Válasz Tobszi #3934. hozzászólásáraSzia!
Kicsit elsodródtam innen. Bocsi!
Egy linket akartam küldeni.
Tolnában hirdetnek 4db bkt-t 550 szèlesben. Használtan 170 rugóért adná. Nem tudom mennyire érné meg.
Indiai vagy török újonnan ennyi!
Válasz vénkabi #3936. hozzászólásáraÜdv!
Nettó 2000Ft-tól van már, mondjuk ebből is több fajta szelepes van.
Sajnos a kiszállítás néha többe kerül mint maga az abroncs
Válasz atisgyulai #3927. hozzászólásáraArra bizony. De így megspóroltál Nekem egy sor költséget meg bosszúságot. Köszönöm!
Túlságosan jól nézett ki a fényképen túlságosan jó áron, ezért lett gyanús.
Válasz Tobszi #3926. hozzászólására550/22,5- re gondolsz?
Pont azt néztem én is nála.
"Brazil" a srác, selejt gumikkal.
Nem is besenyőn van, hanem tovább a 3-ason, szihalom településen. De ezt csak akkor nyögi be a telefonba, mikor már úton vagy!
Üdv!
A Besenyőtelken gumit áruló komát érdemes felhívni vagy érdemesebb nagyívben kerülni?
Valakinek van infója róla? Használt 550-es pótkocsigumi érdekelne.
Válasz Sk Laci #3922. hozzászólásáraSzia!
Hogyne hinném el, tudom hogy Indiába gyártják, csak próbáltam infót adni.
A cégek, cégcsoportok több gyárral is rendelkeznek.
Ha megnézel egy Bridgestone agro abroncsot, hiába japán tulajdonú, spanyolba készítik, a rakodó és mobildaru gumikat japánba, de személy és teherből több gyára is van, pl Tatabányán.
Vredestein agro gumi is készül hollandiába, de indiába is van gyáruk.
és ezt lehetne még folytatni
Válasz Sk Laci #3918. hozzászólásáraHát én úgy tudom hogy az Alliance már a Yokohama Tire tulajdona, ami jappán tulajdonú cég. Ugyanúgy mint a Galaxy, Primex és Yokohama abroncsok. Sőt pár hete már a Trelleborg cégcsoportot is felvásárolták, ide tartozik most már a Trelleborg, Mitas és Cultor is.
https://www.tirereview.com/yokohama-acquires-trelleborg-wheel-systems/
A ceat állítólag India 3. legnagyobb gumiabroncs gyártója, motor gumiabroncsokból a legtöbb darabszámot adják el. Magyarországon pár éve kezdték el a forgalmazását az agro gumiknak, jó pár garnitúrát adtunk eddig el, nekem még garanciális visszajelzésem nem volt, teszi a dolgát. De mivel csak 2-3 éves múltal rendelkezik, ezért érdemes folyamatosan csekkolni. 2 év garancia van rá.
Válasz Sk Laci #3918. hozzászólásáraA Taurus már Michelin csoport, egyébként most vettem Taurust személyautóra az Szerb gyártás. Gondolom több gyárban készülnek a gumik, több országban. Lehet veszel két ugyanolyan izzót, aztán nem egy helyen készült.
Válasz Gabro #3916. hozzászólásáraAlliance gumikról azt hittem, hogy Izraeli, mert az anyacég ott van, a vásárolt gumi oldalán meg India van.
Taurust Magyar gyártmánynak tudtam, az oldalán meg Lengyelország van.
Próbálj meg utánaolvasni a CEAT gumigyár multjára, és mennyi gumi az éves forgalma.....
Válasz #bandi #3914. hozzászólására6 soros vetőgépet kapott a kicsi, és nagyon érezni hogy dombra felfelé sokkal jobb mint lefelé. Szóval egy hangyafaszányival kellene hogy többet húzzon az eleje.
