Semmi baja a váznak ! Rúgók cseréje volt.
Apró darabokra van szedve . Új plató magasítok stb. Majd teszek fel több képet ahogy lassacskán készül. Munka után nehezen szánom rá magam ,hogy kikecmeregjek a műhelybe
Ap-300 pótkocsinál így oldották meg a munkahenger végállását. A jobb oldali "szelepet" meghúzza a drótkötél, így elzárja a hidraulika olaj útját és nem engedi egy tapodtat se tovább a munkahengert.
Válasz #677. hozzászólásra
Szerintem a sima drótkötél semmi. Ez elvileg egy kötél működtetésű végállás szelep. Azt hiszem,a billencs Ifákon van valami hasonló...
MBP felújításban vagyok (nyakig a ...) lenne egypár kérdésem !
Lehetne e a váz és a plató közé valami munkahenger végállás határolót készíteni( drótkötél )Szerintem a munkahengerek egyik nagy ellensége " túl lehet őket nyomatni".
Ha van valakinek valami jó ötlete szívesen venném.
öszintén megmondom hogy már kidobtam öket,de egyik ismerösöm elvitte egyiket és szétszedték mondta hogy javithatok még böven,bár a gumik már darabokban voltak rajtuk meg föld is volt bennük stb,de talán szerencsém lessz,kiprobálták öket mind azt mondták jok lettek ugyhogy bizakodok:)))
Válasz #671. hozzászólásra
érdemes minden műszakira levenni mert be szokott roszdálni mert enm sokat használja az ember .
Igazából amíg a porvédő gumik jók addig nincs nagy baj vele
Olyan dolog után érdeklödök hogy a fékmunkahengereket felszoktátok ujitani?? Mert ma elkészültek az enyémek és azt mondták hogy jo volt a belsejük,és jok lettek!! Mennyire megbizhatoak ezek utáN?, Sokáig szokták birni??
Ne idegeskedj ,nem osztom az észt amugy remélem megbukik a párt márciusra és egy jó kormány lesz!
ami a gazdákat jó szintre emelik,hogy azis megéljen ne csak az ezer hektáros hanem a kisgazdák is !
Majd meglássuk!
Az jó a uj alkatrész van és elmegy sok évekig!
Mi is olyat vettünk ami szinte uj minden!
És egy kupec ami pótkocsikat ad el évente több darabot,és olcsóbban kapka mint te aki vesz egyszerr kétszerr
Sokba van egy ilyen pótkocsi,sógorom 700eft adta el magasitó nélkül,a cégnél ujitotta fel!
Képzeld el ha megveszel egy vázat 100-250eft és mi sok minden kell,és eladják pl Csaholyba 1,2 -1,5milla!
De láttam már 800-1,2 milla közt aki felujitja !
Teis akarsz felujitani vagy kupeckedni?
Uazata majd ha a vége felé lennél a felőjításnak megkérhetnénk, hogy nagyjából összegezd, hogy mennyibe volt a felújítás? Anyagi költség, rendszámozás, munkaóra kb..
Pótkocsi jobb oldalt néz meg az alsó álváznál,nem azt amelyiket emeled!
Ha jól tudom 7 jegyünek kell lenni,ha nincs adat táblája!
De benne kell lenni a gyártási számnak,ha nem találod akkor ne vedd meg,mert a vizsgabiztos nem tudja fénképezni,akkor már gond lehet!
Én elvittem egyik embert és azt mondta jó,ha még le van festve,pedig nem kellett volna,mert az jó látható helyen kell és olvasható még fénképröl is!
