Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 618 Ft EUR 413.39 Ft USD 393.08 Ft CHF 444.84 Ft GBP 499.25 Ft

Fórum

MTZ-50 traktor

Létrehozta: biga imi , 2009-02-16 19:17:24

Kedvencekhez Segítség

492 hozzászólás
#142 mózes e 512
2011-06-19 09:54:25

Sziasztok. Nekem olyan bajom volna hogy a kihajtásom nem megy az 50 esen ha az ülés alatt bekapcsolom akkor is csak akkor ha forog a kerék ehez szeretnék valami ötletet kapni. Előre is köszi mindenkinek.smile rolleyes

#141 vasutas
2011-06-17 15:13:30

Válasz #136. hozzászólásra

jól vannak köszönik szépen smile whistling

Nincs profilkép
#140 Csozso
2011-06-17 15:11:47

Tiszteletem!
Ha valaki megtudná mondani,hogy az Mtz-50-es kompresszora mennyit fordul 1000-es motorfordulatszám mellett, írja meg nekem!
Előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#138 Krisz_B
2011-03-29 17:34:31

Válasz #136. hozzászólásra

http://kepfeltoltes.hu/view/110329/MTZ50_SEBFOK_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nincs profilkép
#137 Lala5995
2011-03-29 11:44:45

Válasz #131. hozzászólásra

Mi az, hogy alapra? Ha meghúzod mindkét csavart, ne csodálkozz! Nem így kell beállítani!

Nincs profilkép
#136 zsémtz50
2011-03-29 11:07:32

Sziasztok.Érdeklődni szeretnék hogy az 50es mtz-be hogy vannak a sebességfokozatok?Válaszokat köszönöm

Nincs profilkép
#135 Krisz_B
2011-03-28 11:21:45

Válasz #93. hozzászólásra
A probléma oka a következő volt:
A kapcsolóvillán lévő bütyök elkopott. Olajleengedés és a tlt kiszerelése után, a tlt tengely rögzítőcsavarját kicsavartam, majd az olajleengedő nyíláson keresztül pajszer+kalapács segítségével a tengelyt a hüvellyel kiütöttem. A hidraulika munkahenger, tartóbak és az alatta lévő dekni leszerelése után a differenciálmű és a hajtás közötti résen benyúlva le lehetett szedni a kapcsolókarról a csavarrögzítő drótot, a villa csavarját kicsavarni, a villát levenni. Szerelésnél kicsit szűk volt a hely, de a villa cseréje a traktor széthúzása nélkül is megoldható volt. Köszönet Gacsó Gyulának a remek fényképekért és szerelési leírásért.smile smile

Nincs profilkép
#134 zetor mtz
2010-11-27 09:48:22

hát az üzemorákra meg a gumik állapotára a váltó hangos e recseg e ha recseg akkor vagy aztmondja a gazda h most cserélt benn alkatrészt és még összekel hogy járodjon vagy már ayira kivan kopva hogy csak recseg.

Nincs profilkép
#133 agrárgyerek
2010-05-01 13:14:17

Helló én most szeretnék venni egy kisfülkés 50est,kisebb munkákra mint rendsodrás,bálázás,bálahordás ,műtrágyaszórás.Mire figyeljek oda ezeknél a gépeknél ,mennyi ezeknek a reális ára,válaszokat előre is köszi.

Válasz #130. hozzászólásra

Sok mindentől függ /szelepfészkek állapota, mennyire van síkban, nem utolsósorban az ár. A hajszál repedés nagyon csalós lehet felújítás után is!

Nincs profilkép
#131 piktor
2010-04-21 16:38:17

80-as mtz ha alapra állitom a tlt csavarokat lefullad a gép mitől van ez

#130 Sanyee
2010-04-15 18:48:57

Sziasztok!
Szerintetek egy repedt hengerfejet érdemes felújítani? Vékony hajszálrepedés lehet ami átengedi a vizet.

Nincs profilkép
#129 bontó
2010-04-15 14:15:31

A vázon semmilyen modosítást nem kell csinálni?

