Válasz #20036. hozzászólásra
Rossz torokizzítóval mínuszokban nekem is nagyon sokat kellett tekerni, hogy elinduljon. Izzítógyertya csere után, 20-30 mp izzítással bármilyen hidegben azonnal indul. Érdemes megcsinálni.
ezek aranyáron vannak. Egy sima hagyományos adagolóra valami 80vagy 100e ftot mondott ezelőtt 4 éve, csak a padratételre se állítás se javítás nem lett volna benne. Máshol ezt megcsinálják 7-15eből attól függően menyire vannak rászakosodva adott tipusra. De a perkinsen lévő CAV-lucas adagolók sehol se okoznak problémát elég sok személykocsin is ilyenek vannak. Elterjed tipusok, minden valamirevaló műhelyben értenek hozzá. Ha pedig nagyjavításra szorulnak akkor irány Ada. Szerbiában gyártott alktrészekből az itthoni ár töredékéért megcsinálják profin! Én a rakodóét így csináltattam.
Enyémnél is hasonlóak a jelenségek mint mfm-nél... Mondjuk ma -2 volt izzítás nem jó 4x rátekertem nem indult, ráhagytam majd 10 óra körül 2. hosszú tekerésre beindult. Úgy csinálja hogy először még füst is alig jön majd egyre több fehér füst ilyenkor az önindító már szinte szabadon fut majd egyszer csak elkapja. Ugye adagoló volt ment, rendbe van, porlasztók is jól teljesen. Szoval nem is tudom mit kellene tenni. Előtöltés állítás javíthatna valami??
Ezeknek pedig indulni kell. Enyém is indul -5ig pöcc-röff -5 alatt már kell néhányat tekertetni. Generál előtt is indult 15000órával... akkor adtam neki hidegbe egy kis sprayt hogy ne kínozzam az önindítót. Néztem egy 3115öst a télen az is pöcc röff volt hosszú állás után alig tekert az aksija de könnyen bekettyent.
Nem, ez ilyen. Azt a sebességet kell beállítanod, amivel kényelmesen, biztonságosan elhúzza a munkagépet, és ha jó a terep akkor rányomod, ha rossz vissza. Szóval becsüld alá a menetsebessèget. (a munka 90%-ában benyomva használom, csak fordulókon meg rosz körülmények alkalmával veszem ki, meg lehet szokni, qrva hasznos!)
összkerék: Igen, az a visszajelzője, Amint lekapcsolod a motort visszakapcsol az összkerék, ha leállt a motor még pár másodpercig világítanak a kuplungra ébredő lámpák (18bar-os lámpa, 4wd, nyuszi visszajelző), mielőtt ezek elalszanak még visszajön a kis zöld lámpa. Kikapcsoláshoz (nálam) kell kupplung+fék, kivéve ha országúton mész nagy sebességgel általában kikapcsolja magát és ha fékezel visszakapcsol, így lesz 4kerékfék a traktoron. Neked nem világít? Húzd le a stekkert a mágnesszelepről (váltó bal oldalán egymás alatt 4v.5 mágnesszelep, asszem a zöld kábeles az). Ha nem kap áramot akkor kapcsolja be, tehát lehúzod, és ha akkor hajtja mind a 4 kereket, akkor kizárhatjuk a belső hibákat, haladhatunk felfele.
Az enyém is nehezen indul hidegben, és az összes ilyen fergi amivel találkoztam, de az enyém különösen xarul. Olyan mintha csak 1-2 henger gyújtana be, az indítóra már visszahajt, de nem mindíg húzza be a többit. Aztán ha behúzza meg olyan hangja van szerencsétlennek mintha szét akarna szakadni. Ezzel is kéne kezdenem valamit. Aztán ma is egész nap ment, 10x inditottam el de ha meleg már mindig egy tekerésre berántja.