Szoval tegnap levettük 7-en a platot,igy már látom az alváz minden porcikáját,és hála az égnek csak középen találtam rozsdásodást,fagyás nyomokat de azok sem vészesek,ezt a pontot már ti si megjelöltétek régebbi képen,szoval ez sem marad el a ""szabvány"" rozsdásodástol ugy néz ki!! számom nincs a tábla helyen,de a négy szegecs helye megvan,de ami a lényeg hogy bal hátso kerék fölött találtam számokat nagyon halvány fehér festékkel van ráfestve,nem tudom hogy mit keresnek ott!! hány szám az alvázszám különben??
Válasz #653. hozzászólásra
Te kis gyerek te honnan gondolod hogy én melyik tv nézem,én onnan hogy te le írtad. A TSZ-ről meg csak annyit hogy én le dogoztam ott ami rám volt szabva de elég volt,de tudod mire volt az jó ha másra nem, arra hogy nem kell olyan sok sületlenséged kérdeznem mint neked
Te meg az ORBÁNC TV NÉZED meg VIKCSURA SZAVAZTÁL!
Szar a forint Szar a gazdaság nekem és neked,csak Fidesz bandának jó!
Már annyi pénze van hogy Kikötöt vettek,meg Keszthelyen!
Egy két év megveszi a nagy cégeket,és megcsinálja a Tsz és mehetünk csicskának,és akkor nem lesz nem meg Agroinform fórum,hanem be a gépbe és nyomni a Vikcsunak a melót,és akkor ö röhög a markába,te meg kapot 50e ft mert abból meg lehet élni!
Én már 2 éve nincs munkám de anyiból éljem meg a Fidesz amit tölem elvettek,!
Könnyü lopni hazudni csalni ahoz nem kell szakma azt még a .... is megcsinálja,és megélj mint MARCi HEVESEN
Látom te mindent tudsz,de mégse tudod behozni a forint helyett a eurót!
Ha már valaki nem tud valamit az már marha hülye meg bolond!
énis tudok,valamit csak másban!
Való világban se tudnak sok mindent de mindegy!
Törökországot Afrikába keresik,és nem találják!
De még Ásziába sem me ameriában se fogják megtaláni!
De te ezt tudod!
6,5t pótkocsi minden porcikáját!
Milyen árba van?
És ez hogy fog jelezni az embernek,hogy mégis mikor kell zsirozni?
Tudod tanulni nem nehéz,mert csak orosz pótkocsi voltés azon nem volt óra!
Mivel ezek rendkívül intelligens gépek így tudják. Összedugod a 7 pólusú kommunikációs csatlakozót, ezzel működik a világítás is, na ott van benne két szál ami mondja a fordulatszámot a pótnak. Gondolom a te kocsidról már lelopták az órát. Ha lejárt az üzemidő és karbantartás kellene akkor befékez a pótkocsi, innen tudni, zsírozni kellene, neked biztos ez sincs rajta. Egy próbát megér, hátul a kocsi hátulján van egy kerek kar, ez aktiválja a rendszert. Na ezt tekerd be jó alaposan. Ha nem gurul a kocsi akkor kifutottál az üzemidőből körbe kell zsíroznod. Ha pedig gurul akkor nincs mitől félned, minden rendben.
Ha elakadsz valamiben szólj, segítünk.
Honan tudja,a pótkocsi,hogy 1800,vagy 2200 vel megyek?
Én nem használom csak magcsépelésre,az meg alapjárat!
Ha tengerit szedni az is közép fordulat!
Meg magot levinni az is csak max 2000 körüki!
1282 hozzászólás
Hali !
Semmi baja a váznak ! Rúgók cseréje volt.
Apró darabokra van szedve . Új plató magasítok stb. Majd teszek fel több képet ahogy lassacskán készül. Munka után nehezen szánom rá magam ,hogy kikecmeregjek a műhelybe
Válasz #682. hozzászólásra
Te ez olyan mintha vetemedett volna váz, vagy csak a kép csal?
Ez lemaradt !