Válasz mtz1221 #3913. hozzászólásáraElvileg igen. De egy traktornál ezzel nem szokott gond lenni. Azaz, ha kikapcsolod az elejét, nagyon megnő a slip. Tehát, lassabban megy a gép. Amikor bekapcsolod, akkor meg gyorsul egy kicsit. Ha így nézed, húzza az eleje a traktort, de jóbőven. Ettől több terhelést nemhiszem hogy adni kel neki az átmérőkülönbséggel. Akkor már inkább orrsúllyal
Adott egy traktor aminek nagyon összehangolt az első kerekek forgása a hátsóval. Ha azt szeretném hogy minimálisan az első többet húzzon, akkor jól gondolom hogy azt keményebbre a hátsót meg puhábbra kellene fúvatni ???
Válasz Bárány #3906. hozzászólásáraGondoltam csak meg fordult a fejembe hogy az is max 2240 kilót bír vinni 40 km/h val, és fél bárral többre kell fújni, akkor abban kevesebb van valamiből.
Válasz fexco #3907. hozzászólásáraezzel már másshol is próbálkoztál ahol szintén elmondtam hogy ausztriában készül az összes cvt és semmi összefüggés nincs a felni gyártója és a traktor gyártási helye között...
Válasz Gumiarzenál #3877. hozzászólásáraazt érdekességképpen megtudod mondani,hogy a 460/85r38és a 480/70r38 gumiknak azonos nyomáson,azonos márkánál melyiknek a nagyobb a talajfekvése?
Válasz horvath.agro #3902. hozzászólásárana nemá,hogy nelegyen ráirva.sőt a sebesség-súly függvényében is akár.
ja és a gyári hátsó felnidre hogyhogy véletlen made in england van beleütve,mikor a tiedet ausztriába gyártják???
egyébbként a 270/90r48 as hátsóba én is 3,5-3,7et nyomok.(GRI)
Válasz mtz1221 #3903. hozzászólásáraAzért lehet ekkora szórás mert több paramétertöl is függ.
A konkrét gumitípust, méretet, rétegszámot kell először megtudni, ehhez kellene egy táblázatot keresni a gyártónál, és abban megnézni a tényleges terheléshez és várható max. sebességhez ajánlott nyomást.
Válasz später77 #3890. hozzászólásáraHivd fel a Gumiarzenált. Robi biztos fog tudni adni olyat ami ár/érték arányban jó lesz neked.
Nekünk az a tapasztalatunk,hogy nem kell félni az ismeretlen márkájú abroncsoktól. 2 traktorunkon is van már(Galaxy, Ling Long) és az ég világon semmi bajuk. Én véleményem szerintem a Ling Long jobb mint a Trelleborg. Trelleborg helyére ment fel a Ling Long első hídra, pótkocsizó traktorra.A Galaxy-n meg olyan körmök voltak új korába, a nagy nevű márkák közül egyiken se volt akkora. És van már vagy 6-7 éve hogy felraktuk őket, nagyon jól bírják. Vet, permetez, műtrágyát szór a kisgép vele.
Válasz horvath.agro #3872. hozzászólásáraA felnidre,hogy lehet az,hogy az van ráirva,hogy:ENGLAND?
Érdekes.....akkor lehet a tiedet is a U.K.-ba dobálták össze a indiánok.
Közbe rájöttem,miért nehezebb a 4hengeresed a6hengeresemtől.a piros festék nehezebbb mint a kék.
Válasz Sk Laci #3897. hozzászólásáraSaját tapasztalat nincs vele, de ahogy hallom-olvasom, megoszlanak róla a vélemények. Gumisom nem is adott rá árat (lehet, hogy nincs is jelenleg raktáron).
Válasz später77 #3892. hozzászólásáraNekem tárcsán volt először, 12 év után a tengely tört el nem a gumi ment szét. Azóta van 4 pár traktorokon is, legöregebb kb 3000 óránál tart sima diagonál, úgy néz ki lefogja a bordákat simára koptatni, nekem ez elég is a mai gumik mellett.
Válasz später77 #3890. hozzászólásáraSzlovákiában megakciózták az Alliance gumikat.
