Válasz Gábor81 #20837. hozzászólásáraIgen, figyeli, de az enyém sem méri, ezért nagyon észen kell lenni. Ha egy picit is gurulnak a kerekek váltáskor megszámolja a fogakat, de szerencsére nem erőlteti ha nem megy 1-2 másodpercig recseg aztán visszaáll az eredeti helyzetbe. Sajnos ez így elég szar ügy, ha új traktorost ültetek rá volt hogy menetsebességnél vissza akart váltani 2-be aztán jól meghúzta maga felé a kart. éppen ezért én ki is kötöttem ezt a rendszert, évente egyszer ha kell a béka, amúgy mindíg nyúlban használjuk.
Válasz Gábor81 #20831. hozzászólásáraNálam kuplung+fék kell ahhoz hogy kikapcsoljon, és álnia kell a gépnek akár csak a nyúl-békánál. De amúgy igen, ahogy mondod olyan 20 km/h körül autómatán kikapcsol, viszont ha lelassítassz akkor visszakapcsol. Fékezéskor bekapcsol, de amint elengeded a féket ki is veszi.
Válasz MFM #20832. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, ha esetleg meggondolnád magad hogy mégiscsak kirándulnál egyet akkor szívesen megkínállak egy kávéval vagy egy jóféle házi szilvapálinkával
A pótkocsi billentésnél meg csak ez marad akkor
Válasz Bandika86 #20829. hozzászólásáraGondoltam fölajánlom hogy elugrok, ránézek a gépedre, bár nem vagyok egy nagy szaki de hasonló problémáim voltak nekem is. De gyorsan meggondoltam magam, mert ha jól látom az ország lehető legtávolabbi pontján vagy (~500km) úgyhogy nem valószínű hogy odaérek. Esetleg valamikor hívj föl, telefonban szívesen elmondom amit tudok hátha tudok segíteni vele. A pótkocsit meg ha sajnálod a szivattyút kínozni kapcsold le a motort, úgy engedd le, én se tudok jobbat.
Válasz Bandika86 #20829. hozzászólásáraEz első hajtás alapból be van kapcsolva. Kikapcsolni úgy tudod, hogy megnyomod a féket és utánna. De elvileg x sebesség után is kikapcsol. Plusz bizonyos sebesség felett fékezésnél bekapcsolja. Számokat nem volt kedvem most kikeresni... :)
Ja meg még azt elfelejtettem megkérdezni hogy pl pótkocsi billentés után ti hogy engeditek le a platót? Azért kérdem mert ezekben a gépekben nincs úgy mint pl mtz "úszó"-ba teszi az ember és szépen lemegy a plató?!
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni mégpedig MF3065-ös gépemen az első hajtás lámpája világít meg úgy érzem hogy menet közben is mintha be lenne kapcsolva. A mágneskapcsolókat megnéztem ha áramot adok rá akkor szépen behoznak. Kivettem a deknin lévő alsó hármat a legalsó a könyve szerint a nyúl/béka alulról a 2. az összkerék meghajtás a 3. a difizáré. A difi az frankón működik bekapcsolom világit és zár is. Viszont sem a nyúl/béka sem a 4 kerék meghajtás nem megy. Pedig ahogy írtátok is ami előrébb magában van mágnesszelep az ha akarom kap áramot ha nem akkor nem, mégsem venném észre hogy kapcsolná a powert. Még annyi kérdésem lenne hogy az első hajtás gombjának nem kell benyomódva maradni ha megnyomom? Benyomom és ugyanúgy kiugrik.
Lehet nagyon primitív kérdés, de biztosra szeretnék menni. A hajtómű/hidraulika olajat a nagy imbuszos csavarnál tudom feltölteni? ( természetesen miután kicsavarom...) Nem találom máshol a beöntőnyílást, így erre tippelnék.
Mivel jo ideje csend van a topicba, feldobok egy labdát.
