Gázolaj árak 581 Ft Benzin árak 586 Ft EUR 403.71 Ft USD 354.11 Ft CHF 430.66 Ft GBP 479.16 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24488 hozzászólás
Nincs profilkép
#20038 pto540
2015-03-08 21:19:30

Válasz #20036. hozzászólásra
Rossz torokizzítóval mínuszokban nekem is nagyon sokat kellett tekerni, hogy elinduljon. Izzítógyertya csere után, 20-30 mp izzítással bármilyen hidegben azonnal indul. Érdemes megcsinálni.

#20037 jamo
2015-03-08 19:54:55

Válasz #20037. hozzászólásra

ezek aranyáron vannak.smile hammersmile hammersmile hammer Egy sima hagyományos adagolóra valami 80vagy 100e ftot mondott ezelőtt 4 éve, csak a padratételre se állítás se javítás nem lett volna benne. Máshol ezt megcsinálják 7-15eből attól függően menyire vannak rászakosodva adott tipusra. De a perkinsen lévő CAV-lucas adagolók sehol se okoznak problémát elég sok személykocsin is ilyenek vannak. Elterjed tipusok, minden valamirevaló műhelyben értenek hozzá. Ha pedig nagyjavításra szorulnak akkor irány Ada. Szerbiában gyártott alktrészekből az itthoni ár töredékéért megcsinálják profin! Én a rakodóét így csináltattam.smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#20036 Mf-es
2015-03-08 19:36:25

Válasz #20036. hozzászólásra

Nem mindegy,hol állíttatod az adagolót,porlasztót. Ezeket tudom ajánlani.

#20035 .Norbert
2015-03-08 19:26:45

Válasz #20035. hozzászólásra

Enyémnél is hasonlóak a jelenségek mint mfm-nél... Mondjuk ma -2 volt izzítás nem jó 4x rátekertem nem indult, ráhagytam majd 10 óra körül 2. hosszú tekerésre beindult. Úgy csinálja hogy először még füst is alig jön majd egyre több fehér füst ilyenkor az önindító már szinte szabadon fut majd egyszer csak elkapja. Ugye adagoló volt ment, rendbe van, porlasztók is jól teljesen. Szoval nem is tudom mit kellene tenni. Előtöltés állítás javíthatna valami?? smile confused

#20034 jamo
2015-03-08 19:01:52

Válasz #20033. hozzászólásra

Ezeknek pedig indulni kell. Enyém is indul -5ig pöcc-röff -5 alatt már kell néhányat tekertetni. Generál előtt is indult 15000órával... akkor adtam neki hidegbe egy kis sprayt hogy ne kínozzam az önindítót. Néztem egy 3115öst a télen az is pöcc röff volt hosszú állás után alig tekert az aksija de könnyen bekettyent.

#20033 jamo
2015-03-08 18:54:22

Válasz #20032. hozzászólásra

Hmmm akkor az más rendszerű mint az enyém. Nem ugyanaz a típus nem teljesen ugyanaz a rendszer. Igaz enyém már dynás.

#20032 MFM
2015-03-08 18:28:09

Válasz #20031. hozzászólásra

Nem, ez ilyen. Azt a sebességet kell beállítanod, amivel kényelmesen, biztonságosan elhúzza a munkagépet, és ha jó a terep akkor rányomod, ha rossz vissza. Szóval becsüld alá a menetsebessèget. (a munka 90%-ában benyomva használom, csak fordulókon meg rosz körülmények alkalmával veszem ki, meg lehet szokni, qrva hasznos!)

