Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.09 Ft USD 339.1 Ft CHF 426.26 Ft GBP 459.14 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93655 hozzászólás
#27304 laci 300
2013-08-25 17:54:45

Válasz #27312. hozzászólásra
Az már sajnos nem olaj amiotta ENI lett az Agip! De egyébként nem kell attól még motorfelújitáson gondolkodni hogy 115 óránál 1,5 liter olajat elhasznált a motor olyan nincs csak a mesébe hogy egy motor nem használ el olajat egy olajcsere perioduson bellül! Csak van amelyik 0,5-1 dl olajat és van amelyik 0,5-2 liter olajat fogyaszt ez teremészetes hogy valamennyi elmegy egy használt motorból és mégegyszer hangsúlyozom az Agip már nem egy nagyon jó olaj!

Nincs profilkép
#27303 VDénes
2013-08-25 16:58:17

Az mennyire tesz nemjót a dolgoknak a váltóba, ha a 90W-s váltóolaj mellé teszek egy kis zsírt (5kg-ot). Mert cseperészik a nyeles tengelynél és most nagyon nem akarom szétszedni az MTZ-t.

#27302 VTR-es
2013-08-25 11:18:44

Válasz #27323. hozzászólásra
Szia .Nem mindegy hogy elektromos vagy mechanikus az üó. számláló. Elektromosnál jó a 300,kb. annyi mint a mechanikusnál a 200.

Nincs profilkép
#27301 a2457
2013-08-24 23:08:34

Válasz #27316. hozzászólásra

200 náál ?
az komoly, rossz gazdája vagyok akkor az enyémnek. inkább 300 közli amikor cserélem, de ha épp dolga van amikor kijön a 300 akkor még marad benne. az olajevés érdekes kérdés, bár nekem spec. a kompresszor sosincsen bekapcsolva, nagyjából felső nívótól alsóig szokta megenni az olajat mire cserére adom a fejem.

#27300 mtz1221
2013-08-24 22:45:01

Válasz #27313. hozzászólásra
Ami 10esre megy azon megy fel az áram a műszerfalhoz,ami az 5re azon jön le a sluszkulcstól mikor inditasz

#27299 PBandi
2013-08-24 22:19:50

Válasz #27311. hozzászólásra

Saját Stahlwerk 200A/230V de nemcsak CO tud AWI-zni is.Tavaly vettük nincs napi szinten használva de azért dolgozgat eddig még nem volt vele semmi.Egy barátomnak van ugyanez 350A-s 3éve nyúzza azzal sem volt gond.

#27298 PBandi
2013-08-24 22:16:43

Válasz #27319. hozzászólásra

Jaja az enyém is könnyű munkákat csinál eszik valamennyit de nem számottevő rátölteni még nem kellett.

#27297 fexco
2013-08-24 22:11:26

Válasz #27318. hozzászólásra
figyejj,akinek nemeszi az olajat egyáltalán az mtz-je,az nem dolgozik vele kemény munkát,vagy hazudik.van egy másik mtz-m az csak kaszál,sodor,nem eszik semmit. most akkor te 2-szer öntesz bele 1,5litert 200óráig.és akkor mi van... semmi.

Nincs profilkép
#27296 Zsolti20
2013-08-24 21:56:23

Válasz #27317. hozzászólásra

Mindig ugyan azon a helyen nézed az olaj szintet és mindig ugyan azt mutatja? Annyi hogy nekem a szelepszár szimeringek tavasszal voltak cserélve 1-hónapig bírták kb! Meg a kompresszorom is csipeget valamennyit!

#27295 fexco
2013-08-24 21:49:18

Válasz #27316. hozzászólásra
170-180nál,igy középállásba van 200-nál,mikor leengedem.

Nincs profilkép
#27294 Zsolti20
2013-08-24 21:45:20

Válasz #27314. hozzászólásra

Én is 200-nál cserélem! Nekem is agip performance van most benne! Mikor öntesz bele 1-1.5liter olajat azt mire mondtad?

#27292 fexco
2013-08-24 21:38:52

Válasz #27312. hozzászólásra

engem ez már idegesitene!mennyi oránál cseréled le?nálam az egyik eszi:200nál cserélem,170-180nál öntök bele 1-1,5 liter agip performance-ot.ezzel igy kivagyok békülve teljes mértékben.

#27291 fexco
2013-08-24 21:34:34

Válasz #27307. hozzászólásra
üdv!köszi a választ!röviden eltudod mondani,mi-melyik kábel?(a 10csavarra megy a vastag kábel(ez a aku pozitiv)ehhez megy egy vékony:ez mi?meg a 5csavarra megy még egy vékony?(ezt a kettőt kevertem meg)

Nincs profilkép
#27290 Zsolti20
2013-08-24 20:34:44

Hali!
Mtz 550 olajcsere óta ment 115 üzemórát és az olajszint a maximumtól lement majdnem a minimumig az soknak számít? Agip turbós olaj 15w-40-s!

Nincs profilkép
#27289 turbos
2013-08-24 19:17:15

Válasz #27302. hozzászólásra

Jó munka!Saját a co2 gép,milyen márkáju elégedett vagy vele?