Nincs profilkép
#128 agrárgyerek
2010-04-15 10:42:04

Válasz #126. hozzászólásra

Sima ügy,de amúgy többe kerül mintha eladod és veszel egy 550est,kell fülke ,ülés ,fülketartó bakok ,tankok,műszerfal,kormány,úgyhogy nem kis munka,de meg lehet oldani.

Nincs profilkép
#127 .Szabi.
2010-04-14 22:27:28

Válasz #126. hozzászólásra

elvileg igen,de elég sok mindent cserélni kell!

Nincs profilkép
#126 bontó
2010-04-14 22:01:59

Üdv!
Megtudná mondani valaki, hogy bukókeretes 50-esre panorámafülkét föl lehet rakni?

#125 Gacsó Gyula
2010-01-15 23:24:11

Válasz #124. hozzászólásra

F őleg ha 2-3 mm kotyogása sincs

Nincs profilkép
#124 szoltán
2010-01-15 08:13:46

Válasz #108. hozzászólásra
Az 50-eseknél,még átment a kardánkapcsoló tengelye a hidroulika munkahenger tartóbakján.Ha ritkán volt használva a kardánkapcsoló akkor előfordult,hogy it beoxidálódott a tengely,és képes volt úgy beszorulni,hogy képtelenség volt átváltani.Ha a tiéden is ez a típusú tartóbak van akkor érdemes itt kezdeni a hiba keresését.

#123 Szeni
2010-01-14 22:50:06

Válasz #108. hozzászólásra

POCK !!!!! ha ezt átrágod,akkor tedd fel a kérdésedet pontosabban körülírva

Nincs profilkép
#122 bukócsöves-50
2010-01-14 21:26:42

Válasz #121. hozzászólásra

kiszedtem azt a részt ahol az a fekete tekerentyű van megnéztem oszt nem láttm semmi extrát vissza raktam és egyszer egész szépen leengedte a fűrészt (pont az volt rajta) utána mindíg úgy kellett lenyomatni.

#121 Gacsó Gyula
2010-01-14 21:21:28

Válasz #113. hozzászólásra
Most már az elvet is tudod, ha a karok jó helyen állnak, és még igy is szivat akkor az antislip szelepben kell turkálni

#120 Gacsó Gyula
2010-01-14 21:14:09

Válasz #119. hozzászólásra

ez mind igy van de én arról a kapcsolóról beszéltem ami a munkahenger tartó konzoljánál van ammi három állású ,it ki lehet kapcsolni a tlt hez a hajtást,ill átkapcsolni a normál hajtást sebesség arányos hajtásra

#119 Szeni
2010-01-14 19:05:05

Szoltán ,Gyula????????????????????????????????????

#118 Szeni
2010-01-14 19:03:16

Már nagyon régen láttam 50-esnek a TLT kapcsolóját.Ha jól emlékszem a difiházban olyan két fékszalagos bolygóműve van mint a 80-asnak,csak amikor kijön a rudazat a blokkból,ott nuncs meg neki a rugós ide-oda bicskája,hanem egyből a "kézifék"kar jön be aminek 3 állása van és a 80-as rugóerejét az 50-esnél kézzel kell kifejteni,mégpedig úgy h.a fékszalagot úgy állítom be h.a "kézifék"hátsó reteszelése előtt már induljon meg a hajtás és a kar a hátsó rögzítő hornya előtt (talán 5-8 mm-rel)kikoppanjon és onnan már a blokkba bemenő tengely nem mozdul csak a tengelytől a karig menő rudazat rugalmas torziója(hajlása)engedi h. a kéziféket a hornyába behúzd.ez a rugalmas torzulás fogja feszesen tartani a kardánszalagot.Középső állásban mind a két szalag nyitott,a kardáncsonkot kézzel lehet forgatni(munkagép csatlakoztatás)és az első állásban akardán fékszalagot kapcsolja:fékezett állás. Jól emlékszek gépészek??????????????????????????????????smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#117 szoltán
2010-01-14 07:57:48

Válasz #116. hozzászólásra
Annyit még hozzátennék,hogy volt eggy széria 50-es amelyiken az üzemmód választó kar pont fordítva működött. Tehát felül zárt,közép,semleges alul,bekapcsolt állás.De a 23db 50-es ből mindössze kettő jött ilyen fodított állású hidraulikával.