összkerék: Igen, az a visszajelzője, Amint lekapcsolod a motort visszakapcsol az összkerék, ha leállt a motor még pár másodpercig világítanak a kuplungra ébredő lámpák (18bar-os lámpa, 4wd, nyuszi visszajelző), mielőtt ezek elalszanak még visszajön a kis zöld lámpa. Kikapcsoláshoz (nálam) kell kupplung+fék, kivéve ha országúton mész nagy sebességgel általában kikapcsolja magát és ha fékezel visszakapcsol, így lesz 4kerékfék a traktoron. Neked nem világít? Húzd le a stekkert a mágnesszelepről (váltó bal oldalán egymás alatt 4v.5 mágnesszelep, asszem a zöld kábeles az). Ha nem kap áramot akkor kapcsolja be, tehát lehúzod, és ha akkor hajtja mind a 4 kereket, akkor kizárhatjuk a belső hibákat, haladhatunk felfele.smile thumbupcool


Az enyém is nehezen indul hidegben, és az összes ilyen fergi amivel találkoztam, de az enyém különösen xarul. Olyan mintha csak 1-2 henger gyújtana be, az indítóra már visszahajt, de nem mindíg húzza be a többit. Aztán ha behúzza meg olyan hangja van szerencsétlennek mintha szét akarna szakadni. Ezzel is kéne kezdenem valamit. Aztán ma is egész nap ment, 10x inditottam el de ha meleg már mindig egy tekerésre berántja.

Szedd ki a panelt, takaritsd ki (folyni szokott belőle a por, húzd szét a csatlakozókat, fulykáld be kontaktspray-vel, sokat szokott segítenismile thumbupcool

#20031 MFM
2015-03-08 17:50:12

Válasz #20030. hozzászólásra

Bocs, igen azt nem írtam de vissza is dugtam miután előjött a visszajelző (nyulat mutatott, de békában volt)
Aztán : nekem kell hozzá fék kuplung, anélkül még soha nem váltott át (datatronic 1-es, mellesleg nem is méri a sebességet, és volt is belőle gond, hogy benyomtam kuplung+féket, de még nem teljesen állt meg akkor is váltani akart, de csak recseget pár másodpercig majd letett róla.)
3. Én is azt gondoltam hogy nem kell a váltót elhúzni, de úgy csak a visszajelző váltott, valójában nem. De ha el van húzva akk. simán vált ide-oda. Èrdekes dolgok ezek...smile whistling

#20030 .Norbert
2015-03-08 17:13:48

MFM, a "power"-ed benyomásakor a gép gyorsul vagy lassul?? smile bored Én ha benyomom a gombot (ugye világít a visszajelző a közepébe) akkor van a gyorsabb sebességbe. De ennek nem fordítva kellene lennie? Ésszerűen ha megy a gép és nem bírja akkor megnyomod visszavált lassabb fokozatba majd ha megint bírná akkor ujbóli nyomásra gyorsabb normális fokozatba.
Összkerék: ennek a visszajelzője a műszerfalon lenne?? zöld színű és az első két kerék el van fordulva az ábrán? neked minden induláskor összkerékbe kapcsolja magát? kikapcsoláshoz kell kuplung fék vagy csak simán nyomod a gombot?? smile confused

Szerencsére a motor üzemel, fordulatot is sikerült beállítani, még hidegen nehezen indul ezen még finomítani kell egy kicsit, meg az elektronikát gatyába rázni smile whistling

Valaki tudna javasolni olyan helyet ahol (MF 3090) elektromos hidraulikus kezelő egységét át tudnák nézni?? Nem minden potméterre reagál smile hammer

#20029 jamo
2015-03-08 14:44:17

Válasz #20029. hozzászólásra

Valami nem gömbölyű. Ha lehúztad a mágnesszelepről a stekeert akkor hogyan vált? Vagy vissza is dugtad? És mostmár jó úgy is? Nekem nem kell fék kuplung, egyszerűen nem kapcsol át ha nem 0km/h a gép sebessége. Simán pofon a váltókarnak és ha áll a gép akkor kapcsol. Másfelől a váltókat oldalra húzásának csak az a célja, hogy megbökje a kapcsolót ha kintről érinted a drótokat akkor felesleges bent rágatni a váltókart. Azért van odatéve a kapcsoló, hogy csak üresben lévő váltóval lehessen nyúl-békát váltani.