Szedd ki a panelt, takaritsd ki (folyni szokott belőle a por, húzd szét a csatlakozókat, fulykáld be kontaktspray-vel, sokat szokott segíteni
Bocs, igen azt nem írtam de vissza is dugtam miután előjött a visszajelző (nyulat mutatott, de békában volt)
Aztán : nekem kell hozzá fék kuplung, anélkül még soha nem váltott át (datatronic 1-es, mellesleg nem is méri a sebességet, és volt is belőle gond, hogy benyomtam kuplung+féket, de még nem teljesen állt meg akkor is váltani akart, de csak recseget pár másodpercig majd letett róla.)
3. Én is azt gondoltam hogy nem kell a váltót elhúzni, de úgy csak a visszajelző váltott, valójában nem. De ha el van húzva akk. simán vált ide-oda. Èrdekes dolgok ezek...
MFM, a "power"-ed benyomásakor a gép gyorsul vagy lassul?? Én ha benyomom a gombot (ugye világít a visszajelző a közepébe) akkor van a gyorsabb sebességbe. De ennek nem fordítva kellene lennie? Ésszerűen ha megy a gép és nem bírja akkor megnyomod visszavált lassabb fokozatba majd ha megint bírná akkor ujbóli nyomásra gyorsabb normális fokozatba.
Összkerék: ennek a visszajelzője a műszerfalon lenne?? zöld színű és az első két kerék el van fordulva az ábrán? neked minden induláskor összkerékbe kapcsolja magát? kikapcsoláshoz kell kuplung fék vagy csak simán nyomod a gombot??
Szerencsére a motor üzemel, fordulatot is sikerült beállítani, még hidegen nehezen indul ezen még finomítani kell egy kicsit, meg az elektronikát gatyába rázni
Valaki tudna javasolni olyan helyet ahol (MF 3090) elektromos hidraulikus kezelő egységét át tudnák nézni?? Nem minden potméterre reagál
Valami nem gömbölyű. Ha lehúztad a mágnesszelepről a stekeert akkor hogyan vált? Vagy vissza is dugtad? És mostmár jó úgy is? Nekem nem kell fék kuplung, egyszerűen nem kapcsol át ha nem 0km/h a gép sebessége. Simán pofon a váltókarnak és ha áll a gép akkor kapcsol. Másfelől a váltókat oldalra húzásának csak az a célja, hogy megbökje a kapcsolót ha kintről érinted a drótokat akkor felesleges bent rágatni a váltókart. Azért van odatéve a kapcsoló, hogy csak üresben lévő váltóval lehessen nyúl-békát váltani.
Igen, ez az amit megnyom a váltókar ha oldalra húzzuk. Bele lehet látni amin csodálkoztam is hogy nem folyik az olaj?? De közben megoldottam, szarrá ment a gomba, és valahogy zárlatos lett a rendszer, vagy nemtom, de lehúztam a stekkert a mágnesszelepről (a váltókaroktól jobbra ha oldalról nézzük) és egyből visszajött a visszajelző. Amég nem jön meg az új kapcsoló addig kétszemélyes váltani , egy embernek nyomni kell a fék+kuplungot, és a váltót meghúzza oldalra, a másik meg összeérinti a kapcsoló 2 drótját. Hála jó égnek úgy se kell használnom a békát!
Esetleg azt meg tudjátok mondani, hogy melyik mágneskapcsoló a nyúl-béka váltóé? Van egy különálló a váltó menetirány szerinti elején, a többi ami egy kupacban van hátul azok a difizár, összkerék, de a többit nem tudom mi lehet?
MF 3090-es adagolója le volt véve, ma már be is indult de még egy kis finomhangolásra van szükség? Alapjáraton meg padlógázon mennyit kellene forognia a motornak??
Egy kis segítségre lenne szükségem. Végre ráértünk foglalkozni a 3095 váltójával. A probléma az, hogy nem lehet kivenni békából, és nem világít egy kijelző sem. A váltó alján lévő gombát kicsavartuk, csináltunk egy áramkört, és benyomtuk a tetejét. Eredetileg 11V volt a rendszerben majd amikor benyomtuk 12.75V lett. Szerintem ennek nem egészen így kellene működnie.Aztán fogtuk a két vezetèket róla és összeérintsttük, mintha összezárna a kapcsoló, de erre se reagált semmit. Hogyan tovább? Mi lehet a gond?