Halló !

Ennyire vagyunk !
Kezd össze állni festés előtt.
Messze van még a vége !
Válasz #677. hozzászólásra

Ap-300 pótkocsinál így oldották meg a munkahenger végállását. A jobb oldali "szelepet" meghúzza a drótkötél, így elzárja a hidraulika olaj útját és nem engedi egy tapodtat se tovább a munkahengert.
Üdv a klubban én is könyékig benne vagyok:))
Válasz #677. hozzászólásra
Szerintem a sima drótkötél semmi. Ez elvileg egy kötél működtetésű végállás szelep. Azt hiszem,a billencs Ifákon van valami hasonló...
Sziasztok !
MBP felújításban vagyok (nyakig a ...) lenne egypár kérdésem !
Lehetne e a váz és a plató közé valami munkahenger végállás határolót készíteni( drótkötél )Szerintem a munkahengerek egyik nagy ellensége " túl lehet őket nyomatni".
Ha van valakinek valami jó ötlete szívesen venném.
Válasz #674. hozzászólásra

Ezek sz@rok az összes. Lajtára sem kapni már normális magvezetőt. Jóformán évente szétmállik.
Válasz #673. hozzászólásra

Nekem még az eredi bőr karmantyús van rajta és jók, tökéletesen működnek!
Válasz #673. hozzászólásra
Ha majd mész vele rögtön kiderül az első pár fékezésnél, hogy milyenek lettek. Ha jók akkor nagyjából nem lesz vele baj.
Én ami gumi pórvédőket kaptam rá azok elég silányak, kevés ideig bírják. Szóval azt majd azért nézegesd.
Nekünk talán még a gyári munkahengerek vannak rajta.
öszintén megmondom hogy már kidobtam öket,de egyik ismerösöm elvitte egyiket és szétszedték mondta hogy javithatok még böven,bár a gumik már darabokban voltak rajtuk meg föld is volt bennük stb,de talán szerencsém lessz,kiprobálták öket mind azt mondták jok lettek ugyhogy bizakodok:)))
Válasz #671. hozzászólásra
érdemes minden műszakira levenni mert be szokott roszdálni mert enm sokat használja az ember .
Igazából amíg a porvédő gumik jók addig nincs nagy baj vele
Üdv
Olyan dolog után érdeklödök hogy a fékmunkahengereket felszoktátok ujitani?? Mert ma elkészültek az enyémek és azt mondták hogy jo volt a belsejük,és jok lettek!! Mennyire megbizhatoak ezek utáN?, Sokáig szokták birni??
Válasz #667. hozzászólásra


Ne idegeskedj ,nem osztom az észt amugy remélem megbukik a párt márciusra és egy jó kormány lesz!
ami a gazdákat jó szintre emelik,hogy azis megéljen ne csak az ezer hektáros hanem a kisgazdák is !
Majd meglássuk!
Válasz #668. hozzászólásra

Majd kárpótolom,elviszem magamal az agromaashra Nyiregyházára.
Válasz #667. hozzászólásra







Ne szólj neki mert mindjárt megmondja melyik pártra szavaztál meg hány ha földed van
Válasz #664. hozzászólásra

Ne osszad az észt megint,inkább keresgesd az üzemóraszámlálót a tieden.
Válasz #665. hozzászólásra
Az jó a uj alkatrész van és elmegy sok évekig!
Mi is olyat vettünk ami szinte uj minden!
És egy kupec ami pótkocsikat ad el évente több darabot,és olcsóbban kapka mint te aki vesz egyszerr kétszerr
Üdv
Hát megirom majd de csak körülbelül tudom megmondani mert sokmindent ugy kapok hozzá egyéb helyekröl....remélem nem kell részleteznem:))
Válasz #663. hozzászólásra
Sokba van egy ilyen pótkocsi,sógorom 700eft adta el magasitó nélkül,a cégnél ujitotta fel!
Képzeld el ha megveszel egy vázat 100-250eft és mi sok minden kell,és eladják pl Csaholyba 1,2 -1,5milla!
De láttam már 800-1,2 milla közt aki felujitja !
Teis akarsz felujitani vagy kupeckedni?
Válasz #618. hozzászólásra
Uazata majd ha a vége felé lennél a felőjításnak megkérhetnénk, hogy nagyjából összegezd, hogy mennyibe volt a felújítás? Anyagi költség, rendszámozás, munkaóra kb..
Válasz #660. hozzászólásra
Már nézte ott is, kicsit ha végig is olvasod lentebb láthatod.
Már megvette a pótkocsit.
Válasz #653. hozzászólásra

Szerencséd van,hogy nem vagyok moderátor,mert ezért kitiltottalak volna.........
Válasz #656. hozzászólásra
Pótkocsi jobb oldalt néz meg az alsó álváznál,nem azt amelyiket emeled!
Ha jól tudom 7 jegyünek kell lenni,ha nincs adat táblája!
De benne kell lenni a gyártási számnak,ha nem találod akkor ne vedd meg,mert a vizsgabiztos nem tudja fénképezni,akkor már gond lehet!
Én elvittem egyik embert és azt mondta jó,ha még le van festve,pedig nem kellett volna,mert az jó látható helyen kell és olvasható még fénképröl is!
Válasz #657. hozzászólásra
Nekem is 7 jegyü a szám de az utolsó két számjegy a évjárat mivel 78 kiadásu!
ez meg nem 83 kiadásu?
oké köszi:)
Válasz #656. hozzászólásra

Alvázszám, elméletileg 8 számjegyű kellene rajta. Az első két szám a gyártási év.
De lehet 7 számjegyű is.
Üdv
Amugy látom elvagytok,elbeszélgettek!!
Szoval tegnap levettük 7-en a platot,igy már látom az alváz minden porcikáját,és hála az égnek csak középen találtam rozsdásodást,fagyás nyomokat de azok sem vészesek,ezt a pontot már ti si megjelöltétek régebbi képen,szoval ez sem marad el a ""szabvány"" rozsdásodástol ugy néz ki!! számom nincs a tábla helyen,de a négy szegecs helye megvan,de ami a lényeg hogy bal hátso kerék fölött találtam számokat nagyon halvány fehér festékkel van ráfestve,nem tudom hogy mit keresnek ott!! hány szám az alvázszám különben??
Válasz #653. hozzászólásra
nem érdemled meg a segítséget, az ilyen jellegű hozzászólásaid és az offolások tesznek téged szálkává mások szemében.
szedd magad össze.
Válasz #653. hozzászólásra