Jelenség:
1200 vagy feletti fordulaton ha felkapcsolok pár lámpát világit a töltésjelző lámpa.
Pl: tompított, felső első munkalámpa és ha a villogót ráadom már világít is 1200-as fordulat felett.
DE
Ha mindent ráadok és csak alapjáraton pöcörög nem világít.
Generátor volt felújításon,padon mérték elméletileg jó.
Aksik 2 új szerü 76 amperórás van benne.
Válasz MFM #20816. hozzászólásáraNálam volt egy demós 6613-as és az egy csoda volt. Ha pénzem lett volna éppen vissza se adtam volna. 30 milka + FA. Kicsit húzós volt de én ennyire kényelmes fínom és gyönyörű traktort nem láttam még soha. Azért ilyen drága, mert egyrészt tömve volt extrával, másrészt ez tulajdonképpen a 7600-as szária 4 hegeres motorral, vagyis az életben nem tudod túlterhelni a váltóját.
Válasz Bandika86 #20820. hozzászólásáraHa áramot adsz rá akkor kattannia kell hallanod kell ahogy behuz , egy áramszálat szoktak odanyomni neki és akkor mozognia kéne ha tényleg van áram akkor meg csak simán beragadt valami kosztol vagy belül.....
Válasz MFM #20812. hozzászólásáraSzia ma volt időm kicsit a masinával foglalkozni megnéztem a power mágneskapcsolóját és a nyomógombját is a gombig is elmegy az áram ha kapcsolom akkor onnan a mágneskapcsolóig is, viszont mégsem csinál semmit kis is szereltem megmozgattam de semmi javulás. Hogyan lehet megnézni h jó-e a mágneskapcsoló?
Válasz MFM #20818. hozzászólásáraSzia egy tanács én is most vettem novemberben az MF-t mtz-m volt/van még jelenleg is úgy voltam vele hogy addig nem adom el míg nincs másik pedig akkor vitték is volna megvettem az MF-et és azóta meg csak hívogatnak. Kicsit bánom h nem adtam el akkor de mind1. A másik hogy lehet jobban jártam volna ha olyat nézek ahol beszámolják elfogadható áron mert most míg nem megy el az mtz addig nekem is gatyaszorítás van jobb lenne ha csak egy traktor állna az udvaron. Persze mindenki a saját pénztárcáját érzi. Amugy ezzel az utólagos légfékrátéttéllel meg vigyázni kell mert nekem is ha nincs olyan ismerősöm mint aki rendezte a gép papírjait akkor megszívtam volna.
Ezt most találtam:http://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=157943&kref=10344492
Válasz Bandika86 #20817. hozzászólásáraKöszi, de a 6455-ről egyik fórumtársunk már beszámolt, elment, megnézte, kipróbálta, amit még egyszer nagyon köszönök neki. A 6260-ast még nem sikerült föltérképezni, de eléggé tanácstalan vagyok ez ügyben is. Nem tudom, melyik lenne jobb a számomra, ha megvenném ezek közül az egyiket, áthozatnám az ország túlsó felére, rendberaknám, kapna légféket (~1mFt), és lepapíroznám, emellett megmaradna mindkettő jelenlegi rakodónk is. Vagy kicsit húzzam szorosabbra a gatyamadzagot, és számíttassam be legalább az egyik gépemet egy újba. Teljesen tanácstalan vagyok ez ügyben, úgyhogy minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek!.
Válasz MFM #20816. hozzászólásáraSzia és a multkori 6455-el mi a helyzet? Azt ha kell megtudom neked érdeklődni h van e vmi prücök vele van ott egy haverom aki rá tud kérdezni
Lenne pár kérdésem ha valaki ismeri esetleg az újabb gépeket. 120 LE körüliben gondolkodok mindenképp homlokrakodóval, fő profilja a pakolgatás, pótkocsihúzás lenne, ez mellett még néha báláznia, kaszálnia is kéne. Talajmunkát nem terveznék vele, évi ~1000+ üzemórát menne.