Honnan érdemes ezeket a teleszkópokat beszerezni?
Én a Claas motorháztetejéhez vettem egyet az Axiáltól. Összetolva kb.70 cm, valahol 30ezer alatt. Sokalltam érte.
Azzal csodák nincsenek. Lényeges hogy a vékonyabb zára legyen lefelé beépítéskor, így van kenése a karmantyúnak. De nálam a molitonos fél évet se bírt ki úgy hogy használva se volt. A krampos két évet bírt, most halt be nekem is.
Szia!
Köszönöm az eddigi segitséget neked és másoknak is.
Más: A hátsoablak kitámasztó teleszkoppal mi a tapasztalat ? Milyet vegyek hol ?
Mert már amiota megvan a traktor 3065-ösön már kétszer cserélni kellet mind a kettöt.Köszönöm!
A szeleptömböt teljesen átnéztem, minden könnyen mozog benne, az a furcsa nekem, hogy amikor sülyesztésre rakom a hárompontot hallatszik hogy terheli a szivattyut, meg remeg a tömlő a szelep előtt, olyan mintha nem tudna normálisan áramlani az olaj. Az emelő tengely biztosan nem szorul.
Ez az első generációs szeleptömb. Van benne egy "zuhanás gátló szelep" ami meg tud szorulni. Annak kell neki esni 2000-es papírral. Viszont lehet a felső emelő tengely jobban meg van szorulva. Ha a munka hengerekről leveszed a tömlőt, akkor sem süllyeszt?
Jobb kép nem sikeredett most sötétben, de látható minden rajta, három vezeték megy rá és van a két mágnesszelep benne meg még vagy 4 szelep.
Mitől zárt vagy nyilt a rendszer? Én ahogy néztem olyan a rendszere mint a 3085 nek, csak annak a szelepre 2 csatlakozó megy. Esetleg lehetne ilyet valahonnan szerezni bontottban? vevő lennék rá.
Fotó?
A 6270 kétféle rendszerrel ment. Nyitott, és zárt rendszer. Jellemzően nálunk az olcsóbb, nyitott ment. Ebből is volt kétféle. A katalógusban a hidraulika fejezet kb 200 oldal.
Szia! Nem tudom megnézni mert rengeteg hidraulikus szelepet hoz hozzá és nem tudom melyik a szóbanforgó. Ha egy cikkszámot mondasz akkor megtudom nézni , hogy a másikban van e olyan.
igen, tudom nyomni és akkor se enged le, sőt olyankor hallatszik egy olyan hang, mintha terhelné kissé a szivattyút, ez a hang megvolt akkor is mielőtt szivattyút cseréltem, de akkor legalább leengedett.
Annyira nem ismerem a 31XX szériát. De valszeg olyan mint az én 36xx szériám. Cikkszám szerint ugyanaz a szivattyú kell rájuk. Akkor pedig az egybeépített szivattyú nagyobbik fele nyomja a kormányt és hidraulikát. A kisebbik fele pedig egy 25 bar-os rendszert nyom ami a mágnesszelepek által működtetett dolgokhoz csinálja a nyomást (difizár, 4x4, kardán, terhelés alatti fokozatok nyúl-béka).
Megmértük a kormányszivattyú-mérőpontot, hideg olajnál 160 bár körüli értéket mértünk. A hátsó szivattyúnál pedig 190 bár környékén voltak a mérési adatok. Kopott lehet a szivattyú?
24488 hozzászólás
Válasz #20036. hozzászólásra
Rossz torokizzítóval mínuszokban nekem is nagyon sokat kellett tekerni, hogy elinduljon. Izzítógyertya csere után, 20-30 mp izzítással bármilyen hidegben azonnal indul. Érdemes megcsinálni.
