Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Kukorica terményárak új
- Massey Ferguson traktorok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Napraforgó vetőmag új
- Szója termesztése új
- Ágaprító, ágdaráló készítés új
- Napraforgó ára új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
Cikkajánló
Hirdetés
Breaking News! KWS OLTENIO a főpálya győztese!
Második éve bizonyítja egyedülálló termesztési értékeit.
Támogatott tartalom
492 hozzászólás
Sziasztok. Nekem olyan bajom volna hogy a kihajtásom nem megy az 50 esen ha az ülés alatt bekapcsolom akkor is csak akkor ha forog a kerék ehez szeretnék valami ötletet kapni. Előre is köszi mindenkinek.
Válasz #136. hozzászólásra
jól vannak köszönik szépen
Tiszteletem!
Ha valaki megtudná mondani,hogy az Mtz-50-es kompresszora mennyit fordul 1000-es motorfordulatszám mellett, írja meg nekem!
Előre is köszönöm!
Válasz #135. hozzászólásra
Szivesen
Válasz #136. hozzászólásra
http://kepfeltoltes.hu/view/110329/MTZ50_SEBFOK_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Válasz #131. hozzászólásra
Mi az, hogy alapra? Ha meghúzod mindkét csavart, ne csodálkozz! Nem így kell beállítani!
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék hogy az 50es mtz-be hogy vannak a sebességfokozatok?Válaszokat köszönöm
Válasz #93. hozzászólásra
A probléma oka a következő volt:
A kapcsolóvillán lévő bütyök elkopott. Olajleengedés és a tlt kiszerelése után, a tlt tengely rögzítőcsavarját kicsavartam, majd az olajleengedő nyíláson keresztül pajszer+kalapács segítségével a tengelyt a hüvellyel kiütöttem. A hidraulika munkahenger, tartóbak és az alatta lévő dekni leszerelése után a differenciálmű és a hajtás közötti résen benyúlva le lehetett szedni a kapcsolókarról a csavarrögzítő drótot, a villa csavarját kicsavarni, a villát levenni. Szerelésnél kicsit szűk volt a hely, de a villa cseréje a traktor széthúzása nélkül is megoldható volt. Köszönet Gacsó Gyulának a remek fényképekért és szerelési leírásért.
hát az üzemorákra meg a gumik állapotára a váltó hangos e recseg e ha recseg akkor vagy aztmondja a gazda h most cserélt benn alkatrészt és még összekel hogy járodjon vagy már ayira kivan kopva hogy csak recseg.
Helló én most szeretnék venni egy kisfülkés 50est,kisebb munkákra mint rendsodrás,bálázás,bálahordás ,műtrágyaszórás.Mire figyeljek oda ezeknél a gépeknél ,mennyi ezeknek a reális ára,válaszokat előre is köszi.
Válasz #130. hozzászólásra
Sok mindentől függ /szelepfészkek állapota, mennyire van síkban, nem utolsósorban az ár. A hajszál repedés nagyon csalós lehet felújítás után is!
80-as mtz ha alapra állitom a tlt csavarokat lefullad a gép mitől van ez
Sziasztok!
Szerintetek egy repedt hengerfejet érdemes felújítani? Vékony hajszálrepedés lehet ami átengedi a vizet.
A vázon semmilyen modosítást nem kell csinálni?
Válasz #126. hozzászólásra
Sima ügy,de amúgy többe kerül mintha eladod és veszel egy 550est,kell fülke ,ülés ,fülketartó bakok ,tankok,műszerfal,kormány,úgyhogy nem kis munka,de meg lehet oldani.
Válasz #126. hozzászólásra
elvileg igen,de elég sok mindent cserélni kell!
Üdv!
Megtudná mondani valaki, hogy bukókeretes 50-esre panorámafülkét föl lehet rakni?
Válasz #124. hozzászólásra
F őleg ha 2-3 mm kotyogása sincs
Válasz #108. hozzászólásra
Az 50-eseknél,még átment a kardánkapcsoló tengelye a hidroulika munkahenger tartóbakján.Ha ritkán volt használva a kardánkapcsoló akkor előfordult,hogy it beoxidálódott a tengely,és képes volt úgy beszorulni,hogy képtelenség volt átváltani.Ha a tiéden is ez a típusú tartóbak van akkor érdemes itt kezdeni a hiba keresését.
