Gázolaj árak 628 Ft Benzin árak 619 Ft EUR 408.66 Ft USD 388.8 Ft CHF 435.73 Ft GBP 492.37 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90686 hozzászólás
#32186 ATIS78
2014-06-25 21:16:18

Válasz #32223. hozzászólásra

Igen mindíg a 2.hajtókar csap l kopott el pillanatok alatt

hajtókar kizárva.. szivattyú mindíg másik szívo nyomó cső mindíg másik főtengely 1 szer köszörűlve a többi alkalommal újra cserélve

Nincs profilkép
#32185 klimaszervíz
2014-06-25 21:13:52

Válasz #32222. hozzászólásra

D-240-be van szorítóhüvelyes?

#32183 ATIS78
2014-06-25 21:07:48

Egy vállalkozónak javított egy cég D-240-es motort
javítás után igen rövid időn belűl a motor bekoppant
olajnyomás 3-és 1 között ingadozott
a kartel levétele után a 2.hajtókar csapon lógott a csapágy
garanciába kijavították...ismételt jelek mutatkoztak igen rövid időn belűl
megint garancia új h-1 es főtengely meg ami ilyenkor szokásos csere
de megint ugyan az történt a motorral
ezt eljátszották 5alkalommal

kinek mi a véleménye..mi lehet a hiba oka
olyanok válaszát várom akik láttak már ékes bordás és szorítohüvelyes főtengelyt

#32182 Gabesz2
2014-06-25 16:52:07

Válasz #32218. hozzászólásra
Bontott MTZ -éket nézzél. Sok helyen hirdetnek alkatrészeket.

#32181 Gabesz2
2014-06-25 16:52:05

Válasz #32218. hozzászólásra
Bontott MTZ -éket nézzél. Sok helyen hirdetnek alkatrészeket.

#32180 papa maci
2014-06-25 16:28:45

Hasonló tömböt rakott már fel valaki MTZ-re (bolgár)

Nincs profilkép
#32179 Bauer79
2014-06-25 15:54:56

Válasz #32214. hozzászólásra
Köszönöm az infót, törölt státuszba van, nem tudnak rendelni. Mindenhol ezt mondták sajnos.

#32178 rigás
2014-06-25 15:28:31

Válasz #32216. hozzászólásra
A szervó alatti irányítókar anyája nincs lelazulva?
Mekkora a kormány holtjátéka?
Mit értesz az alatt, hogy felújítottad a lehajtásokat?

A kormány "beszitálását" elsősorban a rudazat hibája okozza kopott gömbcsuklók a már említett fellazult irányítókar. Ezt biztosan csak úgy tudod megnézni, ha felemeled az elejét. Persze lehet a szervó hibája is (itt is elsősorban kopások).
82-esnél még szóba jöhet a felni ütése (csavaros felni esetén pláne).
Mindez puszta elmélet látni kéne.


Nincs profilkép
#32177 Bboy
2014-06-25 14:20:39

Sziasztok!
Olyan problémám van a 82-el, hogy menet közben csak 9.-ben bekacsázik szinkronban az első két kerék, felújítottam a lehajtásokat, a kormányrudazat nem lötyög, próba úton ismét tapsolnaksmile censored, nincs benne orbit, hol keressem a hibátsmile helpsmilie. Segítségetek köszönöm

Nincs profilkép
#32176 Zsolti23
2014-06-24 21:37:03

Hali!
Mtz-hez lévő 80-as kompresszor létezik hogy nincs rajta kapcsoló?

Nincs profilkép
#32174 Bauer79
2014-06-24 17:27:56

Üdv mindenkinek! Lenne egy olyan kérdésem, hogy ilyet, hol tudok beszerezni? Webshopokat már végignéztem, kérdeztem egy csomó helyen, de semmi.


A segítséget előre is köszönöm. Nagy Gábor

Nincs profilkép
#32173 a2457
2014-06-24 16:50:11

nyomást mérted e a szivattyún amikor kicserélted ?
mert lehet hogy amit felújítottál /kicseréltél sem jobb mint az eredeti állapot volt.

