Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 399.04 Ft USD 342.7 Ft CHF 428.27 Ft GBP 460.83 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93587 hozzászólás
#51087 csoppika
2017-06-19 15:36:41

Srácok. Ma az alábbi tünetek jöttek. Traki álldogál, zene szól kb 5 percig. Áram kinyom. 15 perc múlva áram be, a piros lámpa bacik világítani a szokásos ütés verés javítási technika, fülketestelés erőteljes rángatása, önindító vezetékek megmozgatása, semmit nem reagál kulcsra, de hála isten kintről azért indult... Leállít, minden a régi megint... Mi kezdhet behalni?

#51086 ..MZ/X..
2017-06-19 09:11:18

Válasz vén cigány #51083. hozzászólásáraMi is így állítjuk. A végén általában még kicsit rá kell húzni mindkettőre.

#51085 vén cigány
2017-06-19 09:11:04

Válasz vén cigány #51084. hozzászólásárahüvelygumigyűrű, hány db van a d50 motorban?

#51083 vén cigány
2017-06-18 10:18:10

Válasz gabika82 #51080. hozzászólásáraTLT beállítás.
Középállásba rögzíted a bekapcsolókart.
A tlt tengelyt kézzel tudod forgatni
Addig hajtod befelé a csavart, még fog a fékszalag és aztán annyit vissza, hogy tudd kézzel forgatni.
Ezt mindkét csavarnál el kell játszani.smile thumbup

Nincs profilkép
#51082 colega
2017-06-18 09:38:59

Üdv! szelepes illetve a sima vezérlőtömb közt mi a külőmbség?

#51081 vénkabi
2017-06-18 09:20:28

Válasz gabika82 #51080. hozzászólásáraÁlló motornál bekapcsolt hajtásnál tudod állítani. Addig, hogy ha kikapcsolod a hajtást kézzel erősen tekerve se tudd megmozdítani, és járó motornál se mozduljon meg a TLT tengely. Ennek csak az a szerepe, hogy állva tartsa a TLT tengelyt. Kevésbé kényes a beállításra.

#51080 gabika82
2017-06-18 08:48:21

És az első csavart mennyire álitsam

#51079 vénkabi
2017-06-18 06:41:18

Válasz gabika82 #51078. hozzászólásáraHa a szalagot nem cserélted csak beállítod, akkor egyszerűbb. Akkor a hajtás kikapcsolt állapotában a hátsó csavart becsavarod ütközésig, majd 3-at fordítasz rajta vissza. Ekkor a difiház oldalán lévő hengernek át kell billenni, hogy stabilan megtartsa a kapcsolókart. Ha nem billen át, vagy nem tartja meg a kart, akkor még vissza kell engedni a csavaron, amíg azt el nem éred.
Ha a 3 visszacsavarás után az a rugós henger nagyon átbillen, vagy gyenge a hajtás, akkor addig csavarod befelé a csavart ameddig át nem billen és stabilan tart.
Álló motornál a hajtás kikapcsolt állapotában a TLT tengelyt kézzel nem szabad hogy tudd, bekacsolva pedig könnyedén kell hogy tudd forgatni.
Ha így beállítva gyenge a hajtás,vagy nem lehet beállítani, akkor cserés a szalag.

#51078 gabika82
2017-06-17 22:19:59

Sziasztok mtz nél a hátsó tlt szalagokat menyire kell beálittani azt tudom hogy a difiház oldalába van egy furat meg ugye a tlt karba is abba teszek egy 8 as csavavart de a két szalag csavart menyirre huzzam hogy jó legyen?

Nincs profilkép
#51077 lakatos gabesz
2017-06-17 21:44:27

Válasz lakatos gabesz #51076. hozzászólásáraA képen szereplő két rudazatott ami a gép hátuljához megy ha az nincs beépitve úgy lehet használni?én úgy vettem hogy nincs belerakva szabályzot most cseréltem mert rosz volt viszont azok a rudazatok megvannak.valaki eltudná esetleg nekem mondani mi a szerepe annak a két karnak és a helyzet erő szabályzót hogyan kell beálitani?.válaszotokat előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#51076 lakatos gabesz
2017-06-17 20:51:13

Valaki cserélt már ki helyzet és erőszabályzót?én most cserélek és az érdekelne kell e valamit beálitani az új helyzet és erőszabályzón?

#51075 Vinkó75
2017-06-17 20:46:11

Válasz rigás #51067. hozzászólásáraTermészetesen. Idén volt egy tám csapágyas Iván a kezem alatt, abból dől az olaj.