#20028 MFM
2015-03-08 13:36:41

Válasz #20028. hozzászólásra

Igen, ez az amit megnyom a váltókar ha oldalra húzzuk. Bele lehet látni amin csodálkoztam is hogy nem folyik az olaj?? De közben megoldottam, szarrá ment a gomba, és valahogy zárlatos lett a rendszer, vagy nemtom, de lehúztam a stekkert a mágnesszelepről (a váltókaroktól jobbra ha oldalról nézzük) és egyből visszajött a visszajelző. Amég nem jön meg az új kapcsoló addig kétszemélyes váltani , egy embernek nyomni kell a fék+kuplungot, és a váltót meghúzza oldalra, a másik meg összeérinti a kapcsoló 2 drótját. smile thumbup Hála jó égnek úgy se kell használnom a békát!smile sweatdrop

#20027 jamo
2015-03-08 11:35:55

Válasz #20022. hozzászólásra

"váltó alján lévő gomba" biztos, hogy jót néztek? Mert a váltó hőfokjeladó gombája is ott van.

#20026 jamo
2015-03-08 11:33:55

Válasz #20026. hozzászólásra

dynás a géped (abcd) vafy csak speedshiftes?

Enyém nem pont olyan de nekem a váltófedélen (jobb oldalt ahol a karok bemennek a váltóba) van a nyúl béka mágnesszelepe.

Ha dynás akkor annak előrébb van két szelep egy blokkban a kuplungharangban. Ha speedshiftes akkor annak is ott van kb de csak egy szelep.

Szóval a nyúl békáé a váltókarok környékén lehetne elméletileg. Ha hasonlít az enyémre.

#20025 MFM
2015-03-08 11:07:49

Válasz #20022. hozzászólásra

Esetleg azt meg tudjátok mondani, hogy melyik mágneskapcsoló a nyúl-béka váltóé? Van egy különálló a váltó menetirány szerinti elején, a többi ami egy kupacban van hátul azok a difizár, összkerék, de a többit nem tudom mi lehet?

#20023 MFM
2015-03-07 21:34:18

Válasz #20023. hozzászólásra
Nekem alapjáraton 900RPM, padlógázon 2400RPM.

#20022 .Norbert
2015-03-07 21:30:21

MF 3090-es adagolója le volt véve, ma már be is indult de még egy kis finomhangolásra van szükség? Alapjáraton meg padlógázon mennyit kellene forognia a motornak?? smile confused

#20021 MFM
2015-03-07 20:17:56

Egy kis segítségre lenne szükségem. Végre ráértünk foglalkozni a 3095 váltójával. A probléma az, hogy nem lehet kivenni békából, és nem világít egy kijelző sem. A váltó alján lévő gombát kicsavartuk, csináltunk egy áramkört, és benyomtuk a tetejét. Eredetileg 11V volt a rendszerben majd amikor benyomtuk 12.75V lett. Szerintem ennek nem egészen így kellene működnie.smile confusedAztán fogtuk a két vezetèket róla és összeérintsttük, mintha összezárna a kapcsoló, de erre se reagált semmit. Hogyan tovább? Mi lehet a gond?smile helpsmilie

#20020 sanyeee
2015-03-07 20:03:32

Válasz #20019. hozzászólásra

Az alján 2 kijovetel kellene legyen.

Nincs profilkép
#20019 zsolti159
2015-03-07 19:44:35

3125 MF!

3125-ös MF-re milyen szivattyút érdemes vásárolni? Hol és milyen áron lenne?

#20017 sanyeee
2015-03-07 18:56:40

Válasz #20008. hozzászólásra

Vajon lehetséges lenne ilyet találni bontottat? sajnos cikkszamot nem találok rajta.

#20016 MFM
2015-03-07 18:00:05

Válasz #20013. hozzászólásra

Prillinger, Zalaegerszeg, Agro-enta

#20015 Bárány
2015-03-06 21:05:52

Honnan érdemes ezeket a teleszkópokat beszerezni?
Én a Claas motorháztetejéhez vettem egyet az Axiáltól. Összetolva kb.70 cm, valahol 30ezer alatt. Sokalltam érte.

#20014 Sötét Paraszt
2015-03-06 18:00:30

Válasz #20014. hozzászólásra

Hűtő szétnyitó má két éve meghót.

#20013 szanberg
2015-03-06 16:23:16

Válasz #20013. hozzászólásra

Nekünk a gyáriak mind jók még kivéve az 5455-ös gépháztető tartóját mert az kezd nem jól tartani, de még állja a sarat

#20012 jamo
2015-03-06 14:25:22

Válasz #20012. hozzászólásra
Milyen gyártmány kitől vetted?