Ebben a lóerőkategóriában 3 gép is szóba jöhet: 5612, 5712, 6612.
Első kérdésem az lenne, hogy az 5600-as széria 4 hengeresei, és az 5700-asok miben különböznek?
Másik pedig hogy ezekbe a kisebb, lapított orrúakban gondolkodjak, vagy inkább 6600? Egy 18 t-s póttal kéne boldogulnia nemegyszer 50km-es távra dimbes-dombos terepen. Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Válasz tri #20813. hozzászólására2szeri szétszedés idegeskedés után nagy keresgélés közepette meglett a probléma, méghozzá az volt h az angolok nem akarták h kijöjjön az olaj a szivattyúból ezért nem elégedtek meg kivülről egy műanyag kupakkal hanem még bentre is dugtak egyet. És persze egész napos munka után lámpafénynél kissé idegesen már nem ugy pörög az ember uh kissé én is hibás voltam de amugysem számitottam arra hogy 2 dugó van a szivattyúban Azért köszönöm mindenkinek a segítő szándékú hozzászólását
Válasz Bandika86 #20811. hozzászólásáraA váltó oldalán lévő mágneskapcsolókat nézd meg. Az összkeréké a váltókaroktól a traktor hátulja felé van 4 vagy 5 mágneskapcsoló egymás alatt azok közül az egyik. A rá menő vezetéket nézd meg, ha ott nem kap áramot, akkor BE van kapcsolva az összkerékhajtás. Áram hatására kapcsol ki. A poweré a váltókaroktól a traktor eleje felé, és kissé fölfele található magányos mágneskapcsoló. ha kap áramot gyorsabb, ha nem, lassabb.
Sziasztok Olyan kérdésem lenne hogy MF 3065-ön a power és az első hajtás nem működik hiába kapcsolom, már megnéztem a kapcsolókat is de semmi. Viszont azt észrevettem hogy mintha az eleje be lenne kapcsolva mert ahogy kinyomom a kuplungot egyből megáll mintha az fogná. Előre is köszönöm a válaszokat
Válasz t.peti #20791. hozzászólásárakonkrétan a6m-ről nincs ilyen info,de a 6r-ről az már annál inkább...az értéktartásban lehet iggazad van,sőt biztos.de én legalábbis nem a jd6125m-et választottam,a legfőbb ok,hogy csak 4hengeres.a befuto a nh t6 155 lett 6hengerrel,6700köpcentivel.egyébbként ezt a 4-6hengeres verziot lekéne már fixálni,hogy melyiknek mik az előnyei,mert már az összes gyárto ebbe a szériába áttugrik a 4 hengeres verzioba.amit konkrétan tudok,hogy miért,az egyik ok:környezetkimélőbb...állitólag. konkrétan amit én választottam nh-t,még áprilisig gyártsák ezt a t6-hathengeres motorral,utána márt 4hengeres fog lenni.
Válasz jamo #20801. hozzászólásáraKöszi a tippeket. Pár héten belül ha oda jutok átnézem még egy soron meg csinálok képet a műszerfalról álló motornál.
Állítólag van az országban 1-2 "szaki" aki gyógyít autotronic 1-et. Nem tud valaki elérhetőséget ilyenhez esetleg? Lenne egy javításra szorulóm. A difizár mágnesszelepére nem ad ki áramerősséget. A visszajelző kapcsol a műszerfalon, a mágnesszepre menő stekert ha lehúzom akkor a 12 Voltot mérem benne. De ha akár csak egy 1Wos égővel is beterhelem egyből lesesik a feszültség nullára. Szóval ampert nem bír kiadni az autotronic. Állítólag végfok xarik be iylenkor benne. És állítólag van aki megszögeli de én még nem találkoztam ilyennel. Pedig jól jönne egy ilyen kapcsolat.