#51074 Zoltán Rózsa
2017-06-17 18:00:08

Válasz Maszek Zs #51073. hozzászólásáraKöszi

Biztosan le bontom az alját ott azért sok minden ki derül.

#51073 Maszek Zs
2017-06-17 17:24:53

Válasz Zoltán Rózsa #51072. hozzászólásáraLendkereket nézzétek meg alulról. Megfeszegeted és ha felvan lazulva érezni fogod. Ne sokáig játsz vele mert még tényleg eltörik valami. Fötengelysúlyok nincs fel lazulva? Miért nem veszitek le az olajteknőt?

#51072 Zoltán Rózsa
2017-06-17 16:18:17

Válasz mtz1221 #51065. hozzászólásáraOtt tartunk hogy a remegés megvan de az olajnyomás az Ok.
Kicseréltem az elekromos órát mechanikusra.Az elektromos meghülyült a rezgéstöl.
Hidegen 3.5 melegen alapjáraton 2.
az olajnyomás és nem ugrál a mutató.
A főtengely pajszerrel nem de gázadásra előre mozdul minimálisan kb 2mm és nem valami szépen jár az ékszíjtárcsa.
A szerelő az egyes henger gyengeségére gyanakszik.
De szerintem az nem okoz ilyen mértékű rezgést.
Haladok sorba még bontás nélkül
adagoló a következő.
A lendkerék probléemát látni kívülröl? Esetleg önindító leszed és benézni mozgatni?.
Ma 6.5t pótkocsit húztam vele vitte gond nélkül.
Szerintem ha a főtengely törött (repedt) az már elszált volna ..
Stabilan 1000 és 1200 között rezeg a legjobban.
Azért várom a van még ötlet

#51071 csoppika
2017-06-17 14:53:25

Válasz csoppika #51070. hozzászólásáraA tudakozó szerint egy bélapátfalvai illetőé a szám... Aki nem ezen a néven fut az anyakönyvben...smile sweatdrop

#51070 csoppika
2017-06-17 14:47:29

Válasz oprita #51069. hozzászólásárahttps://www.olx.pl/oferta/belarus-1025-CID757-IDhDOHd.html#ff15c09aa8
Hívd fel, kérdezd meg...smile lol

#51069 oprita
2017-06-17 14:39:26

Ehhez szóljatok ,mi nem kerek itt?
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/elado-hasznalt-de-nagyon-megkimelt-allapotu-mtz-1025rendezett-papirokkal-piros-rendszammal/h_6762356?ref=e8aa9762

#51068 _NB_
2017-06-17 12:22:09

Fél OFF
a füstölés
- videó

#51067 rigás
2017-06-17 09:47:14

Válasz Vinkó75 #51059. hozzászólásáraNem feltétlen, lehet kopott, törött emiatt kiesett támcsapágy is. Nekem volt ilyen bajom ugrált az olajnyomás (mechanikus órával) ahogy mozgott a főtengely előre hátra.

A remegésre ez viszont nem magyarázat, azt sok minden okozhatja, pl. főtengely törés is... esetemben ütött a lendkerék.

#51066 Zoltán Rózsa
2017-06-16 22:40:37

Válasz mtz1221 #51065. hozzászólásáraOk holnap veszek egy hagyományos olajnyomásmérőt.
A szelephézag kész mindegyik 0.35 és 0.40 között kb.
Az adagoló csak jövőhéten lesz mert azt nem tudom hogy kel állítani.
Köszi mindenkinek

#51065 mtz1221
2017-06-16 22:05:43

Válasz Zoltán Rózsa #51060. hozzászólásáraElőször mond meg milyen az olajórád.Ha elektromos akkor ne adj a véleményére.Másodszor állítsd be rendesen a szelepeket,meg az előtöltést,és utána ha remeg akkor jöhet a többi.

Nincs profilkép
#51064 9020
2017-06-16 20:57:52

Válasz Zoltán Rózsa #51060. hozzászólásáraMérj kompressziót, ha törött a főtengely az kalapál rendesen, nekem legalábbis úgy csinálta, de még hazavittsmile pimp

Nincs profilkép
#51063 9020
2017-06-16 20:57:51

Válasz Zoltán Rózsa #51060. hozzászólásáraMérj kompressziót, ha törött a főtengely az kalapál rendesen, nekem legalábbis úgy csinálta, de még hazavittsmile pimp

#51062 Vinkó75
2017-06-16 20:57:24

Válasz Vinkó75 #51061. hozzászólásáraPersze a lendkerék lazulás nem okozott olajnyomási anomáliákat. (ez lemaradt)

#51061 Vinkó75
2017-06-16 20:55:31

Válasz Zoltán Rózsa #51060. hozzászólásáraEl tud úgy törni, hogy nem tud külön fordulni ez a jobbik eset. Porlasztó hiba miatt még ilyen általad leírt rezonanciával nem találkoztam. Olyan is volt hogy a lendkerék kicsit meglazult.Na az is produkált hasonlót.