Válasz #20037. hozzászólásra


Egy sima hagyományos adagolóra valami 80vagy 100e ftot mondott ezelőtt 4 éve, csak a padratételre se állítás se javítás nem lett volna benne. Máshol ezt megcsinálják 7-15eből attól függően menyire vannak rászakosodva adott tipusra. De a perkinsen lévő CAV-lucas adagolók sehol se okoznak problémát elég sok személykocsin is ilyenek vannak. Elterjed tipusok, minden valamirevaló műhelyben értenek hozzá. Ha pedig nagyjavításra szorulnak akkor irány Ada. Szerbiában gyártott alktrészekből az itthoni ár töredékéért megcsinálják profin! Én a rakodóét így csináltattam.


ezek aranyáron vannak.
Válasz #20036. hozzászólásra
Nem mindegy,hol állíttatod az adagolót,porlasztót. Ezeket tudom ajánlani.
Válasz #20035. hozzászólásra

Enyémnél is hasonlóak a jelenségek mint mfm-nél... Mondjuk ma -2 volt izzítás nem jó 4x rátekertem nem indult, ráhagytam majd 10 óra körül 2. hosszú tekerésre beindult. Úgy csinálja hogy először még füst is alig jön majd egyre több fehér füst ilyenkor az önindító már szinte szabadon fut majd egyszer csak elkapja. Ugye adagoló volt ment, rendbe van, porlasztók is jól teljesen. Szoval nem is tudom mit kellene tenni. Előtöltés állítás javíthatna valami??
Válasz #20033. hozzászólásra
Ezeknek pedig indulni kell. Enyém is indul -5ig pöcc-röff -5 alatt már kell néhányat tekertetni. Generál előtt is indult 15000órával... akkor adtam neki hidegbe egy kis sprayt hogy ne kínozzam az önindítót. Néztem egy 3115öst a télen az is pöcc röff volt hosszú állás után alig tekert az aksija de könnyen bekettyent.
Válasz #20032. hozzászólásra
Hmmm akkor az más rendszerű mint az enyém. Nem ugyanaz a típus nem teljesen ugyanaz a rendszer. Igaz enyém már dynás.
Válasz #20031. hozzászólásra


Nem, ez ilyen. Azt a sebességet kell beállítanod, amivel kényelmesen, biztonságosan elhúzza a munkagépet, és ha jó a terep akkor rányomod, ha rossz vissza. Szóval becsüld alá a menetsebessèget. (a munka 90%-ában benyomva használom, csak fordulókon meg rosz körülmények alkalmával veszem ki, meg lehet szokni, qrva hasznos!)
összkerék: Igen, az a visszajelzője, Amint lekapcsolod a motort visszakapcsol az összkerék, ha leállt a motor még pár másodpercig világítanak a kuplungra ébredő lámpák (18bar-os lámpa, 4wd, nyuszi visszajelző), mielőtt ezek elalszanak még visszajön a kis zöld lámpa. Kikapcsoláshoz (nálam) kell kupplung+fék, kivéve ha országúton mész nagy sebességgel általában kikapcsolja magát és ha fékezel visszakapcsol, így lesz 4kerékfék a traktoron. Neked nem világít? Húzd le a stekkert a mágnesszelepről (váltó bal oldalán egymás alatt 4v.5 mágnesszelep, asszem a zöld kábeles az). Ha nem kap áramot akkor kapcsolja be, tehát lehúzod, és ha akkor hajtja mind a 4 kereket, akkor kizárhatjuk a belső hibákat, haladhatunk felfele.
Az enyém is nehezen indul hidegben, és az összes ilyen fergi amivel találkoztam, de az enyém különösen xarul. Olyan mintha csak 1-2 henger gyújtana be, az indítóra már visszahajt, de nem mindíg húzza be a többit. Aztán ha behúzza meg olyan hangja van szerencsétlennek mintha szét akarna szakadni. Ezzel is kéne kezdenem valamit. Aztán ma is egész nap ment, 10x inditottam el de ha meleg már mindig egy tekerésre berántja.