Nincs profilkép
#116 szoltán
2010-01-14 07:52:06

Válasz #112. hozzászólásra

Az 50-esnél a 4 karból a jobb szélső az antislipp üzemmód választó karja.Alsó állás zárt helyzet,középső semleges,felső antislip bekapcsolva.Jobbról a második kar,akkor működik legfelül úszó eggyel lejjebb kényszersüllyesztés,alatta semleges,legalsó emelés állásban,ha a jobb szélső kar közép semleges állásban van.H a szélső kart feső állásba kapcsolod,és ráemelsz a hidraulikára,akkor feltöltöd az antislipp hidroakkumulátorát,és ezzel nyomás alá helyezed a rendszert.Ha függesztett munkagéppel dolgozol akkor az antislippen keresztül,a gép átveszi a munkagép súlyának jelentős részét,és sokkal kissebb less a slipp a kerekeknél.

#114 Gacsó Gyula
2010-01-13 21:25:00

Válasz #112. hozzászólásra
PASSZ de én az anziszlip szelep nél keresném a megoldást,de ha pl pótkocsi billentésnél is csinálja akkor a hidraulika elosztó tömbre gyanakodnék
smile confused

Nincs profilkép
#113 bukócsöves-50
2010-01-13 21:09:41

sőt középen elöbb elenged mint úszóban

Nincs profilkép
#112 bukócsöves-50
2010-01-13 21:06:58

Válasz #111. hozzászólásra

igen

a jobb oldali kar fönt úszó

középen vezérel( emel-enged)

lent zárt (csak emel)
most az úszóban is emel

#111 Gacsó Gyula
2010-01-13 21:03:29

Válasz #110. hozzászólásra
mind a három körön?

Nincs profilkép
#110 bukócsöves-50
2010-01-13 21:01:24

Üdv!
Nekem olyan gondom van a hidraulikával , hogy nem akar úszóban elengedni jobban áll mint a középső állásban ?????????

#109 Gacsó Gyula
2010-01-13 20:53:51

Válasz #108. hozzászólásra
légy egy kicsit brutál kalapáccsal ütögesd meg akapcsolókart hátrafelé,ha igy se megy vagy szétszeded vagy kopik tovább
smile thumbupcool

Nincs profilkép
#108 pock
2010-01-13 17:39:40

Háj! Van egy 50-em, miért nem tudom kikapcsolni a tlt? Le tudom fékezni, de egyszerűen meg se mozdul a kar. A gép sűrűn van használva, a tlt ritkán.

#107 Gacsó Gyula
2010-01-09 20:16:26

Válasz #106. hozzászólásra

Szerintem beér a te kezed issmile thumbup

Nincs profilkép
#106 Krisz_B
2010-01-09 18:43:07

Válasz #105. hozzászólásra

jól látható minden, így már értem a működését
ha viszont kezdem kihúzni a tengelyt hátrafelé és törött a rögzítőrugó, akkor nem fog a hüvely lecsúszni a tengelyről és a gépben maradni?
smile blink

#105 Gacsó Gyula
2010-01-09 17:52:14

Válasz #104. hozzászólásra

Ha a villával van gond csak széthuzással férsz hozzá ,lehet baja a kapcsolóhüvelyben lévő rögziőrugóval 1-képen pont nincs a nutban, ebben is elszakadt valamikor,ezt viszont megkisérelném a tlt felől javitani. Ha a tlt kihuzod hátra ,utnána a tengely a hüvellyel is kicsuszik,ha az 5 kép közepén látható csavart kiszeded