#51060 Zoltán Rózsa
2017-06-16 20:48:55

Válasz Vinkó75 #51059. hozzászólásáraAz szép ....
és úgyis jár a motor?
Alapjáraton nem ráz annyira
Lehet hogy csak repedt?
Persze az is akkor kuka.
Ha ez így van nagyon kemény kiadás elé nézek

#51059 Vinkó75
2017-06-16 20:08:39

Válasz Zoltán Rózsa #51050. hozzászólásáraElöl az ékszíj tárcsánál próbáld előre hátra mozgatni. (Ha 1mm-nél nagyobban mozdul...nyilván eltörött a főtengely.)

#51058 Zoltán Rózsa
2017-06-16 20:04:52

Válasz csoppika #51056. hozzászólásáraAz 1 henger az nyengébb már néztük.
Mi is az egyik hengerre gondolunk.

#51057 Zoltán Rózsa
2017-06-16 20:02:17

Mtz1221
Szia Te mit gondolsz az problémárol?

#51056 csoppika
2017-06-16 19:07:53

Válasz Zoltán Rózsa #51050. hozzászólásáraAz adagoló csöveit egyenként lazítgatva ki tudod szűrni, ha nem dolgozik egy henger...

Nincs profilkép
#51055 Toxi
2017-06-16 18:56:58

Válasz Mtz 550E #51035. hozzászólásáraCseréld ki a lengéscsillapítókat.
smile lolsmile lolsmile lol

#51054 Zoltán Rózsa
2017-06-16 18:44:01

Azt nem írtam hogy kinyomott kuplungnál is meg vissza engedett kuplungnál is úgyan úgy ráz.

Nincs profilkép
#51053 lakatos gabesz
2017-06-16 18:33:51

A turbó nyomás mérő órát a régi müszerfalasnál ki hova szerelte be?

#51052 Zoltán Rózsa
2017-06-16 18:28:26

Válasz csoppika #51051. hozzászólásáraIgen ki cseréltem.
Leállítás után szépen lepörög a szűrő.
Porlasztó csinálhat ilyet
Bár le lettek nyomáspróbázva de nem ugyan oda raktuk vissza ahol voltak.
Úgy rázza a fülkét 1200 fordulaton hogy szerintem 30 perc alatt ki esnének a csavarok.
Az alatt és felette viszonylag normilis nem ráz annyira.
smile helpsmilie

#51051 csoppika
2017-06-16 17:37:37

Válasz Zoltán Rózsa #51050. hozzászólásáraAz olajszűrő forgó palástja alatt kicserélted az O gyűrűt??? Olyan 110-es vagy 130-as lehet, most fejből nem tudom...

#51050 Zoltán Rózsa
2017-06-16 17:10:35

Üdv Mindenkinek.
Az mitöl van hogy 1000-1200 fordulaton nagyon ráz a traktor és ugrál az olajnyomás mutató???
Persze godolom sok minden lehet de ami elsőre beugrik nektek
Én arra gondoltam nem megy 1 henger .
De az olajnyomás attól még nem ugrál.
Nemrég volt olajcsere akkor 0.8 bar-t esett az olajnyomásom átlagba.
Meg ki lettek szedve a porlasztok is a valamelyik nap de azokat nem kellet cserélni a szerelő szerint.
És tegnap csinálta hogy lement alapjáraton 1 bar alá az olajnyomás ilyet még soha nem csinált.
Szerintem baj lesz.

#51049 ...:::Pisti:::...
2017-06-16 08:18:06

Nyugodtan hívd vissza. Lehet ott más gond is de a szelephézag sem jó úgy

#51048 Zoltán Rózsa
2017-06-16 06:53:12

Válasz mtz1221 #51047. hozzászólásáraKöszönöm.
Ez a mai küldetésem.
Még nem csináltam ilyet de a szerelőt nem akarom vissza hívni mert úgy is azt mondja hogy jó az úgy.
Aztán megsértődik ha nem úgy lesz .Egyszerű ember és még biztos kell a segítsége másban.

#51047 mtz1221
2017-06-15 23:14:51

Válasz Zoltán Rózsa #51046. hozzászólásáraTurbósnál a könyve szerint nem,de azok is elmennek mindkettőt 0.40-re állítva.A szívó motornál pedig azonosak.