Kellesz mérni a szivattyún nyomást.
Aztán ha jó, akkor ott méred ahun a munkahengerre megy rá, hogy ott jó e.

az majd többet árul el a hiba helyéről.
Használt/bontott alkatrészt ne vegyél, mert az újak is elég szarok, nemhogy azok amik használtak eleve.

Aki szokott mtzn hidraulikával suzarakodni az tudja hogy tömb is, meg szivattyú is , (bár ezek nem a kormányé) olyanok hogy van hogy 3 ból egy ha jó.

#32172 jaminka
2014-06-24 13:57:47

Válasz #32210. hozzászólásra
Nem orbitos!Ezt elfelejtettem odaírni.

#32171 jaminka
2014-06-24 13:42:30

Válasz #32208. hozzászólásra

Úgy kezdődött,hogy kb 3-4-éve hidegen tele olajjal 1 ujjas volt a kormány,amikor elkezdett melegedni akkor már egyre nehezebb lett,amikor elérte az üzemi hőmérsékletet akkor meg már szinte menetközbe is elég volt vele kanyarodni.Tavaly aztán meguntam nyáron szétszedtem a munkahengert felújítottam csak a munkahenger szárnál ami van gumigyűrű nem cseréltem ki mert az olajcsövet nem tudtam róla levenni,de a dugattyún kicseréltem mindent.Utána leszedtem a szivattyút azt is felújítottam,amig nem kopott össze egy kicsit addig nehézkes volt egy kicsit után picivel jobb lett,de nem sokáig,aztán már hagytam nem foglalkoztam vele.Mostanra már olyan rossz lett,hogyha fordulaton is van a gép menetközbe nem bírtam tekerni a kormány szó szerint 2 kézzel kellet rángatni,hogy megmozduljon.Állítottam egy kicsit a nyomáson nem lett jobb vettem rá 2 hete egy komplett elosztószelepet ugyan úgy nehéz volt.Megkérdeztem bontóba,hogy van-e nála szervószivattyú de csak 50-esé volt,megnézegettem a neten mi lehet a különbség a 80-asé és az 50-eséközött csak a bordaszám különbözött,elmentem hoztam egy olyat ami elég jó állapotban volt, nem is volt olyan könnyü a fogaskereket tekerni rajta felraktam nem lett jobb.Most szétszedtem a munkahengert kicseréltem a dugattyún a két műanyag gyűrűt + a szárnál a kis gumi gyűrűt,nem lett jobb.

#32170 Oles
2014-06-24 13:39:26

Válasz #32207. hozzászólásra

A HABI-nál ha jól tudom vannak munkahenger, hidraulike szivattyú, vezértömb... stb mindenféle jítókészlet minden szükséges szimeringel, tömítéssel és gumigyűrűvel...

#32169 Szeni
2014-06-24 13:24:17

Válasz #32207. hozzászólásra

Már csak menet közben láttam, h. gondod van a kormánnyal, nem tudom, mi volt az eredeti probléma, de ha leírod értelmesen és részletesen a problémát, lehet h. tudok segíteni. Valószínüleg este leszek. Tehát, hogy kezdődött,pontosan mit csináltál vele, hogy reagált.......

#32168 jaminka
2014-06-24 13:13:25

Sziasztok!Ma leszedtem megint a munkahengert kalapács nyelével elég volt kiütni a hüvelyből a dugattyút.A műanyag gyűrűket kicseréltem rajta igaz vékonyabbak talán 1mm-el mint ami rajta volt,a gumigyűrűt nem cseréltem ki mert nem volt a készletben (ami elvileg mindenhez való),a munkahenger szárnál lévő kis gumigyűrűt is kicseréltem.Le szedtem alul a szívó ágat ami megy a szivattyúra és 3-4- helyen megvan horpadva van rajt egy veszélyesebb pont a kanyarba és egy helyen volt már hegesztve!Már nincs több ötletem,hogy mi lehet a baja.smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#32167 emcett
2014-06-23 21:57:31

Válasz #32204. hozzászólásra

Köszönöm a segítséget, majd megnézzük! A szűrőház az az, amelyikre rátekerjük az olajszűrőt, ugye? (bocsi az értetlenkedésért, de csak keveset értek ezekhez a dolgokhoz! smile blushing)