#20011 MFM
2015-03-06 14:20:31

Válasz #20011. hozzászólásra

Akkor az enyém jól tartja magát, 5.éve az idei.

#20010 jamo
2015-03-06 07:41:40

Válasz #20010. hozzászólásra

Azzal csodák nincsenek. Lényeges hogy a vékonyabb zára legyen lefelé beépítéskor, így van kenése a karmantyúnak. De nálam a molitonos fél évet se bírt ki úgy hogy használva se volt. A krampos két évet bírt, most halt be nekem is.smile drool

Nincs profilkép
#20009 Gega
2015-03-06 07:36:15

Válasz #19930. hozzászólásra

Szia!
Köszönöm az eddigi segitséget neked és másoknak is.
Más: A hátsoablak kitámasztó teleszkoppal mi a tapasztalat ? Milyet vegyek hol ?
Mert már amiota megvan a traktor 3065-ösön már kétszer cserélni kellet mind a kettöt.Köszönöm!

#20008 sanyeee
2015-03-05 20:08:11

Válasz #20008. hozzászólásra

A szeleptömböt teljesen átnéztem, minden könnyen mozog benne, az a furcsa nekem, hogy amikor sülyesztésre rakom a hárompontot hallatszik hogy terheli a szivattyut, meg remeg a tömlő a szelep előtt, olyan mintha nem tudna normálisan áramlani az olaj. Az emelő tengely biztosan nem szorul.

#20007 Mfpisti
2015-03-05 20:01:50

Válasz #20007. hozzászólásra

Ez az első generációs szeleptömb. Van benne egy "zuhanás gátló szelep" ami meg tud szorulni. Annak kell neki esni 2000-es papírral. Viszont lehet a felső emelő tengely jobban meg van szorulva. Ha a munka hengerekről leveszed a tömlőt, akkor sem süllyeszt?

#20006 sanyeee
2015-03-05 19:54:41

Válasz #20006. hozzászólásra

Jobb kép nem sikeredett most sötétben, de látható minden rajta, három vezeték megy rá és van a két mágnesszelep benne meg még vagy 4 szelep.
Mitől zárt vagy nyilt a rendszer? Én ahogy néztem olyan a rendszere mint a 3085 nek, csak annak a szelepre 2 csatlakozó megy. Esetleg lehetne ilyet valahonnan szerezni bontottban? vevő lennék rá.

#20005 Mfpisti
2015-03-05 19:13:06

Válasz #20001. hozzászólásra

Fotó?
A 6270 kétféle rendszerrel ment. Nyitott, és zárt rendszer. Jellemzően nálunk az olcsóbb, nyitott ment. Ebből is volt kétféle. A katalógusban a hidraulika fejezet kb 200 oldal.

#20003 szanberg
2015-03-04 21:39:03

Válasz #20003. hozzászólásra

Bizony-bizony!
Ez jó kis topic ám! Szeressük
Itt jó figurák jó gépezneksmile aikido

Nincs profilkép
#20002 BolliKat
2015-03-04 20:50:01

Hogy elrepül itt 20000 hozzászólás a kütyükről.
Mondjuk ennek kb felét szanberg produkáltasmile laugh

#20001 jamo
2015-03-04 19:11:17

Válasz #20001. hozzászólásra

Szia! Nem tudom megnézni mert rengeteg hidraulikus szelepet hoz hozzá és nem tudom melyik a szóbanforgó. Ha egy cikkszámot mondasz akkor megtudom nézni , hogy a másikban van e olyan.

#20000 sanyeee
2015-03-04 13:24:44

Válasz #19998. hozzászólásra

Ha esetleg a katalógusodban utána tudnál nézni, hogy a 6270 es a 8140 hidraulika vezerlo szeleptombje megegyezike megkoszonnem.

#19999 sanyeee
2015-03-04 09:58:42

Válasz #19998. hozzászólásra

Nem próbáltam még álló motornál, de ma még kisérletezek, illetve probálok egy olyat is, hogy külön akksiról áramot adok a mágnesszelepnek.