Válasz #108. hozzászólásra
POCK !!!!! ha ezt átrágod,akkor tedd fel a kérdésedet pontosabban körülírva
Válasz #121. hozzászólásra
kiszedtem azt a részt ahol az a fekete tekerentyű van megnéztem oszt nem láttm semmi extrát vissza raktam és egyszer egész szépen leengedte a fűrészt (pont az volt rajta) utána mindíg úgy kellett lenyomatni.
Válasz #113. hozzászólásra
Most már az elvet is tudod, ha a karok jó helyen állnak, és még igy is szivat akkor az antislip szelepben kell turkálni
Válasz #119. hozzászólásra
ez mind igy van de én arról a kapcsolóról beszéltem ami a munkahenger tartó konzoljánál van ammi három állású ,it ki lehet kapcsolni a tlt hez a hajtást,ill átkapcsolni a normál hajtást sebesség arányos hajtásra
Szoltán ,Gyula????????????????????????????????????
Már nagyon régen láttam 50-esnek a TLT kapcsolóját.Ha jól emlékszem a difiházban olyan két fékszalagos bolygóműve van mint a 80-asnak,csak amikor kijön a rudazat a blokkból,ott nuncs meg neki a rugós ide-oda bicskája,hanem egyből a "kézifék"kar jön be aminek 3 állása van és a 80-as rugóerejét az 50-esnél kézzel kell kifejteni,mégpedig úgy h.a fékszalagot úgy állítom be h.a "kézifék"hátsó reteszelése előtt már induljon meg a hajtás és a kar a hátsó rögzítő hornya előtt (talán 5-8 mm-rel)kikoppanjon és onnan már a blokkba bemenő tengely nem mozdul csak a tengelytől a karig menő rudazat rugalmas torziója(hajlása)engedi h. a kéziféket a hornyába behúzd.ez a rugalmas torzulás fogja feszesen tartani a kardánszalagot.Középső állásban mind a két szalag nyitott,a kardáncsonkot kézzel lehet forgatni(munkagép csatlakoztatás)és az első állásban akardán fékszalagot kapcsolja:fékezett állás. Jól emlékszek gépészek??????????????????????????????????
Válasz #116. hozzászólásra
Annyit még hozzátennék,hogy volt eggy széria 50-es amelyiken az üzemmód választó kar pont fordítva működött. Tehát felül zárt,közép,semleges alul,bekapcsolt állás.De a 23db 50-es ből mindössze kettő jött ilyen fodított állású hidraulikával.
Válasz #112. hozzászólásra
Az 50-esnél a 4 karból a jobb szélső az antislipp üzemmód választó karja.Alsó állás zárt helyzet,középső semleges,felső antislip bekapcsolva.Jobbról a második kar,akkor működik legfelül úszó eggyel lejjebb kényszersüllyesztés,alatta semleges,legalsó emelés állásban,ha a jobb szélső kar közép semleges állásban van.H a szélső kart feső állásba kapcsolod,és ráemelsz a hidraulikára,akkor feltöltöd az antislipp hidroakkumulátorát,és ezzel nyomás alá helyezed a rendszert.Ha függesztett munkagéppel dolgozol akkor az antislippen keresztül,a gép átveszi a munkagép súlyának jelentős részét,és sokkal kissebb less a slipp a kerekeknél.
Válasz #114. hozzászólásra
holnap agyalok rajta
Válasz #112. hozzászólásra
PASSZ de én az anziszlip szelep nél keresném a megoldást,de ha pl pótkocsi billentésnél is csinálja akkor a hidraulika elosztó tömbre gyanakodnék
sőt középen elöbb elenged mint úszóban
Válasz #111. hozzászólásra
igen
a jobb oldali kar fönt úszó
középen vezérel( emel-enged)
lent zárt (csak emel)
most az úszóban is emel
Válasz #110. hozzászólásra
mind a három körön?