#32166 rigás
2014-06-23 21:14:28

Válasz #32204. hozzászólásra
Végre valaki aki látott is már ilyet!smile thumbupcool
Rég jártál erre.smile pimp

#32165 ATIS78
2014-06-23 21:00:17

Válasz #32203. hozzászólásra

első nekifutásra a szűrőházban lévő szelep (az egyik be van szorúlva,nem nyit ki teljesen)a szivattyú dolgozik és a folyadék összenyomhatatlanság elve szerint utat keres magának ezért nyomja ki a szűrőbetét tömítése mellett..ha a szűrő lenne eldugúlva ()a szűrő megkerűlő szelep kinyitna és simán átmenne az olaj

szűrőház le szelepek ki megtakarít megsziszol a tolattyúk visszarak visszaszerel próba

#32164 emcett
2014-06-23 20:09:00

Válasz #32202. hozzászólásra

Rendben, én is kíváncsi vagyok, szerintem a szivattyúnak kell hibásnak lennie, mást nem tudok elképzelni. Az olaj nem habos, nem hiszem, hogy hengerfejes lenne.smile blushing

#32163 rigás
2014-06-23 19:30:09

Válasz #32201. hozzászólásra
No ez így tényleg hamari lenne, mármint eltömődnie.smile sweatdrop
Majd írd meg azért mi lett vele, had okuljunk.smile cowboy

#32162 emcett
2014-06-23 19:22:46

Válasz #32199. hozzászólásra

Még garanciás, csütörtökön lesz a 60 órás szervize, kiderül, hogy mi a gondja. Akkor a szerviznek úgy is rendezni kell a dolgot. Ilyet még nem tapasztaltunk egy MTZ-nél sem a portán!smile scared

#32161 Gabesz2
2014-06-23 19:17:42

Válasz #32196. hozzászólásra
Elvileg nem lehet lassúbb.
Valójában más az áttétel a nagy fülkés és kis fülkés esetén. (fogaskerekek fogszáma nem egyezik meg.)
Szerintem nem kell vele foglalkozni.

#32160 rigás
2014-06-23 17:52:12

Válasz #32197. hozzászólásra
Esetleg maga a szűrő tömődött el. Nincs ezzel tapasztalatom csak tipp!smile surrender Nekem csak centrifugál szűrősök vannak.

#32159 rigás
2014-06-23 17:45:59

Válasz #32191. hozzászólásra
Lehetséges, hogy oválisra van kopva a munkahengered palástja, dugattyúja és a szár furata. Ha ez így van akkor tehetsz bele bármilyen karmantyút a hiba marad, megoldás komplett munkahenger.
Pár éve cseréltem e miatt munkahengert, bár nekem nem szitált csak karmantyúzás után nemsokkal ismét nehéz lett a kormányzás.
A készletes cuccok valóban felejtősek!smile hammer

#32158 emcett
2014-06-23 15:35:22

Üdv!

Mi lehet a gond, ha a motorolajnyomás jelző óra kiakad, és a motorolajszűrőnél kinyomja nagy erővel a tömítést, és ömlik az olaj? Kartergáz cső nincs eldugulva, megtörve, el tud menni a nyomás.smile oopssmile surrender

Nincs profilkép
#32157 Agrárcsemete
2014-06-23 15:07:06

Ha egymás mellé állítom őket alapjáraton szabad szemmel is látni,h 540es és 1000res fordulaton is a 82.1es gyorsabban pörög mint a 80as.

Nincs profilkép
#32156 dagadtmadar
2014-06-23 13:08:51

Válasz #32194. hozzászólásra

ezt h érted h lassúbb nem véletlen 540/1010
nekem a kis fülkés 80-ason szerintem megvan a fordulat vagyis a munkát amit csinálok vele bőven elvégzi azon a fordulaton...