Te kis gyerek te honnan gondolod hogy én melyik tv nézem,én onnan hogy te le írtad. A TSZ-ről meg csak annyit hogy én le dogoztam ott ami rám volt szabva de elég volt,de tudod mire volt az jó ha másra nem, arra hogy nem kell olyan sok sületlenséged kérdeznem mint neked
Válasz #652. hozzászólásra

Te meg az ORBÁNC TV NÉZED meg VIKCSURA SZAVAZTÁL!
Szar a forint Szar a gazdaság nekem és neked,csak Fidesz bandának jó!
Már annyi pénze van hogy Kikötöt vettek,meg Keszthelyen!
Egy két év megveszi a nagy cégeket,és megcsinálja a Tsz és mehetünk csicskának,és akkor nem lesz nem meg Agroinform fórum,hanem be a gépbe és nyomni a Vikcsunak a melót,és akkor ö röhög a markába,te meg kapot 50e ft mert abból meg lehet élni!
Én már 2 éve nincs munkám de anyiból éljem meg a Fidesz amit tölem elvettek,!
Könnyü lopni hazudni csalni ahoz nem kell szakma azt még a .... is megcsinálja,és megélj mint MARCi HEVESEN
Moderátor által módosítva: 2015-04-08 13:48:54
Válasz #651. hozzászólásra
Elég baj az neked hogy a való világot nézed,meg is látszik rajtad!
Válasz #650. hozzászólásra
Látom te mindent tudsz,de mégse tudod behozni a forint helyett a eurót!
Ha már valaki nem tud valamit az már marha hülye meg bolond!
énis tudok,valamit csak másban!
Való világban se tudnak sok mindent de mindegy!
Törökországot Afrikába keresik,és nem találják!
De még Ásziába sem me ameriában se fogják megtaláni!
De te ezt tudod!
6,5t pótkocsi minden porcikáját!
Nagy az isten állat kertje,de alacsony a







kerítés
Ez nagyon jó topic!!!!!!



Válasz #646. hozzászólásra
Lefénképezhetnéd,hogy hol is van és hova van kötve az óra!
Válasz #645. hozzászólásra
Milyen árba van?
És ez hogy fog jelezni az embernek,hogy mégis mikor kell zsirozni?
Tudod tanulni nem nehéz,mert csak orosz pótkocsi voltés azon nem volt óra!
Válasz #644. hozzászólásra

Ejj Gabika, Gabika!
Válasz #643. hozzászólásra
Drága,hogy néz ki ez a számláló?
Hova kell szerelni?
Dobjál már fel egy ilyen szerkezetett,keresem de nem találtam ilyet
Köszi
Egy ilyen találtam!

Ha ez hogy müködik,mert nem akar ,vagy javitható e?
Válasz #639. hozzászólásra
Érdemes venni rá egy üzemóra számlálót?
Drága lehet?
Ez ha jól emlékszem 78 kiadásu!
Válasz #639. hozzászólásra
Megvan az neki csak még az az első szériás kurbli alakú.
Válasz #638. hozzászólásra
Akkor jól írta MZ/X, neked nincs már meg rajta az üzemóra számláló...
Válasz #635. hozzászólásra

Nekem hátul nincs tekerös kerék!
Holnap csinálok képet a hátulról a pótkocsiról
Válasz #635. hozzászólásra






Szerintem ma már többet ne igyál.
Válasz #633. hozzászólásra
Mivel ezek rendkívül intelligens gépek így tudják. Összedugod a 7 pólusú kommunikációs csatlakozót, ezzel működik a világítás is, na ott van benne két szál ami mondja a fordulatszámot a pótnak. Gondolom a te kocsidról már lelopták az órát. Ha lejárt az üzemidő és karbantartás kellene akkor befékez a pótkocsi, innen tudni, zsírozni kellene, neked biztos ez sincs rajta. Egy próbát megér, hátul a kocsi hátulján van egy kerek kar, ez aktiválja a rendszert. Na ezt tekerd be jó alaposan. Ha nem gurul a kocsi akkor kifutottál az üzemidőből körbe kell zsíroznod. Ha pedig gurul akkor nincs mitől félned, minden rendben.
Ha elakadsz valamiben szólj, segítünk.
Válasz #633. hozzászólásra
Szerelj rá fordulatmérőt

Válasz #632. hozzászólásra
Honan tudja,a pótkocsi,hogy 1800,vagy 2200 vel megyek?
Én nem használom csak magcsépelésre,az meg alapjárat!
Ha tengerit szedni az is közép fordulat!
Meg magot levinni az is csak max 2000 körüki!