Fórum
- Rövidtárcsák új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Zetor traktorok új
- Cambridge hengerek új
- Direktvetés, no-till. új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Milyen traktort érdemes venni? új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
Cikkajánló
Hirdetés

4,1 tonnás hozam és stabil teljesítmény: újra bizalmat kapott az LG AMBASSADOR repcehibrid Kányán
Több, mint 4 tonnás termésátlagot hozott hektáronként.
752 hozzászólás
köszönöm a segitségeket, a darab leszereléssel az a gond, hogy mind a nagy darabokon van meg szépenn a festés a kisebbek mind rozsdásak a ganétol.
En igy ránézésre a Ral2000 -est mondanám h találja.
Válasz #49. hozzászólásra
Elég vacak a kép, de RAL2000 vagy környéke.http://www.gepeszbolt.hu/html/ral.html
Válasz #49. hozzászólásra
Ha a gépen van valami leszerelhető elem aminek megvan még a színe akkor bemész egy normálisabb festékboltba és megmondják. Ki is keverik helyben ha kell.
Sziasztok. Egy kis segitséget szeretnék kérni, valaki tud-e olyan gépet, amire az alábbi képenn látható sárgát használták? Kellene nekem erre a szóróra festék és a szinkódot keresgélem, de nem sokra jutottam idáig.
Eddig hagyományos festéket használtam, most szeretnék egy komolyabb festést csinálni.
Valaki tudna segíteni?
2 komponensű festékből van alapoz meg rendes fedőfesték?
Tudnátok mondani árakat, mi menyibe kerül, és mi mire való? Netalán Web oldalt, vagy boltot /pestmegye/.
Válasz #46. hozzászólásra

vizügyeskėk
Válasz #45. hozzászólásra

A Tiszához közel levő gazdák is tudnak valamit!
És kész!!
Válasz #42. hozzászólásra
Hát csak szebb egy gép, ha van benne 1 porszem, mintha matt lenne szerintem...
Egyébként meg nem értem aki 1K-s festékkel fest, mert már majdnem olyan árban van, mint aegy középkategóriás 2K-s, és fényévekkel jobb. Nem beszélve, hogy nem kell átfesteni, pár évente ami ugye, idő, és alapanyag alsó hangon.
Válasz #41. hozzászólásra
És az szempont hogy fakul?
Nálam az a szempont, hogy ne egye a rozsda és kész.
Ez olyan hülyeség, hogy fakul a festék 2-3 év múlva. Festéket kell vanni, nem ilyen 1K-s sz@rt.
Normális 2K-s autófestéknek nem szabad fakulni, az 1K-t meg el kell felejteni.
Rozsdásodás ugyan ez, ha normálisan alá van dolgozva, és jó alapozóval van fújva, akkor nem szabad neki. Jól néznénk ki, ha a személy kocsit is 2évente újra kellene festeni
A festék meg ugyanúgy megszárad, megköt 20-25 fokban is csak lassabban, nem megy a minőség rovására. Fényezőműhelyben, meg azért szárítanak rá 70fokkal, hogy minél gyorsabban száradjon,(nem azért hogy a festéket "ráégessük") és minél kevesebb szennyeződés legyen a felületben, (amit később úgy is el kell tüntetni)mert ha tetszik, ha nem a fényezőkamrában is van pár porszem. De ez mezőgazdasági gépeknél nem szempont.
Válasz #20. hozzászólásra
Festéket a festékboltból :)
Mi náluk kevertetünk mindent a cégnek.
http://registrant.hu/
Válasz #38. hozzászólásra
én 5,8-ast húztam 6920-as johnival.Húzta,mint a rongyot.
Válasz #36. hozzászólásra