Az ára a török gumik alá csúszott.
Lehet van akció Magyarországon is.
Próbálj meg rákérdezni.
4442 hozzászólás
Válasz Tobszi #3934. hozzászólásáraSzia!
Kicsit elsodródtam innen. Bocsi!
Egy linket akartam küldeni.
Tolnában hirdetnek 4db bkt-t 550 szèlesben. Használtan 170 rugóért adná. Nem tudom mennyire érné meg.
Indiai vagy török újonnan ennyi!
Eladó 2 db Michelin 600/65 R38 XM 108.A gumik 60 %osak. Irányár:340.000 ft/db. Igény esetén tudok képet küldeni.
Sziasztok.
11,2x20-as radial gumit szeretnék venni.Melyik márkát érdemes megvenni?
CEAT gumiról van valakinek tapasztalata?
Válasz jamo #3935. hozzászólásáraSzia!


Jó lenne tudni hogy milyen mintázatra gondoltál.
Nettó: 17000-től kezdődnek pl ez
de mondjuk egy ilyen maxxis nettó: 31000
Válasz vénkabi #3936. hozzászólásáraÜdv!
Nettó 2000Ft-tól van már, mondjuk ebből is több fajta szelepes van.
Sajnos a kiszállítás néha többe kerül mint maga az abroncs
Válasz vénkabi #3936. hozzászólásáraTöltessed fel habbal és soha többé nem lesz defektes! ATRA kft megcsinálja egy két nap és mehet a meló!
Válasz Gumiarzenál #3923. hozzászólásáraHelló!
Nekem 3.5 x 6-os tömlőre /belső gumi/ lenne szükségem rendterítőbe. van-e ilyened, avagy hol keressem.
Köszönöm.
Válasz Gumiarzenál #3923. hozzászólásáraSzia! Quad gumiban otthon vagy? 22x7-10 érdekelne kormányzott kerékre.
Válasz atisgyulai #3933. hozzászólásáratobszi19kukac gmail.com
Válasz Tobszi #3932. hozzászólásáraKüldj elérhetőséget légyszi!

Én valamiért nem tudok üzit írni.
Innen a h.sz.-okból is folyton ledob.
Válasz atisgyulai #3931. hozzászólásáraSemmit sem kaptam!
Válasz Tobszi #3930. hozzászólásáraÍrtam üzit!

Válasz atisgyulai #3929. hozzászólására2db minimum.
Válasz Tobszi #3928. hozzászólásáraNeked hány db kellene?
Válasz atisgyulai #3927. hozzászólásáraArra bizony. De így megspóroltál Nekem egy sor költséget meg bosszúságot. Köszönöm!
Túlságosan jól nézett ki a fényképen túlságosan jó áron, ezért lett gyanús.
Válasz Tobszi #3926. hozzászólására550/22,5- re gondolsz?
Pont azt néztem én is nála.
"Brazil" a srác, selejt gumikkal.
Nem is besenyőn van, hanem tovább a 3-ason, szihalom településen. De ezt csak akkor nyögi be a telefonba, mikor már úton vagy!
Üdv!

A Besenyőtelken gumit áruló komát érdemes felhívni vagy érdemesebb nagyívben kerülni?
Valakinek van infója róla? Használt 550-es pótkocsigumi érdekelne.
Válasz Gumiarzenál #3923. hozzászólására
Válasz Sk Laci #3922. hozzászólásáraA "Mitas" gumi a segédmotorra Made is Czech Republic, a rendsodróra vett Mitas meg Made in Sri Lanka......
Válasz Sk Laci #3922. hozzászólásáraSzia!
Hogyne hinném el, tudom hogy Indiába gyártják, csak próbáltam infót adni.
A cégek, cégcsoportok több gyárral is rendelkeznek.
Ha megnézel egy Bridgestone agro abroncsot, hiába japán tulajdonú, spanyolba készítik, a rakodó és mobildaru gumikat japánba, de személy és teherből több gyára is van, pl Tatabányán.