Szedd ki a panelt, takaritsd ki (folyni szokott belőle a por, húzd szét a csatlakozókat, fulykáld be kontaktspray-vel, sokat szokott segíteni
Válasz #20030. hozzászólásra

Bocs, igen azt nem írtam de vissza is dugtam miután előjött a visszajelző (nyulat mutatott, de békában volt)
Aztán : nekem kell hozzá fék kuplung, anélkül még soha nem váltott át (datatronic 1-es, mellesleg nem is méri a sebességet, és volt is belőle gond, hogy benyomtam kuplung+féket, de még nem teljesen állt meg akkor is váltani akart, de csak recseget pár másodpercig majd letett róla.)
3. Én is azt gondoltam hogy nem kell a váltót elhúzni, de úgy csak a visszajelző váltott, valójában nem. De ha el van húzva akk. simán vált ide-oda. Èrdekes dolgok ezek...
MFM, a "power"-ed benyomásakor a gép gyorsul vagy lassul??
Én ha benyomom a gombot (ugye világít a visszajelző a közepébe) akkor van a gyorsabb sebességbe. De ennek nem fordítva kellene lennie? Ésszerűen ha megy a gép és nem bírja akkor megnyomod visszavált lassabb fokozatba majd ha megint bírná akkor ujbóli nyomásra gyorsabb normális fokozatba. 


Összkerék: ennek a visszajelzője a műszerfalon lenne?? zöld színű és az első két kerék el van fordulva az ábrán? neked minden induláskor összkerékbe kapcsolja magát? kikapcsoláshoz kell kuplung fék vagy csak simán nyomod a gombot??
Szerencsére a motor üzemel, fordulatot is sikerült beállítani, még hidegen nehezen indul ezen még finomítani kell egy kicsit, meg az elektronikát gatyába rázni
Valaki tudna javasolni olyan helyet ahol (MF 3090) elektromos hidraulikus kezelő egységét át tudnák nézni?? Nem minden potméterre reagál
Válasz #20029. hozzászólásra
Valami nem gömbölyű. Ha lehúztad a mágnesszelepről a stekeert akkor hogyan vált? Vagy vissza is dugtad? És mostmár jó úgy is? Nekem nem kell fék kuplung, egyszerűen nem kapcsol át ha nem 0km/h a gép sebessége. Simán pofon a váltókarnak és ha áll a gép akkor kapcsol. Másfelől a váltókat oldalra húzásának csak az a célja, hogy megbökje a kapcsolót ha kintről érinted a drótokat akkor felesleges bent rágatni a váltókart. Azért van odatéve a kapcsoló, hogy csak üresben lévő váltóval lehessen nyúl-békát váltani.
Válasz #20028. hozzászólásra
Hála jó égnek úgy se kell használnom a békát!
Igen, ez az amit megnyom a váltókar ha oldalra húzzuk. Bele lehet látni amin csodálkoztam is hogy nem folyik az olaj?? De közben megoldottam, szarrá ment a gomba, és valahogy zárlatos lett a rendszer, vagy nemtom, de lehúztam a stekkert a mágnesszelepről (a váltókaroktól jobbra ha oldalról nézzük) és egyből visszajött a visszajelző. Amég nem jön meg az új kapcsoló addig kétszemélyes váltani , egy embernek nyomni kell a fék+kuplungot, és a váltót meghúzza oldalra, a másik meg összeérinti a kapcsoló 2 drótját.
Válasz #20022. hozzászólásra
"váltó alján lévő gomba" biztos, hogy jót néztek? Mert a váltó hőfokjeladó gombája is ott van.
Válasz #20026. hozzászólásra
dynás a géped (abcd) vafy csak speedshiftes?
Enyém nem pont olyan de nekem a váltófedélen (jobb oldalt ahol a karok bemennek a váltóba) van a nyúl béka mágnesszelepe.
Ha dynás akkor annak előrébb van két szelep egy blokkban a kuplungharangban. Ha speedshiftes akkor annak is ott van kb de csak egy szelep.
Szóval a nyúl békáé a váltókarok környékén lehetne elméletileg. Ha hasonlít az enyémre.