Itt is van egy 8,4es busa a környéken. Nagyon megvannak elégedve vele és tényleg nagyon príma munkát csinál minden körülmények között. Casak nekem abból minimum 4,5mes kellene de inkább 5. a 155lóhoz. Az meg többe lenne mint amennyiért a trakit vettem.
Válasz #35. hozzászólásra
Drótkoroggot én arra használom hogy ha van vlami dzsuvás, rozsdás menet akkor azt faxán ki lehet vele pucolni, meg tömítést leszedni. Mert a vasat nem bánmtja, ha van fordszám szabályzós flex akkor az alumíniumról is spécin lelehet vele szedni a felragadt tömítésdarabokat. 
Meg szembe, ha nincs szemüveg... hallottam már a közelbe olyanról akinek beleállt a szemébe a drótszál.
Válasz #23. hozzászólásra
,azonnal lecsaptam rá.Dolgoztam ilyen busával már régebben és nagyon meggyőző volt.A festéssel kapcsolatban:marad szerintem is a gyári szín,megmelegszik az idő,zsírtalanítás,alapozás oszt festés.Majd pár évente át lesz fújva ha fakul,úgyis harmad áron jutok festékhez
.
900-at kért érte.Hát nem olcsó az tuti,de nincs szívem kiadni 2,2 milkát kiadni egy újért.Használtban nincsis eladó nagyon ilyenre vadászok már 2 éve.Múlthét hétfőn hirdette meg,kedd délután már az udvaromban állt
Válasz #32. hozzászólásra

Sarkoknál,éleknél,meg repülnek belőle a letöredezett drótdarabok mindenfelé...gatyába bőrbe.
A kombájnal is ezt tettem.


Válasz #31. hozzászólásra

Van vrm forgókapás topik oda menjünk inkább.
Válasz #27. hozzászólásra

A drótkorong meg nem szedi le a vastag revét se csak kifényesíti a rozsdát.
Én a kis japót festettem át,kicsit szétszedtem és mindent lepucoltam.

Válasz #28. hozzászólásra
Az első fekete pont a tied.
Válasz #27. hozzászólásra
Hali!
Hány méteres van a szomszédodnak?
Milyen talajok vannak felétek?
Válasz #21. hozzászólásra

Flexre lamellás korong? Az jobban viszi mint a drót csak jobban is fogy. Jó vétel volt amúgy nem fogod megbánni, szomszéd gazdának is az van, csak busa. Ősszel, tavasszal kiváló
Festeni,vagy nem festeni...
Válasz #24. hozzászólásra

Viszem az ellenőrzőmet Sanyi Bácsi!
Itt idáig Mindenkinek jár egy piros pont.

Válasz #21. hozzászólásra

Akkor megkérték az árát.
Ha csak annyi a baj hogy fakó akkor azt szerintem ne bántsd. Házilag nem tudsz olyan festést csinálni ami megközelíti a gyárit. És a nap az új festésnek is kiszívja a szinét 2-3-4 év alatt és még rozsdásodni is fog.
Válasz #20. hozzászólásra
Van valami színkódja. Itt helyben egy fényező fejből mondja ezt is, meg a JD zöldet is, stb.
Keress egy ilyen szakit a közeledben!
Válasz #19. hozzászólásra
3,3-ast vettem 850-ért.Ezt még a Vertikum készítette 98-ban.Mindent le szeretnék pucolni róla,m meg van kopva a piros.Jó a festés,csak fakó.
Dominátor zöldre nem tud valaki valami olcsó megoldást? Axiálnál 7000körül van egy liter belőle.
Válasz #11. hozzászólásra

Drótkorong csak szétkeni a régi olajos festékeket... attól szerintem jobb a lamellás korong csak az meg viszi a vasat is elég könnyen.
Válasz #16. hozzászólásra


Mekkorát vettél mennyiért?
A Vázát akarod lepucolni vagy a kapatesteket?
Vannak félmegoldások (vagy inkább csak negyed) de tökéletes munkát csak a homokfúvó csinál...
Lajta vetőgépet 9-10 éve csináltam meg így homokfúvóval. Egy percet se volt szárazon azóta, már 3-4 éve nem is használjuk, van egy ujjnyi moha a tetején de rozsdapötty még nincs rajta. Egy réteg alapozót kapott az is és egy réteg zsigulipiros festéket mert az volt a legolcsóbb a festékboltban.
Válasz #15. hozzászólásra


Aztán most itt tart a téma, kapott egy réteg alapozót és várjuk hogy meleg legyen és megkaphassa a színt, persze előbb még bele kell tenni a lemezeket az aljába.
Válasz #11. hozzászólásra
Forgókapás magágykészítőt vettem nemrég (olyan mint a Busa kft-é).Nem igazán lehet drókorongal lepucolni,azért kérdeztem,hogy van-e vkinek tippje,milyen oldószerrel lehet lemaratni akromofág helyett.
Ez tényleg jó ötlet volt!