Nincs profilkép
#32155 Agrárcsemete
2014-06-23 12:56:47

Üdv!
Vettem 1 kis fülkés 80 ast a 82.1 esem mellé.
Meg tudnátok mondani,h az 500as és az 1000res kardán is miért lassúbb rajta?Mert állítólag ugyanazokból az alkatrészekből áll.
Köszi

Nincs profilkép
#32154 Richard.
2014-06-23 12:37:35

Üdv! Lovastomi! nekem 550es van. ez a kérdés bennem is felmerült. jól számolsz! azt maradtam annyiban,igaz ez nagyfülkés,h. mivel sokat dolgoztam rajt ismerem,jól működik,szarért a világért sem cserélném le. inkább egy első hid vétel,de új gumival még szántani is tudom a taknyos földet,igy elköltöm másra a hid árát. Amúgy a váltót is le kellene vennem a kihajtás beszerelése miatt. kiskabinosnál lhet,h.más lenne a véleményem. sárban pótkocsizni kéne az eleje.

Nincs profilkép
#32153 LovasTomy
2014-06-23 11:00:34

Hellósztok!
Gondolkoztam kisfülkés 50/80asomba jó lenne egy hajtott első híd, de ahogy nézegettem, 4 meg 500e ft körül akarnak adni egy első hidat, tényleg ennyi az ára? akkor ha eladom az 50est meg hozzáteszem azt az 500e-t már vehetek egy nagyfülkés 82est!vagy lenne itt valakinek egy eladó hídja ettől olcsóbban?
előre is köszi

#32152 janihida
2014-06-22 23:56:02

Válasz #32190. hozzászólásra Köszi a tanácsot !....még a felnin finomíthatok de akkor is érdekes hogy új gyűrűkkel egész jó lenne így is ......ha időm lesz majd kipróbálom a karmantyús megoldást mert ez a javítókészlet molyfing .

#32151 Szeni
2014-06-22 23:48:44

Válasz #32188. hozzászólásra

Én nem tulajdonítok akkora szerepet a munkahengernek, mert ez a rendszer nem zárja a munkahengert, mikor egyenesen megy a gép, hanem mindkét ágát ráköti a visszafolyóra. Nem az a felni a hibás, amelyik oldalra üt, hanem az, amelyi le- fel. Emeld meg a kereket, tegyél elé egy bakot a guminak 2 mm-re , és meglátod, melyik a hibás. Ha csavaros a felnid, meg kell lazítani, faékekkel visszaütni középre, és visszahúzni. Bmajdnem teljesen biztos, h. ez a hibás.

#32150 Szeni
2014-06-22 23:43:25

Válasz #32187. hozzászólásra

Legfeljebb elbukod a fogadást, de ha cserébe megtudod, h. mi a titka, akkor már megérte.

#32149 janihida
2014-06-22 23:38:00

Válasz #32186. hozzászólásra Köszi !...ezeken már túl vagyok ...és nem lóg semmi a felni sem üt , az öntvény állítás rögzítő 2-2 csapot is kicseréltem már kínomban ...a munkahenger a bibis tuti ...ill a tömítése! ...de az is új ...pár éves mégis szívat!

Nincs profilkép
#32148 dagadtmadar
2014-06-22 23:37:31

Válasz #32184. hozzászólásra

a kockában hézagolt ki valamit éppen ezt kellene megtudnom h pontosan mit csinált mert egy fogadásszerűséget kötöttünk mert szerinte fórum függő vagyok :D

#32147 Szeni
2014-06-22 23:33:22

Válasz #32183. hozzászólásra

A gumigyűrűnek semmi baja, hacsak nem nyírja ki a henger belső fala. A szitálás azért van (többek között), mert üt a felnid. Fordítsd hátrafelé a mintát a kerekeken, állítsd 0-ra az összetartást, fúrjál zsírzószemet a kormányösszekötő rúdfejekre, húzd be őket úgy, h. ne kotyogjanak, és nem fogja magát riszálni az eleje egy darabig. Ha nagyon üt a felnid, cseréld ki egy jóra. Ennyi.

#32146 janihida
2014-06-22 23:30:33

Válasz #32182. hozzászólásra Úgy jöttem rá ,hogy minden ki lett cserélve ...kormányösszetartás 0 (MTZ552) , gumigyűrű csere után hurrá végre jó....de csak pár napig :(


#32145 Szeni
2014-06-22 23:27:43

Válasz #32177. hozzászólásra

Milyen hézagolásról beszélsz?