Válasz #20022. hozzászólásra
Esetleg azt meg tudjátok mondani, hogy melyik mágneskapcsoló a nyúl-béka váltóé? Van egy különálló a váltó menetirány szerinti elején, a többi ami egy kupacban van hátul azok a difizár, összkerék, de a többit nem tudom mi lehet?
Válasz #20024. hozzászólásra
Köszi
Válasz #20023. hozzászólásra
Nekem alapjáraton 900RPM, padlógázon 2400RPM.
MF 3090-es adagolója le volt véve, ma már be is indult de még egy kis finomhangolásra van szükség? Alapjáraton meg padlógázon mennyit kellene forognia a motornak??
Egy kis segítségre lenne szükségem. Végre ráértünk foglalkozni a 3095 váltójával. A probléma az, hogy nem lehet kivenni békából, és nem világít egy kijelző sem. A váltó alján lévő gombát kicsavartuk, csináltunk egy áramkört, és benyomtuk a tetejét. Eredetileg 11V volt a rendszerben majd amikor benyomtuk 12.75V lett. Szerintem ennek nem egészen így kellene működnie.
Aztán fogtuk a két vezetèket róla és összeérintsttük, mintha összezárna a kapcsoló, de erre se reagált semmit. Hogyan tovább? Mi lehet a gond?
Válasz #20019. hozzászólásra
Az alján 2 kijovetel kellene legyen.
3125 MF!
3125-ös MF-re milyen szivattyút érdemes vásárolni? Hol és milyen áron lenne?
Válasz #20018. hozzászólásra
Ez nem az?
Válasz #20008. hozzászólásra
Vajon lehetséges lenne ilyet találni bontottat? sajnos cikkszamot nem találok rajta.
Válasz #20013. hozzászólásra
Prillinger, Zalaegerszeg, Agro-enta
Honnan érdemes ezeket a teleszkópokat beszerezni?
Én a Claas motorháztetejéhez vettem egyet az Axiáltól. Összetolva kb.70 cm, valahol 30ezer alatt. Sokalltam érte.
Válasz #20014. hozzászólásra
Hűtő szétnyitó má két éve meghót.
Válasz #20013. hozzászólásra
Nekünk a gyáriak mind jók még kivéve az 5455-ös gépháztető tartóját mert az kezd nem jól tartani, de még állja a sarat
Válasz #20012. hozzászólásra
Milyen gyártmány kitől vetted?
Válasz #20011. hozzászólásra
Akkor az enyém jól tartja magát, 5.éve az idei.
Válasz #20010. hozzászólásra

Azzal csodák nincsenek. Lényeges hogy a vékonyabb zára legyen lefelé beépítéskor, így van kenése a karmantyúnak. De nálam a molitonos fél évet se bírt ki úgy hogy használva se volt. A krampos két évet bírt, most halt be nekem is.
Válasz #19930. hozzászólásra
Szia!
Köszönöm az eddigi segitséget neked és másoknak is.
Más: A hátsoablak kitámasztó teleszkoppal mi a tapasztalat ? Milyet vegyek hol ?
Mert már amiota megvan a traktor 3065-ösön már kétszer cserélni kellet mind a kettöt.Köszönöm!
Válasz #20008. hozzászólásra
A szeleptömböt teljesen átnéztem, minden könnyen mozog benne, az a furcsa nekem, hogy amikor sülyesztésre rakom a hárompontot hallatszik hogy terheli a szivattyut, meg remeg a tömlő a szelep előtt, olyan mintha nem tudna normálisan áramlani az olaj. Az emelő tengely biztosan nem szorul.
Válasz #20007. hozzászólásra
Ez az első generációs szeleptömb. Van benne egy "zuhanás gátló szelep" ami meg tud szorulni. Annak kell neki esni 2000-es papírral. Viszont lehet a felső emelő tengely jobban meg van szorulva. Ha a munka hengerekről leveszed a tömlőt, akkor sem süllyeszt?
Válasz #20006. hozzászólásra

Jobb kép nem sikeredett most sötétben, de látható minden rajta, három vezeték megy rá és van a két mágnesszelep benne meg még vagy 4 szelep.