Nincs profilkép
#103 Krisz_B
2010-01-08 19:53:22

Válasz #99. hozzászólásra

tavaly még volt kaszálásra használva a gép, csak a kapcsolót ki kellett támasztani, mert különben visszalökte és elment a hajtás
később már ki sem lehetett támaszatni, mert csak lifegett ide oda

#101 Gacsó Gyula
2010-01-08 19:51:43

Válasz #97. hozzászólásra

Valóban ha leveszed a difi fedelet a difiműtöl nem sokat látsz holnap csinálok 1-2 fotót,ugy jobban megérted

Nincs profilkép
#100 Bobi
2010-01-08 19:48:45

Válasz #96. hozzászólásra

Akkor ezek szerint nekem van 1000-es tlt fordulatom is????????????

Nincs profilkép
#99 Bobi
2010-01-08 19:44:23

az nem lehet gond , hogy a fékszallagok nincsenek rendesen beállítva , mert akkor is csinálja , hogy terhelésnél nem hajt

Nincs profilkép
#98 Krisz_B
2010-01-08 19:39:55

Válasz #96. hozzászólásra

ja, az lehet, az enyémen nincs ilyen kapcsoló

Nincs profilkép
#97 Krisz_B
2010-01-08 19:37:25

Válasz #94. hozzászólásra

le tudnád írni kicsit bővebben, mert nem világos
én csak felülről néztem, de ott a hajtástól semmit nem láttam

#96 Gacsó Gyula
2010-01-08 19:34:03

Válasz #94. hozzászólásra
Az az 540-1000 kapcsolója könnyen szétold ha nem jó a rögzitője valószinű 80-as derék van benne.

#95 Gacsó Gyula
2010-01-08 19:29:47

Válasz #93. hozzászólásra

Ha a villa tört volna el szerintem nem tudnál kapcsolni egyáltalán vagy elkopott a villán a bütyök ,vagy a kapcsolóhüvelynél lehet gond.Épp ma kezdtem összerakni egy ötvenest villacseréhez nem kell széthuzni,ugy gondolom de majd holnap utánna nézek.

Nincs profilkép
#94 Bobi
2010-01-08 19:29:24

Válasz #93. hozzászólásra

Nekem bukócsövesem van , 1szer nekem is volt 1 ilyesmi esetem fűrészeltem és egyszercsak elmúlott a hajtás "gyorsan " leszedtem a difi fedelet nézelődtem hm semmi akkor kihúztam a tlt kihajtást ott hátul hm ott is minden vunerbá levettem a váltó oldalán a deknit hm ott sem találtam semmi különöset (ez persze nem igaz )azután alá feküdtem és van ott a kuplung kémlelő nyílásnál egy valam kapcsoló NAHHH az kapcsolt nekem szét vissza toltam zárt helyzetbe és azóta is jó(hálaistennek)smile w00t

Nincs profilkép
#93 Krisz_B
2010-01-08 19:10:22

sziasztok
találkozott e már valaki ezzel a problémával
az ülés alatti kardánkapcsoló lóg, kapcsolás csak ritkán sikerül, ekkor terhelésre azonnal leoldja a hajtást és kiakad, helyreigazítás csak felhúzással sikerül
a villa tört el?, vagy kiakadt? hol kellene megbontani a cseréhez? vagy szét kell húzni?
aki már szerelt ilyet, kérem segítsen a megoldásban

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Breaking News! KWS OLTENIO a főpálya győztese!
Breaking News! KWS OLTENIO a főpálya győztese!
Második éve bizonyítja egyedülálló termesztési értékeit.
Támogatott tartalom
Megjelent a várva várt Fiatal gazda pályázat!
Megjelent a várva várt Fiatal gazda pályázat!
Mutatjuk, ki pályázhat, mikor és milyen összegre.
Kistárcsa eladó 1.8m
Kistárcsa eladó 1.8m

350.000 Ft

Kárpáti borzderes tehén
Kárpáti borzderes tehén

1.200.000 Ft

Keresek megvételre húshasznú borjukat bika üsző
Keresek megvételre húshasznú borjukat...

5 Ft

Kristálycukor
Kristálycukor

215 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]