Vredestein agro gumi is készül hollandiába, de indiába is van gyáruk.
és ezt lehetne még folytatni
Válasz Gumiarzenál #3921. hozzászólásáraHa nem hiszed el, lefényképezhetel a gumi oldalát "made is india".
Válasz Sk Laci #3918. hozzászólásáraHát én úgy tudom hogy az Alliance már a Yokohama Tire tulajdona, ami jappán tulajdonú cég. Ugyanúgy mint a Galaxy, Primex és Yokohama abroncsok. Sőt pár hete már a Trelleborg cégcsoportot is felvásárolták, ide tartozik most már a Trelleborg, Mitas és Cultor is.
https://www.tirereview.com/yokohama-acquires-trelleborg-wheel-systems/
A ceat állítólag India 3. legnagyobb gumiabroncs gyártója, motor gumiabroncsokból a legtöbb darabszámot adják el. Magyarországon pár éve kezdték el a forgalmazását az agro gumiknak, jó pár garnitúrát adtunk eddig el, nekem még garanciális visszajelzésem nem volt, teszi a dolgát. De mivel csak 2-3 éves múltal rendelkezik, ezért érdemes folyamatosan csekkolni. 2 év garancia van rá.
Válasz Gumóka #3919. hozzászólásáraTudom hogy a misi tagja már vagy 20 éve...
Válasz Sk Laci #3918. hozzászólásáraA Taurus már Michelin csoport, egyébként most vettem Taurust személyautóra az Szerb gyártás. Gondolom több gyárban készülnek a gumik, több országban. Lehet veszel két ugyanolyan izzót, aztán nem egy helyen készült.
Válasz Gabro #3916. hozzászólásáraAlliance gumikról azt hittem, hogy Izraeli, mert az anyacég ott van, a vásárolt gumi oldalán meg India van.
Taurust Magyar gyártmánynak tudtam, az oldalán meg Lengyelország van.
Próbálj meg utánaolvasni a CEAT gumigyár multjára, és mennyi gumi az éves forgalma.....
Válasz Gabro #3916. hozzászólásáraMondani bármit lehet!
Sziasztok!
CEAT gumiról van valakinek valami tapasztalata? Elvileg indiai, azt mondják BKT minőség.
Válasz #bandi #3914. hozzászólására6 soros vetőgépet kapott a kicsi, és nagyon érezni hogy dombra felfelé sokkal jobb mint lefelé. Szóval egy hangyafaszányival kellene hogy többet húzzon az eleje.
Válasz mtz1221 #3913. hozzászólásáraElvileg igen. De egy traktornál ezzel nem szokott gond lenni. Azaz, ha kikapcsolod az elejét, nagyon megnő a slip. Tehát, lassabban megy a gép. Amikor bekapcsolod, akkor meg gyorsul egy kicsit. Ha így nézed, húzza az eleje a traktort, de jóbőven. Ettől több terhelést nemhiszem hogy adni kel neki az átmérőkülönbséggel. Akkor már inkább orrsúllyal
Adott egy traktor aminek nagyon összehangolt az első kerekek forgása a hátsóval. Ha azt szeretném hogy minimálisan az első többet húzzon, akkor jól gondolom hogy azt keményebbre a hátsót meg puhábbra kellene fúvatni ???
Válasz Bárány #3906. hozzászólásáraGondoltam csak meg fordult a fejembe hogy az is max 2240 kilót bír vinni 40 km/h val, és fél bárral többre kell fújni, akkor abban kevesebb van valamiből.
Válasz fexco #3899. hozzászólásáraJohn Deere felnire is rá van írva hogy ENGLAND. Akkor azt is ott dobják össze?
Válasz fexco #3907. hozzászólásáraezzel már másshol is próbálkoztál ahol szintén elmondtam hogy ausztriában készül az összes cvt és semmi összefüggés nincs a felni gyártója és a traktor gyártási helye között...
halló.
Válasz fexco #3907. hozzászólásárabocs,ezt a felnis témát már megirtam,és most nézem,hogy válaszoltál is.
azt se tudom milyen nap van.....
