minőségű gázolajat tankoltál?

Nincs profilkép
#12198 talpas1
2011-10-22 21:22:43

5465ös 1950üzemórás 3éves traktor injektorai mind a hat meghalt. Volt valakinek ilyen ?smile helpsmilie

#12197 szanberg
2011-10-22 21:10:10

Válasz #12197. hozzászólásra

Biztos hogy jó ha ott gyártatta amir én gondolok.
Én csináltattam már newholland-ba bolygókerekeket meg kereszteket velük és nagyon jó munkát kaptam.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Kihirdették a dátumokat! Ekkor lesznek a hivatalos szünetek!
Kihirdették a dátumokat! Ekkor lesznek a hivatalos szünetek!
Ezeket a dátumokat már most érdemes feljegyezni!
Sajtóközlemény
Elismerés és kiállás: A magyar gazdák számíthatnak a nemzeti kormányra
Elismerés és kiállás: A magyar gazdák számíthatnak a nemzeti kormányra
A kormány kiáll a gazdák mellett az EU-ban is, az idei nyári aratás eredményei...
Eladó 3 irányba billenős pótkocsi piros rendszámmal
Eladó 3 irányba billenős pótkocsi piros...

890.000 Ft

Eladó Oros zúzós adapter kukorica-betakarítógéphez
Eladó Oros zúzós adapter...

3.200.000 Ft

Japán kistraktor traktor MTZ carrero
Japán kistraktor traktor MTZ carrero

2.750.000 Ft

Japán kistraktor traktor MTZ carrero
Japán kistraktor traktor MTZ carrero

2.850.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]