Válasz .Norbert #20798. hozzászólásáraHát most csak okoskodok de szerintem a ptonak pto furdulat jel kell, váltó olajnyomás (17 bar-os lámpa), generátoról töltés jel (ebből látja hogy jár a motor), estleg még motorfordulat jel. Ezek mind az autotronicba futnak be. Pöcsölős meló de végig kell menni a drótokon. és megnézni, hogy be e ér a jel az autotrobicba.
De ahogy gondolom csak a pto fordulatjeled lesz a hunyó mert ha a többi hiányzik akkor el se indítja.
Álló motornál kuplungpedál benyomására elkezd világítani az összkerék és a váltóolajnyomás visszajelző lámap? Mert ha a kuplungpedál jelet nem kap az autotronic akkor azt hiszi lazsálás van és nem csinál semmit. Akár ettől is lehet hogy nem megy a difi meg az összkerék.
De ezek csak találgatások ez így fórumon keresztül elég nehéz gyógyítani. 1x elkezdtem kinyomozni a 3655ön hogy melyik vezeték mi az autotronicon. Nem tudom meg van e a jegyzet. De az se bizti, hogy pont ugyanolyan mnit a 30-31XX-é.
Válasz Gábor81 #20795. hozzászólásáraBekapcsolt kardánnal nem tudok úgy elmenni 200 métert hogy ne kapcsolja ki magát Hátul a kihajtásnál a forgás érzékelőt már beállítottam újra, a jelenség még mindig megmaradt. Elvileg több helyről (motor fordulatszám stb) kapja az infót és ha valamelyik nem stimmel akkor szétkapcsol. Na ezt nem tudom pontosan hogy milyen jeleknek kellene felállni ahhoz hogy ne kapcsoljon szét és hogy ezeknek a jeleknek hol kellene összefutnia. A difit abszolut nem tudom kapcsolni. Az összkereket meg csak úgy hogy minden védelmi rendszer meg van kerülve és direktbe lehet áramot adni a mágnesszelepnek
Válasz Garo #20776. hozzászólásáraA KITE-s ár elég valószinű hogy listaár, le kell ülni a kereskedőddel tárgyalni...
Ezt az áfa nélküli vétel dolgot nem hiszem hogy kéne reklámozni...
Válasz fexco #20780. hozzászólásáraHol hallottad ezt hogy kínai a John Deere ?
tömegben ott van a 6M mint a szériatársai, semmivel sem kevesebb.
Próbálj meg eladni egy 5000 üzemórás MF/NH/IH traktort vagy egy John Deere-t, értéktartásban és eladhatóságban külön kategória a piacon.
24488 hozzászólás
Hali!
Van v.kinek mf 5465 traktorja? Tapasztalat vélemény?
Válasz Gábor81 #20837. hozzászólásáraIgen, figyeli, de az enyém sem méri, ezért nagyon észen kell lenni. Ha egy picit is gurulnak a kerekek váltáskor megszámolja a fogakat, de szerencsére nem erőlteti ha nem megy 1-2 másodpercig recseg aztán visszaáll az eredeti helyzetbe. Sajnos ez így elég szar ügy, ha új traktorost ültetek rá volt hogy menetsebességnél vissza akart váltani 2-be aztán jól meghúzta maga felé a kart.
éppen ezért én ki is kötöttem ezt a rendszert, évente egyszer ha kell a béka, amúgy mindíg nyúlban használjuk.
Válasz MFM #20836. hozzászólásáraA nyul-békánál is figyel sebességet ami alatt lehet kapcsolni. Lehet hogy nem jól méri a sebességet?
Válasz Gábor81 #20831. hozzászólásáraNálam kuplung+fék kell ahhoz hogy kikapcsoljon, és álnia kell a gépnek akár csak a nyúl-békánál. De amúgy igen, ahogy mondod olyan 20 km/h körül autómatán kikapcsol, viszont ha lelassítassz akkor visszakapcsol. Fékezéskor bekapcsol, de amint elengeded a féket ki is veszi.