#27287 papa maci
2013-08-24 18:29:27

Válasz #27308. hozzászólásra

Nagy volt a lendület......letört egy darab az öntvénytalpból min a talpcsapágy fekszik fel.....34 papír bruttó + a futár smile blush Bukni is tudni kell.

#27286 VTR-es
2013-08-24 18:18:56

Válasz #27306. hozzászólásra
Mi lett a házzal? JD vel kapcsolatban így már értem köszi.

#27285 Szeni
2013-08-24 18:15:28

Válasz #27301. hozzászólásra

Nem tud bajt csinálni, ha fordítva kötöd be.

#27284 papa maci
2013-08-24 18:11:44

Válasz #27305. hozzászólásra

Köszi a ház az már ugrott.....smile hammersmile laugh Hát JD- vel még nem szotyiztam........de gondolom ha szivacsos akkor betakarva nyúzza.

#27283 VTR-es
2013-08-24 18:01:38

Válasz #27304. hozzászólásra
Üdv. Nagykalapács +vágó vagy cső amivel odaférsz, házra vigyázni. Nehéz rajta fogást találni , én egyszer cseréltem darabokban de ki jött.smile thumbup Viszont még nem válaszoltál a JD kombájnos topicban a dobtakarós kérdésemresmile thumbup smile hammer

#27282 papa maci
2013-08-24 17:51:07

Üdv ! Na ma én is bele szaladtam......82-es elsőhajtás (nem merev hidas) A regulátor házból a hüvelyt ki hogy szokta kibányászni ?

#27281 PBandi
2013-08-24 17:30:50

#27280 PBandi
2013-08-24 17:29:15

Ma kiéltem karosszérialakatos ambícióimat, sajnos a dicső USSR gépeken is fog a rozsda.Ilyen volt csiribí csiribá ilyen lettsmile pimp

#27279 fexco
2013-08-24 14:18:02

üdv mindenkinek!öninditót cseréltem,a két kiskábelt forditva raktam vissza(ujra saruztam őket,azért kevertem össze öket.ugy vettem észre,hogy áramtalanitottam be,és semmi nemtörtént.visszacseréltem jóvolt.csináltam valami zárlatot,vagy valami problémát a forditva bekötésből(amit nem vettem még észre)???

#27278 kevesa
2013-08-24 12:18:06

Válasz #27299. hozzászólásra

Igen én is erre gyanakodtam, hogy valahol nem a jó a testelés mert amikor a dugó piszkálva volt akkor egy pillanatig jól működött a dugóba mozognak is nagyon azok a kis tűk lehet egy új dugót veszek és átkötöm.

#27277 Gabesz2
2013-08-24 11:29:13

Válasz #27298. hozzászólásra

A testeléssel lesz a baj.

#27276 kevesa
2013-08-24 11:22:07

sziasztok!

Kis villamossági problémám van amikor a pótkocsit rákötöm és a villágitás fel van kapcsolva akkor ha indexek a trakin balra indexelek akkor a pótkocsin a jobbra indexel és mind a 4 lámpa közbe villog a kocsin, de ha a villágitás le van kapcsolva akkor jó az index.

Piszkáltam már mindent, de nem tudom mi lehet a hiba szerintem valami érintkezési hiba lehet csak.

Nincs profilkép
#27275 dobó+
2013-08-24 08:43:33

Válasz #27295. hozzászólásra

Örülök hogy segíthettemsmile thumbup
Azért vagyunk fórumtagok hogy segítsük egymást .

Nincs profilkép
#27274 dobó+
2013-08-24 08:41:36

Tegnap egy egyenes hidast szereltünk az első kerékagy szimeringes lett.
Iszonyú cumi volt mert először nem bírtuk széthuzatni a hajtóművet mert kiszakadtak a lenyomató csavarok.
Aztán fél nap kinlódás után szétkaptuk a függő csapoknál és kivettük a helyéről az egésszet.
Ott van egy fedél levettük és egy baszott nagy anya van alatta komolyan lebiztosítva smile cursing
A biztosítást nem tudtuk kihajtani annyira acélos az anya ezért az anyát szétfurtuk.
És győzelem sikerült szétszedni fél nap alatt smile aikido
Tegnap egy alkatrészkatalógus vagy egy javítási utmutató nagyon jól jött volna smile glare

#27273 konyal
2013-08-24 08:10:10

Válasz #27288. hozzászólásra
Szia igazadvolt a holt jéáték volt a hibás.
köszi még egyszersmile thumbupcool

#27272 papa maci
2013-08-23 20:11:32

Válasz #27287. hozzászólásra

Emeld meg ha első kerék hajtásos.....ne lepődj meg ha ki akar esni a kerék. Nyilván szétment valami a lehajtásban. S az a szép hogy még az olaj sem folyik.

#27271 AtoZz
2013-08-23 15:01:41

Válasz #27292. hozzászólásra

nem káromkodunksmile w00t,ostavi sebi,zatrebace smile lol ám Fruska Gorán voltunk haverokkal táborozni smile thumbup tengeres nyaralás számomra ezévben elmarad ...te/ti merre mentek/voltatok?