#19998 jamo
2015-03-04 08:12:51

Válasz #19996. hozzászólásra

Kétkatáékat kérdezd meg... nem olcsó.smile sweatdrop

#19997 jamo
2015-03-04 08:12:00

Válasz #19997. hozzászólásra

Esetleg álló motornál nem próbáltad? Lefelé elméletileg akkor is kellene mennie azt hiszem.

#19996 sanyeee
2015-03-03 20:56:24

Válasz #19985. hozzászólásra

igen, tudom nyomni és akkor se enged le, sőt olyankor hallatszik egy olyan hang, mintha terhelné kissé a szivattyút, ez a hang megvolt akkor is mielőtt szivattyút cseréltem, de akkor legalább leengedett.

Nincs profilkép
#19995 gubicaviktor19
2015-03-03 20:34:20

Válasz #19995. hozzászólásra

Ha kell is rá szivattyú, szerinted milyet érdemes rá venni? És árban mit takar?

#19994 jamo
2015-03-03 20:01:14

Válasz #19994. hozzászólásra

Annyira nem ismerem a 31XX szériát. De valszeg olyan mint az én 36xx szériám. Cikkszám szerint ugyanaz a szivattyú kell rájuk. Akkor pedig az egybeépített szivattyú nagyobbik fele nyomja a kormányt és hidraulikát. A kisebbik fele pedig egy 25 bar-os rendszert nyom ami a mágnesszelepek által működtetett dolgokhoz csinálja a nyomást (difizár, 4x4, kardán, terhelés alatti fokozatok nyúl-béka).

Nincs profilkép
#19993 gubicaviktor19
2015-03-03 19:48:39

Válasz #19993. hozzászólásra

külön szivattyú van a kormányhoz és a hidraulikához is. Ugye a 2 egybe van építve, 1 ágon szív, 2 helyre nyom. Üzemóra 6220 van a gépben.

#19992 jamo
2015-03-03 19:37:48

Válasz #19991. hozzászólásra

nincs külön kormány hidraulika szivattyú. Egy szivattyú nyomja a kormányt és a hidraulikát.

#19991 jamo
2015-03-03 19:36:05

Válasz #19991. hozzászólásra

Önmagában a nyomás nemsokat mond. Azt kellene tudni, hogy mennyi a szállítási mennyiség ilyen nyomások mellett? Mennyi óra van a gépben?

Ja és persze meleg olajnál kell mérni. Hideg olajnál teljesen fals eredmények születnek. Ami hidegen 160bar az melegen lehet hogy csak 100.

Nincs profilkép
#19990 gubicaviktor19
2015-03-03 19:27:49

Válasz #19989. hozzászólásra

Megmértük a kormányszivattyú-mérőpontot, hideg olajnál 160 bár körüli értéket mértünk. A hátsó szivattyúnál pedig 190 bár környékén voltak a mérési adatok. Kopott lehet a szivattyú?

#19989 Mf-es
2015-03-03 19:14:32

Válasz #19986. hozzászólásra

Takarítsd ki az orbitot.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mi mindenre jó a mák? Egy gyógynövény, amely meglepően sokrétű
Mi mindenre jó a mák? Egy gyógynövény, amely meglepően sokrétű
Bár sok tévhit övezi, a mák rendkívüli élettani hatásai tudományosan igazoltak.
Rizskrízis: duplájára ugrottak az árak, jöhet a kormányzati beavatkozás
Rizskrízis: duplájára ugrottak az árak, jöhet a kormányzati beavatkozás
Rekordmennyiségű tartalék felszabadításával és importtal próbálják stabilizálni...
Schwarzmüller 18t billencs pótkocsi
Schwarzmüller 18t billencs pótkocsi

4.300.000 Ft

Claas Dominant kisbálázó kések. Ágdarálóhoz,  ágaprítóhoz is
Claas Dominant kisbálázó kések....

12.000 Ft

Claas dominator 100, 105 alkatrészkatalógus,  gyári,  eredeti
Claas dominator 100, 105...

9.000 Ft

9 csillagos rendsodró
9 csillagos rendsodró

500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]