Válasz Bandika86 #20834. hozzászólásáraRendben, akkor viszek sofőrt is!
A számomat megtalálod a hirdetéseimnél!
Válasz MFM #20832. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, ha esetleg meggondolnád magad hogy mégiscsak kirándulnál egyet akkor szívesen megkínállak egy kávéval vagy egy jóféle házi szilvapálinkával


A pótkocsi billentésnél meg csak ez marad akkor
Válasz Gábor81 #20831. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget
Válasz Bandika86 #20829. hozzászólásáraGondoltam fölajánlom hogy elugrok, ránézek a gépedre, bár nem vagyok egy nagy szaki de hasonló problémáim voltak nekem is. De gyorsan meggondoltam magam, mert ha jól látom az ország lehető legtávolabbi pontján vagy (~500km) úgyhogy nem valószínű hogy odaérek.
Esetleg valamikor hívj föl, telefonban szívesen elmondom amit tudok hátha tudok segíteni vele.
A pótkocsit meg ha sajnálod a szivattyút kínozni kapcsold le a motort, úgy engedd le, én se tudok jobbat.
Válasz Bandika86 #20829. hozzászólásáraEz első hajtás alapból be van kapcsolva. Kikapcsolni úgy tudod, hogy megnyomod a féket és utánna. De elvileg x sebesség után is kikapcsol. Plusz bizonyos sebesség felett fékezésnél bekapcsolja. Számokat nem volt kedvem most kikeresni... :)
A gomb az nyomógomb, nem kell bent maradnia.
Ja meg még azt elfelejtettem megkérdezni hogy pl pótkocsi billentés után ti hogy engeditek le a platót? Azért kérdem mert ezekben a gépekben nincs úgy mint pl mtz "úszó"-ba teszi az ember és szépen lemegy a plató?!
Sziasztok
A mágneskapcsolókat megnéztem ha áramot adok rá akkor szépen behoznak. Kivettem a deknin lévő alsó hármat a legalsó a könyve szerint a nyúl/béka alulról a 2. az összkerék meghajtás a 3. a difizáré. A difi az frankón működik bekapcsolom világit és zár is.
Viszont sem a nyúl/béka sem a 4 kerék meghajtás nem megy. Pedig ahogy írtátok is ami előrébb magában van mágnesszelep az ha akarom kap áramot ha nem akkor nem, mégsem venném észre hogy kapcsolná a powert.
Még annyi kérdésem lenne hogy az első hajtás gombjának nem kell benyomódva maradni ha megnyomom? Benyomom és ugyanúgy kiugrik.
Segítségeteket szeretném kérni mégpedig MF3065-ös gépemen az első hajtás lámpája világít meg úgy érzem hogy menet közben is mintha be lenne kapcsolva.
Válasz Berkó_ #20826. hozzászólásáraIgen
Válasz Berkó_ #20826. hozzászólásáraOtt kell igen.
Lehet nagyon primitív kérdés, de biztosra szeretnék menni. A hajtómű/hidraulika olajat a nagy imbuszos csavarnál tudom feltölteni? ( természetesen miután kicsavarom...) Nem találom máshol a beöntőnyílást, így erre tippelnék.
A világ legjobb rakódója az MF 50B!!Higgyétek el,nagyon jó gép!!
Válasz GREVEN #20823. hozzászólásáraMikor világít,mennyi a valós,mért rendszerfeszültség?
Mivel jo ideje csend van a topicba, feldobok egy labdát.
Jelenség:
1200 vagy feletti fordulaton ha felkapcsolok pár lámpát világit a töltésjelző lámpa.
Pl: tompított, felső első munkalámpa és ha a villogót ráadom már világít is 1200-as fordulat felett.
DE
Ha mindent ráadok és csak alapjáraton pöcörög nem világít.
Generátor volt felújításon,padon mérték elméletileg jó.
Aksik 2 új szerü 76 amperórás van benne.
Ősz óta küzdünk a gonddal továbbra is.