Üdv!
Nekem olyan gondom van a hidraulikával , hogy nem akar úszóban elengedni jobban áll mint a középső állásban ?????????
Válasz #108. hozzászólásra
légy egy kicsit brutál kalapáccsal ütögesd meg akapcsolókart hátrafelé,ha igy se megy vagy szétszeded vagy kopik tovább
Háj! Van egy 50-em, miért nem tudom kikapcsolni a tlt? Le tudom fékezni, de egyszerűen meg se mozdul a kar. A gép sűrűn van használva, a tlt ritkán.
Válasz #106. hozzászólásra
Szerintem beér a te kezed is
Válasz #105. hozzászólásra
jól látható minden, így már értem a működését
ha viszont kezdem kihúzni a tengelyt hátrafelé és törött a rögzítőrugó, akkor nem fog a hüvely lecsúszni a tengelyről és a gépben maradni?
Válasz #104. hozzászólásra
Ha a villával van gond csak széthuzással férsz hozzá ,lehet baja a kapcsolóhüvelyben lévő rögziőrugóval 1-képen pont nincs a nutban, ebben is elszakadt valamikor,ezt viszont megkisérelném a tlt felől javitani. Ha a tlt kihuzod hátra ,utnána a tengely a hüvellyel is kicsuszik,ha az 5 kép közepén látható csavart kiszeded
Válasz #101. hozzászólásra
előre is kösz
Válasz #99. hozzászólásra
tavaly még volt kaszálásra használva a gép, csak a kapcsolót ki kellett támasztani, mert különben visszalökte és elment a hajtás
később már ki sem lehetett támaszatni, mert csak lifegett ide oda
Válasz #100. hozzászólásra
Nagyon valószinű
Válasz #97. hozzászólásra
Valóban ha leveszed a difi fedelet a difiműtöl nem sokat látsz holnap csinálok 1-2 fotót,ugy jobban megérted
Válasz #96. hozzászólásra
Akkor ezek szerint nekem van 1000-es tlt fordulatom is????????????
az nem lehet gond , hogy a fékszallagok nincsenek rendesen beállítva , mert akkor is csinálja , hogy terhelésnél nem hajt
Válasz #96. hozzászólásra
ja, az lehet, az enyémen nincs ilyen kapcsoló
Válasz #94. hozzászólásra
le tudnád írni kicsit bővebben, mert nem világos
én csak felülről néztem, de ott a hajtástól semmit nem láttam
Válasz #94. hozzászólásra
Az az 540-1000 kapcsolója könnyen szétold ha nem jó a rögzitője valószinű 80-as derék van benne.
Válasz #93. hozzászólásra
Ha a villa tört volna el szerintem nem tudnál kapcsolni egyáltalán vagy elkopott a villán a bütyök ,vagy a kapcsolóhüvelynél lehet gond.Épp ma kezdtem összerakni egy ötvenest villacseréhez nem kell széthuzni,ugy gondolom de majd holnap utánna nézek.
Válasz #93. hozzászólásra
Nekem bukócsövesem van , 1szer nekem is volt 1 ilyesmi esetem fűrészeltem és egyszercsak elmúlott a hajtás "gyorsan " leszedtem a difi fedelet nézelődtem hm semmi akkor kihúztam a tlt kihajtást ott hátul hm ott is minden vunerbá levettem a váltó oldalán a deknit hm ott sem találtam semmi különöset (ez persze nem igaz )azután alá feküdtem és van ott a kuplung kémlelő nyílásnál egy valam kapcsoló NAHHH az kapcsolt nekem szét vissza toltam zárt helyzetbe és azóta is jó(hálaistennek)
sziasztok
találkozott e már valaki ezzel a problémával
az ülés alatti kardánkapcsoló lóg, kapcsolás csak ritkán sikerül, ekkor terhelésre azonnal leoldja a hajtást és kiakad, helyreigazítás csak felhúzással sikerül
a villa tört el?, vagy kiakadt? hol kellene megbontani a cseréhez? vagy szét kell húzni?
aki már szerelt ilyet, kérem segítsen a megoldásban