#27270 mtz1221
2013-08-23 14:37:31

Válasz #27291. hozzászólásra
Tebi kurac,azt mond inkább merrsmile bane voltál nyaralni

#27269 AtoZz
2013-08-23 00:45:16

Válasz #27289. hozzászólásra

igen,a malacrasmile biggrin,na meg a hízóra is smile lol

#27268 konyal
2013-08-22 21:03:45

Válasz #27288. hozzászólásra

köszi a választsmile thumbupcool

#27267 mtz1221
2013-08-22 20:57:32

Válasz #27285. hozzászólásra
a malacra gondolsz?mert annak a beöntő csavarjába furtam egy zsirzót és néha nyomok bele zsirt és ugy megyen már 10en éve gond nélkűl

Nincs profilkép
#27266 dobó+
2013-08-22 19:18:06

Válasz #27287. hozzászólásra

Holtjátékokat ellenőrizd mindenhol rdfejekre állíts rá majd ha munkahengeres a kormányzásod annak a csapjainak a lógását szüntesd meg.
Aztán ha leveszed a csizmát akkor a kopását is meglátod ott is tud kottyanni rendesen pár milimétert. Ha nem orbitos a gép akkor az alsó nagy anyát huzd meg vagy amit az anya felfog irányítókart annak a lógását figyeld úgy hogy valaki jobbra balra rángatja a kormányt.
És így tovább.

#27265 konyal
2013-08-22 18:39:21

Akkor jön az ujabb kérdés 20km óra köruli sebeségnél egy kisdöcenés útán beszitál az egész elsöhid mintha kiakarna esni a keréksmile confused

#27264 gjoni
2013-08-22 18:23:48

Válasz #27285. hozzászólásra

Értem a felesleges nyomás távoziksmile thumbupsmile lol

#27263 Szeni
2013-08-22 18:18:34

Válasz #27277. hozzászólásra

Ugyanezt illik megcsinálni a középső támasszal is.

Nincs profilkép
#27261 dobó+
2013-08-22 16:27:32

Válasz #27282. hozzászólásra

Kereket leveszed és kicsavarod a csizmánál a 4 sarokcsavart.
Így az egész hajtás leesik a földre Jó nehéz csak óvatosan ! Legjobb ha egy emelővel engeded le. A két maradék csavar a csizmát fogja fel.
Visszarakáshoz egy krokodil emelő és 1-2 ember jól jön .

#27260 konyal
2013-08-22 15:50:57

Köszi a válaszokat akkor márcsak dolgozni kell az ugyönsmile thumbupcool

#27259 mtz1221
2013-08-22 14:50:17

Válasz #27279. hozzászólásra
pontosan,amugy zsirzócsecssmile lolja és késsel megütöttem felűlröl egy pin. szőrszálnyit hogy a levegő könyebbben áramoljon.

Nincs profilkép
#27258 dobó+
2013-08-22 14:43:23

Válasz #27272. hozzászólásra

Az 1 centi hézag kell oda sőt az sem baj ha nagyobb mert az a rugózásod az az 1 centi.Állítani úgy tudod főleg ha a rugód már kicsit elfáradt hogy a rugó alá esztergáltatsz közdarabot.
Gyárilag is van ott de a rugó teljesen hatástalanná tud válni idővel mert összébb megy .
Az olajfolyás megállítása az ha szétszeded a csizmát illetve lehuzod róla az egész elsőhajtást akkor ott van 2 db O gyűrű azokat kicseréled és kész.
Kapard ki a hornyát mert tele szokott lenni földdel .
Ha nagyon meg van kopva a csizma akkor sajnos csere .

#27257 gjoni
2013-08-22 13:57:52

Válasz #27278. hozzászólásra

Akkor teszek be egy zsírzószemet üresen és semmi ? Akkor is ,ha kiszoposodik a szimeringnél nem engedi el? Nem semmi!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


KAP-reform: Ki jár jól és ki rosszul 2028-tól?
KAP-reform: Ki jár jól és ki rosszul 2028-tól?
A támogatások elosztása bonyolultabbá válhat, a források pedig csökkenhetnek.
Fiatal gazdák, figyelem: itt a pályázathoz szükséges kézikönyv
Fiatal gazdák, figyelem: itt a pályázathoz szükséges kézikönyv
A most közzétett dokumentum a fiatal mezőgazdasági termelők indulását és...
Bárány eladó
Bárány eladó

1.650 Ft

Új Agrona TerraFlex M 2,2 m függesztett gruber, akár MTZ mérethez is – bevezető akció
Új Agrona TerraFlex M 2,2 m függesztett...

2.480.000 Ft

Kiadó raktár 1200 Ft/m²/hó + ÁFA + rezsi
Kiadó raktár 1200 Ft/m²/hó + ÁFA + rezsi

1.000 Ft

Forrás 63/300 R öntöződob készletről Nagykőrösről
Forrás 63/300 R öntöződob készletről...

7.300 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]