Én a domi vágóasztalát csinálom ép.
Így nézett ki:
Aztán kapott egy homokszórást:
Ez az az Adapter

Nem is a festés a lényeg,hanem amit előtte megteszel!!
Nagyon simára kell dolgozni a felületet!
zsírtalanitás minden..utána alapozás...aztán zománc..
Mi általában mindent 2szer alapozunk..utána 2szer ecset zománc utána festékpisztoly...elég sokat festettünk már!
Válasz #10. hozzászólásra
Attól függ milyen bonyolult a felület.Flexre,drótkorongot.
Válasz #9. hozzászólásra
Azon kívül?
Válasz #8. hozzászólásra
Homok.
Üdv.Jó ötlet volt ez a topic.Olyan kérdésem van,hogy milyen anyagot ajánlotok egyszerű trinát festék eltávolításához.Szereztem havertól kromofágot,de sz@rt sem ért,egy picit sem hólyagosodott fel.Festékboltban aszonták,hogy a régi fajta kromofág megszűnt,vmelyik alkotóját betiltották,ajánlot egy gél szerű anyagot,de az sem segített.Muszáj leszedni,m kár ráfújni így a festéket.HELP!!
Válasz #6. hozzászólásra
http://wefa-wasserlacke.de/
Faterom munkahelyén a Feyco és Wefa festéket használnak vonatkocsifestésre.
Jó minőségű tartós festést, csak homokszórás, alapozás után lehet. A két komponensű festékek használata erősen ajánlott, ha valaki magának csinálja, igaz kb duplája a festék ár, de ég és föld a különbség.
Természetesen nemcsak piros színű lehet egy gép (pl john deere), vannak más színű festékeik is, gondolom ezt nem kell külön mondani,az előbbit csak példának hoztam fel. Mindenki kiválasztja hogy mivel szeretne dolgozni.
Üdvözletem Kollegák!

Nekem sincs tapasztalatom a témában, de a T25ös fórumon van egy illető akinek már van egy kis tapasztalata. Belinkelem a traktorját. Mikor láttam megkérdeztem tőle mivel festette, akkor azt írta hogy 820 as színkódú Neolux alkid zománccal,ez a piros egyik kódja, a hozzászólásaiban megvan pontosan. Azthiszem az egrokorr(vagy valami hasonló nevű) cég forgalmazza őket. Utánanéztem a festéknek, ezek kimondottan javításra, fényezés felfrissitésre lettek tervezve, kb 20 Celsius fokon már optimálisan tud száradni, tehát nem ipari autófényező termékek amiknek hőkamra meg egyéb spéci dolgok kellenek a száradáshoz.Sajnos árat nem tudok, illetve hogy mennyire kiadós, és azt se hogy mennyire tartós, de ez függ sokmindentől ugyebár(tárolás, használat, mennyire voltál alapos a festésnél, gondolok itt a zsír és portalanításra, alapozó rétegre, a helység tisztaságára stb)
A nyáron én is szeretném az enyémet átfényezni, esetleg akkor a tapasztalataimat majd megosztom. Szerencsére nem messze tőlünk van egy autófényezési szaküzlet, kevernek festéket is, majd vagy ott veszek valami anyagot szakértőtől, vagy a fenn említett 820 as piros lesz nekem is.Na és akkor jöjjön a traktor:
http://www.agroinform.com/felhasznalo.php?act=reszletek&uid=28677
Jó ötlet volt ez a topic