#32144 janihida
2014-06-22 23:27:38

Válasz #32180. hozzászólásra Nem csinált még valaki kétirányú karmantyút a munkahengerre?....tapasztalatom szerint többet érne, mert javítókészlettel kb. 3 nap után szitál megint ...jah és új az egész rendszer mégis szitál az eleje rettenet .....már az következik ,hogy valami komolyabb helyen gyártatok hozzá karmantyút!

#32143 Szeni
2014-06-22 23:26:16

Válasz #32180. hozzászólásra

És erre hogy jöttél rá?

#32142 Szeni
2014-06-22 23:25:12

Válasz #32178. hozzászólásra

A munkahenger felújítással nem kell egy percet se várni, Nem sok idő, és alapvető, h. jó legyen. Amúgy is hamar megeszi a gumigyűrűt. A lényeg a precíz munka. Mostanában olyan javítókészletet lehet hozzá kapni (ami egy kalap sz... se ér ) amiben a gumigyűrű két oldalán lévő teflon karika nem ér össze. Ha azt beteszed, nem bírja tovább 1 hétnél a gumigyűrű. Én vettem egy emelő munkahenger javító készletet, abban van jó nagy karika, azt vágtam pontos méretre. A szivattyú nem gyakran adja meg magát, be lehet mérni, mit tud. A vezérlőtolattyú kopását pedig jól lehet érezni a kormány rásegítés gyengülésén.Az esetek 75%-ában a gyengülés oka a kormánykocka, és csak 25-ben a szivattyú

#32141 janihida
2014-06-22 23:21:27

Válasz #32175. hozzászólásra hali! Azt mondja már meg nekem valaki , hogy miért csak egy gumigyűrű van a munkahengerben ...meg két műanyag karika....az egész nem ér semmit! Ide-oda szitál az eleje az enyémnek is és arra jöttem rá hogy az olaj átmegy a dugattyún is és a szárnál vissza a kormánymű házba is !

#32140 Szeni
2014-06-22 23:15:24

Válasz #32172. hozzászólásra

Azt csak az ismerősöd tudja, h. mit akar vele csinálni. Ha megcsinálja a tiedet is, akkor látni fogod.

#32139 PBandi
2014-06-22 23:11:54

Válasz #32175. hozzászólásra

Ezalatt kocka csere és munkahenger felújítást kell érteni?Ja meg persze a fogaskerékszivattyú.

Nincs profilkép
#32138 dagadtmadar
2014-06-22 22:54:45

Válasz #32176. hozzászólásra

értem akkor valószínűleg a hézagolás azért volt h a kopás tüneteit enyhítse így a szelepek előbb nyitnak a kormány elfordítására és a munkahenger előbb kap olajat h rásegítsen a kormányzásra?
mert közben a javítási könyvet is olvasgattam és kb ez jött le h csak ez lehet a hézagolás oka.

#32137 Szeni
2014-06-22 22:51:33

Válasz #32174. hozzászólásra

Egy darabig igen, de a további kopások után vezérlést kell cserélni.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Fenntartható földművelés takarónövényekkel és zöldtrágyázásra alkalmas növényfajokkal
Fenntartható földművelés takarónövényekkel és zöldtrágyázásra alkalmas növényfajokkal
Bizonyítottan kedvezőbb talaj- és környezeti állapotot biztosítanak.
Támogatott tartalom
Állatjóléti támogatás a tejtermelő szarvasmarháknál – megjelent a pályázat
IH gabonavetőgép
IH gabonavetőgép

990.000 Ft

Kiskunhalason akár erdősítésre is alkalmas 41 ha földterület eladó
Kiskunhalason akár erdősítésre is...

55.000.000 Ft

Kompresszor,  2 hengeres,  olajkenésű,  3 LE,  V henger,  100 L,  8 Bar * Welnek Tools VK-0100V *
Kompresszor, 2 hengeres, olajkenésű, 3...

98.850 Ft

Nordsten vetőgép eladó
Nordsten vetőgép eladó

495.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]