Válasz Gumiarzenál #3877. hozzászólásáraazt érdekességképpen megtudod mondani,hogy a 460/85r38és a 480/70r38 gumiknak azonos nyomáson,azonos márkánál melyiknek a nagyobb a talajfekvése?
Válasz horvath.agro #3902. hozzászólásárana nemá,hogy nelegyen ráirva.sőt a sebesség-súly függvényében is akár.
ja és a gyári hátsó felnidre hogyhogy véletlen made in england van beleütve,mikor a tiedet ausztriába gyártják???
egyébbként a 270/90r48 as hátsóba én is 3,5-3,7et nyomok.(GRI)
Válasz mtz1221 #3903. hozzászólásáraAzért lehet ekkora szórás mert több paramétertöl is függ.
A konkrét gumitípust, méretet, rétegszámot kell először megtudni, ehhez kellene egy táblázatot keresni a gyártónál, és abban megnézni a tényleges terheléshez és várható max. sebességhez ajánlott nyomást.
Válasz mtz1221 #3904. hozzászólásáraköszönöm.
Válasz mtz1221 #3903. hozzászólásáraAir pressure (bar) 3.6
Válasz horvath.agro #3902. hozzászólására32-re 4 bár, az a röhejes nekem ez a méret van a permetezőn ott meg 4.5 bárt ír.
sziasztok
320/90r46 és 270/95r32 művelő kerékbe mekkora nyomás kell?
Válasz später77 #3890. hozzászólásáraHivd fel a Gumiarzenált. Robi biztos fog tudni adni olyat ami ár/érték arányban jó lesz neked.
Nekünk az a tapasztalatunk,hogy nem kell félni az ismeretlen márkájú abroncsoktól. 2 traktorunkon is van már(Galaxy, Ling Long) és az ég világon semmi bajuk. Én véleményem szerintem a Ling Long jobb mint a Trelleborg. Trelleborg helyére ment fel a Ling Long első hídra, pótkocsizó traktorra.A Galaxy-n meg olyan körmök voltak új korába, a nagy nevű márkák közül egyiken se volt akkora. És van már vagy 6-7 éve hogy felraktuk őket, nagyon jól bírják. Vet, permetez, műtrágyát szór a kisgép vele.
Válasz fexco #3899. hozzászólásáraausztriában készül minden cvt. a felnit gondolom hozzák nekik.
és nem tudom miért nehezebb, ennek ennyi a súlya.
Válasz horvath.agro #3872. hozzászólásáraA felnidre,hogy lehet az,hogy az van ráirva,hogy:ENGLAND?
Érdekes.....akkor lehet a tiedet is a U.K.-ba dobálták össze a indiánok.
Közbe rájöttem,miért nehezebb a 4hengeresed a6hengeresemtől.a piros festék nehezebbb mint a kék.
Válasz Sk Laci #3897. hozzászólásáraSaját tapasztalat nincs vele, de ahogy hallom-olvasom, megoszlanak róla a vélemények. Gumisom nem is adott rá árat (lehet, hogy nincs is jelenleg raktáron).
Válasz #bandi #3896. hozzászólásáraMeglehet.
Én láttam alliance traktormintás gumikat, jól néztek ki, de a minőséget nem ismerem.
Válasz Sk Laci #3894. hozzászólásáraVagy csak szimplán elkerüli őket.
Válasz später77 #3892. hozzászólásáraNekem tárcsán volt először, 12 év után a tengely tört el nem a gumi ment szét. Azóta van 4 pár traktorokon is, legöregebb kb 3000 óránál tart sima diagonál, úgy néz ki lefogja a bordákat simára koptatni, nekem ez elég is a mai gumik mellett.
Válasz später77 #3890. hozzászólásáraSzlovákiában megakciózták az Alliance gumikat.
Az ára a török gumik alá csúszott.
Lehet van akció Magyarországon is.
Próbálj meg rákérdezni.
Válasz später77 #3890. hozzászólásáraBkt jó lesz