Ötletek?
Válasz MFM #20816. hozzászólásáraNálam volt egy demós 6613-as és az egy csoda volt. Ha pénzem lett volna éppen vissza se adtam volna. 30 milka + FA. Kicsit húzós volt de én ennyire kényelmes fínom és gyönyörű traktort nem láttam még soha. Azért ilyen drága, mert egyrészt tömve volt extrával, másrészt ez tulajdonképpen a 7600-as szária 4 hegeres motorral, vagyis az életben nem tudod túlterhelni a váltóját.
Válasz Bandika86 #20820. hozzászólásáraHa áramot adsz rá akkor kattannia kell hallanod kell ahogy behuz , egy áramszálat szoktak odanyomni neki és akkor mozognia kéne ha tényleg van áram akkor meg csak simán beragadt valami kosztol vagy belül.....
Válasz MFM #20812. hozzászólásáraSzia ma volt időm kicsit a masinával foglalkozni megnéztem a power mágneskapcsolóját és a nyomógombját is a gombig is elmegy az áram ha kapcsolom akkor onnan a mágneskapcsolóig is, viszont mégsem csinál semmit kis is szereltem megmozgattam de semmi javulás.
Hogyan lehet megnézni h jó-e a mágneskapcsoló?
Válasz MFM #20818. hozzászólásáraSzia egy tanács én is most vettem novemberben az MF-t mtz-m volt/van még jelenleg is úgy voltam vele hogy addig nem adom el míg nincs másik pedig akkor vitték is volna megvettem az MF-et és azóta meg csak hívogatnak. Kicsit bánom h nem adtam el akkor de mind1. A másik hogy lehet jobban jártam volna ha olyat nézek ahol beszámolják elfogadható áron mert most míg nem megy el az mtz addig nekem is gatyaszorítás van
jobb lenne ha csak egy traktor állna az udvaron. Persze mindenki a saját pénztárcáját érzi. Amugy ezzel az utólagos légfékrátéttéllel meg vigyázni kell mert nekem is ha nincs olyan ismerősöm mint aki rendezte a gép papírjait akkor megszívtam volna.
Ezt most találtam:http://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=157943&kref=10344492
Válasz Bandika86 #20817. hozzászólásáraKöszi, de a 6455-ről egyik fórumtársunk már beszámolt, elment, megnézte, kipróbálta, amit még egyszer nagyon köszönök neki. A 6260-ast még nem sikerült föltérképezni, de eléggé tanácstalan vagyok ez ügyben is. Nem tudom, melyik lenne jobb a számomra, ha megvenném ezek közül az egyiket, áthozatnám az ország túlsó felére, rendberaknám, kapna légféket (~1mFt), és lepapíroznám, emellett megmaradna mindkettő jelenlegi rakodónk is. Vagy kicsit húzzam szorosabbra a gatyamadzagot, és számíttassam be legalább az egyik gépemet egy újba. Teljesen tanácstalan vagyok ez ügyben, úgyhogy minden építő jellegű hozzászólást szívesen veszek!.
Válasz MFM #20816. hozzászólásáraSzia és a multkori 6455-el mi a helyzet? Azt ha kell megtudom neked érdeklődni h van e vmi prücök vele van ott egy haverom aki rá tud kérdezni
Lenne pár kérdésem ha valaki ismeri esetleg az újabb gépeket. 120 LE körüliben gondolkodok mindenképp homlokrakodóval, fő profilja a pakolgatás, pótkocsihúzás lenne, ez mellett még néha báláznia, kaszálnia is kéne. Talajmunkát nem terveznék vele, évi ~1000+ üzemórát menne.
Ebben a lóerőkategóriában 3 gép is szóba jöhet: 5612, 5712, 6612.
Első kérdésem az lenne, hogy az 5600-as széria 4 hengeresei, és az 5700-asok miben különböznek?