Mitől zárt vagy nyilt a rendszer? Én ahogy néztem olyan a rendszere mint a 3085 nek, csak annak a szelepre 2 csatlakozó megy. Esetleg lehetne ilyet valahonnan szerezni bontottban? vevő lennék rá.
Válasz #20001. hozzászólásra
Fotó?
A 6270 kétféle rendszerrel ment. Nyitott, és zárt rendszer. Jellemzően nálunk az olcsóbb, nyitott ment. Ebből is volt kétféle. A katalógusban a hidraulika fejezet kb 200 oldal.
Válasz #20004. hozzászólásra
Bizony ám!
Válasz #20003. hozzászólásra

Bizony-bizony!
Ez jó kis topic ám! Szeressük
Itt jó figurák jó gépeznek
Hogy elrepül itt 20000 hozzászólás a kütyükről.
Mondjuk ennek kb felét szanberg produkálta
Válasz #20001. hozzászólásra
Szia! Nem tudom megnézni mert rengeteg hidraulikus szelepet hoz hozzá és nem tudom melyik a szóbanforgó. Ha egy cikkszámot mondasz akkor megtudom nézni , hogy a másikban van e olyan.
Válasz #19998. hozzászólásra
Ha esetleg a katalógusodban utána tudnál nézni, hogy a 6270 es a 8140 hidraulika vezerlo szeleptombje megegyezike megkoszonnem.
Válasz #19998. hozzászólásra
Nem próbáltam még álló motornál, de ma még kisérletezek, illetve probálok egy olyat is, hogy külön akksiról áramot adok a mágnesszelepnek.
Válasz #19996. hozzászólásra

Kétkatáékat kérdezd meg... nem olcsó.
Válasz #19997. hozzászólásra
Esetleg álló motornál nem próbáltad? Lefelé elméletileg akkor is kellene mennie azt hiszem.
Válasz #19985. hozzászólásra
igen, tudom nyomni és akkor se enged le, sőt olyankor hallatszik egy olyan hang, mintha terhelné kissé a szivattyút, ez a hang megvolt akkor is mielőtt szivattyút cseréltem, de akkor legalább leengedett.
Válasz #19995. hozzászólásra
Ha kell is rá szivattyú, szerinted milyet érdemes rá venni? És árban mit takar?
Válasz #19994. hozzászólásra
Annyira nem ismerem a 31XX szériát. De valszeg olyan mint az én 36xx szériám. Cikkszám szerint ugyanaz a szivattyú kell rájuk. Akkor pedig az egybeépített szivattyú nagyobbik fele nyomja a kormányt és hidraulikát. A kisebbik fele pedig egy 25 bar-os rendszert nyom ami a mágnesszelepek által működtetett dolgokhoz csinálja a nyomást (difizár, 4x4, kardán, terhelés alatti fokozatok nyúl-béka).
Válasz #19993. hozzászólásra
külön szivattyú van a kormányhoz és a hidraulikához is. Ugye a 2 egybe van építve, 1 ágon szív, 2 helyre nyom. Üzemóra 6220 van a gépben.
Válasz #19991. hozzászólásra
nincs külön kormány hidraulika szivattyú. Egy szivattyú nyomja a kormányt és a hidraulikát.
Válasz #19991. hozzászólásra
Önmagában a nyomás nemsokat mond. Azt kellene tudni, hogy mennyi a szállítási mennyiség ilyen nyomások mellett? Mennyi óra van a gépben?
Ja és persze meleg olajnál kell mérni. Hideg olajnál teljesen fals eredmények születnek. Ami hidegen 160bar az melegen lehet hogy csak 100.
Válasz #19989. hozzászólásra
Megmértük a kormányszivattyú-mérőpontot, hideg olajnál 160 bár körüli értéket mértünk. A hátsó szivattyúnál pedig 190 bár környékén voltak a mérési adatok. Kopott lehet a szivattyú?
Válasz #19986. hozzászólásra
Takarítsd ki az orbitot.