#51046 Zoltán Rózsa
2017-06-15 22:52:23

Válasz mtz1221 #51045. hozzászólásáraMind két hézag azonos a szívó és a kipuf is.
Köszönöm a gyors választ

#51045 mtz1221
2017-06-15 22:25:11

Válasz Zoltán Rózsa #51042. hozzászólásáraOlajnyomásnak semmi köze hozzá,de 0.20-hézaggal ne hajtsd.0.30 a gyári érték,de inkább 0.40-re tegyétek.A nagyobbtól semmi baja,nem lesz de a kicsi elégeti a szelepeket.

Nincs profilkép
#51044 sooty
2017-06-15 21:15:11

Válasz medikus #51043. hozzászólásáraBosch, és iveco dayli 35-10

#51043 medikus
2017-06-15 21:13:49

Válasz sooty #51041. hozzászólásáraMilyen generátor?Milyen autó?

#51042 Zoltán Rózsa
2017-06-15 21:03:03

Üdv Mindenkinek?

Szeretném kérdezni hogy tegnap volt nállam egy szerelő szelephézagot állítani.Hideg motoron 0.20 és 0.25 re rakta a hézegot.
Ma járattam a traktort meg kaszáltam is 1800 fordulaton fura erős hangja volt neki kicsit fémes.
Aztán lement az olajnyomás 1 bar ra alapjáraton.
Fordulaton vissaz ment 2.5 re.De ilyet még soha nem csinált.
Valamit elszurt a szerelő .??? vagy a szelephézag nem befolyásolja az olajnyomást?

Nincs profilkép
#51041 sooty
2017-06-15 20:53:01

Válasz medikus #51040. hozzászólására
ŐŐŐ vagyis? Próbáltam testelni, de nem világít. Csak akkor világít, ha mind a két vezetéket a helyére teszem. Ekkor világít az egyik visszajelző. Ha megcserélem akkor a másik. De külön külön egy vezetékkel nem.
Hol a nulla?

#51040 medikus
2017-06-15 20:41:41

Válasz sooty #51039. hozzászólásáraNincs nulla!Az erős áramnál van!Egyenként érintsd a vezetékeket testre!Mikor melyik lámpa világít,annak a helyére kell tenni!

Nincs profilkép
#51039 sooty
2017-06-15 19:34:17

Sziasztok, kellene egy kis segítség elektromos ügyben, igaz nem traktor, hanem teherautó.


Fel lett újítva a generátor. Ma vissza is raktam. Két vezeték megy a generátorra. Egyik egy csavarra, azzal nincs is gond. A másik egy csúszósarus, ez megy a nullára. Ebben a vezeték kötegben van még egy szál vezeték ami az olajnyomás visszajelzőt működteti, szintén csúszó sarus. Namost ezt a két vezetéket összekevertem, nem tudom melyik hova való, de gondoltam max második próbára meglesz. Az eredmény az, hogy vagy csak az olajvisszajelző vagy csak a töltésvisszajelző működik. A kettő együtt nem. Illetve mindkettő csak és kizárólag akkor működik amikor mindkét vezeték a helyére van dugva.


Kinek van erre ötlete?


Köszönöm.

#51038 csoppika
2017-06-15 02:07:18

Válasz Mtz 550E #51035. hozzászólásáraB@sszál rá... Nekem az 550 jobbra köszönget...a 80-as meg előre bólogat...azt hittem a rakodótól, de nélküle durvább... Úgy kóvályognak az első felnik, hogy öröm nézni...smile devil
(A hátsókat nem látom menet közben de gondolom az sem különb)smile w00t

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Aratás után sem áll meg a munka – Így felelj meg az AKG és AÖP előírásoknak
Aratás után sem áll meg a munka – Így felelj meg az AKG és AÖP előírásoknak
A betakarítás után több agrotechnikai feladat vár a gazdákra, melyek teljesítése...
Invázió a földeken: egyre aggasztóbb a sáskák pusztítása
Invázió a földeken: egyre aggasztóbb a sáskák pusztítása
Mindent felfalnak, amiben van egy kis nedvességtartalom.
Everun ERT 1500 mini teleszkópos rakodó
Everun ERT 1500 mini teleszkópos rakodó

9.600.000 Ft

Búza szalma eladó
Búza szalma eladó

6.000 Ft

Bauer 110-420 öntöződob eladó
Bauer 110-420 öntöződob eladó

2.800.000 Ft

SMS SPK 31-es bálafelszedő pótkocsi eladó
SMS SPK 31-es bálafelszedő pótkocsi...

2.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]