Másik pedig hogy ezekbe a kisebb, lapított orrúakban gondolkodjak, vagy inkább 6600? Egy 18 t-s póttal kéne boldogulnia nemegyszer 50km-es távra dimbes-dombos terepen. Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Válasz tri #20813. hozzászólására2szeri szétszedés idegeskedés után nagy keresgélés közepette meglett a probléma, méghozzá az volt h az angolok nem akarták h kijöjjön az olaj a szivattyúból ezért nem elégedtek meg kivülről egy műanyag kupakkal hanem még bentre is dugtak egyet.
És persze egész napos munka után lámpafénynél kissé idegesen már nem ugy pörög az ember uh kissé én is hibás voltam de amugysem számitottam arra hogy 2 dugó van a szivattyúban
Azért köszönöm mindenkinek a segítő szándékú hozzászólását
Válasz MFM #20812. hozzászólásáraKöszönöm sokat segítettél :)
Válasz Bandika86 #20811. hozzászólásáraHidraulika szivattyú csere utáni nem működésével mi lett a megoldás?
Válasz Bandika86 #20811. hozzászólásáraA váltó oldalán lévő mágneskapcsolókat nézd meg. Az összkeréké a váltókaroktól a traktor hátulja felé van 4 vagy 5 mágneskapcsoló egymás alatt azok közül az egyik. A rá menő vezetéket nézd meg, ha ott nem kap áramot, akkor BE van kapcsolva az összkerékhajtás. Áram hatására kapcsol ki. A poweré a váltókaroktól a traktor eleje felé, és kissé fölfele található magányos mágneskapcsoló. ha kap áramot gyorsabb, ha nem, lassabb.
Sziasztok Olyan kérdésem lenne hogy MF 3065-ön a power és az első hajtás nem működik hiába kapcsolom, már megnéztem a kapcsolókat is de semmi. Viszont azt észrevettem hogy mintha az eleje be lenne kapcsolva mert ahogy kinyomom a kuplungot egyből megáll mintha az fogná. Előre is köszönöm a válaszokat
Válasz szanberg #20808. hozzászólásáraCsak ez ki van öntve műgyantával vastagon. Tudni kell mihez hol kell szétbányászni.
Válasz Ares 826 #20797. hozzászólásáraElfáradt a mestergerenda!
Válasz jamo #20802. hozzászólásáraEgy spéci műszerész megoldja!
Aki lapostévéket javít, illetve ezeknek a paneljeit meg minden más ilyesmi eszközt az ezt is megfogja tudni csinálni.
Sziasztok
3065-n hogyan kell a kuplungot légteleníteni vagy mit kell csinálni?
Válasz fexco #20805. hozzászólásáraEgy gyárban készül a 6M/R traktor Németországban
Válasz t.peti #20791. hozzászólásárakonkrétan a6m-ről nincs ilyen info,de a 6r-ről az már annál inkább...az értéktartásban lehet iggazad van,sőt biztos.de én legalábbis nem a jd6125m-et választottam,a legfőbb ok,hogy csak 4hengeres.a befuto a nh t6 155 lett 6hengerrel,6700köpcentivel.egyébbként ezt a 4-6hengeres verziot lekéne már fixálni,hogy melyiknek mik az előnyei,mert már az összes gyárto ebbe a szériába áttugrik a 4 hengeres verzioba.amit konkrétan tudok,hogy miért,az egyik ok:környezetkimélőbb...állitólag. konkrétan amit én választottam nh-t,még áprilisig gyártsák ezt a t6-hathengeres motorral,utána márt 4hengeres fog lenni.
Válasz jamo #20801. hozzászólásáraKöszi a tippeket. Pár héten belül ha oda jutok átnézem még egy soron meg csinálok képet a műszerfalról álló motornál.
6465,vagy hasonló kaliberű gépnek mi az optimális turbónyomása? Milyen fordulattól kell leadnia a maximumot,és az mennyi? Előre is köszönöm.
Állítólag van az országban 1-2 "szaki" aki gyógyít autotronic 1-et. Nem tud valaki elérhetőséget ilyenhez esetleg? Lenne egy javításra szorulóm. A difizár mágnesszelepére nem ad ki áramerősséget. A visszajelző kapcsol a műszerfalon, a mágnesszepre menő stekert ha lehúzom akkor a 12 Voltot mérem benne. De ha akár csak egy 1Wos égővel is beterhelem egyből lesesik a feszültség nullára. Szóval ampert nem bír kiadni az autotronic. Állítólag végfok xarik be iylenkor benne. És állítólag van aki megszögeli de én még nem találkoztam ilyennel. Pedig jól jönne egy ilyen kapcsolat.
Válasz .Norbert #20798. hozzászólásáraHát most csak okoskodok de szerintem a ptonak pto furdulat jel kell, váltó olajnyomás (17 bar-os lámpa), generátoról töltés jel (ebből látja hogy jár a motor), estleg még motorfordulat jel. Ezek mind az autotronicba futnak be. Pöcsölős meló de végig kell menni a drótokon. és megnézni, hogy be e ér a jel az autotrobicba.
De ahogy gondolom csak a pto fordulatjeled lesz a hunyó mert ha a többi hiányzik akkor el se indítja.
Álló motornál kuplungpedál benyomására elkezd világítani az összkerék és a váltóolajnyomás visszajelző lámap? Mert ha a kuplungpedál jelet nem kap az autotronic akkor azt hiszi lazsálás van és nem csinál semmit. Akár ettől is lehet hogy nem megy a difi meg az összkerék.
De ezek csak találgatások ez így fórumon keresztül elég nehéz gyógyítani. 1x elkezdtem kinyomozni a 3655ön hogy melyik vezeték mi az autotronicon. Nem tudom meg van e a jegyzet. De az se bizti, hogy pont ugyanolyan mnit a 30-31XX-é.
Válasz tri #20799. hozzászólásáranagyon köszi
Válasz .Norbert #20798. hozzászólásáraKezdetnek
pto
4wd
Válasz Gábor81 #20795. hozzászólásáraBekapcsolt kardánnal nem tudok úgy elmenni 200 métert hogy ne kapcsolja ki magát
Hátul a kihajtásnál a forgás érzékelőt már beállítottam újra, a jelenség még mindig megmaradt. Elvileg több helyről (motor fordulatszám stb) kapja az infót és ha valamelyik nem stimmel akkor szétkapcsol. Na ezt nem tudom pontosan hogy milyen jeleknek kellene felállni ahhoz hogy ne kapcsoljon szét és hogy ezeknek a jeleknek hol kellene összefutnia. A difit abszolut nem tudom kapcsolni. Az összkereket meg csak úgy hogy minden védelmi rendszer meg van kerülve és direktbe lehet áramot adni a mágnesszelepnek
Válasz Peti 5465 #20787. hozzászólásáraBontod az öreg házat??????????
:)


Kistesóval:
Válasz .Norbert #20790. hozzászólásáraMi a probléma?
Válasz jamo #20793. hozzászólásáraMost aktuális? vagy majd inkább holnap délelőtt?
Válasz .Norbert #20790. hozzászólásáraCsörgess meg hátha tudok segíteni.
Válasz Garo #20776. hozzászólásáraA KITE-s ár elég valószinű hogy listaár, le kell ülni a kereskedőddel tárgyalni...
Ezt az áfa nélküli vétel dolgot nem hiszem hogy kéne reklámozni...
Válasz fexco #20780. hozzászólásáraHol hallottad ezt hogy kínai a John Deere ?
tömegben ott van a 6M mint a szériatársai, semmivel sem kevesebb.
Próbálj meg eladni egy 5000 üzemórás MF/NH/IH traktort vagy egy John Deere-t, értéktartásban és eladhatóságban külön kategória a piacon.
Valaki nem tud olyan szakit aki otthon van a 30xx-es széria elektronikájában?